ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 ... 39 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:54
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
TALLGUY817 schreef:
Laat me raden.. er zit een groot slot op je Bijbel en dat is je excuus waarom je ze niet leest. Dat zei mijn buurvrouw ook, maar ik hoor nog haar protest toen ik die middag met een betonschaar aan haar deur stond.

je moet mij niet vergelijken met je buurvrouw, als je bij mij met een betonschaar aan me deur staat, protesteer ik niet maar onderneem actie.
vind je het vreemd dat mensen hier denken dat je hulpt nodig hebt,als je denkt dat je net zoals jezus bent en velen mensen als je vijand ziet.zelfs dreigementen uit naar mensen hier.
begrijp dat je het hard aan vind komen, maar is goed bedoeld, zoek hulp.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:52
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
HEIDE115 schreef:
Weer bedankt voor je uitleg Tallguy
En over je eraf knikkeren,moet je niet te zwaar opvatten..want dat is niet aan mij ten diepste.
Ik heb een paar berichtjes gelezen,en dit is Tallguy voor mij.
Misschien heb je veel achter de rug op allerlei terrein
Het zou kunnen zijn ,dat je op een rand psychose zit.
De emotionele beleving vindt ik namelijk terug hiervan in de reactie's.
Dat is te behandelen vandaag aan de dag.

google er gewoon wat naar,misschien wel erg herkenbaar voor je.

ik moet even weg.

die indruk heb ik ook tallguy, en is te behandelen, zoek hulp.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:49
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
TALLGUY817 schreef:
Jezus? Ik ken een kleurling die eveneens nicht (homo) is en ook Jezus heet, heb je het soms over hem. Maar het zou natuurlijk ook over die Spaanse schoenpoetser kunnen gaan.

En daar gaat het nou juist om in dit filmpje

je moet me denken aan iemand die een geestes ziekte had, en dacht dat hij zelf god was, zoek hulp tallguy, voordat je nog ongelukkiger word.
zoek een goede cristelijke psygoloog ofzo, sommigge dingen uit de bijbel begrijp je verkeerd.
jij weet ook wel dat het een kwestie van tijd is voordat cm je er af gooid wegens jouw schrijven,wat bereik je ermee?
Wilje weer gelukkig zijn in het leven? vecht daarvoor,zoek hulp en een andere af reageer strategie, ga bij een boks club ofzo.
en fin ik ga es beginnen, het is warm....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:18
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
TALLGUY817 schreef:
Stop maar met die flauwekul, het gaat hier niet om wat of ik tegen Bart heb gezegd, het gaat hier om jullie afkeer van het Woord van God, en omdat ik jullie dat als een spiegel voorhoudt begeven jullie je op een weg die mij eer toe betoont, omdat ze met de profeten eender hebben gedaan.

Ik ben van mening dat als kruisigingen nu toelaatbaar zouden zijn, dat jullie de Here Jezus als Hij nu nogmaals datgene doende, waar ik een afdruk van ben, zou doen, dat jullie Hem niet met vier of zes nagels aan het vloekhout slaan, maar dat je een spijkertacker hanteert, waardoor het voor Jozef van Arimathea alleen nog mogelijk is om het vlees van tussen de spijkers weg te krabben met zijn nagels en daar meer als drie dagen over zou doen, zodat de opstandingsdag niet op de derde maar mogelijk op de vijfde zou zijn. Niet dat dit zo bezwaarlijk zou zijn, want het was immers ook de vijfde steen waar Goliath mee geveld werd. maar daar snappen reli's niks van! Ik wens jullie bijna smalend de Grote verdrukking toe.

Jaja.. ook religieuze mensen worden door God gebruikt, namelijk om Zijn rechtvaardigheid in te bewijzen!

nee hoor jezus is niet zoals jij bent,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:12
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
TALLGUY817 schreef:
Jij bent respectloos naar mij toe! ik heb dolgraag kinderen gewild maar ben steriel waar ik NIKS aan kan doen... en dan loop jij te emmeren dat ik respectloos ben? Heb je het voor je eigen ogen ooit zien gebeuren? Ik heb een vrouw voor ogen gezien hoe of zij uiteen gereten werd voor de trein, en haar lange haar met een deel van het schedeldak lag in mijn nabijheid, door haar dikke jas die ze aanhad is haar torso deels intact gebleven, maar haar onderlichaam, benen en het gezicht waren niet meer als zodanig te herkennen. Zal ik nog even doorgaan? Wil je de trauma's beleven die daarmee gepaard gaan. Wil je de continue stroom van nachtmerries beleven waar ik in het heden soms nog last van heb?

