ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ALTJE848
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ALTJE848
Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:10
BerichtOnderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
 
Ik zie een nickname onder de noemer liegen
Blijf gewoon je zelf de Heer heeft zelf jouw die naam gegeven , wat doe je Hem aan door je anders voor te doen dan je bent.?
verloochen je zelf neem je kruis op en volg Hem.
zou Hij je willen kennen als je liegt anderen bedriegt met verkeerde namen leeftijden laat staan of een profiel wel kloppend is.
Hoe ver gaan we om niet meer eerlijk te kunnen zijn in deze wereld?
Blijf gewoon je zelf dat zegt ook iets over je zelf denk ik.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:03
BerichtOnderwerp: Afscheid
 
LAVERDE524 schreef:
Hallo iedereen,

ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd hier. Maar ik heb besloten om te stoppen hier op CM. Ik wil ook de beheerders van CM bedanken voor hun goede service en hun goede kwaliteit van hun website, want ik geniet van de vormgeving van deze website.

Moge de Here jullie allemaal zegenen, en nog een fijne tijd toegewenst aan iedereen hier. Ondanks alles blijf ik van jullie allemaal houden.

Wees allemaal gegroet in de naam van Jezus,

sjouke(laverde)




Voor jou ook Gods zegen weet het wie zoekt zal vinden wie klopt zal worden opengedaan.
En een tip : ik ben begonnen met te danken voor wat ik had en God geeft me meer dan ik verwacht had zomaar veranderd HIJ mij , en krijg ik zomaar uit het niets want God is een God van wonderen.
Blijf dicht bij Hem en geloof alleen dan zul je behouden worden , en zal je leven een leven worden van genieten ipv teleurstellingen
Weet dat de HEER totaal anders werkt dan we denken maar zo veel mooier in dat alles mag je dankbaar zijn Hij heeft je gewild zoals je bent en zal je verder vormen naar zijn plan.

Gods zegen en een groet van mij Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:58
BerichtOnderwerp: Gebedsverzoek overspanneheid
 
Shanita

Dan maar een lied voor vrienden/ vriendinnen natuurlijk ook .

The prayer with LYCRIS celine dion /josh groban of met Andrea boccelli

Veel luisterplezier
Blessings Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 11:28
BerichtOnderwerp: Boos!
 
SHANITA130 schreef:
Hoi Anita!

Ik wou even reageren op een stukje van je tekst.



Aan de ene kant is dat zo, mijns inziens.
Boosheid is niet van God.
Aan de andere kant ook weer wel, God werd vaak boos in het oude testament, en Jezus ook in het Nieuwe testament, toen de mensen gingen handelen in de tempel.

Aan de andere kant, er is volgens mij ook een terecht boosheid.

Als bijvoorbeeld iemand mijn grenzen niet respecteerd, en juist door manipulatie iets gedaan wil krijgen, ja, dan krijg ik boosheid, en ja, dan kan ik één ding doen , grenzen trekken.

Als ik bijvoorbeeld verzet en zeg: 'ik kan zaterdag niet, maar wel zondag.'

En iemand begint: 'ja maar....en allemaal redenen op te noemen waarom ik wel op zaterdag moet komen.

Ik zelf zou andersom zeggen van nou da's goed, ja, als ik zondag zou kunnen. anders zou ik zeggen van zondag kan ik niet, en een andere dag overleggen.


En nee, boos worden kan je jezelf erg mee hebben.....je wordt gestressd.

Beter is rustig je standpunten herhalen, des noods met de 'kapotte grammofoonplaat techniek'.

Een andere soort boosheid is terechte of onterechte verontwaardiging.

Terecht, ja spreekt voor zich, iemand gaat over grenzen bijvoorbeeld. Onterecht is, als iemand meent dat anderen altijd voor haar/hem klaar móeten staan. En geen 'nee ik kan niet' willen accepteren'. Wel of niet bekrachtigd met: 'ik deed ook dit en dat voor jou'

Dan denk ik, ja, dan kan je dit en dat ook meteen weer terugkrijgen, als dat inhoud dat mijn grenzen niet (meer) worden gerespecteerd.

Ja, dit waren zo een paar zelfbedachte voorbeelden. ;) Die ik ff kwijt wou.

Ja, er zijn ook dingen waar iemand niets aan doen kan, natuurrampen, ziekten, ja, dat soort dingen, ja, dan kan je op niemand boos worden,
Ik kan me wel voorstellen dat men boos wordt op God,
Ik zelf zou verdrietig worden.

Zegens!



Ik heb je gelezen en ja ik ben ook wel eens boos maar probeer in die omstandigheden op God te zien te bidden en vaak krijg ik dan het antwoord.
En natuurlijk God heeft ons mensen zo ook gemaakt maar vraag me wel af is boosheid terecht .
Want als er iets gebeurd dat onterecht is is het eerste dat we vragen waarom en ik denk dan waartoe moet dit gebeuren gewoon weg om dingen in te zien en als je weet dat dingen niet goed zijn, dat is het aan ons of jouw de keuze daar in te maken of je er in meegaat of niet.
Als iemand je niet respecteert dan is dat iets om over na te denken.
ALs je afspreekt op zaterdag en jij zegt ik kan niet en je wil op zondag dan vraag ik me af waarom dan wil de ander niet wat zit er achter.
je kunt ook gaan denken dan stom dat hij/zij dat niet wil want ik wil dat zo maar waar ligt het probleem, daar kan je alleen maar uitkomen door te praten en als dat niet gaat denk ik verwijderen uit mijn bestand hoe fijn ik het ook heb met diegene .
Want dat werkt dan niet .
Eerder las ik ook al van iemand en daar ben ik het mee eens als iemand je niet respecteert om wat JIJ bent wie JIJ wil zijn jouw niet kan laten groeien in je waardigheid wie je wil zijn dan zijn dat niet de juiste mensen
En alleen de Heer kan je helpen die zoektocht met je mee te gaan.
en van Hem te leren want Zijn plan staat vast waarom ja dan vraag ik wel waarom willen wij ons plan zo graag in vervulling zien gaan.
Hij heeft een veel mooier plan voor jou mij en allen die dit lezen.
Hier laat ik het even bij wijsheid en kracht gewenst voor de komende tijd
Gods zegen meid .

