ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ROLF230
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROLF230
Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 22:48
BerichtOnderwerp: Andrew Wommack
 
Ik geloof niet in Benny Hinn en niet in de Word of Faith beweging.
Daarom geloof ik ook niet in Andrew Wommack.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 30 september 2012, 22:25
BerichtOnderwerp: EigenZondeTopic
 
weinig mensen die hier hun zonden durven belijden. Ik ga ook maar niet over de mijne beginnen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 01:14
BerichtOnderwerp: Humor
 
Ik begrijp wel wat het humoristische is. Maar ik begrijp ook wel wat het enge eraan is. Verder begrijp ik ook wel dat mensen het niet humoristisch vinden en ook wel dat mensen het niet eng vinden.

Laatst aangepast door
ROLF230
op zaterdag 29 september 2012, 01:14
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 00:30
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
een film die ik jaren geleden zag:

the obama deception, op youtube, nl. ondertiteld. Toen iig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 september 2012, 00:28
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
hmmm...dacht dat dit topic al gesloten was. Lijkt me een goed idee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 26 september 2012, 00:01
BerichtOnderwerp: 10 geboden
 
Hallo Desiree,

Mooi dat je aan het zoeken bent. Zoek en je zult vinden, staat in de Bijbel. Waar je meer kunt leren over het geloof is in de Bijbel zelf. Lezen wat Jezus en Paulus zeggen. Zelf zou ik zeggen lees de Statenvertaling, maar goed, ik weet nu al dat ik daar kritiek op krijg en dat mensen zeggen, neeee, en dan een reden aanvoeren, allemaal goed, daar moet je je eigen weg in vinden.
God heeft mij doen wedergeboren door een wonder en een tijd leefde ik heel dichtbij God, zonder het zelf te weten. Toen ging ik naar een kerk, waar ik vooral leerde hoe het niet moest. Daar ben ik gelukkig weer weg. Ik zeg niet dat alle kerken per definitie fout zijn, maar wees voorzichtig met waar je je hart, tijd en energie insteekt.
Dat je op zoek bent naar God komt denk ik al van God zelf. Het Nieuwe Testament zegt oa:

Galaten 5:13-15(SV):

Want gij zijt tot vrijheid geroepen, broeders, alleenlijk gebruikt de vrijheid niet tot een oorzaak voor het vlees; maar dient elkander door de liefde. Want de gehele wet wordt in één woord vervuld, namelijk in dit: Gij zult uw naaste liefhebben, gelijk uzelven.

Dus de 10 geboden worden ook samengevat in deze laatste zin.
Als je wedergeboren bent, denk je niet constant na of je de 10 geboden houdt of niet, als het goed is sta je in de wil van God en vervul je die wet automatisch.

Voor zover want het is al laat. Hopelijk kun je er wat mee en anders vraag maar verder.

Groetjes,

Rolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 23:48
BerichtOnderwerp: 80% kerkgangers draagt masker
 
hahaha, ik wist al welke clip het zou zijn voordat ik het opende. Mooi nummer hoor van Casting Crowns. Deed me herinneren aan wat de voorganger ooit zei van de kerk waar ik vroeger bij was:"In de auto op weg naar de kerk is er ruzie in de auto, maar zodra we de kerk binnenlopen gaat de glimlach op". (vrij vertaald). Ik moet zeggen dat dat in die kerk wel sterk het geval was, in de kerk waar ik laatst een keer was, lijkt dat niet zo te zijn, mensen zijn meer gewoon zichzelf. Dus hangt ook af van naar welke kerk je gaat. In het berichtje staat "de kerk", maar welke kerk is dat dan. De kerk van Jezus Christus iig niet.
Kan me ook wel voorstellen dat je gewoon je eigen leven hebt, maar vanwege sociale druk toch naar den kerk gaat. Innerlijk denk je:"bekiek 't moar", en dus zet je maar een glimlach op, en bent blij als je thuis weer je eigen gang kunt gaan. Zo ging het denk bij mijn opa, veel druk van buitenaf, dus maar gaan, maar ondertussen het toch wel beter weten dan "de kerk". En terecht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 september 2012, 00:09
BerichtOnderwerp: Humor
 
hmmmm....allemaal zwarte kousen aan?

nou hier dan:

http://www.youtube.com/watch?v=cYtYBI6eZ3E

Als je iets hebt wat grappiger is dan bovenstaande dan hoor ik het graag.


Laatst aangepast door
ROLF230
op dinsdag 25 september 2012, 00:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 24 september 2012, 21:41
BerichtOnderwerp: Humor
 
Weet iemand nog iets om te lachen vandaag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:38
BerichtOnderwerp: Freedom
 
Carmen schreef:

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Hmmmm...dacht dat jij als kunstenares wat associatiever kon denken.

Laat ik eens wat anders proberen dan bij de woorden freedom en free.

http://www.youtube.com/watch?v=i6zGEBhJMHA

Ook niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 23 september 2012, 21:25
BerichtOnderwerp: Freedom
 
Galaten 5:1 (SV):

Staat dan in de vrijheid, met welke ons Christus vrijgemaakt heeft, en wordt niet wederom met het juk der dienstbaarheid bevangen.

Galaten 5:13-15(SV):

Want gij zijt tot vrijheid geroepen, broeders, alleenlijk gebruikt de vrijheid niet tot een oorzaak voor het vlees; maar dient elkander door de liefde. Want de gehele wet wordt in één woord vervuld, namelijk in dit: Gij zult uw naaste liefhebben, gelijk uzelven.

Amen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 22:49
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
Dit vind ik nou heel jammer, en bevestigd bij mij alleen maar het beeld dat 50-plussers geen idee hebben wat er zich werkelijk afspeelt in de wereld.
De eerste link die ik tegenkwam toen ik googlede op Kent Hovind was van Wikipedia, daar wordt hij in een kwaad daglicht gesteld en schijnbaar geloven jullie dat dan meteen. Jammer.

Nog één keer dan: bekijk die DVD die ik aangaf gewoon eens. Mensen in mijn omgeving doen dat omdat ze me serieus nemen als ik zeg dat het de moeite waard is.


Laatst aangepast door
ROLF230
op zaterdag 22 september 2012, 22:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:06
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
Hoi Leanne,

Waar haal je die info vandaan dan? Daar ben ik oprecht benieuwd naar, dus hoop dat je dat ook wilt vermelden, anders is het alleen maar jouw mening. Wat ik schrijf baseer ik op wat ik van hem gezien heb op de DVD Scheppingsseminar. En die dvd geeft dan weer andere linken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:48
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
Hoi Leanne,

Bekijk de DVD van hem maar eens, het scheppingsseminar. Jammer dat je iemand die echt voor God leeft zo door het slijk haalt. Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordt. Ook jij bent verblind voor dingen die zich nu afspelen. Een voorbeeld: waarom krijgt nu 1 op de 3 mensen met kanker te maken terwijl dat 100 jaar geleden nog maar 1 op 25 waren? Zoek alleen dat eens uit, met een hart dat de waarheid wil kennen en je zult tot verbluffende ontdekkingen komen.


Laatst aangepast door
ROLF230
op zaterdag 22 september 2012, 18:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:45
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Ik kan bijna niet geloven wat ik lees....Chat.

Uit het stukje wat Herma schreef, trek jij de conclusie dat Obama een wedergeboren Christen is??????? Daar gaat het stukje niet eens over.

Volgens mij ben je helemaal niet geïnteresseerd in de waarheid.
En wat Herma met haar bijdrage wil weet ik ook niet. We kunnen allemaal wel iets van internet plukken.
En de geloofwaardigheid van de CNN is natuurlijk 0,0.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:31
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
Hoi Chat,

Je zegt dus in feite dat de eerste 1600 jaar na Christus de Bijbel niet klopte.
Nu, "met nieuwe ontdekkingen", kunnen we dan eindelijk lezen wat er echt stond. En die christenen de eerste 1600 jaar dan? Die hadden dus niet het Woord van God zeg je op deze manier expliciet. Ik geloof in de onfeilbaarheid van de SV. Een mooi schema over de bijbelvertalingen met wat beknopte uitleg:

http://www.bijbelengeloof.com/index.php?option=com_content&view=article&id=137:schema-bijbelvertalingen-en-hun-oorsprong&catid=153:schema-bijbelvertalingen-en-hun-oorsprong&Itemid=96

Dan een goed artikel over de Nieuwe Bijbel Vervalsing:

http://www.bijbelengeloof.com/index.php?option=com_content&view=article&id=70:de-nbv-sluitstuk-van-een-lange-omzwerving&catid=143:de-nbv&Itemid=78

In dit artikel ook een hoop tekstvergelijkingen tussen de SV en de NBV. Ik hoop dat ik niet alles hoef uit te leggen. Lees en trek je eigen conclusies. Dat doe ik ook altijd.

In de kerk waarin ik zat meerdere malen discussies gehad over dit onderwerp. Een aantal mensen is toen ook overgestapt naar de SV.

Verder staat nog een naar mijn insziens betrouwbaar persoon achter mij en dat is Kent Hovind. Zoek maar eens op wat hij erover te zeggen heeft. Hij kwam trouwens ook pas na zo'n 30 jaar tot de conclusie.

Over en uit.

Rolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:18
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
Kijk, das een reactie chat. Ben er nu te moe voor, maar zal er zsm even wat tijd voor vrij maken om serieus op in te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 21:06
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
De nieuwe versie is beter niet? Al slaat het geheel natuurlijk als een blad sla op een drum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 21:04
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
hmmm... je hebt idd gelijk pieter, die uitspraak neem ik terug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:50
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Goed Chat, ik zal er maar geen doekjes om winden...

Je zit er totaal naast. Hoe kom je erbij dat dit stukje op internet de waarheid weergeeft? Ik moet er bijna om lachen als het niet zo erg was, pure propaganda.

goede film voor jou: the obama deception.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:44
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
Chatuliem schreef:

Zet je dat dan niet tot nadenken? Ik heb hier Grieks, Hebreeuws, heb allerlei boeken over de achtergrond van de vertaling, heb hier een Duits boek over de grondteksten...waarom zou ik zo duidelijk voor de NBV kiezen?

WAT zet me niet tot nadenken Chat? Je hebt nog niets geschreven wat me tot nadenken zou moeten zetten. Al had je je hele huis vol boeken staan, dat zegt toch niets. Vertel jij mij dan maar waarom je voor de NBV kiest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:40
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
ik heb niet gezegd dat obama de antichrist is, noch bush, dat het satanisten zijn dat denk ik wel, waar krijgen de machthebbers van deze wereld anders de macht van?....juist. Waarschijnlijk ben je 50 jaar van je leven voorgelogen door de media Chat, ik spreek regelmatig jongeren die dondersgoed weten hoe de vork wat dit betreft in de vork steekt. Maar mensen die de 50 gepasseerd zijn, weten dat meestal niet. Verder zei ik dat ik DENK dat de paus de antichrist is, DAT is wat ik zei. Je moet wel goed lezen.

obama een wedergeboren christen? ben wel benieuwd waarom je dat gelooft? Echt, daar ben ik nu echt benieuwd naar, waar haal je die info vandaan? obama is een geboren aartsleugenaar, dat is wat 'ie is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:34
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
Ik probeer mezelf alleen een beetje te wapenen en moed in te praten Zeeland. Weet hoe fel sommige mensen kunnen zijn over een onderwerp als dit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:31
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
hmmm...die reactie valt me mee.

Evangelische roddel? Dacht dat je zelf evangelisch was?

Ik heb gezocht en gevonden. Discussiëren? Nou ja, als je goede informatie weet die mij van mening zou doen kunnen veranderen, sta ik daar natuurlijk voor open, maar lijkt me heel sterk.

Voor studie hierover raad ik aan www.bijbelengeloof.com

Dat je de NBV gebruikt snap ik echt helemaal niets van.


Laatst aangepast door
ROLF230
op vrijdag 21 september 2012, 20:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:28
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
beter een stilstaande klok dan een stilstaande kok

beter een kok aant fornuis dan een kijfachtig huisvrouw, nl. veel geruis

beter een kijfachtig huisvrouw dan naar de hel

beter naar de hemel dan naar de hel

beter een boze schoonmoeder dan chili concarne


Laatst aangepast door
ROLF230
op vrijdag 21 september 2012, 21:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:17
BerichtOnderwerp: de Bijbel; het Woord van God?
 
Een van de 20 redenen dat ik de kerk verliet is dat de voorgangers preken uit alle vertalingen die er in omloop zijn, terwijl sommige vertalingen elkaar gewoon tegenspreken.

Meer studie hierover zie bijv. www.bijbelengeloof.com

Leest de getrouwe Reformatie-bijbel, de SV of de KJV in het Engels. Gebruik de rest bijv. als brandhout of wc-papier. (hahaha, ik verheug me nu al op de heerlijke reacties, bring it on!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 20:01
BerichtOnderwerp: De zonde van homoseksuele praktijk ...
 
Bedenk eens een opbouwend topic Zwaan. Goede vraag die iemand stelde, waarom juist topic over homoseksualiteit? Dat is toch gewoon één van de 100 andere zonden die er bestaan? Moet elke zonde dan een apart topic krijgen? hmmm... misschien moet ik zelf eens een topic bedenken. Ik zal er eens over nadenken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 19:20
BerichtOnderwerp: De anti islamfilm en het vele geweld wat er nu is !!!
 
Beste Gandalf,

Ik heb me in het verleden ook eindeloos verdiept in deze materie, maar dat is al weer een paar jaar geleden, dus veel ben ik vergeten.

De antichrist is volgens mij de paus (google bijv. eens op de mijter die hij draagt of het satanistische kruis dat hij draagt). Maar goed, er waren al veel antichristen in Paulus' tijd, maar DE antichrist is volgens mij dan de paus die dan dus uiteindelijk op de troon gaat zitten in de tempel in Jeruzalem, zich voordoende als God. Maar ik kan er naast zitten, dan zou ik er eerst weer studie naar moeten doen. Dat zou dus niet de huidige paus hoeven te zijn, maar een latere.

