ChristianMatch
 


Forum

Berichten van FAITH187
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Berichten van FAITH187
Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 25 juli 2013, 18:11
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
 
LEO976 schreef:
Ik ben zelf gescheiden (1x, geen kinderen in het spel)
Het is een zonde denk ik,
een teleurstelling voor jezelf.. want je beloofd tòch iemand eeuwige trouw,
als dat dan mislukt is dat heel verdrietig.
Maar vergeet niet dat een mascara stelen bij de DA in de ogen van God
even zondig is dan 3x scheiden..
Only God can judge. Altijd jammer als mensen hierover durven te oordelen..

Dat is zeker jammer. Ik ken iemand die 3 keer gescheiden is. Haar eerste 2 huwelijken waren in ongeloof gesloten, de laatste in geloof. In 2 huwelijken is zij mishandeld, en in het andere huwelijk was ook veel verkeerd maar daar weet ik niet zo veel van. Ze wordt aan alle kanten veroordeeld door mede-gelovigen, heeft een andere gemeente moeten zoeken ed. Heel verdrietig. Ze moet ook de rest van haar leven alleen blijven, volgens mede-gelovigen. Zo verdrietig.. vandaar dat ik maar even dit topic geopend heb, om te kijken hoe hierover gedacht wordt op CM.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 16:11
BerichtOnderwerp: Meerdere scheidingen in een mensenleven
 
Ik ben al geringe tijd benieuwd naar iets. Hoe kijkt God aan tegen mensen, die onder wat voor omstandigheden dan ook, meermaals gescheiden zijn? Je leest hier eigenlijk nooit iets over. Men gaat er denk ik van uit dat als je gescheiden bent, dit een keer gebeurd is in je leven. Maar wat nu als dit anders is? Hoe ga je daarmee om, hoe ziet God dit en mag je dan uberhaupt nog wel hertrouwen, als de scheiding op grond van andere redenen dan overspel heeft moeten plaatsvinden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 24 juli 2013, 12:18
BerichtOnderwerp: Durf ook afstand te nemen
 
MANNA420 schreef:
Als ik zo'n beetje lees wat er geschreven wordt dan merk ik dat er een sterk verlangen is om hier iemand te vinden. Dat is logisch, je schrijft je niet voor de lol in. Teleurstellingen horen er ook bij en daar leer je weer van. Wanneer je zo gefocust bent op het doel is het raadzaam om pauzes te nemen. Zelf neem ik bijna nooit een abonnement dat langer dan drie maanden duurt. Daarna neem ik weer een half jaar of langer pauze en richt ik mij op mijn studie en andere zaken.

Mijn bescheiden tip is om dus ook pauze durven te nemen van datingsites. Beter voor de knip en ook beter voor jezelf.

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik verbaas me er ook vaak over hoe snel menigeen op de site zijn/haar ziel bloot legt aan feitelijk gezien compleet vreemden! Ik geloof er persoonlijk niet in dat je via het internet de ware kunt vinden. Je moet iemand toch in real life leren kennen en niet via een pc'tje op je schoot. Veel mensen doen zich nu eenmaal anders voor op het internet-het is oppassen geblazen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 16:57
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
PETRA373 schreef:
we hebben deZelfde vader als God, Faith, wat hij voor mij heeft gedaan en doet, wil hij ook voor jou
Zijn armen om je heen doen, zodat je bij hem uit kan huilen en
De wonden in je hart en op andere gebieden herstellen.
En jaaa, ik had gebeden om lieve vriend,lijkt als of het gebed nu verhoort is
Liefs en Gods zegen toegewenst en
Wel met kinderen is makkelijker, misschien, dan moet je wel door, heb je altijd iets om voor door te gaan, als je op een dag, gebroken op de bank zit, door een huwelijk wat mis ging.
En ja je kennissen en vrienden kwijt, en ach wat kunnen mensen onbegrip hebben......
Faith. Betekent vechtster, vecht voor je geluk weer
Je ex heeft al genoeg kapot gemaakt bij jou, nu niet nog meer laten kapot maken door hem,
Geestelijke mishandeling..... Alles wat hij zei, zijn denk ik leugens, houd je aan Gods woorden, de waarheid vast,
Schreef. Jol het niet eerder hier? Dat je een parel in Gods hand bent?
Knipoog smiley Knipoog smiley