En eh wees niet bang om overspannen te raken want je kunt dat niet als je los laat aan God geeft .
Ja ik was ook bang ik dacht maar Heer dan ken ik mezelf niet meer, en ja soms doe ik dingen zeg ik dingen dan hoor ik terug mama waarom word je niet meer boos mama zo deed je vroeger nooit.
soms kijk ik in de spiegel en zie ik een nieuwe vrouw en dank ik de HEER en lach naar mezelf want ik ben steeds meer mezelf in wording door Hem de pottebakker die me kneed en soms pijnlijk kneed maar zo mooi maakt dit gun ik ook jou toe .

Groetjes Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 11:12
BerichtOnderwerp: Hoe ga je om met ?
 
SHANITA130 schreef:
Hai Anita,

Ja, ik herken ook een hele grote verandering bij mezelf, ja, in drie jaar tijd.

Ja, ik dacht ook alles goed te doen, zeker toen ik jonger was. Ja, en toen ik niet geloofde, ja, geen leidraad, met alle winden meewaaien.

Ja, mensen kunnen mij dingen vertellen; ze hebben gelijk, of ik ben er niet zeker van of ze gelijk hebben, wil het eerst ook zelf goed overdenken, ja, of ik vind dat ze gewoonweg geen gelijk hebben, maar ja, dan leg ik ook wel heel duidelijk uit waarom.

Dit gaat altijd goed. Ik heb het nu m.n.over mijn behandelaar.(v)

Maar ja, dit kan ook opgaan met vrienden.

Als er iemand door me heen prikt (even; toen ik doorprikken opzocht op google kwam ik deze interessante Link tegen.

Iig, als iemand door me heenprikt; ziet wát er in me omgaat, ja, dan ben ik juist wel blij.

Ik heb iemand die me verteld wat ik moet doen dan kan ik veranderen. Namelijk mijn behandelaar, en ja, heb haar nu drie weken niet gezien, ja, ik voel me idd dus best ontregeld. (niet ongelukkig), maar ja ik weet dat ze weer komt deze week.

Maar ja, ze zegt niet echt wat ik móet doen, meer wat ik kan doen. en ja, dan heb ik drie mogelijkheden: mee eens, weet het nog niet, wil het nog zelf overdenken, niet mee eens, maar kan wel goed verwoorden waarom niet, zodat ze dat begrijpt.

Maar ja, idd een totale verandering, ja dat herken ik bij mezelf, ten goede Knipoog smiley

Zegens en fijne zondag!!!



Mooi om ook dit van jouw te lezen terwijl ik schrijf in mijn ander blokje .
Weet je je link is mooi maar mijn link is lees de BIJBEL daar staan ook al deze antwoorden in.
Dit zal wel met mij als persoon te maken hebben ik heb niets met mensen die deze dingen als cursus geven , God doet alles op Zijn tijd.
Het is van belang of we de mooie dingen die HIJ gegeven heeft kunnen gebruiken of willen we morgen anders zijn en klaar zijn want dan kunnen we leven, nu daar geloof ik dus niet meer in en stel mijn vertrouwen volledig op de HEER.
Het is verwonderlijk hoe HIJ mijn leven leidt op dit moment , mensen komen op mijn pad die me vertellen wie ik ben zomaar uit het niets ,
En Hij had me de wijsheid gegeven om deze mensen te ontmoeten.
Nu ben ik ook op een punt dat ik zeg oke heb het al zo vaak gehoord ik zal de lat niet meer zo hoog leggen en tegelijk zeggen ze je kunt meer dan je denkt, nu heb ik door wat ze bedoelen alleen mag het nog vormen aannemen de wereld in en leuke dingen doen waar ik van kan genieten.
Ik heb veel aan spreuken gehad omdat daar ook vele antwoorden in ons staan.
IK wil je ook waarschuwen ik las in jouw link een boekje dat was geschreven door iemand en een boedist.
Nu heb ik respect voor iedereen hoe iemand wil leven begrijp me goed.
Maar we Hebben maar één Vader in de Hemel die regeert.
En ik gruwel van dit soort praktijken mindfullnes enz
Natuurlijk er zitten ook goede dingen in . maar de oorsprong van deze dingen de basis komt voort uit ander soort gelijke religies tegenstander van de HEER .
IK wil je geen angst aanpraten weet ook niet welke hulp je hebt maar zou willen zeggen je bent een parel in Gods ogen zoek Hem in alle dingen
Ook christelijke hulp die met je de bijbel doorgaan om antwoorden te zoeken maar niet hier dit en daar dat .
Ik wens je wijsheid veel liefde sterkte en kracht van de Heer toe

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:42
BerichtOnderwerp: Gebedsverzoek overspanneheid
 
SHANITA130 schreef:
Beste broeders en zusters,

Ik heb het gevoel best wel overspannen te zijn.

