ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4162 4163 4164 4165 4166 4167 4168 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:05

ZEELAND736 schreef:
Dan zou ik uitkijken naar een andere...en de oude als een souvenir bewaren...

Om middelen aan die hoed te besteden terwijl hij aow heeft zou ik niet doen...

Het probleem is (nou eigenlijk niet echt) hij zit zo lekker op m,n koppie
Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:08

ERIKA129 schreef:
JUps stond ook op die site erbij maar ja ik kom niet uut een boerengehucht Leanne zoals jij Clown smiley Knipoog smiley

Boze smiley Mijn flamboyante broers die zetelen in het westen des lands dragen van die zwierige hoeden.......en die kunnen het ook nog hebben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:11

ANNA415 schreef:
Zieke smiley Duiveltje smiley Kotsende smiley
Hoe kun je het mosselseizoen overslaan Kotsende smiley Smiley die vol vragen zit

ECHT NIET Woedende smiley

By the way
Laatste zaterdag v augustus op Yerseke mosseldag, dat is gekookte ( dus dooie Knipoog smiley ) mossels. eten v ong 1 piek per portie , echt lekker Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:14

CANADIAN073 schreef:
ECHT NIET Woedende smiley

By the way
Laatste zaterdag v augustus op Yerseke mosseldag, dat is gekookte ( dus dooie Knipoog smiley ) mossels. eten v ong 1 piek per portie , echt lekker Clown smiley

Hoho , wel goeie info geven he..........'t is de 3e zaterdag van aug. altijd , dus dit jaar op 18 augustus. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:14

LEANNE226 schreef:
Boze smiley Mijn flamboyante broers die zetelen in het westen des lands dragen van die zwierige hoeden.......en die kunnen het ook nog hebben Knipoog smiley

Dat bedooel ik maar net. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:15

BERT168 schreef:
als je die bronnen noemt,kun je dan even wat duidelijk uitleggen wat dan precies niet klopt?
ik bedoel dus..ouweneel zegt dit..maar het blijkt dat...

ik vind het heel jammer dat je in de links naar een site verwijst die een satire maakt van het christelijk geloof,cq.kotsen zoals chat al zei(GGG)het is toch logisch dat die site alles wat christelijk is of ook maar iets met het geloof te maken heeft,door het slijk wil halen?

verder is is het hier al meer gezegd,dat je het kind met het badwater weggooit.
je kunt zo te horen totaal niet het één van het ander onderscheiden,je hebt zelf wat meegemaakt in het verleden,dus gooi je alles maar op een hoop?

dat jij in het verleden in misleidende praatjes getrapt bent van mensen die je al noemde is toch zeker jouw eigen schuld?
er staat zelfs in de bijbel dat Jezus al waarschuwd dat er 'velen zullen komen in mijn naam,maar ik heb ze niet gekend!'

die misleiders zijn er altijd al geweest,zoals jij het uitlegt zijn er maar 2 mogelijkheden:ze zijn goed of ze zijn slecht,daarbij vergeet je dat er genoeg gezegt wordt door- wat jij noemt misleiders- wat gewoon wel waar is.
om te zeggen dat frank Ouweneel alles uit zijn dikke duim zuigt,is dus wel ERG kort door de bocht,of jij dat nou zegt of iemand anders.
hoeveel van wat hij heeft gezegd klopt dan niet?
helemaal niks,dus allemaal sprookjes?

je wilt toch niet zeggen dat je zelf alle teksten na heb zitten lezen in de bijbel,dat je hier dus kunt laten zien wat niet klopt?
vergeet niet dat ouweneel ook veel griekse woorden gebruikt,om dingen te weerleggen wat de bijbel bedoelt.

ik ben het met je eens dat Frank Ouweneel soms wat ver gaat,maar dat wil niet zeggen dat hij alles zit te fantaseren!

Wat er niet klopt: Nou, om te beginnen dat ie alles uit zijn grote dikke duim zuigt.

Andere links, Nederlands Dagblad, CIP, kerknieuws, etc. etc. etc.

Missie GG

Quote:
je kunt zo te horen totaal niet het één van het ander onderscheiden,je hebt zelf wat meegemaakt in het verleden,dus gooi je alles maar op een hoop?