Ik heb ooit een waarzegster getoetst die mijn hand las, en met recht kan ik zeggen dat ze "waarzegster" was, want ze zei dat ik heel veel met de dood te maken zou krijgen. En mijn God, het leek wel alsof ik er een abonnement op had. Dat zijn mensen in verpleegtehuizen ook, maar die weten dat wanneer ze daar gaan werken dat het 't eindstation is van die mensen, maar toen ik vrachtwagenchauffeur werd heb ik nooit geweten dat ik zoveel over mijn netvlies zou krijgen, want dan had ik kok geworden, dan zie je ook uiteen gereten vlees... oeps, nu beledig ik alle uitbeners van Nederland en daarbuiten, maar dat is voor consumptie, maar als je op het uitvaagsel van een kind staat wat je een paar minuten daarvoor hebt zien veranderen in een levend wezen tot in wat het straatbeeld van hem weergaf...dan kan ik concluderen dat je alleen gefocust bent om de ander hoe dan ook een wet op te leggen, waar ik nou juist van ben verlost, en wat je maakt tot een religieus mensch waar ik zo een enorme afkeer van heb dat ik die mensen hun bloed wel kan drinken. Vandaar dat de Here Jezus Christus tegen dat soort mensen zegt:"Rev_3:16 Zo dan, omdat gij lauw zijt, en noch koud noch heet, Ik zal u uit KOTSEN!!"

denk jij dat je de enige bent op deze site die wel es wat moeilijks heeft meegemaakt?
heb je ook de ogen van de ouders gezien van een kind die word aangereden? Dus ja is respectloos om een aangereden kind zo te omschrijven,
verder we maken allemaal moeilijke dingen mee in het leven, de een word er een beter mens van de ander kan het niet aan en trapt om zich heen beheerst alleen door zijn eigen pijn.
beter lees je de bijbel iets beter inplaats van je frustratie hier te lozen , terwijl je anderen mensen kwetst hier en sommigge zelf probeert een onveilig gevoel te geven.
das niet echt jezus in je hart hebben zoals je bezig bent.je begrijpt de bijbel niet echt goed merk ik,dus vraag jezus es omwijsheid voor je gaat lezen en ga met je nachtmerries na jezus, want die kent je het beste en geneest nog steeds mensen. ook met het verwerken van traumatische ervaringen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:47
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
fijn josina en jol. alleen let op,de man gaat terug komen als hij verwijderd word met gewoon effe ander mail adres denk ik, deze man is niet oke, gaat alleen mensen kwetsen en beschadigen denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:44
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
TALLGUY817 schreef:
Ja dat ben ik mij bewust, ik ben hier meer als 1 keer geweest, en het is ook zeker niet de eerste keer dat ik de joint ben uitgegooid omdat religieuze mensen nu eenmaal woest worden als je ze een spiegel voor houdt. Zij zijn echter niet te verontschuldigen wanneer ze straks voor de Witte Troon staan en zullen zeggen: "Ich habe est nicht gewußt?" Dan zal God zeggen, ik heb jullie Tallguy op jullie pad gestuurd, maar jullie waren te eigenwijs om naar hem te lezen, gelijk als destijds de profeten als de Zoon werd(en) vermoord.

Dat ben ik mij bewust, en afhankelijk of de redactie religieus of gelovig zijn, zullen ze respectievelijk een onrechtvaardige of rechtvaardige beslissing nemen, en zelfs als dat betekent dat ik hier verbannen wordt, kan ik toch weer juichen omdat staat geschreven:"Luk_6:22 Zalig zijt gij, wanneer u de mensen haten, en wanneer zij u afscheiden, en smaden, en uw naam als kwaad verwerpen, om des Zoons des mensen wil".

Hoezo? Ben jij dan geen mens? Ik ben i.i.g geen God, en wanneer iemand moedwillig zit te drammen met alles wat of ik hier publiceer te kenmerken als off-topic, dan kun je net zo goed "Christian"van Match afkoppelen. Zelfs als ik hem benader met een schriftverwijzing jegens zijn gedrag, dan kan iemand weleens zijn geduld verliezen.

Een mening hebben oké, en humor is zeker niet verkeerd... maar er is een grens. En elders las ik een stukje over plagen en pesten. Bart is er duidelijk op uit.. misschien Bart niet eens, maar de vrouwen die hem voor hun karretje spannen, die nadien tegen de CM-redactie zullen zeggen dat ze van niks weten en dat Bart zelfs mogelijk ook zijn account kwijt raakt. mijn zin afmakend. Bart is er op uit alles op alles te zetten met hier weg te pesten. En het is beslist niet de eerste keer dat ik aan de voordeur van zo'n pester verschijn, maar ik laat de optie vrij om gewoon als volwassen mensen met elkander te praten, wat in de meeste gevallen dan vaak ook opheldering gaf, maar er lopen ook mensen in Nederland die ik hun kaak heb verbrijzeld en dat ze nog steeds geen aangifte durven te doen. Dit suggereert alsof ik een heel kort lontje heb, maar dat is niet zo. Mensen die mij kennen weten dat ik enorm veel geduld heb, maar als ik furieus ben, dat er dan niet met me valt te sollen. En oh ja.. ik heb verscheidene horen spreken dat a bullet every man's equal is, maar zelfs al zou ik het leven erbij laten, dan acht ik dit als verlichting, want op deze aard' is 't niet.