Daar wou ik gebed voor vragen.

Dat ik dingen weer in perspectief enzo kan zien.

En dingen kan doen die ik wil doen.

Alvast bedankt!

Ik bedoel dus niet dat ik ongelukkig ben; ik heb mijn behandelaar al drie!! weken niet gezien vanwege vakantie, en ik zie haar weer deze week.

Iig, dit schrijven hier doet me ff goed!

Ik neem even me 'indien nodig' tablet in. Ja, God heeft de artsen ook wijsheid gegeven om deze tabletten te ontwerpen zeg maar.

Ja, bij dat idee al voel ik me al beter.

Laterz!


Nou, ben al wat rustiger met me 'indien nodig tablet'.

Ach, ja, dreigde overzicht kwijt te raken, ben nu weer in de rust.




Hallo Shanita

Maandag morgen daar zit ik dan en lees jou.
Veel heb je al meegemaakt vele malen net als een andere zus mijn hart geraakt.
Wel zie ik je groeien al is de weg wat zwaar, dat schept mij vertrouwen in mijn middelaar.
Hij zal je de weg wijzen een pad met steentjes hier en daar in mijn verbeelding schop ik dan de rode steentjes van de weg, want die brengen alleen maar pech.
Op het pad liggen ook de groen die volg ik keer op keer en dat weer ik weer ja dit is van de HEER.
Elk jaar weer laat ik alles los wat me bind , zelf vrienden waarvan ik vind dat het niet langer kan, dan heb ik alleen nog Jezus om me heen, en het zeker weten HIJ laat me nooit alleen
Lieve meid wat een stijd heb jij al geleverd ik wil bidden in stilte maar ok hier met letters geschreven dat je op mag zien naar Hem zijn stem leert verstaan want dat is de mooiste weg die je kunt gaan.
Er staat ook ergens geschreven vertrouw niet op mensen ik geloof dat het werkt op HEM te vertrouwen in alle dingen die je leven omringen.
Want Hij baant voor jou de weg naar de toekomst om te leven voor en met Hem , ik bid je toe Shanita dat je vast houd aan Hem .
Geef je maar volledig wees niet bang want ik weet door angst duurt het nog zo lang , geef al je zorgen angst aan Hem ook je diepe stem.
geen hulp vakantie ertussen waar is de HEER dan voor jou HIJ hoort je ziet je in alles wat je doet , blijf Hem volgen Hij wil alles van je weten , zelfs je diepste pijn wil HIJ bij je zijn.
God is trouw en zal je geven in je leven rust en vrede in je hart als je met hem de elke dag start.
Voor het slapen gaan alles aflegt bij het kruis Hem geeft omdat HIJ wil dat jij leeft
IK geef je wat liefde mee uit mijn hart omdat je het nodig hebt lieve schat.
Dat laatste is omdat ik je wil bemoedigen als zijnde een zus in de HEER.
Want waar je hart is zal ook je schat zijn en bij de HEER is zoveel meer.
Trek je wapenuitrusting aan en ga voor de overspannen gedachte staan,
Laat niet toe dat dat je velt, al kunnen we niet alles voorkomen , wil ik je tocht laten weten dat ik je niet zal vergeten.
Zo gaat de Heer met je mee en zal je leiden wees niet bang en laat alles in bidden en smeken bij de heer bekend worden fillipenzen.
Ik wens je alle goeds toe Gods zegen meid sterkte wijsheid en kracht.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 10:16
BerichtOnderwerp: Boos!
 
TESSYBEAR731 schreef:
Ken je dat gevoel? Dat er iets gebeurt dat je zó ontzettend bóós maakt...
Dat je enkel en alleen omhoog kunt kijken, je armen in de lucht kunt gooien en aan God vragen; "Waarom?"

Neem nou vanmorgen; in de kerk werd bekend gemaakt dat een 41-jarige man plotseling is overleden. 41!! Zomaar, in zijn slaap. Hij laat een vrouw en twee kleine kinderen achter.
En dan kan ik zo bóós worden! En me zo goed de onmacht voorstellen die zijn vrouw moet voelen, nog geen 40, gelukkig gezin, en in één klap is het weg... En daar stond ik dan.. te midden van die gemeente.. met mijn ogen naar het kruis gericht.. mijn armen in de lucht.. En alles dat ik kon uitbrengen was; "Waarom?"

Hebben jullie dat ook wel eens? Wat doe je dan? Hoe ga je daarmee om?


Mag ik je iets vertellen ?
Vraag nooit waarom je krijgt het antwoord niet.
Vraag de Heer WAARTOE HIJ alleen weet waarom.
En alles hoe vreemd ook in de wereld HIJ heeft een plan.
Ik denk als je mag komen de HEER je haalt, dan ben je veilig thuis, dan is het je tijd.
En boosheid moet je verbreken in Jezus naam want dat is wat de boze van je wil je tegen keren naar God .
Vraag de Heiland waartoe en lees je bijbel Hij zal je nu of later het antwoord geven
Ik weet inmiddels dat de Heer heel anders werkt dan wij denken,
Ja natuurlijk heeft hij vrouw en man gemaakt om een gezin te hebben voort te planten, maar ook de zondeval is nog steeds daar tussen in.
wat te denken van al de baby s die doodgeboren worden mensen hebben er niet om gevraagd zeggen we dan nee we zouden het liefst eeuwig leven hier op aard.
Maar dat kan niet de dood is gekomen door de zondeval en de Heer haalt de zijne thuis, hopende dat de man geloofde dan weten we het zeker .
Ik bid hier zijn vrouw en gezin toe dat ze nieuwe kracht mogen ervaren God mogen leren kennen als een Vader die zorgt.
vaak door omstandigheden komen mensen ook tot geloof en de Heer heeft een plan met ieder van ons.
Gods zegen die dit lezen en groet van mij Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 20:38
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
SHANITA130 schreef:
Ja, Maritime mooie profielfoto!! Knipoog smiley

