Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:34
|
|
|
het zijn toch al 2-persoonskamers? en als nette cm-er ga je alleen op de kamer... anders krijg je n ban op cm... dus die 2 bedden heb je al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:38
|
|
|
PIETER649 schreef: | het zijn toch al 2-persoonskamers? en als nette cm-er ga je alleen op de kamer... anders krijg je n ban op cm... dus die 2 bedden heb je al  |
Snaptattan...... het gaat me om de lengte van het bed. Als ze gewoon een bed van min. 2.30 m. hebben is het mij ook goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:40
|
|
|
PIETER649 schreef: | het zijn toch al 2-persoonskamers? en als nette cm-er ga je alleen op de kamer... anders krijg je n ban op cm... dus die 2 bedden heb je al  |
Mazzel toch....?? Alleen...er schrijven hier personen die helemaal niet meegaan(zoals ik nu) Dat gaat verkeerd...daar komt narigheid van.... Want dat mag niet....(zeggen ze)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Snaptattan...... het gaat me om de lengte van het bed. Als ze gewoon een bed van min. 2.30 m. hebben is het mij ook goed. |
Maar met twee bedden kan je toch dwars liggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Snaptattan...... het gaat me om de lengte van het bed. Als ze gewoon een bed van min. 2.30 m. hebben is het mij ook goed. |
Is toch ook zielig als er wat centimeters buiten boord moeten slapen??? Neem je je slaapsokken mee!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar met twee bedden kan je toch dwars liggen?  |
En de breedte van zo'n hotelbedje is 2.30 m denk je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 23:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | En de breedte van zo'n hotelbedje is 2.30 m denk je?  |
Je snapt me best.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 00:04
|
|
|
Sta-tafeltje is wel bekend maar eeeh sta-bed kan toch ook voor die 2,30 meter persoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 00:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar met twee bedden kan je toch dwars liggen?  |
nou, geloof me of niet, willemijn; dwarsliggen kan ie als dwarsligger eerste klas!!
(en nee; ik ken zijn slaapgewoonten niet, pieter........ maar ik heb hem wel eens gezien op de picknicks, dus ik weet waar ik het over heb......... )
ik ga mijn best doen voor je, hoor, visser!! een bed van - 2.30 zei je he? bedoel je een bed met een lenge van - 2.30 meter of bedoel je een bed met een temperatuur van - 230 graden Celsius? pff welke diepvries kunnen we daar nu eens voor vragen.........even denken........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 00:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Precies, daar zeg je een waar woord....Welke interpretatie geef je eraan..........en wat ervaar je als commentaar? Ook niet onbelangrijk........ Als iemand het niet met je eens is is dat commentaar???? Nee, dat is gewoon een andere mening...... |
Ik vroeg aan chat welke interpretatie HIJ daar over had... hij was van mening dat mensen zich hier onterecht aangesproken voelen, terwijl ik gewoon een opmerking plaats dat het me opviel dat sommigen wel heel veel tekst en uitleg kregen als ze iets durven plaatsen. je zit weer naast de kwestie, het ging hier niet over mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 01:04
|
|
|
CHRISTIAN146 schreef: | Ik vind dat er soms wel een karikatuur gemaakt van kerken die niet in kunnen gaan op verzoeken om te hertrouwen of die niet ´soepel´ om gaan met scheidingen waarbij geen sprake was van overspel bij de ander. De kerken worden vanzelfsprekend veroordelend genoemd, hypocriet , wettisch, niet liefdevol enz. enz.. Ik mis hierin echter het begrip voor een dominee en ouderling of voorganger en oudste die de bijbel echt niet kunnen veranderen, zelfs als ze dat zouden willen.... |
IK heb even gekeken naar de reacties naar aanleiding van deze bovenstaande posting van mij: één persoon heeft zich zichtbaar ingeleefd in de positie van een dominee, ouderling, voorganger of oudste. Bij de andere reacties kwam het commentaar (letterlijk) neer op: "gebrek aan (ware geestelijke) kennis", een puur bijbelse kijk op de kwestie waarbij een relationele kijk op de kwestie ontbreekt, de "essentie van het evangelie missen", zonder genade en vol met veroordeling....
