ChristianMatch

Forum

"Dat vertel ik je later"
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3567 3568 3569 3570 3571 3572 3573 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:59

CROSSROAD317 schreef:
MARRY942 schreef:
Daar ken ik een Bijbelse variant op: het is voor een rijke moeilijker door het oog van een naald te kruipen, dan voor een kameel Knipoog smiley

Toch even reageren, al is het off-topic.

Lukas 18:24 Toen Jezus zag dat de man zo bedroefd werd, zei hij: ‘Wat is het moeilijk voor rijken om het koninkrijk van God binnen te gaan. 25 Het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te gaan.’ (NBV)

Het oog van de naald.
Wat is nu eigenlijk "het oog van een naald"? Is dit "het oog van de naald", zoals dat gebruikt wordt om te naaien of te borduren, of wordt hier een ander "oog van de naald" mee bedoeld? In de tijd van Jezus werd hiermee de benaming van een kleine deur bij een poort aangegeven. Bij het donker worden werden de poorten gesloten en kon men alleen via een kleine deur in de poort de stad binnen gaan. Wanneer men met een kameel door die kleine deur naar binnen wilde gaan, moest de kameel dus eerst geheel worden afgeladen. De kameel kón dus wel (met moeite) naar binnen maar zónder iets mee te nemen.

Idd, dat was de uitleg over die kameel.
zonder alles af te leggen is het moeilijk om de Here Jezus te v Knipoog smiley inden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:08

Als je nou voor je ICE een - (streepje) plaatst, dan staat het nummer vooraan in je telefoonlijst

Voorbeeld:

- ICE 1 = belangrijkste persoon 1
- ICE 2 = belangrijkste persoon 2
- ICE 3 = belangrijkste persoon 3

Daarnaast is het altijd verstandig om deze lijst ook bij je ID-kaart te hebben (elke Nederlander heeft de verplichting zich te kunnen legitimeren)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:16

wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???

om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.

de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )

Brandweer Oostkapelle.
Domburgseweg 68d
4356 NB Oostkapelle

voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.

We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.

Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de acommodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)

heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?

voorlopig hopen mee te gaan;

simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting
bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar
visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting
peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting
bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting
willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting
fredbunt691, 50 jaar, regio 0113, MET overnachting
barman007 Knipoog smiley , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting
nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting

tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting ov
susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting
hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar
nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (leeftijd?)
momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting
Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting ov
xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting

super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!!
wie doet er mee met poolen!!
(ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)

er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden.
wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan;
ik denk dat er dan velen meer komen!!

han, krijgt er meer en meer zin an!
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:34

Micha 4

Gisteren had ik u een zeer korte overdenking toegezonden, waar ik vandaag met u verder op wil bouwen, te beginnen met de prachtige proclamatie van Abraham in Genesis 22: 14 “De HEERE zal het voorzien!” met als gevolg ; “Op de berg des HEEREN zal het voorzien worden!”.

Door Abrahams geloof op God, werd hij gerechtvaardigd door God, en mocht hij de beloften van God tot stand zien komen en is hij God tot een vriend geworden! Nou dat wilt u toch ook?!

Wel zo wil ik u de komende dagen meenemen naar de berg des HEEREN waar het voorzien zal worden, beginnende in Micha 4.

Terug kijkend op Abraham, God verlangde van hem om Izak, zijn geliefde enige zoon en de belofte Gods, te offeren op de berg die God hem wees. Wel vandaag de dag is dit niet veranderd!

Waarom zullen wij optrekken naar berg des HEEREN? Om van Hem te leren, wat Zijn wegen zijn en om in Zijn paden te gaan wandelen! Nu komt het mooie; Op de berg des HEEREN wordt ook geofferd! Wat is een welgevallig offer in de ogen van onze HEER? Onze lichamen (zie Romeinen 12:1), want daar zit alles in! Wanneer wij onderwezen willen worden door Hem, zullen wij op moeten gaan naar de berg waar Hij is gezeten, onszelf moeten offeren, dat wil zeggen, afstand doen van ons vlees, dus onze eigen manier van wandelen, onze eigen zogenaamde zekerheiden enz., zodat Hij ons zal kunnen onderwijzen en Zijn leven, in ons gelegd kan worden en Zijn beloften ingewilligd kunnen worden.

Soms is het zwaar, zeker als u al een tijd lang gebukt gaat onder een last of een juk, door ziekte, of al een tijd lang bid voor familie, vrienden, enz. want we hebben ook nog een strijdt te leveren tegen ons vlees en satan, met zijn trawantjes, maar houdt dit voor ogen, offergave is niet iets eenmaligs. Iedere dag zullen wij naar Zijn berg moeten gaan om onderwezen te worden, om weer verder te groeien tot heiligmaking en volmaking, maar hier komt het volgende; Hij is onze Koning, Hij is onze Raadgever! Hij zal ons de overwinning geven, indien wij wandelen naar Zijn wil.

Zo nogmaals, wanneer u soms het gevoel hebt van falen, of dat het te zwaar wordt en u ziet even geen heil meer, hef uw ogen dan op naar de berg waar uw hulp vandaan zal komen en ga met blijdschap de berg des Heeren beklimmen en dank en prijs Hem, want bij Hem zal voorzien worden!

Daarom lieve mensen, eerst offerande, dan de belofte, dan uittrekken in Zijn Naam en zo zal de beloften zichtbaar worden.

Daarom ga uit in Zijn Naam en draag Zijn Naam met eer en blijdschap, want de Heer is ons een Helper en een Burcht! Amen!

Geniet van uw tijd met de Heer en de Vader zegene u rijkelijk,

Amanda Jansen

Laatst aangepast door
MOMO697
op zondag 29 januari 2012, 15:35
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:36

Jesaja 33

Gisteren haalde ik al aan waar de Berg des HEEREN voor staat; Offergave en Gemeenschap. Wel vandaag wil ik hier graag verder op ingaan.

God is als een verterend Vuur, dat zij u bekent, maar wie zijn het die bij Hem wonen kan? Juist, die in gerechtigheid wandelt, en die billijkenheden spreekt; die het gewin der onderdrukkingen verwerpt; die zijn handen uitschudt, dat zij geen geschenken behouden; die zijn oor stopt, dat hij geen bloedschulden hore, en zijn ogen toesluit; dat hij het kwade niet aanzie!

Weet u nog, wat offergave inhoud? Juist, verzoening, dus genade! Elke keer weer kunt u zien, dat wanneer mensen offerden met een oprecht, waarachtig hart, God het offer aannam met vuur! Vuur staat voor loutering en heiligmaking. Wanneer goud word gelouterd, gaat deze door het vuur, waardoor het gesteente, dus onzuiverheden, naar boven komen, waarna de goudsmid het troebele en onzuivere eraf schraapt, waardoor het pure goud overblijft. Zo is dit met ons net zo!

Ik had het u gisteren al geschreven, door intimiteit te zoeken met God, onderwijst Hij ons Zijn Wegen, waardoor wij gelouterd worden.

Wat is het resultaat van intimiteit met onze God? We zullen bij Hem wonen, beschut en bescherm in Zijn Vaderhart, Zijn Woord zal ons verzadigen, en wij zullen overvloedig vervuld worden met Zijn Geest. Door waarlijk Een te worden met Hem, zullen onze ogen de Koning aanschouwen in al Zijn Schoonheid, welke is Jezus Christus onze Heer! Wij zullen Hem zien en Zijn Koninkrijk!

Dat is de vriendschap waar God naar verlangt! Dat Hij Zichzelf kan openbaren aan Zijn kinderen, en hun Zijn plannen bekent kan maken en dat u in Hem verblijft, zodat u beschermt bent, tegen de vijand!

“De HEERE is verheven, want Hij woont in de hoogte; Hij heeft Sion vervuld met gericht en gerechtigheid.

En het zal geschieden, dat de vastigheid uwer tijden, de sterkte van uw behoudenissen zal zijn wijsheid en kennis; de vreze des HEEREN zal zijn schat zijn.”

Gods overvloedige zegen voor deze nieuwe dag,

Amanda Jansen
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:37

"Een onderwijzing van David. Welgelukzalig is hij, wiens overtreding vergeven, wiens zonde bedekt is.

Welgelukzalig is de mens, dien de HEERE de ongerechtigheid niet toerekent, en in wiens geest geen bedrog is. Toen ik zweeg, werden mijn beenderen verouderd, in mijn brullen den gansen dag.

Want Uw hand was dag en nacht zwaar op mij; mijn sap werd veranderd in zomerdroogten. Sela.

Mijn zonde maakte ik U bekend, en mijn ongerechtigheid bedekte ik niet. Ik zeide: Ik zal belijdenis van mijn overtredingen doen voor den HEERE; en Gij vergaaft de ongerechtigheid mijner zonde. Sela.

Hierom zal U ieder heilige aanbidden in vindenstijd; ja, in een overloop van grote wateren zullen zij hem niet aanraken.

Gij zijt mij een Verberging; Gij behoedt mij voor benauwdheid; Gij omringt mij met vrolijke gezangen van bevrijding. Sela.

Ik zal u onderwijzen, en u leren van den weg, dien gij gaan zult; Ik zal raad geven, Mijn oog zal op u zijn.

Weest niet gelijk een paard, gelijk een muilezel, hetwelk geen verstand heeft, welks muil men breidelt met toom en gebit, opdat het tot u niet genake.

De goddeloze heeft veel smarten, maar die op den HEERE vertrouwt, dien zal de goedertierenheid omringen.

Verblijdt u in den HEERE, en verheugt u, gij rechtvaardigen! en zingt vrolijk, alle gij oprechten van harte!"

Psalm 32
Naar boven

Auteur Bericht
PETER717

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:42

GERRIT084 schreef:
Das niet helemaal waar, de andere kant op wil nog wel eens lukken, iemand een ban aansmeren bv.
Engeltje smiley

Volgens mij snap jij de titel mbt de splinter en de balk
Naar boven

Auteur Bericht
PETER717

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:44

XABIA794 schreef:
Ben niert op de hoogte van een ban.
Ach, het kan ieder wel eens zijn dag niet zijn.
Zolang we de dingen onder elkander kunnen gladstrijken is het goed.
we beginnen gewoon weer opnieuw toch? Coole smiley met zonnebril

Helemaal mee eens, praten over de fouten van de ander TEGEN de ander is prima wat mij betreft. Alleen maar straffen om eventueel gemaakte fouten en het liefst iemand verlinken omdat deze jou geraakt heeft zonder je te verdiepen waarom dat misschien gebeurde kan ik niet echt waarderen. En ik heb het idee dat dat dus vaak gebeurd.

Heet dat niet wettisch? Jij bent fout want.... dus.....
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:45

CROSSROAD317 schreef:
MARRY942 schreef:
Daar ken ik een Bijbelse variant op: het is voor een rijke moeilijker door het oog van een naald te kruipen, dan voor een kameel Knipoog smiley

Toch even reageren, al is het off-topic.

Lukas 18:24 Toen Jezus zag dat de man zo bedroefd werd, zei hij: ‘Wat is het moeilijk voor rijken om het koninkrijk van God binnen te gaan. 25 Het is gemakkelijker voor een kameel om door het oog van een naald te gaan dan voor een rijke om het koninkrijk van God binnen te gaan.’ (NBV)

Het oog van de naald.
Wat is nu eigenlijk "het oog van een naald"? Is dit "het oog van de naald", zoals dat gebruikt wordt om te naaien of te borduren, of wordt hier een ander "oog van de naald" mee bedoeld? In de tijd van Jezus werd hiermee de benaming van een kleine deur bij een poort aangegeven. Bij het donker worden werden de poorten gesloten en kon men alleen via een kleine deur in de poort de stad binnen gaan. Wanneer men met een kameel door die kleine deur naar binnen wilde gaan, moest de kameel dus eerst geheel worden afgeladen. De kameel kón dus wel (met moeite) naar binnen maar zónder iets mee te nemen.

En ter voorkoming van Gefrustreerde smiley voor dat het weer een hele theologische veldslag gaat worden Twijfelende smiley
Het ging om het verschil tussen arm en rijk, en dan een hele poos nix en dan pas liefde.
In de trend van Zieke smiley de huid verkopen, voor de beer geschoten is Coole smiley met zonnebril
En dan door jaagsters die slecht in mikken zijn Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 29 januari 2012, 15:46
Naar boven

Auteur Bericht
PETER717

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:48

MARISKA601 schreef:
Wie een ban heeft gekregen, heeft het er ook zelf naar gemaakt.
De redactie neemt de beslissing van hoe lang iemand een ban heeft.
Wij cm leden hebben daar geen invloed op.

Jawel want de redactie wordt schijnbaar getipt, en zou zich eens kunnen afvragen waarom ze getipt worden. Er is ook nog iets als zelfreinigend vermogen, ja zelfs (hoop ik) bij christenen. Toen ik dus fouten heb gemaakt ben ik ook bedreigd dat ik aangegeven zou worden en verband zou worden (ik ervaar dat als NSB gedrag), na verontschuldigingen dus heb ik deze zelfde persoon woorden horen uiten die hem in dat geval ook een ban opgeleverd zou hebben. Maar daar kies ik liever niet voor.

Beetje verantwoording voor elkaar mogen we toch wel hebben?

Een ban maakt de woede alleen maar groter.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:48

ANNETTE792 schreef:
Dat kan je proberen ja, maar lukt dat als de ander niets verkeerd gedaan heeft?

In mijn geval is het ze gelukt Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:49

SIMSIM368 schreef:
zoiets toch?

Smiley die vol vragen zit

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:55

GERRIT084 schreef:
En ter voorkoming van Gefrustreerde smiley voor dat het weer een hele theologische veldslag gaat worden Twijfelende smiley
Het ging om het verschil tussen arm en rijk, en dan een hele poos nix en dan pas liefde.
In de trend van Zieke smiley de huid verkopen, voor de beer geschoten is Coole smiley met zonnebril
En dan door jaagsters die slecht in mikken zijn Huilende smiley, smiley in tranen

"Dat" vertel ik je later wel Gerrit ... gggrijns
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 15:56

Feyenoord - Ajax 4-2
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:03

CROSSROAD317 schreef:
"Dat" vertel ik je later wel Gerrit ... gggrijns

Tja, maar een lege kameel willen die jagertjes hier niet schieten he Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op zondag 29 januari 2012, 16:04
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:05

Arms Wide Open
What does love look like? is the question Ive been pondering
What does love look like?
What does love look like? is the question Ive been asking of You
Once believed that love was romance, just a chance
I even thought that love was for the lucky and the beautiful
I once believed that love was a momentary bliss, but love is more than this
All You ever wanted was my attention
All You ever wanted was love from me
All You ever wanted was my affections to sit here at Your feet and tell me
What does love look like? If all of life comes down to love then tell me
What does love look like?

Then I sat down a little frustrated and confused
Your fire of life comes down to love. And love has to be more than sentiment,
More than selfishness and selfish gain

Then I saw Him there
Hanging on a tree, looking at me
I saw Him there
Hanging on a tree, looking at me
He was looking at me looking at Him, staring through me
I could not escape those beautiful eyes
And I began to weep and weep

He had arms wide open, heart exposed
Arms wide open, He was bleeding, bleeding.
Arms wide open, heart exposed
Arms wide open, He was bleeding, bleeding
Loves definition
Loves definition, was looking at me
Looking at Him. Hanging on a tree
I began to weep and weep and weep and weep
This is how I know what love is.

And as I sat there, weeping, crying, those beautiful eyes
Full of desire and love. And He said to me
You shall love Me..You shall love Me.
With arms wide open, heart exposed
With arms wide open, bleeding, sometimes bleeding
You shall love Me.. You shall love Me..

If anybodys looking for love in all the wrong places
If youve been searching for love, come to Me. Come to me.
Take up your cross. Deny yourself.
Forget your fathers house and run. Run with Me.
Cause you were made for abandon your heart and listen
Cause you were made for Someone greater, Someone bigger, so follow Me.
And youll come alive when you learn to die.
And He said to me

You shall love Me. You shall love Me

With arms wide open, heart exposed
With arms wide open, bleeding, sometimes bleeding

http://youtu.be/f2ZCIp0HiRo

Laatst aangepast door
MARIAN519
op zondag 29 januari 2012, 16:07
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:06

Silence..
http://youtu.be/TWu4dDWcZcE
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:17

Gaaaap, ik vroeg aan mama wanneer komt weer fabeltjekrant? Geschokte, onthutste smiley
Ikke vind leuk als mama dit voor mij leest.
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:20

interessant draadje
hoe leer je mensen kennen

geheel offtopic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:24

I know him so well..

http://youtu.be/r0ogG9_FBWI

Laatst aangepast door
MARIAN519
op dinsdag 31 januari 2012, 21:15
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:25

XABIA794 schreef:
ik hoop dat je nu echt wel tevreden bent om van een mug een olifant te maken...
en dan nog bekwaam bent om het opblazen van een topic in een ander zijn bord kan leggen
nogmaals sorry voor een onozel "grappig" bedoeld dingetje te zetten... ik hoop echt oprecht dat het een leuke dag wordt voor jullie... en dat meen ik.

Misschien is het voor mij wel een olifant en voor jou een mug.......nou en?
Dat mag niet ???? Smiley die vol vragen zit En als je mij zou kennen zou je weten dat ik niets op iemand bords neerleg......dus dat is jouw invulling....
En jou kritiek vond ik nu eenmaal niet grappig, verschil van humor denk ik.....en je gaat niet eens mee...Maar het was een grapje dus.....nou leuk.....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:16

CHATULIEM619 schreef:
Ik heb de redactie verzocht een slotje op dit topic te zetten. De avond gaat door, we hebben een goede indruk over de hoeveelheid mensen dat meegaat. Aan- of afmeldingen kunnen pv gedaan worden.
Als we zo verder gaan wordt het alleen maar verwarrend, en ontstaat er ruzie. Persoonlijke vragen kunnen altijd aan mij pv gericht worden... Jammer dat voorpret voor de ene vervalt in ruzie en verwarring voor de ander. Begin maart volgt een update over wie er meegaan en waar we elkaar zullen ontmoeten.

JAmmer dat het zo moet gaan nu kunnen we ook niet meer zien wie er wel en niet mee gaan dat vind ik wel erg jammer!
We zijn volwassenen en men kan nu stoppen met het hakken op elkaar en gewoon verder gaan met het topic!
Kom op mensen!!
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:21

ik heb enkele boeken van Neil. T. Anderson gelezen waaronder "geestelijke strijd"... hij benadert heel goed wat je identiteit in Christus eigelijk inhoud.
Echt een aanrader, ik heb er veel aan gehad.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:26

Soms is het beter als er iemand een ban krijgt.
Dat geeft een hoop rust in de lobbyen of het forum.
Het spel mens erger je niet kan dan weer in de kast.
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:27

even een opmerking tussendoor:

de lijst van deelnemers klopt niet. Marsjg en Tink hebben op de vorige pagina (pagina 8, dus) aangegeven dat ze niet mee gaan, maar staan nog wel op de lijst.

Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zondag 29 januari 2012, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:27

is dat voor elk land geldig dan?
sorry, ik had er nog nooit van gehoord, maar is wel een goed plan, als de belgen hierin ook mee zijn tenminste Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:29

MARIO216 schreef:
Feyenoord - Ajax 4-2

Hoeveel heeft Feyenoord moeten betalen?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:29

PETER717 schreef:
Jawel want de redactie wordt schijnbaar getipt, en zou zich eens kunnen afvragen waarom ze getipt worden. Er is ook nog iets als zelfreinigend vermogen, ja zelfs (hoop ik) bij christenen. Toen ik dus fouten heb gemaakt ben ik ook bedreigd dat ik aangegeven zou worden en verband zou worden (ik ervaar dat als NSB gedrag), na verontschuldigingen dus heb ik deze zelfde persoon woorden horen uiten die hem in dat geval ook een ban opgeleverd zou hebben. Maar daar kies ik liever niet voor.

Beetje verantwoording voor elkaar mogen we toch wel hebben?

Een ban maakt de woede alleen maar groter.

Ik begrijp jou reactie wel Peter!
Ik heb niet meegekregen dat jij grof was in de lobby, maar soms is een ban echt geoorloofd hoor en komen mensen vaak rustiger terug na een time-out!
Kijk jij gaat prive en bied je verontschuldigingen aan dat is netjes maar helaas dat gebeurt niet vaak! En ja ook dat zijn medechristenen!
De redactie wordt meestal pas getipt als een persoon echt te ver gaat en dan nog kan er eerst een waarschuwing van de redactie komen een ban wordt echt pas gegeven als het gedrag grensoverschreidend was!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:31

COOTJE711 schreef:
Ziet er goed uit.... Clown smiley Geniet ervan... Lachende smiley

Doe ik zeker alleen mn katten ook Gefrustreerde smiley
Stond er vanmiddag eentje heerlijk te kneden op de zitting en daar is tie niet voor he Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:32

GRIFFIN748 schreef:
even een opmerking tussendoor:

de lijst van deelnemers klopt niet. Marsjg en Tink hebben op de vorige pagina (pagina 8, dus) aangegeven dat ze niet mee gaan, maar staan nog wel op de lijst.

Engeltje smiley

Ehhhhhhhh ze gaan definitief WEL mee meneer Clown smiley Coole smiley met zonnebril

Mars en ik gaan definitief mee.....we hebben even moeten wachten op de roosters, maar die zijn nu bekend.....de ov kan er bij ons dus af. [quote Tink]

Laatst aangepast door
ERIKA129
op zondag 29 januari 2012, 17:35
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3567 3568 3569 3570 3571 3572 3573 ... 6194 Volgende
Pagina 3570 van 6194