ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ROLF230
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 15 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROLF230
Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:57
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Shanita schreef:

Ja, nu heb ik het niet, ben net thuis, en het is nu voor mij een geschenk zeg maar, dat ik mag slapen. Ben niet echt heel moe, maar ja, heerlijk slapen hou ik wel van. Ja, voel me best gelukkig en ja, dan droom ik ook leuk, en ja, voordat ik dan in slaap val kan ik nu zo lekker denken aan mooie, leuke en goede dingen Engeltje smiley

Waarom kan ik dat niet meer. Tips Shanita?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:55
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
oke Zeeland, dan Schrobbeler drinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:36
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
bananen, brood en bier, biologisch uiteraard.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:35
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
bananen, brood en bier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:29
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
schaapjes tellen Zeeland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 01:06
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=KtYPyRPzPxs

Na een dag werken en denken eens even relaxen hiermee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 00:51
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Natascha schreef:

Soms heb je geen keuze en wil je graag een aangenaam leven en moet dit helaas zo, want niemand lijkt mij graag iets te nemen maar wees blij dat het er is.

Sorry dat ik je er weer uitpik Natascha. Is niets persoonlijks. Mijn blik viel op deze schuingedrukte woorden. Dat is iets wat ik zo vaak hoor nl. :"het is nou eenmaal zo". Bedenk dan wel als je dat zegt, dat je in feite dus opgegeven hebt.

Denk verder: waarom moet het zo? Moet het wel echt zo?

Goed, misschien is dit wat off-topic en iemand geef maar een gil als ik te ver ga of ik me misschien uberhaupt niet meer met dingen moet bemoeien (op deze manier). Het is midden in de nacht en het is vakantie en ik ben blijkbaar in een filosofische bui ofzo. Pak me niet op een woord. Ik bedoel het alleen maar goed en oordeel niemand. Ik hoop alleen dat we samen ergens naartoe kunnen werken ipv...........nu is het wel genoeg.

Slaap wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 00:45
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Natascha schreef oa.:

Soms heb je geen keuze en wil je graag een aangenaam leven en moet dit helaas zo, want niemand lijkt mij graag iets te nemen maar wees blij dat het er is.

Oke, je hebt niet altijd een keuze idd. Maar dat geldt dan alleen voor het moment waar je je op bevind. Je kunt altijd de keuze maken dat je het niet meer wilt zoals het is. En dat is dan een startpunt om te gaan werken.
Iedereen wil een aangenaam leven ja. Vaak is het ook onwetendheid. En mensen weten niet wat er allemaal mogelijk is en sowieso vaak uberhaupt niet hoe de vork in de steel zit. (om een voorbeeld te noemen bijna iedereen gelooft dat het wel meevalt met gif in groenten en fruit en in het huishouden enzo. Iedereen koopt en gebruikt het en er wordt reclame voor gemaakt, dus....hoe kan het dan slecht zijn, ze vergiftigen ons toch niet (opzettelijk?). uhuh, think twice. Ja, maar ik zie ze met bosjes omvallen van kanker. En mensen leggen de link niet.......)
Ik heb zelf medicijnen gehad, zit nu in de laatste fase van het afbouwen. De psychiater zei letterlijk tegen me "hardlopen doet meer voor je dan alles wat we hier kunnen doen". (dus ook medicijnen). Een probleem waar ik tegenaan liep was het geloof in medicijnen. Iedereen zou me voor gek verklaren als ik ze niet nam en dit was een geestelijke macht die sterker was dan mij helaas ("geen keuze") dus ging ik er mee akkoord, MAAR....ik nam mezelf voor zsm af te bouwen en te stoppen en dat is me ook gelukt.
Ik hoop dat het laatste stuk te begrijpen is anders moet ik het misschien wat beter uitleggen even.

Fijne nacht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 00:32
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
Volgens mij heet het hier "het Nieuwsch hoekje", deze sketch zag ik 1000 jaar geleden al.

Fijne nacht allen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 juli 2013, 20:32
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Ik zou zeggen, zoek eerst eens uit waarom je eigenlijk die medicijnen nodig hebt in de eerste plaats. Ben je ziek geworden door een gebrek aan een pilletje? Natuurlijk niet.....

Veel mensen eten vergiftigde voedingsachtige substanties, waar ze ziek en allergisch van worden. En vervolgens krijgen ze een giftig medicijn om de kwalen die daardoor werden veroorzaakt weg te nemen.

Verder is het een vreemde reactie om te suggereren dat als je dagelijks 4 soorten groenten gaat eten en gezond brood en rijst, dat je dan niet meer zou leven..........
volgens mij begin je dan juist met leven, maar goed.

En verder medicijn weg, kilo's weg, ik zei dat dat bij mij duidelijk het geval was.

Ik ken zoveel verhalen van mensen in erg slechte gezondheidstoestand die door anders te eten en te leven radicaal beter werden en nu zeer gezond zijn.