Tja beetje humor heb ik ook nog wel hoor mannen worden knapper naarmate ze ouder worden Shanita dus hoe langer we wachten hoe mooier de Parel Lachende smiley

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 20:36
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
Hallo lieve mensen

Ik lees jullie kan onmogelijk iedereen apart steeds mailen . maar Heb het boekje opgeschreven zal er eens naar kijken volgende week.
En wil iedereen bedanken ik ben ontroert wat er geschreven staat door iedere persoon heb ik wel iets van ppff wat mooi
Geweldig om te lezen dit maakt dat ik me sterk voel al ben ik even zwak/
En ja de liefde wint altijd maar wil ok graag geven en kan er niet bij, dan weet ik dat de liefde van de Heer groter is dan die van mij.
Daar houd ik me ook aan vast dat te weten kan ik loslaten en verder met het leven dat God bedoelt heeft
Zijn plan met mij ik leg alles af bij Hem ga geen gevecht meer aan maar wil in zachtmoedigheid en liefde mijn leven verdere stappen zetten, ga ik hoop dat het nog door gaat voor kers kreeg ik een aanbod te gaan werken voor kansarme kinderen ik voel me geroepen omdat God me mij een plan heeft.
Een niet betaalde baan maar dat vind ik niet erg, ik wil graag Hem dienen en dat zal ik dan op die manier gaan doen .
En ja Hij gaat met een ieder van ons een weg ook met mijn kinderen en al is het niet wat ik zo graag wilde en dacht dat het zo hoorde maar nu inzie dat God er een bedoeling mee heeft , ten goede dan kan ik er in berusten .

Dank voor jullie schrijven meer is altijd welkom blijf lezen
Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 15:18
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Van Harte gefeliciteerd frank.

Wens je samen met je ouders nog vele jaren toe in gezondheid vreugde van de HEER want dankbaarheid mag hier op zijn plaats zijn.
Zovele jaren door dik en dun daar is Gods Vaderhand in aanwezig.

Groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 14:49
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
SHANITA130 schreef:
Ik geef ff mijn mening, anderen kunnen anders denken.Wat als woorden van anderen je machteloos maken je onderuit halen?
Dat gevoel ken ik, dan wordt je, mijns inziens gemanipuleerd.
Voorbeeld: iemand geeft je iets, je bent er erg blij mee.
Maar ja, dan verwacht degene dit en dat. en dit en dat wil je ook wel zo regelmatig, maar ja je kan ff een paar dagen niet, veel te doen, ook grieperig...en je voelt je verplicht om het een en ander te doen, omdat je dit en dat heb gehad.

Dán is er sprake van manipulatie...als je zoals jij schrijft dat de woorden van een ander je machteloos kunnen maken, en je onderuit halen.

En dan is er één ding er niet in mee gaan. Je kan een paar dagen niet, period.
Is dat een kwestie van te veel laten binnenkomen wat te doen om weer nieuwe kracht te vinden LOSLATEN ?, waar in de bijbel kan ik antwoorden vinden?
In de bijbel zullen wel antwoorden zijn...
Ja, te veel laten binnekomen, ja, als de een overspannen is en de ander teveel claimt die ook al niet al te sterk in zijn schoenen staat, ja....
Dan kan je krijgen dat je ook overspannen kan worden.

Je kan iemand wel willen helpen, maar ja, niet als het over je grenzen gaat, dan help je iemand die bijvoorbeeld angstig is, en ja dan kan jezelf ook angstig worden en overspannen.
Je kan iemand helpen in een tijd als je jezelf goed voelt, en niet als jezelf ook behoorlijk wankelt..
Jol verwoorde dat een keer zo mooi: Dan legt iemand als het ware zijn bagage op jou rug, zoiets... als ik ff tijd heb zoek ik 't op hoe ze 't precies zei.


Dit waren gewoon even wat zelfbedachte voorbeelden hoor.

Sterkte met je situaties!

En zolang jij dicht bij God blijft kan jou niets gebeuren!



Dankjewel Shanita

Ik lees je vind het eerste stukje verwarrend over dit en dat maar begrijp wel wat je wil zeggen , wens jou ook sterkte want ik lees maar als het niet goed is ook niet zelfbedachte maar eigen dingen die je mee hebt gemaakt.
Maar goed kan het mis hebben dat is wat er in mij opkomt en zoals ik het lees
Wel lees ik goed bedoelde adviezen nogmaals dank.
Ik denk ook niet dat ik dat helemaal bedoel als jij maar dergelijk situaties zijn er wel eens geweest.


