ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ERIKA732
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA732
Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: zondag 1 juni 2014, 22:15
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ANNA415 schreef:
Star Wars kijken Knipoog smiley Clown smiley

Volgens mij lijk je daar zelfs al op Verraste, verbaasde smiley

Fijn kamp he juffrouw Anna Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 mei 2014, 16:42
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
ANNA415 schreef:
net een gegrild half haantje op Kwijlende smiley

Die heb ik hier voor morgen Knipoog smiley
Vanavond ga ik met mijn zus een pannenkoek eten Kwijlende smiley zwager en neefjes zijn naar de kuip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 12:09
BerichtOnderwerp: Gaan er nog mensen naar de singledag in Leersum?
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Er is nog genoeg plek voor vrouwen hoor.

Het klopt dat de mannen altijd iets meer tijd nodig hebben om zich op te geven (en de vrouwen vervolgens op een wachtlijst terecht komen). Maar het komt eigenlijk altijd goed.

Van harte welkom dus!

Owwwwwww foutje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 10:09
BerichtOnderwerp: gaan we weer picknicken? O:)
 
ANNA415 schreef:
Lachende smiley Clown smiley Kwijlende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden


Zo te zien kan Anna dan dus ook Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 mei 2014, 10:08
BerichtOnderwerp: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
 
JANS221 schreef:
Je bent natuurlijk vrij om te denken wat jij denkt en te vinden wat jij vindt, alleen ben ik het er niet mee eens. Natuurlijk mogen die kerken er zijn, ik vind het alleen erg jammer dat vrouwen hun talenten niet mogen gebruiken. Dan kun je zeggen: `Ik heb er geen problemen mee`, maar wat als een ander dat nu wel heeft en graag een ambt zou willen vervullen en dat als haar roeping voelt? Je vindt dan als vrouw geen plaats in je eigen kerkelijke gemeente. Geen plaats in de herberg. Je kunt dan natuurlijk een ander kerkgenootschap zoeken en daar als voorganger gaan werken, maar het blijft jammer dat dat nodig is. En ik ken die vrouwen: Je door God geroepen weten om voorganger te worden, maar door mensen geweigerd en tegengehouden worden. Triest toch? Dat kan een hoop verdriet geven.

En daarom ben het gewoon niet er mee eens dat men maatschappelijke verhoudingen van eeuwen geleden in stand wil houden en daarvan zegt dat God dat zo wil. Het is een interpretatie zoals men zelf denkt en het wil.
De mensen (zowel mannen en vrouwen) die niet zoals jij denken en er wel moeite mee hebben, hebben waarschijnlijk al lang de kerk waartoe jij behoort verlaten.
Dus de gedachte: `ik heb er geen moeite mee`, is volgens mij niet het antwoord op het blijven vasthouden aan deze traditie, als je bedenkt dat anderen vrouwen er wel moeite mee hebben en je daar andere vrouwen ook verdriet mee kan doen.

En Erika, weet je wat nu zo mooi is……..ook ik ga naar de PKN, net als jij…….gelukkig is er zelfs binnen dit kerkgenootschap de ruimte om verschillend te denken en dat is alleen maar goed!

------------

Gelukkig zijn we er sinds 1330, toen op verzoek van Paus Johannes XXII het volgende werd geschreven, er wel op vooruitgegaan: (nu overal de vrouw in het ambt nog)

-Eva is de moeder van de zonde. Van dan af werd de vrouw een instrument van de duivel.
-De vrouw verleidt de man met leugenachtige lokmiddelen en listen. Ze schildert haar gezicht, danst erotisch en heeft betrekkingen tijdens de menstruatie.
-Sommige vrouwen zijn goddeloze waarzegsters en toveren, verhinderen de voortplanting, doden kinderen en storten maagden in het verderf. Vrouwen werken ongeloof in de hand door zich over te geven aan de vleselijke passie.
- Haar kenmerken zijn: dwaas- en onwetendheid, schreeuwerig en babbelziek, onstandvastig, twistziek en opvliegend.
-Het boek waarschuwt de echtgenoot voor het onheil van het huwelijk.
-Vrouwen sturen als onzuivere wezens het kerkelijk leven in de war en meiden hebben een slechte reputatie.

Ik begrijp jou instelling ook wel zeer zeker, en dat het jammer is dat de vrouwen die de roeping voelen dan uit de kerk vertrekken is triest ben ik met je eens..

