| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 18:57
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het vertrouwen in God heb ik niet verloren hoor, W-tje. Ik weet wel wat je bedoelt en ik vind het mooie wens van jou. Het is wel echter zo dat God ons veel moois toewenst maar het zijn soms andere mensen die ons leven bepalen, en ja, mensen, dat kan best ook al zal je zeggen dat je dat niet moet laten gebeuren. God kan zoveel goeds voor ons willen maar als de mens niet meewillen zijn we er ook niet veel mee.
[url]Je bent best wel heel lief, W-tje,[/url] ook al hadden wel eens onenigheid...  |
Dat zijn nu de mannen he, die dit zeggen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:02
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Kan niet. |
Wat kan er nu belangrijker zijn dan een CM feestje voor jou Mario
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:03
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nu heb ik echt een gevoel van medelijden met jou maar dat zeg ik dus niet omdat je echt heel onlief bent tegen mij.
Anderzijds kan die blonde team-incompetente-leider misschien maar beter iets anders doen dan... |
Niet altijd de teamleider of wie dan ook de schuld geven, das zo makkelijk.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:04
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat zijn nu de mannen he, die dit zeggen....  |
Oh dus met andere woorden bedoelde hij met andere mensen, de vrouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:05
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat zijn nu de mannen he, die dit zeggen....  |
Laat ik het nu ook eens heeeeeeelemaaal met je eens zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:06
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nou WERK er dan es aan om t volgend jaar beter te krijgen. met janken en klagen kom je geen ruk verder... |
ik denk toch echt maar dat Frank en Marry hun oudejaarsavond bij elkaar moeten doorbrengen....ze zitten op één lijn.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:06
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ook nog singel Coot Waar is plaagnummer Yelnin gebleven nog ziek of zo Tis wel lekker rustig eigenlijk  |
Hoezo rustig jij bent er ook nog
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:07
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Laat ik het nu ook eens heeeeeeelemaaal met je eens zijn.  |
met Frank of met mij?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:08
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | | Ho ho ho Pietje...het lied van Marianne: Heer ik kom tot U....das geen zeikmuziek hoor!!!!! |
omdat een lied toevallig een religeuze tekst heeft, kan de muziek an sich nog wel zeikmuziek zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Niet altijd de teamleider of wie dan ook de schuld geven, das zo makkelijk.......  |
ja maar dat blonde mens heeft wel onaardig gedaan tegen Coot...
(ik weet eigenlijk niet waarom ik voor Coot opneem want ze doet steeds erg onbraaf tegen mij )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:09
|
|
|
|
ik wil wel mee als ik met iemand mee kan rijden ... en als de kosten niet al te hoog zijn heb er dan zelfs mega veel zin in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:11
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | met Frank of met mij?  |
Allebei , wat dacht je dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Dat was gewoon een reactie op haar openheid, momo... |
heb haar het woord soloseks niet horen noemen in dit topic dus ik vind het niet gepast dat jij dat dan wel doet maar goed, das dan mijn mening. Misschien denkt ze er zelf anders over ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:19
|
|
|
|
Ik vind het belachelijk dat er nu gesteld word dat kinderen niet mee mogen op een activiteit die overdag plaats vindt. Kan me herinneren dat mijn eigen zoon en de beide kids van een vriendin wel zijn meegeweest. Ook bij een etentje is wel eens een dochter mee geweest. Wat mij betreft zijn kids van harte welkom op de wandeling in de drentse bossen. Bij een stapavond vind ik het een ander verhaal.
Het allerergste vind ik dat Ina zich nu verwijderd heeft van cm om deze discussie. Belachelijk en in en intriest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:23
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | datingsite en kids gaat niet samen, dus nee, geen kids. Vind het ook een vreemde vraag. |
Bij dit uitje zijn kinderen van harte welkom. Net zoals in het verleden dat ook zo was.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:25
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Ik vind het belachelijk dat er nu gesteld word dat kinderen niet mee mogen op een activiteit die overdag plaats vindt. Kan me herinneren dat mijn eigen zoon en de beide kids van een vriendin wel zijn meegeweest. Ook bij een etentje is wel eens een dochter mee geweest. Wat mij betreft zijn kids van harte welkom op de wandeling in de drentse bossen. Bij een stapavond vind ik het een ander verhaal.
Het allerergste vind ik dat Ina zich nu verwijderd heeft van cm om deze discussie. Belachelijk en in en intriest. |
Maar dan heeft Ina ook wel een erg kort lontje als je om deze discussie van CM gaat.......dan is er vast meer aan de hand zou ik zo denken.... En je moet nooit de boodschapper van iemand anders zijn Momo, als zij dat als vervelend ervaart moet zij dat zelf hier zeggen voordat ze vertrekt, nu zadelt ze jou er mee op of jij laat je er mee opzadelen....net hoe je het bekijkt...
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 30 december 2011, 19:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar dan heeft Ina ook wel een erg kort lontje als je om deze discussie van CM gaat.......dan is er vast meer aan de hand zou ik zo denken.... En je moet nooit de boodschapper van iemand anders zijn Momo, als zij dat als vervelend ervaart moet zij dat zelf hier zeggen voordat ze vertrekt, nu zadelt ze jou er mee op of jij laat je er mee opzadelen....net hoe je het bekijkt... |
Daar heb je gelijk in Willemijn maar ik blijf het jammer vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:37
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Het topic begon zo mooi met muziek van Rod 
Waarom verziekt de rest het weer door er zeikmuziek onder te plaatsen?  |
Fijne positieve bijdrage Pieter!! Mis ik alleen iets offe.... ben je het liefdesliedje vergeten te plaatsen?
