Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 21:53
|
|
|
ANNETTE792 schreef: Bei uns ist alles großer und beßer..
Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve. Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!
Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!
hannah702 wil ook graag mee,mag ik even voor hannah doen,dus bij deze..
1. Annette 2. Pieter 3. Erika 4. Mariska 5. Martin 6. Chatuliem 7. Bert 8. Willie 9. Jolan 10. Grace 11 hannah702 12. Trijnie
Volllllllllllllllllllllllll
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 21:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee maar zijn jullie het eens?  |
Ach kindje, waar de oude zongen piepen de jongen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 22:00
|
|
|
nah, vandaag dan maar ff niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 23:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ANNETTE792 schreef: Bei uns ist alles großer und beßer..
Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve. Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!
Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!
hannah702 wil ook graag mee,mag ik even voor hannah doen,dus bij deze..
1. Annette 2. Pieter 3. Erika 4. Mariska 5. Martin 6. Chatuliem 7. Bert 8. Willie 9. Jolan 10. Grace 11 hannah702 12. Trijnie
Volllllllllllllllllllllllll |
Allemaal rokers?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 23:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik zeg niet dat er niet voor mij gebeden mag worden! Ik ging alleen in op het feit dat er gezegt wordt dat men vraagt aan de desbetreffende persoon of er in de gebedsroom gebeden mag worden voor je! Iets wat bij mij dus niet gebeurt is en ik vernam dat er voor mij was gebeden, daarbij komt dat er mensen in de gebedsroom zitten die nooit op het forum komen en van mij niks afweten! Als men thuis voor mij in stilte bid prima maar het hoeft van mij niet in de gebedsroom en dat is mijn mening!' Er zit nog meer achter mijn gevoel maar dat houd ik maar voor mezelf ga niet met modder lopen gooien!!! |
Ik begrijp je aan de ene kant wel Erika, maar toch. je had het of het forum gezet, dan kun je het toch ook positief bekijken? Dat mensen voor je neefje gingen bidden? Ik ben niet aan het modder gooien naar mijn idee, maar goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:12
|
|
|
genieten van het mooie winterweer....heerlijk zonnetje en lekker fris......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja dat is weer het nadeel van de zorg, maar ook al is het altijd weer even vreemd als er een bewoner of patient overlijd je leert er echt wel mee omgaan anders kan je dit beroep niet doen  |
klopt, je leert er mee omgaan, maar ik blijf het verdriet toch voelen, zij het dan kort. Je hebt toch een korte of langere tijd voor die persoon gezorgd, of je bent er bij tot het einde.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:15
|
|
|
INDY717 schreef: | Hmmm...na twee cliénten die overleden zijn op m'n stage, ben ik eigenlijk wel bekaf... Maar het is nu gelukkig weekend, en mooi weer, dus daar ga ik dan van genieten!  |
sterkte bij het verwerken en accepteren dat je een hart hebt, wat op de juiste plaats zit.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:16
|
|
|
helemaal niets....rustig verplaatsen van bed naar bank en omgekeerd....de voordelen van nachtdienst.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 09:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | verwijderd door mezelf. |
Wordt er al zo lang met slotjes gegooid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 10:10
|
|
|
L.S., Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen. Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.
Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen. Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood. "ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING. Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren. Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,... 't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan. Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM. Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 10:21
|
|
|
het versturen van spam zoals jij dat hier oproept is niet eens toegestaan.. wettelijk gezien.....daarnaast is het niet eens de taak van de ambulancedienst om te achterhalen wie wie is,hun taak is stabiliseren meer niet,het is de taak van de maatschappelijke werker dan wel de politie om dit soort info te achterhalen,we betalen al genoeg belasting en ziekenfonds.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 10:37
|
|
|
RONNY104 schreef: | het versturen van spam zoals jij dat hier oproept is niet eens toegestaan.. wettelijk gezien.....daarnaast is het niet eens de taak van de ambulancedienst om te achterhalen wie wie is,hun taak is stabiliseren meer niet,het is de taak van de maatschappelijke werker dan wel de politie om dit soort info te achterhalen,we betalen al genoeg belasting en ziekenfonds. |
Waarom is dit nu gelijk weer spam?! En wat heeft deze oproep te maken met het betalen van belasting en verzekering?
Op het moment dat er spoed is, is het de taak aan de politie om de naasten te informeren en dan is het in ons eigen belang dat zij zsm geinformeerd worden! Het gaat echt om de spoedgevallen!
