ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 76 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 21:36
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
ik moest vandaag bijna huilen... haha ha ha
effe stukje fietsen door het bos.... en ben nog beetje ziek, maar was zo mooi en leuk , tot ik aan de terug weg moest beginnen en ik een bordje zag met nog 10 km
Huilende smiley, smiley in tranen 10 km heuvel op en heuvel af... ik kan niet meer, god help me ha ha ha ha
dat was me klaag moment vandaag effe. lol.
maar zoals jullie merken heb ik die tien km gehaald, anders zou ik dit niet schrijven

wel vervelend dat al die bejaarden me inhaalden Twijfelende smiley
dan dacht ik duhh, ze halen me in ... grom.. ha ha ha
zeer irritant als je fietst en hele groepen bejaarden halen je steeds in

Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 augustus 2014, 19:08
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Nog eventjes....
Dan ga ik weg....
Uit de flat....
Dan heb ik een huisje...
Met een tuintje....
Kom steeds dichter bij....
Eindelijk......
Dicht bij de bos.....
Ruimte....
Tuintje.....
Stilte....
Niet meer alles op 1 hoop....
Nu een stille hoop....

Geweldig, ene huis met een tuintje Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:55
BerichtOnderwerp: Seks voor het huwelijk of gelijksoortig commitment?
 
BEN829 schreef:
De discussie mag wat mij betreft gaan over de kernwaarde(n) in een relatie, zoals trouw, geduld, liefde betonen, e.d.
Het wordt anders zo zwaar als het alleen maar gaat over wat wel en niet mag voor en achter de voordeur. Dat je grenzen stelt lijkt mij vanzelfsprekend. Ik pas er echter voor om die aan anderen te dicteren. Het is wel iets wat je samen bespreekt, niet oplegt. En bovendien neem elkaar serieus in een relatie als de ander de grens naar jouw idee te hoog of te laag legt.

mooi gezegd Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 21:53
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
bosbesjes geplukt, harstikke leuk en lekker altijd Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 08:24
BerichtOnderwerp: Seks voor het huwelijk of gelijksoortig commitment?
 
JOL252 schreef:
Volgens mij vind niemand dat jij veroordeeld hoor, ik lees dat ook nergens... Is meer aanvullend op elkaar...

Oh oke, door de reacties daarna vroeg ik me af of mijn tekst soms verkeerd was overgekomen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 augustus 2014, 01:23
BerichtOnderwerp: Seks voor het huwelijk of gelijksoortig commitment?
 
PETRA373 schreef:
Volgens mij ook. Volgens mij mag dat ook voor het huwelijk. is wat anders als gemeenschap hebben.

ik vraag me af, lezen jullie nu uit mijn woorden of ik mensen veroordeel die gemeenschap hebben voor het huwelijk???

Het enigste wat ik hiermee aangeef, dat kussen en knuffelen iets heel anders is als gemeenschap hebben, en dat daar toch geen enkele twijfel over hoeft te bestaan, hoe je de bijbel ook opvat.

verder zet ik in de bijdrage ervoor me gedachten er over voor me zelf, zet er nog bij dat het in de praktijk wel moeilijk is,

Zoals ik sommigge reacties lees lijkt het of jullie vinden ik mensen veroordeel die het wel doen. wat absoluut niet is. Of dat ik denk de waarheid te weten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 7 augustus 2014, 22:13
BerichtOnderwerp: Seks voor het huwelijk of gelijksoortig commitment?
 
JANS221 schreef:
Klopt, veel mensen denken precies te weten hoe een ander moet leven. Als we voor en in ons eigen leven keuzes maken en die voor God kunnen verantwoorden is dat voldoende. Verschillende opvattingen en meningen kunnen zo naast elkaar bestaan.

mee eens, ik veroordeel ook absoluut geen mensen die er andere mening over hebben hoor, alleen voor me zelf wil ik me graag aan gods geboden houden en graag weten, wat word er nu precies bedoeld in Gods woord.

