ChristianMatch
 


Forum

forum openbaar, jammer!
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LINNY170





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 00:07
 
Las net ergens, of eigenlijk gister. dat het forum voor iedereen te lezen is.
Dat vind ik echt super jammer!
Ooit kans dat dit veranderen gaat?
Verlegen lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 01:13
 
LINNY170 schreef:
Las net ergens, of eigenlijk gister. dat het forum voor iedereen te lezen is.
Dat vind ik echt super jammer!
Ooit kans dat dit veranderen gaat?
Verlegen lachende smiley Lachende smiley

Is een discussie zolang Cm oud is eigenlijk en ondanks de vele verzoeken van de leden is het argument van CM om dit te gebruiken als een soort proefobject. Het is wel mogelijk je foto niet zichtbaar te maken voor de buitenstaanders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 05:31
 
LINNY170 schreef:
Las net ergens, of eigenlijk gister. dat het forum voor iedereen te lezen is.
Dat vind ik echt super jammer!
Ooit kans dat dit veranderen gaat?
Verlegen lachende smiley Lachende smiley

Ik ben van een andere mening Linny en vindt het niet direct een probleem. 'k Geef wel toe dat het ff slikken is als je compromiterende reacties krijgt, en achteraf bewust wordt van het feit dat het een publiek forum is.
Aangezien christenen onderling in zachtmoedigheid en in broederlijkheid met elkaar communiceren is publiek geen probleem, toch. Christenen zijn al "kerkje" genoeg. Is ook een unieke kans om een licht te zijn, zoutend zout.
Knipoog smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op maandag 21 mei 2012, 05:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 14:12
 
HERMAN968 schreef:
Ik ben van een andere mening Linny en vindt het niet direct een probleem. 'k Geef wel toe dat het ff slikken is als je compromiterende reacties krijgt, en achteraf bewust wordt van het feit dat het een publiek forum is.
[color=#FF0000]Aangezien christenen onderling in zachtmoedigheid en in broederlijkheid met elkaar communiceren is publiek geen probleem, toch.
Christenen zijn al "kerkje" genoeg. Is ook een unieke kans om een licht te zijn, zoutend zout.
Knipoog smiley Lachende smiley
[/color]

De laatste weken het forum nog gevolgd, Herman? Op niet-christelijke fora gaat het er vaak netter en beleefder aan toe dan hier. Nogal wat Christenen denken met hun eigen (vaak cultureel bepaalde) standpunt de waarheid te vertegenwoordigen en dat maakt nu eenmaal niet bescheiden.
Al helemaal niet als er nog een paar bijbelteksten aan de haren bijgesleurd worden. En denk je nou werkelijk dat die achterlijke roddeldiscussie van vorige week het Christendom en de omgang van Christenen onderling op een positieve wijze naar buiten brengt?

Thomas, de goede dingen die wij op het forum schrijven, liggen om commerciele redenen te grabbel.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 21 mei 2012, 15:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 15:13
 
THOMAS968 schreef:
De laatste weken het forum nog gevolgd, Herman? Op niet-christelijke fora gaat het er vaak netter en beleefder aan toe dan hier. Nogal wat Christenen denken met hun eigen (vaak cultureel bepaalde) standpunt de waarheid te vertegenwoordigen en dat maakt nu eenmaal niet bescheiden.
Al helemaal niet als er nog een paar bijbelteksten aan de haren bijgesleurd worden. En denk je nou werkelijk dat die achterlijke roddeldiscussie van vorige week het Christendom en de omgang van Christenen onderling op een positieve wijze naar buiten brengt?

Thomas, de goede dingen die wij op het forum schrijven, liggen om commerciele redenen te grabbel.

Je hebt helaas helemaal gelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 16:29
 
THOMAS968 schreef:
De laatste weken het forum nog gevolgd, Herman? Op niet-christelijke fora gaat het er vaak netter en beleefder aan toe dan hier. Nogal wat Christenen denken met hun eigen (vaak cultureel bepaalde) standpunt de waarheid te vertegenwoordigen en dat maakt nu eenmaal niet bescheiden.
Al helemaal niet als er nog een paar bijbelteksten aan de haren bijgesleurd worden. En denk je nou werkelijk dat die achterlijke roddeldiscussie van vorige week het Christendom en de omgang van Christenen onderling op een positieve wijze naar buiten brengt?

