ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MARITIME853
Ga naar pagina Vorige 1 ... 17 18 19 20 21 22 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARITIME853
Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: zondag 28 oktober 2012, 00:43
BerichtOnderwerp: WAAR ZIJN WE IN GODS NAAM MEE BEZIG?
 
WWJD is niet waar het omgaat.

Waar het wel omgaat is hetgeen dat door de Here Jezus aan ons geleerd wordt.

namelijk het volgende.


Eph 4:11 En Dezelfde heeft gegeven sommigen tot apostelen, en sommigen tot profeten, en sommigen tot evangelisten, en sommigen tot herders en leraars;
Eph 4:12 Tot de volmaking der heiligen, tot het werk der bediening, tot opbouwing des lichaams van Christus;
Eph 4:13 Totdat wij allen zullen komen tot de enigheid des geloofs en der kennis van den Zoon Gods, tot een volkomen man, tot de mate van de grootte der volheid van Christus;
Eph 4:14 Opdat wij niet meer kinderen zouden zijn, die als de vloed bewogen en omgevoerd worden met allen wind der leer, door de bedriegerij der mensen, door arglistigheid, om listiglijk tot dwaling te brengen;
Eph 4:15 Maar de waarheid betrachtende in liefde, alleszins zouden opwassen in Hem, Die het Hoofd is, namelijk Christus;
Eph 4:16 Uit Welken het gehele lichaam bekwamelijk samengevoegd en samen vastgemaakt zijnde, door alle voegselen der toebrenging, naar de werking van een iegelijk deel in zijn maat, den wasdom des lichaams bekomt, tot zijns zelfs opbouwing in de liefde.

Eph 4:17 Ik zeg dan dit, en betuig het in den Heere, dat gij niet meer wandelt, gelijk als de andere heidenen wandelen in de ijdelheid huns gemoeds.
Eph 4:18 Verduisterd in het verstand, vervreemd zijnde van het leven Gods, door de onwetendheid, die in hen is, door de verharding huns harten;
Eph 4:19 Welke, ongevoelig geworden zijnde, zichzelven hebben overgegeven tot ontuchtigheid, om alle onreinigheid gieriglijk te bedrijven.

Eph 4:20 Doch gij hebt Christus alzo niet geleerd;
Eph 4:21 Indien gij naar Hem gehoord hebt, en door Hem geleerd zijt, gelijk de waarheid in Jezus is;

Eph 4:22 Te weten dat gij zoudt afleggen, aangaande de vorige wandeling, den ouden mens, die verdorven wordt door de begeerlijkheden der verleiding;
Eph 4:23 En dat gij zoudt vernieuwd worden in den geest uws gemoeds,
Eph 4:24 En den nieuwen mens aandoen, die naar God geschapen is in ware rechtvaardigheid en heiligheid.
Eph 4:25 Daarom legt af de leugen, en spreekt de waarheid, een iegelijk met zijn naaste; want wij zijn elkanders leden.
Eph 4:26 Wordt toornig, en zondigt niet; de zon ga niet onder over uw toornigheid;
Eph 4:27 En geeft den duivel geen plaats.
Eph 4:28 Die gestolen heeft, stele niet meer, maar arbeide liever, werkende dat goed is met de handen, opdat hij hebbe mede te delen dengene, die nood heeft.
Eph 4:29 Geen vuile rede ga uit uw mond, maar zo er enige goede rede is tot nuttige stichting, opdat zij genade geve dien, die dezelve horen.
Eph 4:30 En bedroeft den Heiligen Geest Gods niet, door Welken gij verzegeld zijt tot den dag der verlossing.
Eph 4:31 Alle bitterheid, en toornigheid, en gramschap, en geroep, en lastering zij van u geweerd, met alle boosheid;
Eph 4:32 Maar zijt jegens elkander goedertieren, barmhartig, vergevende elkander, gelijkerwijs ook God in Christus ulieden vergeven heeft.


Een mooie uitvergroting van de "Onze Vader". Zoals het zegt, vergeeft eerst een ander, dan vergeeft God het ons ook.
Dat werkt genezend zonder een "medicijnman"..... Puur Het geloof....