Twee voorbeelden:
Julia Kang
"De planteneter" Boele Ytsma


Laatst aangepast door
ROLF230
op zaterdag 27 juli 2013, 20:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 21:50
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Erika schreef:

Tja leuk bedacht maar zo werkt echt niet ieder lichaam geloof me Boze smiley
Heb het zelf heel goed ondervonden namelijk Huilende smiley, smiley in tranen Dus alles klinkt heel leuk maar ieder lichaam werkt weer anders maar ja helaas blijven er altijd mensen die daar geen rekening mee willen houden Twijfelende smiley
( en nee daar bedoel ik niemand persoonlijk mee! maar gewoon een algemeenheid waar ik zelf met regelmaat tegenaan loop )

Akkoord. Dus je hebt dan een tijdlang zoveel mogelijk gif uit je leven vermeden? Dus biologisch eten, alle giftige huidverzorgingsmiddelen mijden en wat niet meer?


Laatst aangepast door
ROLF230
op vrijdag 26 juli 2013, 21:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 juli 2013, 17:07
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Ik zag wat over een chemische reden dat mensen aankomen.
Dat komt vaker voor dan men denkt.
Zelf woog ik altijd hetzelfde totdat ik een bepaald medicijn kreeg. In zeer korte tijd kwam ik bijna 15 kilo aan. Medicijn weg, kilo's ook zo weer weg.

Een leuk boek wat dit ook wel bevestigd is geschreven door Julia Kang, iemand die jarenlang worstelde met overgewicht. Door gifvrij te eten en te leven vlogen de kilo's eraf en die kwamen er nooit meer aan. Terwijl ze 2500 tot 3000 calorieën per dag eet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 20:31
BerichtOnderwerp: Durf ook afstand te nemen
 
Goede tip Manna, dat ga ik doen als de abo afgelopen is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 23:54
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
Ik zal me verder niet bemoeien met zaken die me niet aangaan, ik ging over mijn grenzen heen. Mijn excuses.

Fijne avond,
Rolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 23:34
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
.

Laatst aangepast door
ROLF230
op dinsdag 23 juli 2013, 23:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 21:19
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
.

Laatst aangepast door
ROLF230
op dinsdag 23 juli 2013, 23:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 juli 2013, 21:07
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
.

Laatst aangepast door
ROLF230
op dinsdag 23 juli 2013, 23:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 20:34
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
THOMAS968 schreef:
Het verband is er gewoon niet, het is broodje aap te stellen dat vaccinatie tot autisme leidt of kan leiden.

Ach ja, ik heb geprobeerd in taal die iedereen kan begrijpen uit te leggen dat het wel kan, maar goed.


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op donderdag 4 juli 2013, 22:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 19:25
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
Ik ben zelf gediagnosticeerd met "autisme". Dus........

Wanneer heeft iemand eigenlijk autisme?

Iemand heeft autisme wanneer hij of zij een aantal [url]gedragskenmerken [/url]vertoond. Het is een lijst met x-aantal [url]gedragskenmerken[/url]. Vertoon je er hier een x-aantal van dan wordt gezegd: autisme.

Nu kan het natuurlijk zo zijn dat er allerlei rotzooi in vaccins zit. Er is veel informatie beschikbaar waaruit blijkt dat dat inderdaad zo is. Wanneer je deze rotzooi in je lichaam krijgt, kunnen er dingen in je lichaam fout gaan, waardoor je bepaalde gedragskenmerken gaat vertonen, waardoor je dus inderdaad autistisch wordt.

Dat uit onderzoeken niets blijkt is altijd zo'n loze leus. Wat een onzin. Uit onderzoeken blijkt ook dat biologisch eten niet gezonder is. Ach ja, als je een giftige krop sla of een biologische eet, wat zal dan gezonder zijn denk je? Er zijn ook onderzoeken waaruit blijkt dat biologisch wel gezonder is.
Dus tja.....

Ik zit wel op het randje van "autisme". Ik weet wel dat er mensen zijn met veel ernstiger vormen. Iemand die op het randje zit zoals ik, kan er wel degelijk van "genezen". Dit doordat je wel degelijk greep kunt krijgen en de gedragskenmerken kan veranderen. Het zal niet eenvoudig zijn, maar het kan wel.

