Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 19:33
|
|
|
moeten,...zal speciaal voor jouw de volgende keer een vraagteken plaatsen.
Laatst aangepast door
|
RONNY104
|
op vrijdag 3 februari 2012, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 19:41
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | bedden vrij? geeft niet heb ruimte nodig  |
heb jij plaats voor drie dames die evt mee willen rijden, EN hun tassen? ze nemen zelf contact op met je als ze vervoer nodig hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 20:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | heb jij plaats voor drie dames die evt mee willen rijden, EN hun tassen? ze nemen zelf contact op met je als ze vervoer nodig hebben. |
Dat moet vast wel lukken...dus kom maar op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 20:27
|
|
|
RONNY104 schreef: | moeten,...zal speciaal voor jouw de volgende keer een vraagteken plaatsen. |
sorry voor de verkeerde woordkeuze... ik vroeg het gewoon uit belangstelling omdat ik jou vraag niet begreep... Ik begrijp dat de bijdrages niet zouden kloppen? Bedoel je dan bij het werk van different of over de subsidie van jullie regering aan different?
Laatst aangepast door
|
XABIA794
|
op vrijdag 3 februari 2012, 20:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 20:50
|
|
|
de wandeling van morgen gaat definitief niet door. door de slechte weersomstandigheden zie ik er vanaf. Fijn weekend en geniet van de sneeuw in je eigen omgeving
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 20:58
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Dat moet vast wel lukken...dus kom maar op |
bertje en ik zouden ook graag mee willen rijden als dat nog past]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ESTHER158
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 21:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het een beetje een rare vraag. Hoe kan je dat nu vantevoren weten?????? En het kan ook vanzoveel factoren afhangen toch???? |
Helemaal mee eens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE682
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 21:15
|
|
|
Hallo allemaal. Pak je agenda er maar eens even bij, want het is bijna weer zo ver. Tijd voor een leuke, gezellige en opbouwende 25+ conferentie vol goede ontmoetingen! De eerstvolgende activiteit is van 30 maart tot 1 april 2012 in Zelhem. Het thema is: Remember Me. Sprekers zijn o.a. Henk Binnendijk en Martin Tensen. Tot ziens?!!!! Meer informatie, zie: http://www.25-plus.nl/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 21:42
|
|
|
Ik word weer geopereerd maar wel 2 keer, eerst op 6 maart duim op de goede plaats zetten en weer stukje bot uit de heup en overgezet aan de onderkant van de duim. Na volledig herstel van de duim en dan stukje bot uit het midden van de pols verwijderen, het is teveel ruimte over bij polsgewricht. Het is waarschijnlijk dat dit hand zeer beperkt kan gebruiken. Bijvoorbeeld: kan de sleutel niet draaien van auto of deur, onmogelijk om schroeven te draaien.
Ik heb zojuist opgezocht op internet naar informatie voor mogelijk schadevergoeding eisen voor letselschade. Het was al paar keer fout gegaan van de operaties.
Herstel van aanstaande operaties duurt tot eind van dit jaar of langer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:04
|
|
|
Dat Radio Israël op internet te beluisteren is .
http://www.radioisrael.nl/
Hij geeft nog niet de link maar als je hier op google t dan kom je er op. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:05
|
|
|
MARY052 schreef: | Mijn auto wou niet starten vandaag. Maar gelukkig ben ik lid van de ANWB, dus snel gebeld......willen ze wel komen maar moet ik €70,00 betalen omdat ik nog thuis ben, en niet ergens in de wildernis sta met pech. PFFFFFFFFFFF snap jij het???
