ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 ... 85 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:49
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
FLOWERFUL304 schreef:
Sorry harald, het is mij duidelijk dat jij mij totaal niet begrijpt wat ik bedoel of probeer te vertellen. Maakt niet uit. Aan de vruchten van de boom kan men zien met wat voor boom met te maken heeft.

En ik denk dat jij beter je suggesties over mijn muren opzetten en open meningen etc maar beter voor je zelf kunt houden over wat ik denk of doe of zeg of luister. Wat jij niet allemaal suggereert wat ik wel of niet doe of zeg of luister,gaat mij wat te ver! En gezien jij mij ook helemaal niet kent ben jij zeer zeker niet in staat om dat te beoordelen of te suggereren! Dus wordt niet persoonlijk !

En zoals ik al zei: Roelande mag en heeft zijn eigen overtuigen te volgen . En dat ik dat niet geloof is mijn recht toe . En idd ook ik en ieder ander mag zn eigen mening hebben dus houdt het op een informatie uitwisselen over het onderwerp, niet om de ander te zeggen wat die wel of niet moet doen of moet zeggen of denken of luitster of muren , whatever! Ik ben niet op dit forum om mensen te overtuigen. M.a.w. wordt aub niet persoonlijk!

Maar gezien je persoonlijk uitingen naar mijn adres wil ik daar dan ook even op reageren: "iemand die zulke uitingen naar mijn adres uit, getuigd van hoogmoed en van zo iemand kan ik zeer zeker niets van leren!". En zal ik even nog persoonlijker worden, van jouw kan ik zeer zeker niets leren!!

zucht wat een agressie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:39
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
FLOWERFUL304 schreef:
staat in:
1 kor 13: 5-6-> 5 zij kwetst niemands gevoel, zij zoekt zichzelf niet,
(is niet egoïstisch)
zij wordt niet verbitterd (in het boek, een oudere vertaling staat nooit beledigd, helaas kan ik je niet zeggen welk jaartal want mn kaft is weg. het is idg een oudere vertaling van het boek van +15jr).

zij rekent het kwade niet toe(zij neemt niemand iets kwalijk). 6 Zij is niet blijde over ongerechtigheid, maar zij is blijde met de waarheid.

Oordelen:oordelen:
En dan moet ik denken aan de zaak waarin paulus oordeelt velt over de man die met zn stiefmoeder leeft in 1kor5. Zo ik uit de bijbel kan opmaken zijn de dingen die dit leven aangaan, dat we die wel mogen oordelen met de bijbel als maatstaf en als je het zelf niet doet. Oordelen heeft de bijbel al gedaan, ik hoef het alleen maar te citeren, samen te vatten of de conclusie eruit te halen.

Zegt paulus niet in:

1kor6: 3+5->Weet gij niet, dat wij de engelen oordelen zullen? Hoeveel te meer de zaken, die dit leven aangaan?
5 Ik zeg u dit tot schaamte. Is er dan alzo onder u geen, die wijs is, ook niet één, die zou kunnen oordelen tussen zijn broeders?

Dus velt hij ook zn oordeel in:
1kor 6 :9> 10 Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven (m.a.w komen niet in de hemel).

En wie komen in de hemel? joh 3:5>
Jezus antwoordde: Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u, tenzij iemand geboren wordt uit water en Geest, kan hij het Koninkrijk Gods niet binnengaan.

1kor5:11->GNB 5 Nee, ik bedoelde dat u niet moest omgaan met iemand die zich een christen noemt en toch onzedelijk leeft of een geldschraper is, een afgodendienaar, een kwaadspreker, een dronkaard, of een uitbuiter. Met zo iemand moet u ook niet samen eten. 12 Is het soms mijn taak te oordelen over buitenstaanders? U oordeelt toch ook alleen over hen die tot uw gemeente behoren!

oordeel in efe2:1-3>Ook u, hoewel gij dood waart door uw overtredingen en zonden, 2 waarin gij vroeger gewandeld hebt overeenkomstig de loop dezer wereld, overeenkomstig de overste van de macht der lucht, van de geest, die thans werkzaam is in de kinderen der ongehoorzaamheid, 3 – trouwens, ook wij allen hebben vroeger daarin verkeerd, in de begeerten van ons vlees, handelende naar de wil van het vlees en van de gedachten, en wij waren van nature, evenzeer als de overigen, kinderen des toorns –,

m.a.w. een homo die zegt gelovig te zijn maar nog in zn oude levenstijl door gaat is niet wedergeboren. Hij leeft vanuit zn vlees en vlees is geen geest. Dat staat niet als zodanig zo in de bijbel maar 1+1=2! gezien 1 kor 6:9, 1 kor5:11 en efe 2:1-3 en ergens anders in de bijbel staan nog meer vergelijkbare versen.

