ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3451 3452 3453 3454 3455 3456 3457 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 14:51

LEANNE226 schreef:
Ik heb vannacht gezien wat ik gisteren gegeten heb Zieke smiley Clown smiley maar dat willen jullie vast niet weten Engeltje smiley
Vanavond maar effe niks........ik heb net de vogels gevoerd en die zijn heel blij met wat ze vandaag krijgen!

Beterschap leanne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:06

CHATULIEM619 schreef:
Nee, Harald als christen ben je wedergeboren:
Jezus stelt zelf de wedergeboorte als voorwaarde tot het binnengaan, niet als resultaat.

Nu zeg je dat je als christen bent wedergeboren.....Maar waarom moet je je dan nog laten dopen in bepaalde gemeentes om wedergeboren te worden? Ik ben mijn leven lang al christen maar als ik naar een evangelie gemeente zou gaan zou ik me weer moeten laten dopen voor de wedergeboorte???? Hoe zit dat dan?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:21

Als je denk dat je het even hebt gehad komt het volgende op je weg!
Vanmorgen en gedeelte van de middag fijne samenkomst gehad met de hele familie, mijn neeftje wordt niet lekker zwager gaat met hem naar huis.
Half uur later kent het jochie zijn ouders niet meer en roept om zijn broer, huisarts is geweest en opdrachten voerd tie niet goed uit, nu naar het ziekenhuis voor onderzoeken.
Het is het kind van mijn zus en 13 jaar arts denkt aan migraine laten we hopen en bidden dat dit inderdaad zo is.

Nu thuis in spannende afwachting wat er komen gaat.
Naar boven

Auteur Bericht
BRIGIT826

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:35

MOMO697 schreef:
Wat is er aan de hand in Israel, de Arabische landen, in Europa? Frank Ouweneel zit middenin zijn serie Eindtijd-bijbelstudies. In het hele land verspreidt hij bijbels licht over de ontwikkelingen in de wereld (editie 2011).

[url]http://www.vergadering.nu/kalender1.htm
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:44

MARCANTI664 schreef:
Meestal als je aan mensen vraagt van hoe gaat het ? zegt men: "o met mij gaat het wel goed". Dan vraag ik me wel eens af waarom vraag ik het eigenlijk ? Iemand zei eens een keer (die vindt ik overigens wel leuk) Met mensen waarmee het slecht gaat, gaat het altijd goed.

En als je zelf op een eerlijke manier antwoord geeft dat het bijv. wat minder met je gaat zeggen ze weer, zeg toch gewoon dat het goed met je gaat ?! Smiley die vol vragen zit Kortom het is en blijft dom ge....... in de ruimte. Waarom kan/mag iemand niet zielig zijn, dat kan toch als die persoon bijv. niet lekker in zijn vel zit, je mag tegenwoordig al blij zijn als iemand je daarin serieus neemt. En de mensen die dat oprecht doen, met je meeleven/denken zijn tegenwoordig in dat opzicht echt uniek. Ik denk dat je gewoon ten alle tijde eerlijk moet zijn met hoe je je voelt, en als het merendeel dat niet serieus neemt, so be it.

Je schrijft mooie teksten, Marcanti, hier en op andere topics, heel waarheidsgetrouw, herkenbaar en ozo pijnlijk. Dit is geen cynischme of wat dan ook maar wel oprecht wat ik je nu vertel.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:48

MARRY942 schreef:
Hier ook een stralend zonnetje, al vanaf vanmorgen vroeg...maarreh....die wind he....brrrr....zou het de leeftijd zijn Zeeland? Ik kruip het liefst in de verwarming Verlegen lachende smiley

Ik hoef de verwarming niet hoor.
Ik heb deze net op de marktplaats gezet.
Mijn liefje straalt zelfs warmte uit voor mij Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROMY721

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:52

Allemaal niet fijne dingen lees ik en ernstige ook!

Mag er iets luchtigers doorheen?............vanmorgen 5:45 stond mn kleinkind aan mn bed,' Oma, ik ben wakkerrrrr.......grrrrrrLachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:52

MOMO697 schreef:
Wat is er aan de hand in Israel, de Arabische landen, in Europa? Frank Ouweneel zit middenin zijn serie Eindtijd-bijbelstudies. In het hele land verspreidt hij bijbels licht over de ontwikkelingen in de wereld (editie 2011).

http://www.vergadering.nu/kalender1.htm

Het is al door de eeuwen heen, dat zeggen ze iedere keer over de eindtijd.
We weten nog steeds niet wanneer zal het geschieden.
Wel moeten we voorbereiden om rekenschap af te leggen bij zijn wederkomst.
Bidt opdat gij niet in verzoeking komt.
Naar boven

Auteur Bericht
ROMY721

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:54

ps net voor ze naar huis ging..jas al aan.....viel ze met haar oogje op de rand van een krat...............huilen,bloeden en een blauw oogje, zoooo zielig....
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:54

Veel plezier en kijk uit voor hoog water Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 17:21

ROMY721 schreef:

Mag er iets luchtigers doorheen?............vanmorgen 5:45 stond mn kleinkind aan mn bed,' Oma, ik ben wakkerrrrr.......grrrrrrLachende smiley

Mijn moeder was een keer niet zo slim en vertelde mn zoontje s avonds alvast dat ze de andere ochtend koekjes gingen bakken.
En dus stond mijn zoon toen het om 5 uur licht begon te worden naast haar bed: opstaan oma, we gaan koekjes bakken!
Voortaan worden zulke mededelingen dus pas 5 minuten voor het koekjes bakken gedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARCANTI664

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 17:26

Bedankt Frank voor je meeleven, ook fijn om te weten dat er mensen zijn die zich hier over het algemeen in herkennen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARCANTI664

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 17:27

Frank+t Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 17:39

Zaterdag 7 januari, Psalm 4: 7-9; Een veilig huis.

Jaloezie. Er zijn maar weinig mensen die er geen last van hebben. Het kan je ziel verzuren en je geest vergallen. Op zichzelf is het soms heel begrijpelijk. Je ziet met eigen ogen hoe succesvol je buren zijn. Slapens worden ze rijk. Ze winnen prijzen bij bosjes, speculeren op de beurs en rijden karrenvrachten kostbaarheden hun luxe landhuizen binnen. Ze doen mee aan de loterij en jawel, de kanjerprijs valt uitgerekend waar de bankbiljetten toch al neerdwarrelen als de sneeuw op een winterse dag. En jij? Als je niet uitklijkt ben je stinkend jaloers!
De dichter van de psalm kan erover meepraten. Wat een buit halen de buren binnen…. Koren en wijn, het kan niet op! Een oogst om van je watertanden! En jij, armoedzaaier die je bent? Loser! Altijd en eeuwig vis jij achter het net! Zo zou hij nog wel even door kunnen gaan, maar daar steek de Eeuwige zelf een stokje voor. Het is alsof het licht van zijn gelaat plotseling de nachtelijke nevel verdrijft. In het hart van de dichter daalt een wonderlijke vrede, die zijn verstand te boven gaat. Wat stelt al dat materiële gewin nu eigenlijk voor vergeleken bij de geborgenheid in God? Van al die rijkdom kun je uiteindelijk niets meenemen. Sterker nog: je hebt er in dit aardse leven vaak meer last dan gemak van. En dan te bedenken dat geestelijke rijkdom niet eens kan vergaan. De verborgen omgang met God, die is als een vertrouwd en veilig huis. Daar kun je in wonen, met meer genoegen dan in de grootste villa! In dat besef smelt mijn jaloezie – als sneeuw voor hemels zonlicht. Soms voel ik mij rijker dan de rijkste multimiljonair. Ik heb mijn God, dat is genoeg. Wat zou ik verder nog willen hebben?

Ik kan gaan slapen zonder zorgen,
want slapend kom ik bij U thuis.
Alleen bij U ben ik geborgen.
Gij doet mij rusten tot de morgen
en wonen in een veilig huis.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 17:47

Bei uns ist alles großer und beßer..

Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve.
Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!

Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!