Mary |
Ja hoor , ik snap het. Je hebt nl. geen thuishulpservice-abonnement afgesloten. Tip: zorg dat je auto de volgende keer net buiten je woonplaats staat. Dan komen ze je wel gratis hulp aanbieden. Evt. kan je je buurman ook even vragen of ie je auto even weg wil slepen van je huis vandaan naar buiten de bebouwde kom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Helaas...totaal mijn muziek niet.....!!! |
Hallo Zeeland. Ga jij dan niet meer uit je dak ??? Soms moet mn versterker wel even op 10 met dit soort muziek . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:12
|
|
|
ik heb ook wel zin om mee te gaan maar weet mijn werk schema nog niet.[/quote]
Kwestie van op tijd ermee stoppen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waar was dat Visser??? Is meestal wel mooi ja.... |
De kachel? Gewoon, bij mij thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja hoor , ik snap het. Je hebt nl. geen thuishulpservice-abonnement afgesloten. Tip: zorg dat je auto de volgende keer net buiten je woonplaats staat. Dan komen ze je wel gratis hulp aanbieden. Evt. kan je je buurman ook even vragen of ie je auto even weg wil slepen van je huis vandaan naar buiten de bebouwde kom.  |
dat is oplichting visser 
Gij zult niet stelen.... ook niet van de ANWB
Maar ach... dit is CM he, daar is men alleen bezig met nr 7
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat is oplichting visser 
Gij zult niet stelen.... ook niet van de ANWB
Maar ach... dit is CM he, daar is men alleen bezig met nr 7  |
Ik zie het meer als zeeuwse zunigheid.
En jij hebt niet 2 x gebruik gemaakt van die aanbieding van CM in december?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:52
|
|
|
Antwoord op de vragen is te vinden in het woord van God.
1Ti 4:1 Doch de Geest zegt duidelijk, dat in de laatste tijden sommigen zullen afvallen van het geloof, zich begevende tot verleidende geesten, en leringen der duivelen, 1Ti 4:2 Door geveinsdheid der leugensprekers, hebbende hun eigen geweten als met een brandijzer toegeschroeid; 1Ti 4:3 Verbiedende te huwelijken, gebiedende van spijzen te onthouden, die God geschapen heeft, tot nuttiging met dankzegging, voor de gelovigen, en die de waarheid hebben bekend.
Dus wie zijn het welke ons leren in het geloof om niet te scheiden of om opnieuw te huwelijken en wetjes opleggen???.
God in ieder geval niet......
1Ti 4:4 Want alle schepsel Gods is goed, en er is niets verwerpelijk, met dankzegging genomen zijnde; 1Ti 4:5 Want het wordt geheiligd door het Woord van God, en door het gebed.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op vrijdag 3 februari 2012, 22:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 23:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik zie het meer als zeeuwse zunigheid.
En jij hebt niet 2 x gebruik gemaakt van die aanbieding van CM in december?  |
nee, hoezo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN146
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 23:10
|
|
|
MAR907 schreef: | Antwoord op de vragen is te vinden in het woord van God.
1Ti 4:1 Doch de Geest zegt duidelijk, dat in de laatste tijden sommigen zullen afvallen van het geloof, zich begevende tot verleidende geesten, en leringen der duivelen, 1Ti 4:2 Door geveinsdheid der leugensprekers, hebbende hun eigen geweten als met een brandijzer toegeschroeid; 1Ti 4:3 Verbiedende te huwelijken, gebiedende van spijzen te onthouden, die God geschapen heeft, tot nuttiging met dankzegging, voor de gelovigen, en die de waarheid hebben bekend.
Dus wie zijn het welke ons leren in het geloof om niet te scheiden of om opnieuw te huwelijken en wetjes opleggen???.
God in ieder geval niet......
1Ti 4:4 Want alle schepsel Gods is goed, en er is niets verwerpelijk, met dankzegging genomen zijnde; 1Ti 4:5 Want het wordt geheiligd door het Woord van God, en door het gebed. |
Ik schakel over op ´luchtig´: nam je alle bijbelteksten maar zo letterlijk, en niet alleen maar de bovenstaande
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 23:40
|
|
|
CHRISTIAN146 schreef: | Ik schakel over op ´luchtig´: nam je alle bijbelteksten maar zo letterlijk, en niet alleen maar de bovenstaande  |
Begrijp ik niet helemaal...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 23:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | De kachel? Gewoon, bij mij thuis.  |
Sukkel ...plaaggeest!!!
Dat van de watersnoodramp!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 00:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat leuk dat je op Interne zit, is ook heel breed he? Kan je zoveel kanten op.......Men wil toch ook kwaliteit van zorg leveren? Dus daar horen opleidingen bij hoor! |
Ja inderdaad Vandaag hoorde ik dat ik als eerste op 't lijstje staat dus voel me hoog vereerd Maar mag et niet verder vertellen dus mondje dicht..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 00:57
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Dat Radio Israël op internet te beluisteren is .
http://www.radioisrael.nl/
Hij geeft nog niet de link maar als je hier op google t dan kom je er op. Sjalom. Martin |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 01:24
|
|
|
ging tegen 24.00 uur naar het toilet, wil mn bed induiken hoorde raar geluid uit de gang ga kijken snik waterleiding gesprongen water spoot de gang in en binnen mum van tijd stond gang en gedeelte huiskamer blank kreeg met pijn en moeite de hoofdkraan dicht gelukkig waren mn broer, zwager en neefje er vrij vlot om me te helpen mn meubels te redden en huis droog te dweilen. Doordat de hoofdkraan dichtzit komen ze over een aantal uren pas het probleem maken Of te wel geen water in huis hopelijk geen al te grote waterschade in mn huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 02:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ging tegen 24.00 uur naar het toilet, wil mn bed induiken hoorde raar geluid uit de gang ga kijken snik waterleiding gesprongen water spoot de gang in en binnen mum van tijd stond gang en gedeelte huiskamer blank kreeg met pijn en moeite de hoofdkraan dicht gelukkig waren mn broer, zwager en neefje er vrij vlot om me te helpen mn meubels te redden en huis droog te dweilen. Doordat de hoofdkraan dichtzit komen ze over een aantal uren pas het probleem maken Of te wel geen water in huis hopelijk geen al te grote waterschade in mn huis  |
Oh wat naar, Erika!! Heel veel sterkte ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 07:01
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ja inderdaad Vandaag hoorde ik dat ik als eerste op 't lijstje staat dus voel me hoog vereerd Maar mag et niet verder vertellen dus mondje dicht..  |
My lips are sealed......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 07:34
|
|
|
Zaterdag 4 februari, Psalm 18: 5-20; Het water aan de lippen.
Het gaat er heftig aan toe in dit deel van de psalm. Donder en bliksem, bevende rotsen, vuurspuwende vulkanen, lavastromen en een ragen aan as. En dan de hemel open en de Allerhoogste zwevend als op een engelenvleugels door de ruimte, vurige pijlen en bliksemschichten – het lijkt wel een scienfictionfilm… Allemaal gruwelijke beelden, helse taferelen die enigszins moeten benaderen aan welke angsten en kwellingen de dichter is blootgesteld. Het is alsof ik een psychiatrisch patiënt hoor spreken over angstaanjagende dromen, verschrikkelijke visioenen. Het doet mij denken aan wat in het begin van de bijbel in een korte pennenstreek ons getekend wordt: de aarde was woest en ledig. Woest! Maar uit die woeste overvloed redt de hand van de Allerhoogste. Hij trekt zijn schepping tevoorschijn uit de baarmoeder van het oergeweld. Hij roept ons aan het licht. En als de wateren ons tot de lippen komen, blaast Hij ons droog: Israël door de Rode Zee! In het leven van Jezus is dit alles nog eens overgedaan. Liever gezegd, in Hem is alles nog eens ‘ten diepste’ gegaan: de Jordaan in, ondergedompeld in de woede van heel de wereld, prooi van onze pestpijlen, hangend in Egyptische duisternis – een angstaanjagend visioen in werkelijkheid. Maar de Eeuwige heeft Hem gered! En in Hem zijn mensheid. Hoor man, kijk maar: het werd Pasen!
God boog zich neer, zijn hand heeft mij gevonden toen mij de waatren aan de lippen stonden. Hij redde mij, toen ’s vijands overmacht mij totterdood in d’ engte had gebracht. Te kwader ure traden zij mij tegen, maar God geleidde mij op goede wegen, maakte ruim baan hoezeer ik werd benauwd. Hij is het die in liefde mij behoudt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 08:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | My lips are sealed......  |
Nahhhhhhhhhhh praat jij nou engels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 08:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nahhhhhhhhhhh praat jij nou engels  |
...ons W-tje is een polyglot...we zouden nog eens versteld van haar kunnen staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 09:36