ChristianMatch

Forum

Het hoofdpijndossie Mauro: d'r in of d'r uit?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3349 3350 3351 3352 3353 3354 3355 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 21 december 2011, 23:54

BEUN656 schreef:
Waar je mee begint ben ik mee eens, maar kijk eens verder...?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerd_Leers

Hij mag blijven tot september komend jaar Lachende smiley en dan mot tie dur uit Geschokte, onthutste smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 00:01

LEANNE226 schreef:
Valt ut op? Clown smiley

Neen, je doet immers altijd raar... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 00:13

ERIKA129 schreef:
Die ken ons heel nie missen al denkt ze van wel Knipoog smiley

Vooruit ziende blik Smiley die vol vragen zit of was het wetenschap Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 07:21

CHATULIEM619 schreef:
Iemand attendeerde mij erop dat mijn woonplaats genoemd werd in het avondjournaal van acht uur. En idd het topic over gladheid begon ermee...het lijkt nu wel of ik in een heel belangrijke plaats woon...

Kunnen we dan aannemen dat je in een gevaarlijke omgeving woont?
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 08:45

Iedereen gezegende kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2012
Naar boven

Auteur Bericht
JOHNJOHAN952

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:03

Clown smiley Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley als ik in mijn profiel kinderwens ja hebt,moeten er geen vrouwen reageren waar in hun profiel kinderwens nee hebben sataan.ik zoek dames van 18 tot 25 jaar met kinderwens ja,die ook nietrokers zijn en tot GOD gebeden hebben voor een man met serieusche huwelijksdoel en hem in JEZUS naam nu durven te bellen op 0681891055 in lelystad bataviahaven.johnjohan 952.
je taime.
je amourez tu toi. Kwijlende smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:11

JOHNJOHAN952 schreef:
Clown smiley Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley als ik in mijn profiel kinderwens ja hebt,moeten er geen vrouwen reageren waar in hun profiel kinderwens nee hebben sataan.ik zoek dames van 18 tot 25 jaar met kinderwens ja,die ook nietrokers zijn en tot GOD gebeden hebben voor een man met serieusche huwelijksdoel en hem in JEZUS naam nu durven te bellen op *piep* in lelystad bataviahaven.johnjohan 952.
je taime.
je amourez tu toi. Kwijlende smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

Vermenigvuldigt u voordat u heengaat? Clown smiley
Heb je niet meer wensen dan een vrouw die minimaal 30 jaar jonger is?Knap,rijk en beschikkende over verpleegkwaliteiten misschien?

Ik heb niks te klagen,mijn dag begint altijd met een lach als ik het cm forum lees Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:12

FRANKT627 schreef:
Neen, je doet immers altijd raar... Knipoog smiley

Het begint op te vallen tussen al die normale mensen he Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:14

LEANNE226 schreef:
Het begint op te vallen tussen al die normale mensen he Coole smiley met zonnebril

Geschokte, onthutste smiley normale mensen??? Ben je dan ook actief op een andere site?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:15

JOHNJOHAN952 schreef:
Clown smiley Clown smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley als ik in mijn profiel kinderwens ja hebt,moeten er geen vrouwen reageren waar in hun profiel kinderwens nee hebben sataan.ik zoek dames van 18 tot 25 jaar met kinderwens ja,die ook nietrokers zijn en tot GOD gebeden hebben voor een man met serieusche huwelijksdoel en hem in JEZUS naam nu durven te bellen op 0681891055 in lelystad bataviahaven.johnjohan 952.
je taime.

Zalig de arme van geest... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:22

LEANNE226 schreef:
Vermenigvuldigt u voordat u heengaat? Clown smiley
Heb je niet meer wensen dan een vrouw die minimaal 30 jaar jonger is?Knap,rijk en beschikkende over verpleegkwaliteiten misschien?

Ik heb niks te klagen,mijn dag begint altijd met een lach als ik het cm forum lees Lachende smiley

Enkel daarvoor zou je al lid blijven heKnipoog smiley
Een vaak gehoorde klacht is hier dat mensen niet eerlijk zijn, en daar kan je Johnjohan dan weer niet van beschuldigen he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:23