Wat ik bedoel is eigenlijk dat mijn zoontje verteld in een pleeggezin wat niet waar is ik geen recht word gedaan , door jeugdzorg omdat ze mij niet geloven, en de woorden hebben meer kracht van mijn zoon op dit moment , maar ik heb het antwoord al gevonden in de bijbel God zegt wat ik moet en mag doen,
en dat is LOSLATEN.zoals HIJ zijn zoon los moest laten mag ik dat ook doen al leeft mijn zoontje en weet ik zeker dat God in hem leeft
daarom kan ik loslaten in het zeker weten dat God alles ten goede zal keren en niet instanties die denken het beter te weten.
Op een dag komt hij bij mij terug en kan ik vertellen waarom het zo gegaan is en dan is het feest als het op aarde gebeurd dan hier en anders in de Hemel waar mijn zoontje weer bij me terug zal komen.
Ik wilde niet zo in persoonlijke dingen gaan treden maar ik ben open eerlijk en wat als God mij verteld in Jesaja dat Hij ter verantwoording zal roepen die mij ter verantwoording roepen .
Dat heb ik al een heel jaar gezegd zonder dat ik wist dat deze woorden in de bijbel stonden en nu kreeg ik het zomaar dat ik zei heer wat wilt U dat ik lees mijn mail opende een schrijven over teleurstelling kreeg en toen deze verzen Jesaja 49 17 20 23 en vers 25 laatste twee regels
Dan mag ik weten dat ik een God heb die mij de weg wijst wat mensen ook doen en willen Hij wijst mij een weg .
En ik volg Hem gewillig achterna wat er ook gebeuren zal HIJ zal het ten goede keren op een dag.
We hebben een God van wonderen daar geloof ik in het is niet altijd makkelijk maar wel mogelijk door HEM die mij kracht geeft.

Ik wens ook een ieder die dit leest en jouw dit toe veel kracht wijsheid van de Heer .
Hij geeft als we bidden geneest en hersteld ons naar Zijn plan.

Groet en zegen Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 13:18
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
ROADY558 schreef:
Woorden van anderen kunnen je veel pijn doen. En .... hoe meer je je afhankelijk van mensen opstelt, hoe meer zij jou pijn kunnen doen.
Hoe meer je je afhankelijk opstelt naar God toe, hoe minder anderen je kunnen raken. Hangt er ook sterk vanaf hoe intiem de relatie is. Hoe intiemer de relatie is, hoe meer je gekwetst kan worden.

Bid dagelijks tot God, en probeer te blijven beseffen hoeveel Hij van je houdt. Mensen stellen je teleur, God doet dat niet. Probeer dagelijks uit Zijn Woord te lezen. Dat voedt je geest en je zal merken dat dat een versterkend effect heeft op je hele wezen.

En leer ook de wapenrusting te hanteren uit Efeze 6.
Een mooi boekje dat daarover gaat is "En nu, pak aan" van A. Berents-Karkdijk.

Blijf ook in contact met volwassen christenen. Waar je tegenaan kan praten, en die je kunnen helpen met hoe te wandelen. En die ook met jou kunnen bidden.

Nou ja, een paar goedbedoelde raadgevingen :)



Heel fijn en bedankt voor je goede bedoelingen
Dit boekje met het vaderhart van God van floyd mc clung mocht ik in ongeveer 2008 lezen geweldig
En ja de bijbel lees ik zeker ga naar een kring ontmoet steeds mensen op mijn pad die ik kan vertrouwen maar dat komt ook omdat ik niet meer mijn eigen weg ga en me laat leiden dus dat komt goed.
Mijn relatie met God is heel sterk soms te sterk dan leef ik alleen maar met Hem
Ik ben nu bezig te ontdekken in gebed en samen met mensen , wat het leven is en mag in deze wereld
Ik leef met te hoge latten belet mezelf soms te durven al doe ik wel dingen en komt het wel nu.
Maar ben zovaak teleurgesteld dat ik denk hou maar op mensen ik ga mijn weg met God alleen en ja dat werkt ook niet want zeggen mensen je mag gelukkig zijn ook nu al , ik hoop dat ik dat meer mag ervaren in mijn leven al heb ik kleine puzzelstukjes al van HEM gekregen
Ik wil je ook bedanken voor je mooie schrijven wens je ook Gods zegen toe in je leven.

Groetjes anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 13:12
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
VORDIS244 schreef:
Woorden hebben veel kracht. Positief en negatief.
Al kind riepen wij "schelden doet geen zeer, maar slaan veel meer". Het klonk stoer maar het was niet waar en we wisten het.

Goede voornemens zijn prachtig, het is goed om jezelf een doel of doelen te stellen zoals jij doet. Maar maak het jezelf niet te moeilijk om niet ontmoedigd te raken. Proberen om in alle omstandigheden blij te zijn is denk ik niet realistisch omdat je alleen blij kunt zijn als je ook de tegenhanger verdriet kent.

Ik hoop dat je bemoedigd zult worden door goede woorden!


Tja daar zeg je nog al wat wat me ook raakt geeft niet daarom heb ik ook vragen en ben ik benieuwd wat anderen er mee doen.
Ik hoor dit zo vaak je legt de lat veel te hoog ga eens genieten en leef
opes dan denk ik leef toch heb een relatie met de Heer maar ja het leven op aarde is een valkuil voor mij soms dat ik denk laat maar dus geniet ik er niet zo van dan ik wel graag zou willen en God ook wil zien
dat ik blijdschap heb en geniet van zijn wereld zijn schepping wel hoor maar mensen vind ik moeilijk alhoewel er veel verandering in is gekomen
is dat een lastig punt maar zie uit naar wat komen gaat.
Het oude voorbij en groeien in geloof hoop en liefde voor mensen om me heen maar ook mag ontvangen.

Dankjewel Gods zegen voor jou
Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 12:55
BerichtOnderwerp: Hoe ga je om met ?
 
