ChristianMatch

Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4188 4189 4190 4191 4192 4193 4194 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:32

MARIANNE338 schreef:
Het ziet er leuk uit Zeeland.
Lekker binnen prutsen.......
Geen wonder dat je er 2 verkocht.....het is hartstikke koud buiten.....
Vanmorgen pijlsnel naar de markt gesjeesd................weer nat!!! Boze smiley
Mijn buiten hobby.....DE TUIN.........ligt er nat bij.
Maar het weer word beter!!!!!!!.............ik heb eind deze week vakantie Lachende smiley

Aha tuinieren...laat ik nou toevallig nog een tuintje weten dat deskundige hulp nodig heeft (en dat heeft niets te maken met een heg)...dus wees welkom en als je het goed gedaan hebt mag je een nieuw receptje uitproberen want dat doe je ook graag las ik... Lachende smiley Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:40

gisteren verse graskaas gekocht in Nederland, zal wel naar regenwater smaken Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
XABIA794
op dinsdag 17 juli 2012, 12:41
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:41

MARIANNE338 schreef:
Eens worden met iedereen is onmogelijk hier......wel jammer want we lezen toch allemaal dezelfde Bijbel??

En of je nou Gods Woord op de kop leest..of 10 verschillende manieren moet zoeken, om erachter te komen, van: wat bedoeld God hiermee??
Dat is volgens mij niet nodig..en dat is ook Gods bedoeling niet...
Ik lees hem lekker simpel.....zoals het er staat.....
Ook ik lees wel eens dingen, die ik liever niet zou lezen......ben ook maar mens Verlegen lachende smiley
Dan denk ik maar........De mens wikt.......maar God beschikt!

Hai Marianne,

Ik denk dat we wel hetzelfde lezen, anders interpreteren.
Zolas romeinen en leviticus, dan zou je je aan alles in leviticus moeten houden.
En romeinen1 slaat volgens sommigen op seksfeesten, orgies ed.
Ja, daar hoef je mijns inziens niet eens gelovig voor te zijn, om daar @#$#% van te vinden....
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:49

XABIA794 schreef:
gisteren verse graskaas gekocht in Nederland, zal wel naar regenwater smaken Twijfelende smiley

Het is hier droog........maar nu waait er vanuit dat rottige westen weer allemaal rotzooi binnen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:51

[quote=PETRA944]daar ben ik het helemaal mee eens shanita alsmensen word gezegd je word niet genezen want...blabla bla.Ja, dat bedoel ik..Zo maken nog steeds veel cristenen fouten die mensen inderdaad beschadigt.
ha ha ikging na een evangelische gemeente op me 20ste, me man en ik werkten bij een muziekband. dus ik kom naar de dienst opeen dag en daar hangt een papier, waar de mensen eerst altidj samen zaten en koffie daarna dronken. stond metgrote letters, muziek van de duivel, nr 1, ja ja de band waar we naar toegingen en iedereen keek me aan en zei niets. Ja, die ken ik ook nog wel, popmuziek is van de duivel, helemaal onderbouwd met theorieen en teksten. Terwijl er zoveel goede nummers zijn, ook nu waar je gewoon blij van wordt.na de dienst negeerde weer iedereen me, maar ik bleef komen en dacht als jezus leefde zou hij nou net hun ozoeken,daar zou hij naar toe gaan. enfin de voorganger heeft me vriendelijk aangesproken dat hijvond dat ik beter een andere kerk kon zoeken.
ik heb ze nu vergeven,wetende dat het maar mensjes zijn die in mijn ogen verkeerd dachten. heb daarna nog een andere gemeente bezocht,daar warenze meer met de boze bezig leek het wel dan met jezus, was voormij genoeg om jaren niet meer na de kerk te gaan.Ja en deze dingen heb ik dus ook meegemaakt, bij mij heeft dat er flink ingehakt..maar gelukkig laat god niet los en wat ikniethad gedacht toch weer charamatische beweging waar ikmethuis voel. maar deze zijn gelukkig anders Knipoog smiley enfin en nu moet ik echt aan me afwas van gisteren beginnen, warom heb ik hem laten staan Smiley die vol vragen zit
Knipoog smiley Ja dat heb ik nu met de PKN.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:55

DJES101 schreef:
Bederf wat je hebt niet
door je verlangen naar wat je niet hebt.
Bedenk dat wat je nu hebt,
ooit was waar je alleen kon naar verlangen

zoist..
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 12:56

BART347 schreef:
bidden doe je tot God... (duidelijk)
bidden tot een (levend) persoon is vreemd, en lijkt me niet bijbels, tot een dode lijkt me nog onbeduidender.

bidden tot iemand wanneer deze persoon er niet bij is, hoe gaat hij/zij je (ver)horen? temeer: hoe een dode???

lijkt mij een uitgemaakte zaak...
Mijn vraag was ook "valt je niet op.." je moet er maar eens op letten hoe vaak de laatste tijd dat gezegd wordt...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 13:00

ERIKA129 schreef:
Doe een ander geen dingen aan die jezelf niet wilt meemaken!!

