ChristianMatch

Forum

WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3626 3627 3628 3629 3630 3631 3632 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 17:40

Lasagne met een salade Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 17:50

CHATULIEM619 schreef:
Een poosje geleden was er iemand, die vond dat yoga je kon helpen met het vinden van de rust in de Heer. Wat is het verschil dan in jouw ogen. Volgens mij is het overbodig om zo te bidden, en bovendien ook onbijbels. Het enige wat je zou moeten doen om te bidden is je ogen sluiten en met Hem praten. Dat is ruim voldoende. Je hoeft niet in een bepaald sfeertje te komen, je gedachten leeg maken. Richt je op Hem in je gebed zonder al die hulpmiddelen, die je bovendien afleiden van de kern van gebed, nl. God aanbidden. Ik zie dit weer als een uitwas van de evangelische wereld, die hiermee ervaring boven identiteit stelt en zich daarmee open stelt voor occulte ervaringen.

Ik ben van mening dat enige vorm van geestelijke rust heel goed zou zijn voor sommige mensen hier en of dat meditatie is,retraite of muziek is mij om het even,als het doel maar goed is.Jezelf (o.a.) geestelijk verwaarlozen is onbijbels.
Ik ben ook van mening dat iemand die niet eens voor zichzelf kan zorgen geen relatie moet zoeken want hoe wil je voor een ander zorgen als je geen rust vindt maar verward bent?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 18:04

Ik heb even deze site gelezen: http://www.soakingprayercenter.nl/bijbel.htm en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niets verkeerd in zie. Soaken is manier om je leeg te maken, tot rust te brengen, en je te laten vullen met Zijn woord of om tot gebed te komen. Net zoals ook de liederen of teksten in een kerkdienst een aanzet kunnen zijn om tot een inleiding of beter, intenser gebed te komen.

Ik had nog nooit eerder van deze term gehoord maar de werkwijze ken ik wel. Volgens mij is er dus niets mee aan de hand. Als je op een verlaten strand loopt of ergens midden in de natuur kan de stilte of de mooie beelden die je ziet ook wel eens een rust geven die leidt naar een gebed. Althans, dat ervaar ik zo. Onlangs nog op tijdens het weekend wanneer ik op een vroege ochtend over de weilanden tuurde.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 18:35

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...wat bedoel je daar nu weer mee? Boze smiley

Gewoon gebelgd zijn, na op de tenen worden getrapt, en 9 van de 10x kijkt men dan zo Boze smiley en bijna nooit zo Lachende smiley even ter kennisgeving Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:12

Dinsdag 14 februari, Psalm 22: 1-9; Nochtans.

Er staat niet nochtans! Er staat ook niet ondanks alles of iets wat daarop lijkt. Er staat gewoonweg helemaal niets! De klacht springt zomaar over op een pracht van een lofprijzing. Het ene moment wordt er nog geroepen, gesoebat, gejankt: ‘O, mijn God!’ Het is één grote misère, dat begin van de psalm. De dichter begrijpt er helemaal niets van. Dat God, zin God hem nu gruwelijk in de steek gelaten heeft! Dat God, zijn God, zijn God, zijn gebrul nu niet eens meer hóórt! Dat God, zijn God, hem nu geen seconde meer tot rust laat komen… O God, mijn God! Dat is toch niet om uit houden, dat is toch niet meer menselijk meer!
En nu zou je denken dat zoeken vloeken wordt en schreeuwen schelden. Maar dat gebeurt niet. Als een schijnwerper in een donkere nacht is daar plotseling de lofprijzing! ‘U bent de Heilige, die op Israëls lofzangen troont.’ Het is alsof de dichter die troon van lofzangen met zijn eigen, kleine lofliedje bij! En waarom zou je dat doen? Om de Eeuwige nog vaster in zijn zetel te laten zitten! Hij troont op de lofzangen van zijn volk. Hij is niet afhankelijk van die lofuitingen, maar zonder die hulde zaag je wel de poten onder zijn troonzetel weg – en als dát gebeurt, hebben wij geen regering meer. Dat verhoede God! Het kan nog zo donker zijn in je leven, de dingen kunnen nog zo tégen je zijn en de nacht één grote cel van duisternis, zonder enige overgang, zelfs zonder dat bruggetje van het nochtans, plompverloren zullen we weer zingen, een loflied tot zijn eer!

