ChristianMatch

Forum

Waarom een kruisje dragen?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3441 3442 3443 3444 3445 3446 3447 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 10:37

MARRY942 schreef:
Mijn visje, wat achter op mijn auto geplakt zat...is gestolen/verwijderd...

Tegenwoordig zie ik ook regelmatig een sticker achterop een auto met hierop een monster die 'het visje' opeet. De bedoeling hiervan is duidelijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 10:37

Thomas, hoewel ik je volledig steun, begin ik echt de moed te verliezen. We kunnen nu wel weer gaan praten over diepgang, maar sommigen willen het niet anders. En die zitten ons gewoon in de weg. Ik denk dat ik maar een andere site ga maken met alleen maar serieuze onderwerpen. Diepgang is gewoon niet meer mogelijk hier.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 10:38

GERRIT084 schreef:
Och, wat maakt het uit wie er in of op die positie zit, en met wat voor een geaardheid Twijfelende smiley beflikkerd wordt je toch Knipoog smiley

Nou.... ik zie toch nog wel een beetje verschil hor! liever Rutte dan die Pechtold bijvoorbeeld Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 10:54

Een hele tijd geleden was er ook sprake van het forum bezoedeld werd met nonsens.

Ik heb getracht toen veel serieuze onderwerpen op het
forum neer te zetten.
Er waren klachten over de inhoud.
Mensen voelden zich aangevallen.

Men zwijgt maar liever over serieuze onderwerpen, dan kan men ook niet aangevallen worden.

En nonsens op het forum, ach hoort erbij vind ik.
Laat zien dat ik ook maar een mens ben.

Je kan het niemand naar zijn zin maken op het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 10:59

Volgens mij draait het bij het begrip erfzonde over het volgende: wat laat je in je leven de boventoon voeren: de status waarin je vroeger was of je huidige relatie met de Heer. Wat stelt het begrip verlossing voor als je er niet naar leeft en als je voortdurend teruggrijpt naar het oude. Ik vraag me echt af hoeveel mensen echt beseffen dat ze verlost zijn van hun zonde. En ik vraag me af waarom in sommige kerken nog steeds gepreekt wordt dat we niets zijn. In mijn ogen is dat eigenlijk een klap in het gezicht van onze Vader. Dan zeggen we in feite tegen Hem: we geloven je niet.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 5 januari 2012, 11:01
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:03

MARISKA601 schreef:
Een hele tijd geleden was er ook sprake van het forum bezoedeld werd met nonsens.

forum neer te zetten.

Men zwijgt maar liever over serieuze onderwerpen, dan kan men ook niet aangevallen worden.

Denk je echt dat ze zo diep nadenken hier? Ik denk gewoon dat ze te weinig inhoud hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:04

COOTJE711 schreef:
Nou.... ik zie toch nog wel een beetje verschil hor! liever Rutte dan die Pechtold bijvoorbeeld Zieke smiley

Rutte wilde toch opheffing op het verbod op Godslastering?

Maar ja,alle poten zijn toch al onder onze sociale zekerheid weggezaagd.........wat is er nog over voor gezinnen?

En nee,das geen grapje Twijfelende smiley

On topic:een "mopje" (waar vast reacties op komen Engeltje smiley Knipoog smiley )

Een oude boer ging in het weekend naar de grote stad en bezocht daar een kerkdienst. Toen hij thuis kwam vroeg zijn vrouw hoe het was geweest.
"Ja", zei de boer, "goed. Een ding deden ze wel anders. Ze zongen opwekkingsliederen in plaats van gezangen."
"Opwekkingsliederen?" zei z'n vrouw. "wat zijn dat?"
"O, ze zijn wel mooi. Het zijn een soort gezangen, maar dan anders," zei de boer.
"Wat is er anders aan?" vroeg zijn vrouw.
De boer zei: "Nou kijk, als ik tegen jou zou zeggen: `Martha, de koeien staan in het mais`, dan zou het een gezang zijn. Maar als ik tegen je zou zeggen:

Martha, Martha, Martha, o Martha,
de koeien, de grote koeien, de bruine koeien,
de zwarte koeien, de witte koeien, de zwart-witte koeien,
alle koeien staan in het mais, staan in het mais,
staan in het mais, het mais, mais, mais,

en als ik dan de hele zaak een paar keer herhaal, dan heb je een opwekkingslied."

