ChristianMatch

Forum

Elfstedentocht
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3609 3610 3611 3612 3613 3614 3615 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 17:29

http://www.youtube.com/watch?v=14nzGVfV9Ts&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=NmYMR5nKmjQ&feature=related

voor de niet friestaligen:

http://www.youtube.com/watch?v=1CjG8qQj3Bc&feature=related

Laatst aangepast door
MARISKA601
op woensdag 8 februari 2012, 17:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 17:35

FINDMOI588 schreef:
En als alleengaande?

Eerlijk gezegd weet ik niet of kinderloosheid Gods wil is
Net als dat ongehuwd niet altijd een keus of Gods wil is

Sommige dingen vergen een duwtje in de rug. Nee niemand wil voor God spelen,maar CM dus ook niet?? Waarom een ivf behandeling of donor( eicel, zaadcel) wel?

Een duwtje in de rug vind ik met medicijnen proberen om de boel een beetje te stimuleren.
Zodra er buiten het lichaam bevruchting plaatst gaat vinden of er genetisch materiaal van anderen gebruikt gaat worden voelt het voor mij een beetje als kinderen maken ipv kinderen krijgen.

Ik ben gezegend met 3 kinderen en juist doordat dat niet bepaald makkelijk gegaan is besef je des te meer wat voor zegen het is als je ze mag ontvangen.
Behalve dat mensen ongewenst kinderloos blijven zijn er ook die hun kinderen verliezen. Allemaal de wil van God? Ik weet het niet, ik denk dat ons menselijk verstand deze dingen niet kan bevatten.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 17:47

Woensdag 8 februari, Psalm 18: 44-51; Niets te vrezen.

Aan het slot van deze psalm gekomen, moet ik onweerstaanbaar denken aan de Mensenzoon, aan Jezus. Laat ik maar geen omtrekkende bewegingen maken, laat ik maar met de deur in huis vallen, vandaag. Ik zie in het slot van deze psalm de omtrekken van de Messias, het silhouet van Jeshoshua, onze Bevrijder! Hij was te bescheiden om de overwinning op zijn naam te zetten. Altijd wees Hij van zichzelf af, naar zijn Hemelse Vader toe. ‘U bevrijdde mij van een opstandig volk.’ Dat is paastaal, opstandingsmuziek! Hier zie ik het licht van de verrijzenis.
En dat andere, dat volgende in de tekst? ‘Hij stelde mij aan tot hoofd van de naties.’ Hoe zit dat dan? Daar bespeur ik nog niet veel van, wereldwijd. Ik zie de naties wel, ik zie zelfs de Verenigde Naties. Maar die staan niet onder leiding van de Mensenzoon. Soms vraag ik me af of er wel iemand is die aan de Verenigde Naties leiding geeft. Je kunt nu wel met z’n allen om een mooie ronde tafel zitten en onder leiding van een secretaris-generaal fraaie plannen bedenken, maar of dat nu is wat de wereld nodig heeft… Hoe zit dat nu, Heer Jezus? Gezalfde van God, Woord van den beginne, Brood en Water des levens, wat komt er terecht van die aloude belofte, van dat koninkrijk der hemelen op deze aarde?
Pardon – bent u nu al vergeten wat we eergisteren zagen? Dat er een schild is, betekent nog niet het einde van de strijd. Dat we weten wie de Leider zal zijn van de Verenigde Naties, wil nog niet zeggen dat Hij nu al metterdaad Koning is. Dat zouden Hij en wij nu wel willen, maar voor de Allerhoogste is de tijd blijkbaar nog niet rijp. Maar wat niet is, zal zeker komen! Wie weet: morgen al…

De Here leeft en zij alleen geprezen.
Hij is mijn rots en ik heb niets te vrezen.
Hij is de God die mij voldoening geeft
en volken aan mij onderworpen heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 17:49

mocht het niet doorgaan kan men het volgende doen:

http://www.youtube.com/watch?v=0D858cr-Fpo&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:17

CHATULIEM619 schreef:
Ik vraag me af hoe men zou reageren als hier een man bekende dat hij voorkeur voor kinderen heeft....
Ik vraag me af hoe men zou reageren als een vrouw vertelde dat ze een relatie heeft met twee mannen.....
Ik vraag me af hoe men zou reageren als een lerares hier zou bekennen dat ze een relatie heeft met een leerling.