Thomas, de goede dingen die wij op het forum schrijven, liggen om commerciele redenen te grabbel.


Goed Thomas te horen dat jij zicht hebt op ander fora. Hoe gaat men daar om met het roddelcircuit. Kop in't zand ?
'k Vindt het een staaltje van kracht als men er tegenin gaat. Spreek ik nog niet van de publieke chatbox die volg ik (nog) niet. Knipoog smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
HERMAN968
op maandag 21 mei 2012, 16:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:09
 
THOMAS968 schreef:
En denk je nou werkelijk dat die achterlijke roddeldiscussie van vorige week het Christendom en de omgang van Christenen onderling op een positieve wijze naar buiten brengt?

"Plaat voor de kop" zeggen ze hier ..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968





Berichten: 757

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:41
 
LEANNE226 schreef:
"Plaat voor de kop" zeggen ze hier ..............

Jawel Leanne, kop in't zand ... lauwe christenen om het zo maar eens te zeggen.
Huilende smiley, smiley in tranen


Laatst aangepast door
HERMAN968
op maandag 21 mei 2012, 17:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:03
 
Whahahahahahaha!!!!!!!! Even de wereld laten zien dat christenen ook humor hebben. Door bovenstaande teksten te posten onder het kopje” Forum openbaar,Jammer” Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:17
 
Nou ik ben niet bang voor de reacties die ik zou krijgen.
Daar is het een forum voor, om te vragen, vertellen en te discussieren ;)
Helaas vinden sommige mensen het leuk om alles van anderen in de gaten te houden, wat mij eigenlijk ontzettend belemmerd in het plaatsen van eigen ervaringen etc.
Dat is wat ik ontzettend jammer vind.
Kan niet echt mijn verhaal doen zeg maar ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:05
 
LINNY170 schreef:
Nou ik ben niet bang voor de reacties die ik zou krijgen.
Daar is het een forum voor, om te vragen, vertellen en te discussieren ;)
Helaas vinden sommige mensen het leuk om alles van anderen in de gaten te houden, wat mij eigenlijk ontzettend belemmerd in het plaatsen van eigen ervaringen etc.
Dat is wat ik ontzettend jammer vind.
Kan niet echt mijn verhaal doen zeg maar ;)


Weet uit ervaring dat mensen buiten CM om niet of nauwelijks geïnteresseerd zijn in het wel en wee van de betalende leden hier. Wel is mij opgevallen dat negatieve berichtgevingen altijd schijnbaar leuk is om te vertellen tot aan andere websites toe. Soms gaat het zelfs zover dat de hele discussie op een andere website verder gaat met alle gevolgen van dien. Linny je kunt best je verhaal opschrijven, want dat hoort ook bij het verwerken ...of anders zijn er vaak vele andere vrienden en vriendinnen op deze site, die je tot steun kunnen zijn ...dat heet ook naastenliefde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SILVIA267





Berichten: 11

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:17
 
LINNY170 schreef:
Las net ergens, of eigenlijk gister. dat het forum voor iedereen te lezen is.
Dat vind ik echt super jammer!
Ooit kans dat dit veranderen gaat?
Verlegen lachende smiley Lachende smiley

ik denk als we daar goed van door drongen zijn dat het niet erg is dat het forum overal te lezen is .
misschien dat we dan is wa beter gaan letten op wat we schrijven , moet dit dan zo geheim zijn ? of schamen we om christen te zijn ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356





Berichten: 469

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:46
 
Vroeger in de gemeente waar ik heen ging toen ik erg jong was kwam ik langs een Koperen plaat waar in allemaal gaatjes waren geboord. Om de cv installatie van zuurstof te voorzien. Die gaatjes vormden een tekst en wel : een woord,in de juiste vorm, gesproken,is als gouden appelen in zilveren schalen

ps forum
` fo - rum («Latijn) het -woord fora, forums groep van deskundigen die een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen; iets voor het forum der publieke opinie brengen in het openbaar behandelen
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/forum

Ik zet me er voor in om gouden appelen in de schaal te leggen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:02
 
LINNY170 schreef:
Las net ergens, of eigenlijk gister. dat het forum voor iedereen te lezen is.
Dat vind ik echt super jammer!
Ooit kans dat dit veranderen gaat?
Verlegen lachende smiley Lachende smiley



Als het oorbaar is dan moet het toch geen probleem zijn...?


