ChristianMatch

Forum

ZIN IN .......WOKKEN????
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3514 3515 3516 3517 3518 3519 3520 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 22:38

ZEELAND736 schreef:
Het lijkt niet erg te lukken.....
Het is geprobeerd...

Tja...je mag ook om de koffie komen...gaat het dan wel werken???
De rit blijft hetzelfde hoor...het kost alleen minder...
Is dat het wat men wil????

Nee Zeeland , maar zet er zo snel mogelijk een datum bij. Iedereen heeft een agenda en sommige dagen , zelfs in het weekend zijn wel eens gevuld.

Moet ik dan alleen met Fred gaan wokken??? O nee Leonard wilde ook mee he??? Heb ik al 2 mannen...
Komop mensen!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SCOTT582

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 22:39

"wat je doet na een huwelijk is voor mij een ander verhaal waar ik het met jou niet over ga hebben, vind ik je te jong voor"

Nou... te jong? Oud genoeg om te mogen stemmen, maar voor dit soort dingen niet? De leeftijd hikt tegen de volwassen grens aan. Dat je het niet au publiek wilt bespreken begrijp ik volledig. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 22:43

JOLAN931 schreef:
Geen moeite mee.

Ik ben gewoon een brandnetel, en geniet ook van een kopje brandnetelthee. Zuiverend voor het lichaam.
En mocht ik verder kiezen zou ik mezelf als een klaproos zien. gewoon onkruid, dat vergaat niet zo snel, maar kan toch heel mooi zijn

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 22:53

GERRIT084 schreef:
in het donker hebben wij geen last.
we houden ons overal aan vast.
mens en dier vinden ons niet zo leuke.
dat zal ons luisjes niet zo jeuke. Clown smiley

of een luis in de pels... Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 22:57

COOTJE711 schreef:
of een luis in de pels... Geschokte, onthutste smiley Knipoog smiley

Het zijn wel geen luizen, maar toch...

http://youtu.be/XgQo0tz0UJc Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARSTEN834

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 22:57

SCOTT582 schreef:
"wat je doet na een huwelijk is voor mij een ander verhaal waar ik het met jou niet over ga hebben, vind ik je te jong voor"

Nou... te jong? Oud genoeg om te mogen stemmen, maar voor dit soort dingen niet? De leeftijd hikt tegen de volwassen grens aan. Dat je het niet au publiek wilt bespreken begrijp ik volledig. Knipoog smiley

20 is de helft jonger dan dat jij/u bent, maar voor de rest heb ik broers en zussen die een stuk ouder zijn dan mij. Daarom heb ik toch een beetje ervaring daarmee!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 23:02

MOMO697 schreef:
das wel een hele goedkope reactie.

deze vrouw was door psychiaters opgegeven, ze konden niks meer voor haar doen behalve haar drogeren en opsluiten. wat dan ook gebeurd is
Nu is ze helemaal vrij, van alles en predikt ze het evangelie.

autisme en pdd nos zijn niet te genezen door psychiaters of medicijnen

en het was geen huiduitslag maar extreem exceem.

je klinkt als een ongelovige ...

Dan klink ik maar zo, beter als die onzin, van tongen, profetie en gebedsgenezing geloven. Heb ik trouwens al vaker gehoord, van die s....e fanatiekeingen, dat ik niet gelovig zou zijn...
Nee, mij heb jij daar niet mee.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 19 januari 2012, 23:40

RONNY104 schreef:
dat zijn 2 goede voorbeelden waarin het goed gewerkt zou hebben.
er zijn ook veel nadelen.
1.gsm kan stuk gegaan zijn.
2.beveiligt met een wachtwoord.
3.personeel begrijpt niet hoe in de telefoon boek te komen.
4.gsm is zoek geraakt.
5.de wijze waarop het onder de aandacht wordt gebracht,via spammen...
de meeste mails zal in de junk/bulk/spam box verdwijnen.
6.te veel moeite om het te doen,rede nummer 1 waarom de meeste
nog geen donorcodicil bezitten is omdat het vooruit wordt geschoven..
en hier red je letterlijk levens mee.......
efficiëntie.....
De meeste mensen moet je kunnen bereiken.
Het moet altijd werken.
Ik vraag me af waarom de oplossing niet bij hun zelf wordt gezocht..zei zijn namelijk de eerste die in contact komen met het slachtoffer.....
de middelen zijn er namelijk al het zou alleen maar wat aangepast hoeven te worden.Maar goed zo denk ik er over.........

ik vind dat je van een mug een olifant maakt....de ambulance broeders/ zusters hebben inmiddel zoveel kennis van mobiele telefoons dat het al gek moet gaan willen ze er niet achter zien te komen hoe zo'n ding werkt...en als het dan toch niet werkt...stop dan een briefje in je tas, je portomonnee...of in je broekzak, als je maar een nummer bij je hebt.

