ChristianMatch

Forum

Pesten...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4158 4159 4160 4161 4162 4163 4164 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:47

CHATULIEM619 schreef:
Ik begrijp je niet Frank. Waarom mogen gemeentes zelf niet bepalen wie lid mag worden en wie niet? We hebben toch vrijheid van vereniging hier in ons land? Als je een gemeente bent, wil je iets uitdragen wat bij jou past. En dat betekent automatisch ook dat je uitdraagt, wat niet bij jou past. Moet je dan meteen die grote woorden in de mond nemen als verdrukken en discrimineren?

Ik ben overigens blij, dat er geen wet gekomen is, die de pedopartij verbood. Niet dat ik voor die partij ben, maar het zou een rechtstreekse bedreiging betekend hebben voor de vrijheid van vereniging. Als de staat zou gaan bepalen welke vereniging wel mag en niet, zouden we als christen snel in het hoekje van vervolging terecht komen. En de rechter heeft bewezen dat de bestaande wetgeving voldoende was voor ontbinding van deze partij.

Chat, ik heb het totaal niet gehad over gemeentes die wel of niets toestaan. Ik gaf een algemeen beeld van hoe ik denk. Een beeld dat ik mensen aanvaard die door zogenaamde liefdevolle christenen verstoten worden omdat ze als homo een partner hebben en die dezelfde zaken doen op gebied van liefde als een hetero-mens. Ik wil homoseksuele mensen niet op 1 lijn zetten met pedofielen. Homoseksualiteit is geen misdaad (in de beschaafde landen toch niet) terwijl pedo-activiteiten dat wel is. Ik merk meer en meer dat bepaalde christelijke strekkingen zich als liefdevol profileren maar dat hun tolerantie veel te wensen overlaat. Nogmaals zeg ik dat ik het woord discrimeren niet in de mond nam in mijn teksten. Ik denk dat ik erg tolerlant ben maar als ik alles zo lees zie inderdaad dat er erg gedicrimineerd wordt maar dan niet door mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:48

ZEELAND736 schreef:
Radijsjes en komkommer???

Daar ben ik geen liefhebber van maar: alle tussendoortjes laten staan, geen ballastvoer, vet wat mijden en niet elke avond wijn. Ik wandelde vrij veel maar met dit slechte weer minder. Wel regelmatig zo'n slabakmaaltijd van AH, meer vis en minder (vet) vlees. Het is wat gedoe maar zalm in folie uit de oven is best te pruimen.

Thomas nog vijf kilo en dan ben ik op een gezond gewicht.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 12 juli 2012, 15:50
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:49

SHANITA130 schreef:
Ja, daar ben ik nu, jaren later door schade en schande ook achter.

Je hebt gelijk!

Toch kan het schadelijk zijn als pas gelovigen deze dingen en mensen geloven en er dan achter komen dat ze liegen.

Voor mij gold dat wel heel erg...

Dusz, als ik een iemand die pas gelooft kan weerhouden....door net als ik heel enthousiast van Benny Hinn dit en Benny Hinn dat, ja, dan doe ik dat...

Wat je zegt klopt helemaal, de boodschap, niet de boodschapper, al heb je ook integeren ertussen.

Waar ik ook erg van schrok was als mensen zeiden van dat ze het járen 'alleen' met God moesten doen, totdat ze naar die en die bijeenkomsten gingen, met bekwame broeders en zusters...

Ach ja, en sommigen kunnen denken dat ik mensen zwart probeer te maken met die artikelen...
Dat doen die mensen zelf al..
Mijn motivatie om het hier te zetten is grote verontwaardiging, en anderen waarschuwen....

Want wat sommige mensen voor geld doen....het enige dat ze uiteindelijk nog interesseert is het geld..anders ga je niet zoals ouweneel hele feiten uit je duim zuigen cq lopen verzinnen. Gewoon liegen en dan doorgaan als integere christenen.....
zo Shanita, en waar zijn je bewijzen dan dat hij dingen uit zijn duim zuigt? Heb je er zelf onderzoek naar gedaan en heb jij met duidelijke conclusies zijn theorieën weerlegd?
Of is dit gewoon weer je oude wantrouwen ten opzichte van mensen uit de evangelische wereld? Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je per definitie naar die sites toe gaat waarvan je weet dat ze kotsen op de evangelische beweging.....Of is dit alleen voor bevestiging van je eigen wantrouwen?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 12 juli 2012, 15:53
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:53

CHATULIEM619 schreef:
Goed, ik ben er weer.....

