ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 20:12
BerichtOnderwerp: wonderen
 
LEANNE226 schreef:
Ik heb daar een bizarre ervaring mee maar die is te prive om hier te delen..........je geloof verliezen en nadien God die ingreep..........mijn ogen opende.........

mooi he ,hoe god dan na je omzag, je niet los liet ondanks dat je je geloof verloor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 17:57
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
deze spin was echt super groot en dik en eng en grootte poten, geloof me vraag niet gauw een man van de straat of hij effe wil helpen me spin dood te slaan... mar ja was dat of uren met dat beest in huis tot me zoon terug kwam van school
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 13:40
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
een MONSTERSPIN IN ME HUIS, op de muur bijna tegen het plafond en toen heb ik een trap gepakt en een dik boek, want niemand durfde nog in de kamer en toen ik tegenover hem stond dacht ik iehhhhh ik kan het niet, zo gaat hij rennen of zo, dus uit ellende een man die door de straat liep, lief gevraagd om hulp, pffffff, die stopte hem in een kopje met papiertje en stond tegenover me met die griezel in dat kopje en zei, waar moet ik hem laten? Dus heb gezegd gooi maar in d ebosjes vlak bij me huis Zieke smiley , dus voorlopig gaat het raam aan die kant niet meer open, zo komt hij terug. en nu maar hopen dat er geen twede griezel in me huis zit, die ik straks ontdek Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley , beter had hij hem doodgeslagen Duiveltje smiley Maar die man zei, laat lekker leven Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:23
BerichtOnderwerp: wonderen
 
en shanita ik hoop dat je god nog veel beter gaat leren kennen , dat je ooit vol blijdschap dit nr mee kan zingen, vol blijdschap,zonder stukken pijn in je hart door het leed aangedaan door anderen, en nu ga ik maar es effe beginnne met me huishouden Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:16
BerichtOnderwerp: wonderen
 
effe een moooi nr voor jou shanita
How He Loves Us - Kim Walker / Jesus Culture


oke link lukt niet echt goed, maar mooi nr, luister ik vaak, wetende dat god van me houd, met me mee loopt, ook al valt de liefde van anderen mensen wel es tegen, stellen ze je vet teluer, jeuzs houd van mij en ook van jou Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 09:08
BerichtOnderwerp: wonderen
 
ach shanita, wat moet ik zeggen? heb effe geen woorden, heel begrijpelijk d epijn bij jou en de irritatie, ook de irritatie aan de borden die je heel groot tegen komt. Schreef het al es eerder toen ik 20 was kwam ik tot geloof en was ook heel erg teleurgesteld en geflipt op bepaalde cristenen, vooral van cristenen verwacht je dat niet. gelukkig laat god ons niet los, ons niet vallen.Daar vestig ik al me hoop en vertrouwen op op jezus, god, cristenen waar ik mee omga, het zijn mensen net zoals ik, ondanks de irritatie van de borden in de stad ben ik ervan overtuigd dat jezus met je mee loopt, zijn armen om je heen houd. Hij is gekomen om gebroken te helen

in lucas 4-18 staat: De geest des heren is op mij, daarom, dat hij mij gezalfd heeft, om aan armen het evangelie te brengen, en hij heeft mij gezonden, om aan gevangenen loslating te verkondigen en aan blinden te gezicht, om verbrokenen heen te zenden in vrijheid, om te verkondigen het aangename jaar des heren.

in jezus naam bid ik, vraag ik aan jezus of hij zich wil ontfermen met zijn liefde over jou, om met je mee te gaan, stapje voor stapje met verder herstel, dat je helemaal vrij mag worden, vrij van de pijn die anderen je hebben aangedaan, helemaal los komt, dat in jezus naam alle bindingen met bepaalde mensen die je zo,n pijn hebben aangedaan worden verbroken en dat je je je niet meer indentificeert met je verleden wat je is aangedaan, je bent een kind van god en daar ligt je indentiteit, dat je een kind van god bent, niet he tkind van je vader die het niet waard was om je vader hier te zijn op aarde. In jezus naam vader god breek al die banden van shanita met haar verleden en vul haar met uw liefde. en blijf met haar meelopen, heel dicht bij haar, met uw armen om haar heen, op weg naar herstel en innerlijke genezing, dat ze in vrijheid mag leven, niet meer gebonden door haar verleden.

hoop dat je het niet erg vind dat ik dit gebed hier voor je neerzet, met de hoop dat meerderen dit gebed voor haar willen meebidden.of een ander gebed voor haar. We mogen ook best wel es bidden voor elkaar hier op cm, en vooral voor shanita die het wel es moeilijk heeft. lieve knuffel shanita voor je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:57
BerichtOnderwerp: wonderen
 
en ouweneel is niet door een straal van een ufo opgezogen Knipoog smiley petra die er maar effe humor ingooit en nu echt gaat slapen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:52
BerichtOnderwerp: wonderen
 
SHANITA130 schreef:
Visser:

Als ik jarenlang, om de 2 maanden als dat magazine verschijnt met acceptgiro, echt hele grote bedragen overmaak...Door mijn overgrote enthousiasme..

