Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:52
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Stop maar met die flauwekul, het gaat hier niet om wat of ik tegen Bart heb gezegd, het gaat hier om jullie afkeer van het Woord van God, en omdat ik jullie dat als een spiegel voorhoudt begeven jullie je op een weg die mij eer toe betoont, omdat ze met de profeten eender hebben gedaan.
Ik ben van mening dat als kruisigingen nu toelaatbaar zouden zijn, dat jullie de Here Jezus als Hij nu nogmaals datgene doende, waar ik een afdruk van ben, zou doen, dat jullie Hem niet met vier of zes nagels aan het vloekhout slaan, maar dat je een spijkertacker hanteert, waardoor het voor Jozef van Arimathea alleen nog mogelijk is om het vlees van tussen de spijkers weg te krabben met zijn nagels en daar meer als drie dagen over zou doen, zodat de opstandingsdag niet op de derde maar mogelijk op de vijfde zou zijn. Niet dat dit zo bezwaarlijk zou zijn, want het was immers ook de vijfde steen waar Goliath mee geveld werd. maar daar snappen reli's niks van! Ik wens jullie bijna smalend de Grote verdrukking toe.
Jaja.. ook religieuze mensen worden door God gebruikt, namelijk om Zijn rechtvaardigheid in te bewijzen! |
Wie zich zelf verhoogd zal vernederd worden en antwoord de zot niet naar zijne dwaasheden is het beste wat men hier kan doen.
TALLGUY817, totaal onbekend met de naasteliefde welke Christus ons heeft voorgeleefd en met Bijbelteksten menen dat hij in zijn gelijk staat, is dus de Bijbel misbruiken, niet wetend hoe en wat Jezus allemaal voor verrassingen voor velen in petto heeft omdat Zijn liefde veel meer overwint dan wij kunnen beseffen.
Discussies, moet kunnen ook al wordt men het niet eens, maar blijf dus in naasteliefde elkaar met respect behandelen, komen we een heel eind verder mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | We zullen nooit weten wat er gebeurd was, maar als hij zich geaccepteerd gevoeld had, zou hij prompt anders reageren. |
hij schreef dat hij vaker op deze site was geweest als proeflid. maar iemand gaat onbeschoft met mensen om en kan er niet tegen dat hij dan niet word geaccepteert? begrijp je nu wel iets meer jouw denken, ook alblijft mijn mening anders, maar daar ben ik dan ook een zuurpruim voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 00:13
|
|
|
BART347 schreef: | Dit vraag ik me af vandaag..- hoe zou t nu met Hans V gaan? |
Waarom doen we dit....???
Het is voorbij en over!!! Probeer het te vergeten... Is dit wel eerlijk??? Ben je echt nieuwsgierig hoe het met hem is???
Niet meer doen....beter van niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 00:16
|
|
|
PIETER619 schreef: | Wie zich zelf verhoogd zal vernederd worden en antwoord de zot niet naar zijne dwaasheden is het beste wat men hier kan doen.
TALLGUY817, totaal onbekend met de naasteliefde welke Christus ons heeft voorgeleefd en met Bijbelteksten menen dat hij in zijn gelijk staat, is dus de Bijbel misbruiken, niet wetend hoe en wat Jezus allemaal voor verrassingen voor velen in petto heeft omdat Zijn liefde veel meer overwint dan wij kunnen beseffen.
Discussies, moet kunnen ook al wordt men het niet eens, maar blijf dus in naasteliefde elkaar met respect behandelen, komen we een heel eind verder mee. |
nou Pieter voor Hans hoef je t niet meer te schrijven, hij is er al uit geknikkert door CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 00:23
|
|
|
BART347 schreef: | nou Pieter voor Hans hoef je t niet meer te schrijven, hij is er al uit geknikkert door CM | Ik vind het ronduit schandalig om hier echte namen te gebruiken. Ook hij mag van bescherming van de dating site genieten, en dat geldt nog steeds nu hij weg is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 00:35
|
|
|
Maakt niet uit of hij er wel of niet is...laat het rusten!!! heeft toch geen zin meer om hier verder over te praten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 00:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waarom doen we dit....???
Het is voorbij en over!!! Probeer het te vergeten... Is dit wel eerlijk??? Ben je echt nieuwsgierig hoe het met hem is???
Niet meer doen....beter van niet... |
ik begrijp je reactie, maar ook hij is gewoon een mens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 00:56
|
|
|
BART347 schreef: | ik begrijp je reactie, maar ook hij is gewoon een mens. |
Ja maar hij is er niet meer....laat het dan zo!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX004
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 00:59
|
|
|
Mijn kind, Je kent Mij misschien niet, maar Ik ken je door en door (Psalm 139 vers 1) Ik weet het wanneer je zit en wanneer je weer opstaat (Psalm 139 vers 2) Alles wat je doet is bij Mij bekend (Psalm 139 vers 3) Want je bent gemaakt naar mijn evenbeeld (Genesis 1 vers 27) Voordat je verwekt werd, kende Ik je al (Jeremia 1 vers 5) Je bent geen vergissing (Psalm 139 vers 15) Ik heb je prachtig gemaakt (Psalm 139 vers 14) Ik heb je gemaakt in de buik van je moeder (Psalm 139 vers 13) Mijn verlangen is om je te overladen met mijn liefde (1 Johannes 3 vers 1) Ik geef je veel meer dan een aardse vader zou kunnen (Matteüs 7 vers 11) Want Ik ben de perfecte Vader (Matteüs 5 vers 48) Ik geef je wat je nodig hebt (Matteüs 6 vers 31-33) Ik denk oneindig veel aan je (Psalm 139 vers 17-18) Ik zal niet stoppen met het goede voor je te doen (Jeremia 32 vers 40) Want je bent mijn kostbare bezit (Exodus 19 vers 5) Als je Mij met je hele hart zoekt, zal je Mij vinden (Deuteronomium 4 vers 29) Ik ben de Vader die je troost in al je verdriet (2 Korintiërs 1 vers 3-4) Als je terneergeslagen bent, ben Ik dicht bij je (Psalm 34 vers 19) Zoals een herder een lam draagt, zo heb Ik jou gedragen (Jesaja 40 vers 11) Ik ben je Vader en Ik hou net zoveel van jou als van mijn Zoon, Jezus (Johannes 17 vers 23) Hij kwam om te laten zien dat Ik aan jouw kant sta en niet tegenover je (Romeinen 8 vs 31) En je te vertellen dat Ik niet meer naar je zonden kijk (2 Korintiërs 5 vers 18-19) Ik gaf alles op waar Ik van hield, zodat Ik misschien jouw liefde zou winnen (Romeinen 8 vers 31-32) Jezus stierf zodat wij weer bij elkaar kunnen komen (2 Korintiërs 5 vers 18-19) Als je Jezus verwelkomt, ontvang je Mij ook (1 Johannes 2 vers 23) Kom thuis en Ik geef het grootste feest dat je ooit beleefd hebt (Lucas 15 vers 7) Mijn vraag is: Wil je mijn kind zijn? (Johannes 1 vers 12-13) Ik wacht op je… (Lucas 15 vers 11-32)
Je Vader.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 01:43
|
|
|
Ik kende deze....maar nog steeds mooi om weer te lezen....
Het doet me weer denken aan onze zoon...die helaas niet mocht leven...
Bij de zoon die daarna werd geboren...realiseerde we ons...hoe mooi en tevens onwerkelijk het was...dat dit kind WEL leefde....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX004
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 01:50
|
|
|
Fijn om te lezen dat je hem nog dicht bij je draagt, ook al mocht hij niet leven. Ik ben er van overtuigd dat hij opgegroeid zou zijn onder moeders liefdevolle vleugels. Nu heeft hij een andere Heerlijke plek. Bij Hem die alle wonden heelt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 02:50
|
|
|
Dit vroeg een kind zich af (onder de 10jaar) na het lezen van een stukje uit de bijbel,
“zouden Adam en Eva een navel hebben gehad”?
