| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 09:58
|
|
|
|
|
Even voor de duidelijkheid...gaan we nu naar Apeldoorn of naar Amersfoort?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARJAN474
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 09:59
|
|
|
|
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman MArsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes
Laatst aangepast door
|
MARJAN474
|
op zaterdag 11 februari 2012, 15:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:13
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Even voor de duidelijkheid...gaan we nu naar Apeldoorn of naar Amersfoort? |
Amersfoort Frank!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:16
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Met wat heb je het te druk? Die nieuwsjaarzoenen bestaan slechts uit drie stuks hoor...het is een kwestie van enkele seconde...wat waren jullie dan van plan die andere 3 kwartier in te vullen?  |
Maar Frank toch je weet toch wel dat stellen elkaar geen 3 zoenen geven he dat zijn er 6 En ja dan heb je nog 40 min en wat doet een stelletje dan Nou die gaan.... en dan ..... tja en dan is de tijd zo voorbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Amersfoort Frank! |
Oké, dank je. Chat gaf in zijn eerste melding Utrecht, Veenendaal en Apeldoorn op en ik vergis me steeds tss Apeldoorn en Amersfoort daarom dat ik het even vroeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:19
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Maar Frank toch je weet toch wel dat stellen elkaar geen 3 zoenen geven he dat zijn er 6 En ja dan heb je nog 40 min en wat doet een stelletje dan Nou die gaan.... en dan ..... tja en dan is de tijd zo voorbij  |
Ja, het is me duidelijk nu...denk ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:29
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | En waarom zou je geen totaal mogen stellen Daniel? Ooit geprobeert om met 25 man een cafe in te lopen en te zorgen dat iedereen een plekje vond? Dat valt al niet mee, maar met 35 man wordt dat simpelweg onmogelijk. | Daarom snap ik niet waarom er alleen maar zuipavonden worden georganiseerd,en er lijkt er sterk op dat het altijd alleen dezelfde groepje mee mag. Ik stelde een tijdje geleden voor om bijvoorbeeld te bowlen en toen wou niemand, vandaar mijn sarcatische opmerking over de hoeveelheid mensen snap je
Laatst aangepast door
|
DANIEL777
|
op zondag 1 januari 2012, 10:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:44
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Daarom snap ik niet waarom er alleen maar zuipavonden worden georganiseerd,en er lijkt er sterk op dat het altijd alleen dezelfde groepje mee mag. Ik stelde een tijdje geleden voor om bijvoorbeeld te bowlen en toen wou niemand, vandaar mijn sarcatische opmerking over de hoeveelheid mensen snap je | Op deze avonden wordt niet gezopen, heb nog nooit meegemaakt, dat iemand dronken was. Rijden en drinken gaan nu eenmaal niet samen. En veel mensen moeten terug rijden. Het is gewoon een gezellig avondje bij elkaar, maar geen bachanaal, zoals jij het je voorstelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:45
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Daarom snap ik niet waarom er alleen maar zuipavonden worden georganiseerd,en er lijkt er sterk op dat het altijd alleen dezelfde groepje mee mag. Ik stelde een tijdje geleden voor om bijvoorbeeld te bowlen en toen wou niemand, vandaar mijn sarcatische opmerking over de hoeveelheid mensen snap je |
Het zuipen valt wel mee, de meesten moeten toch rijden. En met bowlen erbij wordt alles weer duurder. En niet iedereen vind bowlen leuk.
En een ieder is er vrij in om mee te gaan. De afstand is ook voor velen bepalend.
En dat er steeds dezelfde mensen meegaan, daar kan niemand wat aan doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:51
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Daarom snap ik niet waarom er alleen maar zuipavonden worden georganiseerd,en er lijkt er sterk op dat het altijd alleen dezelfde groepje mee mag. Ik stelde een tijdje geleden voor om bijvoorbeeld te bowlen en toen wou niemand, vandaar mijn sarcatische opmerking over de hoeveelheid mensen snap je |
Ook daar zit je weer fout. Ik ga nu ook voor de eerste keer mee en ik ben heus niet de enige neofiet in het gezelschap. Dus die stelling van dat exclusieve groepje klopt niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:51
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het zuipen valt wel mee, de meesten moeten toch rijden. En met bowlen erbij wordt alles weer duurder. En niet iedereen vind bowlen leuk.
