ChristianMatch
 


Forum

Berichten van TALLGUY817
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van TALLGUY817
Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:38
BerichtOnderwerp: Genezings...diensten?
 
SHANITA130 schreef:
Tallguy:



Onder het kopje 'psyche' van je link staat dit boek, ik denk dat ik je anders inschat nu, dan ik eerst deed....een van mijn eerste boeken van mijn studie....

En nu weet ik hoe je een plaatje maakt waar je op kan klikken ;)

Jahaaa!
Weer wat geleerd Knipoog smiley
Heb je soms psychologie gestudeerd? Overigens lovenswaardig dat dit een studieboek betrof want er zijn onnoemelijk veel slachtoffers van narcistische mensen, maar hulpverleners die zich hierin hebben toegelegd zijn zeer sporadisch. Moeilijke mensen is het ook waard om eens door te nemen. Ik heb die dingen wel eens getoetst en best leuk om te doen, alleen narcisten zijn vaak zeer bij de tijd, en ze hebben het gauw door als je ze belazerd. Maar voor het moment was het leuk en afhankelijk als de situatie zich nog eens voordoet zal ik ze graag nogmaals ter hand nemen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:29
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
ROELANDE345 schreef:
ja wat dacht jij dan, daar was het om begonnen
Knipoog smiley

Hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:27
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
ROELANDE345 schreef:
mm ik was niet van plan om naar china te gaan en ik heb er al 8 6 zonen en 2 dochters gebaard dus lijkt me meer dan genoeg

En nu in de veronderstelling zijnde dat je gebeiteld zit voor je oude dag? Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:23
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
CHATULIEM619 schreef:
Mijn opmerkingen waren niet naar jou toe gericht, maar naar Heide...
Whatever.. weet je toch dat het humor is en dat niet iedereen daar van gespeend is. Ik heb me laten vertellen dat je voor humor eigenlijk best wel intelligent moet zijn. Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:13
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
 
ERIKA129 schreef:
ALs je niet normaal kan reageren he hou dan je Smiley met dichtgeplakte mond aub dank je wel!!!
Och ben je om dit al gekwetst.. ik wist niet dat je zo teerhartig was.

Luister eens naar Hans Teeuwen.. kun je wat van leren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:04
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
ROELANDE345 schreef:
eh jullie weten van de bloemetjes en de bijtjes? Dat je een vrouw nodig hebt om een kind te krijgen?
Of moeten we ff een oudere cm man het uit laten leggen
Knipoog smiley
Er zijn hier kinderen in overvloed, waarom zou je klagelijk wenen dat de man zijn zaad in een fragment spuit en de vrouw al het zware werk moet verrichten. Als je dan toch graag bevalt, doe dan meisjes, want in China komen ze daarvan tekort!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:00
BerichtOnderwerp: Liefde
 
De meeste mensen gooien meestal met 1 Korinthe 13 als ze het over liefde hebben... maar 'hoor' eens wat liefde is.. is het Eros, philio of agapé?

Liefde 1
Liefde 2
Liefde 3
Liefde 4


't Zou mij overigens niet bevreemden als de meeste mensen de studie niet totaal beluisteren, omdat men kittelachtig is van gehoor en zich liever eigen leraars opgaderen naar hun eigen begeerte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:53
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
zzz

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op woensdag 25 juli 2012, 02:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:47
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
CHATULIEM619 schreef:
Of van die vrouwen die je maar steeds zo willen veranderen?

Dit is heel treffend wat je nu schrijft. Op het moment vallen de vrouwen voor wie of je bent, en precies wat je zegt, dan gaan ze je veranderen, en raken op je uitgekeken wat ze zelf hebben bewerkstelligd.

Overigens is dit gewoon door beide partijen te observeren te ontdekken. Daarvoor hoef je geen shrink(psycholoog) te zijn.

Bovendien.. heb je er wel eens bij stilgestaan wat een psycholoog eigenlijk doet? Hij doet eigenlijk NIKS. Er wordt gesuggereerd dat hij luistert, in werkelijkheid laat hij de patiënt gewoon praten en praten zonder hem of haar feedback te geven, totdat het verhaal tig keer aan de shrink is verteld en bij de patiënt zelf het duppie valt.