Maaaarrrr Roelande, als jij wilt geloven dat een praktiserende homo wel wedergeboren is dan moet je dat zeker geloven maar ik geloof dat niet.
Ieder moet zn eigen overtuigen volgen zoals paulus in rom 14 zegt.

rom 14:22> Behoud intussen je eigen overtuiging, ten overstaan van God. Gelukkig is hij die zich bij zijn beslissing niets heeft te verwijten.

rom14:5>De een maakt onderscheid tussen de dagen, voor de ander zijn ze alle gelijk. Gun ieder zijn eigen overtuiging.

Dus als jullie vinden dat mijn overtuigen die niet in jullie straatje past, bepaalde mensen oordeelt, tja jammer dan. Ook ik heb recht om mn eigen overtuiging te hebben en te volgen! Wie zijn jullie dan om mij te komen zeggen dat ik aan het oordelen ben. Doordat jullie zeggen dat ik aan het oordelen ben zijn jullie zelf ook bezig met oordelen nl jullie oordelen en veroordelen mij en mijn soort!

He Flowerful beetje laat maar nog bedankt voor je antwoord. En je geeft het nu zelf al aan het is jouw overtuiging en niet alleen maar teksten uit de Bijbel maar jouw uitleg daaraan. En ik ben het voor een groot deel met je eens. Maar niet als je zegt die of die is geen wedergeboren christen, dan kan ik het niet met je eens zijn. De Heer kent die de zijnen zijn staat in 2 Tim 2 ;19 en ieder die de naam van Christus noemt sta af van ongerechtigheid. dat is volgens mij persoonlijk bedoelt. We moeten het aan Hem overlaten om hier over te oordelen tenminste dat vind ik
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:08
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
JOSINA022 schreef:
Ff een vraagje, Thomas: iemand die hetero is en nooit een partner heeft gehad, wordt ook een seksueel leven ontzegd toch? En ook zij kiezen er niet bewust voor, ook zj hebben dat kruis te dragen, toch?
Waarom wordt dat wel als normaal gezien?
Is het voor deze mensen geen onmogelijke eis dan?
Hoe moeten zij daar mee omgaan dan?

Zomaar ff een paar vragen en, ja, vragen die bij mij leven.

Verder vind ik je verhaal helder en duidelijk!

goeie vragen Josina.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:03
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
MARIANNE338 schreef:
Ik heb warrempel ook wat.

Ik heb straks wat rozen weggegooid.....die stonden in een mooie
lange vaas, die mega smal is en vrij hoog.
Onderin de vaas blijft troep liggen, en dat krijg ik er niet uit...
Ook niet als ik er even gloor inspuit.......
Hoe kom ik op de bodem van mn vasie??

Misschien een nachtje met chloor laten staan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:46
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
 
LIEKE000 schreef:
Verraste, verbaasde smiley

Neem dan TOCH maar HONING .........!!!!!!
Dat is heerlijk zoet en bevat GEEN verkeerde stoffen ......sterker nog !!!!

Het is goed voor je !!!! Lachende smiley .... Lachende smiley met blinkend witte tanden ..... Kwijlende smiley ... Kussende smiley

Ja inderdaad het perfecte zoetmiddel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:37
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
GERRIT084 schreef:
Ten delen heb je gelijk, en ongelijk, maar daar ben ik voor mij wel uit,
1+1=2
elke man zijn eigen vrouw, en andersom ook, komt daar een ander tussen dan is het overspel.
Hier in als het om vrijwillige sex gaat, pleegt zowel de zoon als de vrouw overspel (en dat noemt men hoererij

