ChristianMatch
 


Forum

Berichten van LANFY127
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LANFY127
Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 23 juni 2013, 00:29
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
SHANITA130 schreef:
Nou soms kan ik die reacties wel begrijpen van ongelovigen...

Maar welke reacties van ongelovigen begrijp je dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 23:37
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
THOMAS968 schreef:
De kerken en de mensen die onze andersgeaarde medechristenen hebben uitgestoten, mogen diep door het stof. De liefde voor mensen heeft hier gelukkig gewonnen. Mogelijk vallen bij de gelovigen die homofilie als een ziekte beschouwen de schellen van de ogen en genezen de 'hulpverleners' zelf van deze liefdeloze dwaasheid. Veel Christenen hebben wat goed te maken. Jammer dat zo weinig homoseksuele mannen en vrouwen in de kerk gebleven zijn maar er was ook weinig plaats voor hen in de meeste kerkelijke herbergen. Voor een warme ontvangst is het nooit te laat. Het werd tijd ook.


Thomas.

Daar ben ik het voor 100% mee eens!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:40
BerichtOnderwerp: Minder dan 1 op 10
 
Dit snap ik niet zo goed! Ik heb op elk bericht een reactie ontvangen! Maar daarom is het toch ook een matchforum? Ik stuur geen berichten naar 55+, en als ik daar een bericht van krijg reageer ik wel! Waarom niet eigenlijk? Je weet nooit waar de heren of dames op zoek naar zijn en wees gewoon duidelijk in wat je wilt! Toch?

Ps, ik reageerde op de TS!


Laatst aangepast door
LANFY127
op vrijdag 21 juni 2013, 23:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 23:30
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
LEANNE226 schreef:
Goed nieuws:


Een van de grootste christelijke organisaties die homoseksuelen helpt hun seksuele gevoelens te onderdrukken heeft zich donderdag bij de homogemeenschap verontschuldigd. De voorzitter van Exodus International maakte excuses voor 'jaren van nodeloos lijden en veroordeling in de handen van de organisatie en de gehele kerk'.

'We hebben mensen pijn gedaan', zei voorzitter Alan Chambers in zijn toespraak op de jaarvergadering van Exodus in het Amerikaanse Orlando. 'We hebben ons in de cultuuroorlog gestort, en we hebben verloren. Het is tijd voor vrede.'

Exodus werd 37 jaar geleden in de Verenigde Staten opgericht en heeft 260 filialen over de hele wereld. De organisatie beloofde homoseksuelen te 'genezen' van hun geaardheid door middel van gebed en begeleiding. Sinds meer en meer deskundigen hun geduld met die denkbeelden verloren is de invloed van Exodus getaand. In streng christelijke kring is de gedachte dat homoseksualiteit een te genezen stoornis is nog wel springlevend.

Voorzitter Chambers is getrouwd met een vrouw, maar maakt geen geheim van zijn seksuele gevoelens voor mannen. Hij zinspeelde al langer op een koerswijziging van zijn organisatie. Donderdag zei hij voortaan te willen werken aan een warmere ontvangst voor homoseksuelen in de kerken

Goed nieuws! Wanneer beseft de mensheid eigenlijk dat ze een verheven diersoort zijn?
http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/dier-en-natuur/13451-homoseksualiteit-bij-dieren.html

En dat homoseksualiteit absoluut niet onnatuurlijk is, maar onnatuurlijk wordt gemaakt door kerk, religie en de manier zoals je opgroeid!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:58
BerichtOnderwerp: Forumregels
 
@ de CM redactie:

Heb contact gehad met de moderatie op FT en jullie kunnen de forumregels overnemen en aanpassen zoals jullie willen! Scheelt weer een hoop werk, denk ik dan! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:55
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
SHANITA130 schreef:
Nou soms kan ik die reacties wel begrijpen van ongelovigen...

Hoezo? Het zijn gewoon mensen die vragen hebben! Hebben "gelovigen" geen vragen dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 00:05
BerichtOnderwerp: Forumregels
 
THOMAS968 schreef:
Als een topic is verwijderd, zou ik mijn stukken graag wel terug willlen hebben, zeker als daardoor de verwijdering niet heeft plaatsgevonden. Mijn stukken zijn van mij en van niemand anders. Ook niet van CM. Je kunt niet verwachten dat je van alles een backup maakt om te voorkomen dat CM een heel topic verwijdert.

Verder vind er al moderatie plaats en die vindt plaats op basis van opvattingen waarmee er in de praktijk al regels zijn. Het probleem zit hem eerder in mensen die in hun bijdragen er van uit gaan dat de eigen opvatting de juiste is en die van anderen in strijd met het Christendom. Kerkelijke cultuur en Christendom worden vaak verward.