Dus je kunt al die geiten-wollen-sokken afschrijven door de patiënt te zeggen dat ze hun verhaal opschrijven, dan belasten ze er ook geen derden mee, want wie wil nou eigenlijk de shit van de ander horen? De meeste mensen, ja ook christenen, gaan gelijk op de loop.

En al die zogenaamde medicijnen.. dat is alleen maar om de poen te doen, men schuift het probleem op, en omdat de government er toch op uit is om 85% van de wereldbevolking af te slachten opdat de elite kan overleven, komt het ze eigenlijk wel mooi uit.. ziektekostenverzekering vlied omhoog, geen vergoeding, geen vlucht meer en men verhangt zich. Precies in het beeld van dépopulatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:36
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
CHATULIEM619 schreef:
Het is toch gewoon je manier van doen op het forum? Je start een topic, begint met vage opmerkingen en dan hoop je dat anderen iets van zichzelf laten zien.... Het zou eens een keer fijn zijn als je wat minder vaag doet en duidelijk bent in je uitspraken.

Die vage opmerkingen zoals jij ze noemt... heten humor... lichtelijk iemand de kast opjagen kan best leuk zijn, maar treffend is dat hen die geen humor hebben... veelal ook geen geloof blijken te hebben, want Christus is de Zoon des mensen, en naar Lev. 25:25 heeft Hij de straf opgenomen die voor mij en ook jou bestemd was. Hij is onze Losser, zoals Boaz dit was voor Ruth.

En als dit evenzo als vaag wordt bestempeld, dan wordt het misschien eens tijd dat je de Heer vraagt om wijsheid om te verstaan die staat geschreven.


Laatst aangepast door
TALLGUY817
op dinsdag 24 juli 2012, 23:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:32
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
CHATULIEM619 schreef:
Ja je stelt je vaker op als een amateurpsycholoog. Anderen uithoren en weinig van jezelf laten zien...
Ik heb hier op dit forum al genoeg van me laten lezen... natuurlijk kan ik heel mijn hebben en houwen tonen, maar dan zijn we toch heel gauw uitgepraat. Dat is gewoon een kwestie van blijven lezen.. en ik moet eerlijk gezegd zeggen meer gecharmeerd te zijn van vrouwen dan van mannen Knipoog smiley

En als zij iets meer willen weten ik daar met alle liefde wel meer over wil vertellen, maar als het is om mekaar onderuit te halen, dan pas ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:28
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
HEIDE115 schreef:
Ja nie zo terughoudend,kijk eve wat je terug kan schrijven?;)
Oké.. ik heb op tal van fora geschreven, contacten over heel de wereld gehad, echter toen ik tot geloof kwam waren ze allemaal ineens weg, waar ik overigens niet rouwig om ben, want je krijgt als christen ook heel veel contacten zoals ik laatstelijk aan de Jordaan stond en een Indische vrouw werd gedoopt en tegen de persoon die gids bleek te zijn, zei: I've got a new sister. De gids bvegreep het niet maar de Indische keek stralend op en zei Hello brother! Christenen vind je overal in de wereld, daarom is het ook machtig dat hen die straks in de hemel zijn zullen, mensen treffen van heinde en veer, maar dat niet alleen, ook mensen van het jaar 0 tot heden, en allemaal vol van de Heer en met hun stem Hem groot maken! Ik verlang enorm naar dat moment.