KLAPROOS940 schreef:
Ben het met je eens dat je keuzes niet moet maken onder druk van kerkelijke traditie en wat men van je verwacht. Vind het naar om te horen dat je ervaring is dat je in je omgeving veel hebt meegemaakt dat relaties stranden, juist ook relaties waarbij men wel de intentie had om elkaar trouw te zijn en te blijven. Mijn eigen ervaring is gelukkig anders al ken ik ook zeker de voorbeelden van relaties die niet goed gaan, waarbij men soms kiest om bij elkaar te blijven, soms om uit elkaar te gaan. Maar het mogelijke verband dat jij omschrijft tussen het wachten met sex en het hebben van een niet-gelukkige relatie ken ik niet uit mijn omgeving. En voor mij en mijn vriend geld hopelijk ook dat dat niet voor ons geldt, maar dat kan ik nu natuurlijk nog niet zeggen. Helaas geld het voor velen hier op cm wel, dat mensen ongelukkige relaties hebben gehad. Ik hoop ook echt dat mensen leren om (als ze dit willen en iemand tegen komen met wie het klikt) een relatie op te bouwen gebaseerd op liefde, respect, trouw. En waarbij de wil en keuze gemaakt wordt om voor elkaar te kiezen en te blijven kiezen. En dat men dat ook volhoudt, zodat vreemd gaan geen optie is.

groet Klaproos

Helemaal met je eens Klaproos. Met name het dik gedrukte gedeelte. Soms begrijp ik niet helemaal waar je je mening over sommige onderwerpen op baseert Thomas. Als op en top refo zijnde( juist die kant waarin kerken nogal eens dwingend kunnen zijn) herken ik me werkelijk sporadisch in je ideeen.
Deze ook weer. Ik ken meer dan genoeg mensen die gewacht hebben met sex totdat ze getrouwd waren. Van al die stellen is er niet een(en dat is niet overdreven) met een ongelukkig huwelijk. Sterker nog....het zijn juist de stellen op wiens huwelijk ik jaloers zou zijn. De liefde, de tederheid, het rekening houden met elkaar en elkaars wensen en verlangens, het respect naar elkaar toe, daar kunnen er velen een puntje aan zuigen.
Zelfs zo dat ikzelf wel eens heb overwogen om ook maar geen sex voor het huwelijk te hebben omdat ik het in mijn omgeving opvallend vond.

Ik denk dat het onzin is om elkaar op sexueel gebied goed te moeten kennen voordat men trouwt. Als de liefde er is( en dan bedoel ik geen dwaze verliefdheid met een pak lust waar je u tegen zegt) en het rekening houden met elkaar, dan komt het sexuele binnen het huwelijk vanzelf in orde. Je groeit er samen in, groeit naar elkaar toe, en als je niet te preuts bent om het een en ander uit te willen proberen volgt daar (denk ik) juist een boeiend en bloeiend sexleven uit voort.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:24

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley normale mensen??? Ben je dan ook actief op een andere site?

paranormale mensen
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 09:36

PIETER649 schreef:
ik heb jarenlang heel intensief contact met een turkse gemeenschap gehad, zelfs n poosje verkering en weet daarom dat maagdelijkheid bij de dames alleen voor de hoofdingang geldt en niet voor de artiesteningang.

Weet je wel zeker of het helemaal zuivere koffie was Smiley die vol vragen zit voor het zelfde geld vond er bij de hoofd ingang wel een verbouwing plaats Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:03

FRANKT627 schreef:
Kunnen we dan aannemen dat je in een gevaarlijke omgeving woont?
Nee, in mijn woonplaats wordt men tenminste gewaarschuwd voor gladheid...
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:10

TINK100 schreef:
slowchatten...net zo iets als langzaam schrijven??
Ik wil een witte kerst......

Eerste sugestie: ga naar Siberie voor een witte kerst!!!!!
Maar je kunt ook hier blijven en er iets leuks van maken ondanks de hoge temperaturen.
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:11

UP Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:38

CROSSROAD317 schreef:
En een dubbele posting heeft vaak te maken met een snelle vinger (of gewoon ongeduldig ...)

Zal jij nooit last van hebben.
Of Nu misschien toch een beetje ???
Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:39

TINK100 schreef:
ik wil graag een witte kerst, maar of dat gaat lukken weet ik niet.....
I'm dreaming of a white christmas......

spuit gewoon je ramen wit!? en een busje nepsneeuw...
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:40

ERIKA129 schreef:
Misschien minder op cm en msn zitten Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Houd je een berg tijd over joh Clown smiley

Ook een leuk tijdverdrijf. Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RIVIER124

