Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:05
|
|
|
Mijn mooiste moment, een blijk van vertedering, door Josuf naar moi Hij moest vanmorgen naar de dokter, een prikkie halen tegen een allergie . Nu is hij niet bepaald een pretletter in de auto, en het schoot maar niet op, om de 10 meter remmen voor een drempel elk licht op rood moi een geduld om op te schieten . Na een kwartier stoppen en optrekken, was mijn humeur veranderd van zeer vrolijk tot super sjagerijnig, en haalde ik heilig en onheilig van boven naar beneden. Toen ik in ene een zacht miauw hoorde, en een harig pootje me wijsvinger streelde, ik keek naar rechts en ontwaarde een stevige knipoog, in een harig koppie. Om weer super vrolijk mijn weg te vervolgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: |  |
Ik snap nooit die smiley's.....Wat bedoel je nu Zeeland???? Dat ik het niet mag zeggen of gewoon mijn mond moet houden????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Don't worry, W-tje, ik hou alleen maar van jou en daarom gebruik ik nooit Engelse woorden... ...laat die visser en mario je maar plagen, bij mij ben je safe  |
Kijk, dit is nu charmante mannentaal.....daar vallen vrouwen voor..... 
Wel een beetje jammer van dat Engels tussendoor........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 27 januari 2012, 13:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik snap nooit die smiley's.....Wat bedoel je nu Zeeland???? Dat ik het niet mag zeggen of gewoon mijn mond moet houden???? |
Nee...dat ik zwijg...mij zul je het woord auto hier niet meer horen zeggen!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 27 januari 2012, 11:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:41
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Mijn mooiste moment, een blijk van vertedering, door Josuf naar moi Hij moest vanmorgen naar de dokter, een prikkie halen tegen een allergie . Nu is hij niet bepaald een pretletter in de auto, en het schoot maar niet op, om de 10 meter remmen voor een drempel elk licht op rood moi een geduld om op te schieten . Na een kwartier stoppen en optrekken, was mijn humeur veranderd van zeer vrolijk tot super sjagerijnig, en haalde ik heilig en onheilig van boven naar beneden. Toen ik in ene een zacht miauw hoorde, en een harig pootje me wijsvinger streelde, ik keek naar rechts en ontwaarde een stevige knipoog, in een harig koppie. Om weer super vrolijk mijn weg te vervolgen  |
Geweldig Gerrit...het zijn de kleine dingen die het doen... En denk erom...dieren zijn gevoeliger dan mensen...en wat een liefde krijg je er van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:42
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Mijn mooiste moment, een blijk van vertedering, door Josuf naar moi Hij moest vanmorgen naar de dokter, een prikkie halen tegen een allergie . Nu is hij niet bepaald een pretletter in de auto, en het schoot maar niet op, om de 10 meter remmen voor een drempel elk licht op rood moi een geduld om op te schieten . Na een kwartier stoppen en optrekken, was mijn humeur veranderd van zeer vrolijk tot super sjagerijnig, en haalde ik heilig en onheilig van boven naar beneden. Toen ik in ene een zacht miauw hoorde, en een harig pootje me wijsvinger streelde, ik keek naar rechts en ontwaarde een stevige knipoog, in een harig koppie. Om weer super vrolijk mijn weg te vervolgen  |
Kijk alleen daarvoorr wil je al een kat hebben he Gewoon effe lekker kroelen en naar ze kijken en je dag is weer goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:48
|
|
|
Vandaag lekker stampot andijvie met een gebakken uitje erdoor en magere spekkies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk alleen daarvoorr wil je al een kat hebben he Gewoon effe lekker kroelen en naar ze kijken en je dag is weer goed  |
Helemaal gelijk Erika... Ik was een kattenhater...we hadden een volière..dus hing er nogal een een viervoeter in het gaas....(uit de buurt) Dochterlief....haar grootste wens was een hond... Dat was een beetje moeilijk...dus dan maar een kat/poes...
En met de komst van Punky...ben ik omgeturnd.. Zo erg dat ik vorig jaar helemaal om ging voor een eigen beestje... Dat werd Bobby... En nu??? Het is zo lief...zo gezellig...dat ik ze niet meer zou willen missen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:55
|
|
|
je mag men naam er wel bijzetten hannah, zoals ik al zei, ff nog wat regelen voor men kid haar kamp, en dan ben ik vrij, eventueel veel te laat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:00
|
|
|
wat raar om iets te organiseren waar maar beperkt plaats voor is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:01
|
|
|
XABIA794 schreef: | je mag men naam er wel bijzetten hannah, zoals ik al zei, ff nog wat regelen voor men kid haar kamp, en dan ben ik vrij, eventueel veel te laat  |
ach..hoe later op de avond, hoe schoner volk, he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:35
|
|
|
XABIA794 schreef: | wat raar om iets te organiseren waar maar beperkt plaats voor is  | Is dat nu werkelijk zo vreemd? Je kunt toch niet met 50 man van cafe naar cafe gaan zonder ze van tevoren in te lichten? Met 50 man zou je een zaaltje moeten afhuren en dan wordt het allemaal veel duurder en krijgt de activiteit meteen een heel ander karakter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Is dat nu werkelijk zo vreemd? Je kunt toch niet met 50 man van cafe naar cafe gaan zonder ze van tevoren in te lichten? Met 50 man zou je een zaaltje moeten afhuren en dan wordt het allemaal veel duurder en krijgt de activiteit meteen een heel ander karakter. |
Maar wel een idee om volgende keer niet zo idioot vroeg te beginnen met het plannen van een uitje. Drie maanden van te voren krijg je een lijst met heel veel ov-tjes en zijn de roosters van mensen met wisseldiensten nog niet bekend en tegen de tijd dat het zo ver is is de helft alweer vergeten dat hij/zij zich opgegeven had. Ik snap ov-tjes toch niet zo goed, je komt of je komt niet, en als je 2 dagen van te voren opeens ziek wordt meld je je toch gewoon af. Ik vind het nu wel eens lijken op het reserveren van een plaatje voor als je niks beter te doen krijgt op die dag waardoor er anderen die dag iets gaan plannen omdat het uitje toch al vol zit en uiteindelijk wel meegekunt hadden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:47
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Maar wel een idee om volgende keer niet zo idioot vroeg te beginnen met het plannen van een uitje. Drie maanden van te voren krijg je een lijst met heel veel ov-tjes en zijn de roosters van mensen met wisseldiensten nog niet bekend en tegen de tijd dat het zo ver is is de helft alweer vergeten dat hij/zij zich opgegeven had. Ik snap ov-tjes toch niet zo goed, je komt of je komt niet, en als je 2 dagen van te voren opeens ziek wordt meld je je toch gewoon af. Ik vind het nu wel eens lijken op het reserveren van een plaatje voor als je niks beter te doen krijgt op die dag waardoor er anderen die dag iets gaan plannen omdat het uitje toch al vol zit en uiteindelijk wel meegekunt hadden. |
Ben ik helemaal met je eens, Annette. Trouwens het is niet uitgesloten dat er misschien enkele 'plots' naar een trouw- of ander feest moeten die dag en dan toch afmelden.
Het is ook zo dat we ondanks dat lijstje niemand (die niet op de lijst staan) kunnen verbieden om te komen. Een kroegje is voor iedereen toegangelijk toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:51
|
|
|
Ik weet niet wat ik ga eten. Deze week heb ik al 3 maal aardappelen gegeten en dat is meer dan genoeg...misschien dan maar een beschuitje met hagelslag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vandaag lekker stampot andijvie met een gebakken uitje erdoor en magere spekkies  |
Die term blijft op mn lachspieren werken: magere spekjes Ook al neem je het magerste speklapje dat je kan vinden, het blijft spek en het blijft vet vlees. (maar wel lekker )
Ik werd net getrakteerd op een heerlijk bakje vette kibbeling , en vanavond eten we macaronieschotel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
En weer vol |
Heb mijzelf eraf gehaald. Ik kan echt nu nog niet overzien hoe het met mij is tegen die tijd en hoe het dan gaat met werken, vandaar mijn "o.v.". Ik wens jullie allen een gezellige avond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik weet niet wat ik ga eten. Deze week heb ik al 3 maal aardappelen gegeten en dat is meer dan genoeg...misschien dan maar een beschuitje met hagelslag. |
Die heeft je lichaam dagelijks nodig hoor (of rijst,pasta of ander soort granen). Je hongert je lichaam uit met al die beschuitjes!
En wat doe je bij de beschuitjes voor de broodnodige vitamientjes? Dopen in een bakkie groentesoep?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:03
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Die term blijft op mn lachspieren werken: magere spekjes Ook al neem je het magerste speklapje dat je kan vinden, het blijft spek en het blijft vet vlees. (maar wel lekker )
Ik werd net getrakteerd op een heerlijk bakje vette kibbeling , en vanavond eten we macaronieschotel. |
je moet maar eens gewoon die magere spekjes bakken zonder vetstof. Na verloop van tijd zie je gewoon het vet (zal wel mager vet zijn zeker ) in de pan.
Als je dan toch gezond wilt eten is vis, kip, kalkoen gebakken op een grill echt een aanrader. Ja, het is iets duurder en ja het neemt iets meer tijd in beslag, dus minder ge-CM, maar het is maar waar je prioriteiten liggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...dat ik zwijg...mij zul je het woord auto hier niet meer horen zeggen!!! |
Maar omdat ik er wat anders mee omga dan jij dat doet zwijg je maar en noem je het woord auto niet meer....??? Het was gewoon een opmerking van mij en daar kan je het mee eens zijn of vinden dat ik raaskal....... Niet zo dramatisch doen Zeeland....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ben ik helemaal met je eens, Annette. Trouwens het is niet uitgesloten dat er misschien enkele 'plots' naar een trouw- of ander feest moeten die dag en dan toch afmelden.
Het is ook zo dat we ondanks dat lijstje niemand (die niet op de lijst staan) kunnen verbieden om te komen. Een kroegje is voor iedereen toegangelijk toch. |
Ik vind het juist reuze handig als je het lang van tevoren weet.....dan kan je je dienst aanvragen als je meewilt en je legt het vast..... Maar....Chatuliem organiseert het en laten we ons er allemaal niet mee bemoeien en kritiek op geven.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het juist reuze handig als je het lang van tevoren weet.....dan kan je je dienst aanvragen als je meewilt en je legt het vast..... Maar....Chatuliem organiseert het en laten we ons er allemaal niet mee bemoeien en kritiek op geven..... |
Begrijp ik wel, W-tje, het is allemaal zo dubbel. Zelf ben ik ook een voorstander van een lijstje want zo zie je wie er komt en kan je ook eens 'onbekende' mensen ontmoeten of je kan de gezelligheidsgraad inschatten. Anderzijds is het ook zo wat Annette zei, een plaatsje reserveren en zo andere die echt mee willen en kunnen een plek ontzeggen ook weer een heikel punt. Sommige laten zich leiden door een euforie en plaatsen hun naam terwijl ze al zeker weten dat de kans dat ze meegaan erg miniem is. Natuurlijk is er die kans dat je op het laatste moment verhinderd wordt door de één of andere goede reden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het juist reuze handig als je het lang van tevoren weet.....dan kan je je dienst aanvragen als je meewilt en je legt het vast..... Maar....Chatuliem organiseert het en laten we ons er allemaal niet mee bemoeien en kritiek op geven..... |
Als ik het begrijp is het een gewoon avond stappen... een dienst voorbereiden okeej, als je naar een bowling zou gaan of restaurant moet je tevoren wat kunnen regelen met hoeveel je komt en ruim op tijd om de plaatsen te regelen... maar ik heb nog nooit een uitje geweten waar je maar beperkt mag komen opdagen om te stappen... en het gaat niet om kritiek, het is gewoon een mening, daar dient dit forum blijkbaar toch voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:19
|
|
|
het is mooi zacht weer hier...geen regen...en een zonnetje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:53
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Natuurlijk zijn er scheidingen geweest waar wat ergs aan vooraf is gegaan. Maar er zijn er ook, waar niets is gebeurd, waar alleen de spanning, of de liefde even zoek was. En er zijn er die scheiden, omdat ze vonden niet meer door 1 deur konden gaan, En die weer vrij wilden zijn en gaan en staan waar ze wilden, dan vraag ik me eigen af, waarom dan weer die verbintenis aan gaan. En dan weer het risico opzoeken, dus dat risico bedoelde ik........ Want als het er op aankomt is iedereen schuldloos gescheiden, het stond vroeger altijd in de kranten, bij de contact advertenties. En die schuldige kom je nooit tegen, er is overal wel een excuus te vinden. |
Als je vrij wilt zijn en toch een verbintenis aan wilt gaan lijkt er iets niet te kloppen..Dan vraag ik me ook af waarom je dat wilt...maar in een anders gedachten kun je nooit kijken..
En schuldloos gescheiden zijn?, ja, las ik vroeger ook vaak in die contactadvertenties en dan dacht ik, ja ja..schuldloos..het zal wel.. Want ik geloof ook dat je op een bepaalde manier allemaal "schuld" hebt al is het alleen al door te trouwen met de verkeerde motieven of het fout laten gaan, daar wanneer je in had kunnen/moeten grijpen misschien?
En toch kan het voorkomen dat de ene partij geen "schuld" treft, dat die ander zijn karakter zich pas ten volle openbaart wanneer je in de geborgenheid van een verbintenis bent.
Die ander kan veranderen en/of dingen doen of gedaan hebben en ermee doorgaan waar jij geen grip op hebt en dus geen invloed..dan kan het je kapot maken en is het niet jouw "schuld"..want wat is schuld..? Zie je..je kent de ander nooit helemaal en je hebt gewoonweg nooit een garantie op een karakter/persoonijkheid van iemand die door allerlei omstandigheden kan veranderen..dus schuldloos gescheiden? ja..het kan, al klinkt het idioot..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
En weer vol
Zo mijn ov is weg  |
Laatst aangepast door
|
SIMSIM368
|
op vrijdag 27 januari 2012, 14:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting ov susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (leeftijd?) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting ov xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:29
|
|
|
XABIA794 schreef: | je mag men naam er wel bijzetten hannah, zoals ik al zei, ff nog wat regelen voor men kid haar kamp, en dan ben ik vrij, eventueel veel te laat  |
Te laat ben je pas als iedereen al naar huis is hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:30
|
|
|
visser, kunnen we jouw (ongebruikte) mobiel nummer weer gebruiken misschien? mocht er dan iemand moeite hebben de bestemming te vinden, dan zijn we toch bereikbaar.
|
|
Naar boven |
|
|