ChristianMatch
 


Forum

Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 76 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 15:06
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Dat is een goede vraag.....waarom laat je gaan....?
nadenker.....

ik denk een van de grootste oorzaken is dat angst overheerst om weer gekwetst te worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:52
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
NATASCHA642 schreef:
de vraag is waarom laat je het gaan Smiley die vol vragen zit

je raakt pas wat kwijt als je het loslaat dat geldt voor goeie dingen als voor slechte negatieve dingen

Zo,n goeie zin dat ik hem effe quite Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 13:01
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
SHANITA130 schreef:
Ik reageer niet meer op mails....van mannen.

Zit je idd moeite te nemen, om terug te mailen, klopt het totaalplaatje niet, dan kappen ze.
Het is bij een enkeling gelukt, zo even uit mijn hoofd 2 vrouwen die ik ken van hier, M en A.

Verder, in het algemeen, denk ik, ik trek me dingen niet zoveel aan.

We leven in een gebroken wereld, dus ja, ook hier.

Dat is mi ook een kunst, wat me soms lukt en niet altijd, en soms ten dele, alvorens in dingen weer helemaal van me af kan zetten.

Weetje dat snap ik, dat je geen zin hebt om te reageren, maar het zijn wel mensen die de moeite namen om je een mail te sturen en dan kan je ook effe iets terug sturen van bedankt voor je mail, alleen op dit moment heb ik niet zo,n zin om met mensen t e mailen, dan behandel je de ander met iets meer respect voor hun gevoel dan dat je helemaal niet reageert. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 11:04
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
SHANITA130 schreef:
Hai Petra ;)

Redactie schreef al:
Geplaatst: zondag 3 augustus 2014, 12:19


ANNETTE050 schreef:



REDACTIE:

Groetjes!

Klopt, maar later las ik met wat voor bedoeling freedom dit topic heeft gestart, lijkt mij een goede reden om niet te tolereren, is er laatst ook niet een topic van iemand gesloten, zelf verwijderd die persoon, omdat d e bedoeling het zelfde was ? en nu gaat deze dame effe verder.
mensen gaan e r op in..het creëert een negatieve sfeer.
Op het moment is de sfeer goed op het forum, iedereen schrijft met respect na elkaar toe, maar een topic als dit, is sfeerverziekend en niet nodig vind ik.
Ik lees commentaar over hoe mensen op het forum schrijven, bij deze geef ik effe commentaar terug en ga er verder niet meer op in en hoop dat iedereen nu gewoon verder op het forum schrijft zonder negatief commentaar op elkaar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 10:11
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
CORNEEL767 schreef:
nou je bent dus niet de enige maak het ook mee zie je iemand haar profiel dat je aanspreekt en je stuurt een bericht heel gewoon zonder gekke dingen en dan hoop je dat ze zal reageren.nou niets dus dan denk ik oke lijkt me dus niet echt een christen.zegt mij al genoeg.
Huilende smiley, smiley in tranen

Heb je helemaal gelijk in,
Ergens als iemand helemaal niet d e moeite neemt om effe terug te reageren, zegt inderdaad genoeg over die persoon.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 09:49
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
FREEDOM687 schreef:
Het viel mij ook op Annette, daarom dit topic.

Ik lees toch heel goed daarom dit topic.

Ik persoonlijk vind jouw topic hier beetje sfeerverziekend, als je commentaar op iemand hebt, mail die persoon effe en zeg hoe het op jouw overkomt.


Wat mij betreft mag de redactie wel weer een topic sluiten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 09:44
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
ANNETTE050 schreef:
'kon'?????? 'werden'????
Helaas gebeurd het nu.
In en in triest.

effe nog jouw reactie quiten freedom hierop
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 00:13
BerichtOnderwerp: C.M. datingsite?
 
FREEDOM687 schreef:
Het viel mij ook op Annette, daarom dit topic.

Dan had je het topic beter kunnen noemen: mijn kritiek op andere forum schrijvers.
Of zoiets als: hoe gaan we hier met elkaar om.

