ChristianMatch
 


Forum

Berichten van SWEETLADY000
ChristianMatch forum index » Berichten van SWEETLADY000
Auteur Bericht
SWEETLADY000 (47)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 februari 2013, 21:03
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
CORNE927 schreef:
Als je als man en vrouw rond de 20 bent (en nog zonder levenservaring) is het de normaalste zaak van de wereld dat je voor de echte relatie gaat lijkt me.
Maar stel je nu eens voor dat die relatie om welke reden dan ook er niet meer is als je 50 bent? Hoe logisch is het dan dat je voor exact hetzelfde nog gaat? Ten diepste willen we het waarschijnlijk allemaal, maar het leven heeft ons gevormd, we hebben bagage, soms kinderen etc. Allemaal factoren die lastige hindernissen kunnen vormen bij de wens een echte relatie te willen.

Is Latten eigenlijk niet veel slimmer dus, ieder zijn eigen ding en huis, en verder het leven invullen zodat je beide optimaal gelukkig wordt?

Het is misschien een (te) moderne gedachte, maar kan zeggen uit ervaring te spreken, dus pols jullie mening ook maar eens.

ik latten is zeker niet verkeed je moet elkaar toch goed lere kenen en idd het is niet latijd makkelijk als je al grot kinderen heb of door omstandig heden, trouwen doe je toch niet meteen ik niet in iedergevel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY000 (47)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:38
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats
 
MAMALOE463 schreef:
Wie heeft er ooit een voorval in zijn leven meegemaakt waarin duidelijk opgemerkt kon worden dat God de juiste persoon op je pad plaatste, of Hij je behoedde voor een groot gevaar wat je pas achteraf inzag, of later het wonder ervan zag dat God over je waakte.

Voorbeeld; je had een vlucht moeten nemen, maar komt te laat aan op schiphol en je vliegtuig vertrekt, zonder jou.
Je baalt behoorlijk maar het is niet anders, je moet de volgende vlucht nemen.
Paar uur later hoor je dat het vliegtuig die jij had moeten nemen is neergestort, alle inzittenden dood.
Maar jij leeft!
God heeft je dan wonderlijk bewaart, ook al zag je dat op het moment zelf niet.
Dit is maar een voorbeeld, maar het kan natuurlijk op allerlei manieren zijn, dat God bv iemand op je pad plaatst waarvan je op het moment zelf het nut er niet van inziet, maar achteraf was diegene het middel om je leven te redden of je te behoeden voor iets kwaads o.i.d.
Dus God zet op dat moment de juiste persoon op je pad op de juiste tijd en plaats om jou leven te redden, of om je te behoeden voor iets kwaads, iets gevaarlijks, iets moeilijks.

Wie heeft dit ook meegemaakt dat je achteraf kan zeggen, God heeft mij wonderlijk bewaart?

ik geloog idd dat God mensen op juiste monte op je pad sturen heb zelf meerdere malen mogen meemaken als hun taak erop zitten gaan ze dan weer weg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY000 (47)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:27
BerichtOnderwerp: Tipsch voor den man
 
TINE010 schreef:
Al scrollend over de pagina's, vallen mij een aantal dingen op waarvan ik denk: zou nou nog nooit iemand dit of dat tegen deze leuke jongen gezegd hebben? Bijv. zinnen die niet in je voordeel werken of foto's waar je voordeliger op zou kunnen staan.
En aangezien ik vind dat ik ook iets moet doen met deze gedachten, zet ik er maar een forum over op. Wie weet kunnen andere dames mij aanvullen. Uiteraard kunnen de mannen ons ook tipsch geven!

Tip1: zorg dat je niet op de foto staat net een leuke dame... Wij vrouwen denken dat we nooit aan haar kunnen tippen, dus zullen je minder snel mailen...

ik zou idd niet reageren als ik een man op fot ziet met een dame, hij weet niet wat hij mis loop
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van SWEETLADY000
Pagina 1 van 1