Uit ervaring weet ik hoe belangrijk dit is!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 17 januari 2012, 11:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 11:42
|
|
|
Ik ben bang dat deze praktische en toch wel menslievende oplossing weer gaat verzanden in een eindeloos gehakketak. De zoveelste oeverloze discussie op het forum. Men kan hier niets posten of er moet op de één of andere manier over gezeverd worden waardoor de essentie van de nieuwe topic totaal verloren gaat.
Dus:
L.S.,
Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen. Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.
Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen. Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood. "ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING. Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren. Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,... 't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.
Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM. Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 17 januari 2012, 11:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:06
|
|
|
TINK100 schreef: | genieten van het mooie winterweer....heerlijk zonnetje en lekker fris...... |
je lag zeker op de zonnenbank
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op dinsdag 17 januari 2012, 12:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:18
|
|
|
Wat een goed idee om een ICE 1....2...of..3 nr. te zetten in je GSM .
Ik was hier nooit zomaar opgekomen als DIT niet geplaatst zou zijn.
Via andere instanties gaat het soms tijden duren voordat er daadwerkelijk iets gebeurd of doorgegeven word.
Kleine moeite, grote noodzaak !!! En dat nog wel voor mijn eigen belang.
DANKJEWEL VOOR DE TIP !! IK GEEF HET DOOR !!
Laatst aangepast door
|
LIEKE000
|
op dinsdag 17 januari 2012, 12:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In veel gevallen maakt het niet uit welke vertaling je hebt. Maar in dit geval is het essentieel. Hoeveel mensen hebben geen misbruik van deze tekst gemaakt? En dat allemaal om hun eigen zonden goed te praten.
Eén van de dingen waar de SV geen rekening mee houdt, is dat woorden een verschillende betekenis kunnen hebben. Het Griekse woord sarks (vlees) heeft dat wel. In de Bijbel zijn er zes verschillende betekenissen aan te geven. Het gevolg is dat "vlees" een hele specifieke betekenis heeft gekregen, wat buiten de bijbel om niet bestaat. Je krijgt een bijbeltaal en een gewone taal. En dat komt bij buitenstaanders vreemd over.De eerste christenen stonden bekend als kannibalen, omdat ze het bloed van Jezus dronken en Zijn lichaam aten. Eén van de keuzes van de NBV, en naar mijn idee een terechte, is dat de taal die gebruikt wordt in de Bijbel dezelfde is als buiten de bijbel. In dit geval hebben ze vlees vertaald met lichaam, prompt is de betekenis veel duidelijker en niet meer ambigu. |
In grote lijnen heb je wel gelijk, hoewel je zelf wel kan indenken, dat niet alles letterlijk genomen moet worden, wat er staat gedrukt. In verhouding van lichaam en vlees, en zo zijn er wel meer van die woorden. Zelf lees ik in de Dortse vertaling, de huidige druk en de staten vertaling (nbg) een maand of wat geleden heb ik een heel oud Bijbeltje op de kop getikt. Dortse statenvertaling van 1618-1619 en de druk van 1680 daar is voor een leek geen touw aan vast te knopen. Puur oud Hollands, een kerkboekje nieuwe Testament en Psalmen dan is het tegenwoordig wel een stuk makkelijker. En nog soms toch niet te begrijpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:30
|
|
|
Ik heb haast nooit mijn gsm bij me. Meestal vind ik die eens nog niet. Het is altijd een zoektocht wanneer ik dat opbelding wel eens nodig heb. Daarom heb ik ook een kaartje in mijn broekzak of in de wagen waarop enkele adressen staan.
Mijn ouders hebben wel steeds hun gsm bij wanneer ze op stap zijn. Dus ik zal hen op de hoogte brengen van het ICE-gebeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:42
|
|
|
RONNY104 schreef: | het versturen van spam zoals jij dat hier oproept is niet eens toegestaan.. wettelijk gezien.....daarnaast is het niet eens de taak van de ambulancedienst om te achterhalen wie wie is,hun taak is stabiliseren meer niet,het is de taak van de maatschappelijke werker dan wel de politie om dit soort info te achterhalen,we betalen al genoeg belasting en ziekenfonds. | Als we volgens u al genoeg belasting en ziekenfondspremie betalen is het om deze kosten te drukken JUIST nodig om snel en addeqaat te helpen met deze info. Iedere minuut is er een
Eindelijk een goede toppic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:43
|
|
|
RONNY104 schreef: | het versturen van spam zoals jij dat hier oproept is niet eens toegestaan.. wettelijk gezien.....daarnaast is het niet eens de taak van de ambulancedienst om te achterhalen wie wie is,hun taak is stabiliseren meer niet,het is de taak van de maatschappelijke werker dan wel de politie om dit soort info te achterhalen,we betalen al genoeg belasting en ziekenfonds. |
Tsja, wiens taak het is om mn familie in te lichten als mij iets overkomt vind ik niet zo belangrijk, als het maar gebeurd. En dan is het wel handig als ze je familie een beetje vlot in kunnen lichten. Ik heb het al een poos in mn telefoon staan maar aan de reakties hier kan je zien dat niet iedereen daar vanaf weet. Dus belangrijk om het af en toe onder de aandacht te brengen lijkt me.