Om even een nieuwe draai aan de discussie te geven, hoe zien de mensen dat voor ogen eigenlijk? Stel je bent net zoals ik voorganger van een gemeente. Op het moment dat ik zal verkondigen dat homofilie net zo acceptabel is als heterofilie, houdt de verkondiging nl. op. En er zijn veel gemeentes, waar men het niet meer zo nauw neemt met het evangelie. Wat wil dan het begrip zonde zeggen, als ik een levensstijl goedkeur die volledig indruist tegen het evangelie?
En stel, dat ik deze levensstijl zou accepteren, zou ik met twee normen moeten gaan werken. Eentje voor homo's, en eentje voor hetero stellen. Bij homo's zou ik moeten goedkeuren dat ze sexualiteit bedrijven zonder huwelijkse vormgeving, bij hetero's zou ik deze eis wel moeten verkondigen.
Met deze dingen maak ik mezelf ongeloofwaardig, zet ik mijn bijbelse principes aan de kant en kan ik wel ophouden met verkondigen van het evangelie...

Nou, succes pastor! Ik hou het voor gezien.
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:11

ZEELAND736 schreef:
Ja...leuk Yes...ik kende hem...
En het was mijn....OPSTIJGFORMULE!!!! Knipoog smiley

Mooi Zeeland!!!!

Wat me ook bewoog om het zo evt extreme veschil dat vaak gemaakt en gezegd,gedacht word ook echt werkelijk zo is????????

Toen ik straks mijn ruimte reis maakte! Meende ik te zien dat er nooit leven op mars is geweest!!! En op venus al evenmin niet!!!

En op aarde wel!!!

Zijn de verschillen die vaak genoemd en worden echt waar?????

Bv Dom blondje
Pffffffff vrouwen en inparkeren
Jha dat kan je verwachten dat is een vrouw
Alleen vrouwen kunnen meerdere dingen te gelijk
Vrouwen……………………………………………..

Mannen zijn stoer
Mannen huilen niet(in het openbaar)
Mannen hebben minder gevoel dan vrouwen
Mannen zijn handiger
Mannen zijn……………………………………………………………

Of doen we als of er verschillen zijn?????
En vergroten we die uit?
Zijn ze er wel zo als ze vaak voorbij komen in het dagelijkse leven?

Er zat ook de opmerking tussen “ïk geloof niet in sprookjes”

Kan het een sprookje zijn die verschillen tussen mannen en vrouwen zo groot zijn???

Of is er verschil tussen man en man / vrouw en vrouw??
Of zijn we van binnen het zelfde en durven we die niet te tonen en te laten zien?

Mars en Venus bestaan, ik geloof in de werkelijkheid!

Ik ben op mijn ruimtereis van net geen anderen planeet tegen gekomen waar ooit mensen zouden hebben geleefd
En kwam weer op aarde!
Daar leven mensen en zijn daar bedacht en gemaakt! Niet om ze verschillend te maken denk ik. Maar om het verschil te maken!

Laatst aangepast door
YES356
op donderdag 12 juli 2012, 16:13
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:16

FRANKT627 schreef:
Chat, ik heb het totaal niet gehad over gemeentes die wel of niets toestaan. Ik gaf een algemeen beeld van hoe ik denk. Een beeld dat ik mensen aanvaard die door zogenaamde liefdevolle christenen verstoten worden omdat ze als homo een partner hebben en die dezelfde zaken doen op gebied van liefde als een hetero-mens. Ik wil homoseksuele mensen niet op 1 lijn zetten met pedofielen. Homoseksualiteit is geen misdaad (in de beschaafde landen toch niet) terwijl pedo-activiteiten dat wel is. Ik merk meer en meer dat bepaalde christelijke strekkingen zich als liefdevol profileren maar dat hun tolerantie veel te wensen overlaat. Nogmaals zeg ik dat ik het woord discrimeren niet in de mond nam in mijn teksten. Ik denk dat ik erg tolerlant ben maar als ik alles zo lees zie inderdaad dat er erg gedicrimineerd wordt maar dan niet door mij.
Zelfs dat woord verstoten heb ik moeite mee. Welke christen zet daadwerkelijk homo's aan de kant? En wat bedoel je daar precies mee? Ik lees dat er mensen zijn die hun levensstijl niet goedkeuren, en zoals je weet ben ik één van hen. Maar wat ik merk, is dat er altijd een hele aggressieve houding is, als we hier wat van durven te zeggen. We moeten vooral medelijden met deze mensen hebben en dat gaat me echt te ver. Ik vind het zelfs wreed worden op een gegeven moment. Ik kan een homoseksuele levensstijl niet goedkeuren en zeker niet gelijk stellen aan een huwelijk. Ik heb in vorige bijdrages uitgelegd wat voor gevolgen het zou hebben voor de boodschap aan anderen. En ik ben absoluut niet bereid die boodschap daarvoor in de waagschaal te stellen. Dat is, omdat ik nog steeds geloof dat er verlossing is voor elke zondaar. En dat die verlossing kan betekenen dat er bevrijding komt van zonde en ongerechtigheid. Zelf beschouw ik homofilie als een gebondenheid. En ik geloof dat ook daar bevrijding voor mogelijk is.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:18