Nochtans, op U, o God die heilig zijt
en troont op lofzangen, U gewijd
door Israël dat Gij hebt uitgeleid.
steunt ons vertrouwen,
immers, de vaad’ren bleven op U bouwen,
dat Gij hen naamt in heilige bescherming:
Gij hebt, als zij U riepen om ontferming,
hen niet beschaamd.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:15

ERIKA129 schreef:
Waar is Cootje nu opeens gebleven Smiley die vol vragen zit
Weg zonder gedag te zeggen Huilende smiley, smiley in tranen
most nie magge Boze smiley

Neeee........ Erika, ik zou niet durven om zomaar weg te lopen....
Mijn abbo liep vannacht af maar blijkbaar is er voor mij speciaal een kortingsactie bedacht die vandaag èn morgen geldig is....
Deze zuuunige Zh heeft er maar gebruik van gemaakt... Engeltje smiley
2 weken verslaving erbij..
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:24

ANNETTE792 schreef:
Lasagne met een salade Kwijlende smiley

HIER OOK!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:24

COOTJE711 schreef:
Mijn abbo liep vannacht af maar blijkbaar is er voor mij speciaal een kortingsactie bedacht die vandaag èn morgen geldig is....

Jij weer he Boze smiley
Maar goed ze is er weer Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:27

ERIKA129 schreef:
Jij weer he Boze smiley
Maar goed ze is er weer Lachende smiley

't zijn altijd dezelfde hè???? Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:30

Nog steeds geen stem....en van alles geprobeerd maar nog stevige keelpijn...Ik ga mijn dag al fluisterend...
Nee..ik voel me er niet prettig bij...
Morgen naar de dokter...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 19:43

ZEELAND736 schreef:
Nog steeds geen stem....en van alles geprobeerd maar nog stevige keelpijn...Ik ga mijn dag al fluisterend...
Morgen naar de dokter...

En als je toch onderweg bent, keel pastiles van dampo, ze zijn lekker en ze helpen meteen.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 20:24

'Wat zag mijn Vader in mij?'

