| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:10
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Nou, dat had ik ook al uitgevonden. Maar... mijn letters blijven klein.  |
Je moet het ook goed doen. Hopelijk niet meer. Wordt er groen en geel van
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op dinsdag 13 april 2010, 20:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:10
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Als het mij lukt om de 22e vrij te kunnen nemen, dan kom ik ook. Dan kan ik Ariennez ook oppikken. |
Het is gelukt om vrij te nemen. Dus Hannah je mag mij ook op de lijst zetten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:13
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | voetballen kan een leuk spelletje zijn.
maar ik keek vanaaf naar het nieuws. as zondag 010-020. erg voor woorden. kosten inzet politie e.d.. 2miljoen euro en daarbij opgeteld de kosten van vernielingen door supporters maar de lui die vernielingen verrichten, zijn geen echte supporters. ze zijn erop uit om rotzooi te trappen, onder invloed van drugs en alcohol. en ik vind dat de knvb, de voetbal clubs en de vandalen, het allemaal zelf maar moeten betalen.
en niet de gewone burger. |
Ik ben het helemaal met je eens, Mariska. Nu zal ik wel weer negatief doen over voetballen, maar ik vind dit echt te gek voor woorden. Betaal je daar je belastinggeld voor Jaja, dit is helemaal on-topic. Voetbalpraat in de breedste zin van het woord. Hier valt nog genoeg in te bezuinigen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:15
|
|
|
|
Een van de aller eerste dingen Als een mens geboren wordt Is dat je zo spoedig mogelijk Het liefs all-risk verzekerd wordt Letterlijk voor alle zaken Sluiten we een verzekering af
Omdat we graag ons veilig voelen Van de wieg tot het graf Voor studie, en ziekte kosten Tegen inbraak en voor brand Noem maar op we hebben altijd Wel een polis bij de hand
Ongelukken die gebeuren Onderweg of in ons huis Altijd ligt er wel een akte In een kast of in een kluis Maar als al die hoge premies Bij elkaar wordt op geteld
Schrik je soms van de bedragen Het kost je handen vol met geld Dan is het haast niet te begrijpen Dat God "ieder die gelooft " Zonder borgsom of garanties Eeuwig leven heeft beloofd
Je hoeft nooit iets te girêren Het geld wordt ook niet op gehaald Want die prijs voor die verzekering Is op Golgotha betaald Jezus vraagt alleen je " ja " woord Als Hij zeg kom maar tot Mij
Door Zijn liefde en Zijn kruisdood Werd die polis " PREMIEVRIJ "
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 13 april 2010, 20:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:16
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens, Mariska. Nu zal ik wel weer negatief doen over voetballen, maar ik vind dit echt te gek voor woorden. Betaal je daar je belastinggeld voor Jaja, dit is helemaal on-topic. Voetbalpraat in de breedste zin van het woord. Hier valt nog genoeg in te bezuinigen. |
idd forse bezuiningen in het betaalde voetbal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:18
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Ik ben het helemaal met je eens, Mariska. Nu zal ik wel weer negatief doen over voetballen, maar ik vind dit echt te gek voor woorden. Betaal je daar je belastinggeld voor Jaja, dit is helemaal on-topic. Voetbalpraat in de breedste zin van het woord. Hier valt nog genoeg in te bezuinigen. |
Weten jullie wat ik ook zo erg vind? Dat er op internet teksten rondgaan van "bommen op Rotterdam" met bijbehorende plaatjes! refererend aan de tweede wereldoorlog! Moet toch niet gekker worden.......
Willemijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ik heb van meerdere vrouwelijke collega's ook wel begrepen dat de onderlinge strijd om er leuk uit te zien, iets is wat dus voor een groot deel onder de dames zelf speelt.
En t oog van de vrouw let dus ook op de vrouw, dat van de man let volgens mij helemaal niet op de man. De concurrentie tussen vrouwen is er wel degelijk. Denk dat er hier wel vrouwen zijn, die dat heel goed ervaren hebben.