Thomas

Dat snap ik, maar in de praktijk zijn er vanuit CM geen regels! Je kunt hier discussiëren, maar uiteindelijk kan CM, op basis van hun niet getoonde reglement een topic kapen en verwijderen! Dat is en was mijn punt! Maar trusten! Ik ga lekker slapen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: woensdag 19 juni 2013, 00:01
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
JANE410 schreef:
http://youtu.be/NQCyroCWJE8

Fantastische muziek! Alleen de tekst staat mij persoonlijk niet aan! Maar de muziek is prachtig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:53
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
Vandaag onderweg naar een klant! Zoooon gaaf nummer! Geeft me altijd weer nieuwe inspiratie! Nog zoveel dingen te doen voordat ik er niet meer ben!

http://m.youtube.com/watch?v=9zlkNvEeUok
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:33
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
Oke! Thanks! Was alweer een nieuw topic gestart! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:25
BerichtOnderwerp: Forumregels
 
@ Christianmatch:

Mijn vraag is nog steeds waarom jullie helemaal geen forumregels hebben! Dat moet toch helemaal niet zo moeilijk zijn om die op te stellen? Dan weet iedereen die meedoet aan de discussies waar die aan toe is! In mijn opinie, die natuurlijk niemand hoeft te delen, denk ik, dat als je als betalend lid op een site, waar ook een forum aanwezig is, er regels moeten zijn! Ik had al een voorbeeld aangegeven:

http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=2511

Natuurlijk hoeft dat niet zo uitgebreid te zijn, maar een beetje betere moderatie kan hier volgens mij geen kwaad! Bovendien kan ik me goed voorstellen dat het frustrerend is dat je denkt dat je je best hebt gedaan in een discussie, en daar tijd in gestoken hebt, om vervolgens tot de ontdekking te moeten komen dat de redactie van CM, zonder iemand in te lichten, je posts verwijderd heeft! Rust er geen intellectueel eigendom op de dingen die je in een discussie op internet schrijft?
Dus ik zou jullie willen adviseren om in ieder geval toch een basis idee van forumregels op te stellen, en de moderatie wat te intensiveren. Maakt het iig ook makkelijker om iemand die "dwars ligt" eventueel te "bannen"!
Ps, typvout aangepasd! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LANFY127
op dinsdag 18 juni 2013, 23:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 juni 2013, 23:06
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
@Christian match:

Waarom hebben jullie alle laatste berichten verwijdert in dit topic? Voldeden deze niet aan de regels die jullie niet hebben? Volgens de foruminfo is de laatste post van een zeker Zeeland. Waarom kan ik dat niet teruglezen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 17 juni 2013, 22:06
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
KLUS667 schreef:
Weet je, de starter is grijs, dus niet meer lid, dus weg Slapende smiley .
Wel vreemd als hij een topic heeft gestart. Dit ruikt naar een complot en niet zo'n kleintje ook Knipoog smiley Clown smiley

Knipoog smiley Knipoog smiley Dat was mijn idee ook, maar waarom geven complottheoriedenkers nooit een concreet en verifieerbaar antwoord?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 17 juni 2013, 21:56
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
STEENTJE178 schreef:
Sorry, geen tijd om te reageren.
Ben een nieuwe complottheorie aan het uitwerken. Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

Leuk! Een mooi understatement! Dus complottheorieën gebeuren niet echt, maar worden uitgewerkt? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 17 juni 2013, 21:55
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
ROELANDE345 schreef:
ja en ik ben veel te bang voor die theorieen dus ................ Zieke smiley

Hoezo ben je er "bang" voor?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 17 juni 2013, 21:54
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
KLUS667 schreef:
Ik trap er ook niet in Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Waar zou je moeten "intrappen" dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: maandag 17 juni 2013, 21:52
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
PETRA373 schreef:
Ik niet Knipoog smiley

Knipoog smiley Maar jij begon erover!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 22:14
BerichtOnderwerp: De levenseinde kliniek .........een gat in de markt?
 
LANFY127 schreef:
Er moet mij toch wat van het hart! De topicstarter start een topic, waar uiteindelijk serieus op wordt ingegaan, en na herhaaldelijke vragen krijg je geen antwoord! Toch? Waarom? Wil de topicstarter alleen zijn/haar statement maken? Wat heeft het zowiezo dan voor zin om een topic te starten? Als je een topic start moet je toch wel een beetje voorbereid zijn op alles wat je daarna tegenkomt? Maar misschien werkt het hier anders? Geen idee!

Redactie van CM, een reactie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 20:52
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
Valt me tegen! Niemand geïnteresseerd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zondag 16 juni 2013, 20:47
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide
 
NATASCHA642 schreef:
geen onverwachte buitenlandse gasten dus Knipoog smiley goed blokken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Haha! Klopt! Deze keer niet! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 23:21
BerichtOnderwerp: plastische chirurgie .........kan dat ?
 
IFAN841 schreef:
Ik ken iemand die pastisch chirurgie moest laten uitvoeren om haar rug te ontlasten. Dus ja... Het kan en mag volgens mij...