De geinterviewde: 'Mijn vader is nooit ergens op aangesproken.
In reformatorische milieus lijkt seksueel misbruik een onderschat probleem. Adviesbureau Movisie roept op tot nader onderzoek. Zowel slachtoffers als zij NIET over de schreef gingen, . lijden aan de geslotenheid van hun gemeenschap. Zij wil anoniem blijven. De vrouw van begin dertig groeide op in de Gereformeerde Gemeente in een klein dorpje in Zuid­ Holland. Haar vader heeft haar en haar broers jarenlang misbruikt en is daarvoor ook veroordeeld. Bij haar kerk kon ze niet terecht.Zeggen wat mijn vader allemaal met mij deed, dat liet ik wel uit mijn hoofd. Vanaf mijn negende heeft hij aan me gezeten. Eerst alleen als mijn moeder naar de vrouwenvereniging van de kerk ging. Later ook als ze thuis was. Alles wat over het drinken te vertellen, maar de ouderling snoerde ons de mond: 'Het is wel je vader'.Voortaan, bij het voorlezen van de wet in de kerk, keek ouderling Janssen bij het vijfde gebod even naar onze bank. "Eert uw vader en uw moeder" - en dan ging hij weer verder. Hij kon net zo kijken als mijn vader.
Voor zichzelf vergoelijkte mijn vader wat hij met me deed. 'Als God een mens loslaat, word je een beest', zei hij. In zijn ogen was het Gods schuld. Sowieso voedde hij ons op met angst. Zei bijvoorbeeld: 'Weten jullie hoe het voelt je hand te branden? Zo is de hel, maar erger, en dan voor eeuwig, geheel in het vuur.' Ik stak, als niemand keek, mijn vinger wel eens in een kaars.
Thuis, op school, in de kerk, overal in het dorp was me verteld: onweer is de stem van God. In een aardrijkskundeles, op de middelbare school in de grote stad, hoorde ik pas van elektrische lading in een wolk. Ik dacht: die docent is niet goed. Ik wist niet beter. Er was geen tv, geen radio, dus wat wist ik nou?
Er is weinig voor nodig om kinderen het zwijgen op te leggen, in de wereld waar ik uit kom. Niet tegen je ouders ingaan, is me ingeprent. 'Opdat uw dagen verlengd worden in het land dat u de Heere uw God geven zal', zo staat het in de Bijbel. De kerk en mijn ouders moest ik trouw zijn
dat was mijn hele netwerk, meer had ik niet.
Ik heb een tijdje de pil geslikt, om te voorkomen dat mijn vader me zwanger maakte. Stiekem, want de pil mag niet. Alles wat met seks van doen heeft was zondig, ook zelfbevrediging. Dat geheimzinnige en verbodene maakt het enkel aantrekkelijker, denk ik.
Hulp inschakelen kwam niet in me op. Er was niet eens een politiebureau in het dorp. Wel zijn we naar de huisarts gegaan toen we vermoedden dat een van mijn broertjes ook misbruikt werd. Ineens stond de Kinderbescherming op de stoep. Ze belden aan, en gingen doodleuk het gesprek aan met mijn vader, waar wij bij waren. Dat was niet zo handig. Wijl zaten 's avonds gewoon weer met hem aan tafel. Tussen twee happen andijvie door zei hij: 'Ik kan me gerust voorstellen dat een vader zijn kinderen vermoordt' .
Achttien was ik toen ik het huis uit ging. Na een jaar bleek dat het klopte, mijn broertjes werden ook misbruikt. Toen pas heb ik aangifte gedaan, omdat ze anders terug naar huis moesten. Mijn vader is veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf. Hij heeft nooit iets bekend.
De kerk wist zich er geen raad mee. Als we er niet over praten, is het er niet, denken ze. Mijn vader is nooit ergens op aangesproken. Inmiddels is hij overgestapt naar een andere kerk. 'We laten het maar rusten ouderling tegen mijn broer. Dat mijn vader is veroordeeld deed er niet toe. Want, verklaarden zij, het was ons woord tegen het zijne.
Een tijdlang heb ik nog in het reformatorische milieu geleefd. Maar ik was het 'moeten' en die angst zo zat, ik kon het niet meer. Wat me er altijd heeft gehouden, heeft me er ook doen vertrekken. In God geloof ik nog, maar niet meer in die vier muren en de regels van de gemeenschap. Heb je naaste lief als jezelf: dat doet er als enige toe.
Ik hoop dat ik iets kan betekenen voor lotgenoten. Liefst had ik mijn verhaal voor het Reformatorisch Dagblad verteld, zodat meisjes het lezen die hetzelfde meemaken en er door mijn verhaal mee naar buiten durven komen. Maar die krant heeft me nooit benaderd. Van hun kerkenraad hoeven die meisjes sowieso niets te verwachten, daar bedekken ze alles met de mantel der liefde.
Pas was ik in het zwembad, het dochtertje van mijn vriend was mee, ze is nu negen. Dat lijfje. Ze heeft nog helemaal niets, is nog lang geen vrouw. Wat zag mijn vader in mij?
Nu ben ik zelf in verwachting. Van een meisje, ik schrok toen ik dat hoorde, ik moet haar hier op die mannenwereld zetten. Dat kroelen met je kind heel normaal en onschuldig is, moest ik leren. In het begin was ik bang dat mijn partner zou
worden als mijn vader. En ik moet soms nog vechten tegen de angst dat er iets van mijn vader in mij is geslopen, en ik mijn eigen kind later iets aandoe. Tegen mijn vriend heb ik gezegd: 'Als dat zo is, vermoord me dan maar'."