En dan scheiden, ik wil geen alimentatie, kom ik problemen door kindermisbruik/mishandeling en incest herinneringen, en dan klop ik bij ze aan, en nadat ik me hele prive heb verteld, in een urenlang gesprek, krijg ik een mededeling dat ik dan en dan moet bellen.

Het enige wat diegene zei was: je kan hier niet komen want je redt 't toch niet, punt. Verder niets; ik zei verbouwereerd ook nog: 'bedankt'....en dat was het dan...En het ergste was, er was geen wachtijd, had er zo terechtgekund....

Diegene die dat zij klonkt zelfs triomfantelijk. en in die magazines schreven ze elke keer van geeneengeval is hopeloos bij God dus ook niet bij ons, en over hun grote slagingspecentages. Nou woon(de) ik ook in die stad, dus werd er steeds mee geconfronteerd, met hun...Grote advertenties, uithangborden.....

nou ik had jaren nachtmerries ervan.

Heeft mij een zelfmoordpoging gekost. (Wat niet is gelukt en dat is dan weer een wonder, het echte werk van God, hoe Jol zo mooi zegt...

Ja, dan komt dat 'scheinheilige idioten' er heel snel uit bij mij.

Ik dacht, ja juist omdat ik christen ben gaan ze me helpen, maar er werd geselecteerd, niet op christen zijn maar op de grote van problemen.
dus iemand met problemen zoals kindermishandeling kwam er gewoon niet in. Juist de mensen die het niet zouden redden namen ze niet op en de mensen met weinig problemen wel: nou ik had geleerd in de enkele jaren dat ik christen was dat 't andersom was, juist degene die het niet redt in de maatschappij, psychisch, die ga je juist als christelijke evangelische organisatie het allereerst helpen en dan pas mensen die het wel redden, sowieso....

Omgekeerde wereld, en ik kon ook niet denken van, ja ze zijn werelds, dus wat wil je, want dat had ik geleerd, 'gij geheel anders, en juist geloofsgenoten helpen......

Maar ja, 'het slagingspercentage' he...Ze noemden zich ook 'psychiatrisch centrum', maar dát was niet zo, daar kon niemand zich op beroepen, je kon geen problemen hebben om daar te worden opgenomen, enkel voor de subsidie noemden ze zich ook psychiatrisch centrum........ja, gehoord van ex medewerkers....

En toen zijn mijn ogen opengegaan....

Dit is een heel triest verhaal, vind dit erg voor je shanita dat je dat moest meemaken, alleen niet iedereen is zo he. liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:38
BerichtOnderwerp: wonderen
 
ROLF230 schreef:
Volgens mij had ik een paar dagen geleden aangemoedigd om topics te beginnen die niet over h. of y. gaan (als je begrijpt wat ik bedoel).

Ik ben al veel te laat op en struin Youtube een beetje af om oa eea te zien over de kerk waar ik vroeger naartoe ging en aanverwante onderwerpen. Steeds meer zag ik over wonderen en verschillende mensen die daar verschillende verklaringen voor hadden.

Zelf ben ik in 2000 door een Godswonder genezen van een zware depressie en een dwangneurose. Van het ene op het andere moment voelde ik het van me afvallen en kon ik getuigen: "Ik geloof in God", terwijl ik niet op zoek was naar Hem.

Dus ja, wonderen bestaan. Ik heb het zelf meegemaakt en ken betrouwbare getuigenissen van mensen.

Wie heeft er nog meer een wonder in zijn leven ervaren? Ik dacht misschien kan het een bemoediging zijn voor mensen die te kampen hebben met ziekte in hun leven. God kan én wil genezen, dat is mijn overtuiging.

terug on topic en ik ga slapen Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:36
BerichtOnderwerp: wonderen
 
gewist

Laatst aangepast door
PETRA944
op maandag 8 oktober 2012, 23:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:30
BerichtOnderwerp: wonderen
 
VISSER278 schreef:
Ja , lezen kan ik nog goed hoor , ook nog zonder bril .
Maar dit stukje is weer geknipt uit een vorig stuk . En die laatste 3 woorden ..... die heb ik òòk gelezen .

whaaa haaa haa echt zonder bril, vond het al zo lief dat ze speciaal voor jou d eletters veranderde, rekening er mee houdend dat je misschien een leesbril al nodig hebt. waar je nog niet aan toe wil geven Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:28
BerichtOnderwerp: wonderen
 
ROLF230 schreef:
Petra schreef:

Dus ik kom niet meer op dit topic en laat het over aan de topic startster. [i][u]

Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

foutje, starter.... ha ha terug on topic, wonderen...... beter als discusies over fouten van kerkleiders en verschillende kerken of zo.