Ja, dat doe ik dan maar...dus.... Smiley die vol vragen zit je dit en je dat en daarom je zus en je zo.....vind jij dat normaal om zo te communiceren?

Jou mening als ik maar weet dat ik dat kan. Ik heb begrijpelijk lezen gehad op de lagere school.

Dat was als antwoord op Roelande; verleden.

Verder, zie linken.

Quote:
ik ben het met je eens dat Frank Ouweneel soms wat ver gaat,maar dat wil niet zeggen dat hij alles zit te fantaseren!

Nee Ouweneel zit niet alles te fantaseren, er zou ook weleens iets zijn wat echt is zo nu en dan..

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 12 juli 2012, 23:17
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:18

VISSER278 schreef:
Hoho , wel goeie info geven he..........'t is de 3e zaterdag van aug. altijd , dus dit jaar op 18 augustus. Knipoog smiley

Oeps sorry , je hebt gelijk Verlegen lachende smiley

Bij deze dus .
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:23

shanita, ik begrijp je wantrouwen, weet waar je over schrijft, als mensen 2 gezichten hebben, niet alle mensen zijn zo he
er zijn ook eerlijke en echt lieve mensen gelukkig in de wereld.

waar rook is is vuur, vind ik net zo,n stom gezegde trouwens als waar 2 vechten hebben 2 schuld, want dat is niet altijd zo.
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:23

TESSYBEAR731 schreef:
Geen! Er bestaan geen magische formules voor het 'matchen' of een 'klik' ervaren. Die is er, of die is er niet en dat weet je pas wanneer je iemand tegenover je hebt. Ga gewoon op je eerste indruk af, tenslotte is dat het eerste waar we op een site als CM mee moeten werken. Of er inderdaad een 'match', of misschien zelfs wel een 'linc' is merk je vanzelf en dan zou het wel eens kunnen dat de wonderwerkende getallenmachine van CM er naast blijkt te zitten! Knipoog smiley

Volkomen gelijk, maar je vraagt het je wel eens af want bijna iedere site kent wel zoiets.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:33

PIETER619 schreef:
God de Vader zal weten wanneer onze Heer terug komt op de wolken.
Het boek openbaring staat niet voor niets in de Bijbel. Als men niet de Bijbel mag gebruiken om mensen te waarschuwen dat het einde naderd, kunne we dus de waarheid van de rest van de Bijbel ook aan de kant zetten.

Tekenen des tijds moeten we wel op letten, er staan er veel profetieën over, zowel in het Oude als Nieuwe Testament. Als iemand op grond van de Bijbel zegt dat we in de barensweeën der eindtijd zitten en uitlegt waarom hij dat zegt, is het wel zaak om allert te blijven en dus het goede pad te behouden.

Velen zijn in principe bang voor de eindtijd, maar wat zal het een Feest zijn, Gods Feest. Jezus als Koning van nieuwe Hemel en Nieuwe Aarde wordt, wereld Vrede overal. Geen sores meer om wat wel of niet waar is, geen sores meer om aardse zaken, en gebreken meer zowel op fysiek als mentaal.

Ouweneel ken ik niet hen ook niets van hem gehoord of gelezen, maar het gaat om de intensie waar iemand mee bezig is, gelijk ook een Benny Hinn dat doet. Het gaat niet om in wat voor naam men het doet, maar met welke intensie, is het eigen belang of is het daadwerkelijk ter meerdere eer en glorie van God.

Er zal bijvoorbeeld genezne worden in Jezus naam, waarvan Jezus later zal zeggen ik heb u niet gekend, terwijl er wel genezen word, gelijk Hij aangeeft.
Misschien zijn sommigen, gelijk Hinn wel ooit goed begonnen, nu hebben ze gebed nodig om de Waarheid weer onder ogen te zien in hun hart.
Jezus wil niet dat er mesne verloren gaan du sals wij mesnsen kenne die niet goed bezig zijn is ipv te gaan afkatten op die personen, ons gebed voor hen is zo nodig.

Gods Geest kan en wil heel veel, kunnen wij ons laten leiden door Hem?