Spam noem ik het als ik weer eens de lotto gewonnen heb of als ik even mn bankrekening op moet geven zodat een rijke weduwe uit Ghana daar even haar erfenis op kan storten en dan mag ik ook 50.000 houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:47
|
|
|
IESJE369 schreef: | "Sjabath Sjalom" is de groet waarmee men elkaar een prettige Sjabath wenst. Verder is het een medley van liedjes waarin opgeroepen wordt om vooral te bidden voor het volk Israel en voor de vrede van Jeruzalem. | http://youtu.be/VCMBkxr2WSc Mooi Iesje dat je de inhoud kent. Mocht iemand de tekst kunnen meegeven voor mijn collectie
Groetjes,
Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 17 januari 2012, 12:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 12:51
|
|
|
Ik ga me schuldig maken aan iets wat ik net veroordeelde...ik vond dat die reactie van Ronny104 meer op 'spam' leek dan de uiteindelijke oproep op deze topic.
Dus:
L.S.,
Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen. Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.
Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen. Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood. "ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING. Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren. Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,... 't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan.
Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM. Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 17 januari 2012, 12:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | L.S.,
Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM. Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden. |
http://nl.wikipedia.org/wiki/In_case_of_emergency
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ga me schuldig maken aan iets wat ik net veroordeelde...ik vond dat die reactie van Ronny104 meer op 'spam' leek dan de uiteindelijke oproep op deze topic.
Dus:
L.S.,
Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM. Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden. |
Ik heb al een paar maanden een ICE, das me broertje.... Dat is geregeld in verband met mijn gezondheid...die niet al te best is, ik kan zomaar uitvallen/wegvallen....Vind het een prima regeling!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:13
|
|
|
Een meerderheid van de Tweede Kamer vindt dat een therapie voor christelijke homo\'s niet langer vergoed mag worden uit het basispakket.
Regeringspartij VVD en de oppositiepartijen PvdA, GroenLinks en D66 zijn verontwaardigd over de huidige vergoeding van een therapie van de organisatie Different.
Deze organisatie biedt een therapie aan die christelijke homo\'s helpt om hun gevoelens te onderdrukken. Zorgverzekeraars zijn wettelijk verplicht om de therapie te vergoeden, omdat Different een erkende instelling is.
\'Bizar en zinloos\' \"Bizar,\" zegt het VVD-Kamerlid Hennis-Plassaert. \"Dit kan niet. Hier moeten we mee ophouden.\" Ook oppositiepartij GroenLinks wil van minister Schippers van Volksgezondheid weten of de therapie uit het basispakket kan. \"Het is een zinloze therapie. Het is heel erg dat mensen niet kunnen zijn wie ze willen zijn. Het is kwakzalverij,\" zegt het GroenLinks-Kamerlid Van Gent.
De PvdA vindt het onacceptabel dat een dergelijke therapie vergoed wordt. \"Zo\'n therapie verklaart homo\'s als ziek en dat kan echt niet. De minister moet zich hier over uitspreken,\" vindt het PvdA-Kamerlid Marcouch. D66 noemt de therapie \"idioot en schadelijk\".
GroenLinks wil vanmiddag in het vragenuurtje opheldering van de minister. Het CDA wil meer weten over de exacte inhoud van de therapie. \"Als je leert om als homo steviger in je schoenen te staan, hebben wij er geen problemen mee,\" zegt het CDA-Kamerlid Van Toorenburg. \"We vinden het wel raar als er geprobeerd wordt je aard te veranderen.\"
Onderzoek Ook de artsenorganisatie KNMG maakt zich zorgen. Zo\'n behandeling kan schadelijk zijn en er is ook geen enkel bewijs dat die zou kunnen lukken, zegt KNMG. De organisatie raadt huisartsen af eraan mee te werken.