En toch voel ik me er goed bij dat bij ons alleen mannen zich in het ambt bevinden en tja weet zeker dat er binnen de PKN veel richtingen zijn waar vrouwen in het ambt staan, denk zelfs dat mijn stroming binnen de PKN de enige is die het nog op deze manier doen....

Pfff ben blij dat we niet meer naar die paus hoeven te leven Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 23:35
BerichtOnderwerp: Gaan er nog mensen naar de singledag in Leersum?
 
MIR753 schreef:
Hallo allemaal,

Was benieuwd of er nog mensen naar de singledag in Leersum gaan?

Groeten Mir

Volgens mij was er alleen nog maar plaats voor mannen dat ik laatst in een mail las... kan het verkeerd hebben hoor maar dat is vaak zo met activiteiten van cm dat de mannen altijd ehhhhh soort van drempelvrees lijken te hebben Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 23:33
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ROELANDE345 schreef:
het regent hier nog Boze smiley

Tot 5 uur vanmiddag Boze smiley dacht dat het nooit droog zou worden pfff
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 23:32
BerichtOnderwerp: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
 
JANS221 schreef:
De vraag in dit onderwerp is: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
Iets wat in de kerkelijke traditie zo gegroeid is, hoef je niet koste wat het kost te blijven handhaven of verdedigen. Tradities kunnen mooi zijn maar ze zijn niet dé norm om naar te leven. Vroeger was de samenleving anders, mannen en vrouwen waren toen niet gelijkwaardig. Dit werd over het algemeen ook zo aanvaard. Er staat ook dat slaven hun meesters onderdanig moeten zijn. Moeten we daarom de slavernij ook maar weer invoeren? Mannen en vrouwen zijn nu gelijkwaardig. En dat is alleen maar winst. Wij leven nu en dat is nu eenmaal een andere tijd als vroeger. We kunnen en hoeven nu niet te leven zoals dat in de cultuur van de Bijbel gebruikelijk was. Het is onmogelijk om daar aan vast te houden en te denken dat God dat zo wil. We leven nu en we moeten het christendom vertalen naar deze tijd en niet star blijven vasthouden aan kerkelijke tradities en dogma s en ook niet aan maatschappelijk verhoudingen die in een Joods en Grieks ver verleden misschien wel prima functioneerden. We leven in een maatschappij waarin mannen en vrouwen gelijke rechten hebben, vroeger was dat inderdaad anders, maar dat wil niet zeggen dat dat dan ook de norm voor vandaag moet zijn en dat we moeten vasthouden aan de man-vrouw verhoudingen uit vroeger tijden.

God heeft de mens geschapen: mannelijk en vrouwelijk. Samen waren zij mens, compleet. Ik begrijp dan ook niet dat wij dat uit elkaar halen en dat mannen in kerkelijke gemeenten beslissen dat zij wel talenten en gaven van God krijgen om een ambt te vervullen en vrouwen niet.
Juist omdat mannen en vrouwen niet gelijk (maar wel gelijkwaardig zijn) zou het zo mooi zijn als ze elkaar ook in het uitoefenen van de ambten aan zouden vullen. Ieder op zijn/haar eigen wijze. God is geen man, God is mannelijk en vrouwelijk. En wij zijn geschapen naar zijn beeld, mannelijk en vrouwelijk.

Kan me een heel eind vinden in je stuk Jans, maar wat als ik of een ander er nu geen problemen mee hebben dat deze traditie bij ons nog wel bestaat? Want ik heb daar namelijk bij ons in de kerk totaal geen moeite mee.. En ja er is bij ons ook veel veranderd en aan het veranderen... Zal daar niet verder over uitweiden want dan zal het een ander topic naam hebben Knipoog smiley Als ik jou stuk lees krijg ik het gevoel dat jij het echt niet vind kunnen dat deze kerken er nog zijn... (interpreteer het misschien verkeerd dan hoor ik dat graag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 23:23
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
TRIJNIE671 schreef:
ben even terug , gezellug he ?? Knipoog smiley

Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: donderdag 29 mei 2014, 23:20
BerichtOnderwerp: gaan we weer picknicken? O:)
 
JUSTME633 schreef:
geen probleem, hoor anna; we schuiven wel aan met een man of 80...........

mogen we t adres effetjes? Engeltje smiley


maar goed; ik begreep dat er van CM al een uitje gepland staat die dag
zullen we een datum prikken?
roepen jullie eens welke weken je wel en niet zou kunnen?