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 5 januari 2012, 11:17
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:18

LEANNE226 schreef:
Euh ja........ik doe er ook graaaaaag aan mee,ik vind een beetje lol hebben belangrijk Knipoog smiley
Maar als je weet dat een bepaald topic belangrijk is voor mensen waarom wordt daar dan lacherig over gedaan?Heeft niks met opleiding te maken(is toch al grote larie)maar met fatsoen.(waarmee ik ook niet zeg dat die mensen geen fatsoen hebben(ik zal wel weer reacties krijgen)maar dat ze dat niet laten zien.......heb ik het zo goed gezegd?)
"wel eens" is heel wat anders dan "overal onzin neer kladderen"

*dit antwoord moet als algemene reactie opgevat worden en heeft geen betrekking op een individueel lid van CM* Coole smiley met zonnebril

Hoe serieus moet je soms wel niet zijn? In sommige gevallen, en juist in serieuze topic,s wordt door betreffende personen die hier over vallen, juist laatdunkend gereageerd.
En als er dan al wat van gezegd wordt, gaat men gewoon verder op dit laatdunkende toontje.
En als deze figuren dan niet meer serieus genomen worden, of denken niet serieus genomen te worden, hebben verweerders in ene een LBo gehalte.
En om dan inhoudelijk op het onderwerp in te gaan, is de verkeerde klik al
gauw in werking gezet.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op donderdag 5 januari 2012, 11:19
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:21

MARISKA601 schreef:

forum neer te zetten.

Dat was goed bedoelt van je hoor maris, maar ik denk dat het op menig mens overkwam als een tegenaanval op andere topics.
Je bent ook geen moderator dus het is ook niet aan jou om te proberen de boel recht te trekken, als iedereen gewoon zn eigen bijdrages in de gaten houd zijn we al een heel eind verder.

Het gaat er ook niet om om meer serieuze topics te openen, het gaat erom dat men niet elk serieus topic binnen 2 bladzijden om zeep moet helpen met lollige opmerkingen.
Het zou al een berg schelen als mensen niet perse bij elk topic een bijdragen achter moeten laten. Als een topic je niet interreseert, reageer dan gewoon niet, net als dat je als je niet hoeft te gaan melden dat je niet naar een bepaald uitje gaat bij het topic agenda, laat topics nou eens gaan over het onderwerp.
Als je nu de actieve topics van de laatste 2 weken doorleest zie je de laatste pagina vrijwel enkel slow-chatberichten van een groep mensen. Ik ben ook niet zo van de diepgaande virtuele discussies, dus je zult weinig bijdrages van mij terugvinden in de topics Bijbel en bijbelstudie en Christelijk leven.

Iedereen doet het per ongeluk wel eens, dat is niet zo erg, let er enkel een beetje op dat je er geen gewoonte van gaat maken.

Annette, ook schuldig Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:33

GERRIT084 schreef:
Hoe serieus moet je soms wel niet zijn? In sommige gevallen, en juist in serieuze topic,s wordt door betreffende personen die hier over vallen, juist laatdunkend gereageerd.
En als er dan al wat van gezegd wordt, gaat men gewoon verder op dit laatdunkende toontje.
En als deze figuren dan niet meer serieus genomen worden, of denken niet serieus genomen te worden, hebben verweerders in ene een LBo gehalte.
En om dan inhoudelijk op het onderwerp in te gaan, is de verkeerde klik al
gauw in werking gezet.

Sommige onderwerpen gaan mij ver boven mn pet,als ik daar toch een serieuze reactie op geef dan zal het mij worst zijn wat ze van mijn niveau vinden,iedere mening is belangrijk
Maar soms worden topics belachelijk gemaakt en ook al is dit internet je raakt er wel mensen mee........ik begrijp niet waarom sommige mensen dan toch nog door gaan,dat is toch niet lollig meer?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:47

Voor het eerst dit jaar naar buiten geweest Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:53

LEANNE226 schreef:
Sommige onderwerpen gaan mij ver boven mn pet,als ik daar toch een serieuze reactie op geef dan zal het mij worst zijn wat ze van mijn niveau vinden,iedere mening is belangrijk
Maar soms worden topics belachelijk gemaakt en ook al is dit internet je raakt er wel mensen mee........ik begrijp niet waarom sommige mensen dan toch nog door gaan,dat is toch niet lollig meer?