TESSYBEAR731 schreef:
Heel herkenbaar. Ik was 27 toen ik me realiseerde dat er verandering moest komen. En die verandering kwam, begon met acceptatie. Het accepteren van mezelf, zoals ik ben, wetende dat Gods liefde voor mij onvoorwaardelijk is. Waarom zou ik dan niet onvoorwaardelijk van mezelf houden? En met die zelfacceptatie kwam steeds meer acceptatie. Mensen, situaties, verleden.
Doordat ik naar mezelf kon gaan kijken zoals God dat doet voelde ik ook veel minder de behoefte om ménsen te behagen. Ja, ik heb nog steeds heel veel voor een ander over, maar ook voor mezelf! En af en toe is het gewoon nodig dat ik mijn eigen belang daarin voorop stel. Ook, omdat die ander lang niet altijd gebaat is bij mijn 'hulp'.

Het mooiste vond ik te gaan zien dat verandering niet een éénmalig iets is. Je bent je hele leven aan het leren. En, aan het veranderen.

Geweldig om ook jou te lezen Dat is wat mensen zo vaak tegen me zeggen
Anita denk eens aan je zelf leuk het begon met een klein richeltje in de tuin ik deed altijd de tuin van de buurman er bij ik dacht ik wil niet meer alles doen voor anderen altijd maar krijg er niets voor terug
Hij zegt je bent goed bezig en zo begon mijn reis met mezelf te ontdekken twee jaar geleden .
Nog steeds vinden mensen dat ik aan mezelf moet denken , en zie ik steeds meer in maar wil niet ego worden zeg ik dan .
Maar ik merk langzaam dat ik als ik voor me zelf kies er sterker van word niet meer over me heen laat lopen en met niet weg cijfer als ik iets ergens van vind
Wat hebben we een geweldige God die de wijsheid aan ons heeft gegeven , want zonder Hem te zoeken had ik nooit gevonden en was ik gebleven wie ik was .
Wie zoekt zal vinden wie klopt zal worden open gedaan, ik zeg mijn deur staat op een kier en ja hoor ons hele leven leren we en als we bij de Heer zijn gekomen dan staat de deur wagenwijd open want dat staat HIJ onze Koning daar te wachten met open armen om ons t ontvangen en daarom bereid Hij ons voor op het eeuwige leven en mogen we hier met vallen en opstaan ontdekken wie we zijn en hoe we groeien in geloof.
Geweldig dit te lezen dankjewel dat sterkt me om door te gaan te leven voor Jezus want Hij heeft de wereld overwonnen.
Door Zijn dood door Zijn striemen zijn we en worden we ook nu nog steeds genezen .

Dankjewel Gods zegen ook voor jou .

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 12:47
BerichtOnderwerp: Hoe ga je om met ?
 
ROELANDE345 schreef:
Het moment dat je je realiseert dat er iets in je moet veranderen is belangrijk. Dat kan een begin zijn Maar jezelf veranderen is moeilijk en soms zelfs onmogelijk is mijn ervaring. Soms kun je dat niet en kun je je beter concentreren op datgene wat je wel goed vind van jezelf en dat proberen te verbeteren dat geeft veel meer vreugde. En dat wat je niet lukt om te veranderen van jezelf accepteren dat zo bent. En ik benoem wel eens mn slechte eigenschap naar anderen en zeg dan gewoon als je het vervelend vind zeg je er maar wat van hoor


Hallo Roelande

Ik weet dat ik niets kan veranderen en weet ook dat de Heer de stok is in mijn rug, dat ik niet eens meer anders kan terug naar vroeger zeg maar.
En dat is een nieuw begin voor mij van leven mensen die kijken en zeggen je ogen glinsteren je reageert anders mama zegt mijn oudste zoon die ziet dat ik veranderd ben ,
Dat zijn wonderlijke dingen want ook ik zelf kom me tegen in dingen dan denk ik huh ben ik dat zo heb ik dat nooit gedaan en ja dat is mijn God
En wat ik niet veranderen kan dat leg ik zeker neer omdat ik weet ik heb een God van liefde waar ik in geloof en zeker weet dat zijn plan door zal gaan telkens weer denk ik denk ik denk ik dat het zo zal gaan lees ik de bijbel houd ik me vast aan dat wat er staat maar in mijn eigen straatje nu lees ik de bijbel zonder dat eigen doel , en krijg ik van de Heer antwoord dat klopt waar ik in geloof en zeker weet dat het goed is wat ik doe.
Dan ben ik wel mens en wil ik graag zoals het was maar realiseer me dat het niet goed was ik zie om me heen zelfs mensen veranderen maar merk ook dat ik dingen kan doen die ik nooit deed .
God me een dagje uit met mijn moeder gaf omdat zij in 35 jaar nog nooit zonder mijn vader weg was geweest en ik dat met haar mocht delen omdat ik nooit een relatie met mijn moeder heb gehad
God is degene die veranderd die hersteld die geneest en die over heel de aarde Zijn glorie Zijn licht laat schijnen t is maar of je het licht wilt zien .
Ik wens ook jou Roelande Gods zegen toe dat je Zijn plan zult merken dat HIJ voor jou heeft gekozen ,Jou heeft uitgezocht, om Zijn volgeling te zijn.

groetjes Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 12:38
BerichtOnderwerp: Hoe ga je om met ?
 