Dat is broederliefde, ik ben er immers niet op uit om haat oid te kweken, maar ik heb wél grenzen of drempels zoals je ook zou kunnen zeggen, en deze drempel is al heel veel malen betreden dat het niet verwonderlijk zou zijn als je mijn naam in plaats van bijvoorbeeld Karst Tates zou lezen, alleen richt ik me op de daders en niet op onschuldige mensen.

Als je mijn stukken hebt gelezen die ik hier reeds geplaatst heb, dan kun je daaru8it lezen dat ik Hem, God, de Here Jezus Christus lief heb. Als je de Schrift zou kennen, en ik beweer niet dat je die niet kent, weet je dat er staat geschreven God is geen man, maar ook de tekst hebt niet het geloof van Christus... hoeveel mensen trekken het Woord van God niet uit zijn verband, voornamelijk de universalisten (alverzoeners) en als ik het een keertje doe vanuit humoristisch aspect dan staat men gelijk op de achterste poten. En specifiek Bart die verstaat noch jota of titel van het Woord, sterker, als je hem een tekst citeert, dan is hij zelfs in staat het als off-topic te beschouwen. In weze zegt hij dan iets heel anders als wat Christian Match beoogt te zijn, dan kan het net zo goed een site zijn van de satanskerk. En satan is er alleen maar op uit om verdeeldheid te zaaien en heeft daar zijn personeel voor.

ik haal hier uit dit stuk weer een soort bedreiging uit naar bart toe,zoiets als kijk uit,ik heb mensen hun kaak verbrijzeld en daarna durven ze geen aangifte te doen. hiervoor in je reactie bedreig je ook bart.
ip adressen zijn te achterhalen, bepaalde dingen zijn strafbaar op internet.
dus hoop dat cm effe wakker word.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:36
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
TALLGUY817 schreef:
Je schijnt niet door te hebben dat de spreker het expliciet over jou heeft. Je snapt helemaal niks van die tekst, noch de andere filmpjes. Je loopt God gigantisch voor Zijn voeten... hou er rekening mee dat wanneer je dit veelvuldig doet, je omgeving op den duur zal afvragen hoe of het eigenlijk gekomen is dat je uit het zicht verdween. Want God is bij machte dergelijke mensen te doen verdwijnen.

Maar maak ook dit maar belachelijk. Je bent echt niet de eerste... en het zou heel goed kunnen dat ik op gegeven moment mijn geduld verlies, en dat ik je met je foto zal vinden. Dus doe nog voort... Koning David had bloed aan zijn handen, maar hij is desondanks toch behouden! Eph 6:12

eh accepteren anderen forum lezers deze woorden na een ander op het forum?
wie het niet accepteert druk effe op de misbruikknop, zodat cm even wakker word.
petra zeer tevreden over me laatste reactie hier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:19
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
TALLGUY817 schreef:
Bij welke tegenslag dan ook in je leven ken ik maar een heel goed medicijn en dat is het bestuderen van de Bijbel, zodat het Woord expansie maakt in je hoofd en dan juist al die nare dingen worden vervangen door het goede.

God doet immers alles medewerken ten goede!!

En om dan een tippie op te lichten... ja ik weet heel goed wat het is als je aan het eind van je latijn bent en dat, omdat je het zo spuug en spuugzat bent in staat bent om je leven te beëindigen. Maar ook daaruit heb ik geleerd dat Hij je niet boven vermogen zal laten verzoeken noch dat Hij je boven je vermogen zal beproeven. Knoop die goed in je oren. Velen van mijn vrienden zijn er niet meer omdat zeven van hun zelfmoord hebben gepleegd.. en ik zal niet in detail gaan hoe of ze zich hebben omgebracht, want dan zul je hier veel teiltjes nodig hebben. Om maar te zwijgen wat ik over mijn netvlies heb zien gaan dat jonge kinderen tot snot werden gereden op de autoweg, of dat de autobahn bezaaid lag met torso's, ledematen en hoofden.

tot snot werden gereden,misschien kun je leren om je wat beter te verwoorden,want vind dit zeer respectloos toe naar ouders die een kindje hebben verloren door een ongeluk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:04
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
DJES101 schreef:
mooie reactie
amateur psygologen laten JUIST wat van hun zelf zien en de ECHTE niet...

klopt en eh moet je dan psygoloog zijn omhier op het forum te schrijven Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:04
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
ERIKA129 schreef:
ALs jij zoals je op je profiel zegt zo in God gelooft, hoe kom je dan op het idee dat e vrouw strondeigenwijs was en van de verboden vrucht at daardoor???
Kan hier idd geen humor in zien want een ieder die het scheppingsverhaal kent weet dat de DUIVEL de vrouw verleidde!!!!

nee iedereen die leest weet dat god de man adam de opdracht gaf om te heersen en eva werd verleid, ging met de appel naar adam om advies,wat deed adam? ja hap........ Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:18
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
CHATULIEM619 schreef:
Dat laatste is wel gebeurd hoor, niet vaak, maar het is wel gebeurd....

De vraag of het kenmerkend is voor deze tijd, vind ik eigenlijk heel vreemd, want waar staat in de bijbel dat dit een kenmerk zou moeten zijn voor deze tijd. En wat bedoel je eigenlijk met deze tijd? Als die tijd begonnen is met de uitstorting van de Heilige Geest, dan zeg ik voluit ja. Genezingen horen bij het werk van de Heilige Geest en die is tegenwoordig ook werkzaam. Het kenmerkende van deze tijd is echter, dat we er precies tussen in zitten. Tussen de kruisiging en de tweede komst van Jezus. In deze tussenperiode merken we dat we nog steeds in een gebroken wereld zitten, met ziekte zonde en dood. Aan de ander kant laat de Geest zien, hoe het in het nieuwe koninkrijk zal zijn, waar geen ziekte zonde en dood meer is. In mijn ogen is genezing dus een getuigenis, naar wat ons te wachten staat...

klopt allemaal wat hier staat.

was het niet koning saul? ooit gezalfd door god, maar de relatie met god verloren door trots en hoogmoed, zich later afzette tegen david, gezalfd door god, een man gods, die trouwens zoals ieder mens zijn fouten ook had en afdwaalde en weer terug bij god kwam vol berouw van zijn zonde,
ooit had god saul gezald, plannen met hem denk ik en later is saul vol jaloezie en tegenwerking naar david toe.
wauw als saul des tijds internet had gehad,een site zoals goedgelovig bv, wat had die daar van zich afgeschreven denk ik. of andere mensen in die tijd,wat een schandaal was het david die de vrouw van zijn vriend eigen maakte,zijn vriend de dood in joeg.Zou je zoiets als voorganger doen, eh word je afgemaakt op internet denk ik, helemaal door goed gelovig, 1 scheet laten, of iemand uit je gemeente laat een scheet en goed gelovig springt er boven op.
ergens moet er een soort spinnenweb om saul zijn heen geweven, beginnend met sauls zwakke plekken, en van daar uit via saul proberende gods gezalfde david tegen tewerken.

de tegenstander kent zo goed onze zwakke plekken en ja het lukt hem soms omeen spinnenweb omons heen te bouwen, vor we het weten, zijn we steeds meer van god verwijderd, zitten we vast in een negatief web, verspreiden negativiteit om ons heen, of vul maar in...

gelukkig is god groter en machtiger dan we denken en laat hij ons niet los en ik hoop dat de verbitterden onder ons die teleurgesteld zijn in andere cristenen(die ook maar mensjes zijn en wel es fouten maken of afdwalen) niet wegzakken daardoor van god, in hun verbittering en teleurstelling, kunnen vergeven en ze god mogen vinden zoals ik ook god heb gevonden na een lange tijd van afdwaling.

ha ha misschien begrijpen jullie niet wat ik bedoel, verwoord ik het verkeerd, maar plaats het toch maar, cristianmatch heeft nog steeds niet me abbo opgezegd en wel ditmoest me effe van het hart.
godszegen toegewenst, ook voorjou shanita, waar ik al effe mee in onenigheid ben door verschillende meningen, me storend aan de negatieve linken en zo die je schrijft. dat god jemag zegenen en je wijsheid mag geven en je wonden mag helen die gemaakt zijn door sommigge cristenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 20:10
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
CHATULIEM619 schreef:
Om met het laatste te beginnen: er worden nog steeds mensen genezen bij Jan Zijlstra, maar niet iedereen. Volgens mij pretendeert hij dat ook niet, maar daar kunnen we van mening in verschillen. In zijn predikingen wijst hij voortdurend naar Jezus en verkondigt hij gewoon het evangelie. Dat dat niet vlekkeloos gaat, wil niet meteen zeggen, dat hij geen kind van de Heer is en dat zijn bediening niet vanuit God is. Sinds ik zelf een gemeente begonnen ben, weet ik dat het heel gemakkelijk is, kritiek te leveren, maar dat het heel wat anders is om in de bediening te staan. En dat is ook mijn kritiek op sites zoals goedgelovig, ze uiten kritiek, niet vanuit een liefdevol karakter, maar vanuit een soort haat, die ik niet kan plaatsen. Objectief zijn ze in mijn ogen zeker niet, ze hebben van tevoren een houding aangenomen en van daaruit geven ze kritiek. En dat is heel gemakkelijk. Stel je bidt op een avond met 200 man. Hoe groot is de kans, dat er ook mensen zijn die daar negatief mee omgaan?

goed gezegd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 20:02
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn.
 
SHANITA130 schreef:
En soms moet je wel, dan is er teveel gebeurd,dan kan je wel blijven omgaan, omdat de ander anders verdrietig wordt(lees (onbewust?) manipulatie.)
en dan ga je eigenlijk dingen doen die je niet kan er is over een grens(grenzen) heengegaan, om de ander nog te behagen ook. en dat kost zoveel energie je komt dan nergens anders meer aan toe.

Dus ja is moeilijk uiteindelijk lukt 't wel....

hmmm grenzen aangeven, ook moet je de grens bij de ander zien, die zie jij niet, verschillende keren gereageerd ik de mensen bij trin persoonlijk kan, je bleef linken over ze plaatsen,tot drie keer toe het volgens jouw leuke kuifje strip,gewoon walsend over de grenzen van anderen, tuurlijk mag iedereen zijn mening schrijven, maar op een gegeven moment heb je het toch wel gezegd? Was1 keer niet genoeg? Dus niet alleen je eigen grens stellen, ook een beetje rekening houden met anderen hun grenzen. bij mij is dit de grens geweest van het respectloos omgaan van sommigge hier met elkaar, zonder gevoel voor de ander. geen zin om op een forum te blijven waar steeds zulke kritiek word geloosd op mensen die ik graag mag. Een paar keer oke, maar er zijn grenzen.
en opbouwende kritiek is prima en leerzaam, maar eh de dingen die jijschrijft als zogenaamd dewaarheid.... de manier warop vind ik triest.


cristenen....was een leerzame ervaring tussen verschillende cristenen hier, respect voor elkaar? samen naar elkaars eenheid kijken inplaats van verschillen? eh en dan zwijg iknog over sommigge cristelijke mannen hoe die reageren omdat jeniet meteen met een man wilt daten zonder eerst iets meer te hebben gemaild ofzo. en ja wezijn allemaal mensjes,toch verwacht ik van cristenen iets meer, dat ze iets liever tegen over elkaar zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 19:32
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
veel succes allemaal verder op deze site, en wie naar de picknick gaan heel veel plezier toegewenst. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 13:44
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
sorry, prongelijk 2 keer geplaatst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 13:42
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
[quote=SHANITA130]

eh nou schrijf je ach dat zijn meningen.... nou vind het nog al een mening hoor die goedgelovig schrijft over trin, die gewoon luegens zijn, ach zijn meningen, nee zijn leugens, waarmee je andere cristenen onderuit haalt.
je geloofde eerst het ufo verhaal....vraag me af wie het nog meer gelooft?
dat mag dus wel, leugens schrijven over iemand en over trin Smiley die vol vragen zit
als goed gelovig een verzinsel schrijft,mogen ze er wel effe eerlijk duidelijk bij zetten dat het allemaal bullshit is.
lijkt me duidelijk hoe oprecht goedgelovig tegenover god staat. zelf maken ze natuurlijk nooit fouten...
ze schrijven leugens met hun schrijven dat het onderwijs bij trin niet bijbels is.
Oh satans kerken bestaan niet volgens goedgelovig,leugen nr 3
ach heb nog geneens geen zin om effe daarte lezen,wat voor leugens iknog meer tegenkom, heb er al drie.
of waren dat drie grapjes?
en een grapje van goed gelovig,als reactie op het verhaal van de blinde kindertjes, eh nou leuk grapje waarmee je effe een heleboel oprechte cristenen belachelijk maakt die naar een ander land gaan om mensen te helpen.
echt sereiuze reporters daar hoor.

dat je het ufo verhaal geloofde zegt ook wat over jou shanita, onderzoek het zelf en neem niet alles klakkeloos aan, wat je dus wel deed.
petra, die het zich aantrekt alle kritiek die word geloosd naar lieve cristenen, en die hier in dit forum ook word geloosd,
ben drie keer al de tekening van kuifje tegengekomen, door iemand die alles klakkeloos aanneemt, zelf de mensen bij trin niet persoonlijk kent. maar wel linken vol kritiek plaatst.
beter ga je er zelf esnatoe,meerdere keren,neemje bijbel mee en toets het allemaal eens aan gods woord en kom dan met een oordeel.

ik begrijp dat je het goed bedoeld shanita, dat je zelf teleurgesteld bent in sommigge cristenen. kijk naar jezus en vraag jezus om wijsheid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 13:42
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
[quote=SHANITA130]

eh nou schrijf je ach dat zijn meningen.... nou vind het nog al een mening hoor die goedgelovig schrijft over trin, die gewoon luegens zijn, ach zijn meningen, nee zijn leugens, waarmee je andere cristenen onderuit haalt.
je geloofde eerst het ufo verhaal....vraag me af wie het nog meer gelooft?
dat mag dus wel, leugens schrijven over iemand en over trin Smiley die vol vragen zit
als goed gelovig een verzinsel schrijft,mogen ze er wel effe eerlijk duidelijk bij zetten dat het allemaal bullshit is.
lijkt me duidelijk hoe oprecht goedgelovig tegenover god staat. zelf maken ze natuurlijk nooit fouten...
ze schrijven leugens met hun schrijven dat het onderwijs bij trin niet bijbels is.
Oh satans kerken bestaan niet volgens goedgelovig,leugen nr 3
ach heb nog geneens geen zin om effe daarte lezen,wat voor leugens iknog meer tegenkom, heb er al drie.
of waren dat drie grapjes?
en een grapje van goed gelovig,als reactie op het verhaal van de blinde kindertjes, eh nou leuk grapje waarmee je effe een heleboel oprechte cristenen belachelijk maakt die naar een ander land gaan om mensen te helpen.
echt sereiuze reporters daar hoor.

dat je het ufo verhaal geloofde zegt ook wat over jou shanita, onderzoek het zelf en neem niet alles klakkeloos aan, wat je dus wel deed.
petra, die het zich aantrekt alle kritiek die word geloosd naar lieve cristenen, en die hier in dit forum ook word geloosd,
ben drie keer al de tekening van kuifje tegengekomen, door iemand die alles klakkeloos aanneemt, zelf de mensen bij trin niet persoonlijk kent. maar wel linken vol kritiek plaatst.
beter ga je er zelf esnatoe,meerdere keren,neemje bijbel mee en toets het allemaal eens aan gods woord en kom dan met een oordeel.

ik begrijp dat je het goed bedoeld shanita, dat je zelf teleurgesteld bent in sommigge cristenen. kijk naar jezus en vraag jezus om wijsheid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: zondag 22 juli 2012, 08:31
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
laatste keer ik ziek was had ik bacteriele infectie in me hoofd, maakte me flink ziek, heel me hoofd zat vol slijm van verkoudheid en klopte en hoge koorts. had een antibiotica gekregen van de dokter, na de behandeling kreeg ik weer koorts, nog pijn,kreeg nu eengoede neusspray en als de koorts te hoog werd terug na de dokter.die neussppray mag je niet te veel gebruiken, eh nog een antibiotiac kuur, liever niet, dus ging na de kerk met inmiddels weer hoge koorts,en bad tot god, god als u wil, genees me, terwijl ik daar zat knapte ik op, geen koorts meer gehad.
dus ja jezus geneest nog steeds vandaag de dag,
en ja er worden fouten gemaakt in de leer,niet iedereen geneest, heeft niks met zonde te maken of je gebed ofzo soms,
het warom weten we niet, wel kunnen we op god vertrouwen dat god voor ons zorgt. met de wetenschap dat we niet zoals god zijn, we niet alle informatie,kennis aan kunnen die god heeft.
corrie ten boom bad ooit voor een man met een kwaadaardig tumor in zijn hoofd, hij genas, zelf heeft ze jaren op een ziekte bed doorgebracht haar laatste jaren? warom? niet door haar eigen gedrag, want ben er van overtuigd dat ze dicht bij god leefde.
warom werd ik tijdje terug genezen en me dochter nu niet? Ik heb het antwoord niet, maar zal altijd blijven bidden voor een zieke.Ben ik daardoor teleurgesteld in god, of mensen van de kerk? nee hoor,ken god inmiddels een beetje.

wat betreft al je linken, daar weet je inmiddels mijn mening wel over.
cristenen die in hun bediening staan,als er ergens een fout word gemaakt springen andere cristenen er meteen boven op, zelf zitten ze aan de zij lijn te kijken met kritische geest. vergroten hun fouten, slaan de goede werken over. beter corrigeren ze ze als mede cristen vind ik. en eh ufo,s in india met trip trin,nooit van gehoord bij trin, enigste wat ik tegenkom is bijbels onderwijs, lieve cristenen met werken, waarvan ik tot nu toe alleen goede vruchten zie. Wel ben ik alleugens tegengekomen over trin bij goed gelovig, het onderwijs zou niet bijbels zijn, eh harstikke bijbels, en alles in jezus naam.
enfin voorloig me laatste bijdrage, erg opbouwend vind ik het forum niet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:58
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...ook met die klok die stil staat??? Wat heb je daar nu aan?

soms staat de klok effe stil frank,krijg je slecht nieuws en denk je aan de woorden;

zet alle klokken stil
weg met de zon en de maan
want mijn geliefde kind
moest naar de dokter gaan

en ja frank dat doet pijn in je hart,als jezelf ziek word, oke,maar je kind en helemaal niet leuk op de dag dat ze precies 2 jaar geleden haar kindje verloor. dat maakt het al een moeilijke dag.
enfin dacht hier wel een stukje herkenning te vinden,maar dus niet
warom schrijf ik hier ook Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:38
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
FRANKT627 schreef:
Ja maar met wat sterkte? Met haar dochter en de medicijnen? Of met de klok die stilstaat? Of met het feit dat ze 10 jaar ouder is??? Of met die kleine kindjes in haar tuin... Knipoog smiley