Vroeger kwam ik wel op sites en de derde wereldoorlog werd dan voorspeld in 2008 en dat de pinautomaten geen geld meer geven in 2010. Dus dat soort dingen neem ik tegenwoordig wel met een korreltje zout. Toch denk ik niet dat het verkeerd is je hiermee mee bezig te houden, maar ik zou het met mate doen, en natuurlijk heel nauwkeurig de Bijbel ernaast leggen, liefst de SV.

Over Obama is een interessante film op youtube: the obama deception.
Over de ontwikkelingen in de wereld en vooral achtergronden zou ik aanraden robin de ruiter: de 13 satanische bloedlijnen.

Veel geweld is er in deze wereld altijd al geweest. Veel geweld denken we niet aan omdat het niet door de media belicht wordt.
Die anti-islamfilm met geweld erbij is gewoon de zoveelste hype van de media en iedereen hapt weer toe. Lekker belangrijk, denk ik tegenwoordig. De islam is niet gevaarlijk, dat zit hem al in het woord:
is lam. De islam gevaarlijk? Leven is veel gevaarlijker, daar ga je dood van.

Er zijn ook bewegingen die een Nieuwe Wereld Orde willen, maar er is zoveel haat en nijd tussen die gasten, dat het de vraag is of dat ooit verwezenlijkt wordt.

Nou, meer zinnigs heb ik momenteel niet te zeggen. Wel leuk als iemand hier nog iets interessants over weet.

Rolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:54
BerichtOnderwerp: Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen
 
Ben het helemaal met je eens Jans.

"Lijdt liever ongelijk", staat ook in de bijbel. Waarom moeten mensen steeds als een klein kind reageren op een uitspraak die hen niet zint? Pubers reageren zo. En kom nu niet zeiken van:"oh, noem je mij een puber?". En nu niet komen met:"oh, je gebruikt het woord zeiken, dat mag niet hoor, is niet christelijk, niet humaan, niet weetikveelwat". Ga dan maar eens een jaar productiewerk doen in de fabriek, enfin ik dwaal af, dus dit terzijde.

Dit is niet het eerste topic waarin dit gebeurt en het zijn steeds dezelfde mensen. "Bedoel je mij soms?". Wel, als je je dat afvraagt is die kans idd groot.

Als je het niet eens bent met iemand of je vind dat 'ie grof is of wat, reageer dan EEN keer zou ik zeggen, precies zoals je het vind, en neem dan de teugels van je eigen leven in handen en sta boven de reactie van de ander. Alleen bange en onzekere mensen hebben het nodig steeds elkaar zo in de haren te vliegen.

Waarom deze reactie van mij? Ik ben licht-autistisch, zal het maar toegeven, kom moeilijk bij mijn gevoel, maar voel nu wel duidelijk dat ik echt kwaad begin te worden. Kwaad om al dit harteloze en hemeltergende geouwehoer. Bedenkt alles wat rein, liefdevol etc. is staat ook in de bijbel. Laten we daar eens mee beginnen.

Homoseksualiteit zondig? Tuurlijk is het zondig! Dat staat toch in de bijbel? Maar het is niet een grotere of minder grote zonde dan alle andere zonden, al vind ik liefdeloosheid in mijn ogen een grotere zonde, en daar ben ik kwaad om en dat is mijn gevoel bij dit en andere topics.

Jammer dat de TS niet reageert, ik weet niet in wat voor situatie ze zit, dus kan daar niet over oordelen.

Zwaan en Chatuliem, open jullie hart voor God, jullie reageren harteloos en hoogmoedig. Maar dat is mijn mening.

Met Willemijn ben ik het meestal ook niet eens. Dat geeft ze een antwoord op iemand en dan denk ik bij mezelf: Waar haalt ze het in vredesnaam vandaan? Dat is helemaal niet wat diegene zei of bedoelde. Maar goed dat is mijn mening maar, helemaal niet verkeerd bedoeld.

Hopelijk wordt dit stomme topic snel gesloten en kunnen we verder als broeders en zusters met elkaar omgaan.

Over en sluiten,

Een nog een beetje boze Wolf, euhhh...Rolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:57
BerichtOnderwerp: Het denken van God in strijd met ons denken
 
Hoi Zwaan,

Dank je voor al je bijbelstudies, maar denk niet dat ik er één van ga volgen. Ben meer benieuwd naar hoe je zelf over deze dingen denkt en wat je eigenlijk probeert te bereiken met steeds maar filmpjes en ellenlange teksten plaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ROLF230
Ga naar pagina Vorige 1 ... 10 11 12 13 14 15 Volgende
Pagina 13 van 15