Ik vind de verontwaardiging over onze mening wat betreft homoseksualiteit zeer selectief. We mogen overal op tegen zijn, maar we moeten een oogje dichtknijpen wat betreft deze zonde.
Wat is een kerk zonder mening? Wat is een kerk, die niet meer durft te zeggen wat het evangelie waard is? Het is een kerk waar ik niet meer bij zou willen horen.

dat zijn toch heel andere zaken.....Misschien moet je daar een speciaal topic voor openen? Nu gaat het over homosexualiteit, heel wat anders dus.......
Denk dat het handiger is dat we bij dit onderwerp blijven.......
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:25

CHATULIEM619 schreef:
Ik vraag me af hoe men zou reageren als hier een man bekende dat hij voorkeur voor kinderen heeft....
Ik vraag me af hoe men zou reageren als een vrouw vertelde dat ze een relatie heeft met twee mannen.....
Ik vraag me af hoe men zou reageren als een lerares hier zou bekennen dat ze een relatie heeft met een leerling.

Ik vind de verontwaardiging over onze mening wat betreft homoseksualiteit zeer selectief. We mogen overal op tegen zijn, maar we moeten een oogje dichtknijpen wat betreft deze zonde.
Wat is een kerk zonder mening? Wat is een kerk, die niet meer durft te zeggen wat het evangelie waard is? Het is een kerk waar ik niet meer bij zou willen horen.

Je kunt je allerlei vragen stellen - ze zijn nog wezenlijk ook -maar zorg dan wel dat het in relatie staat met het onderwerp. Je wekt nu de suggestie dat je het lesbisch zijn in een adem kunt noemenmet pedofilie. Het gaat over een lesbisch meisje en niet over perversiteiten als een pedofiele relatie waar altijd machtsongelijkheid is. Mijn bezwaar is dat je constant homofiele relaties in verband brengt met perversiteiten. Daar heeft het niks mee te maken. Jasmijn is niet pervers. Haar seksuele aanleg heeft niks met pedofilie of promiscuiteit te maken. Dus noem het niet in een adem, want dat is een constante in je reacties met betrekking tot homofilie. Ik denk dat weinig mensen op CM de door jou genoemde zaken goedkeuren. Maar die zijn niet aan de orde in dit topic.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 8 februari 2012, 18:27
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:29

YES356 schreef:
Wat een vragen stel je aan je zelf chat heel wezenlijke vragen! Ik ben benieuwd als je er voor je zelf antwoorden op hebt die hier te lezen! Beter nog in een pv mail dan kan het hier misschien onntopic blijven Knipoog smiley
Dit heeft alles te maken met het topic hier. Sommige mensen zijn verontwaardigd als je een mening over homoseksualiteit hebt die niet dezelfde is als jij. Maar in bovengenoemde gevallen speelt hetzelfde probleem. Pedofilie wordt immers ook beschreven als geaardheid? Moet je dat dan ook maar accepteren? En wat moet je dan met een vrouw, die twee mannen liefheeft en er echt niet tussen kiezen kan? Of een lerares, die die jongen van 16 toch wel razend aantrekkelijk vindt?
De laatste drie worden door de meesten veroordeeld, en terecht overigens, voor homofilie knijpen we maar een oogje dicht.....
De verontwaardiging van sommige mensen vind ik onterecht, temeer dat als je iets vraagt, je ook moet verwachten dat mensen een andere mening hebben dan jij.
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:40

FINDMOI588 schreef:
Heeft je broer kinderen van zichzelf? Heeft hij geen partner om deze reden?
Als hij een rol speelt en het zijn dochter is, dan is hij vader...

wil je alles weten?
ik wil het wel vertellen maar men zal het hier waarschijnlijk niet snel begrijpen of accepteren.
maar ik hou ontzettend veel van mijn broer en de mensen die het betreft, dus ik oordeel niet, ik heb alleen maar lief.

mijn broer is homo
heeft twee hele fijne vriendinnen die lesbisch zijn
deze twee vrouwen zijn getrouwd en hadden een kinderwens
wilden echter geen onbekende donor
zijn van mening dat kind recht heeft om te weten wie haar ouders zijn
ook wilden ze graag dat vader een belangrijke en actieve rol zou spelen in het leven van het kind
dus mijn broer is donor
maar ook de vaderrol is hem op het lijf geschreven
nou woont hij in het buitenland maar er is elke week contact
ongeveer vier keer per jaar gaat hij er op bezoek, aantal dagen achter elkaar
in de zomervakantie gaat het gezin ook vaak richting zijn land
er is een hele hechte en super leuke band
voor mijn zoons is zijn dochter ook gewoon hun nichtje
mijn ouders zijn gewoon opa en oma
het is een heel "gewoon" gezin maar dan in een andere setting
alles is officieel geregeld

ik snap heel goed dat dit een hele uitzonderlijke situatie is en ik hoop dat er respectvol op gereageerd word, door wie dan ook
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:42