Laatst aangepast door
MARITIME853
op zondag 28 oktober 2012, 00:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 23:40
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
MARIANNE338 schreef:
Hahahaha......ik denk dan bij mezelf.......oke....wat wil je nou?
Of....wat moet ik hiermee ???
Misschien krijgen we antwoord van de heren....ben benieuwd Engeltje smiley


Zoiets als dit







Laatst aangepast door
MARITIME853
op zaterdag 27 oktober 2012, 23:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 22:38
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
En om nog even on topic te blijven: ik vind het schandalig dat de Ouweneels mensen op zo grote schaal lopen te belazeren, met leugens en een hoop onzin.
Dan kan jij zeggen dat dat splinters zijn, en ik die niet zie door mijn balken.
F. en O. zetten zichzelf in de zeik, ik ben blij dat dit aan het licht is gekomen, om mensen te behoeden om nog veel meer geld uit te geven aan dvd's vol met onzin, en aan programma's waar zogenaamd wordt genezen.
Ik ben behoorlijk verontwaardigt.

En over balken en splinters, nou, als ik een briefje van 50 zie, in de pinautomaat als ik ga pinnen, ja, dan breng ik dat wel naar de bank.
Het kan wel het laaste geld van een bijstandsmoeder zijn, die komt vragen of iemand dat heeft gebracht. en als niet, dan nog...
Ja, je moet ze de kost geven die denken en ook zeggen van nou 'mazzeltje'.

En de Ouweneels neppen de boel voor weet ik hoeveel honderduidzenden euro's, en dan ga jij mij even vertellen dat ík hun in de zeik zet, en over mijn balken beginnen en stenen...Het moet niet gekker worden..en dat in de zeik zetten, nou dát doen ze zelf, alle kranten schreven er over en het was in tal van actualiteiten programma's.

En dan kwam dit toevallig aan het licht.

Dit is gewoon omdraaien, wat goed is slecht noemen en andersom, want ze zijn zo aaaaardig...ja, in jullie gezicht...

Het zijn gewoon oplichters, onder een christelijke noemer, de naam van God misbruikende...

Ik denk nog aan een van de 1ste zinnen van die 'eindtijdstudie':De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel

De arrogantie waarmee hij Begint, precies op 1 minuut en 32 seconden: "God waarschuwd en dat mag u wel Hógelijk waarderen..... Zieke smiley ".

Ja, God waarschuwt met feiten die allemaal, zonder uitzondering niet kloppen, en dat mogen we hoooogelijk waarderen door na de studie een hoop laten ritselen in de collecte....

Ik vind het heel raar, dat mensen zo gehersenspoelt zijn, dat ze hoe dan ook, achter leiders blijven staan, zelfs als hele erge zaken gewoon bewezen zijn, en alle voorpagina's hebben gehaald.

En dan zeggen dat ík ze in de zeik zet...

En hij is leider, niemand kan zegen gaat heen en zondigt niet meer, hij gaat ook gewoon door, met die studies geven, en blijft in alle toonaarden ontkennen, en dát maakt het nou juist nóg veel erger.

Hier is namelijk niet alleen fors gelogen, waardoor nog veel meer atheïsen denken van 'zie je wel'. Maar ook nog eens grof geld 'verdient' ten koste van goedgelovigen, die hun laatste geld weggeven.....

Schandalig. Woedende smiley

Dit noem ik komplottheorie, hypothese en paranoide...Allemaal vage en valse beschuldigingen.
voor een weldenkend christen een beschamende onchristelijke instelling.
En dat door twee geïrriteerde internetfreaks welke zelf niks van de bijbel snappen.

Dat vind ik beschamend en is mijn waarschuwing. Gefrustreerde smiley

Idd ben ik met Pieter eens. "de balk en de splinter".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 21:03
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
ANNA415 schreef:
Wat vind je woest aantrekkelijk aan een man....?

Z'n roze strikje Clown smiley

Een scrubface!!! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 17:38
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...
 
SHANITA130 schreef:
zou zijn? IS.

En voor de eindtijd: dvd's genoeg daarover in Ouwneel zijn webshop op internet, ook de laatste Knipoog smiley

Roelande: ja, het is nu eenmaal niet positief, en het schaad mensen in hun vertrouwen, het heeft mensen geschaad, en die oplichtingen zou áltijd mensen blijven schaden.


En het komt voor in gemeentes, en in gezinnen. Ik zie overeenkomsten.

Zo, en nu ff koffie maken Knipoog smiley

Ps: en dan zijn deze zaken nog toevallig aan het licht gekomen, maar hoeveel zaken dus niet, denk ik dan.