Vind ik ook! Maar zelfs als iemand er daardoor leuker uit gaat zien, en zich daardoor zekerder voelt vind ik het ook prima!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 23:18
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje
 
Complottheorieën zijn er inderdaad altijd al geweest! Maar het probleem is altijd dat het veel moeilijker is om te bewijzen dat het waar is tov de informatie die we via de media krijgen! Een complottheorie bewijzen is vele malen moeilijker, zoniet ondoenbaar! Zie bijvoorbeeld de 9/11 complottheorie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 23:10
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
PIETER649 schreef:
als ze nou echt lef had, verbrandde ze de koran Coole smiley met zonnebril

Als je de fora leest heeft ze al veel verzoeken gehad om de Bijbel te verbranden! En, ach ja, waarom ook niet, zei de advocaat van de duivel! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 00:06
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
ROLF230 schreef:
Middeleeuws? Ik heb ook wel boeken verbrand. Weet niet wat daar zo vreemd aan is.

Nog een keer! Welke dan? Maar zeer zeker omdat je zelf met een schone lei wilde beginnen?! Toch? Niet om mensen te veroordelen omdat ze een bepaald boek hebben gelezen! Als je het persoonlijk, voor jezelf doet, doet heb ik daar echt geen probleem mee! Maar wel als je mensen erin probeert mee te trekken dat ze dat ook moeten doen omdat ze anders in de hel terechtkomen! Hoe hilarisch is dat!? En dat is wat Gerda Tolsteyn doet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 juni 2013, 23:31
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
PETRA373 schreef:
Serieus hè, ik heb best wat dingen weggegooid toen ik tot geloof kwam, boeken over reiki. Yoga etc....
Zelfde iDee denk ik met in een kampvuur gooien ofzo denk ik.
En ja heel wat muziek c.d ,'s

Dingen die echt niet van God waren, waar ik niets meer mee te maken wou hebben.

Dus ja lanfy, middeleeuwse dingen gebeuren ook nog in 2013

Maar dat is ook het grote verschil! Als iemand persoonlijk boeken verbrand omdat diegene er zich niet aangetrokken toe voelt, oke! Maar zoals Gerda Tolsteyn het doet is gebaseerd om angst op te wekken bij anderen! Niets meer en niets minder!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Boekverbranding.


Quote:
De 19e-eeuwse Duitse dichter Heinrich Heine heeft ooit eens de beroemd geworden uitspraak gedaan dat "wo man Bücher verbrennt, verbrennt man auch am Ende Menschen".


Het motief voor boekverbranding komt neer op censuur op morele, religieuze en politieke gronden.

En dat is wat er mis mee is! Denk ik dan! Knipoog smiley


Laatst aangepast door
LANFY127
op vrijdag 14 juni 2013, 23:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:44
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie hiervan?
 
ROLF230 schreef:
Middeleeuws? Ik heb ook wel boeken verbrand. Weet niet wat daar zo vreemd aan is.

Welke dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:40
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
NATASCHA642 schreef:
wat zoek je hier dan ? als ik zo vrij mag zijn te vragen want je lijkt mij iemand die alles mooi voor mekaar heeft.

klaagt nooit ... saai saai je moet wat te mopperen hebben of gaat alles je voor de wind?

Sorry voor het vorige bericht! Maar wat heb jij te klagen? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:38
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
schreef:

En heb ook niks te klagen! Jij wel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 22:36
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
NATASCHA642 schreef:
wat zoek je hier dan ? als ik zo vrij mag zijn te vragen want je lijkt mij iemand die alles mooi voor mekaar heeft.

klaagt nooit ... saai saai je moet wat te mopperen hebben of gaat alles je voor de wind?

Hoi Natascha! Zal je dubbele vraag beantwoorden! Zoals ik in het leven sta heb ik inderdaad alles lekker voor elkaar! Ik ben hier alleen om nieuwe vrienden te zoeken/vinden! Thats it! Toch niks mis mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LANFY127 (54)





Berichten: 233

BerichtGeplaatst: donderdag 13 juni 2013, 21:53
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
JANE410 schreef:
Yeeeeeeeeeeee, herkenning Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Laatst kreeg ik een mailtje Smiley die vol vragen zit waarvan ik dacht mmmmhhh. Hij zei: ik mocht al mijn problemen tegen hem vertellen, hij wilde een luisterend oor voor me zijn???. Ik heb helemaal geen problemen in mijn profiel staan Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley . Kan dit wel schrijven, hij is toch al weer vertrokken Verraste, verbaasde smiley

En wat je zegt Nathasja, alleen is maar alleen

Alleen is maar alleen! Ja dat klopt! Maar je kunt er ook zo over denken: een relatie hebben is het met zn tweeën oplossen van problemen die je alleen nooit zult hebben! Ook een leuke gedachte toch? Als ik eerlijk en realistisch ben, vooral tov mezelf, en dan kun je het ook zijn tov anderen, vind ik het alleen zijn helemaal niet zo erg! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van LANFY127
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ... 8 Volgende
Pagina 3 van 8