THOMAS968 schreef:
Wel goed lezen Chat, Pieter gaf het als mogelijkheid aan en ik schreef dat ik me dat moeilijk kon voorstellen, dus ik zie niet in waarom ik dat zou moeten bewijzen. Bij Pieter moet je ook een beetje tussen de regels doorlezen, daar zit een stuk van zijn kracht. Ik stel of schreef het niet en denk het ook eerlijk gezegd niet. Ik heb wel vertrouwen in CM op dat punt en zo diep zullen ze echt niet zakken. En wat je slotopmerking betreft: je zou na al die tijd beter moeten weten.

Maar de eerste reactie op haar openhartige stuk was al niet erg gepast en ze heeft er prive volgens Justme klaarblijkelijk meer en van nog lager niveau ontvangen, dat las ik hierboven althans. Treurig als het waar is. Kennelijk heeft CM ook een aantal electronische 'helden' achter het computerscherm zitten, die het fijn vinden iemand die anders is in het geniep te kwetsen. Of kennelijk alleen stoer zijn achter een anoniem computerscherm. Hannah kreeg ze ook maar je kunt met het ene kwaad het andere niet goedpraten. In beide gevallen is het ongepast of erger.

Thomas, onderschrijft de mening van Yes.

In uw ogen ongepast, die eerste reactie, en er zijn er meer. alleen zij zelf dus niet en wees eerlijk er staat niets ongepast in.
Dat er anderen wel prive ongepaste dingen hebben verstuurd, dat heb je ook door kennisgeving aangenomen.
Als het zo zou zijn kan de redactie dat toch na gaan, en een gepaste sanctie opleggen?!
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:45

CHATULIEM619 schreef:
Dit heeft alles te maken met het topic hier. Sommige mensen zijn verontwaardigd als je een mening over homoseksualiteit hebt die niet dezelfde is als jij. Maar in bovengenoemde gevallen speelt hetzelfde probleem. Pedofilie wordt immers ook beschreven als geaardheid? Moet je dat dan ook maar accepteren? En wat moet je dan met een vrouw, die twee mannen liefheeft en er echt niet tussen kiezen kan? Of een lerares, die die jongen van 16 toch wel razend aantrekkelijk vindt?
De laatste drie worden door de meesten veroordeeld, en terecht overigens, voor homofilie knijpen we maar een oogje dicht.....
De verontwaardiging van sommige mensen vind ik onterecht, temeer dat als je iets vraagt, je ook moet verwachten dat mensen een andere mening hebben dan jij.

Precies. helemaal mee eens,
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:47

MARISKA601 schreef:
mocht het niet doorgaan kan men het volgende doen:

Of gewoon lopen. blijf je warm en droog Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIEN621

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:50

CHATULIEM619 schreef:

Een mening hebben en homofilie vergelijken met pedofilie/seksueel misbruik en machtsmisbruik zijn twee verschillende dingen.
En vandaar dat mensen zeggen dat je off topic gaat.

Bovendien noem jij dingen die strafbaar zijn in deze samenleving. En dat vergelijk jij met iets wat dat niet is.

Vandaar dat mensen verontwaardigd zijn.

Los van deze scheve vergelijkingen en een hoop opwaaiend stof zie ik je weinig inhoudelijks bijdragen eerlijk gezegd.

Maar misschien is dat ook niet de bedoeling? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:57

CHATULIEM619 schreef:

Chatuliem ik heb nieuws voor je... CM is geen kerk.
Kenmerk van een kerk is dat het een gemeenschap hoort te zijn van gelijkgestemde mensen.
Je bent lang genoeg op CM om te weten dat men hier absoluut niet gelijkgestemd is.
De bandbreedte in christelijkheid is hier gewoon te breed.
Althans voor een mens te breed, God heeft een ander, breder overzicht, Hij ziet het hart aan, jij en ik lezen lettertjes.