S. veranderd van goedgelovig in 'nadenken' Knipoog smiley


Shanita, als ik alles van jou reactie's zou gaan uitvergroten..... sla jij ook zelf net zo als Frank Ouweneel de plank mis....

Hou deze dingen bij jezelf, dan kost het ook geen energie om je daar druk over te maken....

Vergis je niet er zijn meerdere mensen welke mischien nog wel ergere dingen in hun leven hebben meegemaakt dan jezelf. Boze smiley


Laatst aangepast door
MARITIME853
op vrijdag 26 oktober 2012, 17:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 17:31
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
QSJE546 schreef:
yep,dus morgen staat er in mijn profiel dat ik getrouwd ben hahahaha Lachende smiley

hahaha, met.... Lachende smiley met blinkend witte tanden


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 17:27
BerichtOnderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
 
QSJE546 schreef:
Mijn lieffie is vol initiatieven,super spontaan en vrolijk en humoristisch en vooral zoooo boeiend,dat vind ik dus heel erg aantrekkelijk aan hem en daarnaast heeft ie een lekker koppie Verliefde smiley en is ook nog es sterk,gespierd en afgetraind haha,maar dan ECHT ook he!!!

Het klinkt als "inimini" Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 20:41
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
MARGREET739 schreef:
heb ook even gekeken, ik kreeg al zin in die megatompouce Kwijlende smiley Maar dat is een pannekoek met gele room, ms wel een Verliefde smiley mega

Zolang er geen mega kernkrachten in zit moet het lukken denk ik. Clown smiley
Anders springt een ieder uit het dak op CM of niet!!!



Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 24 oktober 2012, 20:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 20:39
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
CARRY445 schreef:
Zoals het nu lijkt zit dat er niet in Huilende smiley, smiley in tranen , maar ik heb het liedje 'miracle' de laatste dagen steeds in m'n hoofd zitten, dus wie weet.... Ik hou voor de zekerheid een plekje vrij in mijn agenda! Lachende smiley Is er ook een deadline tot wanneer je je kan opgeven? Knipoog smiley

Deal! Die tompouce staat! Clown smiley Het zou toch te gek voor woorden zijn als het me weer niet lukt om te komen. Boze smiley Tja.. en nu zal ik wel moeten.. want anders blijf je met die tompouce zitten. Kwijlende smiley

een deadline is er niet, voor de (mini)toumpouce zal wel een houdbaarheids limmiet op zitten!!! Lachende smiley


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 24 oktober 2012, 20:39
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 20:18
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor werken
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Maritime,

Ja, ze zingt 'pijn is te diep om te beschrijven'.

Ja, zo voel ik dat. Ja, ik heb een vriend hier wonen, ja, echt 2 minuten lopen. Daar kan ik, in principe, altijd terecht, maar ja, omdat ik 'm al 15 jaar ken, is het eigenlijk familie.

En ja, dan ga ik zitten en even een half uurtje huilen, en dan gaat het weer.

Ja, bij mij is het knopje 'schuldgevoel' niet ingetikt, maar de knop 'oneindig veel verdriet'. en lang niet altijd hoor.
zo nu en dan.

Want, schuldgevoel....kijk áls ik al fouten heb gemaakt, is er vergeving bij God.
En ik heb begrip voor mezelf.
Maar ik weet wel wat je bedoelt, schuldgevoel kan pijn doen, als je iemand pijn hebt gedaan. totdat je, of als je erachter komt, dat dat helemaal niet express was.


Kijk, ff een voorbeeld, als je je vrouw hebt bedrogen of je man, kan je je schuldig voelen, maar vreemd gaan, doe je niet zomaar, ik heb zelfs eens gelezen, dat sommigen mensen vreemd gaan als afleiding om de een of andere pijn niet te voelen.
Ja, en als iemand daar dan achter komt, ja, dan kan je jezelf wel vergeven, en weten dat God je vergeeft.

Maar ik snap wel wat je bedoelt :)

Maar ja, bij mij is nu en dan es de knop 'oneiding veel verdriet' ingedrukt.