DE week erop Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 22:17
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
PETRA373 schreef:
Oh Smiley die vol vragen zit Nou word ik nieuwsgierig...wat ga jij vanavond doen????
Petra die grieperig is, dus wat op pc hangt en ook energie spaart voor vanavond, dan komen twee kleinkinderen van me logeren Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Haha die reactie verwachte ik al Clown smiley
Heb vanavond de tweede avond gehad voorinschrijving avondvierdaagse die maandag begint Knipoog smiley
250 inschrijvingen in 2 uur op de 5 km pfff dacht dat er geen einde aan kwam.. Maar wel weer super maandag word er in ieder geval gestart met 5100 lopers die nu al zijn aangemeld Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 22:14
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
ZEELAND736 schreef:
Ja echt??? Knipoog smiley

Yep en voorlopig zijn jullie niet van me af ook ;)
Na wat heen en weer gemail is alles goed gekomen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:44
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
STEENTJE178 schreef:
*slaakt zucht van opluchting* Tot gauw dan maar weer! Knipoog smiley

Ben er nog Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:43
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
STEENTJE178 schreef:
Oke, fijn! Wachten we daar ff op! Knipoog smiley

Recept staat onder een nieuw topic steentje Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:43
BerichtOnderwerp: Recepten
 
Er is mij gevraagd naar een recept en aangezien het recepten topic van het verleden is verdwenen maak ik maar een nieuwe Knipoog smiley
Dit recept wat ik nu plaats is zonder pakjes en zakjes gemaakt maar met kruiden. Het is een groot recept omdat ik alleen ben maak ik 1 keer het recept en maak er lasagna van en ik vries twee porties in dan roerbak ik bv paar soorten groente doe er de kant en klare mix bij en dan met macaroni of spaghetti dus heb drie keer eten met hetzelfde recept maar toch steeds anders Lachende smiley

LASAGNE
Ingrediënten
1 ui, gesnipperd
3 teentjes knoflook
500 gram rundergehakt
italiaanse kruiden vers of gedroogd(basilicum, oregano, majoraan, peterselie, paprikapoeder)
1 laurierblaadje
sambal
3 kleine blikjes tomatenpuree
1 blik gepelde tomaten, in stukjes gesneden
1 pak gezeefde tomaten
1 pak lasagnevellen
olijfolie
2 bolletjes mozzarella (of geraspte kaas)
50 gram boter
50 gram bloem
500 ml koude melk
suiker, peper, zout

Bereidingswijze
Voor de bolognesesaus:
Snipper de ui en fruit deze in een koekenpan met wat olijfolie.
Voeg de fijngesneden knoflook toe.
De tomatenpuree toevoegen en even hard verwarmen (totdat het niet zo meer zo zurig ruikt).
Gehakt, kruiden (naar eigen inzicht), peper en zoet toevoegen en bakken totdat het gehakt gaar is.
Gepelde tomaten (in stukjes gesneden) en gezeefde tomaten toevoegen en op smaak brengen met sambal, suiker (eventueel) en het laurierblaadjes toevoegen. Minimaal een half uur laten sudderen, langer mag. Af en toe roeren.
Ondertussen de oven voorverwarmen op 180 gr. C.

Voor de bechamelsaus:
Boter smelten (niet bruin laten worden), bloem erdoor roeren en verwarmen. Het wordt een soort klont, maar dat komt goed. Daarna beetje bij beetje de koude melk met een garde erdoor roeren. Laten koken en blijven roeren tot je een dikke saus hebt. Op smaak brengen met zout en peper.

In een ingevette ovenschaal de lasagne opbouwen.
Eerst een laag bolognesesaus, dan de bechamelsaus en vervolgens de in plakjes gesneden mozzarella, dan een laag lasagnevellen. Dit herhalen totdat de saus en lasagnevellen op zijn. Eindigen met een laagje mozzarella (of geraspte kaas).

Afdekken met aluminiumfolie en in het midden van de oven zetten. Na 30 minuten de folie verwijderen en dan nog 15 minuten in de oven laten staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:37
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
ROELANDE345 schreef:
weer eens inglogd op CM. Kreeg zo maar 7 dagen kado omdat ik een enquette heb ingevuld Lachende smiley
Dus hallo allemaal I am back Clown smiley

Hey Roelande.. haha ze strooien met enquêtes zo te lezen alleen is de mij beloofde dagen nog niet gegeven dacht dat ik vandaag al niet meer in kon loggen maar ben er nog tot vanavond of zo...

Las dat je de liefde hebt gevonden veel liefde en geluk samen!!!

