Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:08
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is eenvoudig om iets als een teken der tijd te beschouwen. Als ik vanuit mijn achtergrond kijk, zijn de tijden met de daarbij behorende tekenen der tijden wel eens veel duidelijker geweest. Maar het bleek telkens de eindtijd niet aan te kondigen. . Waarom zou dat dan nu wel het geval zijn in een vanuit historisch oogpunt eerder een tijd met minder tekenen. Ik ben het op dit punt wel met Chat eens: Het llijkt een scheiding te geven van wij lekker wel en zij lekker niet. Het lijkt eerder een oproep tot bekering te zijn samen met het aanpraten van veel angst voor het einde der tijden. Dat maakt altijd wel indruk op onzekere mensen. Ik neem wel aan dat die komt maar als God het alleen weet, hoeven we er als mensen niet naar te gaan raden, ook niet met lastig te ibegrijpen bijbelteksten. Ten tijde van de pestepidemie en de Holocaust waren de tekenen er ook en naar mijn idee mogelijk duidelijker. Het is ook een bepaald soort mensen dat zich zo vreselijk met de eindtijd bezighoudt. En of Ouweneel nu een goed christen is of niet, hij mag geen leugens verspreiden om zijn mening kracht bij te zetten. Dan heb je dus geen argumenten genoeg kennelijk. Dat is altijd ongeloofwaardig en dat is Ouweneel dus ook.
Thomas, Alle energie die in angst gaat zitten is niet meer inzetbaar voor de medemens. |
angst door de eindtijd profetieen? Ik zie het anders, god heeft ons profetieen gegeven over de eindtijd in de bijbel,zodat wanneer wij in die moeilijke tijd zitten, denken, god had het ons al voorspeld, en warom voorspelde hij dat,? opdat we weten dat we niet te bang moeten zijn,god het ons alheeft voorspeld zodat we weten dat god nog steeds alles onder controle heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | euh bestaat dat Harald???  |
it must be something BIIIIIG!!
(het broodje gezond van harald was bijna 10 cm dik!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:21
|
|
|
HANNAH810 schreef: | it must be something BIIIIIG!!
(het broodje gezond van harald was bijna 10 cm dik!!) |
En dat paste niet in jou mond???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En dat paste niet in jou mond???  |
Pas als de tomaten er tussen uit zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:27
|
|
|
HARALD940 schreef: | Pas als de tomaten er tussen uit zijn  |
haha, dus t moet nog dikker, harald!! en ZONDER tomato's!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:32
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | euh dan is ikke ehhhh............ te oud  |
achhhh meid, welnee hoor...
(pas 74 idd hihihi, lol ... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | "als de Geest van Hem die Jezus van de doden heeft opgewekt, in u woont, zal Hij die Christus Jezus van de doden heeft doen opstaan, ook uw sterfelijk lichaam eenmaal levend maken door de kracht van zijn Geest, die in u verblijft" (Rom 8,11). |
de tekst klopt, maar let op de chronologie! er staat zal, deze zal heeft nog niet plaats gevonden. (lees mn eerdere antwoord)
evengoed over je andere argument over bidden/spreken met overledenen: lees wat Pieter zegt:
PIETER619 schreef: | (...) Gaan wij contact zoeken met overleden mensen, gaan we het pad op paranormale en occulte zaken. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 22:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tja,hoeveel bermmonumenten duiken er hier en daar op?En waarom gaan mensen steeds naar het kerkhof? Die mensen zoeken iets,een bevestiging,steun of...wie weet wat..... |
of een nagedachtenis zoals je een foto hebt van je overleden ouders of wie dan ook waar naar je eens kijkt en mijmert over hoe het toen was. Je moet er niet te veel achter zoeken. En zeker geen occulte zaken (waarmee ik niet zeg dat jij het bedoelde, Leannen) achter zoeken. Het is een gewoon een gedenken van iets. Zoals heel ons leven is doordrenkt met nagedachtenissen. Zoals op 5 mei gebeurt of 18 september in de buurt van Ede en zo kan je nog vele voorbeelden opnoemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 23:01
|
|
|
BART347 schreef: | achhhh meid, welnee hoor...