Wereld is keihard, ja gebroken wereld, weet er alles van.

Ja, je bent gezegend als je enkele mensen kan vertrouwen bijvoorbeeld moeder, broer, zussen neefjes, nichtjes. enkele buitenstaander....

Ja, en als je zoals ik niet met familie omgaat, ja, ik moet het hebben van enkele vrienden waar ik wel heel dankbaar voor ben. Zo goed zorgt God voor mij.
De enige die je kan vertrouwen is God.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 13:00

CHATULIEM619 schreef:
Mijn vraag was ook "valt je niet op.." je moet er maar eens op letten hoe vaak de laatste tijd dat gezegd wordt...

Tja,hoeveel bermmonumenten duiken er hier en daar op?En waarom gaan mensen steeds naar het kerkhof?
Die mensen zoeken iets,een bevestiging,steun of...wie weet wat.....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 13:26

NICKY298 schreef:
Shanita , toen ik ook door las kwam ik ook uit op mensen die de verkeerde kant op gaan.

Maar ik denk ook als je homo word - bent dan ben je de andere kant op , dan dat God je geschapen heb.

Ik geef het op , en laat de beslissing bij God.

eigenlijk wil ik het liefst dat iedereen naar God gaat, alhoewel , ik geef het OP.

Ik denk dat meningen gewoon naast elkaar kunnen bestaan,zeker als bijbelteksten niet impliciet zijn.
Daar bedoel ik mee, als er staat; gij zult niet stelen bijvoorbeeld ja, dat ís niet op meerdere en andere manieren uit te leggen.
Maar ja, de tekst in romeinen 1 wel die wordt anders uitgelegd door iemand en door iemand anders weer anders.
Zo ook leviticus, daar staat dat als een man met een man ligt als met een vrouw dat dat een Gruwel voor God is. duidelijk. Maar ja, wat dan met de andere 67 zaken die ook een gruwel voor God zijn, zie concordantie.
Dan zou iemand zich aan alle dingen moeten houden, die daar in Leviticus staan.

Ik heb het nou al zovaak gezegd...krijg er bijna hoofpijn van...ja, niet naar jou toe bedoeld, natuurlijk....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 13:30

CHATULIEM619 schreef:
Tja Yes, welcome to the real world zou ik zo zeggen. Het is een sprookje, dat het enige verschil tussen homofilie en heterofilie de geaardheid is. De tegenstelling ligt veel dieper en is gecompliceerder. Helaas probeert de maatschappij ons voor te spiegelen dat dat niet zo is, en dat homofilie slechts een variant is op het geschapene.

Quote:
De tegenstelling ligt veel dieper en is gecompliceerder.

Goed, wat bedoel je ermee?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 14:29

Halloooo Lachende smiley

Ik wou eventjes iets vragen.

Mocht er hier iemand zijn die verstand heeft van software,

Hoe denk je over het Programma FrostWire, een P2P programma?

Alvast bedankt! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 juli 2012, 16:22
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 14:53

Oke , maar een volwassene kan erg goed alles verbergen!

En zich ooooo zo mooi voor doen.

Maar kijk op face book en twitter enz , wat er achter hun rug word rond gestrooit

Ik denk dat je groei door gewoon te doen en missers te maken!
Maar vooral weten tot zo ver en niet verder, en wil je meer

dan kan dat altijd nog . Als je maar de tijd neem om er over te denkne , zo denk ik momenteel en dan kom ik er vast wel uit.

Maar van mij mag jij een eigen mening hebben .

die heb ik ook over de bijbel , en ja wie er gelijk heb daar gaat mij het niet om.

Laatst aangepast door
NICKY298
op dinsdag 17 juli 2012, 15:04
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 14:56

PETRA944 schreef:
nou bedankt,wou hele week niet op het forum schrijven,maar ja lees ik dit.
gewoon minder op cm komen en blijven, niet teveel verwachten dat je de one effe tegen komt, maar ik ben er van overtuigd dat er echt wel op een dag iemand schrijft, jee leuk die poes en die egel,maar jij bent nog leuker.