Dat klopt, dat schreef Jol inderdaad. Dank je voor je lieve woorden en bemoedigingen! Het komt met mij ook wel weer goed. Ik zie deze tijd ook als een tijd die God gegeven heeft (het single zijn). Ik begin er ook steeds meer de voordelen van in te zien, dus ik vind het eigenlijk wel goed zo Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: maandag 22 juli 2013, 10:21
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
PETRA373 schreef:
ik denk dat God in sommigge gevallen achter de scheiding staat, Zo als bij jou b.v.
Zelf ben ik ook gescheiden, bleef getraumatiseerd met zeven kinderen achter, als je wist wat God allemaal voor me gedaan heeft,
Me heeft geholpen met veel dingen
Geestelijk herstel
Vinden van een woning
Eten voorzien als ik 's dacht hoe moet ik 's ze te eten geven al die kinderen?
god zorgt voor mij en me kinderen als een hele lieve vader,
Ik had ook een agressieve man.
Nee ,denk niet dat god het leuk vond zoals alles ging, er ook verdrietig er om was, maar helemaal achter me stond dat ik weg ging en een veilige thuis basis voor mij en me kinderen zocht.
Denk dat god eerder verdrietig was geweest als ik was gebleven.
Mij liet afbreken en mezelf en me kinderen niet redde
Oh ha ha als je wist hoe veel god voor mij en me gezin doet,
en sinds kort heb ik zelf een lieve cristelijke vriend, ook daar zie ik veel zegen van God in.....
Liefs.

Wat mooi te lezen dat God je zo geholpen heeft! Achterblijven met 7 kinderen is niet niks...dan heb ik nog het 'geluk' geen kinderen te hebben... Ik vind het heel knap dat je voor jezelf gekozen hebt destijds en voor je kinderen. En fantastisch te lezen dat je nu een christelijke vriend hebt-ik ben heel blij voor je!! Gods Zegen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 21:12
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
JANS221 schreef:
Nee klopt, ik las het tussen de regels door! Knipoog smiley

Wat ik persoonlijk zelf heel belangrijk vind is om iedereen in zijn/haar waarde te laten. Op sommige topics kan het er best heftig aan toegaan las ik de afgelopen weken. Dat vind ik best erg. Wij als christenen mogen anderen niet veroordelen, dus ook niet hun belevings/zienswijze.

Iedereen accepteren zoals hij/haar is en iedereen in zijn/haar waarde laten. Dan komen we samen een heel stuk verder denk ik en komen we dichterbij wat de Heer voor ons allemaal bedoeld heeft.

Maar dit ben ik he Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 21 juli 2013, 20:55
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
SHANITA130 schreef:
Vind het schandalig van die gemeente!!!

Ja, niet om het een of ander hoor, dat is gewoon wat ik voel als ik je stukje lees Boze smiley

Sterkte, en idd, op veel mensen kan je niet bouwen, op veel anderen weer wel natuurlijk, maar ja God begrijpt je!!!

Dank je Shanita! En je hebt helemaal gelijk.. het staat zelfs in de Bijbel... op de mens moet je niet vertrouwen. En dat klopt helemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: donderdag 18 juli 2013, 20:01
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
KLUS667 schreef:
Wat een verwarring ja ;)

Ik geloof dat ik op bijbelse grond mag geloven dat gemeenschap tussen man en vrouw gegeven is binnen het huwelijk.

Vandaar ook een beetje mijn verwijzing naar Gods geboden. En vandaar dat ik mij er wel druk over zou maken.

Ik ben het wel met Klus eens. Ik denk dat het wel belangrijk is dat wij voor ogen houden wat God wil en niet wat WIJ willen. Onze oude-mens moeten wij immers in de dood houden. Ik lees nergens in de Bijbel dat geslachtsgemeenschap voor het huwelijk toegestaan zou zijn, dus ik zou Hem hierin wel gehoorzamen-ook als dit moeilijk is. Ik geloof persoonlijk dat Hij dit dan ook echt zegent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 17 juli 2013, 22:18
BerichtOnderwerp: Matched :-)
 
LIES146 schreef:
Mijn avontuur hier is ergens half/eind januari begonnen. Met wisselende gevoelens heb ik hier deelgenomen. Ik vond het moeilijk mijn draai te vinden in de soms felle sfeer op het forum, vele onbeantwoorde emails en ook ongepaste verzoeken van mannen. MAAR mijn eerste date via deze site is ook gelijk de laatste gebleken: met nog een maand te gaan op mn abonnement neem ik afscheid van jullie omdat ik een geweldige relatie met een hartstikke lieve en leuke gozer heb gekregen. Ik ben God daar ontzettend dankbaar voor, had dit nooit durven dromen. En ook CM bedankt, zonder jullie was deze koppeling nooit tot stand gekomen. Jullie hier wens ik liefde toe, voor die Ene Speciale persoon maar ook voor je naasten.