Wat ik ook weleens merk, als ik best wel behoorlijk kan dealen met situaties en dingen, juist en mede door het geloof, dat de pijn die ik in de ogen van hulpverleners zie,(of denk te zien) dat me dat verdrietig maakt.
Ja, dan moet ik hun overtuigen, als het ware dat het goed gaat, en ja, als ze dat weleens niet snappen, ja, dan moet ik wel iets over het geloof uitleggen :)

Bedankt voor het mooie nummer :)


Het rode gedeelte daar bedoel ik "rouw verwerking" mee....
Het is een emotie en gevoel bij jezelf dat voortkomt uit een situatie van relatie verlies.
Als je iets iemand vergeven hebt dan kom je er ook niet op terug!!!!


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 24 oktober 2012, 20:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 16:39
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor werken
 
SHANITA130 schreef:
Hallo,

Ik wou vragen voor gebed, om te kunnen werken.

Ja, werken, in alle vormen, ook huis schilderen etc. is voor mij ontzettend moeilijk. vaak, als ik opsta, typ wat op de pc, en ga dan gewoon weer terug naar bed een gat in de dag slapen.

Nou wou ik vragen voor gebed; ja, ik ben na beëindiging relatie toch wel behoorlijk ingestort, en ik wil nu dingen opppakken.(neehee, ligt niet aan die relatie. Is vaak makkelijk, de schuld geven door dit en dat, ligt gewoon, vind moeilijk te beginnen en door te gaan.

Vast bedankt!


Shanitha, bij jou is de knopje "schuldgevoel" in gedrukt.
Dat herken ik in jou reactie. Het gaat gepaart met verdriet, boosheid, angst, onzekerheid, heen en weer vliegen van emotie's en gevoelens enz.....
Je bent een "parel" in Gods ogen meid. Houdt dat voor je.



[klik hier]


Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 24 oktober 2012, 16:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: maandag 22 oktober 2012, 13:45
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
SHANITA130 schreef:
Soms is het zo in het leven dat je bent gescheiden, of een relatie had.

Dan kan het zo zijn dat die beeïndigt wordt door veel verschillende uiteenlopende redenen. Ik wil het niet over de redenen hebben die kunnen zo divers zijn en zo verschillend, het kan wel.

Ik bedoel, na een beeïndiging relatie kan iemand dagenlang een gevoel van verlies hebben, ook al weet je dat het zo wel beter en verstandiger is.

Neemt niet weg, 'scheiden doet lijden' ook voor degene die uiteindelijk de beslissing heeft genomen.


Elke vorm van scheiding gaat gepaard met "schuldgevoel". Dat is een gevoelige "knopje" geworden na een vorm van scheiding.

Het is te herkennen aan: verdriet, boosheid, angst, onzekerheid, heen en weer gaan van gevoelens en emoties. Dat gebeurd wanneer dat knopje in gedrukt wordt vooral na een scheiding.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op maandag 22 oktober 2012, 13:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 22:54
BerichtOnderwerp: poesjes
 
JOCHEBED148 schreef:
niet? Verraste, verbaasde smiley

glimlach, bij een niet is omgekeerdt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 22:49
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
SIMSIM368 schreef:
Misschien wel een idee om mee te gaan

Simsim, gewoon gaan Knipoog smiley de rest komt vanzelf. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 21:10
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
VISSER278 schreef:
Ik vraag me af waarom er op de startpagina nog steeds de uitnodiging van het speeddaten in Alphen aan de Rijn staat.
6 okt .... dat is het toch allang geweest? Gefrustreerde smiley

Mischien een Belgse kalender Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 oktober 2012, 19:32
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
PIETER619 schreef:
Wat Uilenbos en mij betreft wel, ze zeiden dat huisdieren geen bezwaar waren, ik heb,dus zoals jij adviseerde, even gebeld met Uilebos. Komt er straks nog een hondedatesitebij misschien, of gaan die lieve beesies gestresd met ludduvuddu naar huis?

Liefde overwint alles... Lachende smiley met blinkend witte tanden



Laatst aangepast door
MARITIME853
op zaterdag 20 oktober 2012, 19:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 21:44
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
PIETER619 schreef:
desalnietminniettegenstaandehetfeitdatikmaarzeggenwildathetheiropneerkomendzomoetzijndatikmijafvroegof Beau wel meemoet, mede omdat de locatie wat anders is en mogen huisdieren wel in de zaak of op terras?

