ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4217 4218 4219 4220 4221 4222 4223 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:49

Hannah, ik geef weer iemand op (niet van CM), weer 10 bonuspunten! Lachende smiley met blinkend witte tanden En OV met een partytent van 6x3 m. (als hij compleet is).

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL)
Erika129, 37 jaar, regio 0318
willemien943, 45 jaar, regio 010
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Jol252 49 jaar, regio 071
djes101 43jaar, regio 070
Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color]
flower753, 49 jaar, regio 030

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio 0180
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar, regio 050
Willem618, 43 jaar, regio 344 (4 kinderen ov)
Bram548, 48 jaar, regio 0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB)
Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV)
Ludovis278, 55 jaar, regio 0184
Ronald047, 48 jaar, regio 010
Crossroad317, (ov)
heide115, 45 jaar,regio 070 (ov)
anton834, 36 jaar, regio 033
valveman463, 47 jaar, regio 078
Johan 37 jaar, regio 0418

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
- Leo in samenwerking met Leonard
- Johan OV.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
- Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen)
- flower753
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
- Jans221
.....
.....
.....

Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 24 juli 2012, 21:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SYBREN542

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:55

beste mensen

we willen met een groep gaan bowlen en daarna lekker uit eten
het gaat allemaal gebeuren in dordrecht
wie heeft er zin om mee te gaan
en er een super leuke gezellig avond van te maken
nieuwe mensen leren kennen maar ook veel lol hebben
een datum moeten we even uit komen maar zal vast lukken
ik heb er heel veel zin in hoop jullie ook
ik kijk er naar uit
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:04

HAHAHA om je te bescheuren... ze staan gelijk op hun achterste poten. en maar suggereren met hun wet... dat je als vrije gelijk weer dat zware juk moet aantrekken.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:07

TALLGUY817 schreef:
HAHAHA om je te bescheuren... ze staan gelijk op hun achterste poten. en maar suggereren met hun wet... dat je als vrije gelijk weer dat zware juk moet aantrekken.

achterste poten
bulten
veel onderhoud (in welke tijd leef jij)
en God die zo stressig werd van "die wezens" ...

joh wat is jouw probleem?
Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:18

CHATULIEM619 schreef:
Dat laatste is wel gebeurd hoor, niet vaak, maar het is wel gebeurd....

De vraag of het kenmerkend is voor deze tijd, vind ik eigenlijk heel vreemd, want waar staat in de bijbel dat dit een kenmerk zou moeten zijn voor deze tijd. En wat bedoel je eigenlijk met deze tijd? Als die tijd begonnen is met de uitstorting van de Heilige Geest, dan zeg ik voluit ja. Genezingen horen bij het werk van de Heilige Geest en die is tegenwoordig ook werkzaam. Het kenmerkende van deze tijd is echter, dat we er precies tussen in zitten. Tussen de kruisiging en de tweede komst van Jezus. In deze tussenperiode merken we dat we nog steeds in een gebroken wereld zitten, met ziekte zonde en dood. Aan de ander kant laat de Geest zien, hoe het in het nieuwe koninkrijk zal zijn, waar geen ziekte zonde en dood meer is. In mijn ogen is genezing dus een getuigenis, naar wat ons te wachten staat...

klopt allemaal wat hier staat.

was het niet koning saul? ooit gezalfd door god, maar de relatie met god verloren door trots en hoogmoed, zich later afzette tegen david, gezalfd door god, een man gods, die trouwens zoals ieder mens zijn fouten ook had en afdwaalde en weer terug bij god kwam vol berouw van zijn zonde,
ooit had god saul gezald, plannen met hem denk ik en later is saul vol jaloezie en tegenwerking naar david toe.
wauw als saul des tijds internet had gehad,een site zoals goedgelovig bv, wat had die daar van zich afgeschreven denk ik. of andere mensen in die tijd,wat een schandaal was het david die de vrouw van zijn vriend eigen maakte,zijn vriend de dood in joeg.Zou je zoiets als voorganger doen, eh word je afgemaakt op internet denk ik, helemaal door goed gelovig, 1 scheet laten, of iemand uit je gemeente laat een scheet en goed gelovig springt er boven op.
ergens moet er een soort spinnenweb om saul zijn heen geweven, beginnend met sauls zwakke plekken, en van daar uit via saul proberende gods gezalfde david tegen tewerken.

de tegenstander kent zo goed onze zwakke plekken en ja het lukt hem soms omeen spinnenweb omons heen te bouwen, vor we het weten, zijn we steeds meer van god verwijderd, zitten we vast in een negatief web, verspreiden negativiteit om ons heen, of vul maar in...

