ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SILVIA267
ChristianMatch forum index » Berichten van SILVIA267
Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 mei 2012, 07:30
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
[quote=HERMAN968]Vraag 4 is een goeie vraag. Vraagt om een goed antwoord.

Het is beter te leven vanuit de rijkdom van de Heer, dan vanuit de roofzucht van het aardse. Als we kijken naar Koning David zien we wat hij allemaal kon vanuit de wandel met God, en hoe het helemaal verkeerd liep als hij zijn “onschuldig” hart –a la new age- volgde. En hier wordt ook duideljk dat de wet niet vermag door de zwakte van het vlees !.
En de weerslag op zijn familie was ook niet niks. En toch bleef hij de geliefde Gods. Zo ook voor u en mij, Inge. God zij geloofd en geprezen ! Iets om dankbaar voor te zijn. Alleluja

Knipoog smiley[/quote


Tja david ,God, de Heere , preek preek preek , enu wat Herman dr zelf over denkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: woensdag 23 mei 2012, 15:57
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
HERMAN968 schreef:
"Wees toch op je hoede en bid. Anders zal de verleiding je te sterk worden. De geest is gewillig, maar het lichaam is zwak. Mattheüs 26:41". Gelijk heb je, niet in het minst heb ik het er soms moelijk ermee, en nog anderen. Maar wordt toch weinig of niet op een volwassen manier over gepraat. Toch zeker in ons tussen "" kerkje !. Lachende smiley

nou vertel me dan eens wat je graag zou willen weten , en stel niet van zulke duistere vragen dan . en laat dat gepreek maar buiten beschouwing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: woensdag 23 mei 2012, 15:54
BerichtOnderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!
 
LEONARD480 schreef:
Heel mooi om te lezen Linny, dat God centraal staat in jouw leven en het kan niet anders zijn, dat Hij ...ondanks alle tegenslagen je de weg wijst die je moet gaan en anders gezegd… jou de partner gaat geven die je intens gelukkig gaat maken.


als je een partner zoekt om je gelukkig te maken ben je verkeerd bezig hoor
zorg eerst dat je gelukkig bent en ga dan op zoek naar een partner
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 23:57
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
JOL252 schreef:
ik denk niet dat dit zijn vraag was...

nou ik heb daar andere gedachten over hij zei ( Jawel, zeer zeker mannen zijn anders. Dank je wel dat je je daarvan bewust bent. En hoe ga jij als vrouw hiermee om ? Knipoog smiley)

maar ja jij kan daar een andere mening op na houden ik denk anders dan jij . en mannen met strelende woorden en pas daar maar voor op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 12:13
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
HERMAN968 schreef:
moeten hier nog woorden aan toe gevoegd worden ?
we hoeven ons niet geheel bloot te geven hier op het open forum
ik dacht dat ik duidelijk genoeg was , je hoeft je niet te gaan verlekkeren op een verhaal








Eerst neem je de woorden van een ander in je mond, en nadien ga je mij nog iets in mijn hart legge, waaraan ik nog in de verste verte niet aan dacht. Sylvia, van dwaling gesproken ! Valt me tegen, ik dacht dat je werkelijk iets te vertellen had. Gebeurd meer hoor, mensen die ff proeflid worden, de boel op zijn kop komen zette én nadien verdwijen. Kunnen we op een volwassen manier met elkaar omgaan ? Boze smiley
[/quote]


dacht je nu echt herman dat ik hier mn sexleven ga neer schrijven voor je . zou een leuk romannetje worden dan denk ik , trekt misschien wat meer mannen aan op cm dan . maar helaas dat ga ik dus niet neer zetten hier op het forum
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:38
BerichtOnderwerp: wist je dat sex gezond is !!!
 
BASSIE783 schreef:
wat is ongezond? en wat is gezond
ik denk zelf dat het niets met gezondheid heeft te maken, of je het nu iedere week met een ander doet of niet
het is misschien wel een verkeerde levensstijl .
maar dat word in het topic niet gesteld , je kunt er zoveel om heen breiden als je wil . het gaat er over dat sex gezond is , en ik denk dat ook wel . is goed voor de conditie, misschien ook wel voor de lijn .

ben ik het geheel mee eens
topics worden verkeerd gelezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:34
BerichtOnderwerp: kijken op profielen..
 
LINNY170 schreef:
Ik lees alles!
Ook als er geen foto bij zit.

Wat een persoon schrijft kan veel over die persoon zeggen, dus lees ik dat altijd.

ben ik geheel met je eens linny . het is geen vlees keuring hier .
het komt uit je binnenste en uit een gesprek kun je al veel halen hoe je gespreks partner is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:30
BerichtOnderwerp: Gebed om liefde
 
MANNA420 schreef:
Ik vraag gebed om liefde. Liefde voor elkaar. Dat verbroken (familie)relaties weer hersteld mogen worden. Bid ook voor liefde onder elkaar, liefde naar ongelovigen en bewaring voor lauwheid, wetteloosheid of juist een te strak juk van de wet zodat de liefde bekoeld.

ik geloof dat je het wel erg zwart in ziet jongen .
je zit wel erg diep in de put geloof ik
kijk is naar buiten , naar de zon , de natuuur , trek er is op uit , zet de soris is naast je , en kijk is naar de goedheid van God die je iedere dag weer krijgt ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:17
BerichtOnderwerp: forum openbaar, jammer!
 
LINNY170 schreef:
Las net ergens, of eigenlijk gister. dat het forum voor iedereen te lezen is.
Dat vind ik echt super jammer!
Ooit kans dat dit veranderen gaat?
Verlegen lachende smiley Lachende smiley

ik denk als we daar goed van door drongen zijn dat het niet erg is dat het forum overal te lezen is .
misschien dat we dan is wa beter gaan letten op wat we schrijven , moet dit dan zo geheim zijn ? of schamen we om christen te zijn ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:01
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
HERMAN968 schreef:
Moet dit nu klinken alsof de vrouw dan verantwoordelijk is voor het beheersen des mans behoefte?
En vrouwen daar minder last van hebben Twijfelende smiley
als je dit gegeven omdraait zou je haast gaan denken dat dit de man meer krediet geeft in het wel of niet beheersen van "driften"? En zoniet, is het de vrouw die de man heeft verleid Verraste, verbaasde smiley


Sorry Xabie dat je je aangesproken voelt, deze vraag was in feite naar Sylvia toe. Mss dat zij iet te vertelle heeft dat ons verder brengt in deze welke ons allen vroeg of laat confronteerd met wie we zijn, hoe we gevormd zijn Knipoog smiley
[/quote]

moeten hier nog woorden aan toe gevoegd worden ?
we hoeven ons niet geheel bloot te geven hier op het open forum
ik dacht dat ik duidelijk genoeg was , je hoeft je niet te gaan verlekkeren op een verhaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267 (54)





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:18
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
Boffen wij even als vrouw dat we er minder last van hebben en dat er genoeg hulp middelen zijn indien nodig.[/quote]

nou ja mannen kunnen het zelf ook wel alleen af als ze dat willen , maar ik vind het samen toch wel iets fijner
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SILVIA267
Pagina 1 van 1