| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 08:11
|
|
|
|
Voor iedereen hele fijne en goede kerstdagen..... Hopelijk met hen die je lief en dierbaar zijn... Misschien zullen die er niet zijn...en ben je alleen... Maar ook dan hoop ik dat Kerst...""goed"" mag zijn... Alleen hoeft namelijk niet eenzaam te zijn!!!!! En voor het nieuwe jaar wens ik je alles wat nodig is.... Natuurlijk hoop ik voor je dat je gezond mag blijven...je blijdschap mag hebben....vrienden mag hebben... Maar bovenal hoop ik dat je MET God het oude jaar uit mag gaan en het nieuwe mag beginnen...Dat is een goed einde en een geweldig begin....
Voor iedereen...alle goeds!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 08:29
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Voor mij wel ja |
Mijn ieniemienie woonplaats was ook in het nieuws.........grote hennepkwekerij opgerold.......
Oeps,on topic,mooiste moment..........vol energie wakker worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 08:48
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Dat gelukkig wel, anders had ik het erbij gedaan, en verder ook niets in de soep in slierten ter grootte van regenwormen.
Of zitten er wel regenwormen in jou goulashsoep?  |
mijn soepjes brouw ik altijd zelf, harald; dus ook mijn goulash-soep. ik vind soepjes uit blik eerlijk gezegt maar niets.
overigens heb ik wel een compostbak in de tuin staan. (lees wormen-kraam-kamer)
bakkie goulash-soep, harald???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 09:58
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | mijn soepjes brouw ik altijd zelf, harald; dus ook mijn goulash-soep. ik vind soepjes uit blik eerlijk gezegt maar niets.
overigens heb ik wel een compostbak in de tuin staan. (lees wormen-kraam-kamer)
bakkie goulash-soep, harald???  |
Ik eet vanavond wel een bord eigengemaakte stampot andijvie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:00
|
|
|
|
Mooi moment! Wakker worden en je te realiseren dat je zeer goed hebt geslapen en te merken dat je echt stapje voor stapje vooruit gaat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:11
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: |
Ik eet vanavond wel een bord eigengemaakte stampot andijvie  |
dus gewoon een kant en klaar bakje van de AH en dan maar opwarmen?
Ik eet een radijsje, die zijn er nog steeds zag ik in de winkel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:12
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mooi moment! Wakker worden en je te realiseren dat je zeer goed hebt geslapen en te merken dat je echt stapje voor stapje vooruit gaat  |
...stapje voor stapje vooruit naar de wc...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:19
|
|
|
|
dat ik nog 1 daggie hier kan zijn
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 21 december 2011, 10:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:24
|
|
|
|
Ik las pas op het nieuws:
Als je wilt weten of je partner vreemdgaat kijk dan naar wat zijn vader allemaal heeft gedaan. Vreemdgaan zou in de genen zitten.
Ik ga zoonlief maar vast in de gaten houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:28
|
|
|
|
AU! ik heb er genoeg van.
Vanmiddag voor zoveelste keer naar de tandarts in een paar weken, en vanmorgen voor de 100ste keer naar de dokter in een paar weken. Ze gaan allebei twee weken dicht...ik ben het zat! ik wil NU een antibiotica.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:30
|
|
|
|
Ik heb nog steeds niks te klagen... Ik zit al dagenlang iets te bedenken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:36
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik heb nog steeds niks te klagen... Ik zit al dagenlang iets te bedenken... |
Dan ben je een rijk gezegend mens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 10:38
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik heb nog steeds niks te klagen... Ik zit al dagenlang iets te bedenken... |
Da's juist goed toch, dat moet je in het andere topic zetten.
waarom heeft een dag maar 24 uur en niet een paar meer, kom tijd te kort
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:06
|
|
|
|
De winterschilder is bezig met ons flat gebouw, smerige koud weer, ik lag vanmorgen lekker uit teslapen Tot er hard op mijn raam werd gebonst ik uit bed, schoof het gordijn iets opzij staat die schilder te bulderen dat het raam open moest Zeg ik tegen hem, dat kan je wel vergeten, zeg tie, het mot toch, ik zeg tegen hem a) je valt niet in mijn leeftijdskeuze. b) tis me veel te koud. c) en je bent totaal de verkeerde doelgroep waar ik mijn slaapkamer raam voor open zet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:12
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Ik las pas op het nieuws:
Als je wilt weten of je partner vreemdgaat kijk dan naar wat zijn vader allemaal heeft gedaan. Vreemdgaan zou in de genen zitten.