Vandaar dat dit topic me altijd erg heeft geïnteresseerd omdat ik zelf heel wat al met die vragen op dit gebied geworsteld heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 7 augustus 2014, 08:38
BerichtOnderwerp: Seks voor het huwelijk of gelijksoortig commitment?
 
FREEDOM687 schreef:
Hoi,

Ik las laatst iets over kussen en knuffelen dat pas in een huwelijk zou thuishoren? Smiley die vol vragen zit
Volgens mij wordt er in 'Hooglied' ook gekust.. Lachende smiley Verlegen lachende smiley

Volgens mij ook. Volgens mij mag dat ook voor het huwelijk. is wat anders als gemeenschap hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: donderdag 7 augustus 2014, 08:35
BerichtOnderwerp: Seks voor het huwelijk of gelijksoortig commitment?
 
Tijdje terug sprak ik met een hele wijze man over me laatste liefdeservaring... en die zei me: meisje, daarom zegt God wacht tot het huwelijk, dan maak je eerst zoals Shanita zegt, een continent. beloofd hij eerst ook de andere dingen die er bij horen( in bij zijn van andere mensen als getuigen en God) en trap je niet in leugens en laat je je hart niet zo hard breken.

Ik ging na huis en dacht jaa, hij heeft gelijk...

Zat nog te denken aan deze hele discussie destijds. enfin mijn voornemen als ik nog es verliefd word, het zo te doen.... alhoewel de praktijk erg moeilijk is....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 19:34
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
ha ha, freedom, zoiets als schatje, je hebt geluk vandaag ben ik in een goeie bui en betaal 1 drankje voor je...... de rest moet je wel betalen... Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 19:32
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
ZEELAND736 schreef:
Juist vandaag de moed weer hebben om iets te ondernemen....

En dan regent het!!!!!

dan maak je een herfstwandeling Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 19:32
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
wel oké nou ga ik ook effe flink van af klagen ha ha ha lucht vast op.
nog steeds ben ik ziek Boze smiley en heb een hekel aan ziek zijn Boze smiley
maar aan de andere kant voel ik me schuldig om t e klagen....
is maar iets onbenulligs wat weer voorbij gaat, andere mensen.... bla bla bla, allemaal veel erger...
aan de andere kant is effe van je afklagen best gezond denk ik. jouw moeilijkheden mogen er ook zijn, ondanks de erge ellende van een ander. ja toch? dat lucht op klagen en kun je weer lachen daarna denk ik Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 13:45
BerichtOnderwerp: klaagmuur
 
NATASCHA642 schreef:
mag ik dan van jou een stempel want ik klaag ff dat er geen leuke man is die een dagje met mij uit wil zielig he Verlegen lachende smiley Engeltje smiley

zeker zielig dat die mannen niet door hebben wat z e laten liggen Knipoog smiley

maar een dagje uit kan ook heel leuk zijn zonder man Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 13:42
BerichtOnderwerp: Zuivere Liefde
 
SHANITA130 schreef:
Mijn vriend is er zélf over begonnen(ik had daar nooit aan gedacht zelfs...), hij werkt in een bedrijf, waar je naadloos kan overstappen...als je voor een partner verhuist.

Dus hij maakte me blij met een dode mus....
En hier is het ook heel erg mooi, ik zit letterlijk ín de Biesbosch.

Nee, ik voel me gen....d.

Maar ja, ik trek dan ook mijn grenzen, ik laat me niet eerst lekker maken en hij kan dan ook lekker....en dan is het ja, me moeder ziet het niet zitten, nee, dan zie ik bepaalde zaken ook niet meer zitten, zoals knuffelen, want zoals ik al zei, ik voel me dan verlaten als ik hem dan enkelen dagen niet meer zie.
als ik dat niet doe, en hem als goed vrienden zie waar het, eventueel in de toekomst iets mee kan worden, dat weer wel, dan heb ik daar geen last van van dat verlaten gevoel.

