ChristianMatch
 


Forum

Tipsch voor den man
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
TINE010





Berichten: 2

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 22:35
 
Al scrollend over de pagina's, vallen mij een aantal dingen op waarvan ik denk: zou nou nog nooit iemand dit of dat tegen deze leuke jongen gezegd hebben? Bijv. zinnen die niet in je voordeel werken of foto's waar je voordeliger op zou kunnen staan.
En aangezien ik vind dat ik ook iets moet doen met deze gedachten, zet ik er maar een forum over op. Wie weet kunnen andere dames mij aanvullen. Uiteraard kunnen de mannen ons ook tipsch geven!

Tip1: zorg dat je niet op de foto staat net een leuke dame... Wij vrouwen denken dat we nooit aan haar kunnen tippen, dus zullen je minder snel mailen...


Laatst aangepast door
TINE010
op zondag 3 februari 2013, 22:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 22:54
 
TINE010 schreef:
Al scrollend over de pagina's, vallen mij een aantal dingen op waarvan ik denk: zou nou nog nooit iemand dit of dat tegen deze leuke jongen gezegd hebben? Bijv. zinnen die niet in je voordeel werken of foto's waar je voordeliger op zou kunnen staan.
En aangezien ik vind dat ik ook iets moet doen met deze gedachten, zet ik er maar een forum over op. Wie weet kunnen andere dames mij aanvullen. Uiteraard kunnen de mannen ons ook tipsch geven!

Tip1: zorg dat je niet op de foto staat net een leuke dame... Wij vrouwen denken dat we nooit aan haar kunnen tippen, dus zullen je minder snel mailen...

Nou, er is één ding wat ik nog nooit gedacht heb en nooit zal denken; aan haar kan ik niet tippen Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 23:40
 
SHANITA130 schreef:
Nou, er is één ding wat ik nog nooit gedacht heb en nooit zal denken; aan haar kan ik niet tippen Smiley die vol vragen zit

Echt niet S Smiley die vol vragen zit als ik nu zou mogen kiezen Geschokte, onthutste smiley ga ik voor de bovenste Gefrustreerde smiley maar ja, ksal wel weer niet mogen kiezen Engeltje smiley
Maar ik vind wel dat zij een punt heeft.................... Lachende smiley met blinkend witte tanden


Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 3 februari 2013, 23:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 23:45
 
GERRIT084 schreef:
Echt niet S Smiley die vol vragen zit als ik nu zou mogen kiezen Geschokte, onthutste smiley ga ik voor de bovenste Gefrustreerde smiley maar ja, ksal wel weer niet mogen kiezen Engeltje smiley
Maar ik vind wel dat zij een punt heeft.................... Lachende smiley met blinkend witte tanden


Zoo die komt hard aan Gerrit, vind dit niet zo een leuke opmerking van je eerlijk gezegd
Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 3 februari 2013, 23:52
 
MAMALOE463 schreef:
Zoo die komt hard aan Gerrit, vind dit niet zo een leuke opmerking van je eerlijk gezegd
Twijfelende smiley

Vind je, maar wel zo eerlijk toch, heb het wel eens vaker gezet, je hoeft niet te reageren als je niets weet.
En daar bij gelaten, ik vind dat tiepies wel de keuze vrij mag zijn wat die ook is, en ik vind het wel een leuk idee van de bedenker, en daar gaat het toch om Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 00:31
 
MAMALOE463 schreef:
Zoo die komt hard aan Gerrit, vind dit niet zo een leuke opmerking van je eerlijk gezegd
Twijfelende smiley

Hai Mamaloe,

Hahahaha LOL

Maak je geen zorgen, die kwam helemaal in zijn geheel niet aan.

Daar heb ik teveel zelfvertrouwen voor... Knipoog smiley

Ik kan ook wel iets terugzeggen, maar ja dat doe ik niet; dat zou denk ik écht geen leuke opmerking zijn. Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 00:48
 
Nou Tine, sla je slag zou ik zeggen Knipoog smiley

25 jaartjes ouder, nou dat moet kunnen hoor tegenwoordig... Knipoog smiley


Hij vindt iig jou van 28 al leuker dan mij, 41 jaar, nou ja, het is íets.... Knipoog smiley

Ik ben toch maar 13 jaar ouder dan jou.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 februari 2013, 01:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 00:58
 
GERRIT084 schreef:
Echt niet S Smiley die vol vragen zit als ik nu zou mogen kiezen Geschokte, onthutste smiley ga ik voor de bovenste Gefrustreerde smiley maar ja, ksal wel weer niet mogen kiezen Engeltje smiley
Maar ik vind wel dat zij een punt heeft.................... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Dat mag je vinden....