Gods zegen!

Wat superleuk voor je! Een bewijs dat het toch kan! Heel veel geluk samen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: woensdag 17 juli 2013, 14:14
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
ZEELAND736 schreef:
Was bij mij hetzelfde Faith...
Gelukkig ben ik niet veroordeeld...vanuit mijn kerkelijke gemeente...
De kerkenraad wist namelijk meer...
Toch mochten ze de scheiding niet goedkeuren...
Toch ben ik bij mijn ex weggegaan...

Tijden daarna...wist ik het te verwoorden...
God keek toe...hij wist van mij af...
Ik kreeg geen goedkeurend knikje van ""Boven""
Ook God had hier verdriet over....
Maar Hij was bij me...
Binnen 5 maanden een huis( terwijl de wachttijd 9 maanden tot een jaar was...en ik niet onder urgentie viel)

Sorry dit is offtopic want het gaat niet over een afknapper van de date...

Ineke...die wel date, maar na verschillende teleurstellingen...even rust wil...

Dan weet je inderdaad precies waar ik het over heb. Wel fijn dat jouw gemeente je niet veroordeelde en eigenlijk achter je stond, ook al konden ze dat in de praktijk helaas niet laten zien. Ik heb even je profiel bezocht-erg mooi en ik weet zeker dat je op een dag een goede man tegenkomt! Mijn advies: leef je leven, met de Heer, en ga van vriendschap uit. De rest volgt dan wel of niet. Scheelt teleurstellingen (I have been there..). Gods Zegen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 23:08
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
JOL252 schreef:
Als er één reden heeft gehad en heeft... ben jij het. Ik ben blij dat je koos voor de Parel in jou. Hou vol!

Dank je wel, super lief van je!!! Jouw en ook de reactie van Jans (ik geloof dat ze zo heet, ik ben het even kwijt) heeft me bemoedigd. Ik heb hier super lang mee gezeten, en nog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 22:59
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
JOL252 schreef:
Jezus was niet zwart wit. Kijk maar naar zijn houding naar de vrouw bij de put.. en de vrouw bij wie Hij in het zand schreef... Er zijn hier veel mensen op CM die jou een verhaal kunnen vertellen over hoe dichtbij Hij kwam in hun proces van scheiding, alhoewel niet vanwege overspel. Het leven is grillig, sommige zaken overkomen je. God vraagt bijvoorbeeld niet van je om in een ongelukkig huwelijk te blijven waarin je zelf geen adem meer kunt halen door wat voor reden dan ook, er sprake is van verwaarlozing, geweld naar je kinderen toe, mishandeling, grof geschut met woorden. Als die partner (man of vrouw) daarin niet kan veranderen is het zaak je spullen te pakken uit zelfbehoud en niet in de laatste plaats wanneer er sprake is van kinderen, vanwege je verantwoording en zorg naar je kinderen toe.

God heeft een hoopvolle toekomst voor je op het oog en soms een heel nieuw bestaan.

Ik vind het heel fijn dat ik dit nu lees, want ik heb te maken gehad met geweld in mijn huwelijk (en ook geestelijke mishandeling) en werd veroordeeld door mijn gemeente omdat ik ging scheiden (ten einde raad, hij wilde niet in therapie en niet veranderen). Iedereen heeft mij laten vallen en die tijd. Deze reactie doet me dus persoonlijk erg goed-dank je wel!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 juli 2013, 16:49
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
TEIGETJE517 schreef:
Ik heb niet heel het verhaal gevolgd en gelezen, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat naar mijns inziens vrouwen het niet erg waarderen als de man alleen maar over zichzelf vertelt. Dit heb ik trouwens wel een keer ergens gelezen, dus ook niet helemaal van mezelf. De vrouw aan het woord laten, vragen stellen, wel met oprechtheid en interesse natuurlijk. Ben ik dan hier dan een uitzondering in? Ik weet het niet,maar ik weet hoe het wel kan.
Zelf ben ik gescheiden en merk soms wel dat het moeilijk is een vrouw te vinden die én christen is én gescheiden is of weduwe. Dit vind ik wel eens moeilijk om iemand te 'vinden'. MAar dat is weer een hele andere topic.