Quote:
wou hele week niet op het forum schrijven,...

Hai Petra Lachende smiley

Ik heb dat ook, dat gevoel dat ik, voor mezelf, teveel hier op CM zit. Úren per dag. Vaak wel drie á vier uur....en dan niet eens alleen het typen maar ook het nadenken nu en dan van hoe ga ik het schrijven enzo.

Nou zit het zo, ik bekijk in principe per maand...en vandaag is mijn laatste dag, óf ik moet even enkele handelingen verrichten.

Kijk, ik werk momenteel niet, ja, vrijwilligerswerk wat ik niet doe, maar toch is dat ook erg belangrijk. Reden die ik daarvoor heb opgegeven was dat ik er even nog niet aan toe was om weer te werken.

Nou is het wel zo, dat hier lekker achter mijn schermpje typen en nadenken enzo, dat dat erg rustgevend werkt voor mij. ja, er was ff een uitzondering maar ja, dat is opgelost, en zelfs daartussen had ik er nog lol in en het is opbouwend vind ik, en het scherpt mijn gedachten.

Maar ja, zo komt er dus niets van werken Smiley met dichtgeplakte mond
Want tis nu zo, het laatste wat ik doe 's avonds laat is hier iets neerzetten en het eerste wat ik doe als ik opsta is ook weer hier kijken.

En ja, ik heb dan het gevoel dat ik weer niet zoveel zelfdiscipline heb uit mezelf, dat ik toch weer ga werken, wat eigenlijk de bedoeling was, en wat mij ook erg goed zal doen.
Dat weet ik dus uit ervaring, en ik ben al enkele keren op het werk geweest de laatste weken en het is gewoon tof, zo met mensen en collega's van gedachten te wisselen.

Nou, nou hebben we het weer nu eventjes niet mee, hier is het al een week bewolkt.

Toen het mooi weer was, ja, het beïnvloed me toch, veel meer zin om uit me huis te gaan, lekker met de fiets naar mijn werk...

Ja, dus wat te doen, vraag ik mezelf af? Zelfdiscipline opbrengen, en doseren, dat schrijven hier?
Of, me 'zelfdiscipline' even een handje helpen door te zorgen dat als ik lees ik niet impulsief kan reageren omdat ik geen lid ben, tijdelijk natuurlijk.

Ja, dan sta ik op 'grijs'. Denken sommigen dat ik weg ben...

Ik weet het niet, ik vind het moeilijk.

Ik neig nu naar te zeggen van gewoon weer werken vanaf morgen, ja, ik kan meteen weer beginnen als ik dat wil.
En dan gewoon, voor ik wegga en als ik thuiskom eventjes op deze site.

Ja, ik denk dat ik het zó ga doen.

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 juli 2012, 16:39
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 15:26

[quote=NICKY298]Oke , maar een volwassene kan erg goed alles verbergen.

Ja, en daar kan zo'n volwassen zeker tegen kinderen maar ook tegen anderen volwassenen misbruik van maken.

En zich ooooo zo mooi voor doen.

Ik voel precies aan wat je bedoeld...! Ja, daar kan je leren doorheen te kijken.

Maar kijk op face book en twitter enz , wat er achter hun rug word rond gestrooit

Ja, idd...!

Ik denk dat je groei door gewoon te doen en missers te maken!

Ja, van fouten kan je leren..!

Maar vooral weten tot zo ver en niet verder, Ja, dat denk ik aan te voelen die grens..en wil je meer

dan kan dat altijd nog . Als je maar de tijd neem om er over te denkne

Ja, tijd om over het eea te denken als ik iets neerzet, ja, doe ik altijd, zeker als het nogal niet alledaagse onderwerpen zijn. Ook in gesprekken met mensen denk ik na. en andere keren kan ik ook hebben, dat ik gelijk spontaan uit mijn hart reageer.

Maar van mij mag jij een eigen mening hebben .

Ja, iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Het is eigenlijk ook noodzaak, denk ik, om een mening te hebben, ook in contacten van alledag..

die heb ik ook over de bijbel , en ja wie er gelijk heb daar gaat mij het niet om.

Mij wel, eerlijk gezegd, maar ja, dat is iets anders als dat iemand met andere meningen mijn vriend niet meer zou zijn.

maak ook niet uit.

Vind het heel belangrijk wat je schrijft!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 juli 2012, 15:32
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 16:35

JANS221 schreef:
Ik zou wel graag willen weten wat buiten de geaardheid de andere verschillen zijn tussen homofilie en heterofilie. Komen die verschillen juist niet door het verschil in geaardheid? Je zegt dat de tegenstelling veel dieper en gecompliceerder ligt, zou je dat uit kunnen leggen?