Maar ja, ik heb, denk ik, wel weer iets over jou geleerd...wat eigenlijk al duidelijk was en nu weet ik het zeker....

S. die toen ze rond de 20 was altijd medelijden had met de vrouwen van de mannen die samen op straat liepen van rond de 40/50 jaar, en dan zo'n man kijken naar je op een 'je weet wel manier', en dan had ik altijd medelijden met zo'n vrouw, als ik zag dat ze pijnlijk naar haar man keek.

Zo van: hij loopt hier met mij, maar hij kijkt naar haar, ja, dat vond ik echt zielig voor die vrouwen.

En natuurlijk, lang niet alle mannen waren/zijn zo.

S. Het is niet leuk als je met een man date of verkering hebt, op straat loopt die zeg maar zijn ogen niet in zijn zak heeft.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 februari 2013, 01:25
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 01:05
 
Ik vind wel eng om wat te zeggen maar ik doe jet toch.
Tuurlijk het oog wil ook wat. Maar wil je lang met elkaar uit houden gaat het om het innerlijke.

Zet in je profiel eerlijk wie je bent.
Ik snap best dat je al je goede eigenschappen voor op zet.
Maar als je iets op je profiel schrijft sta er voor.
Wees eerlijk naar jezelf.
Veel Mannen kijken vaak naar uiterlijk dus dames zorg dat je er picobello er opstaat maar wees je zelf.
En denk dat het ook anders om geld vrouwen oog wil ook wat.
En heren wees je zelf en eerlijk kom je volgens mij het verst mee
Ik vindt als man wel prettig paar verschillende foto's van de dame te zien.
Maar persoonlijk kijk ik toch naar het profiel teksten of ze bij mij past of niet


Laatst aangepast door
BERENDJAN590
op maandag 4 februari 2013, 01:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 01:13
 
BERENDJAN590 schreef:
Ik vind wel eng om wat te zeggen maar ik doe jet toch.
Tuurlijk het oog wil ook wat. Maar wil je lang met elkaar uit houden gaat het om het innerlijke.

Zet in je profiel eerlijk wie je bent.
Ik snap best dat je al je goede eigenschappen voor op zet.
Maar als je iets op je profiel schrijft sta er voor.
Wees eerlijk naar jezelf.
Veel Mannen kijken vaak naar uiterlijk dus dames zorg dat je er picobello er opstaat maar wees je zelf.
Ik vindt als man wel prettig paar verschillende foto's van de dame te zien.
Maar persoonlijk kijk ik toch naar het profiel teksten of ze bij mij past of niet

Kijk vergeleken te worden met iemand van 13 jaar jonger, ja, hehe...

Dan kan je nog zo voordelig lopen doen, maar ja, je bent wel boven de 40...

Kijk, ik kan ook wel denken, en misschien is dat wel zo; ik zag er veel beter uit toen ik 28 was dan haar, ja...

Trouwens, zoals ik zei, het interesseert me niet, ik kijk vrolijk op me foto's en verder, ja, de hele mediahype is gericht op uiterlijk, en slank en vooral jong.......

En als ik met een man van 40/50 over straat moet die naar jonge meiden loopt te loeren, ja ook en vooral christelijke mannen, ja, dan is het gelijk over.


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 februari 2013, 01:15
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 08:52
 
SHANITA130 schreef:
Hai Mamaloe,

Hahahaha LOL

Maak je geen zorgen, die kwam helemaal in zijn geheel niet aan.

Daar heb ik teveel zelfvertrouwen voor... Knipoog smiley

Ik kan ook wel iets terugzeggen, maar ja dat doe ik niet; dat zou denk ik écht geen leuke opmerking zijn. Twijfelende smiley

Hij was ook niet lullig bedoeld, Geschokte, onthutste smiley en zeker niet van foto Coole smiley met zonnebril maar meer leeftijd Engeltje smiley
Maar oké ook in een bejaardenhuis hebben mannen nog geen te verwezenlijken dromen toch Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 10:57
 
GERRIT084 schreef:
Hij was ook niet lullig bedoeld, Geschokte, onthutste smiley en zeker niet van foto Coole smiley met zonnebril maar meer leeftijd Engeltje smiley
Maar oké ook in een bejaardenhuis hebben mannen nog geen te verwezenlijken dromen toch Zieke smiley

O, niet van foto, maar meer leeftijd, ja, ik zou als man van 55 ook liever iemand willen van 20 als van 40...Heel vleiend voor de dames van 20, maar ja die worden ook eens 40....