Eh een wonder, dat ik helemaal genezen ben, noem de naam niet wie bad...... ha ha, maar het gebed was in jezus naam en ja jol in rust Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:17
BerichtOnderwerp: wonderen
 
VISSER278 schreef:
En dit valt bij jou ook nog onder de noemer "waarschuwen"? BAH!!! Boze smiley

laten we er geen ruzie om maken , shanita is teleurgesteld door bepaalde cristenen, scheert ze allemaal over 1 kam. haar bedoelingen zijn goed, voor mezelf ben ik ook kritisch dus maak je geen zorgen, shanita. ik kanz e hier gaan verdedigen, maar das praten tegen een muur Gefrustreerde smiley leugens moeten aan horen en daar trek ik me gewoon van terug. laten we na de dingen kijken die we gemeen hebben, jezus. Dus ik kom niet meer op dit topic en laat het over aan de topic startster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 22:56
BerichtOnderwerp: wonderen
 
ANNA415 schreef:
Nu staan er best veel Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley .
Je mag best kritiek op kritiek hebben

ha ha weet ik, maar ik kan shanita die gaat toch gewoon door met kritiek en zo ben jij shanita is oke, alleen ik trek het me te veel aan, omdat ik het niet leuk vind dat bepaalde mensen kritiek krijgen. Wat betreft de communicatie tussen willemijn en mij die was oké Lachende smiley maar bescherm me verder voor nog meer kritiek te moeten lezen van shanita.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 20:31
BerichtOnderwerp: wonderen
 
bijdrages verwijderd van me, want heb besloten om niet meer op de kritiek in te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 18:03
BerichtOnderwerp: wilmer liendo
 
eh de link is in het spaans? en jij verwacht dat we dat allemaal kunnen verstaan? maar neem aan dat het weer over hetzelfde gaat als destijds met je topic, waar veel mensen serieus op in zijn gegaan, je geeft hier een verwijt dat mensen er niet sereius op ingaan, dat verwacht je met een link in het spaans terwijl dit een nederlands forum is. dan vraag ik me af wat de bedoeling precies van je is van het openen van dit topic Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 14:39
BerichtOnderwerp: wonderen
 
Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
PETRA944
op maandag 8 oktober 2012, 20:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 14:38
BerichtOnderwerp: wonderen
 
Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
PETRA944
op maandag 8 oktober 2012, 20:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 14:29
BerichtOnderwerp: wonderen
 
Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
PETRA944
op maandag 8 oktober 2012, 20:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 14:26
BerichtOnderwerp: wonderen
 
WILLEMIJN232 schreef:
Waarom trek je je nu terug? Vind het juist boeiend hoe je er over schrijft ook al is het mijn manier van geloven niet.......En de kritiek die ik gaf heb ik van een enthousiast Trin lid......

Dan krijgen we eindeloze discussies willemijn, ik persoonlijk vind, kritiek kun je pas geven als je zelf er meerderen keren bent geweest. hoe kan iemand een enthousiast lid zijn en krietk geven en leugens tegen je vertellen???? enfin iedere kerk heeft zo zijn mensen die niet echt oprecht zijn.

en ieder zo zijn haar gemeente waar die zich bij thuisvoelt willemijn, ik ga hier ook geen topics openen bv over katholieken die tot maria bidden, liever kijk ik na d edingen die we gemeen hebben voor het in ruzie word, wat zo gauw gebeurt op het forum. maar ik ja ben enthousiast over trin. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 14:23
BerichtOnderwerp: wonderen
 
Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
PETRA944
op maandag 8 oktober 2012, 20:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 14:08
BerichtOnderwerp: wonderen
 
Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
PETRA944
op maandag 8 oktober 2012, 20:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 13:47
BerichtOnderwerp: wonderen
 
Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
PETRA944
op maandag 8 oktober 2012, 20:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 10:03
BerichtOnderwerp: wonderen
 
PIETER619 schreef:
SHANITA, Als er geen wonderen bestonden, bestond God niet en was de Bijbel een verhaaltjes boek.
Natuurlijk ben je vaak zaken tegen gekomen warvan jij meende dat het niet goed is en was en dat zal ook het geval zijn geweeest er zijn veel charletans bezig onder verkeerde voorwendselen.