Ja klopt helemaal Gerrit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:36
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
LEANNE226 schreef:
Bedoel je wanneer het een huwelijk was?
Zodra je 13 of 14 was zochten je ouders een partner,soms volgde er een feest,soms was het een simpel samenkomen en voila je was getrouwd.
Geen verkering,geen periode om elkaar te leren kennen,zakelijk dus.
Er staat ook ergens zoiets als:hij kwam in haar ouderlijk huis,lag bij haar(hadden seks/moesten seks hebben?)en ging van haar houden.Nothing more........
Omdat ze elkaar niet kenden en vreselijk jong waren(de puberteit was amper begonnen) kwam volgens mij destijds de vraag over seks voor het huwelijk niet voor.
Dat dit misbruikt wordt door te zeggen dat je getrouwd bent door het hebben van seks is de omgekeerde waarheid want in de Bijbel is bovenstaande volgorde de juiste.
Ik denk dat je na het sluiten van een huwelijk op die manier nog veel meer te maken kreeg met seksuele moraal want uitgehuwelijkt worden geeft nog minder garantie op liefde dan zelf de keuze voor een partner maken .Ik kan niet bedenken hoe het voelt met een vreemde het bed en de rest van je leven te delen maar ik ga er vanuit dat het een totaal ander huwelijk opleverde dan wij voor ogen hebben.

Eigenlijk vind ik het interessanter te horen wat jullie nog meer voor plannen hebben voor het huwelijk,wat wil je voor elkaar betekenen,hoe wil je de relatie verder invullen?

Nog even dit:ik heb meer vertrouwen in jongeren dan ik her en der lees.Vrije seks is geen standaard moraal onder de jeugd.

Weet niet waar jij die leeftijd op baseert?
Ik denk bijvoorbeeld aan Isaak hij was 40! jaar(gen 25:20) toen hij Rebecca kreeg. En als ik de verhalen lees van Jacob, Juda, Mozes enz lees ik over volwassenen die een huwelijks verbond sluiten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:24
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
Denk toch wel dat de Bijbel duidelijk is over geen sex voor het huwelijk.
Als je bijvoorbeeld 1kor 5:1 en 2 neemt daar heeft Paulus het over een man die de vrouw van zijn vader tot vrouw genomen heeft. Hij noemt dit hoererij,en wel zo'n vorm van hoererij als onder de heidenen niet voorkomt. (er zijn blijkbaar meer vormen ) Dus hieruit concludeer ik dat een vrouw tot vrouw nemen die de jouwe niet is (waarmee je niet getrouwd bent) hoererij wordt genoemd in de Bijbel.
Zo ook in 1 Cor 7 vers 2 het is al eerder aangehaald hier, laat vanwege allerlei vormen van hoererij ieder man zijn eigen vrouw hebben en iedere vrouw haar eigen man.
Mijn conclusie, en als dat niet klopt zeg je het maar, daaruit is dat sex zonder huwelijk in de Bijbel hoererij genoemd wordt.
Daar kun je het wel of niet mee eens zijn natuurlijk,of bedenken dat je het in de moderne tijd wil lezen, maar volgens mij is de Bijbel duidelijk tegen sex voor het huwelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:47
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
Een dove heeft gehoord
hoe een stomme heeft verteld
dat een blinde heeft gezien
hoe een lamme heeft gelopen

ofwel ga niet af op geruchten


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zaterdag 23 juni 2012, 00:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:59
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
HERMAN968 schreef:
De tendens die ik merk is dat diegene die opkomen voor pro sex voor het huwelijk, ook pro homo en lesbiennerelaties zijn ? Engeltje smiley

En waarom zet je dat onder mijn stukje? welke categorie schaal je mij in ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:40
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
FLOWERFUL304 schreef:
De duivel heeft ook een oprecht geloof in het verlossende werk van God. Hij weet dat hij daar verslagen is waarom denk je dat hij zo zn best doet om de mens zo ver mogelijk daar vandaan te houden door misleiding erin te brengen.? En iemand kan een oprecht geloof hebben maar nog niet wedergeboren zijn, daar is ook voorbeeld van in de bijbel in hand 8:15.
En zelf ken ik ook het verschil. Ik was ook niet gelijk gedoopt in de HG. Ik moest nog even met het een en ander afrekenen wat dat tegenhield, eer ik de doop in HG van God ontving.

hand 8: 15-17->Toen nu de apostelen te Jeruzalem hoorden, dat Samaria het woord Gods had aanvaard, zonden zij tot hen Petrus en Johannes, 15 die, daar aangekomen, voor hen baden, dat zij de heilige Geest mochten ontvangen. 16 Want deze was nog over niemand van hen gekomen, maar zij waren alleen gedoopt in de naam van de Here Jezus. 17 Toen legden zij hun de handen op en zij ontvingen de heilige Geest.

zonder zonde: zoals ik al eerder zei staat er in de bijbel imiteer Christus. En zoals geschreven: hoe meer we op Christus gaan lijken hoe minder wij zullen zondigen totdat wij zonder vlek of rimpel voor hem komen te staan. Het is dus wel de bedoeling dat men naarmate men met de jaren met God wandelt men steeds minder zal zondigen, men dus verandert en steeds meer gaat denken, doen en handelen als Christus.