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:45

LOVEJEZUS310 schreef:
Hier kun je alles kwijt

http://www.youtube.com/watch?v=njyTNF90PXs

Ja het irriteert, dat mensen in de bijstand met kinderen van 18 jaar, het geen wat het kind verdient, word geminderd op de uitkering.
kleinvb, je hebt 50 per week omvan te eten, je kind verdient 800 euro, dus alles moet hetkind afstaan,want jewordgekort op je uitkering 800 euro, maar eerst kon jeje werkend kind haar eigen ziektekosten,zakgeld etc. laten betalen,numoetjij je kind watgeven,anders red je kind hetniet. wat blijft er nog over van die 200 per maand om te eten? dus beter gaat je kind op zichzelf,maar ruimte omdaarvoor te sparen voor je kind is erniet, dus dat word niet makkelijk.
allemaal om mensen aan het werk te krijgen, maarmen vergeet de groep die inde bijstand zit enniet kan werken, diegroep is er ook en zitin debijstand,niet ineenziektewet.Of de mensen die geen baan kunnen vinden.
dus kinderen gaan eerder uit huis bij sommigge, de overheid schiet daar financieel nietveelmee op, wel word het de bijstandsmensen effe nogmoeilijker gemaakt. enzo trappenwe sommigge gezinnen richting armoede heen.
en de meeste nederlanders levenvrolijkverder, niet zo bewust dat ze zelfook in zon positie kunnen komen.denken er geen armoe isinnederland, richting armoe komter meer,nu bijminderheden, nog effe een kridietcrisses en misschiendan bij de middenstander,misschiendatmensen dan meer nadenken,warop te stemmen.
het is nu een kleine groep die hiermee te maken krijgt, dus je zult die groep niet gauw horen, ze zallen het ookniet gauw durven, want vaaknog worden mensen in de bijstand gezien als profiteurs, misschien dat we af en toe verhalen lezen,van alleenstaande moeders diezichmoeten verantwoorden tegenover hun kinderen waromze die lekkere koek voor hun zelf hebben gekocht.
voor mezelf red ikmewelmet mekids, maar maakmezorgen om sommigge gezinnen.
gezinnen metmeoilijke pubers dienu hunouders moeten onderhoudentot ze op zich zelf kunnen.
en danlees ik hetnieuws,over een lamp die gevallen is indekamer..... en denk ik goh wat erg Knipoog smiley ikhoop dat dekamer ledener geentrauma aan hebben over gehouden. en mocht het toch, dan gaanzetoch nade ggzvoor begeleiding,hun kunnen120 eigen bijdrage permaand wel ophoesten, of mensen die inde bijstand dat wel allemaalkunnenis een ander verhaal. maakt deze overheid zich niet druk om, dan moetenze ook maar gaan werken.
zo dat lucht op om mijn mening in hetopenbaar neer te zetten. zijde vrouw die ooit bv in1 jaar 30.000 belasting betaalde en nu dooromstandigheden, wat belastingterug pakt omte overleven met nu nog 7 inwonende kids en binnen kortmaar 4. zoalsmeerder gezinnen inde bijstand uitelkaar verder gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:47

INKTVIS960 schreef:
Als ik er morgen niet meer ben,
vertel het aan de bomen,
vertel het tegen de wind,
maar vertel het niet tegen hen.

Als ik er morgen niet meer ben,
vertel het aan de stromen,
vertel het een klein kind,
maar vertel het niet tegen hen.

Vertel het de stad, hoe lief ik je had,
maar vertel het niet tegen hen,
ze zouden het nooit geloven,
dat een man, en een vrouw,
elkaar zo lief hadden, als ik jou.

vertel je het deze x je geliefde zelf eerst wel?? Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 10:50

FRANKT627 schreef:
Nog 14 keren slapen (zonder de middagdutjes meegerekend) en dan is al dat gedoe over kerst en nieuwjaar alweer voorbij... Lachende smiley

Kerst is nooit voor bij gaat nooit verloren kerst is elke dag gaan met Jezus Het kind dat ook voor jou is geboren
Hij wil dat geen mens gaat verloren En het gevoel dat is wat ik bedoel
Dat mensen gezellig samen zijn doet pijn of mensen willen of niet iedereen heeft stil verdriet of stopt het weg dan heb je volgens mij pech
Ik ben blij met pijn die ik voel want nu weet ik wat Jezus bedoel kerst is ook een tijd van belijden en daarna aan het kruis komt Jezus ons bevrijden dan mogen we leven in het licht ik hoop dat je wat hebt aan mijn gedicht
Ik wens jou maar iedereen die dit leest meer van de Heilige geest
samen een in Jezus naam gaan en dan zien op het licht
de ster ven bethlehem ooit te voren het kind dat voor ons is geboren
ook voor jou in een arme stal kwam hij om de wereld te redden
wat doe jij om GODS wereld lief te hebben
Ik wens dan hier maar voor iedereen van c m een zalige kerst voor de jaren die komen gaan laat God op nr 1 staan
vraag hem in alle dingen je te omringen zet wagenwijd je hart maar open en durf bij de HEER binnen te lopen Hij zal geven waar je zo naar verlangt liefde van de wereld is zo nutteloos als maar kan
Maar de liefde van de Vader is eeuwig dan .
prediker zegt genoeg over de wereld van toen en nu alles is leegte onder de zon maar wie God liefheeft heeft genade ontvangen en heeft rust in zijn of haar hart en alles wat je dan zult krijgen is niet meer zo verward dat zijn de mooiste kado s die je maar kan bedenken
T is GOD die je dit alles wil schenken zijn liefde is oneindig groot
Al heb je geen wereldse liefde tot je dood
Hij is wat jou kan zeggen ik heb je lief voor eeuwig en altijd de liefde van de wereld is vaak haat en nijd liefde is niet altijd wat wij verwachten maar van GOD hoor ik nooit klachten
Bij hem is alles bekend En hij kan je geven wat je hart verlangt ,
als je je overgeeft totaal dan heb je alles allemaal
Niets wat je dan nog kan scheiden doet lijden pijn veroorzaakt in je leven dat is wat GOD ook jou wil geven
IK geef je tot slot nog mijn zegen omdat ik ook die van mijn Vader heb gekregen om door te geven aan mensen zoals jij ik hoop dit gedict maakt je een beetje blij zie op naar boven in geloven dat HIJ de Vader ieder schepsel hier op papier lief heeft geen veroordeling aan mensen dat zijn mijn wensen voor hier op c m op de wereld om me heen
Ik weet ik ben nooit alleen mij Vader staat op nummer 1

heel veel liefs uit een goed hart hoop voor 2012 hier op cm een goede start voor een ieder die hier blijft
Ik zal c m gaan verlaten omdat ik t geld niet heb om te blijven
Vind het wel jammer nu ik jullie leer kennen en ging wennen aan mensen waar van ik anders dacht en ook deze in gebed bij jezus bracht mensen die hier trouwen en toch blijven bouwen ik vind en vond het mooi om te zien maar daten is voor alleenstaande toch misschien geef een beetje ruimte aan elkaar t volgende jaar Mischien een chat room voor getrouwde mensen maar ja God wil dat we samen gaan in de naam van Jezus
Ik hoop dat hier de geest van GOD mag heersen over een ieder die geloofd ik wens iedereen een goede kerst
en dat het licht hier niet dooft dat een ieder welkom is bij het Christus kind dat is toch wat we samen willen wat GOD van ons vraagt één te zijn in Jezus naam dat moet toch kunne vandaag
Ik hoop ooit jullie te ontmoeten in de hemel voor deze tijd op aarde wens ik jullie een behouden vaart en dat je aan t einde van je leven kunt zeggen Heer de golven waren hoog maar door uw woord en werken wilde u mij sterken mocht ik de woestijn en de hoge golven doorstaan omdat u met me mee bent gegaan

Dit is mijn wens voor alle leden van c m ga met de heer telkens weer
bid ontmoet hem luister naar zijn stem

veel liefs uit een hart made by the Lord Anita
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:04

PIETER649 schreef:
" Nee en ik blijf gewoon op mn kont zitten!!"

De zoon van Annette toen zij een zetpil bij hem wilde inbrengen, hihi

zetpillen noemen ze hier billensnoepjes

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:08

BILLY701 schreef:
Eerste sugestie: ga naar Siberie voor een witte kerst!!!!!
Maar je kunt ook hier blijven en er iets leuks van maken ondanks de hoge temperaturen.

in de regen??? mij te nat en te koud....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:09

COOTJE711 schreef:
spuit gewoon je ramen wit!? en een busje nepsneeuw...

ik moet toch mijn ramen wassen, dus is wel een goed idee....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:11

HERMAN388 schreef:
en ook graag bruisende romantische kerstdagen Knipoog smiley
het blijft lekker droog binnen

Romantisch en dan droog blijven??? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:14

JOLAN931 schreef:
zetpillen noemen ze hier billensnoepjes

Lachende smiley

Owkee..die gaan we vanavond uitproberen, maar iets zegt me dat dat geen resultaat gaat hebben,hihi
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:17

TINK100 schreef:
slowchatten...net zo iets als langzaam schrijven??
Ik wil een witte kerst......

Ja ja...en als het gesneeuwd heeft en glad is ga je weer over wat anders klagen... Boze smiley Alsof het dan niet nat en koud is Gefrustreerde smiley

Laten we maar hopen dat die vervelende dagen vlug achter de rug zijn...pffff, een witte kerst... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 22 december 2011, 11:22

COOTJE711 schreef:
vertel je het deze x je geliefde zelf eerst wel?? Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Misschien gelooft ze hem niet meer Twijfelende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3349 3350 3351 3352 3353 3354 3355 ... 6194 Volgende
Pagina 3352 van 6194