Ik vind het echter ook leuk als vrouwen er verzorgd en leuk uitzien, ik heb collega's die dagen hetzelfde dragen, week in week uit, heb t idee dat hun kledingkast maar 3 dingen bevat. Als ik dat dan weer afspiegel tegen hun uitstraling, overkomen en deels ook hun belevingswereld, zie je overeenkomsten. Deze dingen gelden net zo goed voor mannen. Ik weet dat ik deels generaliseer. Maar hoe iemand zich kleed, is deels hoe men zich opstelt. De uitstraling, een stuk zeker overkomen, heeft met elkaar te maken. |
Er staat toch ergens in de Bijbel (waar ) dat, als je 2 kledingstukken hebt, je 1 kledingstuk weg moet geven? Dus Jonathan...als een vrouw vaak hetzelfde aan heeft, kan dat ook iets positiefs over haar zeggen!
Maar verder begrijp ik je wel hoor, kleding kan wel iets zeggen over iemand. Ik denk dat vrouwen onderling heel veel op elkaar en op elkaars kleding letten. Kleding aantrekken waar je je prettig en goed in voelt, doe je ook wel voor jezelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
|
|
|
Jacques Brel zingt over Vlaanderen (onderdeel van België). Hoezo L
Verder wel goed om Brel weer eens te horen zingen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:20
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Omdat het topic waarop je reageerde off-topic werd verklaard, dus het pas echt off-topic en omdat dit topic off-topic is, en is het al helemaal off-topic om vast te stellen dat het off-topic is om te reageren op een ander andere bijdrage die ook off-topic is gemaakt, want dan is het feitelijk niet meer off-topic.
Thomas, die ook al eens een keer off-topic is verklaard maar dat is eigenlijk off-topic gezien het onderwerp van deze off-topic discussie. |
Het is hier geen discussie. Discussies zijn hier per definitie off-topc, gezien het grote aantal slotjes dat dan CM uitdeelt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:20
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | en daarom mag men hier on topic of topic zijn of is het nu of topic on topic  |
Gewoon off-topic blijven, Grace!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:22
|
|
|
|
BRITSE POST IS BANG VOOR KAT.
Leeds. Het Britse postbedrijf Royal Mail weigert nog langer brieven te bestellen bij een huis in de stad Leeds. De postbodes worden aangevallen door een agressieve kat. Het beest, Tiger, heeft zeker drie keer postbezorgers verwond met zijn scherpe klauwen. De eigenaar van Tiger, de 43-jarige Tracy Brayshaw, noemt het besluit van Royal Mail 'een beetje dwaas'. "We hebben het over een bejaarde kan van negentien jaar oud,'' zegt ze tegenover de BBC. Brayshaw moet haar post nu elke dag ophalen bij het postkantoor. Volgens de Britse ligt haar zwart-wit gevlekte huisdier twintig uur te dutten. "Alleen bij onverwacht bezoek springt hij op."
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:23
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Weten jullie wat ik ook zo erg vind? Dat er op internet teksten rondgaan van "bommen op Rotterdam" met bijbehorende plaatjes! refererend aan de tweede wereldoorlog! Moet toch niet gekker worden.......
Willemijn |
ik heb die site bekeken... te erg voor woorden.
ik had de neiging om het een ander hier neer te zetten maar ik vond het niet geschikt .
De maximale schade die geleden kan worden bij het vervoer met 7 treinen is € 105 miljoen. Hiervoor heeft AJAX zich verzekerd en kan de maximale schade maar € 2,5 miljoen bedragen. Dit zou kunnen betekenen dat er dus per persoon die naar de finale gaat een extra kostenpost van ongeveer € 325,00 zou kunnen ontstaan.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 13 april 2010, 20:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:28
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ik heb van meerdere vrouwelijke collega's ook wel begrepen dat de onderlinge strijd om er leuk uit te zien, iets is wat dus voor een groot deel onder de dames zelf speelt.
En t oog van de vrouw let dus ook op de vrouw, dat van de man let volgens mij helemaal niet op de man. De concurrentie tussen vrouwen is er wel degelijk. Denk dat er hier wel vrouwen zijn, die dat heel goed ervaren hebben.