Bedankt Erica

Je schrijft mooie dingen die zeker gaande zijn in mijn leven, en iedereen zegt ook wat een power wat een sterke vrouw maar van binnen niet.
En dan zeggen mensen niet opgeven en toch heb ik iets opgegeven,
Omdat ik weet en het antwoord al heb van de HEER.
Heb een jaar gezegd als God Jezus zijn zoon kan geven voor mijn leven voor mijn zonden dat mag ik mijn zoontje loslaten in het zeker weten dat de Heer voor hem zorgt en alles geeft wat hij nodig heeft, want dat doet hij ook voor mij.
Er gebeuren ook nu weer wonderlijke dingen in mijn leven maar de Heer is er bij en wijst me zeker de weg.
Mijn vertrouwen in de Heer is ok groter dan in mensen , maar ook dat staat in de bijbel.
wat ik lees is mooi Erica geweldig ik ben ook diep gegaan en zal niet alles hier neerzetten maar ik weet zeker dat de Heer mij leidt me veilig thuis zal brengen mijn goede Herder is maar ook de jouwe
Hij brengt Zijn schapen veilig thuis hoe ze ook zijn zwart wit gevlekt met of zonder gebrek aan iets Hij kent ons van binnen en buiten
En Hij heeft beloofd dat we bij Hem mogen komen al onze ongerechtigheid vergeven zal zijn we een eeuwige toekomst hebben ,
En dat al er prachtig uitzien een stad met paarlen poorten , zo mooi
dat we ons dat niet eens voor kunnen stellen.
Dank dat ik jouw mocht lezen het is een getuigenis dat de Heer jouw op het oog heeft Jouw geluk en niet je ongeluk Erica en dat geld voor een ieder die gelooft
Geweldige vrouw ik wens je Gods zegen toe voor nu en in de eeuwigheid.

Groetjes Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:16
BerichtOnderwerp: Hoe ga je om met ?
 
Vroeger was ik degene die dacht alles goed te doen gelukkig weet ik nu beter.
Maar nu krijg ik mensen op mijn pad die mij vertellen wie ik ben zo auw hard ze hebben gelijk zou het van de Heer zijn ?
Vind het moeilijk zijn geen mensen die iets van me willen en toch ze prikken door me heen.
Heb vaak gezegd zou eens willen dat er mensen waren die me vertelde wat ik moet doen dan kan ik veranderen .

Kent iemand dit ook totale verandering bij zich zelf ?

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 januari 2013, 19:12
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
Wat als woorden van anderen je machteloos maken je onderuit halen?
Is dat een kwestie van te veel laten binnenkomen wat te doen om weer nieuwe kracht te vinden LOSLATEN ?, waar in de bijbel kan ik antwoorden vinden?

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 23:52
BerichtOnderwerp: zomaar uit mijn hart
 
Dit gedicht was te persoonlijk en heb ik verwijderd


Altje


Laatst aangepast door
ALTJE848
op vrijdag 4 januari 2013, 00:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:50
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
Engeltje smiley Op elk potje past een deksel .

In ieder hart ligt een schat , bij sommige moet je diep graven, maar dan heb je ook wat.
Wat zegt het woord ? :zegt het voort , geef nooit op.
Bid en werkt, dan zal al het andere je er bij gegeven worden.
Wat in overeenstemming is met de Heer.

(( wat we zelf doen zal ons niet ten goede komen, en dan kun je blijven dromen.))

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:29
BerichtOnderwerp: Hoe verlies je 2 miljard Dollar in 10 minuten?
 
Verliezen is winnen wie arm is heeft het koninkrijk verdient in de Hemel.
Ik zou het niet verliezen maar omwille van mijn Heer weggeven storten op een rekening voor kansarme kinderen.

Geld heeft nog nooit iemand gelukkig gemaakt gelukkig ben jezelf of niet.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:14
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
PELLE852 schreef:
Ik moet dan vaak aan dit lied denken:

Wilt gij van zonde en schuld zijn verlost?
Daar's kracht in het bloed!
Daar's kracht in het bloed!
Weet dat uw redding zoveel heeft gekost.
Daar's kracht in het bloed van het Lam.

Satan gaat rond als een briesende leeuw.
Daar's kracht in het bloed!
Daar's kracht in het bloed!
Wilt gij verlost zijn en witter dan sneeuw?
Daar's kracht in het bloed van het Lam.



Mooi zeg bemoedigd mij ook kracht door het bloed van het Lam .

Komt dan tot Jezus, Hij stierf ook voor U.
Daar's kracht in het bloed!
Daar's kracht in het bloed!
Hoort naar Zijn Woord en geloof in Hem nu.
Daar's kracht in het bloed van het Lam

Refrein:
Daar is kracht, kracht, wonderbare kracht,
in het bloed van het Lam.
Daar is kracht, kracht, wonderbare kracht
in het dierbaar bloed van het Lam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:13
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
ROADY558 schreef:
Wat een prachtig thema is dit!
Ik zelf denk dat woorden waanzinnig veel kracht hebben.
Vele malen meer dan we beseffen of vermoeden.

Woorden van anderen, maar ook de woorden die uit je eigen mond komen hebben kracht.
Als een ander mij ontmoedigt, en ik zet daar een krachtig woordje tegenover, welk woord overwint dan?

Jezus zegt in Openbaringen dat wij satan zullen overwinnen door het woord van ons getuigenis..... Wauw..... het gesproken woord heeft dus werkelijk macht en kracht....



Ik moet er ook aan denken dat de bijbel ons ergens leert dat niet wat de mond ingaat ons onrein maakt, maar juist wat de mond uitgaat, dat zijn de woorden die we spreken.

Het zijn dus de woorden die jezelf hoort spreken die aangeven "hoe" het met je gaat vandaag....



Dankjewel geweldig ook jou te lezen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 17:10
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
FRANKT627 schreef:
'Wie in zijn spreken nooit misdoet is een volmaakt mens, in staat zichzelf geheel in toom te houden.' Jak 3, 2...