Twee opmerkingen daarover: 1) er zullen inderdaad kerken zijn die niet liefdevol met zulke gevoelige aangelegenheden omgaan. 2) hebben die dominee´s en voorgangers ook op alle overige terreinen "te weinig geestelijke kennis", "de essentie van het evangelie gemist", geen genade en geen relatie...of missen ze dat alleen op het punt van echtscheiding??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 01:26
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Stukkie eend, stukkie valken, sausjes, nasi, gloenten, atjal, kloepoek....... het was allemaal heel lekkel!!! |
sambal bij...??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 01:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ach, die vrouwen van tegenwoordig hebben geen manieren meer, herman...denk nog maar nog eens goed na voor je het ja-woord uitspreekt... |
moeten we met 2 woorden spreken Frank? het ja-woord met 2x ja???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 01:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hannah ,
Even een vraagje . Ik lees net dat er nog 29 bedden te gaan zijn. Maar aangezien visser behoorlijk lang is en de bedden in hotels meestal aan de kleine kant zijn....... is er een mogelijkheid voor mij voor een extra bed? 'k Zou het wel prettig vinden om mijn voeten ook wat rust te kunnen geven , zeker als de strandwandeling heeel erg lang wordt. Desnoods wil ik gerust voor 2 bedden betalen hoor. Is dat te regelen denk je? Mochten er nu nog 29 personen opgeven dan zoek ik wel een andere oplossing hoor. | wat denk je ? alles tot in de puntjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 06:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, geloof me of niet, willemijn; dwarsliggen kan ie als dwarsligger eerste klas!!
(en nee; ik ken zijn slaapgewoonten niet, pieter........ maar ik heb hem wel eens gezien op de picknicks, dus ik weet waar ik het over heb......... )
ik ga mijn best doen voor je, hoor, visser!! een bed van - 2.30 zei je he? bedoel je een bed met een lenge van - 2.30 meter of bedoel je een bed met een temperatuur van - 230 graden Celsius? pff welke diepvries kunnen we daar nu eens voor vragen.........even denken........  |
Gewoon 2 strandstoelen regelen Hannah....voor elke been 1...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 06:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mazzel toch....?? Alleen...er schrijven hier personen die helemaal niet meegaan(zoals ik nu) Dat gaat verkeerd...daar komt narigheid van.... Want dat mag niet....(zeggen ze)  |
Geen probleem , tenminste niet voor mij. Maar als nou juist die meelevende personen zich zouden opgeven , dat zou geweldig zijn. Zeeland gunt dochterlief ook een weekendje weg, Willemijn gaat in overleg met de andere Veluwse Frank nodigt zn buurman uit om mee te gaan ( heeft ie gelijk iemand die volgend jaar zn heg kan snoeien) Pieter gooit er ff de beuk in bij Annette en regelt GEEN oppas maar nneemt de 3 kids ook gewoon mee naar het zonnige zuiden Herman en Brigit , sja , volgens mij zochten ze nog een bestemming voor de huwelijksreis dus kunnen gelijk testen of dit hotel aan alle wensen voldoet.
Ja??? Dat is al weer heel wat meer op de lijst toch?
Visser die nu als een speer naar zn werk moet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 07:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Er zijn er hier die eindeloos kunnen oordelen, zeveren, kritiek leveren en ga zo maar door... |
Nou, inderdaad...
Quote: | Het lastige is juist dat een ieder dat weer anders beleefd he? Wat jij een grappige opmerking vind kan bij een ander juist erg verkeerd vallen. En wat is dan fout of wat is goed?????? Jij vind dat er mensen zijn die oeverloos zeuren, en oordelen, dat vind ik ook maar je hebt grote kans dat we het over verschillende mensen hebben..... |
Vind ik ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 07:29
|
|
|
Buiten -10 en nu moet ik in mijn verwarmde auto naar mijn werk waar de verwarming staat te loeien en de warme drankjes voor het grijpen staan Heb meelij,ik moet wel 20 meter lopen door die kou!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 07:37
|
|
|
Zoonlief van (bijna)15 voelt zich niet lekker.........kan maar is een tikje verdacht.........hoor ik hem net naar beneden sluipen want meneer dacht dat ik al naar mn werk was........ Ik:"Lieverd,omdat je je zo ziek voelt heb ik de controller van je playstation en je laptop maar opgeborgen"......... Zijn blik was onbetaalbaar
Na een dag kleutertv wil hij morgen desnoods op zn knietjes naar school denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 07:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zoonlief van (bijna)15 voelt zich niet lekker.........kan maar is een tikje verdacht.........hoor ik hem net naar beneden sluipen want meneer dacht dat ik al naar mn werk was........ Ik:"Lieverd,omdat je je zo ziek voelt heb ik de controller van je playstation en je laptop maar opgeborgen"......... Zijn blik was onbetaalbaar
Na een dag kleutertv wil hij morgen desnoods op zn knietjes naar school denk ik  |
hahaha en nu maar hopen dat er morgen een flink pak sneeuw ligt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:16
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zoonlief van (bijna)15 voelt zich niet lekker.........kan maar is een tikje verdacht.........hoor ik hem net naar beneden sluipen want meneer dacht dat ik al naar mn werk was........ Ik:"Lieverd,omdat je je zo ziek voelt heb ik de controller van je playstation en je laptop maar opgeborgen"......... Zijn blik was onbetaalbaar
Na een dag kleutertv wil hij morgen desnoods op zn knietjes naar school denk ik  |
Die kans is zeeeeeeeeeer groot, ik heb er 1 van 7 eens een dagje in bed laten blijven toen ze schoolziek was. Geen computer, geen tv niet gezellig in je pyama op de bank liggen, zieke kindertjes horen in bed. Om 16 uur s middags: mama, mag ik morgen ALSTUBLIEFT naar school!