CHATULIEM619 schreef:
Het hoeft ook niet te bewijzen dat ik supergezond ben, dat stel ik nergens. Maar als het echt zo ongezond was zoals hier beweerd werd, zou ik allang onder de zoden moeten liggen. We moeten oppassen met het waarschuwen voor gezond/ongezond eten.

Voor veel mensen is dit nl. het nieuwe evangelie. Er zijn veel mensen met evangelisatiedrang op dit gebied en de zondaars worden ook al benoemd. Om je boodschap zuiver te houden, moet je geloofwaardig blijven, dat geldt voor mijn boodschap op de kansel, dat geldt voor jouw boodschap wat betreft gezondheid.

En btw betaal jij dan ook ff de extra kosten? Of is dit weer een evangelie voor de rijke elite van NL, die nu al wil bepalen dat ik niet elke dag vlees hoef te hebben?
Voor sommige standpunten moet je rijk zijn...

Wat dat geloofwaardig blijven met je boodschap dat klopt natuurlijk!
Enne je hoeft echt niet rijk te zijn om op die manier te eten hoogstens vindingrijk.
(Ik heb een jarenlange ervaring in het leven op het bijstandnivo en daaronder, dus ik weet waar ik het over heb.)

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op donderdag 12 juli 2012, 16:26
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:35

THOMAS968 schreef:
Daar ben ik geen liefhebber van maar: alle tussendoortjes laten staan, geen ballastvoer, vet wat mijden en niet elke avond wijn. Ik wandelde vrij veel maar met dit slechte weer minder. Wel regelmatig zo'n slabakmaaltijd van AH, meer vis en minder (vet) vlees. Het is wat gedoe maar zalm in folie uit de oven is best te pruimen.

Thomas nog vijf kilo en dan ben ik op een gezond gewicht.

kWeet ook precies hoe het moet hoor...
Eens...lang geleden...viel ik 20 kilo af....
Maar na het stoppen met roken...en vervolgens veel stress...foute boel...!!!

Maar...het komt goed...weet alleen niet wanneer...
En...mannen vallen veel vlugger af...wist je dat???
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:45

Bv Dom blondje(nee hoor..een blondje is niet per definitie dom))
Pffffffff vrouwen en inparkeren (ik ben per ongeluk niet super in dit soort zaken, maar je hebt vrouwen...die er geen problemen mee hebben...misschien is deze stelling een (klein) beetje waar)
Jha dat kan je verwachten dat is een vrouw(geen idee...ik vind het een gezegd maar of het waarheid is??)
Alleen vrouwen kunnen meerdere dingen te gelijk(kunnen mannen ook)
Vrouwen……………………………………………..

Mannen zijn stoer(ook niet altijd waar...)
Mannen huilen niet(in het openbaar)(ik ken er genoeg die het wel doen...nou en???)
Mannen hebben minder gevoel dan vrouwen(mmm...zou wel eens kunnen)
Mannen zijn handiger(dat denk ik wel...maar oei...krijg ik nu alle handige vrouwen boos...?? Ik ben niet handig in timmer...boor en dat soort karweitjes, maar ben super in de tuin...)
Mannen zijn……………………………………………………………
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:51

"Never fear to trust an unknown future to a known God”

-- Corrie Ten Boom

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 12 juli 2012, 16:51
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 17:29

Volgens mij kunnen we beter een topic maken "het verschil tussen mannen en vrouwen" Clown smiley
Want die ene man blijft hier maar praten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 17:32

Oesters hoef je niet perse te slurpen, je kunt ze heel goed en zeker net zo lekker gratineren en dan zijjn ze hartstikke levenloos.

Maar goed on-topic, hoe maak ik vilt waterdicht ? Of is dit niet huishoudelijk ?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 17:38

ZEELAND736 schreef:
Maar luister....die zwarte pannen met inhoud zijn vast geen oesters geweest denk ik....
Die komen vaak op een schaal...
Mossels wel in pannen...
Er is ooit eens in Vlissingen een wedstrijd mossels eten geweest...ONBEPERKT...