Die kleine kindjes in me tuin zijn harstikke leuk Lachende smiley
en bedankt josina en erika, komt goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 23:32
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
hmmm bedoel je zo,n traditionele kerk waar me moeder na toe gaat,eh wilt u in de mis een oproep doen voor me zieke zoon, ja hoor mevrouw wel eerst zoveel betalen, en we bidden wel om genezing maar echt geloven erin?
mensen die bij trin getuigen moeten trouwens eerst een dokters verklaring hebben nu van daag de dag.
iedere kerk maakt of heeft wel es zo zijn fouten shanita, blijft jammer je zo verbitterd over sommiggen bent. hoop dat jeniet op een dag ook verbitterd word over de kerk waar je nu bent.
trouwens en zijn ook charamatische bewegingen waar ze de financieen verantwoorden. enfin laat dit topic aan anderen over die goedgelovig, alle kritiek van g.g. aannemen,
laat je door g.g.goed gelovig niet alle kritiek aanpraten, goed gelovende denkende dat ze de waarheid schrijven, jammer als je daardoor ook koren gaat weggooien,inplaats van alleen onkruid


Laatst aangepast door
PETRA944
op vrijdag 20 juli 2012, 23:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:25
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
Geplaatst: maandag 16 juli 2012, 15:16 Petra: maar ja in charamatische bewegingen gebeuren nog weles wonderen, net zoals bij jezus in die tijd en dat zorgt voor kritiek,net zoals in jezus tijd.
wat een ophef,jezus op een zondag genas... en jee dit verhaal dan,jezus komt ergens geneest een erg krankzinnigge en vervolgens stort er een kudde zwijnen vanaf het rafijn, de mensen uit het dorp wouden dat jezus verder liep. kun je hun reactie voorstellen?
En waar leefde jezus van? Hij trok rond,maar werkte hij eigenlijk? moeten zeker mensen hebben gedacht, profiteur....

Ik heb geen kritiek op wonderen ik heb kritiek op hele dvd's van Zijlstra die vol staan met 'wonderen' die niet gebeurd zijn, waar mensen al meteen weer doodziek werden. en nog zijn.
Maar die mensen die staan nog wel op de promotie dvd's als zijnde genezen terwijl ze dat allang niet meer zijn, vaak enkele minuten later weer doodziek werden als ze terug liepen naar hun stoel.

En waar Zijlstra over de rug van die mensen duizenden euro's mee verdiend, door verkoop van die 'wonder dvd's'. + collecte, mensen die veel geld hebben geven erg veel, deed ik ook toen ik pas gelovig was en veel geld had....

En dat vergelijk jij met Jezus...

je hebt niet alleen kritiek opjan zijlstra op meerderen. trin bv. ken ze zelf persoonlijk, zelf de genezende kracht van jezus door gebed daar ervaren, en hoe reageren mensen daarop? of met blijdschap en dankbaarheid of net zoals de farizeeers deden als jezus wonderen deed, met een kritieke geest. En dat vergelijk ikmet de bijbel ja,jezus deed wonderen en daar kwamen de farizeeen met kritiek.

effe vraagje aan jou, hebben ze in de kerk waar jij komt ook een collecte?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:12
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
een dochter die te horen heeft gekregen dat ze een ziekte heeft en volgens de dokter moet ze haar hele leven medicijnen daarvoor slikken.
vandaag was de definitieve uitslag, ging allemaal heel snel en het dringt niet echt door en cristianmatch, eh de hele interesse is ineens weg,nieuwe mensen ontmoeten op de p.n., of een leuke date met leuke man. ineens stond de klok effe stil ,voelje je tien jaar ouder en ben je terug bij de kern in het leven,wat is het belangrijkste,je kinderen,de rest bijzaak. enzoek ikme rust, warom god? ik geef het allemaal aan god en blijf vertrouwen dat god beter en meer weet als ik, ook al begrijpen we zelf soms niet warom? Zoishet leven soms zo mooi en soms ineens effe moeilijk, ende zonscheen vandaag, in mevoortuin zat de bank volmetkleine lieve kindjes uit de buurt, ze waren aan het zingen en spelen.inde zon, terwijl ikde voortuin deed,merust zoekende. eentje zong,mijn kleutertje,jezus zal je helpen als jij in hem gelooft. Lachende smiley ach ja petra die vandaag effe tien jaar ouder werd. haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 21:50
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
Hoe moeilijk moeten ze het dan niet hebben als ze de kranten lezen.

Ik ben maar een eenvoudig forumlid.


Ik vind liegen en bedriegen niet van respect getuigen.