Wat heb ik gedaan?? De boodschappen verder nog niet zoveel even energie sparen voor vanavond Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:35
BerichtOnderwerp: Genesis
 
LAURA291 schreef:
Misschien heb je hier iets aan:

http://www.youtube.com/watch?v=KInlGG2U8gA

Ja zo zou het idd te verklaren kunnen zijn dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:32
BerichtOnderwerp: Mededelingen over forum
 
CHRISTIANMATCH schreef:
Er is een nieuwe regel toegevoegd aan de forumregels:

Je bent vrij om jouw tekst te wijzigen, maar laat hem staan zodra jouw tekst gequoot is. Anders geeft het teveel onduidelijkheid binnen de discussies.

Top idd erg duidelijk zo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: woensdag 28 mei 2014, 14:30
BerichtOnderwerp: Vrouwen in het (kerkelijke) ambt. Vóór of tégen....?
 
IRIZXX484 schreef:
Met alle respect hoor, Erika, maar ik denk dat je wat meer buiten de vaste kaders van je opvoeding en kerkelijke omgeving moet kijken. Misschien is dit een gevalletje generatiekloof, maar volgens mij leven wij in een tijd dat vrouwen carrière kunnen maken en niet meer altijd maar afhankelijk moeten zijn van een man. Het zou je verbazen wat er in de geschiedenis allemaal aan is gedaan om bepaalde groepen mensen te onderdrukken, zeker ook vanuit de kerk. De onderdrukking van de vrouw kent een lange geschiedenis, maar vergeet niet dat de vrouw niet altijd in onderdrukking heeft geleefd, en nu eindelijk bezig is los te breken van de kettingen die ons vrouwen al eeuwenlang hebben gekneveld door de masculiene overheersing in Europa. Ze hebben ons als minderwaardig bestempeld, beticht van hekserij, en machtige, dissidente vrouwen op de brandstapel gegooid. En nu is eindelijk de tijd aangebroken dat wij weer onze waardigheid terug kunnen krijgen. Vrouwen in het kerkelijke ambt...ik snap niet waarom dat een probleem moet zijn!

De onderdrukking die ons vrouwen heeft getroffen is dezelfde onderdrukking die onze zwarte broeders nog steeds moeten doorstaan. Hoeveel zwarte broeders hebben zich al afgewend van het christendom door misbruik van het geloof voor de kwade bedoelingen van onderdrukkers. Wist jij bijvoorbeeld dat Jezus eigenlijk zwart was? Dat de blanke machthebbers dit hebben willen ombuigen ten behoeve van het creëren en behouden van het blanke superioriteitsgevoel is echt schokkend.

Ik bewandel het pad van de Heer, maar ik laat me niet gekmaken door de praatjes van machthebbers die in het verleden en in het heden het geloof hebben misbruikt en misbruiken om het volk te misleiden. Educate Yourself! Stand up for your rights en het allerbelangrijkste: DON'T BELIEVE THE HYPE!

Jij hebt het over kaders en buiten mijn opvoeding kijken maar ik heb niet gezegd dat ik dat nooit heb gedaan he want dat heb ik wel zeker Knipoog smiley Ik ben bijna 40 jaar en heb in mijn leven het nodige meegemaakt in veranderingen in de gemeente en ben in diverse andere kerken geweest.. Maar ik voel me hier thuis en zie het niet als een punt emancipatie..

Nee voel me zeker niet aangevallen ga alleen in op wat je zegt.
Ik voel me dus totaal niet onderdrukt of wat dan ook en ik respecteer wat een ander voelt en denkt.. En ja ik bewandel ook het pad met onze Heer en ik laat me dus ook niet gek maken... Dit is wat ik voel en wat ik wil.. Als je de 40 nadert dan mag je hopelijk een hoop al ervaren en geleerd hebben hierin Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:58
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
STEENTJE178 schreef:
Neeeeeeeeeeee Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Gauw weer terugkomen hoor!! Knipoog smiley

Stttttttttt stil maar *geeft pak tissues door*
Komt goed skatje Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:55
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
STEENTJE178 schreef:
Oei..... jij wilt vast niet het recept geven welke je als basis voor de saus hebt gebruikt..... Coole smiley met zonnebril

Als jij die wilt hebben dan krijg jij die wel van mij moet je alleen ff wachten tot ze mn abbo weer verlengt hebben Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:07
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
STEENTJE178 schreef:
Volgens mij....... hebben we dat vaker gehoord/gelezen Knipoog smiley Dus valt het ongetwijfeld weer mee, Voila!