Woorden zijn belangrijk in een mensenleven. Ze kunnen je inzichten geven, wijsheid, ze kunnen je ophemelen en ze kunnen je neerhalen. Woorden hebben meestal een kracht. Je hebt zo enkele zinnetjes van slechts 4 woorden: 'Ik hou van jou' of 'Ik haat je echt.' Het zijn 2 zinnen die met een mens veel kunnen doen. Dit om maar slechts 1 voorbeeld te geven. Woorden worden gebruikt en misbruikt. Dat is vooral duidelijk geworden in een steeds mondigere maatschappij. Woorden kunnen 'spreken' van op afstand via internet of een ander medium doet ook de schroom verminderen. We kunnen liefkozende woorden en haatdragende woorde spreken zonder elkaar in de ogen hoeven te kijken.

Ik begon met een vers uit Jakobus. Maar er staat nog meer in Jakobus drie wat een betere illustratie geeft:

' Wij hoeven een paard slechts een bit in de mond te doen om het hele dier te besturen en in de hand te hebben. [4] Of denk aan een schip: hoe groot het ook is en al wordt het door hevige winden voortgedreven, toch wordt het door een heel klein roer gewend zoals de stuurman het wil. [5] Ook de tong is maar een klein deel van ons lichaam, toch slaat zij een hoge toon aan. Bedenk hoe weinig vuur er nodig is om een groot bos in brand te steken. [6] Ook de tong is een vuur, een wereld van ongerechtigheid; van onze lichaamsdelen kan alleen de tong het hele lichaam bezoedelen en ons levensrad* in vlam zetten, zelf in vlam gezet door de hel. [7] Wilde beesten, vogels, reptielen, vissen, elke diersoort wordt getemd of is al getemd door het menselijk geslacht. [8] Maar de tong kan geen mens temmen: dat rusteloos* kwaad vol dodelijk vergif. [9] Met haar zegenen wij onze Heer en Vader, en met haar vervloeken wij de mensen, die naar Gods gelijkenis zijn geschapen. [10] Uit dezelfde mond komen zegen en vloek. Dit mag niet zo zijn, broeders en zusters!'

Eén woord Geweldig dankjewel vrede niet alleen met kerst maar ook juist nu en de tijd die voor ons ligt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 11:59
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
Ik lees steeds meer dat woorden kracht hebben,dan denk ik na dat ik iets las vanochtend ja wat laat ik me toch telkens door woorden ontmoedigen maar kan ook bemoedigd worden.
Dat laatste komt te weinig voor,denk ik zelf .
Mijn goede voornemens zijn proberen in alle omstandigheden blij te zijn en mensen te bemoedigen zodat ze kunnen groeien want dat is wat de Heer van mij verlangt Hem te volgen te dienen in geloof om naast anderen te kunnen staan heb je naaste lief als je zelf dat geld voor alle mensen want Jezus had ook de zondaar de tollenaar de hoer lief maar zei iets tegen ze
GOEDE WOORDEN het is maar kunnen we luisteren doen we er werkelijk iets mee of gaan we door met ONS EIGEN leven?????

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:35
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
Ik zie er naar uit waar de verborgen schat voor mij nu is en wanneer ik mijn hart mag open stellen voor degene die mij lief mag hebben.
Het is niet aan mij maar in bidden en hopen en verwachten , dat de dag zal komen dat ik mijn hart aan degene mag geven die voor mij bestemd is.

Mijn vrouwen hart komt eerst de Heer toe, een levende relatie met Hem brengt me daar waar ik zijn mag.
En op Zijn tijd.

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: donderdag 3 januari 2013, 10:30
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
Leuk ik lees toch weer verschillende harten , tja de juiste sleutel mm
Ik denk als twee harten samen smelten je de juiste sleutel hebt gevonden.
Maar dan moet je wel open staan en je hart open stellen .
En niet op alle slakken zout leggen.
Want perfect en volmaakt is er geen dan alleen HIJ die je het hart heeft gegeven om te laten kloppen als je iemand aardig vind.
Je een hart gegeven om lief te hebben in voor en tegenspoed.
Je een hart gegeven om je zelf te laten zien wie je bent.
Want er zijn ook heel wat stenen harten VERHARD door het leven.
Tja in dat geval kom je heel moeilijk binnen en breken vele sleutels af.
Ik denk zelf als je de sleutel hebt en je hart aan Jezus hebt gegeven je bid dan zal al het andere je er bij gegeven worden .
We hoeven niet wanhopig rond te zien als briesende leeuwen te jagen , want daar zijn er al genoeg van.
Mijn sleutel is dat God mij een weg wijst als ik Hem dien volg want alleen HIJ weet wat goed is voor mij .
Dat is mijn sleutel daar ligt mijn hart , en waar je hart ligt zal ook je schat zijn .

Anita


Laatst aangepast door
ALTJE848
op donderdag 3 januari 2013, 10:30
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 18:03
BerichtOnderwerp: Filmfreaks
 
Iemand vertelde me de film te kijken: the Mission
en de film : Celestijnse belofte

Mocht iemand die hebben of gezien dan mag je mij gerust mailen.


Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: woensdag 2 januari 2013, 17:58
BerichtOnderwerp: Een vrouwenhart
 
Een vrouwenhart , daar heb je de goede sleutel voor nodig om binnen te komen

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848 (57)





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 31 december 2012, 14:53
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Het lied te luisteren van Andy Park: Holy love

En een lied van John nuttal: welcome home
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ALTJE848
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 7 van 8