Als je daarom dit topic heb geopend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 00:03
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
ROELOF140 schreef:
vertrouwen komt te voet en gaat te paard...

Zet me tot nadenken die zin,
Hoe zou het komen dat opbouwen altijd zolang duurt, langzaam gaat
maar iets afbreken: zo gedaan

En waarom laten wij mensen soms negatieve dingen overheersen, bv je maakt tig leuke dingen op een dag mee, maar dat ene negatieve moment overheerst vaak je dag.

Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: maandag 4 augustus 2014, 00:01
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
JANS221 schreef:
nee, ik denk dat je dat goed ziet en dat dat de intentie van een ieder is!

Die van mij in ieder geval wel, dus mocht het anders op je zijn overgekomen Roelof, sorry daarvoor.

En ik denk dat van iedereen hier de intentie goed bedoeld was.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 12:18
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
NATASCHA642 schreef:
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. En ik maak er geen probleem van ik denk in uitdagingen.

amen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 09:17
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
JOL252 schreef:

das een hele goeie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 3 augustus 2014, 09:15
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
FREEDOM687 schreef:
Misschien een idee om hierover een apart topic te openen?
Het mag dan persoonlijk zijn maar het lijkt mij als je iets op het forum schrijft dit met anderen wilt delen.
Ik heb er wel wat op te zeggen maar als ik dat in dit topic doe overtreed ik vast de (nieuwe) regels? Engeltje smiley

Voordeel van zoiets op een forum delen, is dat je ook veel meer reacties krijgt dan met iemand in een privé mail. Waar je vaak best wat aan hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 17:55
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
LYDIA899 schreef:
Als je nog vers in je pijn zit kan het heel lastig zijn om objectief naar jezelf te kijken.

Klopt is ook heel normaal, ook heel normaal dat er een tijd is, waarin je je zielig vind en vol met boosheid zit.
alleen de meesten hier zijn al verder, been there, en geven daarom advies wat in eerste instantie misschien hard overkomt, maar waar hij wel wat aan heeft.
Iets voor hem om over na te denken...
maar ontopic weer:

het leven is prachtig, vanochtend bramen geplukt, ha ha met paraplu tegen d e zon, want mag met antibiotica niet d e zon in, maar zat daar in het bos zo na te denken en over vertrouwen...
ja mijn vertrouwen was ook effe weer beschaamd, na laatste date: toen ik me een beetje ziek begon t e voelen... eh je bent wel erg ziek, zo heb ik niks aan je, ben ik nu daarom helemaal na je toe gekomen? dump.... zei de man die ik zucht bespaar jullie het verhaal ha ha.
maar dat kwam effe heel hard bij me aan, als of ik niks meer van waarde heb als ik beetje ziek ben... grommmm

Boze smiley Boze smiley

enfin, dus ik zat vanochtend in het bos en ja ja ik dacht weer es na... en dacht het leven is zo mooi, vriendschappen, relaties zijn ook zo mooi en kostbaar en so wat al kom ik nog tig sukkels tegen die me niet waard zijn.
denk maar niet ik door zo,n sukkel me vertrouwen kapot laat maken en daardoor me niet meer open zet voor mooie relaties.

iemand beschadigd je vertrouwen, wat zijn we geneigd? als er een nieuw iemand komt, reageren we met angst, bang dat die persoon ons vertrouwen beschaamd net zoals de vorige.
terwijl dit een ander persoon is... dus gewoon opnieuw proberen t e vertrouwen. ( wanneer je wonden van je hart wel geheeld zijn, want dat heeft ook tijd nodig)

het is gewoon zonde om door negatieve ervaringen definitief je hart dicht te gooien voor nieuwe mensen die je ontmoet.
En ja zeker is het moeilijk als je negatieve ervaringen hebt gehad.
Alleen het leven is te mooi, geniet ervan Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 17:34
BerichtOnderwerp: opmerkingen naast topic dagelijkse bemoediging
 
Petra wat ook als Rots heet. Een Rots waar je op kan bouwen en God is die Rots waarop we mogen gaan bouwen maar vaak doen we dat liever op eigen kracht in het zand en dan breekt alles met zuchtje wind alles om ver. God is zo dat Hij ons nooit los laat en we altijd bij Hem kunnen aankloppen voor hulp.