Ga eens op zoek naar wat er oa. gebeurde bij Heidie en Rolland Baker, hoe zij beslist niet zonder de wonderen van God kunnen en konden.

Als baby's (een neefje van mij, stofwisselings probleem en een baby van iemand uit de gemeente met leukemie) worden op geven door doktoren een kerk aan het bidden gaat en dokoteren voor raadsels staan, is het voor mij wel bewezen dat God wonderen verricht.

Toeval bestaat niet God wel.

mooie reactie, alleen die laatste zin effe anders maken, toeval bestaat niet, god laat dingen toe vallen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 09:58
BerichtOnderwerp: Huisdier na 4 okt;)
 
ha ha en dan mel me lieve dikke rode poes destijds, toen me ex wegging, kroop hij iedere avond in me bed, legde ik hem bij me voeten eind en als ik wakker werd lag hij helemaal tegen me aan. ooit werd hij heel erg ziek, en de kosten bij de dierenarts werden erg duur, hij moest daar blijven enzo. dus ik zei tegen de dierenarts geef hem maar een prik, want heb het geld niet, maar de dierenarts was zo gek met hem dat hij hem voor niks behandeld heeft, hij vond hem ook zo lief Lachende smiley dat was me liefste poes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 09:54
BerichtOnderwerp: Huisdier na 4 okt;)
 
heide, leuk om je weer te lezen, heel me leven poezen gehad, wat krijg je veel liefde van ze terug, als een kind ziek was, zag ik het als eerste aan de poes, het kind wat wat ziek is of verdrietig daar hingen ineens de poezen om heen, inplaats van bij mij, een poes heeft een hele bevalling met me mee heen en weer gelopen tijdens weeen opvangen en zat achter me slaapkamer deur toen de baby werd geboren. ha ha Ik heb nu geen poezen meer, want de buren houden niet van poezen en ze liepen wel es buiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 09:45
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
QSJE546 schreef:
brrrr Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt moet je toch niet aan denken zeg

klopt heb je je leven voorelkaar na de scheiding denk je verder, op zoek na een leuke vriend, krijg je dat....de vrouwen gingen na blij van me lijf huis, eentje was zo bang dat ze in paniek uit huis rende en haar kinderen achter liet in paniek, eentje was naar buitenland verhuist, durft niet meer alleen in nederland te zijn. en meneer gaat vrolijk verder op dating sites, hij stond bij de site op zoek naar jou. nou zo iemand wil je niet vinden. Blijkbaar chat hij eerst met vrouwen en zoekt de weerloze slachtoffers uit. vrouwen die je makkelijk kunt intimideren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 09:34
BerichtOnderwerp: speed date in alphen aan de rijn
 
maar over daten gesproken, ik zat gisteren undercuver te kijken, een man die zich charmant op het begin voordeed, met verschillende vrouwen gedate had en zich vervolgens als een monster ontpopte met geweld en bedreigingen en vervolgens ging hij daarna weer vrolijk naar een datingsite op zoek naar een nieuw slachtoffer. best erg triest verhaal, al die vrouwen waren nu nog bang voor hem. En dan bedenk ik me, ook op een cm kunnen zulk soort mannen zitten, voorzichtigheid, blijft belangrijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: maandag 8 oktober 2012, 09:27
BerichtOnderwerp: Hoe was jou kerkdienst
 
PIETER619 schreef:
Drukke dag Lachende smiley vanmorgen beeldregie gedaan en vanavond weer.
vanavond was er iemand van Operatie Mobilisatie die sprak over christenen in Ierland, er zijn daar maar een paar van, ik meende dat 1.5 % van de Ieren bewust belijdend christen is.

Dat is weinig, ik zat gisteren een lijst te bestuderen met de meest gesloten landen ter wereld,(voor het evangelie van god) nr 1 noord korea en jee wat was de lijst eigenlijk lang.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (59)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 7 oktober 2012, 21:10
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ROELANDE345 schreef:
haha wie weet Petra Knipoog smiley


wel als liefde door de maag gaat, velen zeiden wat ruikt het hier lekker, wat heb je meegenomen en aten flink uit mijn schaal . geheim van de kok, heb tot god gebeden of hij me handden wou zegenen dat het eten goed lukte ha ha

heb samen met een vriendin voor jou en je exvriend gebeden. Knipoog smiley fijne week toegewenst en rust in je hart met gods armen om jou en je vriend heen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 39 Volgende
Pagina 5 van 39