ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ERWIN984
ChristianMatch forum index » Berichten van ERWIN984
Auteur Bericht
ERWIN984 (55)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 1 mei 2013, 19:42
BerichtOnderwerp: Kamer wil Godslastering schrappen.
 
ANNETTE050 schreef:
Als de Islam hier op den duur de twee derde van de meerdereid zou krijgen, kunnen zij juist deze wet tegen christenen gebuiken als zij de naam van Allah verkeerd zouden gebruiken.
Zij kunnen dan christenen op grond van deze wet vervolgen.
Deze wet is nu een zogenaamde dode wet, niemand trekt zich nog iets van deze wet aan en een discussie erover is al bijna niet meer mogelijk, omdat een groot deel van Nederland totaal niet meer begrijpt wat godslastering is, waarom ze Zijn Naam niet ijdel mogen gebruiken.

God houdt Zijn Kerk in stand, hoe of wat de duivel ook probeert.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERWIN984 (55)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 1 mei 2013, 16:45
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben
 
ERIKA129 schreef:
Denk dat best velen die hier zitten een zekere "angst" hebben om weer of voor het eerst lief te hebben..

Als ik me openstel wordt ik dan niet weer gekwetst? is deze man vrouw het waard om voor te vechten??
Ook als je nooit een relatie hebt gehad is er een angst geloof me!!
Want als je denkt wat op te bouwen en iemand te leren kennen kunnen ze je vies gebruiken en dan ben je gekwetst tot op het bot... Je dan weer open te stellen voor een nieuwe liefde geeft angst daar ontkom je volgens mij niet aan, dat is menselijk!

Kan me helemaal vinden in het bovenstaande verhaal, wat echter niet inhoudt dat je alles en iedereen over 1 kam moet scheren, maar het maakt in ieder geval mij wel behoudender.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERWIN984 (55)





Berichten: 3

BerichtGeplaatst: woensdag 24 april 2013, 02:36
BerichtOnderwerp: Geen dating meer als je geen seks wilt?
 
FRANKT627 schreef:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ERWIN984
Pagina 1 van 1