Maar ja, zo is iedereen anders, en dat is maar goed ook :)

Snap je wel, alleen alles heeft twee kanten, woont zijn moeder bv dichtbij hem???
En echt eerlijk, ik ken zeeland en ken de biesbos en waar jij woont,
nee niemand had me kunnen weg krijgen uit zeeland, misschien nu hij er beter over nagedacht heeft denkt hij ook, ik ga zeeland te veel missen,
Ik hoop dat je eruit komt met je vriend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 09:32
BerichtOnderwerp: Zuivere Liefde
 
SHANITA130 schreef:
Ja, de ene vind liefde ook zuiver als je knuffelt voor een commintment(huwelijk).
Een ander zegt niet bang, als het goed is is er een samen, stap voor stap.
Zo is iedereen weer anders, gelukkig maar, en interessant om kennis te nemen van andere meningen.
En deze dingen dacht ik eerst ook.

Maar ja, dingen veranderen, en ja, ik ben gekapt met knuffelen, want als mijn vriend dan de volgende ochtend naar zijn werk moet, bijvoorbeeld, 100 km verderop, om 5 uur, ja, en ik weet dan dat ik hem enkelen dagen niet zie, ja dan voel ik mij erg verlaten, juist omdat ik intiem ben geweest, wat ik niet meer heb, nu ik dat niet meer doe. Ik heb dat natuurlijk duidelijk gecommuniceerd naar hem, en ook waarom, enzo.

Nu ik duidelijk heb gezegd, zolang wij niet samen in dezelfde gemeente wonen, doe ik dat dus niet meer om die reden, Dan zie ik het als goede vrienden, waar het, eventueel in de toekomst iets mee kan worden.

En belangrijk om deze dingen te verkennen voordat je trouwt, nee, dat heb ik ook niet meer, want als je echt van mekaar houdt denk ik dat deze dingen vanzelf wel goed komen, je hebt zelfs je hele leven om eraan te werken.

Dus ik ben wel veranderd, tov wat ik schreef in topic Seks voor het huwelijk of gelijksoortig commitment.

Groetjes!

inderdaad respect voor ieders manier van denken erin.

Weet je als ik jouw zo lees, moet ik eerlijk bekennen als mijn zoon in zeeland zou wonen en zijn vriendin in jouw plaats, zou ik als moeder ook met me zoon gaan praten, van waarom daar weg? het is echt prachtig wonen daar. Neem aan dat hij zijn baan daar heeft ook in d e buurt. Jij hebt geen baan en vaak als mensen uit zeeland verhuizen krijgen ze echt heimwee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 08:54
BerichtOnderwerp: Zuivere Liefde
 
dacht zal het topic sex voor het huwelijk effe uploaden, maar is gesloten. helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 08:46
BerichtOnderwerp: Zuivere Liefde
 
WOMAN254 schreef:
Mooi dat je het een heel belangrijk onderwerp vind want zeg nou zelf eeuh dan zijn er een hoop mensen erbij die in deze vorm totaal geen rekening met je willen houden en bij wijze van spreken dood leuk gewoon over je heen willen walsen. Dan is goed om een bepaalde grens aan te geven.



Thema: Zuivere Liefde om ter discussie te stellen:

Hoever leg jij je grens/grenzen?

Er is inderdaad al een topic erover, zeker de moeite waard om t e lezen.

Mijn grens: ik me alleen aan iemand helemaal geef als hij ook echt voor me gaat, verder met me wil in het leven.
En persoonlijk vind ik liefde ook zuiver als je zoent en knuffelt voor trouwen, ik denk dat het belangrijk is dat je die dingen ook verkent voordat je in het huwelijk treed. Zodat je weet dat je op dat gebied ook bij elkaar past.
Er staat nergens in de bijbel dat dat een zonde is. tenminste zoals ik het begrijp
om effe kort te antwoorden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 01:17
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
NATASCHA642 schreef:
Ik begrijp je helemaal nu Corneel, ik denk jij en ik tot op heden meer hebben meegemaakt dan woman gezien haar jonge leeftijd toch een andere benadering heeft dan ons. En Petra is gewoon een slimme vrouw Knipoog smiley Lachende smiley

Natascha, zo slim ben ik niet, leer heel vaak wat van anderen op het forum.
Over wie veel heeft meegemaakt, ik denk dat je zo,n vergelijking niet moet maken, voor een ieder is het heftig wat je meemaakt, de moeilijke momenten en zoals zwaluw al schreef de een kan meer hebben dan de andere.
En sommige jonge mensen maken ook al veel ellende mee.