Dit is mooi gezegd Woman
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 17:32
BerichtOnderwerp: opmerkingen naast topic dagelijkse bemoediging
 
effe voor jullie het verkeerd begrijpen, ben niet depressief hoor... ha ha wel beetje veel tegenslagen tegelijk gehad, en dat bedoel ik eigenlijk, als ik God niet kon, mezelf kennende was ik wel denk ik nu depressief ha ha
maar houd me vast aan gods woord en denk, ach komt wel weer goed, kom er wel weer doorheen, samen met God Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 17:22
BerichtOnderwerp: Handwerken
 
ha ha, dacht ik toch aan heel wat anders met handwerken Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 augustus 2014, 08:54
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
Dus Roelof, als ik het goed lees, zeg je eerst dat je vrouw van t e voren gepland had voor verblijfsvergunning
en later geef je je moeder weer de schuld van stuk lopen van die relatie

Sommigge reacties hier op jouw vind ik erg goed.
je komt me verbitterd over, met haat
hangt in een slachtofferrol.
accepteert geen zwakheden van je moeder, waar je zelf denk ik ook een aandeel in hebt gehad, door niet goed je grenzen aan te geven aan je moeder.
De vraag is, wat ga je ermee doen? ga je de eerst volgende jaren zo verder met je leven, vol bitterheid?
Of ga je eens verder denken dan je zelf, en eens begrijpen en vergeven als andere mensen fouten na je toe maken?
En ook eens zelf goed nadenken, wat jouw aandeel in dit hele verhaal is? Zodat je ook wat van je eigen fouten leert? en beter verder gaat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 10:34
BerichtOnderwerp: opmerkingen naast topic dagelijkse bemoediging
 
wat een leuk idee!
Ik zit als maar te denken als ik dagelijkse bemoedigingen lees, Jacob Twijfelende smiley

Jacob was ook niet zo perfect, toch noemt god zich d e God van jacob ook, Jacob betekend vroeger: bedrieger

Als ik het leven van Jacob lees, dan denk ik, God liet hem niet los, hield van hem ondanks zijn zwakheden.
De worsteling die hij had. daar leerde hij wat. daarna liep hij zelf vooraan
Eerst liet hij anderen voorop lopen, ehhh zeer dapper... dus niet.
In mijn ogen had ik hem beken als een waardeloze man, een bedrieger, iemand waar ik geen respect voor zou hebben gehad en links zou laten liggen in het leven.
maar dan ontdek je weer, god is anders als ik en veel mensen, heeft een onvoorwaardelijke liefde, voor iedereen, zondaren, bedriegers...

neem nou abraham... ook zo,n geweldigge man... zegt dat zijn vrouw zijn zus is... laat haar bij die koning zitten... ook al zo dapper Twijfelende smiley

al die figuren in d e bijbel. geweldig ze waren niet perfect, net zoals ik.... ha ha

Maar wat hebben die figuren, helden uit de bijbel??? allemaal zochten ze God, hadden een relatie met hem, dat maakte ze tot wie ze werden, hadden ze God de rug toegekeerd... waren ze denk ik heel anders geworden.