En ik vind het knap irritant worden dat mensen zich geroepen voelen om mij iedere keer te vertellen dat ik aan het veroordelen ben terwijl ik gewoon citeer wat er in de bijbel staat en informatie aan het uitwisselen ben. Dat jullie het verschil daarin niet kunnen zien, vind ik jammer!

En als iemand zich veroordeelt voelt door wat ik alleemaal citeer uit de bijbel of dat mijn menig jullie niet aan staat over het onderwerp, dan als je het mij vraagt, schiet die persoon behoorlijk te kort in de liefde want zoals in de bijbel staat raakt liefde nooit beledigd en is zij juist blij met de waarheid.

Ben benieuwd waar de tekst in de Bijbel staat dat de liefde nooit beledigd raakt? Een paar keer vind je in de Bijbel dat God zegt dat iemand/mensen Hem beledigen. De Liefde kan dus blijkbaar wel beledigd worden.

Jij citeert gewoon wat in de Bijbel staat zeg je. Dan zou ik graag de tekstverwijzing hebben van jouw citaat:
een praktiserende homo is niet wedergeboren uit God

Overigens ben ik het wel met je eens dat er in de Bijbel alleen maar teksten tegen homoseksualiteit staan. Ik vind het dan ook een heel lastig onderwerp en zou niet zomaar durven zeggen dat het goed is. Moet eerlijk zeggen dat ik heel blij ben dat geen van mijn kinderen homoseksueel is. Maar om iemand die die geaardheid wel heeft en met God wil wandelen te zeggen dat het niet wedergeboren kan zijn gaat mij veel te ver


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 22 juni 2012, 16:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 12:47
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
HERMAN388 schreef:
Net thuis uit het ziekenhuis, hechtingen is eraf.
Geen gips verder en 10 augustus terugkomen. Lachende smiley

oh dat klinkt goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 12:19
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
FLOWERFUL304 schreef:
een praktiserenden homo kan een oprecht geloof hebben, ook de duivel heeft een oprecht geloof in God en tevens kent de duivel de bijbel als de beste.

Een praktiserende homo is niet wedergeboren uit God. Want de wedergeboorte uit God is iets wat de mens van binnen uit veranderd. Sommige gevallen op bepaalde gebieden doet God dat ineens en daarna gaat God verder met die persoon als in een proces. Laag voor laag.

Gal 5:24-> Want wie Christus Jezus toebehoren, hebben het vlees met zijn hartstochten en begeerten gekruisigd > dit is een geestelijke zaak.

God is heilig en zijn geest kan niet in een tempel vertoeven die zich met onreinheid blijft vervuilen.

We hebben de oude mens uit te trekken en de nieuwe aan te doen.

efez 4:22-> dat gij, wat uw vroegere wandel betreft, de oude mens aflegt, die ten verderve gaat, naar zijn [url]misleidende begeerten[/url]

Oei lijkt me een gevaarlijke opmerking.
Trouwens met een oprecht geloof wordt natuurlijk een oprecht geloof in het verlossende werk van de Heer Jezus bedoelt. Kun je niet vergelijken met de duivel die heeft helemaal geen geloof die weet gewoon dat God bestaat
Als mens hebben we allemaal wel zo onze eigen eigenaardigheden en zwakheid. Er zijn christenen die wat sneller liegen, die snel boos worden,
die vaker roddelen enz. Christenen zijn daarin echt niet anders dan andere mensen. Daarom allemaal niet wedergeboren? Natuurlijk moeten we de oude mens uittrekken en de nieuwe aandoen. Maar ook als wedergeboren christen gaan we weleens de fout in en hebben we zo onze zwakheden, waarmee we vaker de fout in gaan. Dus zelfs als je homoseksualiteit althans de praktisering ervan zonde vindt. Kun je nog niet stellen dat die persoon niet wedergeboren kan zijn.