Niet...


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 februari 2013, 10:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:12
 
SHANITA130 schreef:
O, niet van foto, maar meer leeftijd, ja, ik zou als man van 55 ook liever iemand willen van 20 als van 40...Heel vleiend voor de dames van 20, maar ja die worden ook eens 40....


Niet...



Nou Shanita, ik moet er niet aan denken om met een jongeman van die leeftijd een relatie te hebben.....Een oude bok met het groene blaadje , hoe luidt dat spreekwoord ook alweer?

En Gerrit? Droom lekker verder zou ik zo zeggen....... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:17
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nou Shanita, ik moet er niet aan denken om met een jongeman van die leeftijd een relatie te hebben.....Een oude bok met het groene blaadje , hoe luidt dat spreekwoord ook alweer?

En Gerrit? Droom lekker verder zou ik zo zeggen....... Knipoog smiley

ach Willemijn Lachende smiley soms ik dromen beter toch........... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:35
 
De enige mannen die een jong blaadje kunnen krijgen moeten en met een hoop poen over de brug komen, en ook nog eens 'good looking' zijn.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:42
 
SHANITA130 schreef:
De enige mannen die een jong blaadje kunnen krijgen moeten en met een hoop poen over de brug komen, en ook nog eens 'good looking' zijn.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja en bij veel gebrek aan alles Gefrustreerde smiley droom ik liever Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 11:47
 
SHANITA130 schreef:
De enige mannen die een jong blaadje kunnen krijgen moeten en met een hoop poen over de brug komen, en ook nog eens 'good looking' zijn.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat weet ik nog zo niet...van dat geld (en status) is dan wel weer waar...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 12:04
 
GERRIT084 schreef:
Ja en bij veel gebrek aan alles Gefrustreerde smiley droom ik liever Smiley met dichtgeplakte mond

De meeste dromen zijn bedrog Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252





Berichten: 4097

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 12:12
 
MAMALOE463 schreef:
De meeste dromen zijn bedrog Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Marco B. wordt wakker naast zijn droom. Dus wie weet... Knipoog smiley bestaat het wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 13:07
 
WILLEMIJN232 schreef:
Nou Shanita, ik moet er niet aan denken om met een jongeman van die leeftijd een relatie te hebben.....Een oude bok met het groene blaadje , hoe luidt dat spreekwoord ook alweer?

En Gerrit? Droom lekker verder zou ik zo zeggen....... Knipoog smiley

Ja, zo luid dat spreekwoord, dat hoorde ik al regelmatig als kind toen ik nog niet eens wíst wat dat betekende.... Knipoog smiley

Het wordt tijd voor het kleine huis....op de prairie. Lachende smiley


Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 4 februari 2013, 13:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 13:33
 
MAMALOE463 schreef:
De meeste dromen zijn bedrog Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik mag dan wel niet, aan Elmstreet wonen, de mijne komen altijd uit Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 15:33
 
Je bent een droom, die naast me ligt.


Ach, dat willen we allemaal, hooguit een paar mensen op CM alleen of vooral stiekem Engeltje smiley

Thomas, ook dat is cultuur.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 4 februari 2013, 15:58
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:04
 
Met kijken heb ik weinig problemen,wat is er mis mee?Ik kijk ook graag naar mensen,zonder bijbedoeling........
Als hun tong uit de mond hangt dan is er iets mis,dat begrijp ik ook welKnipoog smiley

Wat ik wat triestig vind is dat menig oudere man zichzelf zo jong inschat dat ze een veel jongere partner willen hebben.Een flink leeftijdsverschil kan prima maar ik denk dat het verkeerd is om dat als uitgangspunt te hebben.Is het puur omdat je een veel jongere vrouw wilt dan moet je wat vaker in de spiegel kijken Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Stel dat je als man een 15 jaar jongere partner hebt;als hij met pensioen gaat moet zij nog 15 jaar werken en als zij met pensioen gaat is hij 82.........


Leanne,nuchter

Ps.natuurlijk kun je overal waar ik "man" schrijf ook "vrouw" invullen


Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 4 februari 2013, 16:10
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:13
 
LEANNE226 schreef:
Met kijken heb ik weinig problemen,wat is er mis mee?Ik kijk ook graag naar mensen,zonder bijbedoeling........
Als hun tong uit de mond hangt dan is er iets mis,dat begrijp ik ook welKnipoog smiley

Wat ik wat triestig vind is dat menig oudere man zichzelf zo jong inschat dat ze een veel jongere partner willen hebben.Een flink leeftijdsverschil kan prima maar ik denk dat het verkeerd is om dat als uitgangspunt te hebben.Is het puur omdat je een veel jongere vrouw wilt dan moet je wat vaker in de spiegel kijken Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Stel dat je als man een 15 jaar jongere partner hebt;als hij met pensioen gaat moet zij nog 15 jaar werken en als zij met pensioen gaat is hij 82.........
Leanne,nuchter

Ps.natuurlijk kun je overal waar ik "man" schrijf ook "vrouw" invullen

en toch kennen we zo'n koppel...ze verschillen geen 15 jaar maar het scheelt toch niet veel. De vraag is waarom ze een koppel zijn? Liefde? Geld? Status? Geborgenheid? De goede looks? Het kan zoveel zijn...