enfin offtopic mischien... gewoon wat gedachten op d e vrijdagochtend.. van ha ha eigenlijk bijna ontmoedigende petra... na zoveel weken ziek zijn... duh heb ik het effe gehad, en denk ik te veel na, daar heb je tijd voor als je ziek bent...
en als ik dan ove r me eigen leven denk denk ik Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley
hetgeen wat e r eigenlijk voor zorgt ik niet echt ontmoedigd raak is ik ook God ken , dezelfde god als van jacob etc..
waar zou ik trouwens nu staan zonder God in het leven??? volgens mij had ik de brand niet overleefd, was ik nog vet getraumatiseerd. in de schuldsanering... misschien wel vet depressief inmiddels, en allerleukste... duhh ondanks alles wat god voor me doet, nog maak ik fouten, zoals Jacob en Abraham en Petrus en noem maar op. En dwaal ik vaak af , tot het moment ik weer terug bij God kom. enfin Petra in denk moment, dankbaar voor God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 09:11
BerichtOnderwerp: Zijn mensen zonder Evangelie van Jezus allemáál verloren?
 
daarvoor kan je kiezen.... voor een goed of slecht mens te zijn...
zet me tot denken die woorden,
hoeveel mensen doen slecht een ander pijn, vanuit reactie op hun eigen pijn?

en:
In hoe verre kun je bepaalde slechte dingen van mensen kwalijk nemen?
een vb bv is, kind soldaten, ja ze doen veel slechte dingen, maar als je hun verhaal kent, in hoeverre kun je het hun dan nog kwalijk nemen???
daarom ben ik zo blij dat jezus ook onze advocaat is....

ik heb een tijdje over je vraag zitten nadenken en een antwoord op de vraag?? Die kan ik beter aan God over laten. gelukkig is god een genadig God met een onvoorwaardelijke liefde.
Dat is hoopvol ... voor mij in ieder geval wel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 08:54
BerichtOnderwerp: Bang voor nieuwe relatie en opnieuw leren vertrouwen
 
ROELOF140 schreef:
ik heb dat eigenlijk al uit mijn hoofd gezet: (al dan niet actief) op zoek naar een vrouw/partner. er zijn na 'binnenkomst' van mijn ex dingen gebeurd/nagelaten die ik mijn familie ernstig kwalijk neem. ik heb me daarom voorgenomen dat ik pas (weer) aan een relatie begin als er er bepaalde mensen in mijn familie er niet meer zijn.

zo, dan weten de dames dat alvast Knipoog smiley

Heavy, je neemt pas een relatie als bepaalde mensen uit je familie er niet meer zijn?
Beheerst je familie je leven dan zo negatief? Jammer voor je, leef lekker je leven ondanks wat negatieve familie leden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 augustus 2014, 08:51
BerichtOnderwerp: verdraagzaamheid
 
Men pakt so wie so extreme gevallen met zo,n programma denk ik.
Niet alles wat je op tv ziet is een afspiegeling van d e hele maatschappij. gelukkig maar. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 22:55
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
CORNEEL767 schreef:
zouhet niet kunnen zijn datje je onzeker voelt omdat je je stom voelt?

tja , oké geef toe word daar wel onzeker van, als iemand niet antwoord denk ik waarom niet? was het zo,n stomme mail? ha ha
ben ik nou d e enigtse die zoiets dan wel es denkt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 12:39
BerichtOnderwerp: Hoe gaan we om met anderen/atheisten
 
SHANITA130 schreef:
Hai Annette,

Ontmoetingen door God geregeld met een doel?

En daar cursussen voor?

Als God ontmoetingen zal regelen, dan zou er mi geen spanningsveld zijn.

Niet door kracht of door geweld...

Als je met een kramp mensen dingen gaat vertellen over God, werkt het al niet meer denk ik, men voelt dat aan.

Enige manier, mi, die werkt is, gewoon jezelf zijn, en, als het toevallig zo uitkomt over God vertellen, ikzelf hou dat dan altijd persoonlijk.

Interessante discussie weer
Ik denk dat we gewoon dicht bij Jezus liefde moeten blijven, daarin met blijdschap en dankbaar heid leren wandelen, en hoe meer we hem leren kennen ,die dingen allemaal van zelf komen.
god, Jezus, de heilige geest, houd van ons, wil een relatie met ons. Dus als we samen met hem wandelen... Dicht bij hem zijn, openbaart hij het ons wanneer hij wil dat we iemand om ons heen helpen.
Hoe meer we groeien, hoe meer we dat gaan ontdekken en dan gaat het niet krampachtig, niks kramp, en alles wat we doen is Jezus verantwoording, niet die van ons, dan worden we zeker ook krampachtig of gestresst, we kunnen niet iedereen helpen. Maar wel na Jezus luisteren en dat doen en de verantwoording aan Jezus over laten

Vraag me af, of ik het goed verwoord, wat ik probeer uitte leggen.