Is best interessant maar geheel offtopic, maar he t ligt aan de koping van mensen ook, hoe ga je er mee om, sommige, maken bv in iemands ogen minder mee, maar hun koping is niet zo goed als bij d e ander en is het voor die gene die minder mee maakt zelfs zwaarder daardoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 01:10
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
WOMAN254 schreef:
De 7e na middernacht is het tijdelijke stop heb cm daarover gemaild.
Als alles rond is kom ik weer om het hoekje kijken Knipoog smiley Tot zover wens ik jullie Gods rijke zegen toe en de Here jullie nabij mogen zijn op de wegen van alle dagen. Tot ziens, Woman

Gods zegen terug en wel terug komen, je hebt mooie bijdragen (ook al moet je nog leren het in juiste topic te plaatsen Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 01:08
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Ik ben ook een grote angsthaas, liefst geen relatie meer! Ik kan zo alle obstakels verzinnen, om geen relatie te beginnen!

Zou ik later geen spijt krijgen, als ik oud en bejaard bent...?
En stel als God nu eens vraagt, kind waar om durfde jij niet aan mij te geven...
Ik de Here leidt jou hier wel doorheen...
Waar is jou vertrouwen..?

Wie weet krijg je ooit een mooie relatie nog als je oud en bejaard bent Knipoog smiley

En in die tussentijd, gaat God met je mee, om je te helpen je hart te helen.
Vertrouw God maar, hoe diep je wonden ook zijn, hij gaat met je mee, helpt ze te dragen en heelt ze( dat is mijn ervaring) alleen heeft het soms tijd nodig. Stap voor stapje, gaat hij met je mee.
En zo moet je denk ik ook stap voor stapje, als je ooit een leuke man tegenkomt, na elkaar toegroeien en elkaar leren vertrouwen
want vertrouwen, is iets wat een mens niet meteen doet bij iedereen, vertrouwen moet iemand verdienen,
je leert elkaar vertrouwen door met elkaar omtegaan, samen dingen mee te maken.
wanneer je dus met vriendschap met een man begint, en nog niet meteen heel ver gaat, kan je het rustig opbouwen en rustig afbreken als blijkt hij het toch niet is, of is t e vertrouwen..
volgende zin is offtopic, maar bedenk me, dat gods geboden er zijn om ons te beschermen, en het gebod je niet aan iedereen helemaal te geven, is een stukje bescherming in ons belang. Om ons te beschermen, tegen hart zeer.
zo zie ik het....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 6 augustus 2014, 00:58
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Ja kan nooit afwegen wie meer meemaakt!
Of je jong of oud bent!
Er zijn genoeg jonge mensen die al veel voor de kiezen hebben gehad.
De ene kan er beter mee omgaan dan de andere.
Ook oudere die weinig mee gemaakt hebben, die bestaan ook nog!
De ene kan meer verdragen dan de andere.....

We kunnen nooit afwegen van elkaar wie meer mee maakt, jong of ouder

mooi gezegd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 21:06
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
JANS221 schreef:
OK, ik denk dat we wat afdwalen. Jol merkte dit ook al op. De vraag in dit topic is: Hoe kun je weer opnieuw de ander leren vertrouwen (na het stuklopen van een relatie).

