| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:12
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Is het zo heftig dat je het twee keer plaatst
wat zal ik eten vandaag geen nog idee eigenlijk, zit nu aan de kerststol  |
Ehm...... nee, zo heftig is het niet Ik heb ook maar 1x op Ok gedrukt..... Maar lekker is het zeker!
Geniet van je kerststol!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:15
|
|
|
|
Nog eentje van gisteren. Buurman komt even aan , he zit jij alleen thuis? Ja. kom dan onmiddelijk even naar ons , wij zijn nog aan het gourmetten en krijgen niet alles op . Visser , die niet te beroerd is om iemand anders te helpen , voelde zich weer de redder in nood.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:20
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nog eentje van gisteren. Buurman komt even aan , he zit jij alleen thuis? Ja. kom dan onmiddelijk even naar ons , wij zijn nog aan het gourmetten en krijgen niet alles op . Visser , die niet te beroerd is om iemand anders te helpen , voelde zich weer de redder in nood.  |
Tja, zo wil ik ook een redder zijn. Ik ga elke week een keer of drie naar de winkel voor mijn buurman. In de zomer help ik hem met zijn heg. Ik rij soms met hem ergens naar toe...maar als hij in de zomer een BBQ geeft voor zijn buren, wordt ik nooit uitgenodigd...het toppunt is dat hij wel komt om enkele stoelen te lenen...die ik dan een week later zelf moet gaan terugvragen...Visser mag ik bij jou in de straat komen wonen?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 27 december 2011, 14:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:23
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Jep, stukkies oliebol en nieuwjaarsrolletjes...... |
oliebol??? Ik krijg die vettig rubber echt niet doorgeslikt...
ik ga nooit meer naar de AH, er was niets te proeven vandaag...wat een K*** (ik bedoel een vrouwelijk geslachtsdeel-) winkel zeg...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | oliebol??? Ik krijg die vettig rubber echt niet doorgeslikt...
ik ga nooit meer naar de AH, er was niets te proeven vandaag...wat een K*** (ik bedoel een vrouwelijk geslachtsdeel-) winkel zeg... |
Frank , dat mag je niet zeggen. Foei.
Als er geen Appie Happies meer waren dan zou vissertje ander werk moeten gaan zoeken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nog eentje van gisteren. Buurman komt even aan , he zit jij alleen thuis? Ja. kom dan onmiddelijk even naar ons , wij zijn nog aan het gourmetten en krijgen niet alles op . Visser , die niet te beroerd is om iemand anders te helpen , voelde zich weer de redder in nood.  |
leuk, beter een goed buur dan......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:50
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Wat grappig...dat doe ik ook meestal...
De overgebleven vleesjes bakken met uitjes en de champignons... Even een krop ijsbergsla gehaald (kun je de sausjes mee opmaken) |
Ik was even bang dat je weeeeeeeeeeeer "peertjes" zou zeggen
Ik hoef effe geen eten meer.......ik heb genoeg aan de gedachte aan de gourmetlucht van dagen........
Ik ga zo shoppen met zoonlief die zijn eerste kleedgeld uit gaat geven,ik verheug me nu al op zijn blik als hij voor het eerst de prijskaartjes bekijkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 14:54
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | leuk, beter een goed buur dan......  |
...dan een vrouw? Ja, ik begin het ook al te geloven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:02
|
|
|
|
ja ja de redder in nood die zijn buik vol kon eten Maar wel heel leuk van de buren, zo moet je ze hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | oliebol??? Ik krijg die vettig rubber echt niet doorgeslikt...
ik ga nooit meer naar de AH, er was niets te proeven vandaag...wat een K*** (ik bedoel een vrouwelijk geslachtsdeel-) winkel zeg... |
Ow jij vond het dus Kortweg Uitermate Teleurstellend
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:04
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik was even bang dat je weeeeeeeeeeeer "peertjes" zou zeggen
Ik hoef effe geen eten meer.......ik heb genoeg aan de gedachte aan de gourmetlucht van dagen........