Maar op de aarde moet je beducht zijn dat satan overal zijn personeel heeft lopen en vooral op christelijke fora, want de ongelovigen heeft hij al, en als christen is het een nadrukkelijke aanwijzing niet in zee te gaan met een ongelovige die wel leuk kan zeggen dat ze de wet, of dit nu de tien geboden zijn of 613 uit de hele thora.. het is en blijft ongeloof, immers Abraham werd gerechtvaardigd door geloof, en de wet, Mozes, kwam pas 430 jaar later. En waar de vrouw boven de man wil staan, betekent dat zij de heerschappij van God niet blieft. Want zoals een man staat onder Christus, zo staat de vrouw onder haar man.. maar owee als je daar kennis van geeft... dan komt de aap (satan) uit de mouw!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:18
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
PETRA944 schreef:
nee iedereen die leest weet dat god de man adam de opdracht gaf om te heersen en eva werd verleid, ging met de appel naar adam om advies,wat deed adam? ja hap........ Gefrustreerde smiley
Er staat vrucht... het zou net zo goed een banaan kunnen zijn.
En de Schrift naar je hand zetten kan iedereen... dat doen homofielen ook, die zeggen dat de band tussen David en Jonathan zo sterk was dat het een homofiele relaties zou zijn geweest.

Wou je je daaraan gelijk maken? Staat je netjes dan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:15
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
ZEELAND736 schreef:
Het is duidelijk...deze man heeft een probleem...

REFLECTIE!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:14
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
BART347 schreef:
maar wat heb je ervan geleerd?

(beetje vrouwenachtige opmerking, maar t is toch een goeie) Knipoog smiley
Dit heb ik er van geleerd.. en niet alleen op internet .. dat je krengen van vrouwen hebt... maar ook goeie die onder de slechten lijden.

Ik ken vrouwen die hun man zo aan het tergen zijn geweest dat ze zich respectievelijk zelf de halsslagader hebben doorgesneden/ of hebben verhangen. Maar ken toevalligerwijs ook het relaas dat iemand uit blinde woede min of meer heeft gefileerd. Ook ken ik gevallen - de mens is een vreemd wezen - waar de vrouw haar man psychische treiterde en hij haar fysiek mishandelde en dat ze toch niet buiten elkaar konden.

Ik heb kinderen horen spreken op het graf van hun moeder of er misschien ook niet beter een kuub of wat beton overheen kon worden gestort.. en nadat ze van het lachen waren bekomen.. begon er een dochter te gillen: Waar is haar mobieltje? Dat sekreet is nog in staat vanuit het dodenrijk te bellen.

Stof tot nadenken. Ja mevrouwen er zijn ook slechte mannen, daarom dat God nadrukkelijk in Prediker zegt dat jullie beiden een drievoudig snoer moeten aangaan, en dat niet de een zich boven de ander verheft.. want ik kan hier ook de schrijnende zaken gaan vertellen... maar de jongere onder ons zouden er beroerd van worden en dat doe ik dus maar beter niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:06
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
BART347 schreef:
ik weet nu waarom de titel "Alleen voor MANNEN" is...

het was meteen al een antivrouwen topic. Smiley met dichtgeplakte mond
Niet overdrijven.. er zijn gelukkig zat vrouwen die hier wel leut om hebben, dat die mensen nou toevallig op dit moment niet aanwezig zijn, so what.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:04
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
HEIDE115 schreef:
ja dat zag ik gelijk in je berichten terug..veel ervaring heb je zeg;)
Mwoah..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
HEIDE115 schreef:
zwaaizwaai hoi tallie..;)
wat ben jij snel gewend hier;)
Ik zit al sinds 1989 op internet dus ben wel wat gewend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:57
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
CHATULIEM619 schreef:
Geniet jij ook zo van die Rondemissen bij Tour du Jour? Ik blijf ervoor op hoor...Het is zpmerweer, veel kijkplezier gewenst.
Ik heb geen tv... ik heb er wel 1 maar die is al bijna een jaar niet meer aan geweest. Qua sport e.d. is alleen Australian Football leuk, maar dat zie je niet zoveel. Ik download torrents daar heb ik meer aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:53
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
ERIKA129 schreef:
ALs jij zoals je op je profiel zegt zo in Gid gelooft, hoe kom je dan op het idee dat e vrouw stronTeigenwijs was en van de verboden vrucht at daardoor???
Kan hier idd geen humor in zien want een ieder die het scheppingsverhaal kent weet dat de DUIVEL de vrouw verleidde!!!!
Allemaal uitvluchten.. daar trap ik niet in!!