Amen! Mee eens!
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:34

Van mij mogen ze allemaal opgesloten worden , want ik moet er niet aan denken als er ook maar 1 van die lui aan mijn kids zit , Woedende smiley Woedende smiley Dan bega ik een hele grote zonde en het intresseert me niks al moet ik er voor gaan zitten.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:36

PETRA944 schreef:
shanita, ik begrijp je wantrouwen, weet waar je over schrijft, als mensen 2 gezichten hebben, niet alle mensen zijn zo he
er zijn ook eerlijke en echt lieve mensen gelukkig in de wereld.

waar rook is is vuur, vind ik net zo,n stom gezegde trouwens als waar 2 vechten hebben 2 schuld, want dat is niet altijd zo.

Het Nederlands dagblad, kerknieuws, CIP en GG gaan niet ff zomaar iets schrijven als dat niet eerst grondig onderzocht is.

Is mijn menig.

Waar 2 vechten heben 2 schuld. Maar waar gepest wordt heeft er een schuld, namelijk de pester.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:39

CANADIAN073 schreef:
Van mij mogen ze allemaal opgesloten worden , want ik moet er niet aan denken als er ook maar 1 van die lui aan mijn kids zit , Woedende smiley Woedende smiley Dan bega ik een hele grote zonde en het intresseert me niks al moet ik er voor gaan zitten.

helemaal mee eens
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:41

ERIKA129 schreef:
De kreet van de week is................
Waar zijn de leuke en lieve mannen Clown smiley

Das een hartekreet Knipoog smiley

Wie zoekt, die vindt
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:46

[quote=CHATULIEM619]Goed, ik ben er weer..

Je maakt het veel te ingewikkeld, Chatuliem, alsof jij het evangelie en de leer van Christus moet uitvinden en toepassen op homo's en lesbiënnes. Wat je doet is exclusief denken en dat is een enorme zonde tegen wat Jezus ons heeft opgedragen: het eerste gebod: Heb God lief met heel uw hart, met heel uw ziel en met heel uw verstand en het tweede daaraan gelijk is heb uw naaste lief gelijk uzelf.
Christus vergaf een moordenaar die naast hem aan het kruis hing en zei hem dat hij dezelfde dag nog bij Zijn Vader in het hiernamaals zou zijn.
Wie ben jij meer dan Christus, Chatuliem.....Met exclusief denken stel je je boven de leer van Christus en dat kan echt niet.

De zonde van de homo en de lesbo, die Christus hebben aangenomen en Hem liefhebben met heel hun wezen en in de kerk willen komen om dat te delen en te belijden, is vele malen minder dan jouw zonde....je boven Christus stellen als mens.
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:50

Wel eens aan een ander matras gedacht Smiley die vol vragen zit . Het kan ook van uit je rug komen , of misschien een verstelbare bodem ?

Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:51

MARIANNE338 schreef:
Tja......klinkt mooi...was het maar zo eenvoudig.......
We hebben er een levens-taak aan...

klopt, maar ook al is het niet af, gewoon genieten van de stukken die al gebouwd zijn Lachende smiley
en als er een steen afvalt, gewoon weer terug erop zetten Lachende smiley die rots waar het opgebouwd word staat al, die breekt niet meer, of brokkelt af en dat is al heel fijn Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:54

soms word ik er onzeker van, je merkt dat er veel mensen kijken op je pro en die laten dan geen berichtje achter en dan denk ik wel es, bekeken en afgekeurd Smiley die vol vragen zit ha ha vervolgens word ik soms nieuwsgierig wie er allemaal kijkt en kijk ik terug en laat ook maar meestal geen berichtje achter, niet dat ik ze afkeur maar wel als ze ook geen bericht bij mij plaatsen dan denk ik daar wachten ze vast niet op
ha ha maf eigenlijk dat kijken
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:55

Reactie Ouweneel

Voor degenen die het aankunnen Knipoog smiley

En nu Slapende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 13 juli 2012, 00:51
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 00:30

YES356 schreef:
Hallo, Chatuliem welkom

We hebben elkaar al een keer via via via………….. 1 richtingsverkeer!! “gesproken”! namelijk toen je als niet lid een cmm r vroeg iets te posten voor jou op een topic. Omdat je een plaatsing van mij ergens niet passend vond.