Daar kunnen de meningen dan over verschillen doch ik blijf dit vinden.

dat zullen sommigge mensen denk ik ook best moeilijk vinden als ze zulke krantenartikelen lezen, darom schrijf zo iets met iets meer respect en niet effe drie van die poppetjes erbij plaatsen.
wat betreft vrijheid van mening schrijven zonder te oordelen, er worden in dit topic mensen veroordeeld op basis van linken zonder zelf de personen te kennen, als mensen reageren ik ken die mensen persoonlijk,word er gereageerd met nog meer linken plaatsen en Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt , dat je nog meer linken plaatst met de bedoeling om mensen te waarschuwen omdat jij die linken allemaal klakkeloos aanneemt,oke maar Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt nee, dan maak ik zelftoch ook een oordeel terug, op een topic waar niets anders als geoordeeld, veroordeelt word, want niet alle linken in dit topic zijn de waarheid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 16:38
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
PETRA944 schreef:
kan ook hier hele verslagen neer gaan zetten van spygiaters,dokters en chirurgen die getuigen jezus nog steeds soms mensen geneest van daag de dag.

das wat positiever.
cristenen zijn allemaal zoekende naar god, maken ook wel es fouten of dwalen af, of begrijpen verkeerd.

en hier lees je over heen, zo verdiept in het onkruid, dat je het koren mee wegtrekt.

enfin succes met je topic verder....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 16:36
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
Wat is er mis?

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

vind de poppetjes erbij geplaatst niet van respect getuigen shanita, tegen over andere cristenen die dit forum lezen, misschien zelf veel naar ouweneel zijn geweest en het nu misschien moeilijk hebben als ze al jouw kritiek lezen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 15:09
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
kan ook hier hele verslagen neer gaan zetten van spygiaters,dokters en chirurgen die getuigen jezus nog steeds soms mensen geneest van daag de dag.

das wat positiever.
cristenen zijn allemaal zoekende naar god, maken ook wel es fouten of dwalen af, of begrijpen verkeerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: donderdag 19 juli 2012, 21:43
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
 
VRIJGEZEL390 schreef:
weer ff een nieuwe update

Vandaag weer een rondje ziekenhuis gehad. Mijn bloed laten testen en naar de arts geweest. Mijn bloed is nu schoon dus dat was goed nieuws. Wel blijft mijn knie dik en pijnlijk en kraakt flink. Volgens de arts is het niet vreemd dat hij zo dik blijft als je in twee weken tijd drie keer geopereerd word. Volgens hem gaat herstel nog maanden duren en als het weer zover hersteld is moet ik nog minimaal 1 operatie ondergaan. Ook is het nu afwachten hoeveel kraakbeen er nog over is. Over 6 weken moet ik weer terug komen.

Gr Ernst

klinkt als een lange weg, maar geweldig dat je bloed schoon is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944 (58)





Berichten: 1156

BerichtGeplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:08
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
THOMAS968 schreef:
Het is eenvoudig om iets als een teken der tijd te beschouwen. Als ik vanuit mijn achtergrond kijk, zijn de tijden met de daarbij behorende tekenen der tijden wel eens veel duidelijker geweest. Maar het bleek telkens de eindtijd niet aan te kondigen. . Waarom zou dat dan nu wel het geval zijn in een vanuit historisch oogpunt eerder een tijd met minder tekenen. Ik ben het op dit punt wel met Chat eens: Het llijkt een scheiding te geven van wij lekker wel en zij lekker niet. Het lijkt eerder een oproep tot bekering te zijn samen met het aanpraten van veel angst voor het einde der tijden. Dat maakt altijd wel indruk op onzekere mensen. Ik neem wel aan dat die komt maar als God het alleen weet, hoeven we er als mensen niet naar te gaan raden, ook niet met lastig te ibegrijpen bijbelteksten. Ten tijde van de pestepidemie en de Holocaust waren de tekenen er ook en naar mijn idee mogelijk duidelijker. Het is ook een bepaald soort mensen dat zich zo vreselijk met de eindtijd bezighoudt. En of Ouweneel nu een goed christen is of niet, hij mag geen leugens verspreiden om zijn mening kracht bij te zetten. Dan heb je dus geen argumenten genoeg kennelijk. Dat is altijd ongeloofwaardig en dat is Ouweneel dus ook.

Thomas, Alle energie die in angst gaat zitten is niet meer inzetbaar voor de medemens.

angst door de eindtijd profetieen? Ik zie het anders, god heeft ons profetieen gegeven over de eindtijd in de bijbel,zodat wanneer wij in die moeilijke tijd zitten, denken, god had het ons al voorspeld, en warom voorspelde hij dat,? opdat we weten dat we niet te bang moeten zijn,god het ons alheeft voorspeld zodat we weten dat god nog steeds alles onder controle heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA944
Ga naar pagina Vorige 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 ... 39 Volgende
Pagina 31 van 39