Bron: Trouw, vandaag.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 14 februari 2012, 20:56
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 20:38

Dat het voorkomt in die kringen, is duidelijk.
Het komt namelijk in alle kringen voor.
Wat mij wel tegenstaat is dat de conclusies vaak zijn dat het de norm is in juist die kringen.

Ik heb het rapport ook gelezen, maar ik vond het niet schokkender dan algemenere rapporten over incest.

Elfstedentochtkoorts voorbij, Syrie boeit niet echt, dan maar heksenjacht in de komkommertijd Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 20:44

SIMSIM368 schreef:
De overnachting Kussende smiley kunnen we de volgende keer wel schrappen, een paar uurtjes langer aan de bar en gelijk verder met het ontbijt. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En die romances? Ach Verlegen lachende smiley

Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley

ander voorstel;
de bar kunnen we de volgende keer wel schrappen, een paar uurtjes langer slapen, en dan gelijk gelijk verder met het ontbijt....... Engeltje smiley
(dat is meer het soort feestje dat ik in gedachten had, eerlijk gezegt.)

misschien wordt het weer eens tijd een picknick-datum te prikken?

dus; enig idee wanneer we weer naar ede gaan?
wie doet er een voorstel?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 14 februari 2012, 20:44
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 20:49

PIETER649 schreef:
Dat het voorkomt in die kringen, is duidelijk.
Het komt namelijk in alle kringen voor.
Wat mij wel tegenstaat is dat de conclusies vaak zijn dat het de norm is in juist die kringen.

Ik heb het rapport ook gelezen, maar ik vond het niet schokkender dan algemenere rapporten over incest.

Elfstedentochtkoorts voorbij, Syrie boeit niet echt, dan maar heksenjacht in de komkommertijd Twijfelende smiley

Nounou Pieter, het probleem is te ernstig om te laten liggen en doet zich hier wel op een specifieke wijze voor. En met het kwaad in de ene kring kun je het andere niet goedpraten. Dat het in alle lagen van de samenleving voorkomt, weet ik uit mijn beroepspraktijk maar al te goed. Gelukkig zijn er geen kringen, ook deze niet, waar het de norm is. Helaas is het wel precies de reactie die ik verwachtte, zij het absoluut niet door jou. Een jacht tegen onrecht en onderdrukking kan nooit kwaad, als we het onrecht niet bestrijden, zijn er alleen maar meer slachtoffers. Het kan toch niet zo zijn dat de liefde voor het eigen kerkgenooitschap zo groot is dat dit soort ernstige en vernederende onderdrukking met een cynische opmerking kan worden afgedaan.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 14 februari 2012, 20:54
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 21:16

COOTJE711 schreef:

Soooo, Cootje...... weekendje Domburg en gelijk al last van zeeuws bloed in de aderen? Lachende smiley
Ben benieuwd of al die andere Domburg-vierders daar ook last van hebben.
Welke zeeuw(se) heeft er cursus gegeven ? Volgens mij heb ik iets gemist.
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 21:29

FRANKT627 schreef:
Lachende smiley ...voila, ik heb mijn digitenne succesvol herstelt. Over de KPN-organisatie ben ik niet te spreken Boze smiley Het is niet de eerste keer dat ik er problemen mee ondervind.

Twee slechte condensatoren vervangen door 2 goede en ik kan terug tv kijken af en toe...Het was al lang geleden dat ik nog eens wat kon posten op deze topic.

Hallo Frank
Ik moet je zeggen dat ik al jaren kijk met digi maar nog maar 1 keer een probleem gehad de antenne had het begeven en voor de rest heb ik niets van de kpn gelukkig.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 21:41

ZEELAND736 schreef:
Morgen naar de dokter...