Ik ga zoonlief maar vast in de gaten houden  |
en zo komen we weer uit bij het onderwerp erfzonde ???
mijn ex lijkt trouwens meer op zn moeder dan zn pa...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:12
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | De winterschilder is bezig met ons flat gebouw, smerige koud weer, ik lag vanmorgen lekker uit teslapen Tot er hard op mijn raam werd gebonst ik uit bed, schoof het gordijn iets opzij staat die schilder te bulderen dat het raam open moest Zeg ik tegen hem, dat kan je wel vergeten, zeg tie, het mot toch, ik zeg tegen hem a) je valt niet in mijn leeftijdskeuze. b) tis me veel te koud. c) en je bent totaal de verkeerde doelgroep waar ik mijn slaapkamer raam voor open zet  |
...en, hoe is het afgelopen want ik denk dat je niet volledig bent geweest met je relaas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:14
|
|
|
|
Het zal allemaal wel oprecht en goed bedoeld zijn hoor. Ik twijfel niet aan iemands goede bedoelingen. Zelf geloof ik niet meer die wensen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:17
|
|
|
|
wow jolan dan raken dus nu alle mammies met een overspelige expartner in paniek gelukkig ben ik niet zo paniekerig maar ik geloof wel dat een stukje opvoeding mee kan spelen ,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:18
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | ik ben niet verslaafd ik ben een liefhebber
maar als vrouw schijnt dat soms niet te mogen  |
Oh jawel hoor momo, ooit was er eens een Cm-lid die er ook voor uitkwam met een beschrijving van haar wensen er dan nog bij...maar dat was geen gepast forum-schrijfsel wat ze toen deponeerde...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:19
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Da's juist goed toch, dat moet je in het andere topic zetten.
waarom heeft een dag maar 24 uur en niet een paar meer, kom tijd te kort  |
Maar als jij je klokie terug gaat draaien werk je volgens mij tegen je gevoel in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het zal allemaal wel oprecht en goed bedoeld zijn hoor. Ik twijfel niet aan iemands goede bedoelingen. Zelf geloof ik niet meer die wensen.  |
wat negatief! Je hoeft ook helemaal niet in wensen te geloven. De ene mens wenst de andere iets toe, maar dat wil niet zeggen dat die wensen ook uitkomen. Daarom mag je nog wel de ander hartelijk bedanken voor al het goede wat hij/zij je toewenst, het is namelijk heel goed bedoeld. Ik wens jou vooral een gelukkig en positief 2012 toe frank.
En voor alle anderen: Mooie kerstdagen toegewenst, en alle geluk, voorspoed, vrede en liefde toegewenst voor het nieuwe jaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:22
|
|
|
|
Tja, sommige zenders hebben inderdaad het niveau van de Privé of Story...misschien kunnen die zich maar beter bezighouden met het vermelden van welke sokken een BN-er aan heeft of met de one night stands van de nationale relnichten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:23
|
|
|
|
I didn't know what day it was When you walked into the room I said hello unnoticed You said goodbye too soon
Breezing through the clientele Spinning yarns that were so lyrical I really must confess right here The attraction was purely physical
I took all those habits of yours That in the beginning were hard to accept Your fashion sense, beardsly prints I put down to experience
The big bosomed lady with the dutch accent Who tried to change my point of view Her ad-lib lines were well rehearsed But my heart cried out for you
You're in my heart, you're in my soul You'll be my breath should I grow old You are my lover, you're my best friend You're in my soul
My love for you is immeasurable My respect for you immense You're ageless, timeless, lace and fineness You're beauty and elegance
You're a rhapsody, a comedy You're a symphony and a play You're every love song ever written But honey, what do you see in me?