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op vrijdag 27 juli 2012, 02:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 03:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben een beetje verbaasd dat dit soort discussies blijkbaar niet meer mogen???? Je mag hier de vervelendste dingen over mensen zeggen maar als er aan een leider gekomen wordt en men vraagtekens zet bij de leer wordt er gezucht en geklaagd...
Misschien moet het forum dan alleen maar gaan over wat je gedaan hebt die dag en hoe het weer was? Als een discussie al als te zwaar gevonden wordt?
En....je bent niet verplicht topics te lezen dat is ook zo prettig van CM........ |
Helemaal met je eens Willemijn, alle kranten schrijven erover, alle christelijke bladen en toch als je zelf ook die mening bent toegedaan uit ervaring, ja, dan gaat men zo lopen doen.
Ik weet/voel ineens weer waarom ik niet meer in die id@#$% groepen kom.
En dan krijg je van die achterlijke reacties zolas 'zucht', 'gaap' en 'kots'. Dan denk ik van nogal logisch dat deze domheid wordt beïnvloed door dat soort sluwe gasten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 04:00
|
|
|
BERT168 schreef: | stop nou maar mensen ,met reageren op Shanita, want die is hier heel gedreven in,zo blijkt wel intussen.
gewoon Shanita aan het woord laten en niet weer reageren,dan houdt ze van zelf wel op.
nou jij weer Shanita,ga je gang, dit is jouw topic!
 |
Ik kan me heel goed voorstellen dat gasten zolas TG een keer schoon genoeg hebben van dit soort kinderachtige(negatief bedoeld) gezwam.
Quote: | nou jij weer Shanita,ga je gang, dit is jouw topic! |
Idioot!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 05:45
|
|
|
Inmiddels rijst misschien een andere vraag: "Aangenomen, dat deze genezingen niet zo volkomen zijn als in de dagen van de Here Jezus, u kunt toch niet ontkennen, dat zij toch wel iets goeds gedaan hebben? Is het niet fijn, dat die beide kinderen beter kunnen horen? Is het niet heerlijk, dat die broeder meer macht over zijn arm gekregen heeft? Is het niet een grote zegen, dat die arme zuster gedeeltelijk hersteld is? En er zijn toch ook wel gevallen bekend van werkelijke en volkomen genezingen. Kan iemand anders dan de Here Zelf de Auteur van deze goede dingen zijn? Of zoudt u deze dingen willen toeschrijven aan één of andere boze werking, of misschien zelfs aan satan zelf. Kan de satan dan iets goeds bewerken?" Zonder deze "genezingen" direct aan een boze macht toe te schrijven, moeten wij toch ontkennen dat zij bewezen hebben een gevolg te zijn van een directe werking van God — want Zijn werk is altijd volmaakt (Deut. 32: 4)! Het is een welbekend feit, dat er een merkwaardige samenhang is tussen de verschillende delen van de gecompliceerde persoonlijkheid van de mens, die dikwijls een grote rol spelen in de wijze van deze genezingen. Laten wij dat mogen illustreren in de omgekeerde richting: Plotseling komt er een verschrikkelijk leed over u; heeft dat alleen uitwerking op uw geest, of ook op uw lichaam? Het eten smaakt u niet meer in die omstandigheden — het lichaam weigert voedsel op te nemen; de slag kwam te hevig aan en werd door de gehele persoon gevoeld. Precies op dezelfde wijze kan één of andere sterke emotie, in uiterste opwinding, in meerdere of mindere mate de omgekeerde resultaten teweegbrengen, zodat het fysieke lichaam, althans tijdelijk, op de geprikkelde en opgewonden toestand van de ziel reageert. Maar als deze toestand voorbij is, vallen beiden weer tot hun normale niveau terug.
Daarom is het psychisch. Net wat de psychiater zei in een eerder link van een actualiteiten programma.
Genezingen ontstaan spontaan, doordat men het gevoel heeft dat ie begrepen wordt. Het beteft alleen ziektes met psychische oorsprong zoals posttraumatische dystrofie, daarbij zie je wel vaker dat dat spontaan geneest.
U kunt herstellen van PD. Soms kan het spontaan genezen, maar meestal is voor het herstel een behandeling nodig.
Posttraumatische dystrofie is een aandoening die veel vragen oproept. Vragen als: welke medicijnen moet ik gebruiken, hoe lang gaat het duren, kan ik blijven werken? U kunt herstellen van PD. Soms kan het spontaan genezen, maar meestal is voor het herstel een behandeling nodig. Dat kunnen ook meerdere behandelingen zijn. In een richtlijn staan aanbevelingen voor behandelingen, maar niet elke behandeling slaat goed aan. Voor elke PD-patiënt ligt dat anders. Wat bij de een wel werkt, heeft bij de ander geen of nauwelijks resultaat. Wel is zeker dat hoe eerder de behandeling begint, hoe groter de kans op herstel.
BroN: Brochure Fijne Dag!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 27 juli 2012, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 05:51
|
|
|
Nog een psje: Jan zijlstra geneest niet maar maakt slachtoffers
"Jan Zijlstra geneest niet, maar maakt slachtoffers"
"Enige tijd geleden is mijn man overleden na jarenlang bij Jan Zijlstra in genezingsdiensten te zijn geweest", vertelt een anonieme vrouw in het Nederlands Dagblad. "Zijlstra komt met een halve waarheid. Hij wil wel de positieve zaken, maar niet de negatieve kanten aanvaarden uit Gods hand. Daarmee stelt hij zich boven de Schrift. Door Gods toedoen genezen er mensen op gebed in kerkdiensten. Maar het is ook een keiharde waarheid dat niet iedereen geneest. Dat ligt in Gods hand. Dat weten we uit Gods Woord. Zeg dat dan ook gewoon. Kom met een eerlijk verhaal. En stuur mensen vervolgens niet naar huis met 'zoek de hindernis'."
"Het wordt nog erger als hij profetisch spreekt en in de naam van Jezus genezing toezegt aan zieken. Hij geeft mensen hoop, maar het blijkt valse hoop te zijn. Ze blijven ziek, ook na telkens herhaalde profetieën (woorden van God). Ik weet uit ervaring hoe steeds weer hoop werd geput uit profetieën die werden uitgesproken. Het sterven komt steeds dichterbij en het kost moeite voor een zieke, die de belofte van genezing heeft ontvangen, om dat te aanvaarden. Het optreden van Zijlstra maakt slachtoffers."
Lees meer in het Nederlands Dagblad
Bron: CIP
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 06:06
|
|
|
Ik geloof niet dat Jan Zijlstra geneest. (dat doet God)
Voor genezing hoef je niet naar die bijeenkomsten te gaan. Als iemand ziek is dan ga je je bidden samen met de oudsten van de plaatselijke Gemeente. zie Jacobus 5:14
"Jan Zijlstra geneest niet, maar maakt slachtoffers"
"Enige tijd geleden is mijn man overleden na jarenlang bij Jan Zijlstra in genezingsdiensten te zijn geweest", vertelt een anonieme vrouw in het Nederlands Dagblad. "Zijlstra komt met een halve waarheid. Hij wil wel de positieve zaken, maar niet de negatieve kanten aanvaarden uit Gods hand. Daarmee stelt hij zich boven de Schrift. Door Gods toedoen genezen er mensen op gebed in kerkdiensten. Maar het is ook een keiharde waarheid dat niet iedereen geneest. Dat ligt in Gods hand. Dat weten we uit Gods Woord. Zeg dat dan ook gewoon. Kom met een eerlijk verhaal. En stuur mensen vervolgens niet naar huis met 'zoek de hindernis'."
"Het wordt nog erger als hij profetisch spreekt en in de naam van Jezus genezing toezegt aan zieken. Hij geeft mensen hoop, maar het blijkt valse hoop te zijn. Ze blijven ziek, ook na telkens herhaalde profetieën (woorden van God). Ik weet uit ervaring hoe steeds weer hoop werd geput uit profetieën die werden uitgesproken. Het sterven komt steeds dichterbij en het kost moeite voor een zieke, die de belofte van genezing heeft ontvangen, om dat te aanvaarden. Het optreden van Zijlstra maakt slachtoffers."
Lees meer in het Nederlands Dagblad
Bron: CIP[/quote]
Laatst aangepast door
|
MARIEKE009
|
op vrijdag 27 juli 2012, 06:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 06:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | We zullen nooit weten wat er gebeurd was, maar als hij zich geaccepteerd gevoeld had, zou hij prompt anders reageren. Dat is tenminste mijn gedachte erover |
CM is niet de enige site waar mensen door hem werden geschoffeerd of men nu wel of niet de juiste reactie naar hem toe had. Daarbij vraag ik me af wanneer hij zich geaccepteerd zou voelen.... en wat daarvoor gevraagd wordt van de omgeving.
Het grotendeels bij de cm-ers neer te leggen qua verantwoordelijkheid voor de gang van zaken gaat mij te ver. In de gewone samenleving waarvan wij een concentratie zijn in het klein op internet kan bepaald gedrag ook niet en dat gedrag was er sowieso, los van reactie op hem of niet.
Verder sluit ik me aan bij Zeeland. Ik reageer alleen eventueel nog in pv mail over deze man, die ik overigens niet op de persoon veroordeel maar wel op ontoelaatbaar gedrag. Het is goed om te merken dat de topics weer in balans komen en een ieder weer de ruimte voelt om te schrijven.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 27 juli 2012, 06:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 06:56
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja ik laat me goed kennen hier,bedankt voor je inzicht. trouwens het is ook niet zo makkelijk om bij jou reactie's een antwoordt te vinden..zal aan mij liggen..en toch heb ik er ook weer geen moeite mee naar jou toe.
Voeg je bij de leuke onderwerpen. dan laat je zien,dat je ook verder wilt. dat zie ik je namelijk niet doen..je zoekt en zoekt maar. de oude cmtijd is in je geheugen blijven hangen werk aan een nieuwe oude cmtijd..dat is meedoen.
nou ga ik stoppen met jou hoor..sorry..het wordt zo langdraadig allemaal. |
Jij vind het leuke forum onderwerpen, dat is wat anders dan dat ze dat ook leuk zijn....... Ik vind die onderwerpen zonde van mijn tijd en nergens over gaan........ en ik ben het wel met Chatuliem eens, je geeft zelf nergens antwoord op maar oordeelt wel lekker over anderen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 06:59
|
|
|
JOL252 schreef: | CM is niet de enige site waar mensen door hem werden geschoffeerd of men nu wel of niet de juiste reactie naar hem toe had. Daarbij vraag ik me af wanneer hij zich geaccepteerd zou voelen.... en wat daarvoor gevraagd wordt van de omgeving.
Het grotendeels bij de cm-ers neer te leggen qua verantwoordelijkheid voor de gang van zaken gaat mij te ver. In de gewone samenleving waarvan wij een concentratie zijn in het klein op internet kan bepaald gedrag ook niet en dat gedrag was er sowieso, los van reactie op hem of niet.
Verder sluit ik me aan bij Zeeland. Ik reageer alleen eventueel nog in pv mail over deze man, die ik overigens niet op de persoon veroordeel maar wel op ontoelaatbaar gedrag. Het is goed om te merken dat de topics weer in balans komen en een ieder weer de ruimte voelt om te schrijven. |
Is er wel ruimte voor iedereen om te schrijven? Als ik zo de stukjes lees knap ik meer en meer af op het forum.....Iedere zin wordt getoetst door anderen of je wel iemand kwetst en of je iets wel mag zeggen? Is dit het forum nieuwe stijl? En moet het alleen maar over neuzel onderwerpen gaan? Ik voel geen ruimte om te schrijven in ieder geval dus je kan dat niet voor de ander invullen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 07:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd ben ik geschrokken van een aantal uitlatingen hier op dit topic. En dat door dezelfde mensen die klagen over de uitlatingen van Tallguy.... |
't Is ook alleen voor vrouwen, die hebben een ander taalgebruik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 07:20
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Ik ken 'r die hebben een batterij!!  |
Als ze oplaadbaar zijn is het geen probleem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 07:26
|
|
|
HEIDE115 schreef: | schoonmaak middelen mogen niet gemengd worden met elkaar chloor en een ander agressief middelen kunnen bij laag werk op de adem slaan..waarbij je onwel kan worden. wanneer je dan alleen bent,kan dat erg vervelend zijn dit te moeten ondervinden.
misschien voor velen wel bekend
dan ist het maar om hier is verder te gaan;)) |
chloor en bleekmiddel met name. levensgevaarlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is er wel ruimte voor iedereen om te schrijven? Als ik zo de stukjes lees knap ik meer en meer af op het forum.....Iedere zin wordt getoetst door anderen of je wel iemand kwetst en of je iets wel mag zeggen? Is dit het forum nieuwe stijl? En moet het alleen maar over neuzel onderwerpen gaan? Ik voel geen ruimte om te schrijven in ieder geval dus je kan dat niet voor de ander invullen |
okay, dat is zo, ik kan dit niet voor jou invullen, toch zie ik dat er weer mensen reageren en schrijven die zich de laatste dagen wat stiller hielden. Wat jij schrijft is inderdaad een klacht die ik al vaker las. Het is jammer dat mensen wegblijven of niet meer reageren en ik kan me het aan de ene kant voorstellen. Als naar je gevoel er niet meer zo met elkaar wordt gediscussieerd als je gewend was, op niveau, is dat niet bepaald een uitnodiging om nog langer je gedachten neer te zetten. Aan de andere kant denk ik: geef dan ajb die toegevoegde waarde van jullie stijl van discussiëren en laat je niet weerhouden. Door je terug te trekken geef je ook je ruimte weg.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 27 juli 2012, 08:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:18
|
|
|
Halve lucht van Heleen de Waal.
Een AIVD-er die door de eigen dienst werd veroordeeld.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 27 juli 2012, 08:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:18
|
|
|
Uiteraard neem ik een barbeque mee,want anders is t een picknick zonder vuurtje he,en DAT kan natuurlijk niet Zal ook houtskool meenemen en marshmellows
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | chloor en bleekmiddel met name. levensgevaarlijk |
Das toch hetzelfde??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:49
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Das toch hetzelfde?? |
Ja.....dacht ik ook!!!
Heb ik nog een vraag.... Ik wil graag een thermostaatkraan in de badkamer...(gaan om een badkuipaansluiting)
Nu is er een tijd geleden iemand geweest...en dat is geprobeerd maar dat bleek niet te gaan...(???) Dat had ik nog nooit gehoord...De druk van het water gaat daarbij zo achteruit dat normaal douchen bijna niet meer kan...
Is het echt zo...dat er nog aansluitingen zijn waarbij je geen thermostaatkraan kan aansluiten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:57
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja.....dacht ik ook!!!
Heb ik nog een vraag.... Ik wil graag een thermostaatkraan in de badkamer...(gaan om een badkuipaansluiting)
Nu is er een tijd geleden iemand geweest...en dat is geprobeerd maar dat bleek niet te gaan...(???) Dat had ik nog nooit gehoord...De druk van het water gaat daarbij zo achteruit dat normaal douchen bijna niet meer kan...
Is het echt zo...dat er nog aansluitingen zijn waarbij je geen thermostaatkraan kan aansluiten??? |
nou..volgens mij moet dat kunnen hoor Zeeland. misschien moet er alleen een hulpstuk of iets eerst tegen het bestaande werk aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 08:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd ben ik geschrokken van een aantal uitlatingen hier op dit topic. En dat door dezelfde mensen die klagen over de uitlatingen van Tallguy.... |
Ik zou graag willen weten...welke uitlatingen je bedoeld....
|
|
Naar boven |
|
|