Sluit me volledig bij je aan Jans!!
Wat is er dieper en gecompliceerder?? Gecompliceerd zal het voor sommigen van hen zijn omdat als ze bijbels willen leven ze weten dat ze hun liefde niet kunnen practiseren maar dieper??

Erika die ook haar vraagtekens heeft
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 16:37

LEANNE226 schreef:
Het is hier droog........maar nu waait er vanuit dat rottige westen weer allemaal rotzooi binnen Boze smiley

T'is altijd dat westen dat de rotigheid doorstuurd Boze smiley
En komt het niet daarvandaan dan wel ergens uit brabant Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 16:45

JANS221 schreef:
Ik zou wel graag willen weten wat buiten de geaardheid de andere verschillen zijn tussen homofilie en heterofilie. Komen die verschillen juist niet door het verschil in geaardheid? Je zegt dat de tegenstelling veel dieper en gecompliceerder ligt, zou je dat uit kunnen leggen?

Ik sluit me ook aan bij Jans. Zou je dat uit kunnen leggen?
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 16:53

Misverstand is de meest voorkomende vorm van communicatie!
(Antoine de Saint-Exupéry)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:07

JANS221 schreef:
Misverstand is de meest voorkomende vorm van communicatie!
(Antoine de Saint-Exupéry)

Hele goede en ook waar!

Helaas Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:08

ERIKA129 schreef:
T'is altijd dat westen dat de rotigheid doorstuurd Boze smiley
En komt het niet daarvandaan dan wel ergens uit brabant Clown smiley

zachtjes tikt de regen op mijn zolderraam....

hoor de wind wait dooooooor de boooo-men, hier in huis zelfs waait de wind
Naar boven

Auteur Bericht
JUDE020

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:20

Ook ik herken me hierin! Het is soms best wel een strijd om dat duidelijk te maken en voor jezelf ruimte te creeeren! Er zijn idd weken dat ik meer afspraken aankan en leuk vind en een week dat ik even op mezelf wil zijn. Ik denk dat het voor iedereen geldt en ook goed is om een keer alleen te zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:21

TINK100 schreef:

Ja, ik ga mijn schoen vast zetten! (Straks besluit hij aan het eind van het jaar niet te komen ivm de crisis)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:28

JUDE020 schreef:
Ook ik herken me hierin! Het is soms best wel een strijd om dat duidelijk te maken en voor jezelf ruimte te creeeren! Er zijn idd weken dat ik meer afspraken aankan en leuk vind en een week dat ik even op mezelf wil zijn. Ik denk dat het voor iedereen geldt en ook goed is om een keer alleen te zijn!

Helemaal mee eens! Het kan heel erg goed zijn om regelmatig even heerlijk alleen thuis een goed boek te lezen oid. Knipoog smiley En Rust voor jezelf te creëren.
Ik heb ook gehad dat ik meer afspraken had dat ik eigenlijk aankon en leuk vond. En een week even op mezelf vind ik ook erg fijn!
Alleen zijn is iets anders dan eenzaam zijn. Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 juli 2012, 19:13
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:43

JANS221 schreef:
Ja, ik ga mijn schoen vast zetten! (Straks besluit hij aan het eind van het jaar niet te komen ivm de crisis)

Niet door de crisis hij is van de leg denkt dat het al bijna 5 dec is Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:46

TINK100 schreef:

Tinkje je moet minder eten...dan heb je dat allemaal niet. Je lijkt net wel Anna Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:50

Hai,

Ik heb, dat gevoel dat ik, voor mezelf, teveel hier op CM zit. Úren per dag. Vaak wel drie á vier uur....en dan niet eens alleen het typen maar ook het nadenken nu en dan van hoe ga ik het schrijven enzo.

Nou zit het zo, ik bekijk in principe per maand...en vandaag is mijn laatste dag, óf ik moet even enkele handelingen verrichten.

Kijk, ik werk momenteel niet, ja, vrijwilligerswerk wat ik niet doe, maar toch is dat ook erg belangrijk. Reden die ik daarvoor heb opgegeven was dat ik er even nog niet aan toe was om weer te werken.

Nou is het wel zo, dat hier lekker achter mijn schermpje typen en nadenken enzo, dat dat erg rustgevend werkt voor mij. ja, er was ff een uitzondering maar ja, dat is opgelost, en zelfs daartussen had ik er nog lol in en het is opbouwend vind ik, en het scherpt mijn gedachten.