Ik heb zelf ook het idee dat als je gescheiden bent je dan heel moeilijk iemand kunt vinden. Ik denk dat dit ook met de Bijbel te maken heeft. De Bijbel spreekt over dat een echtscheiding alleen gedogen is bij overspel, niet bij andere redenen. Als je dan dus om andere redenen gaat scheiden dan overspel, mag je niet hertrouwen. Ik denk dat het daarom ook moeilijk is-omdat de Heer dit dan gewoonweg niet zegent. Maar het is lastig, want ook hierin zijn de meningen verdeeld. Maar als ik gewoon de Bijbel lees, staat dit er wel gewoon zo. Alleen bij overspel is scheiding toegestaan, en ik denk dat er veel christenen zijn die ook op grond van andere redenen zijn gescheiden. Het is en blijft lastig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 21:32
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
JANE410 schreef:
Ja, ik heb ook een enorme teleurstelling achter de rug en merk dat ik er niet meer zo voor open sta. Maar gezien jouw leeftijd zou ik het nog wel weer proberen Lachende smiley

Nee, ze staan niet zomaar aan je deur. Maar ik ken een vrouw, die kwam een man tegen in de supermarkt. Ze zijn al drie jaar samen.

En weer een andere bekende van mij (weduwe) ging naar het kerkhof naar het graf van haar overleden man. Daar was ook een wedunaar die naar zijn overleden vrouw ging.
Ze raakte aan de praat en het is net een sprookje, ze kregen een relatie en zijn inmiddels getrouwd

En in mijn gemeente kwamen eens 2 mensen naast elkaar te zitten (ze kenden elkaar niet) spraken wat met elkaar en ja, ook zij zijn in het huwelijk getreden.

Succes verhalen, maar het gebeurd gewoon Knipoog smiley

En op een dating site gebeurd er volgens mij zo weinig Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Wauw, dat zijn fantastische verhalen zeg! Ik kom altijd mensen tegen met heeeeeeel veel problemen (en geen kleine), dus ik persoonlijk geloof er niet meer zo in.. Lachende smiley. Vandaar dat ik gewoon lekker mijn leven ga leven, en God op nummer 1 zet ten alle tijden. Uiteindelijk moet je zonder partner ook gelukkig kunnen zijn, vind ik. Kom ik iemand tegen, is dat leuk, maar zo niet, ook prima. Heb gelukkig nu ook een leuk leven Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 21:29
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
KLUS667 schreef:
Dus de moraal van het verhaal: erop uit; niet mailen, maar face2face. Supermarkt in, niet een kar vol kopen, maar meerdere keren per dag een paar artikelen......


Praktische vraag: zou het extra helpen als ik een bordje om m'n nek hang met de tekst "ik zoek vrouw" of "Klus zoekt vrouw" Smiley die vol vragen zit

Inderdaad erop uit en tussen de mensen! Op een datingsite is de kans heel klein dat je daar de ware vindt (is ook onderzocht).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zondag 14 juli 2013, 16:53
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
JANE410 schreef:
Ik sta er ook veel relaxter in nu, zo van: komt het op m`n pad zou leuk zijn maar zoniet dan een andere invulling die ook zeer waardevol kan zijn, zoals het vrijwilligers werk wat ik doe. Krijg je ook leuke contacten door.

Het is zo dubbel, aan de ene kant wil je wel graag een maatje/liefde in je leven en aan de andere kant wordt het steeds lastiger omdat je al lang alleen bent.

Ach we laten het maar open en leven het leven van alledag en die grote liefde staat misschien wel opeens voor je deur Engeltje smiley

Dat herken ik ook wel inderdaad-het is soms heel dubbel. Aan de ene kant verlang je naar een maatje voor het leven (zeker als je zo'n romantische ziel hebt als ik!) en aan de andere kant wordt je inderdaad ook steeds kritischer en durf je het niet meer aan door teleurstellingen die je keer op keer weer gekregen hebt.