Laatst aangepast door
TALLGUY817
op dinsdag 24 juli 2012, 22:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:52
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
HEIDE115 schreef:
Hoihoi tallguy;)
Ha Heide115... kom er gezellig bij!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:51
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
Treffend mannen.. dat zodra je je mond opendoet in het forum van vrouwen dat ze gelijk reageren dat je moet moven.
Maar zie eens de bezitterigheid van sommige vrouwen. Ware het niet dat er ook nog een slag andere vrouwen bestaan, zou je toch terstond homo worden. ik zou me wel meer dan twee keer bedenken eer ik mijn loonzakje aan deze vrouwen zou overhandigen. In dat opzicht is het maar goed voor dat er meisjes op de wallen zijn waar je een zakelijke overeenkomst mee sluit, en nadien geen nachtmerries van krijgt om niet te spreken van zware depressies en andere psychische nood omdat je in hun kooi zit en dar er geen uitweg meer is. Van een publieke dame vernam ik dat het zo duur niet hoeft te zijn, voor 40 euri.. en dan heb je echt geen spook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:42
BerichtOnderwerp: Tongentaal, een gave of niet
 
MARISKA601 schreef:
"Tongentaal"
in deze tijd, een Bijbelse gave of toch niet?
Over tongen en andere 'tekenen der apostelen' in het licht van de Bijbel

Spreken in tongen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:40
BerichtOnderwerp: Cursus Efficiënt Bidden
 
Cursus Efficiënt Bidden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:38
BerichtOnderwerp: Tóch maar liever een kind
 
Tóch maar liever een kind
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:33
BerichtOnderwerp: Religieuze machtswellustelingen
 
Religieuze machtswellustelingen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:30
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
CHATULIEM619 schreef:
Uiteraard een logische reactie op dat vrouwentopic, maar daar zijn we toch te goed voor? Wij mannen hebben toch niet nodig om te laten zien dat we zo bijzonder zijn? In de kerk heb je vrouwenkringen, heb je wel eens van mannenkringen gehoord?
Wel heb ik eens van een mannenavond gehoord, maar dat leek me ook niks toe. Geen voetbal geen chips geen bier, en dat noemen ze dan een mannenavond...
Nee dat weet ik, maar het is nu eenmaal leuk om een wettische wicht op de kast te jagen.

Ik heb wel eens een mannenochtend bijgewoond, net zo oersaai als jouw mannenavond. Ik pak nog een half litertje, cheers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:27
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
Ik laat nu de mannen aan het woord.. want vrouwen.. ach vrouwen.. die mieren alleen maar, althans die hier lopen te mieren. De rest hoor je niet.. die hebben tenminste humor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:23
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
Gewend aan hun mannen die zich onderwerpen aan wat vrouw heet... en nimmer ooit meegemaakt dat ze tegengas krijgen.
Eigenlijk is het niet vreemd dat de meeste gevangenissen geen tralies hebben, en ik dit een bevestiging van boven dat een man als een vrouw zich maar beter op Gods Woord richt en wat probeert op te steken. Want het mag zo heten dat dit leven een ademtocht is, maar dat de vrouwen die hier in dit mannentopic bevinden er alles aan doen om het hun partner zo onmogelijk maken dat het niet vreemd is dat ze een pakkie sigaretten halen en vervolgens nooit meer terugkomen. Gelukkig, weet ik ook vrouwen die wél humor hebben! En met name niet religieus zijn.

Was het niet de vrouw die stronteigenwijs was en van de vrucht at, dat haar man ervan at, was omdat hij de schuld ervan op zich nam, omdat er op dat moment geen andere vrouwen aanwezig waren waar hij aan de zwier mee kon gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALLGUY817 (64)





Berichten: 206

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:04
BerichtOnderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
 
HAHAHA om je te bescheuren... ze staan gelijk op hun achterste poten. en maar suggereren met hun wet... dat je als vrije gelijk weer dat zware juk moet aantrekken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van TALLGUY817
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 Volgende
Pagina 6 van 7