ChristianMatch
 


Forum

Berichten van TALITHA162
ChristianMatch forum index » Berichten van TALITHA162
Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 23:24
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
wisten jullie dat : ik eindelijk mijn uitnodiging heb gekregen voor diploma- uitreiking.
: ik heel erg trots erop ben !!! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 17:26
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
ZEELAND736 schreef:
Je haalt de woorden uit mijn mond...
Ook ik ben hier inmiddels van op de hoogte...(wat autisme betreft)
Staat trouwens heel veel op internet ...
Toch zijn mijn kinderen ingeënt....en ik stond daar ook achter...

Maar.............heb wel 2 kids met autisme...
Ooit is in een onderzoek hiernaar over gesproken...
Toen heb ik het naast me neer gelegd..(soort berusting)
Maar nu...(????)

ja ik vind het een eng iets, wij weten niet wat voor troep ze erin gooien , zo kunnen ze experimenteren op de kids , ze kunnen doen wat ze willen want hebben wij enige zicht erop???? en wat te denken van al die vage ziekten ineens waar je vroeger nooit van hoorde???? we moeten niet meer klakkeloos ervanuit gaan dat de regering en wereldleiders het beste met ons voor hebben. Nog een nadenkertje.... er gaan miljoenen om in de farmaceutische wereld denk je dan dat ze als ze WEL een ziekte kunnen genezen dat ons gaan vertellen en daarmee miljoenen euro;s mislopen??????? waarom er mysterieuze ziektes ineens tevoorschijn komen is zodat ze weer redenen hebben om medicijnen op ons te experimenteren. zo dus ook met vaccinatie het IS niet altijd goed wat ze geven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 15:19
BerichtOnderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
 
Buiten dat heb ik ook verhalen gehoord dat als kids net ziek zijn geweest en dan TOCH inentingen krijgen het hardstikke fout kan lopen , er zijn geruchten dat ze er autistisch door kunnen worden. Heb 1 verhaal uit eerste hand gehoord van een moeder die dat is overkomen, het ventje was net ziek geweest is toch ingeent hij was toen rond de 2 jaar hij sprak goed en ontwikkelde zich normaal, maar NA die inenting veranderde hij totaal, hij sprak niet meer en hij gedroeg zich ook autistisch , niemand wist wat ze met hem aan moesten, zijn mams heeft jarenlang voor hem moeten knokken om hem op een goede school etc te krijgen en de dingen weer uit hem te krijgen . Er zitten dus zeker gevaren aan inentingen want weten wij wat ze er allemaal in stoppen??? Het heeft dus 2 kanten, als ik ooit kids krijg zou ik het lastige keuze vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: maandag 24 juni 2013, 16:48
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God
 
DENNIS196 schreef:
Leuke topic! Behalve als humor inderdaad van de duivel is, dan bedoel ik natuurlijk: Boeiende topic! Knipoog smiley
Als je een speech moet houden is een oude, bekende truc om te beginnen met een kleine grap, omdat het de aandacht van de toehoorders vestigt. Vanuit dat oogpunt, laten we eens kijken naar een bijbels voorbeeld hiervan:
Handelingen 2: De heilige Geest is zojuist uitgestort over de discipelen. Ze praten allen in andere talen, en de menigte is "buiten zichzelf en raakten in verlegenheid, en de één zei tegen de ander: Wat wil dit toch zeggen? Anderen zeiden spottend: Zij zijn vol van zoete wijn. Maar Petrus, die daar met de elf anderen stond, verhief zijn stem en sprak tot hen:" ...
Ok nogmaals even, een speech begint met een kleine grap weten jullie nog?
..." Joodse mannen en u allen die in Jeruzalem woont, dit moet u bekend zijn en laat mijn woorden tot uw oren doordringen: Deze zijn namelijk niet dronken, zoals u vermoedt,.. " ok komt ie Lachende smiley ".. want het is pas het derde uur van de dag. " Met andere woorden, daar is het toch nog veel te vroeg voor! Heb ik altijd wel een humorvolle opening gevonden van de eerste speech ooit na de uitstorting van de heilige Geest! Lachende smiley

Voor wie het niet grappig vindt.. Ook goed hoor, ik zie er de humor wel van in.