Maar ja, zo komt er dus niets van werken
Want tis nu zo, het laatste wat ik doe 's avonds laat is hier iets neerzetten en het eerste wat ik doe als ik opsta is ook weer hier kijken.

En ja, ik heb dan het gevoel dat ik weer niet zoveel zelfdiscipline heb uit mezelf, dat ik toch weer ga werken, wat eigenlijk de bedoeling was, en wat mij ook erg goed zal doen.
Dat weet ik dus uit ervaring, en ik ben al enkele keren op het werk geweest de laatste weken en het is gewoon tof, zo met mensen en collega's van gedachten te wisselen.

Nou, nou hebben we het weer nu eventjes niet mee, hier is het al een week bewolkt.

Toen het mooi weer was, ja, het beïnvloed me toch, veel meer zin om uit me huis te gaan, lekker met de fiets naar mijn werk...

Ja, dus wat te doen, vraag ik mezelf af? Zelfdiscipline opbrengen, en doseren, dat schrijven hier?
Of, me 'zelfdiscipline' even een handje helpen door te zorgen dat als ik lees ik niet impulsief kan reageren omdat ik geen lid ben, tijdelijk natuurlijk.

Ja, dan sta ik op 'grijs'. Denken sommigen dat ik weg ben...

Ik weet het niet, ik vind het moeilijk.

Ik neig nu naar te zeggen van gewoon weer werken vanaf morgen, ja, ik kan meteen weer beginnen als ik dat wil.
En dan gewoon, voor ik wegga en als ik thuiskom eventjes op deze site.

Ja, ik denk dat ik het zó ga doen.

time managment...

Dit verhaal hierboven is een voorbeeld. Hoe gaan wij met onze tijd om? Er gaan 24 uur in een dag.

Je kan werk hebben en/of studie. Dan kan je ernaast hobby's hebben. Je kan bezig zijn met je huis op te knappen. Je kan veel achter de pc zitten om bijvoorbeeld te forummen.
Dan kan je familie en vrienden hebben met wie je contact wil onderhouden.
Je kan sporten elke week of elke dag.
Soms kan je moe zijn, dan wil je even Rust. Naar een of ander soap kijken op programma gemist, waar je niet téveel bij na hoeft te denken, oid.

In ieder geval, deze dingen zijn voor iedereen weer anders.

Maar ja, hoe deel je die tijd goed in? Zodat je toch bezig bent met je doelen te verwezenlijken, zonder dat door één bezigheid een andere bezigheid in het gedrang komt?

Zodat je de tijd goed gebruikt, en de tijd geen gebruik maakt van jou.
Zoals bijvoorbeeld bij verveling?

Je tijd op een goede verantwoorde manier indelen, dat wordt time managment genoemd.

Iemand ideeen?

Laterz! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 17 juli 2012, 19:15
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 17:54

http://www.youtube.com/watch?v=aqE-hxcmymY

Geen lied maar wel erg mooi en zeer waardevol!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 18:14

XABIA794 schreef:
Even een update

Als ik naar buiten kijk dan krijg ik wel een beetje een pruillip van het weer
MAAR

niet getreurd
zoals in het verleden, weten er velen dat ik ook veel ruimte en mogelijkheden heb om het feestje gewoon door te laten gaan. We maken er dan gewoon binnen een feestje van.
Even gezellig zoals sommigen onder de CMers nog weten (die hier al geweest zijn.

Wie er allemaal komen frank?
Er zijn zowel exleden van CM die terug van de partij zijn, als enkelen die hier lid zijn.
We zijn al een tijdje bezig om voor vrijgezellen allerlei te organiseren in deze regio, dus daarvan is het grootste deel aanwezig en ook nieuwe mensen die ik nog niet heb ontmoet (ook spannend)

In ieder geval zou ik zeggen
zet alle gedachten van twijfel opzij, en laat je uitdagen om er eens bij te zijn op Lien's place Knipoog smiley
verruim je grenzen

Het probleem is dat ik wel komen maar dat ik totaal geen verstand heb van BBQ. Wat moet ik allemaal meebrengen? Hoe gaat het in zijn werk? Eten we we allemaal tegelijk, zal wel niet kunnen denk ik...ik weet dus echt niets van zo'n evenement. En informatie hier of daar krijgen is al even moeilijk als een goede vrouw vinden...

Er zit mij dus niets anders op dan jullie mooi weer en veel plezier te wensen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 juli 2012, 18:29

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55j, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
-Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4188 4189 4190 4191 4192 4193 4194 ... 6194 Volgende
Pagina 4191 van 6194