Gebruik CM daarom waar het voor bedoeld is, als kennismakingssite.
En accepteer dat er andere meningen zijn.
Weet ook dat je het niet met die andere mening eens hoeft te zijn Lachende smiley

Jij en ik gaan vriendschappelijk met elkaar om en voor mij heeft dat meer waarde dan sommige van jouw standpunten, waar ik het niet mee eens ben.
Maar das toch oke!! Knipoog smiley

Pieter, droomde als 16 jarige regelmatig van een juf op school en die dromen waren niet altijd even kuis... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:59

THOMAS968 schreef:
Als je naar voetbal kijkt zie je twee en twintig mensen achter een bal aanhollen met als doel die zo snel mogelijk weer weg te schoppen. Maar een EK-finale is toch een groot feest. Als je het niet voelt of aanvoelt is het jammer, dat maakt ook niet uit. Maar in dit kleine deel van de wereld is er op dit moment weinig anders belangrijk. Waar vind je het dat er zoveel voor een evenement door gewone burgers belangeloos wordt gedaan? Als de commercie dit zou moeten organiseren was het onbetaalbaar. Dat is het nu ook - maar dan anders....

Thomas, vreest met enige vreze of het wel doorgaat.

Ik zal het in het frysk proberen te zeggen tegen je Thomas... ji kinsst et vergaitte Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:02

FRANKT627 schreef:
Dit ga ik volgende week eens maken...

De lekkerste gerechten komen weer van de Belgen... Engeltje smiley

http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost/recepten/wok-met-varkensblokjes-zoetzuur

amai, nou nog ne vuurmaker en ge kunt van start Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MOMO697

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:03

GERRIT084 schreef:
Dan zouden zij het met alle proefleden moeten doen, waarom zij geen abonnement afsluiten.
Ze is nog een dag lid geweest, zonder ook nog ergens op te hebben gereageerd.
Een kennis van mij (vrouw) is ook even proeflid geweest. en heeft zeggen en schrijven het ook maar een paar dagen volgehouden.
Daar heeft dus ook geen haan naar gekraaid, en echt leuk en gezellig is het hier ook echt niet meer.
Simpel voorbeeld, als je ergens een mening over hebt, en het druist in tegen hoe men er algemeen over denkt. Krijg je een stempel, van farizeeer tot hypocriet, en of neuzelaar.
En dan maar het vreemd vinden dat mensen ook af kunnen haken.

de reden dat ik graag zou willen weten hoe de redactie hierover denkt is om es duidelijk te horen dat iedereen hier welkom is, mits met een christelijke overtuiging. vond het wel tijd worden omdat de redactie het karakter van de site duidelijk kan neerzetten.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:21

TINK100 schreef:
whahahahaha....ik heb een mooie rode puntmuts of _ speciaal voor Mars_ een rose.... zo'n hippe met die leuke flappen aan de zijkant......

heb je de muts nu ook op dan Tink Clown smiley Clown smiley

of zijn dat andere rode flappen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt of oortjes Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:25

ERIKA129 schreef:
Gewoon zorg dat er een constructiefout in je hoofdleiding zit en dat tie knapt dan heb je je huis onder water staan Boze smiley
dan moet je dweilen als een gek en tja dan wordt je vloer wel schoon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

wij doen gewoon de kachel aan erika

Gefrustreerde smiley zo heb je geen last van bervroren waterleidings Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en van dweilen(waar ike en grote hekelan hef)word je moe van Clown smiley Clown smiley

mare vertel is wie heeft dat optrekje van jou gebouwt dan Clown smiley

van der valk of zo Lachende smiley Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:29

MOMO697 schreef:
de reden dat ik graag zou willen weten hoe de redactie hierover denkt is om es duidelijk te horen dat iedereen hier welkom is, mits met een christelijke overtuiging. vond het wel tijd worden omdat de redactie het karakter van de site duidelijk kan neerzetten.

Je hebt helemaal gelijk en ik heb gereageerd op de verkeerde zag ik.
Eigenlijk zouden ze gewoon wat meer opties erbij moeten doen, man zkt man en vrouw zkt vrouw.
Uiteindelijk gaat het in de maatschappij er ook zo aan toe, ook in de kerk bijna elke kerk, en daar zet je ze er toch ook niet uit.
En ook in elke beleving zitten mensen, voor en tegen, en wij mogen niet wijzen, alleen naar ons zelf kijken.
Alleen werd er in deze zelf om gevraagd door Jasmijn, en dan komt ook iedereen aan bod. voor en tegen.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:32

ERIKA129 schreef:
Kijk eens in je wasmachine Smiley met dichtgeplakte mond

was dat ehhhh klikding zo smerig dan dat ie in de wasmachine moest????
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:46

HANNAH810 schreef:
ehhh cootje; ik ZIE geen nummer; ligt dat aan mn leeftijd of wordt ik nu echt een beetje hersen-arm? Geschokte, onthutste smiley

Nou Hannah .... 3 uur gezocht naar dat rinkelding , 5 uur naar het nr. ervan , dus een complete dagtaak erop zitten alleen voor dat mobiel.
Dacht eerst dat ie misschien in Scheveningen was achter gebleven maar nee, toch niet.

Voor degenen die mee hopen te gaan naar Domburg , de weg niet kunnen vinden of wat ook ...... 06 25315992 .

Zodra visser is gearriveerd geeft ie dat rinkelding wel aan Hannah. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:56

VISSER278 schreef:
Voor degenen die mee hopen te gaan naar Domburg , de weg niet kunnen vinden of wat ook ...... 06 25315992 .

Zodra visser is gearriveerd geeft ie dat rinkelding wel aan Hannah. Knipoog smiley

ho effe, vissertje, was IK niet degene die mocht delegeren? Clown smiley

(is goed hoor; geef dat rinkelding maar aan mij)
Naar boven

Auteur Bericht
RENE838

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 19:59

Dit soort discussies doet mij vaak denken aan Zacheus, de tollenaar.
Iedereen wist dat hij fout zat, daar was geen twijfel over.
En wat deed Jezus, datgene wat niemand verwachte. Hij nodigde hem uit om maaltijd met hem te hebben.
Tijdens die maaltijd kwam hij tot inzicht/berouw. Wat er besproken is staat er niet, volgens mij, maar het resultaat was er wel.

Blijkbaar zijn er meer wegen naar Rome dan alleen maar het gebruik van bijbelteksten.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 20:03

HANNAH810 schreef:
ho effe, vissertje, was IK niet degene die mocht delegeren? Clown smiley

(is goed hoor; geef dat rinkelding maar aan mij)

hier dat rinkelding plonttttsssss kan ie toch niet tegen water

Clown smiley Clown smiley Clown smiley rinkelt ie niet meer maar blub blub Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 20:14

HENDUK927 schreef:
heb je de muts nu ook op dan Tink Clown smiley Clown smiley

of zijn dat andere rode flappen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt of oortjes Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley Knipoog smiley

Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
wat jij wil hebduk....maar het is een echte wintermuts....in rood of rose....
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 20:19

het gaat niet door het schaatsen..
dus het alternatief:

Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 20:21

TINK100 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond
wat jij wil hebduk....maar het is een echte wintermuts....in rood of rose....

rose uit een potje

Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 20:25

HENDUK927 schreef:
rose uit een potje

Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

rose uit een potje??? verf jij je wintermutsen zelf dan??? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 20:27

PIEN621 schreef:
Een mening hebben en homofilie vergelijken met pedofilie/seksueel misbruik en machtsmisbruik zijn twee verschillende dingen.
En vandaar dat mensen zeggen dat je off topic gaat.

Bovendien noem jij dingen die strafbaar zijn in deze samenleving. En dat vergelijk jij met iets wat dat niet is.

Vandaar dat mensen verontwaardigd zijn.

Los van deze scheve vergelijkingen en een hoop opwaaiend stof zie ik je weinig inhoudelijks bijdragen eerlijk gezegd.

Maar misschien is dat ook niet de bedoeling? Smiley die vol vragen zit
Ach Pien, in het verleden hebben we het hier uitgebreid over gehad, en ik heb nu eenmaal geen zin om alles te herhalen. Mijn standpunt is hier bekend. Datgene wat mij hier tegenstaat, is de manier waarop mensen neergezet worden als ze een principieel standpunt hebben tegen homoseksualiteit.
In het verleden heb ik erop gewezen, dat je als gemeente dan twee verschillende normen zou moeten hanteren en dat ik dat in onze gemeente absoluut niet zag zitten.
In jouw ogen is er een groot verschil tussen homoseksualiteit en pedoseksualiteit. In mijn ogen liggen ze in elkaars verlengde. En ik denk dat als we het ene accepteren, we uiteindelijk het andere ook zullen accepteren.
De leefregels van de Heer staan onder druk in deze tijd. En ik denk dat het niet goed is, ze zomaar aan de kant te zetten.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: woensdag 8 februari 2012, 20:32

TINK100 schreef:
rose uit een potje??? verf jij je wintermutsen zelf dan??? Geschokte, onthutste smiley

jep heb ze in alle kleuren zelfs in wit(van mars gekregen) haha Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3609 3610 3611 3612 3613 3614 3615 ... 6194 Volgende
Pagina 3612 van 6194