Ik ga zo shoppen met zoonlief die zijn eerste kleedgeld uit gaat geven,ik verheug me nu al op zijn blik als hij voor het eerst de prijskaartjes bekijkt  |
Geen beter vermaak dan leedvermaak Leanne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Mijn Floshke moet niet in een creche zijn om een middagdutje te doen... Hij zou beter 's nachts slapen ipv met levende muizen binnen te komen zodat dit oud versleten fossiel niet op handen en knieën moet om dat piepbeest te vangen... Waar kan ik die verdoving halen??? |
Ehhhhhhhh gewoon beter opvoeden Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:07
|
|
|
|
| COOTJE711 schreef: | Leuk Erika!!! ging het een beetje?? Je zag nu zeker wel dat het 's morgens langer donker is.......  |
Weet je dat als je om acht uur je bed uitrolt het nog net zo donker is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Sommige dingen wennen nooit en daar is vroeg opstaan er één van.....  |
Nou had er eigenlijk nooit zo'n last van al is het in de zomer makkelijker dan in de winter. Tja hadden we maar een beroep moeten leren he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:11
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Lijkt er wel op Zeeland.....Als we na Oud en Nieuw niets meer van Chatuliem horen moeten we maar even met de pet rond voor een bloemetje in het ziekenhuis......  |
Kijk...das weer een beetje zielig..... Ik geef bloemetjes....ik geef oliebollen....desnoods geef ik mijn laatste boterham, maar naar het noorden komen....omdat Chat domme dingen heeft gedaan met een gillende keukenmeid...en nu maar 9 vingertjes heeft????
Nee... Ineke is veel te goed...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Mijn Floshke moet niet in een creche zijn om een middagdutje te doen... Hij zou beter 's nachts slapen ipv met levende muizen binnen te komen zodat dit oud versleten fossiel niet op handen en knieën moet om dat piepbeest te vangen... Waar kan ik die verdoving halen??? |
Komt dat lieve beest jouw een kerstcadeautje brengen en dan waardeer je dat weer niet????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:13
|
|
|
|
Oliebollen van de AH zijn zeker niet naar binnen te werken. Die van een marktkraam vaak gelukkig wel.
En Frank, je mag ook K**** winkel zeggen (mannelijk geslachtsdeel) dan klopt het ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:17
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Weet je dat als je om acht uur je bed uitrolt het nog net zo donker is  |
Dan moet je dan ook nog niet je bed uitrollen 
zegt de persoon die vanmorgen(of vanmiddag) pas om 12 uur zijn nest uit kwam rollen.........
Laatst aangepast door
|
HARALD940
|
op dinsdag 27 december 2011, 15:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Geen beter vermaak dan leedvermaak Leanne  |
We zijn nog thuis,hij is zn geld aan het tellen,hij dacht dat ik een voorkeur zou hebben voor de duurdere merken en daarom geld bij zou leggen...............mannen zijn *piep* he?
Daarbij vergeet hij de koffie met wat lekkers,dat hoort er bij toch,dat je daar je moeder op trakteert? Wat een leuke dag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:22
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | ach, wat doe je liever Chat ... fietsen of ...  | Ik heb al jaren niet meer gefietst...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:28
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Kijk...das weer een beetje zielig..... Ik geef bloemetjes....ik geef oliebollen....desnoods geef ik mijn laatste boterham, maar naar het noorden komen....omdat Chat domme dingen heeft gedaan met een gillende keukenmeid...en nu maar 9 vingertjes heeft????
Nee... Ineke is veel te goed... | dus, omdat ik met rotjes gooi, kirjg ik meteen een ongeluk...vreemde redenatie. Als je in het vliegtuig stapt stort je dus neer. Zet de percentages eens naast elkaar neer: zoveel gebruikers van vuurwerk versus zoveel ongelukken. Ik durf te stellen dat het nog niet eens één promille is van het geheel wat in het ziekenhuis belandt en blijvende schade heeft. En statistisch gezien is de kans op een ongeluk met een vliegtuig groter dan met een rotje...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 27 december 2011, 15:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:31
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | We zijn nog thuis,hij is zn geld aan het tellen,hij dacht dat ik een voorkeur zou hebben voor de duurdere merken en daarom geld bij zou leggen...............mannen zijn *piep* he?
Daarbij vergeet hij de koffie met wat lekkers,dat hoort er bij toch,dat je daar je moeder op trakteert? Wat een leuke dag  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:32
|
|
|
|
Die van mij zijn niet vet... Die van mij zijn niet van rubber.....