En een ieder is er vrij in om mee te gaan. De afstand is ook voor velen bepalend.
En dat er steeds dezelfde mensen meegaan, daar kan niemand wat aan doen. |
Hier ben ik het niet helemaal me eens mariska om te beginnen met het punt dat er nu meer mensen hadden meegaan omdat het veel centraler ligt voor de meesten., maar worden nu wel buiten gesloten door een maximum te stellen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:57
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Hier ben ik het niet helemaal me eens mariska om te beginnen met het punt dat er nu meer mensen hadden meegaan omdat het veel centraler ligt voor de meesten., maar worden nu wel buiten gesloten door een maximum te stellen. |
Al geven zich 50 mensen op.... De opkomst is vaak toch kleiner... Afzeggers zijn er altijd wel...
Ook voor een bowling avond lijkt het mij verstandig en een maximum aantal deelnemers te hebben, ivm het huren van banen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:58
|
|
|
|
| MARRY942 schreef: | nou ja zeg.....  |
Kan allemaal in Den Haag, dus best mogelijk, en de eerste is hij al lang niet meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 10:58
|
|
|
|
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 11:07
|
|
|
|
|
Vanuit Zeeland wil ik iedereen een heel goed , gelukkig , mooi, maar bovenal gezegend 2012 toewensen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 11:09
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | jaja dames... Saab is failliet en 3500 medewerkers hebben vlak voor kerst hun baan verloren. Mede dankzij al die slimmerikken die liever japanse auto´s kopen 
Gelukkig kunnen we nu met elkaar die 3500 extra werklozen onderhouden... hadden we beter indertijd een Saab kunnen kopen, dan hadden die mensen dr baantje nog... |
Ik denk ook niet dat, dit geholpen had immers, iedereen houd van luxe, en saab niet en wat dacht je de straten in ons dorp zijn het meeste vol geperst met het D.B.B
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 11:25
|
|
|
|

Uploaded with ImageShack.us
Zo, het was me het avondje wel. Fikkie aangestoken, iemand anders had er een nitraatbom ingegooid, kregen wel vlammen van 10 meter te zien. Altijd een leuke afsluiting van het jaar.
Allemaal gelukkig nieuwjaar gewenst..
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 1 januari 2012, 11:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 11:50
|
|
|
|
Zondag 1 januari, Psalm 1; Als een boom.
Een nieuw jaar – wat zal de komende tijd ons brengen? Geen mens kan het je vertellen, het ligt allemaal verborgen in de schoot van de toekomst. Toch kan het geen kwaad zo’n jaar te beginnen met een moment van bezinning. Welke weg zal ik inslaan? Waar de koers ik eigenlijk aan? Welk doel stel ik mij voor ogen? Het psalmboek maakt ons wegwijs. De indrukwekkende verzameling geloofsliederen, die Israël door de eeuwen heen gedragen hebben, begint met een psalm die klinkt als een program. Helder, rijk aan contrast, zo wordt ons het leven voorgesteld. Onvruchtbaar blijf je zolang je je ophoudt in kringen van goddelozen. Hun weg loopt dood. Wee de mens die in hun nabijheid een rustplaats kiest, wee de mens die in hun kring een plekje zoekt – dan ben je nog niet jarig! Het leidt allemaal tot niets, het levert je geen lof op, maar slechts loof dat snel verwelkt, kaf dat wegwaait van het koren. Eén zuchtje wind en alles is voorgoed verdwenen. Hoe anders zal het gaan met de mens die dag en nacht de woorden van de Eeuwige in zich om laat gaan, de mens die de Thora in zich opneemt als voedsel voor elke nieuwe dag! Welgelukzalig, van harte te feliciteren – dat ben je, jij mens die kiest voor de weg die de Eeuwige met zijn volk wil gaan, de weg van zijn goede verboden! Hij zal zijn als een boom, geplant aan levend water, vruchten dragend: geloof en hoop en liefde bovenal. Zó zou ik het liefst willen leven: genietend van het hemelwater, in mij opnemend in de breedte, in de hoogte en in de diepte. Of je succes zult hebben? Dat is niet van belang. Je zult tot een zegen zijn!