2300 leden tal van belevingen, evenzo meningen, dus echt eens worden doen wij het toch nooit.
Maar er zijn van die topic,s waar ik het gevoel krijg dat sommige meningen door je strot worden geperst, terwijl jouw mening, niet geld.
Dat daar dan ook wel eens een wat minder serieus antwoord op volgt, kan je dan ook wel verwachten.
Het elkaars meningen, normen en waarden te respecteren, is al ver te zoeken.
Aan de andere kant leer je zo de personen wel goed kennen, het is ten slotte een dating site, en geen vervolg op je HBo opleiding.
En om e eerlijk de waarheid te zeggen, mijn klik zit er (nog) niet tussen, Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:53

Men neme een pan.
En doet daar 1,5 liter water in.
Breng het aan de kook.
Doe daarna er 30 soepballetjes in
en een zakje soepgroenten.
men late dit op een klein pitje eventjes trekken.

Daarna kan men er een zakje groentensoep van honig er door doen.
En als smaakversterker een flinke theelepel sambal.

Een pittig soepje schijnt goed te zijn bij een flinke verkoudheid.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:04

GERRIT084 schreef:
2300 leden tal van belevingen, evenzo meningen, dus echt eens worden doen wij het toch nooit.
Maar er zijn van die topic,s waar ik het gevoel krijg dat sommige meningen door je strot worden geperst, terwijl jouw mening, niet geld.
Dat daar dan ook wel eens een wat minder serieus antwoord op volgt, kan je dan ook wel verwachten.
Het elkaars meningen, normen en waarden te respecteren, is al ver te zoeken.
Aan de andere kant leer je zo de personen wel goed kennen, het is ten slotte een dating site, en geen vervolg op je HBo opleiding.
En om e eerlijk de waarheid te zeggen, mijn klik zit er (nog) niet tussen, Knipoog smiley

Ach Gerrit,ik ben hier wel eens volkomen voor schut gezet door iemand die mij niet kent puur omdat ik enorm blij was dat een werkgever mij de kans gaf een studie,die ik door persoonlijke omstandigheden nooit heb kunnen afronden,op zijn kosten te voltooien.
Maar de een zijn blijheid wekt wrevel op bij de ander........sindsdien praat ik er hier liever niet meer over.
Genoeg gemekker van mijn kant,ik "klik" de laptop uit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:37

COOTJE711 schreef:
Mee eens, wat is half dood? wie bepaald dat? logisch dat patient/ familie/ omstanders geschrokken zijn.... Mijn ervaring is dat ze juist (soms) teveel onderzoeken doen om dingen uit te sluiten....

Jolan, werd dat niet geregeld dan? Volgens mij heeft ieder ziekenhuis personeel in dienst (Transfer) die dat regelt. Als je er tenminste voor in aanmerking komt...

Nee, ik kwam niet in aanmerking. Weet alleen de reden niet meer. Ik denk dat de zorg per ziekenhuis ook verschillend is. Laatst slikte mijn zoontje en batterij in. Deze werd zaterdag op zondagnacht nog even operatief verwijderd. Hij kreeg een kadootje op de kamer, en ik mocht er naast slapen. Persoonlijk vind ik het prima geregeld allemaal. Nee, ze houden geen kostgangers in het ziekenhuis, maar dat is toch ook logisch?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:41

Eerst ging het over die befaamde ondefieenbare klik. Dan werd het een onbenullige onzin topic en nu zijn we aanbeland aan de zoveelste discussie die weer niet over het eigenlijke onderwerp van deze topic gaat. Er is niets nieuws onder de zon.