Hij is jong en speels, maar wat mij betreft mag hij mee als men dat wil, want problemen bestaan niet alleen de oplossing is soms zoek, mocht het nodig zijn vind ik die wel Lachende smiley

Ik neem mischien de chiwawa mee, ben bang dat hij beau opvreet. Clown smiley
Daar is wel een oplossing voor Pieter komt helemaal goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 21:21
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
MAMY994 schreef:
Ik zag dat er ook een treinverbinding naar Lunteren is. Ligt het restaurant ver van het station of is er een busverbinding naar toe?
Bij het Kruitvat zijn weer dagkaarten te koop. Zaterdag of zondag reizen voor 12.99 euro.

Als het nodig is Mamy, kan ik en/of meerdere wel oppikken van het station!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 20:25
BerichtOnderwerp: Het gitaristen topic
 
Quote:
Ik begrijp je wel, maar dit is natuurlijk ook omdat ik een rocker ben en zo ook andere rockers tot denken te zetten. Ook die moeten gered worden en ik kan het weten hahahaha.

Dat begrijp ik... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 18 oktober 2012, 20:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:44
BerichtOnderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
 
PIETER619 schreef:
Waarom niet, ik gef me op.
Ik wil weleens met wat meer met woestaantrekkelijk mensen in contact komen, gewoon voor de gezelligheid en zo kom je dan te weten welke personen er achter een profiel schuilt, wa rj emee chat of op reageerd op het forum.

Laatste keer Ede, ben ik met een goed gevoel weer naar huis gegaan. Kan ik dan misschien ook aan deze en gene wat meer vertellen van wat ik meer vind, van hoe een woest aantrekkelijke vrouw er uit zou moeten zien. Belangrijkste bljft wel staan, dus wat ik al eerder heb geschreven ,maar enkel een aanvulling dan.


Dat is ook het mooie van anderen ontmoeten. Vaak is afstand een struikelblok, zo zie ik het niet. Idd die keren dat ik naar huis ging van Ede had ik een voldaan en goed gevoel en vondt het prettig om op een ontspannen wijze anderen te zien en te ontmoeten.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 18 oktober 2012, 19:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:32
BerichtOnderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
 
PIETER619 schreef:
Waarom niet, ik gef me op.
Ik wil weleens met wat meer met woestaantrekkelijk mensen in contact komen, gewoon voor de gezelligheid en zo kom je dan te weten welke personen er achter een profiel schuilt, wa rj emee chat of op reageerd op het forum.

Laatste keer Ede, ben ik met een goed gevoel weer naar huis gegaan. Kan ik dan misschien ook aan deze en gene wat meer vertellen van wat ik meer vind, van hoe een woest aantrekkelijke vrouw er uit zou moeten zien. Belangrijkste bljft wel staan, dus wat ik al eerder heb geschreven ,maar enkel een aanvulling dan.

Woest en aantrekkelijke vrouwen ervaar je in touwtje springen!!!! Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Het meest het is gezellig en gewoon jezelf zijn.


Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 18 oktober 2012, 19:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:21
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
HANNAH810 schreef:
GAAF!!

mijn knappe vriendinnetje van de bbq in de appelboomgaard afgelopen zomer zal naar verwachting ook wel meekomen!

Helmaal goed. Ben benieuwd zeg niks.!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:15
BerichtOnderwerp: restaurant "uilenbos" incl speeltuin/kinderboerderij 15 dec
 
HANNAH810 schreef:
hoi allemaal,

na enig overleg zijn we er uit;
picknicken in april duurt ons te lang om bij te kletsen;
we hopen op
zaterdag 15 december naar restaurant "uilenbos"
te gaan met elkaar.

het voordeel is dat we binnen kunnen zitten als het erg koud is; er een verwarmd terras is; en voldoende leuks voor de kinderen; een kinderboerderij en grote speeltuin.

Het eten is goed (al duurt het even voor de kok klaar is....... Clown smiley)
menu-kaart voor de lekkerbekken onder ons.......; Knipoog smiley
http://uilenbos.customer.redhosting.nl/content.php?id=71

daarnaast kun je een heerlijke wandeling maken in het prachtige bos rond het restaurant; ik heb zelden zo'n mooi bos gezien!!
vorige week wemelde het er nog van de vele soorten paddenstoelen!

mocht je kinderen meenemen en het bos ingaan dan zou ik niet het nieuwste van het nieuwste uit de kast trekken; je kunt er heerlijk ravotten met alle omgevallen bomen, mogelijkheden om hellingen af te rennen en er valt genoeg te struinen om lekker diep donker zwart weer naar huis te gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0

dus;

vanaf 13.00 uur zijn wij in;
restaurant "uilenbos"
Engweg 61,
6741 KC Lunteren
(GPS: Beukenlaan 5)
Tel. 0318-48 23 27

voorlopig hopen mee te gaan;

- roelande345, 53 jaar, regio 0342 evt met kleinkinderen
- hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter 6 jaar

- maritime?
- pieter619?