Iets anders dan Rod mag echt ook..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:41
|
|
|
|
When I was young me and my mama had beef Seventeen years old kicked out on the streets Though back at the time, I never thought I'd see her face Ain't a woman alive that could take my mama's place Suspended from school; and scared to go home, I was a fool with the big boys, breakin all the rules I shed tears with my baby sister Over the years we was poorer than the other little kids And even though we had different daddy's, the same drama When things went wrong we'd blame mama I reminice on the stress I caused, it was hell Huggin on my mama from a jail cell And who'd think in elementary? Heeey! I see the penitentiary, one day And runnin from the police, that's right Mama catch me, put a whoopin to my backside And even as a crack fiend, mama You always was a black queen, mama I finally understand for a woman it ain't easy tryin to raise a man You always was committed A poor single mother on welfare, tell me how ya did it There's no way I can pay you back But the plan is to show you that I understand You are appreciated
Draaide mijn zoon voor me..echt super lief vond ik dat.. 
http://youtu.be/Mb1ZvUDvLDY
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op vrijdag 30 december 2011, 19:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:41
|
|
|
|
| GERRIT084 schreef: | Hoezo rustig jij bent er ook nog  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCANTI664
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:56
|
|
|
|
Over het algemeen reageren mensen amper tot helemaal niet is mijn ervaring, is ook op andere "Christelijke Sites" merkbaar. Ik krijg ook bruikbare tips maar wat meestal geen effect heeft. Zoooveeel Christelijke Singles en zo weinig respons dat is over het algemeen errug jammer, overigens ook in "the real world". Waarschijnlijk te druk, geen zin, etc... Ik denk dat mensen tegenwoordig wel tevreden zijn ?, en hoeft al die "poespas" niet meer zo. Of de verwachtingseisen zijn zodanig dat je al helemaal gauw buiten de boot valt. Het enige is idd. de klik aangaande het Geloof dat je terug kan vinden. Maar goed je Profiel wordt in ieder geval (ook in je Proefperiode) goed bezocht. Misschien veranderen tijden nog wel een keer, "you'll never know"...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARCANTI664
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:07
|
|
|
|
Er zijn mensen die te hoge verwachtingseisen gaan stellen, er zijn er ook die in de eerste plaats gaan voor vriendschap. Maar het lijkt wel of veel mensen geen zin hebben in vriendschap maar al snel voor meer gaan dan dat alleen. En natuurlijk ben je daar in je achterhoofd misschien ook wel mee bezig, maar je kan bijv. ook eerst een vriendenkring o.i.d. opbouwen. Een evt. "klik"moet je i'll think toch eerst opbouwen door vriendschap. Door vriendschap leer je elkaar beter kennen en daaruit zal blijken of er dan (uiteindelijk) wel en/of niet "een klik" kan zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:16
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | ik denk toch echt maar dat Frank en Marry hun oudejaarsavond bij elkaar moeten doorbrengen....ze zitten op één lijn.......  |
studeer je voor Cupido Willemijn??? Gezakt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:19
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | ik wil wel mee als ik met iemand mee kan rijden ... en als de kosten niet al te hoog zijn heb er dan zelfs mega veel zin in |
Ik kom ook onder voorbehoud hoor Momo....de conducteur moet mijn kaartje willen knippen.....en het zou fijn zijn als iemand me van station Amersfoort zou kunnen/willen halen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:21
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | ik wil wel mee als ik met iemand mee kan rijden ... en als de kosten niet al te hoog zijn heb er dan zelfs mega veel zin in |
andere, soortgelijke stapavondjes kwamen meestal per persoon rond de €25,-- je hebt je consumpties en we bestellen meestal wat schalen bitterballen etc. vandaar dat we vooraf ff lappen aan een penningmeester die aan het eind de afrekening maakt. vaak daarna nog n broodje shoarma, reken daarvoor op n kleine 10 euro.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:24
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Fijne positieve bijdrage Pieter!! Mis ik alleen iets offe.... ben je het liefdesliedje vergeten te plaatsen?
Iets anders dan Rod mag echt ook..  |
mijn bijdrage is on-topic marian, iets wat van de gemiddelde bijdrage niet gezegd kan worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:28
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | andere, soortgelijke stapavondjes kwamen meestal per persoon rond de €25,-- je hebt je consumpties en we bestellen meestal wat schalen bitterballen etc. vandaar dat we vooraf ff lappen aan een penningmeester die aan het eind de afrekening maakt. vaak daarna nog n broodje shoarma, reken daarvoor op n kleine 10 euro. |
ok, dank je voor je reactie, denk dat ik wel mee ga
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:50
|
|
|
|
Momo, het vervoer is geregeld.
Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v ligt aan mn gezondheid) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 20:52
|
|
|
|
| MOMO697 schreef: | Ik vind het belachelijk dat er nu gesteld word dat kinderen niet mee mogen op een activiteit die overdag plaats vindt. Kan me herinneren dat mijn eigen zoon en de beide kids van een vriendin wel zijn meegeweest. Ook bij een etentje is wel eens een dochter mee geweest. Wat mij betreft zijn kids van harte welkom op de wandeling in de drentse bossen. Bij een stapavond vind ik het een ander verhaal.
Het allerergste vind ik dat Ina zich nu verwijderd heeft van cm om deze discussie. Belachelijk en in en intriest. | tja, dan heb je de hele discussie niet gevolgd over de picknick..
|
|
| Naar boven |
|
|