Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 16:15
|
|
|
Wie gaat er mee naar het concert van de gospelband Trinity
Het concert is in Zuidhorn (Groningen) en begint om 20.00 uur.
De band Trinity vindt zijn oorsprong in Peru (Zuid-Amerika). Drie van de vier bandleden - Johan (28), Elbert (26) en Niek (24) Smelt - zijn daar opgegroeid als MissionKids. Als kind werden de broertjes in Peru gegrepen door de mooie muziek én geraakt door de armoede. Nu vormen ze al zo’n 6 jaar samen met hun goede vriend Bert Bos (24) de succesvolle band Trinity.
Voor Trinity is het mixen van verschillende culturen, talen en muziekstijlen geen eenmalig project. ‘Het is wie we zijn’, vinden de bandleden. De band speelt een bijzondere mix van Peruaanse invloeden, Keltische klanken en Europese popmuziek.
Ze hebben de Gospel Award 2010 gewonnen.
http://www.welkominzuidhorn.nl/actueelzuidhorn/nieuwsuitzuidhorn/concertvantrinityinzuidhornop7meikaarten.html
Let op: zelf toegangskaarten bestellen ....
Aanmeldingen:
Billy701 Crossroad317
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 22:36
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wie gaat er mee naar het concert van de gospelband Trinity
De band Trinity vindt zijn oorsprong in Peru (Zuid-Amerika). Drie van de vier bandleden - Johan (28), Elbert (26) en Niek (24) Smelt - zijn daar opgegroeid als MissionKids. Als kind werden de broertjes in Peru gegrepen door de mooie muziek én geraakt door de armoede. Nu vormen ze al zo’n 6 jaar samen met hun goede vriend Bert Bos (24) de succesvolle band Trinity.
Voor Trinity is het mixen van verschillende culturen, talen en muziekstijlen geen eenmalig project. ‘Het is wie we zijn’, vinden de bandleden. De band speelt een bijzondere mix van Peruaanse invloeden, Keltische klanken en Europese popmuziek.
http://www.welkominzuidhorn.nl/actueelzuidhorn/nieuwsuitzuidhorn/concertvantrinityinzuidhornop7meikaarten.html
Aanmeldingen:
Billy701 Crossroad317 | Majaro438
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 13:16
|
|
|
Wie gaat er mee naar het concert van de gospelband Trinity
Aanmeldingen:
Billy701 Crossroad317 Majaro438 Trijnie671
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zondag 24 april 2011, 13:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 april 2011, 13:20
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wie gaat er mee naar het concert van de gospelband Trinity
Aanmeldingen:
Billy701 Crossroad317 Majaro438 Trijnie671
.. |
waarom zijn die leuke dingen altijd zo ver in het land te doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 19:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | waarom zijn die leuke dingen altijd zo ver in het land te doen? |
Verhuizen?? Dan zit je dicht bij de leuke dingen én de leuke mensen én de leuke steden én.. én...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 19:20
|
|
|
INEZ910 schreef: | Verhuizen?? Dan zit je dicht bij de leuke dingen én de leuke mensen én de leuke steden én.. én... |
Behalve Friesland gaat er niks boven Groningen he. Jammer dat de stad Groningen niet de hoofdstad van Friesland is.Verder is het een goede tip van Inez.