Is een kwestie van 3 weken Zeeland.
Gewoon de natuur zn gang laten gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 21:50

HANNAH810 schreef:
ander voorstel;
de bar kunnen we de volgende keer wel schrappen, een paar uurtjes langer slapen, en dan gelijk gelijk verder met het ontbijt....... Engeltje smiley
(dat is meer het soort feestje dat ik in gedachten had, eerlijk gezegd.)
Goed idee Hannah..
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 21:58

THOMAS968 schreef:
Nounou Pieter, het probleem is te ernstig om te laten liggen en doet zich hier wel op een specifieke wijze voor. En met het kwaad in de ene kring kun je het andere niet goedpraten. Dat het in alle lagen van de samenleving voorkomt, weet ik uit mijn beroepspraktijk maar al te goed. Gelukkig zijn er geen kringen, ook deze niet, waar het de norm is. Helaas is het wel precies de reactie die ik verwachtte, zij het absoluut niet door jou. Een jacht tegen onrecht en onderdrukking kan nooit kwaad, als we het onrecht niet bestrijden, zijn er alleen maar meer slachtoffers. Het kan toch niet zo zijn dat de liefde voor het eigen kerkgenooitschap zo groot is dat dit soort ernstige en vernederende onderdrukking met een cynische opmerking kan worden afgedaan.

Thomas.

Ik ben niet cynisch Lachende smiley

Ik praat het ook niet goed, verre van zelfs.
Van mij mag iedere incestpleger met zn ballen aan een boom gehangen worden.

Ik heb vanmiddag wel het hele rapport, ruim 60 pagina´s gelezen.
Waar ik me ergerde in het geheel was dat er toch enigszins een karikatuur neergezet werd.
En geloof me, nauwelijks gefundeerde krantenartikels en 19 intervieuws is geen degelijk onderzoek.

Het enige waarin deze bevolkingsgroep zich onderscheid van andere bevolkingsgroepen is hun onderworpenheid aan kerken en de mening van medekerkgenoten.
Daaruit ontstaan inderdaad meer specifiekere misbruikpunten zoals min of meer gedwongen huwelijken.

Pieter, als onderwerping de betekenis is van islam, zijn er meer islamieten dan je denkt.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 22:06

LEANNE226 schreef:
Kennissen zijn vandaag ineens gaan samenwonen Verraste, verbaasde smiley
Uiteraard ben ik erg blij voor ze.......

Fijne valentijnsdag iedereen!(ik heb bloemen gebracht naar DE liefde van mijn leven......mijn moeder! Knipoog smiley )

Ik heb eigenlijk echt helemaal niks met valentijnsdag.
Maar ik moet eerlijk bekenen dat toen Pieter thuiskwam met een doos bonbons en een doos gebak, en ik later nog een heel lief berichtje in mn mailbox vond......dat toch eigenlijk best leuk was. Verlegen lachende smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 22:12

ANNETTE792 schreef:
Maar ik moet eerlijk bekenen dat toen Pieter thuiskwam met een doos bonbons en een doos gebak, en ik later nog een heel lief berichtje in mn mailbox vond......dat toch eigenlijk best leuk was. Verlegen lachende smiley Verliefde smiley

Dat is nou romantisch van die man van je Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VOGUE536

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 22:51

------

Laatst aangepast door
VOGUE536
op vrijdag 24 februari 2012, 17:16
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 23:06

ZEELAND736 schreef:
Morgen naar de dokter...

Als keelpijn al het slechtste moment van de dag is vrij ik mij toch serieus af hoe je het noemt als er eens echt een slecht moment komt...
De gemiddelde Nederlander heeft toch keelpijn of is verkouden? Vraag me serieus af om dit hier nu zo breed uitgemeten moet worden....... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 23:22

WILLEMIJN232 schreef:
ZEELAND736 schreef:
Morgen naar de dokter...