Ik vind het echter ook leuk als vrouwen er verzorgd en leuk uitzien, ik heb collega's die dagen hetzelfde dragen, week in week uit, heb t idee dat hun kledingkast maar 3 dingen bevat. Als ik dat dan weer afspiegel tegen hun uitstraling, overkomen en deels ook hun belevingswereld, zie je overeenkomsten. Deze dingen gelden net zo goed voor mannen. Ik weet dat ik deels generaliseer. Maar hoe iemand zich kleed, is deels hoe men zich opstelt. De uitstraling, een stuk zeker overkomen, heeft met elkaar te maken. |
Misschien dragen je collega's wel iets wat héél lekker zit...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:29
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | das waar gezien een ander topic waar het weer eens flink losbarst Tis zo jammer, we zijn christenen maar euhm geven we wel het goede voorbeeld? bedoel stel er komt een moslim man/vrouw die net bekeerd is hier neuzen... goh jottem fijn... of ene boedist of een jood of ee nneoem maar op... gezellig he cm  |
En dan te bedenken dat we hier allemaal vrijwillig zitten.
Dus gewoon blijven zoeken naar lichtpuntjes, die er meer dan genoeg zijn. En zolang de positieve dingen nog overheersen, blijf ik. Anders was ik allang weg, 't spaart je namelijk nog geld uit ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:30
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Jacques Brel zingt over Vlaanderen (onderdeel van België). Hoezo L
Verder wel goed om Brel weer eens te horen zingen!  |
Het was toch land in het breedtste zin van het onderwerp land ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:31
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Misschien dragen je collega's wel iets wat héél lekker zit...  |
Ik moet zeggen dat ik ook een spijkerbroek heb, die héél erg lekker zit. Helaas is die voor m'n werk minder geschikt, want anders......
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 13 april 2010, 20:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:31
|
|
|
|
En ... zien jullie al uit naar de wedstrijd op 25 april ? Feijenoord tegen je-weet-wel ... haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:33
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | En ... zien jullie al uit naar de wedstrijd op 25 april ? Feijenoord tegen je-weet-wel ... haha  |
Zou 't wel verantwoord en veilig genoeg zijn?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:34
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Ik moet zeggen dat ik ook een spijkerbroek heb, die héél erg lekker zit. Helaas is die voor m'n werk minder geschikt, want anders...... |
Dat heb ik ook! En als ik niet oppas woon ik er bijna in.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Dat heb ik ook! En als ik niet oppas woon ik er bijna in......... |
En geen man die mij verbiedt, om 'm aan te trekken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:46
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Het was toch land in het breedtste zin van het onderwerp land ?? |
Aha.... dus.... wie gaat er mee naar EngeLAND varen, in het LAND van Maas en Waal, LAND of hope and glory, het leven is mooi in mijn Brabantse LAND, DeutschLAND-lied, NederLAND, SwaziLAND, Noord- en Zuid-BeveLAND, FinLAND en AmeLAND.
Het is weer helemaal duidelijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:59
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Ik moet zeggen dat ik ook een spijkerbroek heb, die héél erg lekker zit. Helaas is die voor m'n werk minder geschikt, want anders...... |
want anders? wat kan er dan gebeuren?
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op dinsdag 13 april 2010, 21:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:05
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | En ik denk dat het merendeel van de vrouwen het ook zelf leuk vind om er verzorgd en leuk uit te zien....... Dus Jonathan, ik ben het met je eens!
Willemijn |
Dát kan ik prima begrijpen, Willemijn!
Maar ja.... in een bepaalde apotheek (ik noem geen naam en zeker geen plaats!) heb ik een vrouw zien rondlopen met een décolleté van hier tot Tokyo. Dan vraag ik me af: komt die vrouw daar voor het werk of komt ze daar om aan iedereen "mee te delen" dat ze zichzelf een aantrekkelijke vrouw vindt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:13
|
|
|
|
| RENSKE067 schreef: | tja kan ook nog blijkbaar  |
aniet neeh toch kan je ons nie aandoen blijf nog eventjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:16
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | | want anders? wat kan er dan gebeuren? |
anders had ik 'm iedere dag aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:22
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Zaf vanmorgen een uur of zeven, toen ik ergens voorbij fietste meneer en mevrouw fazant. Wat wil een mens noch meer op de vroege ochtend.......... |
en heb je ze gevangen en gebraden een feestelijk jachtmaal
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 13 april 2010, 21:22
|
|
| Naar boven |
|
|