(pas 74 idd hihihi, lol ... )  |
Moest je daarvoor eerst op mn profiel kijken Enne
JE ZIT NOG STEEDS OP HET VROUWEN TOPIC
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 23:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Moest je daarvoor eerst op mn profiel kijken Enne
JE ZIT NOG STEEDS OP HET VROUWEN TOPIC  |
ben ik hier nu nog steeds? oh,o...
volgens mij wordt ik hier telkens weer aangesproken om te reageren...
ook nu dus weer..........
hebben de dames onderling nog wel iets om t over vrouwenzaken te hebben? of zijn t telkens zaken waarbij op mannelijke interventie wordt ingegaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 23:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | of een nagedachtenis zoals je een foto hebt van je overleden ouders of wie dan ook waar naar je eens kijkt en mijmert over hoe het toen was. Je moet er niet te veel achter zoeken. En zeker geen occulte zaken (waarmee ik niet zeg dat jij het bedoelde, Leannen) achter zoeken. Het is een gewoon een gedenken van iets. Zoals heel ons leven is doordrenkt met nagedachtenissen. Zoals op 5 mei gebeurt of 18 september in de buurt van Ede en zo kan je nog vele voorbeelden opnoemen. |
op deze manier haal je wel heel verschillende zaken aan, waarop de antwoorden dus ook verschillen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 23:16
|
|
|
BART347 schreef: | ben ik hier nu nog steeds? oh,o...
volgens mij wordt ik hier telkens weer aangesproken om te reageren...
ook nu dus weer..........
hebben de dames onderling nog wel iets om t over vrouwenzaken te hebben? of zijn t telkens zaken waarbij op mannelijke interventie wordt ingegaan?  |
Aan de weinige reacties te zien zijn wij probleemloos maar blijkbaar voel jij toch ergens een gemis........wil je er over praten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 23:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Aan de weinige reacties te zien zijn wij probleemloos maar blijkbaar voel jij toch ergens een gemis........wil je er over praten?  |
Aha...was mijn gedachte ook...beetje aandacht???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: woensdag 18 juli 2012, 23:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Aan de weinige reacties te zien zijn wij probleemloos maar blijkbaar voel jij toch ergens een gemis........wil je er over praten?  |
wij (vrouwen) probleemloos? welke doorbraak heb ik nu weer gemist?
en wil ik er over praten: hoe kan ik er op deze manier mee stoppen? (en met dichtgeplakte mond kan ik nog steeds typen... probleem niet opgelost...)
.
Laatst aangepast door
|
BART347
|
op donderdag 19 juli 2012, 02:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 00:43
|
|
|
De zorgen in Gods hand geven,lukt soms ook wel. maar om ze ook bij HEM te laten is vaak moeilijker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:06
|
|
|
WILLEM618 schreef: | De bereidheid van mensen is niet zo groot, als je het mij vraagt. Alles overgeven en in geloof en vertrouwen leven, is in alles afzien van eigen kunnen. HET IS VOLBRACHT, betekend ook, dat er niets van ons bij hoeft, maar ook niet bij kan. En dat Abraham slaagde, was niet het opofferen van zijn kind, maar van zijn eeuwig leven. Izak was zijn kind, waaruit de Heere Jezus geboren moest worden. Dat offerde hij op. En die vraag lijkt toch bijhoorlijk onmogelijk, lijkt mij. Zit je 20 jaar te wachten op de uitvoering van een belofte van God, en vervolgens mag je die belofte gaan offeren. En niet Abraham slaagde, maar God die dat geloof in hem gegeven had. En in dat vertrouwen, dan is het leven nooit hulpeloos. Maar ik kan niet zeggen dat het altijd een feestje is. Toen David gezalft was tot koning over Israël, toen moest hij vluchten. Was dat altijd een feest? Toen hij zei "David nu zeide in zijn hart: Nu zal ik een der dagen door sauls hand omkomen (Sam 27:1)". En later, toen hij op de vlucht was voor zijn eigen zoon? En heel het boek Job is een opeenvolging van onmogelijkheden. Toen job op de ashoop zal, zal hij echt niet hebben geroepen dat het een feestje was. Maar wel is waar, dat het soms uitzichtloos kan lijken, het is nooit hopeloos. Maar dat is niet omdat het om Abraham, David, of Job ging, maar omdat God zelf zorgt dat Zijn werk door gaat. Hij gaf geloof, en dan kan je alles hebben, omdat Hij het heeft gedaan. HET IS VOLBRACHT, dat is het enige wat teld. Maar onze ogen zijn niet altijd zo groot dat we dat zien, maar als God Zijn Geest zend, DE TROOSTER, dan is het wel een uitzien naar dat feest, wat niet in dit leven werkelijkheid word, maar na dit leven.