De inspectie zegt niet bekend te zijn met de zorginstelling Different. De IGZ vindt dat de signalen aanleiding geven te onderzoeken of de therapie wel deugdelijk is.
(nos.nl)
En dan vraag je je af waarom je zoveel zorgpremie moet betalen.....blijkbaar om mensen te leren hoe ze hun gevoel moeten verstoppen en later in hun leven de gevolgen daarvan gepresenteerd krijgen.
Wat erg dat er uberhaupt zoiets bestaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:32
|
|
|
Openbaringen 13 16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, 17 en dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.
Ik vind het begrijpelijk dat mensen een link leggen met een geimplanteerde chip. Eigenlijk vind ik het opmerkelijk dat zo´n concrete profetie zo concreet uit zou kunnen komen. Let wel dit kon vroeger alleen maar uitkomen door heel, heel erg te gaan vergeestelijken.
De volgende stappen die pas 1900 na dit schrijven hierboven zijn gebeurd maken een letterlijke uitkomst wel mogelijk (in willekeurige volgorde) 1) uitvinding computer 2) globalisatie 3) digitalisering: ik bedoel daarmee dat alles gecomputeriseerd wordt: alles krijgt zijn eigen unieke nummer en code, alles wordt verbonden met internet, waaronder producten met een streepscode, waaronder burgers met een burgerservicenummer. 4) van goudgeld, naar banktegoeden naar giraal geld.
Ik zou deze ontwikkelingen niet te snel af doen met: bangmakerij, wat zijn sekten toch sektarisch, evangelischen zater er vroeger ook al naast, de Thessalonicensen zaten er ook naast. Ik denk dat ook deze bijbeltekst iets inhoudelijks te zeggen heeft dat verder gaat dan: je moet kiezen voor het goede en het kwade moet je afwijzen. Dat is zo´n algemene uitleg die voorbij gaat aan de gedetailleerde beschrijving in dit schriftuur.
Laatst aangepast door
|
CHRISTIAN146
|
op dinsdag 17 januari 2012, 13:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | L.S., Willen jullie dit lezen en doorsturen naar jullie eigen contactpersonen. Wij, medewerkers van ambulance diensten, maken steeds vaker mee dat de patient wel een mobieltje bij zich heeft, maar dat we de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner/contactpersoon. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en we zijn tot een slimme oplossing gekomen. De zgn. ICE code.
Wij vinden het een goed idee, een standaardnaam te hanteren, die verwijst naar een contactpersoon voor noodgevallen. Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (=In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die geïnformeerd moet worden in geval van nood. "ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING. Met deze codeletters weten politie, de ambulanciers, de dokter, enz... steeds wie ze moeten contacteren. Indien u meer nummers wilt opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3 ,... 't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan. Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM. Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE bekend en gebruikt worden. |
Mooie regeling ga het direct in mn mobiel zetten en doorsturen! Goeie Chat!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op dinsdag 17 januari 2012, 16:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:46
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Allemaal rokers?
 |
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ikke niet blijf liever gezond Ga alleen mee om in jullie stank te zitten Ik doe wel gewoon gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:48
|
|
|
MARY052 schreef: | Ik begrijp je aan de ene kant wel Erika, maar toch. je had het of het forum gezet, dan kun je het toch ook positief bekijken? Dat mensen voor je neefje gingen bidden? Ik ben niet aan het modder gooien naar mijn idee, maar goed. |
Wat dat modder gooien betreft had ik het over mezelf dat ik daarom niet verder uitwijdt omdat ik dan met modder ga gooien, had het dus niet over jou he! En klopt ik had het op forum gezet maar nogmaals het ging mij om de manier waarop!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 13:55
|
|
|
Vandaag is het de trouwdag van Crossroad en Marian. Via deze weg wil ik ze van Harte Feliciteren met hun huwelijk en wens ze vele mooie en gezegende jaren samen toe.
liefde, een woord waar het in jullie huwelijk om draait luister naar de woorden als de liefde oplaait: ik heb je lief, liever, liefste liefde, een woord waar het in de bijbel om draait geniet van Gods woorden als Hij de volmaakte liefde zaait: Ik heb je lief, liever, liefste Zijn liefde is vreugde en vrijheid Zijn liefde vergeeft en is waarheid Zijn liefde het kruis, brengt gerechtigheid Zijn liefde, een huis tot in eeuwigheid Zijn liefde, de diepste: Hij heeft jullie lief, liever, liefsten!
Veel Geluk Liefs Erika
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |