Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:03
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Nou zaterdag is er ook een zee van tijd om de zee te zien! |
òf allebei de dagen....... We laten ons toch niet door een beetje kou verdrijven....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:09
|
|
|
COOTJE711 schreef: | òf allebei de dagen....... We laten ons toch niet door een beetje kou verdrijven....?  |
welnee; degenen die het te koud vinden blijven bij de haard; en de anderen gaan lekker mee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:11
|
|
|
PIETER649 schreef: | nou Lea, dat word dan een zoektocht dan naar net zo n lieve aardige knappe gulle vriendelijke echtgenoot als Annette heeft. Lastig hoor  |
Ooit weleens iets..behoorlijk vies geroken...??? Lees dan het bovenstaande....
kHeb altijd geleerd dat eigen roem...stinkt...
Overigens Leanne...als ik kippen wil hebben...ga ik echt niet wachten tot er een lieve...aardige...charmante vent komt hoor...
Ik wil kippen??? Dan koop ik ze...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zondag 5 februari 2012, 00:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | welnee; degenen die het te koud vinden blijven bij de haard; en de anderen gaan lekker mee!! |
Buiten is het ook nog laaang geen -230 Dus die diepvries is altijd erger...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | welnee; degenen die het te koud vinden blijven bij de haard; en de anderen gaan lekker mee!! |
yeeaahhhh!!! is er een open haard , wowsie, weekend kan niet meer stuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:31
|
|
|
deze is eingenlijk voor Jasmijn zelf...
ik ben eigenlijk benieuwd waarom je wilt weten wat onze mening hierover is jasmijn? heeft dat invloed op jouw standpunt dan,vraag ik me af? een bepaald inzicht of mening ergens over is beinvloedbaar lijkt me, maar dit gaat om een diep gevoel wat van binnenuit komt toch?
hoop je op een soort van bevestiging van dat wat je voelt okay is? de een vind dat het wel kan en de ander niet,maar je gevoel blijft gewoon hetzelfde toch? ook al zouden we met 100 mensen tegen jou ingaan,dan nog zou je je gevoelens niet kunnen uitschakelen! heb je ook een tijd gehad dat je gewoon met een man geprobeerd hebt? misschien kun je daar iets meer over vertellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:40
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Maarten Luther van de 21e eeuw  |
nee dan kom je tekort....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:44
|
|
|
Met medeweten van Willie...de vriend van Jolan... (21 maart hopen ze te gaan trouwen)
Jolan ligt helaas weer in het ziekenhuis.... Heeft ze nog niet zo lang geleden een hernia operatie gehad en ligt ze WEER!!! Ze voelde zich al een poos niet lekker maar aangezien het een bikkel is..
Wat het nu is weten de artsen niet precies, maar denken ze aan een bacterie..Er worden volop kweken en bloedtesten gedaan, maar ook Willie weet nog niet veel....
Wat een tegenslag voor Jolan.. haar kindertjes en Willie!!! Ik hoop dat jullie hen allen willen gedenken in je gebed...
Ook heb ik het adres van Jolan...
Jolan van Zanten Albert Schweitzerplaats 25 3318 AT Dordrecht Afd.D1 kamer 3 Denken jullie aan haar en stuur je even een kaartje???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zondag 5 februari 2012, 22:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 00:47
|
|
|
PIETER649 schreef: | gefeliciteerd met je mooie keuze! toch zou ik met die buitenlucht-doop nog n poosje wachten... tot de zomer bijvoorbeeld  |
ja daar zeg je wat Pieter,anders moeten ze misschien eerst wel even een wak in het ijs kappen... nou ja,wel lekker fris natuurlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 01:09
|
|
|
XABIA794 schreef: | yeeaahhhh!!! is er een open haard , wowsie, weekend kan niet meer stuk |
Het wordt onvergetenlijk Xabia!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 03:10
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 'richting Mekka' is in Israel toevallig naar het oosten. kom je in Indonesië, is het ineens naar het westen. dus ik vrees dat die vlieger niet opgaat. |
Deze profetie is aan Israel gegeven, dus klopt het. Als God deze profetie aan een Nederlander had gegeven, dan had Hij het anders verwoord. God is tegen over iedereen in alle tijden en op elke plaats heel duidelijk.
Charles730
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 03:12
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 'richting Mekka' is in Israel toevallig naar het oosten. kom je in Indonesië, is het ineens naar het westen. dus ik vrees dat die vlieger niet opgaat. |
Deze profetie is aan Israel gegeven, dus klopt het. Als God deze profetie aan een Nederlander had gegeven, dan had Hij het anders verwoord. God is tegen over iedereen in alle tijden en op elke plaats heel duidelijk.
Charles730
LISA610 schreef: | In Ezechiël staat verschillende profetieën. Vandaag liep ik “bij toeval” aan tegen de volgende tekst (ik zocht namelijk om iets anders in de Bijbel).
Ezechiël 8: 15 ‘Heb je het gezien, mensenkind?’ vroeg hij mij. ‘En nog gruwelijker dingen zal ik je laten zien!’ 16 Hij bracht me naar de binnenhof van de tempel van de HEER. Bij de ingang, tussen de voorhal en het altaar, stonden ongeveer vijfentwintig mannen. Ze stonden met hun rug naar de tempel, met hun gezicht naar het oosten, en ze bogen zich in aanbidding neer voor de zon. 17 ‘Heb je het gezien, mensenkind?’ vroeg hij mij. ‘
Terwijl ik dit las, realiseerde ik mij ineens dat Moslims bidden met hun gezicht in de richting van Mekka. Deze ingeving maakte mij nieuwsgierig, dus ik ben even gaan googlen. Hieonder een korte samenvattingen van mijn bevindingen:
Moslims moeten vijf keer per dag bidden met hun gezicht in de richting van Mekka. (Koran, soera 2:142-152). Voor hen is Mekka een heilige stad, omdat de profeet Mohammed daar geboren is in 571 na Chr. Mekka ligt in het Oosten. Er zijn twee bijzondere tijdstippen in het jaar wanneer iedereen die minder dan circa 10.000 km van Mekka verwijderd is, de richting naar Mekka kan bepalen door op hetzelfde tijdstip naar de zon te kijken. Rond 27/28 mei en 15/16 juli komt de zon bijna recht boven Mekka als het daar middag is. Op een zogenaamde kibladag kan iedereen die de zon op het juiste tijdstip boven de horizon ziet heel eenvoudig de richting naar Mekka bepalen door de kompasrichting naar de zon op te meten.
Wat me opvalt is dat Mohammed ruim 1000 jaar na Ezechiël leefde. Ezechiël werd immers 597 v.C. net als vele anderen weggevoerd in de Babylonische ballingschap.Ik zit me nu dan ook af te vragen of het zo kan zijn dat in de profetie van Ezechiël wordt gedoeld op het bidden van de moslims in de richting van Mekka. Hoe zien jullie dit? En hoe kijken jullie naar andere profetieën uit Ezechiël? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 04:16
|
|
|
gewassen in de morgendauw en zoet van zonnestralen Uw open hemel wijd en blauw zal het wonder wel vertalen
Uw open hemel is zo wijd zij nodigt heel de aarde en elke rank door U geleid zal bloeien in uw gaarde
daar doet de milde levensbron de beken overstromen al wat Uw liefde eens begon zal dankbaar tot U komen
en als ik dan de druiventros in hemels dauw zie hangen dan breken alle tongen los in dankbr'e lofgezangen
dank Jezus dat uw liefdegloed ook mij in het hart kwam raken omdat alleen Uw overvloed de vruchten zoet kan maken
1960 Door mijn geliefde overleden zus Zr.Muller, door mij dankbaar bewerkt en opmuziek gezet
Charles [b][i]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHARLES730
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 04:32
|
|
|
Goed staaltje inlegkunde. Ik ben er ook ingetrapt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 08:42
|
|
|
Tevens gaat het om een profetie voor de toen bestaande tellerlijke Volk van God. Voor ons in de nieuwe verbond betekend het even wat anders!! Er zit meer inlegkunde in....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA992
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 09:24
|
|
|
Wat prachtig!!Vraag mij af hoe het met muziek klinkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 09:26
|
|
|
Zondag 5 februari, Psalm 18: 21-30; De sprong wagen.
Een mens hoeft niet te denken die ie altijd alles verkeer doet. Je laat je dat al gauw aanpraten door mensen die er belang bij hebben jou als bron van alle ellende te zien. Geloof ze niet, de doemdenkers! Waarom zou altijd alle schuld bij jou liggen? Misschien had je in bepaalde situaties anders moeten optreden. Maar waren je bedoelingen, je diepste intenties nu werkelijk zo verkeerd al sommigen suggereren? God mag het weten en Hij weet het dan ook. De dichter van de psalm is er in elke geval van overtuigd dat de Eeuwige zijn onschuld kent. En wat nog belangrijker is: de dichter van de psalm is er van overtuigd dat God van hem houdt! Met die overtuiging is geen huis te hoog. Met die overtuiging kun je over muren springen. Laten er leeuwen en beren zijn, laten er dagen zijn waarop alles tegenzit en je weer terugvalt in een donker gat – dit neemt niemand af: dat je met God over bergen kunt springen. Met Hem beklimt je de hoogste muur! Hoe dat dan in z’n werk gaat? Dat kan in niet uitleggen. Dat moet je gewoon ervaren. Je krijgt kracht om vol te houden. Hulp om erdoorheen te gaan. Moed om niet te wanhopen. Het is alsof je van hogerhand een opstapje krijgt, zo’n handje van een vriendje die je vroeger hielp om over een schutting heen te komen. Wie weet kunnen deze woorden, juist vandaag, wel zo’n klimtouw zijn.
Gij immers zult het arme volk verhogen en Gij vernedert, Heer, de trotse ogen. Gij zijt mijn licht, de lamp die voor mij schijnt, Waarvoor de dichtste duisternis verdwijnt. Met U durf ik mij de strijd te wagen, de legerbanden op de vlucht te jagen. Met U ga ik door water en door vuur, En met mijn God spring ik over een muur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 11:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | (heren; nodigen jullie nog een aantal gezellige dames uit? we raken in de minderheid namelijk!! ) |
Vindt han dat niet erg dan, meer keus zou ik zeggen [/quote]
nee, dat er meer dames zijn vind hannah helemáál niet erg, want hannah gaat voor een stukje gezelligheid, en er zijn erg veel gezellige dames op cm!!
soms heb ik meer contact met de dames hier, dan met de heren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMIJN197
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 11:36
|
|
|
BERT168 schreef: | deze is eingenlijk voor Jasmijn zelf...
ik ben eigenlijk benieuwd waarom je wilt weten wat onze mening hierover is jasmijn? heeft dat invloed op jouw standpunt dan,vraag ik me af? een bepaald inzicht of mening ergens over is beinvloedbaar lijkt me, maar dit gaat om een diep gevoel wat van binnenuit komt toch?
hoop je op een soort van bevestiging van dat wat je voelt okay is? de een vind dat het wel kan en de ander niet,maar je gevoel blijft gewoon hetzelfde toch? ook al zouden we met 100 mensen tegen jou ingaan,dan nog zou je je gevoelens niet kunnen uitschakelen! heb je ook een tijd gehad dat je gewoon met een man geprobeerd hebt? misschien kun je daar iets meer over vertellen? |
Mijn gevoelens blijven, deze zijn zuiver, gevoelens heb je niet onder controle. Maar ik interpreteer de bijbel op de manier waar ik het in wil lezen. Mijn ervaringen tot nu toe zijn dat de meeste mensen vinden dat homoseksualiteit en christen zijn niet samen kan gaan omdat dat in de bijbel staat... Maar ik lees het niet in de bijbel, ik wil met jullie terug gaan naar het woord, waar uit welke teksten halen jullie dat dan, ik wil vertellen wat ik er uit haal, om op die manier hier samen naar te kijken. Tot nu toe ben ik er nog steeds van overtuigt dat de bijbel een homoseksuele relatie niet tegen spreekt, dus God ook niet.
Mijn seksuele geaardheid is blijvend, ik heb mijzelf geaccepteerd, maar de manier hoe ik er invulling aan wil geven in een christelijk leven, daar kan ik mijn mening natuurlijk over bijstellen, wanneer ik ervaar dat ik aan het kortste eind trek.
Ja, ik heb gedate met jongens, ik heb gedacht dat ik misschien door juist meer met jongens om te gaan, mijn gevoelens voor meiden te vergeten. Maar juist hoe meer toenadering ik tot jongens zocht, hoe meer verwijdering ik voelde van mijn eigen indentiteit. ik heb nog nooit een seksuele relatie gehad, niet met mannen maar ook niet met vrouwen. Ik wil leven op dezelfde manier hoe God een relatie tussen man/vrouw bedoelt heeft. Ik wil wachten op de ware voor mij. Ik zie zelf ook in dat een christelijke levenswijze, zeer zelden voorkomt binnen de homoseksuele wereld, maar dat is ook niet de wereld waar ik mij in wil omgeven. Ik ben christen, God heeft mij uitgekozen, God heeft mijn hand gepakt en zal deze nooit loslaten. Ik heb helemal geen behoefte om mij in die wereld te omgeven. Ik zie mijn toekomst als christen en hopelijk met een lieve vrouw rooskleurig te gemoed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 11:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting pjvdg690, 36 jaar, regio ehhm?, MET overnachting frank727, 47 jaar, regio 076, ZONDER overnachting ov
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting leonie042, 38 jaar, regio 0166, evt met overnachting, ov van oppas hond mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 11:37
|
|
|
leuk dat je mee hoopt te gaan, frank! mijn kleine meid vraagt of je prikkie ook mee neemt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 11:38
|
|
|
Hallo mensen! Mijn naam is Marc en ik ben gehandicapt sinds september. Zouden jullie voor mijn genezing willen bidden?
Bij voorbaat hartelijk dank!
Marc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 11:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | leuk dat je mee hoopt te gaan, frank! mijn kleine meid vraagt of je prikkie ook mee neemt?  |
Prikkie slaapt tot ergens aan de zomer...ik durf hem niet wakker maken want het ochtendhumeur is bij een egel niet van de poes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 12:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Met medeweten van Willie...de vriend van Jolan... (21 maart hopen ze te gaan trouwen)
Jolan ligt helaas weer in het ziekenhuis.... Wat een tegenslag voor Jolan.. haar kindertjes en Willie!!! Ik hoop dat jullie hen allen willen gedenken in je gebed...
Jolan van Zanten Albert Schweitzerplaats 25 3318 AT Dordrecht Afd.a3 kamer 17 Denken jullie aan haar en stuur je even een kaartje??? |
Je kunt bij het Albert Schweitzer ziekenhuis ook een e-card sturen. Handig, denk ik! Kijk maar hier: http://www.asz.nl/patienten/algemene_informatie/bellen--mailen-of-kaartje-versturen/1530/ De lokatie is Dordwijk.
Laatst aangepast door
|
TJOKLAT313
|
op zondag 5 februari 2012, 12:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 12:37
|
|
|
JASMIJN197 schreef: | Mijn gevoelens blijven, deze zijn zuiver, gevoelens heb je niet onder controle. Maar ik interpreteer de bijbel op de manier waar ik het in wil lezen. Mijn ervaringen tot nu toe zijn dat de meeste mensen vinden dat homoseksualiteit en christen zijn niet samen kan gaan omdat dat in de bijbel staat... Maar ik lees het niet in de bijbel, ik wil met jullie terug gaan naar het woord, waar uit welke teksten halen jullie dat dan, ik wil vertellen wat ik er uit haal, om op die manier hier samen naar te kijken. Tot nu toe ben ik er nog steeds van overtuigt dat de bijbel een homoseksuele relatie niet tegen spreekt, dus God ook niet.
Mijn seksuele geaardheid is blijvend, ik heb mijzelf geaccepteerd, maar de manier hoe ik er invulling aan wil geven in een christelijk leven, daar kan ik mijn mening natuurlijk over bijstellen, wanneer ik ervaar dat ik aan het kortste eind trek.
Ja, ik heb gedate met jongens, ik heb gedacht dat ik misschien door juist meer met jongens om te gaan, mijn gevoelens voor meiden te vergeten. Maar juist hoe meer toenadering ik tot jongens zocht, hoe meer verwijdering ik voelde van mijn eigen indentiteit. ik heb nog nooit een seksuele relatie gehad, niet met mannen maar ook niet met vrouwen. Ik wil leven op dezelfde manier hoe God een relatie tussen man/vrouw bedoelt heeft. Ik wil wachten op de ware voor mij. Ik zie zelf ook in dat een christelijke levenswijze, zeer zelden voorkomt binnen de homoseksuele wereld, maar dat is ook niet de wereld waar ik mij in wil omgeven. Ik ben christen, God heeft mij uitgekozen, God heeft mijn hand gepakt en zal deze nooit loslaten. Ik heb helemal geen behoefte om mij in die wereld te omgeven. Ik zie mijn toekomst als christen en hopelijk met een lieve vrouw rooskleurig te gemoed. |
Is het niet prettiger en rustiger om het hier bij te houden? Je vind in je hele leven voor en tegenstanders van homosexualiteit, praktizerend of niet... Als jij voelt datGod jou uitgekozen heeft en jouw hand vast houdt bij alles wat je doet is dat toch goed? Probeer dat vast te houden zou ik zeggen...en iedereen heeft weer een andere interpretatie over Bijbelteksten dus een antwoord vind je ook op CM niet....... Ik geloof trouwens niet dat een christelijke levenswijze zelden voorkomt in de homowereld, integendeel gelukkig wordt ook in de kerken er juist wel aandacht aan besteedt en dat was hard nodig ook..... Er zijn natuurlijk ook kerken die het veroordelen maar het is met kerken net als met mensen.....nooit alle neuzen staan dezelfde kant op........ Dat is dan niet de kerk voor jou moet je maar denken..... Ik vergelijk het dan maar even met het feit dat er kerken zijn waar geen vrouwen in het ambt mogen.....ik zou nooit lid van zo'n kerk kunnen zijn.....dus is het geen kerk voor mij......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 12:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Met medeweten van Willie...de vriend van Jolan... (21 maart hopen ze te gaan trouwen)
Jolan ligt helaas weer in het ziekenhuis.... Heeft ze nog niet zo lang geleden een hernia operatie gehad en ligt ze WEER!!! Ze voelde zich al een poos niet lekker maar aangezien het een bikkel is..
Wat het nu is weten de artsen niet precies, maar denken ze aan een bacterie..Er worden volop kweken en bloedtesten gedaan, maar ook Willie weet nog niet veel....
Wat een tegenslag voor Jolan.. haar kindertjes en Willie!!! Ik hoop dat jullie hen allen willen gedenken in je gebed...
Jolan van Zanten Albert Schweitzerplaats 25 3318 AT Dordrecht Afd.a3 kamer 17 Denken jullie aan haar en stuur je even een kaartje??? |
Hè bah, wat vervelend nou! Dit is zeker een tegenslag! Uiteraard zal ik aan hen denken in mijn gebed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 12:59
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Nou zaterdag is er ook een zee van tijd om de zee te zien! |
http://www.zeelandnet.nl/weer/webcam_boulevard_vlissingen.html
Laatst aangepast door
|
SIMSIM368
|
op zondag 5 februari 2012, 17:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 12:59
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 13:03
|
|
|
Mijn weg is vol hobbels mijn bagage dat ben ik
mijn voeten zoeken, mijn ogen turen
gedachten tollen, de dagen duren
toch ben ik vastberaden, mijn reis slechts een ogenblik.
De Eeuwige is mijn Geleide verlicht mijn weg staat mij ter zijde
©Tjoklat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 13:35
|
|
|
Kijk, daar kunnen we mee met zo'n mening!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|