Laatst aangepast door
BEUN656
op donderdag 24 mei 2012, 18:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: donderdag 24 mei 2012, 23:51
 
Begrijp me niet verkeerd hoor :D Ik schaam me er helemaal niet voor dat ik een Christen ben..sterker nog, ben er trots op en als iemand het vraagt dan zeg ik ook altijd dat ik Christen ben, met veel trots!

En doelde meer op persoonlijke dingen...Soms kan het zijn om dat te noemen in een bepaald onderwerp.
Of om iets duidelijk te maken.

Ben ooit eens op een ander forum geweest waar iemand dus mijn stappen aan het volgen was, zonder dat ik het wist, en dat tegen me gebruikte in een rechtszaak ;) Dat is juist jammer, want op dat moment was het de enige plek waar ik mijn verhaal kwijt kon, waar ik het van me af kon schrijven.
Nu zal ik dat dus nooit meer doen, maar vind het wel jammer.
Denk bij alles wat ik typ echt 10 keer na, kan dit wel of niet? Zelfs over dit stukje! ben ik nu herkenbaar voor die persoon? waarschijnlijk wel..
Dus ja..hoop dat je nu iets duidelijker is :D

Bedoelde er dus niets verkeerds mee ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
COOTJE711





Berichten: 1766

BerichtGeplaatst: donderdag 24 mei 2012, 23:59
 
LINNY170 schreef:
Begrijp me niet verkeerd hoor :D Ik schaam me er helemaal niet voor dat ik een Christen ben..sterker nog, ben er trots op en als iemand het vraagt dan zeg ik ook altijd dat ik Christen ben, met veel trots!

En doelde meer op persoonlijke dingen...Soms kan het zijn om dat te noemen in een bepaald onderwerp.
Of om iets duidelijk te maken.

Ben ooit eens op een ander forum geweest waar iemand dus mijn stappen aan het volgen was, zonder dat ik het wist, en dat tegen me gebruikte in een rechtszaak ;) Dat is juist jammer, want op dat moment was het de enige plek waar ik mijn verhaal kwijt kon, waar ik het van me af kon schrijven.
Nu zal ik dat dus nooit meer doen, maar vind het wel jammer.
Denk bij alles wat ik typ echt 10 keer na, kan dit wel of niet? Zelfs over dit stukje! ben ik nu herkenbaar voor die persoon? waarschijnlijk wel..
Dus ja..hoop dat je nu iets duidelijker is :D

Bedoelde er dus niets verkeerds mee
;)

Inderdaad vervelend Linny dat je die ervaring hebt!
Het blijft natuurlijk altijd wel verstandig om goed natedenken wàt je schrijft want zoals gezegd, ieder kàn het lezen...

Vanzelfsprekend mag je er trots op zijn om christen te zijn, al schaam ik me er soms ook voor...
Dit heeft meer te maken met het feit dat je in sommige situaties 'de christenen' vertegenwoordigd èn dit helaas niet altijd positief is....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LINNY170





Berichten: 45

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 00:04
 
;)

Jammer dat het zo kan gaan inderdaad af en toe he.
Ik schaam me er nooit voor hoor, maar als je hoort inderdaad hoe sommige mensen af en toe doen!

Als je dan ook bijvoorbeeld het krijgt over de opname...nou ja, dat niet iedereen meegaat zeg maar...en dat je blij bent als die dag komt..want ja..geen pijn, geen verdriet en geen ellende meer, maar dicht bij de Vader! krijg je als antwoord...dus je vind het leuk dat wij achterblijven?? dan ben je egoistisch haha..maar ja...als ze niet geloven..waar zijn ze dan bang voor? :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Pagina 1 van 1