You're in my heart, you're in my soul You'll be my breath should I grow old You are my lover, you're my best friend You're in my soul
You're an essay in glamor Please pardon the grammar But you're every schoolboy's dream You're Celtic, united, but baby I've decided You're the best team I've ever seen
And there have been many affairs Many times I've thought to leave But I bite my lip and turn around 'Cause you're the warmest thing I've ever found
Rod Steward.
http://www.youtube.com/watch?v=pTFKPdWw1Gc
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 21 december 2011, 11:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:28
|
|
|
|
Tender falls the rain As I speak your name And what it means to me Tender falls the tears As I think of all the years And all the joy we shared
Leaving me this way Theres just no more words to say Except I love you baby I still love you baby
I guess I couldn't see Just what you mean to me Until the rain began
Tender falls the light Lyrics www.allthelyrics.com/lyrics/randy_crawford/ As I hold our pillow tight In place of you dear Gently calms the pain As I call out your name He no longer hears No longer hears
Leaving me this way Theres just no more words to say Except I'm sorry baby I'm so so sorry baby I guess I couldn't see Just what you mean to me Until the rain began
Leaving me this way Theres just no more words to say Except I love you baby I still love you baby
Deep inside I know This love vould grow and grow Forever more
Tender falls the rain Tender falls the rain
(Randy Crawford)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...en, hoe is het afgelopen want ik denk dat je niet volledig bent geweest met je relaas.  |
denk dat ie netjes gehoorzaam geweest is want hij wil toch vast dat er bij hem ook goed geschilderdt wordt
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 21 december 2011, 11:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:39
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | denk dat ie netjes gehoorzaam geweest is want hij wil toch vast dat er bij hem ook goed geschilderdt wordt  |
Ja, dat denk ik ook wel. Eerst stoer mopperen en nadien braafjes ja-knikken en koffie maken voor die kladschilders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:41
|
|
|
|
While she lays sleeping, I stay out late at night and play my songs And sometimes all the nights can be so long And it's good when I finally make it home, all alone While she lays dreaming, I try to get undressed without the light And quietly she says how was your night? And I come to her and say, it was all right, and I hold her tight
And she believes in me, I'll never know just what she sees in me I told her someday if she was my girl, I could change the world With my little songs, I was wrong But she has faith in me, and so I go on trying faithfully And who knows maybe on some special night, if my song is right I will find a way, find a way...
While she lays waiting, I stumble to the kitchen for a bite Then I see my old guitar in the night Just waiting for me like a secret friend, and there's no end While she lays crying, I fumble with a melody or two And I'm torn between the things that I should do And she says to wake her up when I am through, God her love is true...
And she believes in me, I'll never know just what she sees in me I told her someday if she was my girl, I could change the world With my little songs, I was wrong But she has faith in me, and so I go on trying faithfully And who knows maybe on some special night, if my song is right I will find a way, while she waits... while she waits for me!
Kenny Rogers
http://www.youtube.com/watch?v=8uBmu1vdQEY&feature=related
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 21 december 2011, 11:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 11:49
|
|
|
|
Ik ga zoonlief maar vast in de gaten houden  | Je zou toch haast geloven in erfzonde???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 12:11
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | ben ik het volledig mee eens. Wij (echte) christenen gaan nooit vreemd en doen niet aan bepaalde lichamelijke activiteiten (wil het s-woord niet gebruiken) voor het huwelijk. |
We doen het allemaal voor het huwelijk of hebben het allemaal voor het huwelijk gedaan.
Thomas, ik lieg nu in ieder geval veel minder, al snap ik Frank natuurlijk wel.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 21 december 2011, 13:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |