ChristianMatch
 


Forum

Was het überhaupt wat vandaag?
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:02
 
Beste mensen,

In navolging op die andere topic heb ik deze geopend voor de mensen die kwijt willen of het überhaupt wel wat was vandaag. Heb je zoiets van, YES!!! Lachende smiley Dan kun je dat hier kwijt. Ook als je zoiets hebt van: NU EVEN NIET!!! Woedende smiley Dan mag je dat hier ook kwijt. Ik zou dus zo zeggen, gooi het eruit!

Beun


Laatst aangepast door
BEUN656
op donderdag 13 oktober 2011, 19:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROB279





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 12:39
 
Het is prachtig weer! Dus dan kan de dag al bijna niet meer stuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 15:52
 
Ik denk dat het overal op forum toch wel gedaan wordt Smiley die vol vragen zit het er uit gooien dan Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 18:11
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

In navolging op die andere topic heb ik deze geopend voor de mensen die kwijt willen of het überhaupt wel wat was vandaag. Heb je zoiets van, YES!!! Lachende smiley Dan kun je dat hier kwijt. Ook als je zoiets hebt van: NU EVEN NIET!!! Woedende smiley Dan mag je dat hier ook kwijt. Ik zou dus zo zeggen, gooi het eruit!

Beun

Zie even het nut van deze topic niet in Smiley die vol vragen zit
We hebben toch topics waar dit alles al kan? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 20:51
 
Ja...mijn idee ook...we krijgen plaatsen en gelegenheden genoeg, om zowel positieve als negatieve dingen eruit te knallen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 21:16
 
Het beste moment en het slechtste moment is hier toch voor? Het zijn razend populaire topics.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 23 oktober 2011, 09:30
 
BEUN656 schreef:
Beste mensen,

In navolging op die andere topic heb ik deze geopend voor de mensen die kwijt willen of het überhaupt wel wat was vandaag. Heb je zoiets van, YES!!! Lachende smiley Dan kun je dat hier kwijt. Ook als je zoiets hebt van: NU EVEN NIET!!! Woedende smiley Dan mag je dat hier ook kwijt. Ik zou dus zo zeggen, gooi het eruit!

Beun

Het moet nog komen, tis pas half 10.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARCANTI664





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:24
 
Ik heb zoiets van nu maar even niet jah Woedende smiley , aan de andere kant gaat het verders perrimmaa. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Allemaal een fijn weekend toegewenst. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INDY717





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 09:53
 
Hmmm...na twee cliénten die overleden zijn op m'n stage, ben ik eigenlijk wel bekaf... Maar het is nu gelukkig weekend, en mooi weer, dus daar ga ik dan van genieten! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 09:55
 
INDY717 schreef:
Hmmm...na twee cliénten die overleden zijn op m'n stage, ben ik eigenlijk wel bekaf... Maar het is nu gelukkig weekend, en mooi weer, dus daar ga ik dan van genieten! Knipoog smiley

Tja dat is weer het nadeel van de zorg, maar ook al is het altijd weer even vreemd als er een bewoner of patient overlijd je leert er echt wel mee omgaan anders kan je dit beroep niet doen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491





Berichten: 1640

BerichtGeplaatst: maandag 16 januari 2012, 22:00
 
nah, vandaag dan maar ff niet Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:14
 
ERIKA129 schreef:
Tja dat is weer het nadeel van de zorg, maar ook al is het altijd weer even vreemd als er een bewoner of patient overlijd je leert er echt wel mee omgaan anders kan je dit beroep niet doen Knipoog smiley

klopt, je leert er mee omgaan, maar ik blijf het verdriet toch voelen, zij het dan kort. Je hebt toch een korte of langere tijd voor die persoon gezorgd, of je bent er bij tot het einde.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINK100





Berichten: 1006

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:15
 
INDY717 schreef:
Hmmm...na twee cliénten die overleden zijn op m'n stage, ben ik eigenlijk wel bekaf... Maar het is nu gelukkig weekend, en mooi weer, dus daar ga ik dan van genieten! Knipoog smiley

sterkte bij het verwerken en accepteren dat je een hart hebt, wat op de juiste plaats zit.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENNEKE002





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 20:07
 
het was zeer zeker wat!! heerlijk met al m'n leerlingen de boeken in de kast gegooid en een uurtje naar de geitenboerderij geweest waar volop geitjes geboren werden......hoe leuk en onder het gegeven dat alles leerzaam kan zijn kan dat gerust onder schooltijd Lachende smiley
en ach ja het leukst is dan altijd dat je de stoerste binken ziet knuffelen met die kleine geitjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARTIN695





Berichten: 868

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 21:13
 
LENNEKE002 schreef:
het was zeer zeker wat!! heerlijk met al m'n leerlingen de boeken in de kast gegooid en een uurtje naar de geitenboerderij geweest waar volop geitjes geboren werden......hoe leuk en onder het gegeven dat alles leerzaam kan zijn kan dat gerust onder schooltijd Lachende smiley
en ach ja het leukst is dan altijd dat je de stoerste binken ziet knuffelen met die kleine geitjes!

Hallo Lenneke

Wel een beetje uitkijken voor de Q koorts.
Sjalom.
Martin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LENNEKE002





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 10:30
 
MARTIN695 schreef:
Hallo Lenneke

Wel een beetje uitkijken voor de Q koorts.
Sjalom.
Martin

Hoi Martin,

Ja inderdaad, daar had ik niet aan gedacht. Toch gelukkig nooit wat van gehoord in de tijd dat ik hier woon. Elk jaar worden daar een paar honderd geitjes geboren en gaat bijna iedereen ernaar toe om het te bekijken, beetje zo'n dorpstraditie geloof ik;) maar ik ging het eens opzoeken hoe je dit kan krijgen, maar ik lees dat je het ook via honden en katten kan krijgen?? dat brengt het wel veel dichterbij...

groet Lenneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Pagina 1 van 1