(en dan bedoel ik de oliebollen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:41
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ja ja de redder in nood die zijn buik vol kon eten Maar wel heel leuk van de buren, zo moet je ze hebben  |
Vind ik ook . Zulke acties daar hou ik wel van. Ben desnoods nog bereid om er een paar uur voor te rijden ook . Dus Erika , als je gaat gourmetten en je ziet problemen dat het niet opgaat dan bel je maar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Tja, zo wil ik ook een redder zijn. Ik ga elke week een keer of drie naar de winkel voor mijn buurman. In de zomer help ik hem met zijn heg. Ik rij soms met hem ergens naar toe...maar als hij in de zomer een BBQ geeft voor zijn buren, wordt ik nooit uitgenodigd...het toppunt is dat hij wel komt om enkele stoelen te lenen...die ik dan een week later zelf moet gaan terugvragen...Visser mag ik bij jou in de straat komen wonen? |
Sja , als jij tegen jan en alleman gaat roepen dat je maar één dingetje van de BBQ lust , dan vraag je er een beetje om hè. niet te kieskeurig wezen Frank.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:46
|
|
|
|
| PETERZLND066 schreef: | Zegen en Groet Wil dit onderwerp toch is onder de aandacht brengen onder ons. Wil hierbij opmerken dat ik dus niet sexverslaafd ben, maar jij mischien wel. En denk je welicht, ach zo af en toe. Wist je wel van jezelf dat je het Koningkrijk geen zin,s in zult gaan. God ook jou wel wil helpen, maar vecht er dan ook voor. Of kan jij twee Heeren dienen.? Stop er dus mee en bekeer je, en kom met heel je hart voor de voeten van Jezus en laat je wassen in zijn bloed. En zorg er voor je gedachten ook rein blijven en/of zoek hulp. Zegen en suxxes. per vanmorgen besefte ik dat dit een bericht is, dat nogal erg veel reacties en hoopelijk ook mensen tot nadenken zet en hellaas niet even gewaardeert, ook ik ben jammer genoeg schuldig, omdat er in mijn hart wel is rommel aanwezig is. Waar ik zeker niet aan wil toegeven. Laat ik verder maar kort houden dat een ieder zelf maar moet bepalen wat verslaving is. doet mij wel pijn er dan mischien nog zijn die voor altijd aan hun gewoontens en wereldse gedachten en zwak blijven in het vlees. Je bent vrij. Vrijheid of verslaafd aan de zonden. Wat een vrijheid, toch.? Met vriendelijke Groet en Zegen |
Toch vind ik het dapper, dat Peter, een man nota bene, meestal zijn het vrouwen die erover beginnen, dit onderwerp is begonnen.
Grapjes maken is ook erg leuk, zeker om dat fietsverhaal van Nico, zo te herschrijven dat s** ipv fietsen komt :) :)
Maar/en er zijn ook veel mensen die een partner hebben verloren, aan een verslaving. Ook aan een s** verslaving. En zo rond kerst, voel je dan dan wel extra.
En tuurlijk, wat Lisa in dat andere onderwerp, 'Vreemdgaan' zegt is allemaal echt waar en heel verstandig. Toch zijn er ook mensen die dat niet meteen inzagen, zich hebben gehecht aan zo iemand. En die nu dus met brokstukken zitten van waaruit ze weer een eigen leven op moeten zien te bouwen. Ik las ergens dat een scheiding net zo erg aanvoelt als dat de partner dood is. Misschien dat we daar ook even bij stil kunnen staan, bij al degenen die een partner hebben verloren.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 december 2011, 15:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:49
|
|
|
|
| HARALD940 schreef: | Dan moet je dan ook nog niet je bed uitrollen 
zegt de persoon die vanmorgen(of vanmiddag) pas om 12 uur zijn nest uit kwam rollen......... |
6.30 uur vanochtend hè. En dat terwijl ie vakantie heeft. 7.30 uur in Zoutelande op het strand, verhip... vergeten een hoofdlampje mee te nemen. Kon ik nog een half uur wachten totdat ik wat zag. Zeeuwen , het blijft een raar volk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:54
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 6.30 uur vanochtend hè. En dat terwijl ie vakantie heeft. 7.30 uur in Zoutelande op het strand, verhip... vergeten een hoofdlampje mee te nemen. Kon ik nog een half uur wachten totdat ik wat zag. Zeeuwen , het blijft een raar volk. |
Haha, het is dat je het zelf zegt...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | dus, omdat ik met rotjes gooi, kirjg ik meteen een ongeluk...vreemde redenatie. Als je in het vliegtuig stapt stort je dus neer. Zet de percentages eens naast elkaar neer: zoveel gebruikers van vuurwerk versus zoveel ongelukken. Ik durf te stellen dat het nog niet eens één promille is van het geheel wat in het ziekenhuis belandt en blijvende schade heeft. En statistisch gezien is de kans op een ongeluk met een vliegtuig groter dan met een rotje... |
Vrouwen overdrijven graag Chatuliem, dat moest je toch weten......  Trouwens , mijn zoon heef tin zijn hele jonge jaren wel eens een ongeluk gehad met een rotje dat hij in een pvc buis af liet gaan.(slechte dingen hebben ze toch altijd van de vaders ) dus die liep met een hand in zijn verband en een mitella om en vond het eignelijk nog wel stoer en jammer dat hij vakantie had want je scoort wel op school natuurlijk....hij was toen een jaar of zeven, acht....Hou me hart vast voor de tweeling over acht jaar..... Dus Zeeland het zit in de genen denk ik....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 27 december 2011, 16:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 15:58
|
|
|
|
Wat heb jij toch altijd veel voor een ander over Visser.....
|
|
| Naar boven |
|
|