Oh ja, autisme zet ik soms tussen haakjes omdat het een term is waarin iedereen iets anders ziet, net als bij "christenen". Dat is het enige. Ik schop niemand tegen de schenen. Dit is wie ik ben en hoe ik het zie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:24
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
Wat ik bijzonder vind aan dit soort dingen dat juist "christenen", mensen van wie je juist zou mogen verwachten dat ze de waarheid zouden kennen op alle gebieden des levens, hier ook geen benul van hebben hoe de vork in de steel zit. Mensen, alstublieft, denk dieper en kijk verder en voorbij de grenzen van wat de wereldlijke maatschappij aanbiedt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 1 juli 2013, 20:21
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
Ik heb er nu wel genoeg over gelezen en gehoord. Vaccineren is gewoon harstikke slecht, richt veel meer schade aan dan enig goeds. Zie ook de DVD "Bijbel en gezondheid" van Kent Hovind die hierover een lang en diep gesprek heeft met een arts.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 20:30
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Volslank is niets mis mee natuurlijk. Zelf vind ik het mooi aan een dame als ze een pondje meer heeft en uit ervaring weet ik velen met mij. Al die slanke modellen, daar heeft 80%-plus van de mannen echt niets mee hoor.
Maar kijk wel eerlijk naar hoe het is: is iemand volslank....of is iemand gewoon echt te dik. Dat laatste is niet gezond en wordt over het algemeen ook niet mooi gevonden, hetzelfde als te dun niet mooi gevonden wordt, wat vaak ook niet gezond is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 30 juni 2013, 11:48
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
"Goed eten, anders ben je snel versleten."

Zal even meteen de daad bij het woord gaan voegen, wordt brunchen vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 08:35
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
Idd ja.

Verplicht inenten.....pfffff.. zo 's morgens vroeg wanneer de geest nog helder is klinkt dat wel absurd. Wat is het volgende: verplicht biologisch eten? verplicht niet roken? verplicht niet naar de macdonalds gaaan?
Als men eerst eens goed voor zijn gezondheid zorgt, waarom is er dan geen geloof in het genezend vermogen van het lichaam door God gecreeerd?
En verder...als het verplicht is staan er dus mensen boven je die je dat opleggen, ken je die mensen? vertrouw je die zomaar? en ga je zomaar spullen in je lichaam spuiten die toch minstens omstreden zijn? zou je dan niet eerst eens echt goed uitzoeken wat erin zit en of het echt wel zo gezond is? of vertrouw je maar de geruststellende woorden van de eerste de beste dokter die er voor geleerd heeft en het dus wel beter weet, en laat je in feite anderen voor je denken omdat je die meer vertrouwt dan je eigen inzicht.
Inenten...ik ben toch geen koe? Blijf van mijn lijf met die naald van je zou ik zeggen. Verplicht...gaan ze je dan met 4 man vastbinden als je weigert?
pffff....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 08:24
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...
 
gefeliciteerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 22:35
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
Ach Shanita,

Dat heeft niets met wonderen te maken. Bij Evangeliegemeente De Deur waar ik bijzat doen ze dat dagelijks. Het is een soort trucje. Geloof maar niet dat het ene been een meter langer is ofzo. Gaat altijd om een aantal cm'ers en dan is er een trucje voor zodat de benen weer even lang zijn. Daar heeft de Heere niets mee te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 22:21
BerichtOnderwerp: de enige leuke man op CM
 
jajajajajajajajaja,

Ik geef het toe: Ik ben de leukste man hier.

Dus dames, mail me maar.

Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 22:19
BerichtOnderwerp: maak een vijfje
 
Shanita
dankje wel
eens even kijken
kan ik nog wat
vertellen?

vandaag
koude dag
strijd tegen onkruid
wordt in winter gewonnen
hoera!

jongen
op werk
had een hartstilstand
God, redt zijn leven!
amen

suikerpinda's,
bier, dvd,
plant, laptop, all-in-one
dagboek, papierwerk, speakers, pennen
bureau

waarheid
maakt vrij
alex jones hmmm ?
beter maar: alan watt
denk

alan
watt dus
niet wattS ok
even voor de duidelijkheid
dus

poes
op bed
slaapt snachts mee
dat is erg gezellig
eenzaamheid

depressie
diepe dalen
er is hoop
de waarheid maakt vrij
onderzoek!

geloof
weet zeker?
muur om je
denkt alles te weten
ongeloof
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 26 juni 2013, 20:46
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
Jans schreef:

Ja, dat schreef ik gisteren ook al: Als er na een vaccinatie een ziekteverschijnsel te zien is, wil dat nog niet zeggen dat het ook door de vaccinatie is veroorzaakt.

Maar het is wel heel toevallig niet?


Tot nu toe is er ook geen enkel verband aangetoond tussen bepaalde chronische ziekten en vaccinaties.

Geloof je dat of wéét je dat? Viera Scheiber heeft aangetoond dat er een relatie is tussen wiegendood en vaccinatie.

Als ik voor de keuze zou staan voor inenten of niet zou ik eerst willen weten wat er precies allemaal in zit. Als er rotzooi inzit hoef ik het niet. Je gaat jezelf toch niet vergiftigen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:08
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
Middeleeuws? Ik heb ook wel boeken verbrand. Weet niet wat daar zo vreemd aan is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ROLF230
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 15 Volgende
Pagina 3 van 15