'Als wij zeggen dat wij geen zonde hebben misleiden wij ons zelf en is de waarheid niet in ons. staat in 1 Johannes1 vers 8 en in vers 9:
Als wij onze zonde belijden: Hij is getrouw en rechtvaardig om ons de zonde te vergeven en ons te reinigen van alle ongerechtigheid."
Dat geld voor jou en mij, en onze mede broeder of zuster om die ouderwetse term maar eens te gebruiken, met welke geaardheid dan ook.
Het is niet aan jou om iemand te veroordelen die je helemaal niet kent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 11:51
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
FRANKT627 schreef:
Iedereen doet seks op zijn of haar manier voor het huwelijk. Zoenen, orale seks is ook seks, soloseks al dan niet met een speeltje . Penetratie alleen valt niet alleen onder de noemer seks hoor...laten we gewoon eerlijk zijn. Niet hypocriet zijn...we kunnen ons zelf en de medemens beliegen maar God niet...we mogen het wel ter zijner tijd uitleggen bij Hem

He Frank leuk dat je weer terug bent!
En een mooie eerlijke reactie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 12:39
BerichtOnderwerp: HARTJE van Nederland...
 
HEIDE115 schreef:
Hoi Allemaal,

REIZEN:Hartje van Nederland.

Ja..doordat ik door een reactie plaatste bij iemand ,opeens
op de gedachte kwam..om misschien ook is iets te gaan doen met zzalle in het HARTJE Kussende smiley van Nederland?!
Dacht ik,ik maak er even een topickje over.

Maar eerst kijken we hoe we hier allemaal over denken?..
En suggestie's over wat het dan zou kunnen zijn..welkom(google hartje van nederland mischien?)

ps.niet om anderen hierin voorbij te lopen.
Maar gezien ook afstanden,praktisch dus..leek het mij een ideetje.

Tot zo;)

Bedoel je het middelpunt van nederland? dat is nml vlak bij ede waar de picknicks altijd zijn. Of bedoel je iets anders
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:10
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
YES356 schreef:


voor mij niet hoor!!! Verraste, verbaasde smiley

ik ben afhankelijk van dit onderwerp!!! Ik had een probleem. Deed 1 pad in de senseo zette er een kopje onder en drukte op het knopje van 1 kopje het kopje trilde niet alles leek okay! Dus liep ik ff weg. Kom ik terug het hele kopje overstroomd alles onder!! Van het aanrechtblad op de twee verschillende sokken die op een tijdloos kleedje lagen. Tot op mn ramen gespat! Met het super goede mesje (helemaal uitgesteten van het elke keer slijpen) van mn opa plukte ik de sokken van het kleedje en deed die in de wasmachine bij het dekbed in. Hoewel ik kon weten dat die dan eigenlijk te vol zou zijn. Met opas mesje sneed ik een ui/siepel in stukjes en deed dat in een emmer door het ramenwas water heen. Ik keek naar het mesje en zag me opa voor me met op de achtergrond het geluid van de gezellig pruttelende perculator! Wow dat waren nog eens tijden! Dromerig pakte ik de senseo onderdelen bij elkaar en deed die in de vaatwasser. Naast het kunstof bakje dat ik net uit de koelkast had gehaald. Ik keek naar het kleedje en de natte drap er op het leek wel pitwaeter! De kleur deed me denken aan de rokerige glasgordijnen bij mn opa! Pfffffffff wat moet ik doen om dat schoon te krijgen? Droge doeken erop? Of ossegal zeep?
Of op laten drogen?gelukkig heb ik zeil op de vloer geen naden die bol staan. Ik hoorde ergens een haan kraaien geen idee waar die vandaan kwam man wat een lawaai. Het leek wel achter de binnenkant van mn rolluik (blafetuur) vandaan te komen die moest ik ook nog een nodig schoon maken maar ja hoe doe je dat?.Maar goed ik dacht hoe krijg ik die rommel weer schoon. Dus ging maar achter de pc op internet zoeken. Erst op you yube maar later ff op google.En zo kwam ik naar enkele keren klikken op dit topic. HEERLIJK WAT EEN BOEL PRAKTISCHE HUISHOUDELIJKE INFORMATIE. Als ik dit niet had gehad had ik het vast verkeerd gedaan allemaal. ps ik weet nog steeds niet hoe het kwam dat mn kopje overstroomde terwijl er maar 1 pad in zat. en ik op 1 kopje gedrukt had. Herkend iemand dat?

geweldig !