Die gene heeft dit vervolgens niet gedaan , en dat vind ik netjes heel netjes! Toch gaf ik n.a.v. wat die cmm r me zei wat je er van vond wel uitleg op het forum.

Ik neem aan dat je dat ook offline als niet lid gelezen hebt?

Ik hoop dat die onduidelijkheid over die plaatsing van dat stuk weg is nu bij jou? na mijn stukje waar ik de uitleg gaf?

Ik zou het fijn vinden daar duidelijkheid over te krijgen van je, dat ons dat niet in de weg staat. Of mogelijk in de weg kan gaan staan.

fijn dat je de keus hebt gemaakt om van offline niet lid actief je bijdrage te willen leveren, naar actief lidmaatschap! Dus nogmaals welkom Chat
Ik vind het wel heel erg ver gaan om psalm 133 te gebruiken voor het goedkeuren van een homoseksuele relatie. Dat is dus pure inlegkunde, dat wil je er in zien. Het gaat in dit gedeelte nl. om echte broers. Als ze niet samen zouden wonen en ieder de helft van de erfenis zou opeisen, zou het land niet meer voldoende opbrengen voor beiden. Juist omdat ze in dezelfde boerderij blijven, is er voldoende voor iedereen....Dat wilde ik rechtzetten, verder niet.

YES356 schreef:
Ik Lees dat je voorganger bent van een gemeente.

Ik ben dan wel benieuwd hoe voorgangers en jij dus er mee omgaan en hoe hulp bieden aan die christenen met homosexuele gevoelens.

Hoe ga jij daar als voorganger mee om chat?

Als ik de cijfers zie van 1 op de hoeveel mensen( dus even veel christenen) dat heeft zit er misschien wel 1 of meer in jou gemeente? en weet je dat?

En stel dat je denkt of er stelleg zeker van bent dat die er niet zijn. Kunnen ze er dan misschien wel zijn maar durven ze niet “uit de kast”te komen dat kijkt me heel goed kunnen toch wat denk je daar van?

Hoe vul je dat in hoe ga jij daar me om?

Daar in dat stadium dat niemand het ziet ,hoort, of weet ligt de meeste pijn, verdriet. onbegrepen voelen, onmetelijke eenzaamheid, denk ik . onderken je dat, en hoe je daar rekening mee?

En hoe ga je daar dan als voorganger mee om?

Als bidden en bevrijden niet help hoe ga jij er dan mee om met die christen(nen)?

(ik weet niet of je een hele dienst preekt of even voorgaat in de dienst? maar lees dan mijn woord preek als voorgaan in het onderstaande)

Tja hoe jij preekt weet ik niet.

Maar preekt je dat er verschil is bij God in welke zonde je doet?

Dat het 1 erger is dan het ander voor God?

Voorbeeld. Iemand die voor de rechter moet verschijnen omdat hij bewust meerdere malen door het rode licht heeft gereden? Of iemand die op CM komt meteen vrouwen sexueele voorstellen doet? Iemand die getrouwd is en zijn vrouw mishandeld?iemand die ongetrouwd is en naar de prostituees gaat? Iemand die Illegaal vuurwerk afsteekt? Iemand die homosexuele gevoelens heeft ?iemand die zijn ouders besteelt? Iemand die vreemdgaat? Iemand die van CM een ban heeft en er de volgende dag weer onder een andere naam weer binnen zou komen? Iemand die zijn kinderen mishandeld of misbruikt?

Hoe denk jij daar over?

Zou God er echt onderscheid in maken tussen ZIJN of christene kinderen op bovenstaande dingen? Zou God er echt onderscheid in maken tussen ZIJN kinderen op bovenstaande dingen? Dit is best een kromme zin als ik hem nu lees!!!!

Wat ik bedoelde te zeggen is: Zou er voor God verschil in zitten in de vorm van dat vind ik erg of dat vind ik erger met het een mag die persoon wel aan het avondmaal ,kind laten dopen, zichzelf laten dopen, kerkewerk doen, enz enz………..! Of maken wij daar verschil in zodat dat ons misschien beter past?

Wat vind jij hier van als voorganger?