gelukkig is god groter en machtiger dan we denken en laat hij ons niet los en ik hoop dat de verbitterden onder ons die teleurgesteld zijn in andere cristenen(die ook maar mensjes zijn en wel es fouten maken of afdwalen) niet wegzakken daardoor van god, in hun verbittering en teleurstelling, kunnen vergeven en ze god mogen vinden zoals ik ook god heb gevonden na een lange tijd van afdwaling.

ha ha misschien begrijpen jullie niet wat ik bedoel, verwoord ik het verkeerd, maar plaats het toch maar, cristianmatch heeft nog steeds niet me abbo opgezegd en wel ditmoest me effe van het hart.
godszegen toegewenst, ook voorjou shanita, waar ik al effe mee in onenigheid ben door verschillende meningen, me storend aan de negatieve linken en zo die je schrijft. dat god jemag zegenen en je wijsheid mag geven en je wonden mag helen die gemaakt zijn door sommigge cristenen.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:22

JOL252 schreef:
achterste poten
bulten
veel onderhoud (in welke tijd leef jij)
en God die zo stressig werd van "die wezens" ...

joh wat is jouw probleem?
Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley

Jij zegt ikke dacht!! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:23

Gewend aan hun mannen die zich onderwerpen aan wat vrouw heet... en nimmer ooit meegemaakt dat ze tegengas krijgen.
Eigenlijk is het niet vreemd dat de meeste gevangenissen geen tralies hebben, en ik dit een bevestiging van boven dat een man als een vrouw zich maar beter op Gods Woord richt en wat probeert op te steken. Want het mag zo heten dat dit leven een ademtocht is, maar dat de vrouwen die hier in dit mannentopic bevinden er alles aan doen om het hun partner zo onmogelijk maken dat het niet vreemd is dat ze een pakkie sigaretten halen en vervolgens nooit meer terugkomen. Gelukkig, weet ik ook vrouwen die wél humor hebben! En met name niet religieus zijn.

Was het niet de vrouw die stronteigenwijs was en van de vrucht at, dat haar man ervan at, was omdat hij de schuld ervan op zich nam, omdat er op dat moment geen andere vrouwen aanwezig waren waar hij aan de zwier mee kon gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN303

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:25

Net als gisteren....Spijkerstad Harlingen!
En dat zal de komende dagen nog wel blijven, want we zitten er nog tot en met donderdag!
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:27

Ik laat nu de mannen aan het woord.. want vrouwen.. ach vrouwen.. die mieren alleen maar, althans die hier lopen te mieren. De rest hoor je niet.. die hebben tenminste humor!
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:30

CHATULIEM619 schreef:
Uiteraard een logische reactie op dat vrouwentopic, maar daar zijn we toch te goed voor? Wij mannen hebben toch niet nodig om te laten zien dat we zo bijzonder zijn? In de kerk heb je vrouwenkringen, heb je wel eens van mannenkringen gehoord?
Wel heb ik eens van een mannenavond gehoord, maar dat leek me ook niks toe. Geen voetbal geen chips geen bier, en dat noemen ze dan een mannenavond...
Nee dat weet ik, maar het is nu eenmaal leuk om een wettische wicht op de kast te jagen.

Ik heb wel eens een mannenochtend bijgewoond, net zo oersaai als jouw mannenavond. Ik pak nog een half litertje, cheers.
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:33

Religieuze machtswellustelingen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:34

TALLGUY817 schreef:
Gewend aan hun mannen die zich onderwerpen aan wat vrouw heet... en nimmer ooit meegemaakt dat ze tegengas krijgen.
Eigenlijk is het niet vreemd dat de meeste gevangenissen geen tralies hebben, en ik dit een bevestiging van boven dat een man als een vrouw zich maar beter op Gods Woord richt en wat probeert op te steken. Want het mag zo heten dat dit leven een ademtocht is, maar dat de vrouwen die hier in dit mannentopic bevinden er alles aan doen om het hun partner zo onmogelijk maken dat het niet vreemd is dat ze een pakkie sigaretten halen en vervolgens nooit meer terugkomen. Gelukkig, weet ik ook vrouwen die wél humor hebben! En met name niet religieus zijn.

Was het niet de vrouw die stronteigenwijs was en van de vrucht at, dat haar man ervan at, was omdat hij de schuld ervan op zich nam, omdat er op dat moment geen andere vrouwen aanwezig waren waar hij aan de zwier mee kon gaan.

ALs jij zoals je op je profiel zegt zo in God gelooft, hoe kom je dan op het idee dat e vrouw strondeigenwijs was en van de verboden vrucht at daardoor???
Kan hier idd geen humor in zien want een ieder die het scheppingsverhaal kent weet dat de DUIVEL de vrouw verleidde!!!!

Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 24 juli 2012, 22:57
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:35

ERIKA129 schreef:
ALs jij zoals je op je profiel zegt zo in Gid gelooft, hoe kom je dan op het idee dat e vrouw strondeigenwijs was en van de verboden vrucht at daardoor???
Kan hier idd geen humor in zien want een ieder die het scheppingsverhaal kent weet dat de DUIVEL de vrouw verleidde!!!!

yep... en de man die vervolgens zijn verantwoording niet op zich nam..
zo en nu ben ik hier klaar. Kotsende smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 24 juli 2012, 22:36
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:37

JOL252 schreef:
yep... en de man die vervolgens zijn verantwoording niet op zich nam..
zo en nu ben ik hier klaar. Kotsende smiley

Idd sluit me aan bij je!!!
Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:38

Tóch maar liever een kind
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:40

Cursus Efficiënt Bidden
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:42

MARISKA601 schreef:
"Tongentaal"
in deze tijd, een Bijbelse gave of toch niet?
Over tongen en andere 'tekenen der apostelen' in het licht van de Bijbel

Spreken in tongen
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:49

Hoihoi tallguy;)
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:51

Treffend mannen.. dat zodra je je mond opendoet in het forum van vrouwen dat ze gelijk reageren dat je moet moven.
Maar zie eens de bezitterigheid van sommige vrouwen. Ware het niet dat er ook nog een slag andere vrouwen bestaan, zou je toch terstond homo worden. ik zou me wel meer dan twee keer bedenken eer ik mijn loonzakje aan deze vrouwen zou overhandigen. In dat opzicht is het maar goed voor dat er meisjes op de wallen zijn waar je een zakelijke overeenkomst mee sluit, en nadien geen nachtmerries van krijgt om niet te spreken van zware depressies en andere psychische nood omdat je in hun kooi zit en dar er geen uitweg meer is. Van een publieke dame vernam ik dat het zo duur niet hoeft te zijn, voor 40 euri.. en dan heb je echt geen spook.
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:52

HEIDE115 schreef:
Hoihoi tallguy;)
Ha Heide115... kom er gezellig bij!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:52

QSJE546 schreef:
hihihi hoe onthoud jij ze joh...ik vergeet de leuke altijd

simpel:

niet...

ik bedenk ze gewoon Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:53

ERIKA129 schreef:
ALs jij zoals je op je profiel zegt zo in Gid gelooft, hoe kom je dan op het idee dat e vrouw stronTeigenwijs was en van de verboden vrucht at daardoor???
Allemaal uitvluchten.. daar trap ik niet in!!

Laatst aangepast door
TALLGUY817
op dinsdag 24 juli 2012, 22:54
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:54

Geniet jij ook zo van die Rondemissen bij Tour du Jour? Ik blijf ervoor op hoor...Het is zomerweer, veel kijkplezier gewenst.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 24 juli 2012, 22:55
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:55

zwaaizwaai hoi tallie..;)
wat ben jij snel gewend hier;)

Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 24 juli 2012, 22:56
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:57

CHATULIEM619 schreef:
Geniet jij ook zo van die Rondemissen bij Tour du Jour? Ik blijf ervoor op hoor...Het is zpmerweer, veel kijkplezier gewenst.
Ik heb geen tv... ik heb er wel 1 maar die is al bijna een jaar niet meer aan geweest. Qua sport e.d. is alleen Australian Football leuk, maar dat zie je niet zoveel. Ik download torrents daar heb ik meer aan.
Naar boven

Auteur Bericht
TALLGUY817

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:58

HEIDE115 schreef:
zwaaizwaai hoi tallie..;)
wat ben jij snel gewend hier;)
Ik zit al sinds 1989 op internet dus ben wel wat gewend.
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:58

ik weet nu waarom de titel "Alleen voor MANNEN" is...

het was meteen al een antivrouwen topic. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:59

TALLGUY817 schreef:

maar wat heb je ervan geleerd?

(beetje vrouwenachtige opmerking, maar t is toch een goeie) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 22:59

BART347 schreef:
ik weet nu waarom de titel "Alleen voor MANNEN" is...

het was meteen al een antivrouwen topic. Smiley met dichtgeplakte mond

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 23:03

TALLGUY817 schreef:

ja dat zag ik gelijk in je berichten terug..veel ervaring heb je zeg;)

Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 24 juli 2012, 23:06
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4217 4218 4219 4220 4221 4222 4223 ... 6194 Volgende
Pagina 4220 van 6194