Die won een kennis....die at 6 pannen op( natuurlijk begrijp je dat er veel ""afval"" van schelpen aan de mossels zit...

Zo eten mijn dochter en ik 2 kilo mossels...
Dat lijkt veel maar je houd er een bord vol aan over....lekker met frietjes...
( en de sausjes...mmm)
En creabea hier ...bewaarde de schelpen en maakte er mosselkransen van!!!!!!

Klopt Zeeland.....mosselen in de zwart pan......
en dat andere goedje op schalen........
Het was slurpen en kraken....brrr als ik er nog aan terug denk....
En mosselen met patat eten ze veel in Frankrijk......als we dat al zagen, sloegen we dat restaurantje maar fijn over Knipoog smiley
Ach.....iedereen mag wel iets hebben wat we niet lekker vinden toch?
Ik ben er ook niet mee opgegroeid......dat zal er ook wel aan bijdragen denk ik....
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 17:45

CANADIAN073 schreef:
Oesters hoef je niet perse te slurpen, je kunt ze heel goed en zeker net zo lekker gratineren en dan zijjn ze hartstikke levenloos.

Maar goed on-topic, hoe maak ik vilt waterdicht ? Of is dit niet huishoudelijk ?

Vilt waterdicht maken??
Geen idee denk dat je daarvoor naar een crea winkel moet zoals pipo's
http://www.esgii.nl/vilt/ op deze site staat het een en ander succes ermee!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 17:50

ZEELAND736 schreef:
Ik ben de Glazenwasser en de Wasserij,
Ik ben de tuinman, ik hou het netjes bij.
Geloof me : Heel dit rader werk staat stil,
wanneer mijn moeie arm eens niet meer wil.

Ik ben gepromoveerd in de Psychologie.
Gewoon aan huis kreeg ik de Theorie,
Soms is het mij alsof ik droom ,
want ik ben ook nog Pedagoog en Econoom.

Ik ben de schouder om op uit te huilen
Ik ben de keeper , ik vang alles op.
En alle misser vallen op mijn kop.
Ik ben de Gezinshulp in mijn eigen huis,
Ik ben de all- round Verpleegster zonder kruis.

Ik ben de strijkmachien en de poestmachien en de
naaimachine,
ik ben de Zoek-es - op -ik -zie het - niet -machien
Ook ben ik kok en kook met variatie
Maar niemand vindt dit eigenlijk een prestatie

Je staat verbaasd, waar een mens nog tijd voor vindt.
Want ik kreeg zo nu en dan ook nog een kind
En paste weer in het programma in,
Want ik werd babysitter en de Min.

Ik ben de huiswerkbegeleider (onbetaald)
Dus heb ik al mijn talen opgehaald.
En soms moet ik een vlotte spreekbeurt maken,
dat zijn dan meer de insteressante taken.

U hoort het wel : ik ben me goed bewust
van de unieke verantwoordelijkheid die op mij rust.
Ik ben \" uniek\" , meneer en nimmer te vervangen,
achter BEROEP vul ik dus voortaan in
keurig netjes \"MANAGER van een GEZIN\'
in plaats van \'ZONDER\' om me nek te hangen.

Hartsikke leuk!
Ik zit er over te denken om hem uit te printen, en hem in de keuken
op te hangen........ik zal wel een bak met commentaar krijgen! Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 17:52

CANADIAN073 schreef:

Jawel...goede vraag, maar leg er nog eens meer over uit...misschien weet ik dan een antwoord..
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 17:54

PETRA944 schreef:
ik probeer een zeepbel te maken die ik niet de lucht inblaas,maar
maak een soort zeepbel van stenen op die stevige rots met jezus als fundament. Die rots die staat midden in de zee en als het dan stormt en soms grote golven over die rots slaan,blijft die zeepbel van stenen staan. soms valt er een steen af en die wordt weer gauw vastgezet.
En soms kijk ik effe terug na alle mooie zeepbellen in mijn leven die uitelkaar gespat zijn, niet meer met bitterheid of verdriet,ik haal er lesmateriaal uit en ga verder met een prachtige stenen zeepbel te bouwen,met de kleuren van de regenboog , van gods verbond met ons,die me niet los laat en me mee helpt bouwen,zal ik hem alleen bouwen,zou hij niet zo stevig zijn Knipoog smiley

Tja......klinkt mooi...was het maar zo eenvoudig.......
We hebben er een levens-taak aan...
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 17:57