Frank, ook niet dronken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZOEKER064





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:17
 
LEANNE226 schreef:
Leanne,nuchter

Ps. natuurlijk kun je overal waar ik "man" schrijf ook "vrouw" invullen

het spreekwoord luid niet voor niets: als de drank is in de man ...

ben benieuwd ... wat zegt Leanne met een paar borrels op?

Kun je dan ook man en vrouw verwisselen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:17
 
FRANKT627 schreef:
en toch kennen we zo'n koppel...ze verschillen geen 15 jaar maar het scheelt toch niet veel. De vraag is waarom ze een koppel zijn? Liefde? Geld? Status? Geborgenheid? De goede looks? Het kan zoveel zijn...

Frank, ook niet dronken

Het kan heel goed echte liefde zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575





Berichten: 483

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:23
 
SHANITA130 schreef:
De enige mannen die een jong blaadje kunnen krijgen moeten en met een hoop poen over de brug komen, en ook nog eens 'good looking' zijn.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

logisch toch....? Dat is tenslotte het enige dat telt Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 16:28
 
Mijn zus ik gelukkig getrouwd met een man die zestien jaar ouder is. Centen vielen er niet te halen en een george-clooney look-a-like is ie ook niet. Ze hebben het goed samen, en dat is prima toch? Ik ben zelf ook wel geneigd te vallen op mannen die iets ouders zijn, moet ik eerlijk zeggen.

Leeftijd is uiteindelijk maar een samenstelling van cijfertjes die niet zoveel zegt. Als 27-jarige heb ik genoeg meegemaakt in mijn jeugd en recente verleden om gevoelsmatig best wat ouder te funcioneren. Ik zou mezelf dus ook niet snel met iemand van mijn eigen leeftijd zien lopen, laat staan jonger. Je bent zo oud als je je voelt enzo
Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SWEETLADY000





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:27
 
TINE010 schreef:
Al scrollend over de pagina's, vallen mij een aantal dingen op waarvan ik denk: zou nou nog nooit iemand dit of dat tegen deze leuke jongen gezegd hebben? Bijv. zinnen die niet in je voordeel werken of foto's waar je voordeliger op zou kunnen staan.
En aangezien ik vind dat ik ook iets moet doen met deze gedachten, zet ik er maar een forum over op. Wie weet kunnen andere dames mij aanvullen. Uiteraard kunnen de mannen ons ook tipsch geven!

Tip1: zorg dat je niet op de foto staat net een leuke dame... Wij vrouwen denken dat we nooit aan haar kunnen tippen, dus zullen je minder snel mailen...

ik zou idd niet reageren als ik een man op fot ziet met een dame, hij weet niet wat hij mis loop
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: maandag 4 februari 2013, 19:29
 
LIES146 schreef:
Mijn zus ik gelukkig getrouwd met een man die zestien jaar ouder is. Centen vielen er niet te halen en een george-clooney look-a-like is ie ook niet. Ze hebben het goed samen, en dat is prima toch? Ik ben zelf ook wel geneigd te vallen op mannen die iets ouders zijn, moet ik eerlijk zeggen.

Leeftijd is uiteindelijk maar een samenstelling van cijfertjes die niet zoveel zegt. Als 27-jarige heb ik genoeg meegemaakt in mijn jeugd en recente verleden om gevoelsmatig best wat ouder te funcioneren. Ik zou mezelf dus ook niet snel met iemand van mijn eigen leeftijd zien lopen, laat staan jonger. Je bent zo oud als je je voelt enzo
Smiley die vol vragen zit

Ik sluit me hier bij aan. Toch heb ik ook ervaren dat verschil in leeftijd wel dégelijk een obstakel kan zijn. Ik denk dat het vooral gaat om de manier waarop beiden in het leven staan.

Tess, verwisselt zelfs wel eens mannen en vrouwen als ze niét dronken is..


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 4 februari 2013, 19:29
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Pagina 1 van 4