Hij is een groene boom die staat gepland waar waterbeken vloeien door het land. Zijn loof behoeft de droogte niet te duchten, Te goeder tijd geeft hij zijn rijpe vruchten. Gezegend die zich aan Gods wetten voedt: het gaat hem wel in alles wat hij doet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 13:18
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | kerst, jaarwisseling, vuurwerk, knallen, oliedinges, wensen. Ik hou er niet van. Ik weet 1 ding: dit is mijn laatste kerst en oudejaar geweest...dit jaar... |
En nu duurt het nog bijna een heel jaar minus een dikke week dat het weer zover is..... (als Christus niet eerder terugkomt, natuurlijk! )
Een nieuw jaar.... wat zal het brengen? Gelukkig is bekend Wie de touwtjes in Handen heeft
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 1 januari 2012, 13:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 13:31
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank Josina (o.v) Erika (o.v) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 13:38
|
|
|
|
Allemaal gelukkig nieuwjaar gewenst..[/quote]
Waar was dit fikkie Chat???
Ook van mij: allemaal een heel gezond en gezegend 2012!! Ga met HEM dan ga je goed!!
Zo blij zijn dat karst weer thuis is met alles er nog op en d'r an!!
Mary
Laatst aangepast door
|
MARY052
|
op zondag 1 januari 2012, 13:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 13:41
|
|
|
|
Oudjaars-kliekjes vandaag.
En dan eindelijk morgen gewoon weer aan de vlees-aardappels-groente-toetje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 14:53
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | Hier ben ik het niet helemaal me eens mariska om te beginnen met het punt dat er nu meer mensen hadden meegaan omdat het veel centraler ligt voor de meesten., maar worden nu wel buiten gesloten door een maximum te stellen. | Daniel, heb je zin om mee te gaan, geef je dan gewoon op. Het is al een aardig tijdje geleden, nietwaar? Dit geklaag heeft weinig zin. Je kunt niet van café'naar café gaan met meer dan 25 man. Zelfs met 20 man is het al een hele klus...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 1 januari 2012, 14:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 15:11
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Wij ook
 |
Wat een mooie gezellige foto!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 15:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | 
Allemaal een goed mooi en gezond 2012 gewenst. Ga ook dat jaar met God dan ben je nooit alleen!!
Liefs Erika |
Dank je wel, Erika.
Ja, dat is waar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 15:39
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Waar was dit fikkie Chat???
Ook van mij: allemaal een heel gezond en gezegend 2012!! Ga met HEM dan ga je goed!!
Zo blij zijn dat karst weer thuis is met alles er nog op en d'r an!!
Mary |
Op dezelfde plek als de vorige jaren bij de kerk.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 1 januari 2012, 15:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 15:48
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Oudjaars-kliekjes vandaag.
En dan eindelijk morgen gewoon weer aan de vlees-aardappels-groente-toetje. |
Nou....zucht...zeg dat wel.....
Maar de hele Fam, moet me nog wel effe los maken van de oliebollen, slaatjes..hartige taart..enz enz..... Ieder jaar weer dat voornemen om volgend jaar iets minder klaar te maken....maar ja...... geen voornemens.......misschien gaat dat werken aan het eind van 2012!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 15:55
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Gewerkt..........om 12 uur rook ik snackjes dus client afgehandeld........zijn de snackjes al opgesnaaid Geen nood,straks komen ze met oliebollen .........weer client afgehandeld.......alle oliebollen op
Nu begrijp ik waarom ik het zo druk had,mijn collega's hadden hun mond de hele dag vol
Toen mijn baas lekker geknuffeld en gezoend(oefenen voor maandag)en zowaar..........ik mocht een uur eerder naar huis .Ik heb uitgebreid gezwaaid naar de beteuterde collega's
Ooit leer ik hoe het werkt en heb ik een snack in de ene hand,een oliebol in de andere terwijl ik bij de baas op schoot zit en geen fluit hoef te doen  |
...I am in shock........bij de baas op schoot......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 16:08
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Wij ook
 |
Die wurggreep en beenklem zijn om te voorkomen dat je wegloopt nu je los bent van je ketting? Ik heb geen kerstboom en geen trouwplannen ......... dus ik mag niet zo dicht bij mannen komen........(is toch een goed voornemen nietwaar? )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 16:11
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | ...I am in shock........bij de baas op schoot...... |
Ik denk dat de shock bij hem veeeeeeeeel groter zal zijn,tis zo'n piepjong ventje Ik bedenk wel iets anders.......
|
|
| Naar boven |
|
|