(Het gaat nu over God die zal tuchtigen (wat je daar ook onder mag verstaan) wat Hem niet zint. Het gaat over levend water en de tuinman. Over een drievoudig snoer etc. Ik begrijp er niet veel meer van.

terug ontopic
over opnieuw vertrouwen, ( na daten van rotte appel Knipoog smiley )

so wie so zijn mensen ook bang voor een nieuwe relatie denk ik wel eens nadat ze jaren alleen hebben gewoond, dan ineens word alles anders, en iedere verandering in je leven is voor sommige mensen een beetje eng, het oude vertrouwde leventje is veilig, bekend terrein,
en nu kom je op nieuw terrein, dus die stap is voor sommige beetje eng denk ik,
tel daarbij nog effe op, het moeilijk is je hart open te zetten als het beschadigd is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 17:17
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
Of wat vind je van deze, al meerdere keren gedate, je stuurt hem een mail op maandag en donderdag nog geen antwoord gehad, maar hij is wel iedere dag online geweest Boze smiley

Of de man die nooit de moeite neemt om je effe te sms'en of eens te bellen Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 13:28
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
Wel online zijn en jouw negeren, die ken ik Boze smiley


Geen foto bij je profiel hebben en wel willen mailen Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 11:06
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
JOL252 schreef:
- Grote woorden
- Druk zetten op je om na te denken en met snelle antwoorden te moeten komen.

Die is goed Jol. Zeker een signaal waar je een alarm bij moet horen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 08:59
BerichtOnderwerp: signalen je beter niet met die persoon kan daten
 
wat zijn de signalen je beter niet met een bepaald persoon kan daten?


oke ik ga van start:
als hij je zijn adres niet geeft,ook al na een paar dates
zo druk is, maar paar uur om de zoveel tijd tijd voor je heeft
beweert hij voor je gaat, maar niet op cm zich zelf bezet zet, nog steeds als vrijgezel daar overkomt
oh en als hij zijn scheiding nog niet verwerkt heeft.

hij kan natuurlijk ook een zij zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 augustus 2014, 08:52
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
JOL252 schreef:
Je hebt nu een hele theologie er op losgelaten en allerlei stellingen geponeerd die vragen om discussie maar dan gaan we nog meer offtopic dan we al zijn. Ik zie even de link niet naar de titel van dit topic.

Ik zie wel een link, de rotte appel staat voor de sukkel waar we wel eens mee daten.
een rotte vrucht, die geen verbinding meer heeft met de druivetak, met jezus.
waar we ook geen mooie relatie mee kunnen opbouwen.
ook al beweren heel wat mensen hier ze cristen zijn, zitten er wel degelijk rotte appels hier tussen.

En dat is wel een feit, je komt uit een relatie, bent liever niet alleen en gaat op zoek na eventueel nieuwe partner, want samen is leuker dan alleen.
Ik geloof dat je op een datingsite wel meer kans hebt dan in het echte leven om rotte appels tegen te komen
hoeveel zitten hier niet gewoon t e playen, houden andere leugens voor?
gevolg is, dat sommige na zoveel daten met rotte appel, en tig keer te zijn gekwetst, voor d e gek gehouden, hun hart bijna niet meer durven open te zetten.

brengt me op idee voor nieuw topic: signalen je beter niet met die persoon kan daten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 17:15
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
ZEELAND736 schreef:
Voor mezelf...zeg ik...JA....

Dan heb je iets laten kapot maken van jou wat heel mooi is,
door iemand die het niet waard was om met jouw om tegaan.
En is het jammer dat die persoon nog steeds ervoor zorgt dat het nu invloed op je heeft.

Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 15:16
BerichtOnderwerp: je gaat daten en neemt mee:::
 
ZEELAND736 schreef:
Heb een mobiel...ZONDER...internet...die gaat altijd mee...ook op een date..
Is dat ook oke???

Knipoog smiley

nee, dan kun je geen selfie effe van je maken tijdens daten en die op cm plaatsen zodat wij kunnen mee leven Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 15:14
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
- Tekst verwijderd -

Misschien dat je het nu wel snapt en beter verder kunnen allemaal op het forum?
En ons op leukere of interesante onderwerpen richten.

- Tekst verwijderd -


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 4 augustus 2014, 20:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 76 Volgende
Pagina 2 van 76