Van wie veel gegeven is, zal veel geëist worden. Rijken zijn er, de Bijbel staat er ook vol mee, en geloof ook, dat als God voorspoed geeft, dat rijkdom ook een zegen is. Maar ook een verantwoording. Maar voor zowel rijkdom als voor armoede geld, dat het wel een verleiding is. spreuken 30: 8-9: armoede of rijkdom geef mij niet; voed mij met het brood mijns bescheiden deels; Opdat ik, zat zijnde, U dan niet verloochene, en zegge: Wie is de Heere? of dat ik, verarmd zijnde, dan niet stele, en den Naam mijns Gods aantaste. Ik denk dat alles, waarin we niet zien op God, maar ons hart er op zetten, ons van God afhoud. Maar geeft ons God geloof, dan is het goed wat God doet. |
mooi..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik denk niet dat je mij bedoelt, maar ik sta ook geen chat toe, simpel vanwege het feit dat het chatten mij te snel gaat en ik er geen lol van in zie.
Daarnaast moeten we ons ook ff realiseren dat de blokkeerknop vlak naast de camoufleerknop zit en dat het blokkeren ook wel eens per ongeluk kan gebeuren. Dit is mij nl ook wel eens overkomen  |
Ik heb de 'chat' functie ook uitgeschakeld, gaat me ook veels te snel.
Ik wil kunnen denken en zeker als ik iemand alleen van wat postings ken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:19
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mm ik heb tot nu toe nog niemand geblokkeerd, maar ik vind het wel vreemd als iemand een chat met je begint en dan niet verder komt dan hallo en verder niks. Dan weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken. |
het zou zomaar mogelijk kunnen zijn dat die persoon tegen vijf mensen tegelijk HALLO roept, en iemand eerder reageerde dan jij deed...........
dus ja......dan is de nood tot een babbeltje al gelenigd, en ben je ietwat overbodig..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:27
|
|
|
Petra: stond met grote letters, muziek van de duivel..
Ik weet nog wel al die foldertjes: homofielie in het licht van de bijbel astrologie in het licht van de bijbel, Popmuziek in het licht van de bijbel samenwonen in het licht van de bijbel Israel in het licht van de bijbel sprookjes in het licht van de bijbel
Etc.
En er zaten achteraf ook wel dingen tussen die waar waren, maar achteraf gezien ook een hoop onzin. Vind ik en denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:30
|
|
|
LADY530 schreef: | Ik ben niet overgevoelig nee, eerder beschik ik over genoeg levenservaring om in te schatten of iets onterecht mij is overkomen. Mij dus blokkeren omdat ik niet snel genoeg reageerde en ik volgens die persoon wel online was maar hij niet snapt waarom ik hem dan geen berichtje stuur terwijl ik dat niet kon omdat het proefabonnement het gewoonweg niet toeliet. Dat heeft niets met overgevoelig zijn te maken....eerder met ONMACHT.
BTW ik vind het trouwens maar heel vreemd dat de chatknop zo snel misbruikt wordt op een datingsite als deze! en dat er mensen zijn die niet eens het fatsoen hebben om van te voren te vragen of je wil chatten of niet maar gewoon meteen maar een verzoek doen. |
hoe zou je het je dan voorstellen dat iemand het aan zou pakken wanneer hij/zij een praatje via de chat met je zou willen voeren, lady?
ik begrijp je punt namelijk niet helemaal, denk ik........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:43
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is eenvoudig om iets als een teken der tijd te beschouwen. Als ik vanuit mijn achtergrond kijk, zijn de tijden met de daarbij behorende tekenen der tijden wel eens veel duidelijker geweest. Maar het bleek telkens de eindtijd niet aan te kondigen. . Waarom zou dat dan nu wel het geval zijn in een vanuit historisch oogpunt eerder een tijd met minder tekenen. Ik ben het op dit punt wel met Chat eens: Het llijkt een scheiding te geven van wij lekker wel en zij lekker niet. Het lijkt eerder een oproep tot bekering te zijn samen met het aanpraten van veel angst voor het einde der tijden. Dat maakt altijd wel indruk op onzekere mensen. Ik neem wel aan dat die komt maar als God het alleen weet, hoeven we er als mensen niet naar te gaan raden, ook niet met lastig te ibegrijpen bijbelteksten. Ten tijde van de pestepidemie en de Holocaust waren de tekenen er ook en naar mijn idee mogelijk duidelijker. Het is ook een bepaald soort mensen dat zich zo vreselijk met de eindtijd bezighoudt. En of Ouweneel nu een goed christen is of niet, hij mag geen leugens verspreiden om zijn mening kracht bij te zetten. Dan heb je dus geen argumenten genoeg kennelijk. Dat is altijd ongeloofwaardig en dat is Ouweneel dus ook.
Thomas, Alle energie die in angst gaat zitten is niet meer inzetbaar voor de medemens. |
Quote: | En of Ouweneel nu een goed christen is of niet, hij mag geen leugens verspreiden om zijn mening kracht bij te zetten. Dan heb je dus geen argumenten genoeg kennelijk. Dat is altijd ongeloofwaardig en dat is Ouweneel dus ook. |
Als iemand leugens verspreid is tie geen christen
Die bijbeltekst: "en de leugen is in hem niet" zoiets, zal 'm later ff opzoeken.
1 Joh 2 26 Dit heb ik u geschreven over hen, die u misleiden. 27 En wat u betreft, de zalving, die gij van Hem ontvangen hebt, blijft op u, en gij hebt niet van node, dat iemand u lere; maar, gelijk zijn zalving u leert over alle dingen, en waarachtig is en geen leugen, blijft in Hem, gelijk zij u geleerd heeft.
Bijbelteksten in het NT waaruit blijkt dat liegen niet kan...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 19 juli 2012, 17:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:48
|
|
|
Psalm 40 vers 5
Welzalig de man, die de HERE tot zijn vertrouwen heeft gesteld, die zich niet wendt tot de hovaardigen, noch tot hen die naar leugen afdwalen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:52
|
|
|
Zij(De Liefde) is niet blijde over ongerechtigheid, maar zij is blijde met de waarheid.
1 Kor 13 vers 6
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 01:56
|
|
|
54 Jezus antwoordde: Als Ik Mijzelf eer, betekent mijn eer niets; mijn Vader is het, die Mij eert, van wie gij zegt: Hij is onze God, 55 en gij kent Hem niet, maar Ik ken Hem. En indien Ik zeide: Ik ken Hem niet, dan zou Ik u gelijk zijn, een leugenaar; doch Ik ken Hem en zijn woord bewaar Ik.
Joh 8 vers 54,55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 02:36
|
|
|
Wie?? waarom?? met welk doel is / heeft achter mijn naam ov verwijderd?????
Ik verdacht de man met de er van maar als ik goed terug lees is dat niet zo!!!
Er moeten nog even eenp aar dingen duidelijk uitgelgd en uitgesproken op de pn denk ik
Zo de toon is gezet haha
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op donderdag 19 juli 2012, 02:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 02:56
|
|
|
YES356 schreef: | Sorry CHAT, Ik snap hier geen snars van deze reactie!!!???