Tjonge een heleboel vragen meteen. Ten eerste geloof ik niet in een aparte behandeling voor homoseksuelen. Ze hebben in mijn ogen evenveel nood, die ook aandacht nodig heeft. En het veroordelende, wat jij er graag in wil zien, is bij mij totaal niet aanwezig. Ik zie ze eerst als mens, en dat is het belangrijkste toch? Maar in mijn ogen zijn ze even zondig als ieder ander. En ik denk dat je niemand er een dienst mee doet om zonden te bedekken, in dit geval ook niet. En ben je er dan als ze strijd hebben? Natuurlijk, maar in mijn ogen is er geen wezenlijk verschil tussen homo's en andere mensen. En ik vind dat ze in jullie ogen een uitzonderingspositie verdienen, en dan ga ik daar tegen in. In mijn ogen ontdoe je ze namelijk van menselijke trekken, en schilder je ze af als een soort heiligen. In mijn ogen liegen ze net zoveel als hetero's, hebben ze dezelfde problemen als hetero's maken ze dezelfde fouten als hetero's. En dat is in mijn ogen het belangrijkste. Volgens mij zie je ze als een soort engelen, Yes...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 00:31

PETRA944 schreef:
soms word ik er onzeker van, je merkt dat er veel mensen kijken op je pro en die laten dan geen berichtje achter en dan denk ik wel es, bekeken en afgekeurd Smiley die vol vragen zit ha ha vervolgens word ik soms nieuwsgierig wie er allemaal kijkt en kijk ik terug en laat ook maar meestal geen berichtje achter, niet dat ik ze afkeur maar wel als ze ook geen bericht bij mij plaatsen dan denk ik daar wachten ze vast niet op
Nou, is dat dan zo erg? Het hoort bij de mens toch, dus maak er gebruik van zou ik zo zeggen.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 00:34

CANADIAN073 schreef:
Het probleem is (nou eigenlijk niet echt) hij zit zo lekker op m,n koppie
Lachende smiley met blinkend witte tanden

Die volgende past zich zo aan ...aan je knikker...!!!

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 00:40

CHATULIEM619 schreef:
Nou, is dat dan zo erg? Het hoort bij de mens toch, dus maak er gebruik van zou ik zo zeggen.

doe ik, gelijk effe bij jou gekeken. ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE009

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:14

PETRA944 schreef:

Ik kijk ook regelmatig naar een profiel. Vooral als iemand er een tekst of een foto van bijvoorbeeld een dier op heeft staan. Dan word ik nieuwsgierig en kijk ik naar wat die persoon over zich zelf heeft geschreven.

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIEKE009
op vrijdag 13 juli 2012, 01:17
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:17

nou heb het filmje bekeken van hoe heet het kerknieuws ofzo en het verweer, ik weet niet wat ik ervan moet denken shanita, dezelfde schrijvers die trin overspoelden met kritiek,dus die komen dan op mij ook niet geloofwaardig over.
beter houd ik me eraan om zelf dingen te onderzoeken.

en zoals iemand hier eerder schreef, de mensen waar in dit topic kritiek op is,kunnen zich zelf niet verweren hier. das een slechte zaak
ergens....
begrijp dat je het doet om ons te waarschuwen.
toch vind ik dit topic niet echt leuk, kritiek op mensen die zich zelf niet kunnen verdediggen hier,
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:41

Ik kijk ook graag naar profielen. Meestal ga ik op zoek naar taalfouten. Sommige taalfouten zijn erg koddig...ook foto's waarop mooie tuinen met bloemen te zien zijn genieten mijn voorkeur. Vorig jaar schreef ik dan wel eens iemand met de vraag welke bloemen ze in haar tuin had staan.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:46

VISSER278 schreef:
HET MOSSELSEIZOEN IS WEER BEGONNEN........HOERA.......Alleen éven wachten tot de prijs wat zakt. Ze zijn nog té duur.

Verraste, verbaasde smiley ...2 weken geleden had de visboer die bij de AH staat al mosselen bij. Ze koste 7.50 euro de kilo. Hij had ook die befaamde hangmosselen bij maar daar weet ik de prijs niet van.