.


Gedurft wel he!!! Jonathan komt mee....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 19:05
BerichtOnderwerp: poesjes
 
ROLF230 schreef:
Ik kwam een leuk filmpje tegen op youtube over poesjes en dacht als poezenliefhebber kom laat ik er een topic over maken. Dus dit topic alleen posten als het over poesjes gaat.

http://www.youtube.com/watch?v=ko8jDsVlpHo

Tijd voor een chiwawa....



grijns.




Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 18 oktober 2012, 19:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 18:22
BerichtOnderwerp: Het gitaristen topic
 
EDWIN451 schreef:
Gitaristen unite!

Plaats hier je gitaarwerkjes en geef commentaar op geplaatste clips.

Hier een clipje die ik samen met een andere gitarist tijdens onze nachtdienst hebben opgenomen op een cheapo gitaar en een laptopje:

Imagine There is A Heaven

Met een 12 snarige gitaar zou het beter zijn.

Eerlijk gezegt vindt ik de gitaar karrakter niet passen in het geheel. Het klinkt te agessief.... Knipoog smiley


Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 18 oktober 2012, 18:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 18:11
BerichtOnderwerp: Doodstraf .......wat is erop tegen ?
 
Waar het om gaat is: slachtoffer of misdadiger.

Ook een ongeboren kind is slachtoffer van.........

Vul het maar in.

Waar zijn wij als "christenen" die opbouwend behoren te denken en te handelen????

De Here Jezus is ons voorbeeld dat een moordennaar aan het kruis op andere gedachten werd gebracht, waardoor hij in het "paradijs" kwam (het eeuwig leven).
Dat is Gods doel (plan)!!!!

Breathe On Us Again


Laatst aangepast door
MARITIME853
op zaterdag 20 oktober 2012, 21:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 17:58
BerichtOnderwerp: poesjes
 
JOCHEBED148 schreef:
Kleine correctie Pietje: mijn katten waren al geholpen toen ik nog getrouwd was en vele malen sex had.....oepssssss........kan dat hier wel? Smiley met dichtgeplakte mond Smiley die vol vragen zit

nee!!! Coole smiley met zonnebril



Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 18 oktober 2012, 17:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 17:54
BerichtOnderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
 
HANNAH810 schreef:
nou, ik zat wel te denken over "het uilenbos" in lunteren;
dat is een leuk restaurant/pannenkoekenhuis in een prachtig bos, met daarnaast een gratis speeltuin en een kinderboerderij.........ze hebben een woest aantrekkelijke terrasverwarmer daar, en je kunt eigen eten en drinken nuttigen.

dus zeer geschikt voor een low-budget-cm-uitje.
is het iets voor de kerstvakantie en zal ik er een nieuw topic voor openen?

we raken wat off topic hier, namelijk............. Engeltje smiley
ik zocht even een filmpje op youtube.........grappig; dit filmpje is opgenomen toen wij met de hele familie daar waren zie ik; mijn pleegdochter roetst van de woest aantrekkelijke glijbaan........ Clown smiley

Haha, het glimlach op de glijbaan!!! Lachende smiley
Goed voorstel Hannah!!
Wel off topic idd.

Maar het kan een man ook "woest" maken Clown smiley

http://www.youtube.com/watch?v=Adf0bUMu-c0


Laatst aangepast door
MARITIME853
op donderdag 18 oktober 2012, 18:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 15:16
BerichtOnderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
 
QSJE546 schreef:
en dat is al zoooo lang wachten,tot t april is Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Voorstel, mischien lekker Gourmetten bij jou om de winter overbruggen Coole smiley met zonnebril .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARITIME853 (61)





Berichten: 637

BerichtGeplaatst: donderdag 18 oktober 2012, 15:14
BerichtOnderwerp: mannen....wat vinden jullie nou woest aantrekkelijk aan een
 
QSJE546 schreef:
pak je pijl en boog en ga op jacht Lachende smiley

eerst de pijl aan scherpen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MARITIME853
Ga naar pagina Vorige 1 ... 17 18 19 20 21 22 Volgende
Pagina 20 van 22