Helemaal niet met betrekking tot het stukje dat ik schrijf of het verband er tussen.
De vragen lijken me zeer reëel en concreet toch?
Mogelijk komt dat doordat ik aannam dat je wel zou begrijpen dat de vragen die ik stel. Hoofdzakelijk direct aan jou gesteld waren / zijn.
Het gaat nl. over meningen en uitlatingen die jij doet over wat jij vind en denkt ,op basis van de bijbel, wat God er van denkt over dit onderwerp
Die citeer ik namelijk en daar rijzen mijn vragen
Dus moet ik misschien duidelijker zijn. Wat vind jij daarvan chat?
Nu snap je misschien mijn afsluitende woorden onder dat stuk ook beter nl : "yes (die best veel vragen heeft, lang overal geen antwoord op heeft. Die ze wel graag zou willen hebben.") van jou dus!
Yes
(die niet in sprookjes geloofd en al een flink poosje persoonlijk in the real World van christenen met homoseksuele gevoelens/geaardheid mee hobbel . En de realiteit ziet,hoort en de worstelingen mee maak van die mens(en) |
Deze heb ik en aantal dagen geleden geplaatst CHAT
En heb er geen reactie op gelezen hier! Dat vind ik best jammer!!!
Niet alleen voor me zelf naar zeker voor de mensen die waar van ik weet die met deze gevoelens en vragen worstelen. En dit topic erg waardevol /leerzaam vinden om te lezen wat andere christenen denken en vinden.
Daar mee zodoende er hun voordeel mee te doen. Omdat dit in hun omgeving vaak niet of nauwelijks bespreekbaar is /kan zijn! .Of dat diegenen er niet over durven te beginnen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 04:46
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV) Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 06:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar,regio 070
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb heide115 45jaar,regio 070 (ov)
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... ..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 06:44
|
|
|
Van wie is het?
Er leefde ooit een wijze nederige vrouw. Regelmatig kwamen er jongeren bij haar om gezellig bij elkaar te zijn. Op een dag kwam een hoogmoedige jongere bij het huis van de vrouw aan. Hij was vast besloten de eerste te zijn die de vrouw met woorden kon verslaan. Behalve sterk, was de jongere ook sluw en wist hij iedere zwakheid van zijn tegenstander uit te buiten. Hij had de gewoonte om te wachten tot die als eerste in de aanval zou gaan om te zien waar haar zwakheden lagen en sloeg dan met genadeloze kracht en snelheid toe. Niemand had het in een gevecht lang tegen hem uitgehouden. Tegen het advies van zijn vrienden in accepteerde de vrouw datook hij in hun midden was. Toen de jongere een meningsverschil kreeg met de vrouw, begon de jongere de vrouw uit te schelden en grove beledigingen naar haar hoofd te slingeren. Hij begon ook letterlijk met spullen te gooien en spuugde haar verschillende keren in het gezicht. Urenlang bleef hij zo doorrazen. Maar de vrouw reageerde niet. Kalm en bewegingsloos liet zij de storm over zich heen gaan. Toen de jongere zichzelf tenslotte had uitgeput, gaf hij het op. Beschaamd draaide hij zich om en stapte het huis uit. Ontdaan en teleurgesteld over het feit dat zij zich in het openbaar zo vreselijk had laten beledigen en vernederen, kwamen de andere jongere om de vrouw heen staan en vroegen haar: 'Hoe kon u dat nu over u heen laten gaan? Zoiets vernederends! Waarom hebt u dat allemaal over uzelf laten zeggen?' De vrouw zweeg eerst een tijdje, ondertussen elke jongere diep in de ogen kijkend. Toen antwoordde zei: 'Als iemand je iets wil geven, maar je neemt het niet aan, VAN WIE IS HET DAN?'..
Laatst aangepast door
|
DJES101
|
op vrijdag 20 juli 2012, 08:09
|
|
Naar boven |
|
|
|
|