ChristianMatch
 


Forum

Afscheid
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
LAVERDE524





Berichten: 176

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 21:51
 
Hallo iedereen,

ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd hier. Maar ik heb besloten om te stoppen hier op CM. Ik wil ook de beheerders van CM bedanken voor hun goede service en hun goede kwaliteit van hun website, want ik geniet van de vormgeving van deze website.

Moge de Here jullie allemaal zegenen, en nog een fijne tijd toegewenst aan iedereen hier. Ondanks alles blijf ik van jullie allemaal houden.

Wees allemaal gegroet in de naam van Jezus,

sjouke(laverde)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALTJE848





Berichten: 219

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:03
 
LAVERDE524 schreef:
Hallo iedereen,

ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd hier. Maar ik heb besloten om te stoppen hier op CM. Ik wil ook de beheerders van CM bedanken voor hun goede service en hun goede kwaliteit van hun website, want ik geniet van de vormgeving van deze website.

Moge de Here jullie allemaal zegenen, en nog een fijne tijd toegewenst aan iedereen hier. Ondanks alles blijf ik van jullie allemaal houden.

Wees allemaal gegroet in de naam van Jezus,

sjouke(laverde)




Voor jou ook Gods zegen weet het wie zoekt zal vinden wie klopt zal worden opengedaan.
En een tip : ik ben begonnen met te danken voor wat ik had en God geeft me meer dan ik verwacht had zomaar veranderd HIJ mij , en krijg ik zomaar uit het niets want God is een God van wonderen.
Blijf dicht bij Hem en geloof alleen dan zul je behouden worden , en zal je leven een leven worden van genieten ipv teleurstellingen
Weet dat de HEER totaal anders werkt dan we denken maar zo veel mooier in dat alles mag je dankbaar zijn Hij heeft je gewild zoals je bent en zal je verder vormen naar zijn plan.

Gods zegen en een groet van mij Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER619





Berichten: 1149

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 09:52
 
LAVERDE524 schreef:
Hallo iedereen,

ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd hier. Maar ik heb besloten om te stoppen hier op CM. Ik wil ook de beheerders van CM bedanken voor hun goede service en hun goede kwaliteit van hun website, want ik geniet van de vormgeving van deze website.

Moge de Here jullie allemaal zegenen, en nog een fijne tijd toegewenst aan iedereen hier. Ondanks alles blijf ik van jullie allemaal houden.

Wees allemaal gegroet in de naam van Jezus,

sjouke(laverde)


Beste Sjouke, bedenk en onthoud goed wat een bewust belijden christen is en wat die moet doen. Je komt nu heel dicht in de buurt van (geien sommige reacties van jou) een Nazi-streber dan een volgeling van Jezus de Nazereeƫr te willen zijn

We zijn allemaal schepselen God ongeacht huidskleur, of lig jij 's zomers nie top het strand te zonnebraden, om maar een donkerder huidskleur te krijgen?

Je moet eens goed gaan nadenken of jij en ik terecht Jood zouden zijn, want daar ben je goed mis mee. Satan laat ons dmv zijn Bijbelkennis zaken geloven dat mensen zich superieur gaan voelen, (omdat het in de Bijbel staat). ALs ik aangeef dat jij niet kunt aantone dat je 100% afstammeling van Isssachar (als Fries zijnde), omdat er heel vroeger verkeerd bloed in geslopen kan zijn, reageer je daar niet meer op.

Maar niet getreurd, Jezus is en blijft de oplossing, wordt weer mens ipv ubermensc, dus weer een volgeling van Jezus, dus zo dat ook bij jouw weer Zijn wil baas wordt, ipv nu de jouwe is.

Ook wat vrouwen aangaat en je op een datingsite zit, als jij een dienend man wil zijn gelijk Jezus ons diende (leer van Hem ipv eigen interpretatie voor eigen ik en verhoging van je zelf), zal je hart veranderen en zal je ingang vinden bij vele mede christenen en Hem tot eer worden.

Gods zegen en maak van je Bijbelstudies , studies gericht op Jezus, wie Hij was en wat Hij deed. Alle goeds maar vooral Gods zegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LYDIA448





Berichten: 127

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 10:37
 
LAVERDE524 schreef:
Hallo iedereen,

ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd hier. Maar ik heb besloten om te stoppen hier op CM. Ik wil ook de beheerders van CM bedanken voor hun goede service en hun goede kwaliteit van hun website, want ik geniet van de vormgeving van deze website.

Moge de Here jullie allemaal zegenen, en nog een fijne tijd toegewenst aan iedereen hier. Ondanks alles blijf ik van jullie allemaal houden.

Wees allemaal gegroet in de naam van Jezus,

sjouke(laverde)


Ook voor jou Sjouke: het ga je goed!! Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROADY558





Berichten: 702

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 12:23
 
Shalom Laverde,

Al het Goede gewenst.
Blijf in Zijn liefde....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 12:36
 
Tot ziens en veel zegen! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 12:38
 
Jij ook al het goede gewenst en Gods zegen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 20:29
 
LAVERDE524 schreef:
Hallo iedereen,

ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd hier. Maar ik heb besloten om te stoppen hier op CM. Ik wil ook de beheerders van CM bedanken voor hun goede service en hun goede kwaliteit van hun website, want ik geniet van de vormgeving van deze website.

Moge de Here jullie allemaal zegenen, en nog een fijne tijd toegewenst aan iedereen hier. Ondanks alles blijf ik van jullie allemaal houden.

Wees allemaal gegroet in de naam van Jezus,

sjouke(laverde)

Jammer dat je weggaat, bedankt voor je mooie postings!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:31
 
SHANITA130 schreef:
Jammer dat je weggaat, bedankt voor je mooie postings!


Jammer Shanita...Laverde kan het niet meer lezen...hij staat al grijs!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345





Berichten: 2533

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:31
 
ik neem ook vast afscheid van iedereen.
Morgen is echt mijn allerlaatste dag
Het ga jullie allemaal goed zal jullie missen.
Maar kom vast over een paar maanden weer terug
Doeii
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:33
 
ROELANDE345 schreef:
ik neem ook vast afscheid van iedereen.
Morgen is echt mijn allerlaatste dag
Het ga jullie allemaal goed zal jullie missen.
Maar kom vast over een paar maanden weer terug
Doeii

Alweer iemand weg??? Jammer Roel...
Alhoewel...ik ga ook overwegen.....
Heb nog 2 weken geloof ik...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:58
 
ROELANDE345 schreef:
ik neem ook vast afscheid van iedereen.
Morgen is echt mijn allerlaatste dag
Het ga jullie allemaal goed zal jullie missen.
Maar kom vast over een paar maanden weer terug
Doeii

jammer, het gaat je goed en tot over paar maanden misschien, ben net aan het bij lezen, heide is weg merk ik en meerderen volgens mij, die ik graag mocht lezen Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:59
 
PETRA373 schreef:
jammer, het gaat je goed en tot over paar maanden misschien, ben net aan het bij lezen, heide is weg merk ik en meerderen volgens mij, die ik graag mocht lezen Twijfelende smiley


Leuk dat jij dan weer terug bent petra.

Beviel het niet op die 50+ datingsite? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:03
 
VISSER278 schreef:
Leuk dat jij dan weer terug bent petra.

Beviel het niet op die 50+ datingsite? Lachende smiley

Hopelijk gaat Petra weer van die koddige dingen schrijven op het forum zoals enkele maanden geleden...

Verraste, verbaasde smiley ...50 + datingsite??? Daar is ze toch te jong voor?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278





Berichten: 4852

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:06
 
FRANKT627 schreef:
Hopelijk gaat Petra weer van die koddige dingen schrijven op het forum zoals enkele maanden geleden...

Verraste, verbaasde smiley ...50 + datingsite??? Daar is ze toch te jong voor?




ik denk dat ze weer 50 keer gaat schrijven dat ze wat minder op het forum gaat schrijven .

Als ze maar niet weer gaat beginnen over waslijnen en die werklui bij haar in de straat. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:08
 
VISSER278 schreef:
ik denk dat ze weer 50 keer gaat schrijven dat ze wat minder op het forum gaat schrijven .

Als ze maar niet weer gaat beginnen over waslijnen en die werklui bij haar in de straat. Lachende smiley

Of over gehaktballen waar het kwaad inschiet tijdens bepaalde dagen van de maand... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:14
 
VISSER278 schreef:
ik denk dat ze weer 50 keer gaat schrijven dat ze wat minder op het forum gaat schrijven .

Als ze maar niet weer gaat beginnen over waslijnen en die werklui bij haar in de straat. Lachende smiley

nou over mannen gesproken, vandaag was ik in d esupermarkt en echt ik dacht oehhhh ik ruik een lekkere man. een bekende aftershave lucht, zucht zwemel. zou het echt werken zoals in die reclames als je een lekker luchtje hebt als man????? Blijkbaar dus wel bij vrouwen die al jaren vrijgezel zijn Verraste, verbaasde smiley

En de pakjes knor zijn in de reclame, griekse ook, die maak je met gehakt maar ondanks al die kruiden en rijst erbij,de rot slaat er net zo hard in met gehakt. maar nog drie jaar en dan komt de overgang, is vast het probleem opgelost Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:15
 
PETRA373 schreef:
nou over mannen gesproken, vandaag was ik in d esupermarkt en echt ik dacht oehhhh ik ruik een lekkere man. een bekende aftershave lucht, zucht zwemel. zou het echt werken zoals in die reclames als je een lekker luchtje hebt als man????? Blijkbaar dus wel bij vrouwen die al jaren vrijgezel zijn Verraste, verbaasde smiley

En de pakjes knor zijn in de reclame, griekse ook, die maak je met gehakt maar ondanks al die kruiden en rijst erbij,de rot slaat er net zo hard in met gehakt. maar nog drie jaar en dan komt de overgang, is vast het probleem opgelost Knipoog smiley

En ja hoor, ons Peetje is weer op dreef Clown smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:17
 
VISSER278 schreef:
Leuk dat jij dan weer terug bent petra.

Beviel het niet op die 50+ datingsite? Lachende smiley

ach allemaal van die mannen zoals jou, met iedere maandag 7 witte onderbroeken aan de was lijn, tja daar knap ik toch op af
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:18
 
PETRA373 schreef:
ach allemaal van die mannen zoals jou, met iedere maandag 7 witte onderbroeken aan de was lijn, tja daar knap ik toch op af

Verraste, verbaasde smiley Had je dan met die mannen afgesproken om hun was te doen?
Hadden ze geen andere kleuren???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:22
 
FRANKT627 schreef:
En ja hoor, ons Peetje is weer op dreef Clown smiley Lachende smiley

was nog een knappe man ook...., ma ja zoals meestal ga ik dan net stomme dingen doen Gefrustreerde smiley ga ik later na de viskraam, denk ik neee he komt ie aan hij gaat ook vis halen, wat doe ik? vet in paniek raken ergens anders staan, toen ging hij ook weer, duh me kans misschien gemist Boze smiley ( misschien vond hij mij ook wel lekker ruiken Smiley die vol vragen zit

enfin frank en visser welterusten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:26
 
PETRA373 schreef:
was nog een knappe man ook...., ma ja zoals meestal ga ik dan net stomme dingen doen Gefrustreerde smiley ga ik later na de viskraam, denk ik neee he komt ie aan hij gaat ook vis halen, wat doe ik? vet in paniek raken ergens anders staan, toen ging hij ook weer, duh me kans misschien gemist Boze smiley ( misschien vond hij mij ook wel lekker ruiken Smiley die vol vragen zit

enfin frank en visser welterusten

Petra, je bent er me ook eentje, hoor. Als je steeds gaat lopen van de mannen zal je nog lang alleen blijven ondanks dat je lekker ruikt... Knipoog smiley

Heb je nog zo van die anekdotes??? Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:29
 
FRANKT627 schreef:
Petra, je bent er me ook eentje, hoor. Als je steeds gaat lopen van de mannen zal je nog lang alleen blijven ondanks dat je lekker ruikt... Knipoog smiley

Heb je nog zo van die anekdotes??? Lachende smiley

Die heb ik veel gehad, duh, voornemen voor 2013 als er een leuke man na me lacht en bij me komt staan, gewoon relaxed, rustig blijven staan, niet verlegen worden, proberen charmant te blijven doen, anders blijf ik vrijgezel.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:30
 
PETRA373 schreef:
Die heb ik veel gehad, duh, voornemen voor 2013 als er een leuke man na me lacht en bij me komt staan, gewoon relaxed, rustig blijven staan, niet verlegen worden, proberen charmant te blijven doen, anders blijf ik vrijgezel.....

Euhhh, naar welk viskraam ga je eigenlijk? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:31
 
FRANKT627 schreef:
Euhhh, naar welk viskraam ga je eigenlijk? Knipoog smiley

eentje die heel erg na vis ruikt, dan camoufleer ik me eigen lucht. ha ha en nu ga ik echt slapen, leuk om jullie weer te lezen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 01:02
 
PETRA373 schreef:
eentje die heel erg na vis ruikt, dan camoufleer ik me eigen lucht. ha ha en nu ga ik echt slapen, leuk om jullie weer te lezen Lachende smiley

Boze smiley ...ik wil al niet meer weten waar je je vis koopt. Ik zal wel in de AH een blikje tonijn kopen...voila
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 07:58
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik wil al niet meer weten waar je je vis koopt. Ik zal wel in de AH een blikje tonijn kopen...voila

Floshke je kunt niet alle dagen vis eten Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:07
 
ANNA415 schreef:
Floshke je kunt niet alle dagen vis eten Boze smiley

Woedende smiley ...zeg, het is wel mijn laptop en ik mag er ook eens op tokkelen...en dat blikje tonijn is voor me zelf... Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415





Berichten: 2583

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:11
 
FRANKT627 schreef:
Woedende smiley ...zeg, het is wel mijn laptop en ik mag er ook eens op tokkelen...en dat blikje tonijn is voor me zelf... Gefrustreerde smiley


Misschien moet je maar afscheid van Floshke nemen. Het is zo verwarrend voor ons zo... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:16
 
ANNA415 schreef:
Misschien moet je maar afscheid van Floshke nemen. Het is zo verwarrend voor ons zo... Smiley met dichtgeplakte mond

Boze smiley ...weet je wat? Ik zal me wel onlid maken. Jullie hebben toch liever Floshke dan mij... Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2