Zelf heb ik het meegemaakt dat er iemand dood van zijn fiets af viel, en ik in zijn agenda kon kijken naar een nummer wat ik bellen kon....dus....voor elk probleem is er een oplossing...niet te moeilijk denken....

Laatst aangepast door
TINK100
op donderdag 19 januari 2012, 23:41
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 02:30

RENSKE067 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
mooi antw
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 02:41

ECHT VERGEVEN IS >VERGETEN WAT JE VERGEVEN HEB
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 07:06

MOMO697 schreef:
bijsterfte???
is dat een bijkomend iets als je sterft?
of ben je dr dan bij?
of ben je het spoor bijster?

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Bij-dehand Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
GERRIT084
op vrijdag 20 januari 2012, 07:07
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 08:01

Ik heb eigenlijk een hekel aan zulke dingen maar ik zie erg bescheiden bijdrages dus kwam ik toch in de verleiding Knipoog smiley

Ik zie mezelf meer als een olifant,de matriarch die de zorg voor haar kroost en andere familieleden heeft,de oude die 100% trouw is aan haar kudde,haar leven ervoor zou geven en voor de ander gaat staan,die ze leidt aan de hand van oude beproefde regels..........maar daardoor ook minder tijd heeft voor anderen(sorry sorry sorry)
Klinkt verwaand he?Het is ook niet de rol die ik zou willen,ik zou liever dat kleine olifantje zijn dat schuilt onder de matriarch,een muis met een veilig holletje of een luie poes op de bank.......geen verantwoordelijkheid hebben.......... maar zo is het leven niet ...........en ik ben snel tevreden Lachende smiley

Ik denk dat mijn kinderen mij ook zo zien,soms ben ik de bemoederende moeder en soms de briesende brullende Knipoog smiley

Aanvulling(lekker klef):mijn toekomstplan Lachende smiley met blinkend witte tanden
http://www.youtube.com/watch?v=1Iit05Lg61I

Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 20 januari 2012, 08:33
Naar boven

Auteur Bericht
VOGUE536

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 08:41

......

Laatst aangepast door
VOGUE536
op vrijdag 10 februari 2012, 08:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 08:43

Vrijdag 20 Januari, Psalm 10: 12-18; Weten en wegen.

Klagen. Vragen. Dragen. Dat is ongeveer de route van menig mens die z’n wanhoop God voor de voeten gooit. Het begint met een klacht. Je begrijpt het niet, je gooit je woede eruit, al je onbegrip, je twijfels, al je mitsen en maren. In de psalmen is dat schering en inslag, het gebeurt er aan de lopende band. Daarom is dat psalmboek dan ook zo geliefd geweest bij hen die op God hoopten. En nog altijd zijn die psalmen oases langs onze route naar het beloofde land. Bij God ben je welkom, inclusief elke wanhoopsklacht.
Toch houd het met die klachten niet op. Bijna altijd zie je dat de dichters van de psalmen verdergaan. Ze klagen niet alleen, ze vrágen ook. En wat vragen ze dan? Ze vragen God iets aan hun ellende te doen. Ze vragen Hem op te staan tegen het geweld van hun vijanden. Ze vragen Hem rechter te zijn in hun zaak tegen de woede van de wereld. Ze vragen Hem nu eindelijk eens orde op zaken te stellen in de enorme puinhoop die onze samenleving maar al te vaak is. Ze vragen Hem de hoogmoedigen een lesje te leren, hun grote monden, hun lafbekken dicht te naaien. Dat vragen ze aan God. Ze doen het niet zelf. Hoe zouden ze? Ze vragen het aan Hem die oneindig veel machtiger is, de Almachtige, in hemel en op aarde.
Maar er is nog een derde facet in de omgang met God. De psalmen klagen. De psalmen vragen. Maar ze dragen ook. Of liever gezegd: ze danken God omdat Hij allen die klagen en vragen drágen wil. Hij grijpt lang niet altijd direct in. Maar wel neemt Hij altijd ons verdriet in zijn hand. Hij wikt. Hij weegt. Hij weet hoe zwaar het is. En dat te weten, dat vertroost mij, meer dan ik kan zeggen kan!

Heer God, sta op! Vergeet de armen niet!
Maak de hoogmoedigen voorgoed te schand!
Gij zijt de Heer, o God die alles ziet
en alle moeiten opneemt in uw hand!
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:01

Iemand meldde mij dat "we" ergens anders moesten zijn en jij dus ook niet kan.
En je had je ooit wel opgegeven.
Vandaar ...
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:07

SHANITA130 schreef:
Momo: wat je doet na een huwelijk is voor mij een ander verhaal waar ik het met jou niet over ga hebben, vind ik je te jong voor

Die gast is 20 hoor!

ja en?
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:09

SHANITA130 schreef:
Ben het met je eens, er blijft een soort band die je anders niet zou hebben!

Dat is dan dus heel persoonlijk Shanita.
Wat voor jou geldt hoeft voor een ander niet zo te zijn.
Mijn beleving is niet algemeen geldend.
En de beleving van jou is net zo min algemeen geldend.
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:12

CARSTEN834 schreef:
20 is de helft jonger dan dat jij/u bent, maar voor de rest heb ik broers en zussen die een stuk ouder zijn dan mij. Daarom heb ik toch een beetje ervaring daarmee!

Een persoonlijke ervaring kan je delen maar daarmee is het nog geen persoonlijke ervaring voor de ander geworden.

En waarom ik je te jong vind? Omdat je in deze geen eigen ervaring hebt.
En ik heb niet de behoefte om mijn informatie met je te delen.

Verder vind ik dat je goed bezig bent en dat je goede keuzes maakt. Toppie.
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:17

SHANITA130 schreef:
Dan klink ik maar zo, beter als die onzin, van tongen, profetie en gebedsgenezing geloven. Heb ik trouwens al vaker gehoord, van die s....e fanatiekeingen, dat ik niet gelovig zou zijn...

Deze mensen zijn genezen door gebed en geloof. Beter gezegd zijn ze genezen door Jezus Christus.

En ik zeg niet dat jij niet gelovig bent.
Ik zei alleen dat je klinkt als een ongelovige, en dan bedoel ik op het gebied van alles wat jij als "onzin" bestempeld. Daar geloof je niet in blijkbaar dus op dat gebied heb je geen geloof.
Snap je het verschil?
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:19

HERMAN388 schreef:
Ben je nou echt bekeerd of voor de status?

Door je te bekeren en te geloven dat Jezus de opgestane Zoon van God is, heb je een Hemelse status gekregen.

Was jou toch hopelijk wel bekend Herman?
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:21

[quote=HERMAN388]Wat zei je Smiley die vol vragen zit Woedende smiley Woedende smiley

Mijn excuses als je dit persoonlijk opvat Herman. Gat in je hand is een gezegde ...

quote]

Laatst aangepast door
MOMO697
op vrijdag 20 januari 2012, 09:21
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:25

Je mag van mij net zoveel en pervers fantaseren als je wilt Momo... zolang ik er maar niet in voorkom!

Je weet niet wat je mist Lachende smiley

Pieter, gaat toch dat zorropakje nog es passen

Gelukkig zijn er ook nog mannen met fantasie.

En zo wens ik iedereen een heel fantasievol weekend toe.
Gaat mij wel lukken Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:34

SHANITA130 schreef:

Shanita,

God, Jezus heeft de heilige geest over ons uitgestort.

Vanuit de heilige geest bestaan er verschillende geestelijke gaven

Denk dat een ieder zijn eigen persoonlijke kwaliteiten, talenten heeft.

Denk dat het belangrijk is je eigen talenten verder te ontwikkelen.

Op zich ben ik helemaal niet zo met tongentaal bezig, maar ik heb wel de kracht ervan geproefd, het is een eigen ervaring.

Mijn interesse gaat meer uit naar de gave van onderscheiding en profetie

Wil deze gave verder verdiepen omdat ik juist weet dat er in deze wereld
heel veel onzuiverheid is.

God wil ons allemaal gebruiken waarvoor hij ons geschapen heeft.

We hoeven echt niet dezelfde talenten te hebben, maar samenwerken met elkaars talenten is wel waardevol.

In deze wereld strijden we vaak met elkaars talenten, dat is jammer want daarvoor heeft God die talenten niet aan ons gegeven.
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:37

Matthéüs 25: 14-30
Denkt u een terug aan de tijd toen u voor het eerst een openbaring kreeg dat Jezus de Zoon van God is, het moment toen u verkoos om Hem te volgen en u gevuld werd met vreugde, passie en vrijmoedigheid. Vanaf dat moment, legde Hij Zijn verlangens in uw hart en gaf Hij u Zijn zegeningen, talenten en schreef Hij Zijn woord op de tafelen van uw hart.

Ik ben altijd opgevoed geweest met de boodschap van Jezus, met de kerk, maar toen ik 13 jaar was, gaf ik mijn leven aan Jezus, op grond van een openbaring wat ik op dat moment kreeg in mijn hart. Ik kreeg het verlangen om naar voren te gaan in de kerk en beleed mijn zonden en nam Zijn genade aan. Op dat moment voelde ik Zijn aanwezigheid zo sterk, ik voelde mij werkelijk als herboren. Maar wij hebben ook nog een tegenstander, die niet bepaald blind, noch doof is.

Ik kwam thuis en dezelfde dag nog, kreeg ik een behoorlijke beproeving, waarin ik faalde. Ik hongerde naar Gods tegenwoordigheid en wou zo graag met Hem wandelen en Hem leren kennen, maar ik wist simpelweg niet hoe. Ik kreeg veel teleurstellingen voor mijn kiezen en gevoelens van wanhoop, onmacht en boosheid hadden opnieuw de overhand gekregen, waardoor ik tot niets kwam. Ik viel weer terug in mijn oude patronen en volgde mijn eigen vlees en volgde maar mijn eigen gerechtigheid.

Toen ik 15 jaar was, kwam ik voor het eerst in aanraking met de profetische bediening. Ik werd uitgenodigd om mee te gaan naar een zogenoemde Profetische Beleving, waar iedereen die wou, woorden mocht ontvangen van de Vader, doormiddel van de gave van profetie. Ik ging mee en hoorde die avond de woorden aan. Op een gegeven moment die avond, was ik nog maar de enige die nog geen Woord had ontvangen en ging naar voren, maar ik moet bekennen dat ik met lood in mijn schoenen naar voren schoof. Ik wist dat ik in zonde leefde, ik kende mijn tekortkomingen en was ervan overtuigd dat ik woorden zou krijgen, over wat ik allemaal verkeerd deed en was bang dat God mij verlaten had.

Toen ik eenmaal naar voren was gegaan, kreeg ik juist het tegenover gestelde! De woorden die ik mocht ontvangen van de Vader, waren woorden van troost, bemoediging, genezing en liefde. Hij gaf mij kracht om op te staan, sleutels tot herstel, Hij gaf mij woorden van openbaring, waar Hij mij toe geroepen heeft en sleutels, om te wandelen naar Zijn wil.

Vanaf dat moment, nam Hij mij terug naar het moment waarop ik mijn leven aan Hem gaf, dat ik vanaf dat punt, vanuit mijn eerste liefde, weer verder kon bouwen aan mijn relatie met Hem. Weer een nieuw begin. Vanaf dat moment ben ik nooit meer dezelfde geweest, maar mag ik elke dag weer geheiligd worden, groeien en Hem meer en meer gaan leren kennen en Hem uitdragen.

Vanaf die dag, ben ik met Hem gaan wandelen en luister ik naar Zijn stem, zodat ik mag wandelen in de zekerheid van mijn geloof en ben ik gaan doen, wat Hij in mijn hart heeft gelegd en gaan doen wat mijn hand vond te doen. Ik heb het moeten leren met vallen en opstaan, en geloof mij, zo gaat het vandaag de dag nog steeds, maar het is zaak om op te staan en verder te trekken op grond van de openbaringen die Hij geeft.

Vanaf het moment dat u uw leven aan Hem gaf, heeft Hij Zijn verlangens in uw hart gelegd, wat misschien door verzoekingen is vervaagd, maar zoek Hem, sta op en draag uit wat Hij in uw Hart heeft gelegd.

U zult zien, dat de talenten die Hij u heeft gegeven, vermenigvuldigd zullen worden en dat Hij u niet geeft, boven uw vermogen, dat wanneer u wandelt met Hem, en gaat vanuit de openbaring die Hij u gegeven heeft, geen beproeving boven uw vermogen zal zijn.

Blijf zegenen, blijf vergeven en ga staan in de zekerheid dat Hij uw God is en dat met Hem niets onmogelijk is. Geloof doet bewegen, Geloof doet zien en Geloof doet overwinnen!

Stop uw gegeven talenten niet weg, uit vrees voor mensen, maar ga heen, deel uit en vermenigvuldig, door passie bewogen!

Veel liefs en Gods Zegen,

Amanda Jansen
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:45

MOMO697 schreef:
ja en?

Ik vind dat je gelijk hebt momo!

20... je hoeft zo iemand niets wijs te maken over wat je doet NA EEN HUWELIJK.
Je hebt dan nog niet eens de kans gehad om IN het huwelijk te kijken.
Naar boven

Auteur Bericht
CARSTEN834

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 09:47

For the one i love

All i can do is loving you,
cause your love for me is so true.

I never can letting you go,
cause i am loving you so.

When i feel sad,
you make that all my feelings no longer feel bad.

Cause you are straight in every kind of way,
that's why i always on your side want to stay.

Cause my love for you is also real,
there is nobody else that my heart can steal.

Happiness is what you bring into my life,
thank you for help me to survive.

To survive the things which are too hard for me,
i know for sure, it's you were i want to be.

I needed so much the person who you are,
cause you reach me like the most beautiful star.

Laatst aangepast door
CARSTEN834
op vrijdag 20 januari 2012, 09:48
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 10:06

THOMAS968 schreef:
Er was veelal sprake van een Romeinse overheersing maar van een Griekse cultuur. De taal van de ontwikkelde mensen in die tijd was Grieks, dat gold ook voor Paulus. De Griekse vertaling was er ook eerder dan de vertaling in het Latijn. Hoewel Griekenland al meer het individu zag dan de omringende volken, golden rechten voor een beperkte groep mensen. Het Romeinse recht kende al een soort becherming van burgers. Paulus beriep zich ook op het Romeinse burgerchap en had daarmee recht op een volledig proces. De essentie van het Christendom lag ook in het feit dat iedereen voor God gelijk was. De vele slaven en gewone mensen dus ook en dat was een belangrijk verschil. De praktijk was anders maar het principe was er toch. Het verliep en de Hervorming legde veel later opnieuw het accent op de individuele mens in relatie tot God. Ze lagen wel aan de basis van het onstaan van grondrechten maar het zijn de liberalen geweest die het fundament hebben gelegd voor het gegeven dat de mens voor de wet gelijk was. De regelgeving uit het Oude Verbond voorzag daar uiteraard ook niet in. Het Christendom heeft wel degelijk mede een basis gelegd voor het bestaan van mens als individu. Testament betekent Verbond en er is ook in dat opzicht zeker sprake van een nieuw Verbond. Het Christendom gaat uit van het individu in relatie tot God, de mensen die die relatie hebben, vormen samen Gods Volk. Het verschil met de tijd daarvoor is dus levensgroot.

Thomas
Het laatste wat je hier schrijft, bestrijd ik. Voor veel gelovigen is de gemeente belangrijker dan het individu. Ik ben het principieel met je eens, dat het zo zou moeten zijn, maar te vaak zie ik dat het andersom is. Zie discussie kinderdoop...
Naar boven

Auteur Bericht
LOVEJEZUS310

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 10:10

Hoi Carsten,

Volgens mij heb jij wel iets met sterren.

Hier komt er eentje

http://www.youtube.com/watch?v=T02BOgCzZaU&feature=g-vrec&context=G2035ddaRVAAAAAAAACQ

Carsten, misschien is dit ook wat voor jou

Sterrenkunde in Nederland

http://www.sterrenkunde.nl/index/

Laatst aangepast door
LOVEJEZUS310
op vrijdag 20 januari 2012, 10:18
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 10:15

[quote=MOMO697]

Knipoog smiley dat weet ik
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 10:29

JOLAN931 schreef:
Ik vind dat je gelijk hebt momo!

20... je hoeft zo iemand niets wijs te maken over wat je doet NA EEN HUWELIJK.
Je hebt dan nog niet eens de kans gehad om IN het huwelijk te kijken.

Maar is wel een leeftijd dat je denkt dat je het weet toch? En ik vind het wel weer verfrissend om te lezen......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3514 3515 3516 3517 3518 3519 3520 ... 6194 Volgende
Pagina 3517 van 6194