Helaas is haar broertje daar imuun voor , dus we gaan zometeen maar weer het wedstrijdje: wie kan het langst zn poot stijf houden doen en een poging doen om op school te komen...en te blijven.
Yess, vandaag heb ik gewonnen , en dat was echt ff het mooiste moment van vandaag!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 1 februari 2012, 15:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Geen probleem , tenminste niet voor mij. Maar als nou juist die meelevende personen zich zouden opgeven , dat zou geweldig zijn. Zeeland gunt dochterlief ook een weekendje weg, Willemijn gaat in overleg met de andere Veluwse Frank nodigt zn buurman uit om mee te gaan ( heeft ie gelijk iemand die volgend jaar zn heg kan snoeien) Pieter gooit er ff de beuk in bij Annette en regelt GEEN oppas maar nneemt de 3 kids ook gewoon mee naar het zonnige zuiden Herman en Brigit , sja , volgens mij zochten ze nog een bestemming voor de huwelijksreis dus kunnen gelijk testen of dit hotel aan alle wensen voldoet.
Ja??? Dat is al weer heel wat meer op de lijst toch?
Visser die nu als een speer naar zn werk moet. |
Tsja, onze kindertjes liggen op een koude februari-avond om 20 uur gewoon lekker in hun warme bedje Visser, en ik moet zeggen dat me dat zelf ook wel wat lijkt met deze temperaturen. Dus helaas, je moet ff verder zoeken om je lijstje aan te vullen. Wens jullie een gezellige avond en zal aan jullie denken als ik onder mn heerlijke warme dekbedje lig terwijl bij jullie de ijspegeltjes aan je neus groeien
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 1 februari 2012, 08:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:33
|
|
|
LEONARD480 schreef: | O.. die zit nu te galmen tussen de husky's |
of de zangeres heeft het druk met een ernstig ziek oppas-kindje dat in het ziekenhuis opgenomen is, dat is ook nog een optie......
ik hoop dat het manneke snel op mag knappen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:36
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | ja ... gggrijns |
wacht maar, mannetje, mijn (trouw-)dag komt nog wel!!
doe je vrouw de groeten, he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:40
|
|
|
NATHANYA830 schreef: | Heeft iemand al het Party&Co spel? Anders kijk ik even of ik het kan lenen.
En ik zag dat er naar de leeftijd van mijn kinderen werd gevraagd... 10/9/7.
Tot dan dan  |
ik hoop zelf weer "niets aan te geven" in mijn tas te stoppen, nathanya als jij eens wilt kijken of je "party&co" kunt lenen, zou dat fijn zijn!!
of heeft iemand anders het soms in de kast staan?
visser; mogen we jouw mobiel nummer weer lenen, misschien, voor als er iemand later is, of het niet vinden kan? er zijn nl nogal wat mensen die moeten werken op een doordeweekse dag. en dus later aanschuiven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | En de breedte van zo'n hotelbedje is 2.30 m denk je?  |
...neem dan je eigen bed mee...ik moet ook altijd aan alles denken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:45
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 08:59
|
|
|
Mijn cv ketel lekt water... Er moet een heel nieuw onderdeel in.
Nu maar wachten op telefoon van de fabrikant.
Gelukkig kan het verder geen kwaad, en hoef ik niet in de kou te zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 09:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, geloof me of niet, willemijn; dwarsliggen kan ie als dwarsligger eerste klas!!
ik ga mijn best doen voor je, hoor, visser!! een bed van - 2.30 zei je he? bedoel je een bed met een lenge van - 2.30 meter of bedoel je een bed met een temperatuur van - 230 graden Celsius? pff welke diepvries kunnen we daar nu eens voor vragen.........even denken........  |
Euh... ben bezig BrideZ. te verplaatsen... dussuh wellicht toch....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 10:08
|
|
|
XABIA794 schreef: | Ik vroeg aan chat welke interpretatie HIJ daar over had... hij was van mening dat mensen zich hier onterecht aangesproken voelen, terwijl ik gewoon een opmerking plaats dat het me opviel dat sommigen wel heel veel tekst en uitleg kregen als ze iets durven plaatsen. je zit weer naast de kwestie, het ging hier niet over mij  |
Ik heb het helemaal niet over jou????? Ik heb het over het algemeen.....Voel je niet gelijk zo aangevallen zeg....... En wat bedoel je met : Je zit er weer naast met de kwestie? Omdat ik wat anders dan jij dat doet naar dingen kijk zit ik er dan naast???  Ik plaats toch ook maar gewoon een opmerking, net als jij dat doet?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 1 februari 2012, 11:10
|
|
Naar boven |
|
|