CANADIAN073 schreef:

Vilt wordt gemaakt van wol,wol komt van schapen,schapen zijn waterdicht........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Als het om een hoed gaat wil zo'n spuitbus die je ook gebruikt voor schoenen wel eens helpen,of je laat hem opnieuw stomen in de hoedenwinkel,dat doet iets met de structuur van de wol en maakt hem ook opnieuw waterdicht.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:02

LEANNE226 schreef:
Vilt wordt gemaakt van wol,wol komt van schapen,schapen zijn waterdicht........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Als het om een hoed gaat wil zo'n spuitbus die je ook gebruikt voor schoenen wel eens helpen,of je laat hem opnieuw stomen in de hoedenwinkel,dat doet iets met de structuur van de wol en maakt hem ook opnieuw waterdicht.

JUps stond ook op die site erbij maar ja ik kom niet uut een boerengehucht Leanne zoals jij Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:04

Vrouw zijn
Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech,
Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg

Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop
En ruim al mijn rotzooi achter me op

Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer!
Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer!

Van een griepje is bij mij niet veel te merken
Ik neem een aspirine en ga gewoon werken

Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen
In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!

Al is vrouw zijn dan een enorme zegen,
Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen!

Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie
Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?

Dat is niet het ergste in dit geval
Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral

Ze denken zelf de beste te zijn
Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn

Uiteraard laten we ze in de waan
Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan:

Mannen zijn eigenlijk nog een kind
Dat spelen met auto's het einde vindt,

Die een potje gaat vechten als hun club verliest,
Computerspelletjes speelt en maar aan knoeit als ie piest.

Nee, mannen willen de waarheid niet horen:
ZONDER EEN VROUW ZIJN ZE VERLOREN!

Hij past hier ook wel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTHA725

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:09

1 Petrus 5 vers 7

Hoi allemaal,

Vanavond is er geen gebedsroom,
maar je bent uiteraard vrij om met anderen in gebedsroom te bidden en te danken Lachende smiley

Warme groetjes en Gods rijke zegen,

Martha Lachende smiley
Rodjer Knipoog smiley
en medebidders Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:11

Marianne...hij hangt bij mij ook op...(in het toilet)

Vroeger thuis toen de kinderen er nog waren kwam er ook veel commentaar..

Ik wijs mijn dochter er nog weleens op...( Boze smiley Boze smiley Boze smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:29

JOL252 schreef:
"Never fear to trust an unknown future to a known God”

-- Corrie Ten Boom

Boze smiley ...Corrie Ten Boom niet Nederlandstalig?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:38

ROELANDE345 schreef:
3 fricandellen Smiley die vol vragen zit
Dan komen die dingen toch je neus en je oren uit Kotsende smiley

onbijt lunch diner Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:40

ANNA415 schreef:
onbijt lunch diner Kwijlende smiley
dus 9 frikandellen Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:43

DANIEL777 schreef:
dus 9 frikandellen Geschokte, onthutste smiley

Pfffffffffffffffffffffff mannen Verlegen lachende smiley
Nee 1 bij het ontbijt, 1 bij de luch, 1 bij het diner Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:43

ik ben benieuwd Chat....of jij de discussie weer op gang kan krijgen.....
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:45

ANNA415 schreef:
Pfffffffffffffffffffffff mannen Verlegen lachende smiley
Nee 1 bij het ontbijt, 1 bij de luch, 1 bij het diner Gefrustreerde smiley
Lachende smiley

Laatst aangepast door
DANIEL777
op donderdag 12 juli 2012, 18:50
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:45

ROELANDE345 schreef:
Wat dat geloofwaardig blijven met je boodschap dat klopt natuurlijk!
Enne je hoeft echt niet rijk te zijn om op die manier te eten hoogstens vindingrijk.
(Ik heb een jarenlange ervaring in het leven op het bijstandnivo en daaronder, dus ik weet waar ik het over heb.)
Goed, laten we dan eens concreet zijn. Is er iemand ooit in het ziekenhuis beland door aspartaam? Als dat niet zo is, waar praten we dan eigenlijk over? Heeft chronisch gebruik ervan dodelijke effecten?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:48

TINK100 schreef:
ik ben benieuwd Chat....of jij de discussie weer op gang kan krijgen.....
De indruk die ik van deze discussie heb, is dat er mensen op een hele nare manier onder druk gezet zijn. Maar wat wil je, om zonden goed te praten moet je wel chantage toepassen toch?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 12 juli 2012, 18:50
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4158 4159 4160 4161 4162 4163 4164 ... 6194 Volgende
Pagina 4161 van 6194