Als keelpijn al het slechtste moment van de dag is vrij ik mij toch serieus af hoe je het noemt als er eens echt een slecht moment komt...
De gemiddelde Nederlander heeft toch keelpijn of is verkouden? Vraag me serieus af om dit hier nu zo breed uitgemeten moet worden....... Engeltje smiley

Vrij jij dat? Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
enne hoe ziet dat eruit dan Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 23:24

ANNETTE792 schreef:

Dus die man van jou kan dus wel romantische zijn Verraste, verbaasde smiley
Valt dat weer even mee Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 23:36

verrukkelijke pudding gegeten ivm verloving

Laatst aangepast door
HERMAN388
op dinsdag 14 februari 2012, 23:42
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 23:38

HERMAN388 schreef:
verrukkelijke pudding gegeten ivm veloving

aan de ringen te zijn is de veloving ook al een huvelijk geworden... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTHA725

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 februari 2012, 23:47

Dank aan Hem

Heer, ik kom tot U
met blijdschap in mijn hart,
U ziet de noden, de smart
ik wil u danken nu

U kent Uw kinderen door en door
en hoort ons aan,
maar vaak gaan de noden voor
en zien we u niet staan

Met Uw liefdevolle ogen
klopt U aan ons hart
" kind, bidt tot mij, ik heb mededogen
en leidt je uit de smart "

Vergeef ons Vader, wij zijn zo zwak
geef ons kracht om u te vragen
U te danken voor het dragen,
u geeft rust, en gemak

U maakt ons ziend, we zijn zo blind,
u leert ons Uw woorden te verstaan,
U zegt, 'Mijn lieve kind,
laten we ALTIJD SAMEN verder gaan '

Dank voor Uw liefde en gena
Dank voor Uw woord en Uw trouw,
Heilig zijt gij Vader, Groot bent U,
Amen Heer, Amen, Hallelujah!

( gedicht gemaakt door Joke van der Lelie )

Hoi allemaal,

Vandaag is het Valentijndag, dag van liefde,

Voor velen is dat een mooie dag, voor anderen het tegendeel,opbloeiende liefde s die plots zijn uit gegaan Wat een pijn, en Wat een verdriet geeft dat.

Laten we bidden voor onze naasten die een relatie hebben moeten beeinidigen,dat de Trooster dicht bij mag zijn, en danken voor relaties die veel zegen ontvangen mogen, dat is een dankpunt.

Maar er is EEN, die ONVOORWAARDELIJK van ons houdt, die ons draagt door moeilijke tijden, die tranen wist, MAAR ook vreugde brengt, die Zijn beloften inwilligt aan Zijn kinderen,
Hij laat ons nooit in de steek, en is ons altijd trouw!
Laat Hem maar Valentijn zijn in je leven, elke dag staat Hij voor ons klaar .

We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom,

Wanneer Smiley die vol vragen zit
We houden elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00 bidstond in gebedsroom

Waar kan je gebdsroom vinden Smiley die vol vragen zit
Als je de chat bovenaan de balk aanklikt, kan je rechts naar beneden scrollen, je ziet dan enkele rooms, klik dan gebedsroom aan,en je bent in ons midden Lachende smiley

Erg fijn is om de getuigenissen te vernemen in de bidstond, wonderen die zijn gebeurd na of tijdens gebed,
We zingen vaak, typen de woorden in, of zetten na overlkeg met elkaar een lied op you tube op, en zingen mee,

Je bent vrij om mee te doen, we dringen niemand iets op, ook ben je vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst te zetten, daar staan namen op van mensen die daar om hebben gevraagd, en toestemming hebben gegeven.

Voorbedelijst;

Voorbede voor,

Marjo
familie in india
Cees
San
Ad
Clasien
2 families die in zeer moeilijke situatie s zitten
Esther

Warme groetjes en Gods rijke zegen en nabijheid,

Martha Lachende smiley
Herman Verlegen lachende smiley
Vandam Kussende smiley
Bettie Knipoog smiley

Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 15 februari 2012, 00:02

ERIKA129 schreef:
Vrij jij dat? Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
enne hoe ziet dat eruit dan Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Erika...je moest eens weten hoe IK....vrij...
Ik vertel het breed...meet het breed...beleef het breed....enz...enz....
En meestal meet ik het van tevoren...

Knipoog smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Verliefde smiley

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op woensdag 15 februari 2012, 00:04
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3626 3627 3628 3629 3630 3631 3632 ... 6194 Volgende
Pagina 3629 van 6194