Alle topics (behalve het muziektopic van Maryanne) van het forum zorgen voor een beetje ernst, heibel, onzin zonder dat men nog verder ingaat op het eigenlijke onderwerp.
Wat gaan we eraan? Het forum sluiten? Of het zo maar laten? Iemand moet tussen de ernstige noten maar 1 leuke opmerking plaatsen en het spel is begonnen. Hoe hard we daarna ook zeuren toch zullen we merken dat iedereen zijn aandeel daar in heeft. Het is wel zo dat ene er op tijd mee kan stoppen en de andere gaat gewoon rustig verder. We zitten niet in een klas waar onze computer kan afgepakt worden, we hebben ook geen leraar die onze ouders kunnen aansporen om ons ter orde te roepen én we hebben niet de discipline om ons zelf in toom te houden. We hebben allemaal ons aandeel ofwel om onzin te schrijven ofwel om te zeuren en discussies aan te gaan. Het is des mensens...niet meer of minder dan dat. Een slotje dan maar?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:50

FRANKT627 schreef:
Eerst ging het over die befaamde ondefieenbare klik. Dan werd het een onbenullige onzin topic en nu zijn we aanbeland aan de zoveelste discussie die weer niet over het eigenlijke onderwerp van deze topic gaat. Er is niets nieuws onder de zon.

Alle topics (behalve het muziektopic van Maryanne) van het forum zorgen voor een beetje ernst, heibel, onzin zonder dat men nog verder ingaat op het eigenlijke onderwerp.
Wat gaan we eraan? Het forum sluiten? Of het zo maar laten? Iemand moet tussen de ernstige noten maar 1 leuke opmerking plaatsen en het spel is begonnen. Hoe hard we daarna ook zeuren toch zullen we merken dat iedereen zijn aandeel daar in heeft. Het is wel zo dat ene er op tijd mee kan stoppen en de andere gaat gewoon rustig verder. We zitten niet in een klas waar onze computer kan afgepakt worden, we hebben ook geen leraar die onze ouders kunnen aansporen om ons ter orde te roepen én we hebben niet de discipline om ons zelf in toom te houden. We hebben allemaal ons aandeel ofwel om onzin te schrijven ofwel om te zeuren en discussies aan te gaan. Het is des mensens...niet meer of minder dan dat. Een slotje dan maar?

Waarom een slotje, als het te ver zou gaan, kan altijd nog een bannetje.
Dat slotje is wel een stopwoordje geworden hier, meer zoiets van, het staat MIJ niet aan, ik vind het niet leuk, of intresant hier.
Maar ook daarvoor zijn er meerdere topic.s om naar toe te fietsen, en zo zijn er meerdere Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:52

CHATULIEM619 schreef:
Denk je echt dat ze zo diep nadenken hier? Ik denk gewoon dat ze te weinig inhoud hebben.

Het feit is, Chat, dat we hier met allemaal verschillende karakters zitten. Tevens zijn er verschillende strekkingen die niet erg lief zijn voor een 'concurrentie', denkende hierbij hoe de katholieken aan afgoderij doen, zoals vermeld werd ergens in mei vorig jaar. Zo had ik eens een stukje geschreven over mijn ervaringen ivm Maria en heb dat aan enkele leden laten lezen. Ze zeiden dat ze het allemaal hadden gelezen, wat ik niet geloof, maar er waren er ook enkele bij die me hebben aangeraden het niet te plaatsen omdat het veel ophef zou geven. Dus, zo zie je maar.
Zelf kan ik niet tegen dat zweverige gedoe dat je hier ook wel eens leest, voor mij is dat ongezond geloof dat ver van de realiteit staat. Soms geef ik daar ook wel eens een stevige sneer op...ik ga dus ook niet vrijuit. Ik bedoel maar dat het niet altijd makkelijk is om wat te antwoorden. Dat heeft dus altijd niet iets met geen inhoud hebben te maken.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:55

GERRIT084 schreef:
Waarom een slotje, als het te ver zou gaan, kan altijd nog een bannetje.
Dat slotje is wel een stopwoordje geworden hier, meer zoiets van, het staat MIJ niet aan, ik vind het niet leuk, of intresant hier.
Maar ook daarvoor zijn er meerdere topic.s om naar toe te fietsen, en zo zijn er meerdere Engeltje smiley

Idd, Gerrit, daarom vermeldde ik het ook. In een vorige topic had ik ook al eens aangegeven dat 'slotje' een modewoord werd. Vroeger werd Judith wel eens vermeld maar aangezien ze niet meer tussen beide komt werd het woord 'slotje' geintroduceerd.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:58