1. Annette
2. Pieter
3. Erika
4. Mariska
5. Martin
6. Grace
7. Sjaak
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:01

ERIKA129 schreef:
Als je denk dat je het even hebt gehad komt het volgende op je weg!
Vanmorgen en gedeelte van de middag fijne samenkomst gehad met de hele familie, mijn neeftje wordt niet lekker zwager gaat met hem naar huis.
Half uur later kent het jochie zijn ouders niet meer en roept om zijn broer, huisarts is geweest en opdrachten voerd tie niet goed uit, nu naar het ziekenhuis voor onderzoeken.
Het is het kind van mijn zus en 13 jaar arts denkt aan migraine laten we hopen en bidden dat dit inderdaad zo is.

Nu thuis in spannende afwachting wat er komen gaat.

Dat zal inderdaad schrikken zijn Erika!
Ben benieuwd! Sterkte
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:03

ROMY721 schreef:

Clown smiley Geweldig! Smiley met dichtgeplakte mond
Enne Annette: afspraak is afspraak hoor! Stel je voor dat oma het vergeet??? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:03

JOSINA022 schreef:
Grr, het zal toch weer niet hè...in Zeeland en Brabant weer de zon Gefrustreerde smiley In Utrecht is die zon flink verscholen achter een heleboel donkere wolken Boze smiley

dito het heeft hier heel flink gehoost zeg maar Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:05

Cross en Marian, nog tien dagen voor jullie huwelijk. Ik bid dat jullie een zegen en een vrede zullen ontvangen voor deze laatste spannende dagen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:17

BILLY701 schreef:
hoe wil jij daar komen??????????????????

Met de arreslee Bil, getrokken door 6 poezen. (k moet alleen iets eerder van huis) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:23

HERMAN388 schreef:

Verraste, verbaasde smiley oh, heb je weer een liefje??? Dat wisten we nog niet...heb je ook een foto van jullie beide?
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:25

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley oh, heb je weer een liefje??? Dat wisten we nog niet...heb je ook een foto van jullie beide?

Sttt.... geen onzin meer FrankT Gefrustreerde smiley
Daar wordt ik zo verdrietig van.....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:29

COOTJE711 schreef:
Sttt.... geen onzin meer FrankT Gefrustreerde smiley
Daar wordt ik zo verdrietig van.....

Gefrustreerde smiley zeg dat het niet waar is...toch niet jij en herm.. Smiley met dichtgeplakte mond neen, ik wil er verder niet over denken...
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:29

JOSINA022 schreef:
Mooie reactie, Hannah, ik had het niet beter kunnen verwoorden!
idem vind Cootje
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:34

MOMO697 schreef:
Beterschap leanne

Dank je maar ik ben eigenlijk niet ziek.......ik voel me niet ziek in ieder geval Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:37

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley zeg dat het niet waar is...toch niet jij en herm.. Smiley met dichtgeplakte mond neen, ik wil er verder niet over denken...

wèèr een strafpunt.... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:45

HANNAH810 schreef:
wellicht kan het helpen wanneer de redactie van christianmatch wat duidelijker merkbaar meekijkt?
dat leek in het verleden toch wel goed te werken.

Een jaar geleden zou zulk geleuter niet voor komen,toe hadden we Chris nog die onzinreacties verwijderde,via mail een waarschuwing gaf en regelmatig leden tijdelijk de toegang weigerde die niet wilden luisteren(naar de redactie)............ik ben tegen censuur maar het gaf wel duidelijkheid.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 7 januari 2012, 18:45
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:55

HERMAN388 schreef:

Valt dit onder gewone energie of groene energie?
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:56

ERIKA129 schreef:
dito het heeft hier heel flink gehoost zeg maar Boze smiley

Daar snap ik niks van . Hier is de zon net weg.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 19:14

COOTJE711 schreef:
Misschien een berichtje op prikbord plaatsten? wie weet is er nog wel een cm-er met een eenzame rat...

Volgens mij zijn ze gewoon in elke huis-tuin-en keuken-dierenspeciaalzaak te koop . Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3451 3452 3453 3454 3455 3456 3457 ... 6194 Volgende
Pagina 3454 van 6194