Maar als ik lees over cursussen, en met alle respect, je kan er zeker veel van leren, maar ik. Denk toch, leer eerst je indentiteit als kind goed kennen, bouw een relatie met hem op en de rest volgt, vanzelf. En god openbaart je wel de dingen ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 11:17
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
SHANITA130 schreef:
Sommigen mensen kúnnen er, regelmatig, soms, jonger uitzien en overkomen dan dat ze zijn. die worden gewoon regelmatig jonger geschat dan ze zijn, soms een stuk jonger....

En zeker, helemaal, als ze zich goed voelen..

Misschien dat dat ermee te maken heeft?

Lijkt me eerder dat ze in een midlifecrisis zitten.
En mensen schatten uit beleefd heid vaak andere mensen jonger.... Want is beetje vervelend voor die persoon als je te oud schat. Dus gok je wat jaren jonger
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 01:13
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
MAMY994 schreef:
Wat ik me afvraag is waarom je als je iemand gewoon feliciteert met z'n verjaardag, je soms een stomme reactie of helemaal geen reactie krijgt. Had er gisteren weer zo eentje. :( Ga er echt aan twijfelen of het nog zinnig is om op Home de verjaardagen te vermelden.

Wat zijn jullie ervaringen met iemand die je niet kent een verjaardagsgroet sturen?

kan nog altijd erger, een profiel lezen, denken ha ha das leuk wat op zijn profiel staat, dat effe mailen... ja ja ik stuurde eens als eerste een mail na een man en dan geen reactie krijgen... oké vast weer iets gestuurd dat hij dacht eh wat een stomme mail Smiley die vol vragen zit ha ha ha Coole smiley met zonnebril
en je eigen nog stommer voelen daarna , als je kijkt wie er op je profiel heeft
gekeken en er op klikt om na zijn profiel te kijken en ontdekt, shit... das die man waar ik mail na heb gestuurd en niet antwoord, en nu ziet hij ik op zijn profiel heb gekeken.... dan ga je je nog stommer voelen... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 01:07
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
CORNEEL767 schreef:
ik zou zeggen stuur eens een goeie mail naar iemand die je waarschijnlijk niet leuk vind
Knipoog smiley

En dan zit ik zo met iemand die me antwoord, die ik niet leuk vind Twijfelende smiley
daarom hoor ik hier dus bij het meubelair.. goeie mails na leuke mannen sturen lukt me niet Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juli 2014, 01:05
BerichtOnderwerp: je gaat daten en neemt mee:::
 
MAMY994 schreef:
Vertel...

Kunnen we misschien nog iets van leren Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst, toch?! Knipoog smiley

nou als ik hun zo hoorde, komt dat helemaal goed als hun ooit gaan daten. ha ha
maar nee, me kinderen zijn privé....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 23:25
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
ZWALUWTJE610 schreef:
Wel leuk idee, ik heb het nog nooit gedaan.....

inderdaad leuk idee, om na alle leuke mannen te doen Knipoog smiley

nou nog alleen een leuk lijkende man zoeken en kijken wanneer die jarig is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (58)





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: zondag 27 juli 2014, 23:23
BerichtOnderwerp: je gaat daten en neemt mee:::
 
JOL252 schreef:
Lachende smiley Jij houdt ook overal rekening mee... Lachende smiley

Wel ik zal me inhouden maar lig hier helemaal in een deuk, vroeg me puberzoons, wat zouden jullie meenemen op date als je gaat daten. ha ha ha
die geven grappigge antwoorden. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 76 Volgende
Pagina 3 van 76