Prei, ui, tomaat, selder aanstoven...een beetje currypoeder erbij...mosselen erbij...degewenst wat gesnipperde knoflook...een paar keer opschudden... Kwijlende smiley dan met brood en kruidenboter en mosselsaus (mosterd, beetje mayo, wat azijn...)
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:47

Het is vandaag vrijdag de 13de...ik blijf vandaag lekker binnen... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:52

Ik weet zeker dat er nog leuke mannen zijn die willen meegaan omwille van Willemien en Jans...dus aarzel niet om je op de lijst te plaatsen...

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55j, regio 0184

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
-Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 13 juli 2012, 01:53
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 02:45

CHATULIEM619 schreef:
Ik vind het wel heel erg ver gaan om psalm 133 te gebruiken voor het goedkeuren van een homoseksuele relatie. Dat is dus pure inlegkunde, dat wil je er in zien. Het gaat in dit gedeelte nl. om echte broers. Als ze niet samen zouden wonen en ieder de helft van de erfenis zou opeisen, zou het land niet meer voldoende opbrengen voor beiden. Juist omdat ze in dezelfde boerderij blijven, is er voldoende voor iedereen....Dat wilde ik rechtzetten, verder niet.

Tjonge een heleboel vragen meteen. Ten eerste geloof ik niet in een aparte behandeling voor homoseksuelen. Ze hebben in mijn ogen evenveel nood, die ook aandacht nodig heeft. En het veroordelende, wat jij er graag in wil zien, is bij mij totaal niet aanwezig. Ik zie ze eerst als mens, en dat is het belangrijkste toch? Maar in mijn ogen zijn ze even zondig als ieder ander. En ik denk dat je niemand er een dienst mee doet om zonden te bedekken, in dit geval ook niet. En ben je er dan als ze strijd hebben? Natuurlijk, maar in mijn ogen is er geen wezenlijk verschil tussen homo's en andere mensen. , en dan ga ik daar tegen in. In mijn ogen ontdoe je ze namelijk van menselijke trekken, en schilder je ze af als een soort heiligen. In mijn ogen liegen ze net zoveel als hetero's, hebben ze dezelfde problemen als hetero's maken ze dezelfde fouten als hetero's. En dat is in mijn ogen het belangrijkste. Yes...

Hallo Chat,
Het zijn zeker veel vragen dat is ook zo, maar hoe ik je ken uit het verleden (2 jaar terrug denk ik) en dat je voorganger bent kan je dat wel aan lijkt me toch?

iI gan geen lang verhaal neer schrijven nu ik heb wel mijn menng en mijn gevoel bij je antwoorden en opmerkingen.

dus ik kan dat op een ander tjdstip Morgenvroeg bv graag doen!
wat ik wel moet en wil neerschrijven is: waaruit leid je dit wat je zegt: "Volgens mij zie je ze als een soort engelen,"???? en je woorden" En het veroordelenden" en "En ik vind dat ze in jullie ogen een uitzonderingspositie verdienen" daar zou ik graag oa voorbeelden van je hier krijgen waar ik of anderen op het forum mogelijk die indruk kan hebben gewekt. Mijn idee is dat het juist andersom kan zijn

Dat deze mensen weggezet worden als verkeerd niet goed en te genezen dat het een keuze van hen is, dus ik zou dat graag concreet willen hebben!, dan kan ik dat morgen meenemen in mn reaktie

Verder zou ik zo als ik in het begin al aangaf Jou mening uit de praktijk als voorganger. die deze zaken toch ongetwijfeld mee zal maken daar mee omgaat? willen weten

zowel in je preek als in je pastorale werk.

Die vragen zijn naar mijn idee duidelijk gelsteld en met opzet vet gemaakt.

Ik lees heel weinig je persoonlijke mening of delen van je ervaringen hoe een voorganger er mee omgaat, of ik moet tussen de regels door naar die antwoorden zoeken.

Dan kan ik het verkeerd invullen en vervolgens verkeerd antwoorden.

Lijkt mji heel waardevol om van een voorganger uit de praktijk daar concrete anwoorden op krijgen. zodat er ook concreet door mensen gereargeerd kan worden.

ik kijk uit naar je antwoorden

nogmaals Groet YES

Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 13 juli 2012, 03:06
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4162 4163 4164 4165 4166 4167 4168 ... 6194 Volgende
Pagina 4165 van 6194