Dat zou het mooist zijn: dat de liefe van je leven voor je deur mag staan Lachende smiley. Ik denk alleen niet dat het in het echte leven zo werkt Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 21:08
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
FRANKT627 schreef:
Ik moest wel effe lachen met de titel van deze topic. Ja, waarom knappen ze af? Ik zou je weer een prachtig verhaal kunnen vertellen. Zoals sommige wel weten heb ik verschillende CM-vrouwen ontmoet. De ene was al erger dan de andere. Ik bedoel dan dat de ene labieler was dan de andere. Moedeloos wordt je er van. Enkele knapte niet gelijk af maar gebruikte mij als invulling voor hun dode momenten. Het zijn niet alleen de mannen die zulke dingen doen, hoor. Denk dat vooral niet. Sommige christelijke (?) vrouwen kunnen ook erg gemeen zijn. Dat heb ik de laatste 4 maanden aan den lijve ondervonden. Heel spijtig allemaal. Als je dan die 900 (jawel 900) korte plagerige en ernstig mail moest lezen die ik allemaal heb bewaard zou je wel weten waarom ik nu deze reactie plaats. Je moet maar tegenslag hebben...

Ik denk dat de fout van de meeste mensen is dat ze te zeer gefocussed zijn op het vinden van een relatie. Volgens mij gaat dat helemaal niet werken. Je moet niet naar de liefde zoeken, maar de liefde vindt jou als dat Gods bedoeling is. Ik heb deze fout in het verleden zelf ook gemaakt en sta daar nu heel anders in. Gewoon je leven leven, van een vriendschap uitgaan en de rest open laten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 21:01
BerichtOnderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
 
MAMALOE463 schreef:
Als een man tijdens de eerste date met overdreven grote cadeaus aankomt, had vorig jaar eens een date en die persoon kwam met een onwijs groot pakket van rituals aanzetten, ik voel ke daar niet prettig onder, hoe lief het ook bedoelt is, maar nee, niet op een eerste date graag.

Of als een man alleen maar over zichzelf praat tijdens een date, of bv die ene date die ik had met een man in de zomer, komttie met een soort afgeknipte legerbroek en grijze geitenwollen sokken en van die grote bruine sandalen en dan van die verschrikkelijk lange dunne witte benen eronder, brrrrrr was net een ooievaar in legerbroek, nee dat kan echt niet vind ik......

Of een man die van die gele rokersvingers heeft ieuw!! En dan ook nog eens stinkt uit zijn mond, met van die geel/bruin aangeslagen tanden van het roken brrrrr....
Of een man met een snor vind ik ook niks bv.....

Dat was het even voor nu Knipoog smiley

Ik knap ook echt af op rokers of mannen die veel drinken. Tatoes vind ik ook not done!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 juli 2013, 18:04
BerichtOnderwerp: Mannen waar knappen jullie op af bij een vrouw?
 
IFAN841 schreef:
Pfoe, vertel mij wat... Kotsende smiley

Hier ben ik het helemaal mee eens. Vrouwen hebben vaak de neiging om niet direct te zeggen waar het op staat-zodat de man een andere indruk kan krijgen dan uiteindelijk de bedoeling is. Later komt ze er niet meer onderuit en krijgt de man te horen dat hij niet meer dan een goede vriend is. Ik begrijp helemaal dat dit een afknapper is! Ik ben meer van de directe benadering. Gewoon zeggen (op een vriendelijke manier natuurlijk-niet bot!) waar het op staat. Dan weet men gelijk waar men aan toe is en dat is voor beide partijen toch het beste lijkt me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 21:21
BerichtOnderwerp: relatie samen met een ongelovige
 
Ik zou persoonlijk geen relatie aangaan met een ongelovige-ik blijf dan echt liever alleen. In de Bijbel staat ook dat je geen ongelijk juk moet aangaan. Ik geloof daar ook echt in. Door schade en schande ben ik zelf wijs geworden in het verleden. Een relatie met een ongelovige werkt echt niet. Je leeft in te verschillende werelden-letterlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FAITH187 (50)





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 21:19
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
Op de laatste reactie van Shanita, waarin ze schrijft dat je je eigen grenzen moet bewaken en dat je zelfs in een burn out kan raken als je iemand in je leven hebt die alleen maar zuigt en dus energie uit je trekt: uit ervaring kan ik zeggen dat ze daar helemaal gelijk in heeft! Iemand moet zijn eigen problemen wel op orde hebben, daar moet je een ander niet mee belasten (als je aan het daten bent).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van FAITH187
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3