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
lekker gelachen dank zij jou Yes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 12:50
BerichtOnderwerp: Cristenlijke homo´s
 
CARMEN073 schreef:
Jaahaa; zij werkt dag en nacht terwijl haar man in de poort rondhangt.

Smiley met dichtgeplakte mond

Zorry off-topic

wahaa

Lachende smiley
zou het nog eens objectief lezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:22
BerichtOnderwerp: Christelijke boeken
 
Bij ons in de kerk hebben we een bibliotheek, is heel handig vind ik. Ze hebben veel (christelijke) romans en ook studie boeken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 21:12
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
VISSER278 schreef:
Kan je misschien even de link erbij zetten W-tje?
Dan hoef ik niet te zoeken.


Visser die niet snapt wat een rolluik en een lekke band met elkaar te maken hebben. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Heb het net even voor je geprobeerd Visser gewoon bij google intypen : hoe maak ik de binnenkant van mijn rolluik schoon en het regent tips
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 14:19
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
HEIDE115 schreef:
Roelan..jij denkt wel heeeel makkelijk

geef mij wat;)))

En jij denkt waarom makkelijk als ook moeilijk kan?


Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 18 juni 2012, 13:23
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
hier heb ik nog een moderne tip om je lekker in verwarring te brengen Heide Knipoog smiley
Ga naar een goed gesorteerde drogist en koop daar vlekkenspray voor meubels en tapijt. (gewoon ff vragen aan de kassa)
Verder handelen volgens gebruiksaanwijzing spray. Een kind kan de was doen eh de vlek weg poetsen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zondag 17 juni 2012, 19:25
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
vanmiddag was ik met een groep mensen van mijn kerk aan het picknicken. Op het kootwijkse zand trouwens een prachtig stukje natuur. Was in een goed gesprek met een van de tieners. Hij wees naar zijn vader en zij die is echt oud. Nou ik ben denk ik wel ouder was mijn reactie.
Nee joh hij is al 44!! antwoordde hij.
Kijk dat was misschien niet het mooiste moment van deze nog zeer jonge 53 jarige maar wel leuk

Lachende smiley


Laatst aangepast door
ROELANDE345
op zondag 17 juni 2012, 19:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 21:51
BerichtOnderwerp: gezond verstand of achterdocht
 
Als het goed zit tussen je nieuwe relatie en zijn of haar ex is het niet nodig dan kom je er wel achter zoals Petra het beschreef. Als het niet goed zit is het misschien de snelste manier om je relatie te beëindigen . En een originele
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 20:08
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
ja anders loopt ie eraf en hoeveel seconden duurt het nu helemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 20:00
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
 
mijn nieuwe doet dat ook soms houd ik gewoon het kopje vast
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 19:52
BerichtOnderwerp: Vakantie 2012
 
Dit jaar wil( en kan ) ik niet zoveel geld uitgeven aan mn vakantie. Heb voor een prikkie een compleet ingerichte tent gehuurd zo'n 500 meter van de zee. In zeeuws vlaanderen voor de 1e week van september
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 16:07
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd...
 
Ik zal voor je bidden, dat God met zijn Geest je komt vertroosten en dat je de kracht krijgt om datgene te doen wat je moet doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juni 2012, 11:39
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
 
[quote=HERMAN968]

het een sluit het ander niet uit Herman
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: donderdag 14 juni 2012, 11:19
BerichtOnderwerp: Vluchtelingen en asielzoekers
 
[quote=HERMAN968]Wat versta jij onder een profiteur?

Denk dat de meeste vluchtelingen, zo niet alle, hier komen uit eigen belang.
Omdat ze verdrukt worden, geen baan kunnen krijgen, niet genoeg te eten hebben, er oorlog is of ze daar geen scholing kunnen krijgen voor hun zelf of hun kids.
Denk als ik in zo'n situatie was waarin ik nog net mn hoofd boven water kon houden maar mn kinderen geen toekomst qua scholing of baan ik dan ook zou proberen ergens heen te gaan waar dat wel mogelijk is.
I n t verleden zijn nederlanders wel voor minder geëmigreerd naar canada of zo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 13 juni 2012, 21:24
BerichtOnderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
 
Op de site: koken zonder e nummers is een lijst van voedingsmiddelen zonder e nummers en in welke winkel je het kunt kopen

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op woensdag 13 juni 2012, 21:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 ... 85 Volgende
Pagina 79 van 85