Thomas, de omgangsvormen zijn in ieder geval prettig hier.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 26 april 2011, 19:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 19:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | waarom zijn die leuke dingen altijd zo ver in het land te doen? |
Is België opeens Nederland geworden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 19:54
|
|
|
INEZ910 schreef: | Verhuizen?? Dan zit je dicht bij de leuke dingen én de leuke mensen én de leuke steden én.. én... |
Jamaar, ik woon al in Nederland. En ik durf er op te wedden dat wanneer ik het noorden ga wonen al die leuke dingen dan weer in het zuiden zullen plaats vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 19:56
|
|
|
...ik vraag me af wat die andere én...én...zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 19:57
|
|
|
MARIO216 schreef: | Is België opeens Nederland geworden? |
als je op de pn nog eens gaat voetballen met de meisjes van Thirza zal ik eens een baksteen in de bal stoppen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 20:02
|
|
|
MARIO216 schreef: | Is België opeens Nederland geworden? |
Ik ga tegen W-tje zeggen dat je me plaagt en dan mag je met ons niet mee naar Zuidhorn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 20:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als je op de pn nog eens gaat voetballen met de meisjes van Thirza zal ik eens een baksteen in de bal stoppen... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 20:23
|
|
|
Ik ga niet mee, veels te ver, ook voor mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 20:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ga tegen W-tje zeggen dat je me plaagt en dan mag je met ons niet mee naar Zuidhorn |
We kunnen niet zonder de Belgen Frank...de liefde is gewoon te groot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 20:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jamaar, ik woon al in Nederland. En ik durf er op te wedden dat wanneer ik het noorden ga wonen al die leuke dingen dan weer in het zuiden zullen plaats vinden. |
Nee joh, hier is het het leukst.. ik mis niks aan het niet wonen in het zuiden
.. en Trinity moet je gewoon een keer meemaken, de cd klinkt al lekker, life is vast nog leukerderderder. Ik ga ook, met een vriendin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 20:55
|
|
|
INEZ910 schreef: | Nee joh, hier is het het leukst.. ik mis niks aan het niet wonen in het zuiden
.. en Trinity moet je gewoon een keer meemaken, de cd klinkt al lekker, life is vast nog leukerderderder. Ik ga ook, met een vriendin |
Zeg Inez, ben je soms een zus van Mario, Visser, Thomas, Leonardus en Cross??? OF komen die plaaghormonen van jou ergens anders vandaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 20:58
|
|
|
INEZ910 schreef: | Nee joh, hier is het het leukst.. ik mis niks aan het niet wonen in het zuiden
.. en Trinity moet je gewoon een keer meemaken, de cd klinkt al lekker, life is vast nog leukerderderder. Ik ga ook, met een vriendin |
Is het net zoiets als Sela Inez?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 21:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zeg Inez, ben je soms een zus van Mario, Visser, Thomas, Leonardus en Cross??? OF komen die plaaghormonen van jou ergens anders vandaan... |
Ik ben geen familie van.. neen het..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 21:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het net zoiets als Sela Inez? |
Ik ken Sela niet.. je kunt ze (Trinity) vast beluisteren via you tube.. hier al vast ééntje http://www.youtube.com/watch?v=SAX7h4xUKxA
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op dinsdag 26 april 2011, 21:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 21:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als je op de pn nog eens gaat voetballen met de meisjes van Thirza zal ik eens een baksteen in de bal stoppen... |
Hij was tenminste nog een beetje actief!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 21:05
|
|
|
INEZ910 schreef: | Ik ben geen familie van.. neen het.. |
als je zo neen zegt, zal het wel waar zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 21:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als je zo neen zegt, zal het wel waar zijn |
Ik hoef ook geen familie zijn van.. om enigzins te kunnen plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 21:46
|
|
|
THIRZA120 schreef: | Hij was tenminste nog een beetje actief!! |
en ik niet denk je??? Ik heb Sweet, Sus, Wadriaan, Dini, Maris, Erica en nog een tros andere dames in toom moeten houden of het was daar helemaal misgelopen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 21:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zeg Inez, ben je soms een zus van Mario, Visser, Thomas, Leonardus en Cross??? OF komen die plaaghormonen van jou ergens anders vandaan... |
Waarom mijn naam er nou bij? Dacht dat ik altijd érg serieus was tegen jou, Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 22:10
|
|
|
We zijn weer aardig aan het slowchatten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 02:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het net zoiets als Sela Inez? |
De zanger en de drummer van Trinity waren jaren bandleden bij Sela, maar zijn sinds vorig jaar, alleen nog actief bij Trinity. Sela is wat rustiger, veelal Nederlandstalige "meezing" muziek, terwijl Trinity een wat steviger muziek stijl heeft, ze hebben zich vooral laten inspireren door Peruaanse invloeden, waar ze jaren hebben gewoond als kinderen van een zendingsechtpaar. Maar ook hebben ze zich door de Ierse (celtic-gospel) band Iona laten beinvloeden. Een combinatie van die 2 stijlen maakt dat Trinity een heel verfrissende eigen stijl ten gehore brengt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:03
|
|
|
Welnee Frank, Inez is gewoon ook een echte noordeling, just like the rest of us.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 18:06
|
|
|
LISA610 schreef: | Welnee Frank, Inez is gewoon ook een echte noordeling, just like the rest of us. |
Pfff, het is net of je er nog trots op bent ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pfff, het is net of je er nog trots op bent ook... |
Of ze hebben gewoon wat verbeelding...... Laat mij dan maar van de Veluwe komen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WADRIAAN370
|
|
Geplaatst: donderdag 28 april 2011, 19:44
|
|
|
Ha ha die Frank ik ben toch blij dat er nog iemand met gezond verstand aan wezig was aan onze tafel groetjes zonder jou was het vast niet zo gezellig flappig geweest
|
|
Naar boven |
|
|