COOTJE711 schreef:
Oww... nu moet ik verantwoording afleggen aan onze CM ehhh... baas/ toezichthouder...
Nou Frank, gisterenavond gewoon het edelste beroep ter wereld uitgevoerd hoor....Knipoog smiley Enne volledig nuchter maar de wind deed.... Boze smiley

Gelukkig ben ik geen baas of toezichthouder. Boze smiley Ik heb al werk genoeg om mijn Floshke in de gaten te houden...
Heb je al eens gehoord dat een mens kan bezorgd? Ja, ik weet dat ik niet bezorgd moet zijn maar ik ben het toch... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 13:12

FRANKT627 schreef:
Idd, Gerrit, daarom vermeldde ik het ook. In een vorige topic had ik ook al eens aangegeven dat 'slotje' een modewoord werd. Vroeger werd Judith wel eens vermeld maar aangezien ze niet meer tussen beide komt werd het woord 'slotje' geintroduceerd.

Precies Frank, maar het valt wel op dat vooral op neuzel topic,s een slotje komt. En bijna nooit op het z.g.n HBo gelateerde, (althans dat denken ze) die toch ook vaak door halstarrige figuren worden gedomineerd.
Dan komt het bij mij over als, domineren mag en neuzelen niet, en ik doe beiden graag Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 13:24

LEANNE226 schreef:
Rutte wilde toch opheffing op het verbod op Godslastering?

Maar ja,alle poten zijn toch al onder onze sociale zekerheid weggezaagd.........wat is er nog over voor gezinnen?

En nee,das geen grapje Twijfelende smiley

On topic:een "mopje" (waar vast reacties op komen Engeltje smiley Knipoog smiley )

Een oude boer ging in het weekend naar de grote stad en bezocht daar een kerkdienst. Toen hij thuis kwam vroeg zijn vrouw hoe het was geweest.
"Ja", zei de boer, "goed. Een ding deden ze wel anders. Ze zongen opwekkingsliederen in plaats van gezangen."
"Opwekkingsliederen?" zei z'n vrouw. "wat zijn dat?"
"O, ze zijn wel mooi. Het zijn een soort gezangen, maar dan anders," zei de boer.
"Wat is er anders aan?" vroeg zijn vrouw.
De boer zei: "Nou kijk, als ik tegen jou zou zeggen: `Martha, de koeien staan in het mais`, dan zou het een gezang zijn. Maar als ik tegen je zou zeggen:

Martha, Martha, Martha, o Martha,
de koeien, de grote koeien, de bruine koeien,
de zwarte koeien, de witte koeien, de zwart-witte koeien,
alle koeien staan in het mais, staan in het mais,
staan in het mais, het mais, mais, mais,

en als ik dan de hele zaak een paar keer herhaal, dan heb je een opwekkingslied."

Verraste, verbaasde smiley sorry, ik begrijp er niets van.
Geef mij maar de manier van zingen zoals ze in de abdijen doen...ik zal eens direct mijn cd met kloosterliedjes aan het werk zetten... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVIE747

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 13:37

Sorry hoor ik moest stiekem wel lachen hoe het verwoord werd en nee ik vind het niet kunnen dat de bijbel naar straattaal wordt vertaald, maar ik zie die jongens met hun straat taal al lachen, tjonge is dat wat wij willen dat we gaan lachen om God?
Naar boven

Auteur Bericht
EVIE747

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 13:43

COOTJE711 schreef:
Tegenwoordig zie ik ook regelmatig een sticker achterop een auto met hierop een monster die 'het visje' opeet. De bedoeling hiervan is duidelijk...