Dennis

mooi voorbeeld ja !!!

en dan nog iets Jezus kwam op aarde als MENS dus denken jullie nou echt dat Hij nooit gelachen heeft of grapjes heeft gemaakt met zijn discipelen??? Tuurlijk was Hij vaak serieus over de dingen van God maar in Zijn vrije tijd zal Hij vast wel eens een grapje gemaakt hebben hoor .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 18:55
BerichtOnderwerp: jong en vrij gemeente den haag
 
DENNIS196 schreef:

Jong en Vrij is nog een relatief jonge gemeente, met gemeenten in Hellevoetsluis, Amersfoort, Sliedrecht, Den Haag en Twente. Daarnaast zijn er, direct verbonden aan JV zogenaamde "Gracebases", een soort kleine broertje/zusje- gemeentes van de grotere JV's. Sinds de start van de eerste gemeente, minder dan tien jaar geleden, hebben de gemeenten een zeer sterke groei meegemaakt. De stijl van de diensten wordt kenmerkend door het moderne karakter, waarbij je moet denken aan bv Hillsong-achtige aanbiddingsmuziek en preken met een persoonlijke aanspreekstijl en humor.
De gemeente onderscheid zich echter met name en vooral van andere "evangelische" gemeenten door een uitdrukkelijke focus op vergeving en genade op basis van geloof in Jezus. Dit geloof in Jezus wordt gezien als de basis voor het zijn van een nieuwe schepping in Jezus. De preken richten zich dan ook op het leren kennen van Jezus als grondlegger en borg van deze nieuwe schepping in de kerkganger. De focus ligt dus daarmee uitdrukkelijk niet op de kerkbezoeker en zijn zonden en tekortkomingen (met als gevolg schuldgevoel), maar op Jezus en zijn werk aan het kruis, waarin de gelovige mag leren wandelen en groeien.

Zoals bij elke kerk(vorm) zijn er ook kritiek- en verbeterpunten. Niet iedereen is het eens met de grote focus op genade, met name vanuit traditionelere hoeken. Daarnaast is het standpunt m.b.t. tot zegeningen en genezingen niet bij iedereen onverdeeld geaccepteerd. Tot slot, door de snelle en explosieve groei is men nog volop bezig ook onderling een band van broeders en zusters onder elkaar te worden. Ook het feit dat sommigen een uur of meer rijden om bij de diensten aanwezig te zijn helpt hierin niet direct mee, in ieder geval niet in vergelijking met een dorpskerk waar alle leden en contacten binnen de directe omgeving wonen.


Voor meer info:
www.jongenvrij.nl

Dennis

dank voor je heldere uitleg hihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:50
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
ROELANDE345 schreef:
Whaha ik zie het voor me
dokter ik eh heb nergens last van enne das niet goed zeggen ze op CM Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley


hahahahah
Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:37
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
[quote=BAPPI605]

uhh ik heb er het volgende over gevonden

Wat zijn blauwe ballen?
Als mannen veel zin hebben in seks, maar geen zaadlozing krijgen, krijgen ze een vervelend, drukkend gevoel in hun ballen. Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar de balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt. Vandaar de naam 'blauwe ballen'.
Nadat de man is klaar gekomen, stroomt het bloed vrij snel weg en heeft hij nergens last van. Maar zonder orgasme kan het wel twee uur duren voordat de ballen weer hun normale omvang hebben.

Dus het is medisch onderbouwt en heb begrepen uit research dat de 1 er wel last van heeft en een ander wat minder of niet .

sorry mensen niet aanstootgevend bedoeld maar meer om antwoord te geven op bappi en om mijn mening te onderbouwen.
mocht het toch verkeerd vallen dan mijn excuses
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 19:09
BerichtOnderwerp: jong en vrij gemeente den haag
 
BAPPI605 schreef:
Nergens, maar in de context van jong en vrij, associeer ik dan als ''in de 20 en niet getrouwd''
Ik vind het ook interessant als een kerk/gemeente zegt dat mensen ''vrij'' mogen zijn in hun kerk/gemeente... wat bedoelen ze daar precies mee? Zo vaak voelt men zich gebonden door alle tradities en regels die worden opgelegd.

ja nouja qua leeftijd denk ik niet dat ze er een groot ding van maken hoor als jij je jong van hart voelt :)))

En ja dat spreekt mij dus ook aan , ik kom om die reden al heel wat jaren niet meer in een gemeente omdat ik ook aan loop tegen al die dogma;s en al die kerkleringen en dat je maar in hun straatje moet lopen anders hoor je er niet bij , er is vaak weinig ruimte voor "vrij denkers" . Ik vertik het om klakkeloos iets aan te nemen alleen omdat anderen het zeggen ik onderzoek het zelf met de bijbel

Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 18:23
BerichtOnderwerp: jong en vrij gemeente den haag
 
BAPPI605 schreef:
Nee, voordat ik weer verkeerd begrepen wordt Gefrustreerde smiley ... jong en vrij suggereert dat je een bepaalde leeftijd moet hebben en single!
Heb even op de website gekeken... ziet er flitsend uit! Boodschap en intenties lijken mij oprecht! Jammer, niet in Amsterdam.

tja qua leeftijd weet ik ook niet aan wat voor categorie ik moet denken maar ik ben 36 en voel me nog zeker wel jong en vrij

Knipoog smiley en waar lees jij dat je single moet zijn voor die gemeente????????
ja ze zitten in 5 plaatsen maar ik hoorde iemand wel iets noemen over amsterdam ik zal hem is vragen of ze ook daar wat aan het opstarten zijn Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 18:20
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
mijn persoonlijke mening is dat geslachtsgemeenschap een behoefte is die God in de mens geplant heeft en daaruit komt het verlangen om intiem te zijn met degene waar je van houd, buiten dat zijn er talloze bewijzen te vinden dat het gezond is voor lichaam en geest om toe te geven aan die behoefte. Binnen een relatie/huwelijk zorgt het voor een sterkere emotionele band tussen elkaar, het zorgt voor ontspanning na een stressvolle dag, je groeit in liefde naar elkaar, het maakt "gelukstofjes " aan in je hersenen. En dan nog over hoe ermee omgaan in vrijgezelle status, ook dan heb je behoefte aan de natuurlijke drang, mijn persoonlijke mening is dat het gezond is nogmaals ook dan is het stressverlagend en komen er "geluksstofjes"vrij. Buiten dat bij de man is het ook nog is bekend als een man niets doet aan die behoefte dan kan hij beneden erg pijn krijgen . Om het maar netjes te verwoorden . Dus in mijn optiek is masturbatie toegestaan, en binnen liefdevolle relatie ook geslachtsgemeenschap , enige waarvan ik denk dat God er een hekel aan heeft zijn onenightstands .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 18:01
BerichtOnderwerp: jong en vrij gemeente den haag
 
BAPPI605 schreef:
jong en vrij... maak ik een kans daar? Knipoog smiley

haha een kans op wat???? Lachende smiley

het lijkt me leuk om met leden in contact te komen zodat ik misschien dan alvast wat mensen ken voor ik daar binnen wandel. Vind het beetje eng Verlegen lachende smiley
is voor mij nogal een stap vandaar mijn vraag Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: donderdag 20 juni 2013, 16:38
BerichtOnderwerp: jong en vrij gemeente den haag
 
Hoii allemaal ik ben heel erg benieuwd naar de jong en vrij gemeente in Den Haag zitten hier leden van die gemeente? Hoe ervaren jullie het in die gemeente? Ik denk erover om keertje te gaan kijken. Maar ben wel benieuwd of hier toevallig ook leden zijn en wat jullie ervaringen zijn Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 15:51
BerichtOnderwerp: chatten in chatbox!!!
 
TALITHA162 schreef:
dat vond ik nou ook !!!

waar blijven jullieeee?????
kom gezellig koppie thee met ons drinken !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: maandag 17 juni 2013, 14:49
BerichtOnderwerp: chatten in chatbox!!!
 
BAPPI605 schreef:
Toch wel leuk!! Lachende smiley
dat vond ik nou ook !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 17:37
BerichtOnderwerp: chatten in chatbox!!!
 
NATASCHA642 schreef:
altijd als ik er ben is er niemand of ze zeggen niks en als je eens dolt gaan ze boos weg .... zucht .... Gefrustreerde smiley

ligt eraan wie er in de chat zitten hoor het is momenteel erg gezellig juist !!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TALITHA162 (47)





Berichten: 16

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:32
BerichtOnderwerp: chatten in chatbox!!!
 
Heeey lieve cm'ers wij missen jullie in de chatbox !!! Het is allemaal niet eng hoor we zullen niet bijten!!!
Gister hebben we gezellig muziek met elkaar gedeeld !! dat was hardstikke fijn en gezellig !! Hou je ervan nieuwe mensen te leren kennen ? Vind je het leuk over verschillende onderwerpen te praten of juist beetje te dollen? wil je je verhaal kwijt en een luisterend oor ????? Kom dan gezellig naar de chatbox wij wachten op jullie !!! liefs van de chatters !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van TALITHA162
Pagina 1 van 1