Dat verhaal komt toch elk jaar rond juni tevoorschijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Omdat Boze smiley dan naar de picknick wil maar omdat Boze smiley dan de hei niet kan vinden moet tie achter iemand aanrijden.. en dan bied iemand Boze smiley een lekker boutje aan en dan moppert tie nog Geschokte, onthutste smiley

Wat heb ik gedaan?? Nou gewoon mijn huishouden, beetje haken, beetje chatten een gewone dag dus Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:03
BerichtOnderwerp: Het weer
 
STEENTJE178 schreef:


Voor iedereen die wel wat zonnestraaltjes kan gebruiken! Knipoog smiley

Nu nog de echte en ben weer helemaal happy Lachende smiley
@watkenertochveeluutdeluchtvalle
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 21:01
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Heerlijk eigen gemaakte Lasagna zonder pakjes en zakjes gezonder kan het echt niet Kwijlende smiley
Toch wel fijn dat ik koken leuk vind Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 14:35
BerichtOnderwerp: wel of niet bidden
 
ROADY558 schreef:
Als ik een zoontje zou hebben, zou ik van het ventje houden.
Ik zou het beste met hem voorhebben en hem opvoeden zo goed ik kon.

Ik weet op den duur heus wel wat hij nodig heeft, maar toch doet het me goed als hij erom vraagt. Wellicht leer ik nieuwe kanten kennen van hem.

Ik weet heus wel en voel wel aan als hij iets uitgevreten heeft wat niet mag.
Toch doet het me goed als hij daarmee eerlijk voor de dag komt.

Ik weet heus wel dat ik van hem zal blijven houden ook al kwetst hij mij.
Toch zal het me goed doen, als hij naar me toekomt en zegt: "sorry pap".

Zou het bij onze Hemelse Vader veel anders zijn?

Mooi en duidelijk!

Ik zie bidden idd als het praten met God, net wat steentje ook zei het houd de relatie levend die je ook in het dagelijks leven met een partner nodig hebt! En het is niet alleen God vragen ergens om he, dan zou je enkel en alleen bidden voor jezelf... Ik begin mijn gebeden altijd door eerst te danken voor alles.... Ja zelfs als ik het moeilijk heb kan ik danken om wat Hij me dan toch heeft gegeven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 14:30
BerichtOnderwerp: Het weer
 
ZEELAND736 schreef:
Viel mij ook op....

Knipoog smiley

Gisteren wel wat regen en onweer gehad maar code geel wat een geneuzel toch af en toe Twijfelende smiley Gelukkig was het om half zes droog toen het gala van mijn nichtje begon(stonden we gelukkig lekker zonder plu en konden de cabrio's dakkie neer doen) Vandaag pfffffff houd het nog op met regenen?? Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 mei 2014, 14:24
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
STEENTJE178 schreef:
*zoekt de Vind-ik-leuk-knop* Lachende smiley

Blijf zoeken dan Knipoog smiley Ga rond middernacht op grijs op CM moet mijn half jaar gaan activeren dan ben ik er gewoon nog en anders geen idee wanneer ik er weer ben Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: maandag 26 mei 2014, 10:03
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
MARCEL091 schreef:
Motiveren om op een hoger niveau te komen heet dat Erika Knipoog smiley

Kijk das dus positief... Anna mopper niet zo op die man hij wil je hellepe Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat ik ga doen pfff mezelf op de fiets hijsen richting de sportschool en hopen dat de buien nog lang wegblijven...
Vanavond hebben 2 nichtjes gala en ja ik wil kijken en ja we willen geen hoosbuien en onweer @ vrees het ergste Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: zondag 25 mei 2014, 22:03
BerichtOnderwerp: Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
 
STEENTJE178 schreef:
De ene helft is er weer een poosje hoor! Knipoog smiley
*geeft zakdoekjes aan EriKa Knipoog smiley *

Maar ehm....... wat leuk om al die "oude" bekenden hier weer te zien!!! *zwaait*

Hey steentjeeeeeeeeeee *thanks voor snotlappie en zwaait terug* Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA732 (49)





Berichten: 113

BerichtGeplaatst: zondag 25 mei 2014, 15:38
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
ANNA415 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Aaaaaaaaaaaaa weer een man die niet lief tegen je doet anna Boze smiley
nah seg hoe kan da nouuuuuu Clown smiley

Wat ik ga doen vandaag nou ehhhh naar de kerk en verder niks het is zondag he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA732
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4