Nou moe. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 14:39

Ter heropvoeding aangeboden:
Kant en klare puber

Met geluid(standaardgeluiden:LAAT ME MET RUST!en......DAT LUST IK NIET!etc)
Laag energieniveau,niet oplaadbaar(muisvinger zie ik wel eens bewegen)
Zonder gebruiksaanwijzing
Kan goed negeren(lijkt doof maar kan wel een euro horen vallen)

Leuk als opvulling van de bank!

volgende week beginnen de scholen weer Lachende smileyen verder is hij best wel lief.........
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 14:47

LEANNE226 schreef:
Ter heropvoeding aangeboden:
Kant en klare puber

Met geluid(standaardgeluiden:LAAT ME MET RUST!en......DAT LUST IK NIET!etc)
Laag energieniveau,niet oplaadbaar(muisvinger zie ik wel eens bewegen)
Zonder gebruiksaanwijzing
Kan goed negeren(lijkt doof maar kan wel een euro horen vallen)

Leuk als opvulling van de bank!

volgende week beginnen de scholen weer Lachende smileyen verder is hij best wel lief.........

Leanne,hartelijk dank voor de grote glimlach die nu ff op mn gezicht schiet. Ik ben gelukkig niet de enige moeder die de schoolvakantie spuugzat is, het ging heel de vakantie extreem goed hier, t was eigenlijk erg gezellig zelfs, maar vandaag....grrr...t is dat het van die lelijke bobbels geeft maar anders zou je ze achter het behang plakken!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 14:59

ANNETTE792 schreef:
Leanne,hartelijk dank voor de grote glimlach die nu ff op mn gezicht schiet. Ik ben gelukkig niet de enige moeder die de schoolvakantie spuugzat is, het ging heel de vakantie extreem goed hier, t was eigenlijk erg gezellig zelfs, maar vandaag....grrr...t is dat het van die lelijke bobbels geeft maar anders zou je ze achter het behang plakken!

Als ik hem zie zitten dan denk ik;sh*t,das het resultaat van mijn opvoeding Geschokte, onthutste smiley (gelukkig heb ik genoeg rotsmoezen)
Geldstroom heb ik gestopt,laptop staat in de kast,restant vuurwerk weggegooid...........en nu ...........is hij in slaap gevallen Gefrustreerde smiley

Ooit komt het goed toch?want dan hebben ze zelf kinderen Duiveltje smiley

Morgen mag ik weer werken Lachende smiley
Nog 4 nachtjes slapen.........
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:00

CHATULIEM619 schreef:
Volgens mij draait het bij het begrip erfzonde over het volgende: wat laat je in je leven de boventoon voeren: de status waarin je vroeger was of je huidige relatie met de Heer. Wat stelt het begrip verlossing voor als je er niet naar leeft en als je voortdurend teruggrijpt naar het oude. Ik vraag me echt af hoeveel mensen echt beseffen dat ze verlost zijn van hun zonde. En ik vraag me af waarom in sommige kerken nog steeds gepreekt wordt dat we niets zijn. In mijn ogen is dat eigenlijk een klap in het gezicht van onze Vader. Dan zeggen we in feite tegen Hem: we geloven je niet.

Dan heb je het toch verkeert...

Ik keer mijn rug niet naar het verlossingswerk van Jezus voor mij. Daarnaast maak ik de erfzonde ook niet belangrijker dan Jezus verlossingswerk.
Maar het een sluit het ander niet uit.

Dat Jezus voor mijn zonden betaald heeft betekent nog niet dat ik opeens zonder zonde ben, dat is onmogelijk in deze inperfecte wereld, want anders zouden we ook geen nieuwe aarde meer nodig hebben...

Laatst aangepast door
HARALD940
op donderdag 5 januari 2012, 15:42
Naar boven

Auteur Bericht
EVIE747

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:11

COOTJE711 schreef:
Hàrderrrrr Erika Knipoog smiley

*grijns*
Naar boven

Auteur Bericht
EVIE747

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:14

CROSSROAD317 schreef:
Geloof is een kwestie van Vertrouwen ... niet in de spreker of in jezelf maar in de Almacht van God de Vader ...

1 Korintiërs 2:9 Maar het is zoals geschreven staat: ‘Wat het oog niet heeft gezien en het oor niet heeft gehoord, wat in geen mensenhart is opgekomen, dat heeft God bestemd voor wie Hem liefheeft.’

Paniek en depressie heeft een luisterend oor nodig niet het wegsturen ervan dan keert het idd alleen maar even hard terug zo niet harder.
Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3441 3442 3443 3444 3445 3446 3447 ... 6194 Volgende
Pagina 3444 van 6194