| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:28
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Aha.... dus.... wie gaat er mee naar EngeLAND varen, in het LAND van Maas en Waal, LAND of hope and glory, het leven is mooi in mijn Brabantse LAND, DeutschLAND-lied, NederLAND, SwaziLAND, Noord- en Zuid-BeveLAND, FinLAND en AmeLAND.
Het is weer helemaal duidelijk!  |
Het Deutschland-Lied staat al bij de D.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:29
|
|
|
|
|
heb lekker een half uur gewandeld met de hond.. heerlijk weer buiten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:36
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Dát kan ik prima begrijpen, Willemijn!
Maar ja.... in een bepaalde apotheek (ik noem geen naam en zeker geen plaats!) heb ik een vrouw zien rondlopen met een décolleté van hier tot Tokyo. Dan vraag ik me af: komt die vrouw daar voor het werk of komt ze daar om aan iedereen "mee te delen" dat ze zichzelf een aantrekkelijke vrouw vindt? |
Je moet er natuurlijk wel altijd rekening meehouden dat je aan het werk bent! Maar dat wil niet zeggen dat je er niet leuk en verzorgd uit kan zien. Maar ik snap wel wat je bedoelt......niet iedereen is zich er van bewust wat wel en niet kan op de werkvloer..... Kon ik vroeger ook niet altijd. Heb ooit eens vreselijk op mijn kop gehad omdat ik met collega's met kerst met kerstballen in mijn oren liep(toen was ik begin twintig hoor)leek ons wel feestelijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RAINBOW947
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 21:49
|
|
|
|
Ik bid ook mee voor Jan
Groetjes Rainbow
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:02
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | Een van de aller eerste dingen Als een mens geboren wordt Is dat je zo spoedig mogelijk Het liefs all-risk verzekerd wordt Letterlijk voor alle zaken Sluiten we een verzekering af
Omdat we graag ons veilig voelen Van de wieg tot het graf Voor studie, en ziekte kosten Tegen inbraak en voor brand Noem maar op we hebben altijd Wel een polis bij de hand
Ongelukken die gebeuren Onderweg of in ons huis Altijd ligt er wel een akte In een kast of in een kluis Maar als al die hoge premies Bij elkaar wordt op geteld
Schrik je soms van de bedragen Het kost je handen vol met geld Dan is het haast niet te begrijpen Dat God "ieder die gelooft " Zonder borgsom of garanties Eeuwig leven heeft beloofd
Je hoeft nooit iets te girêren Het geld wordt ook niet op gehaald Want die prijs voor die verzekering Is op Golgotha betaald Jezus vraagt alleen je " ja " woord Als Hij zeg kom maar tot Mij
Door Zijn liefde en Zijn kruisdood Werd die polis " PREMIEVRIJ " |
Mooi Eva, heb dit gedicht ook op mijn hyves gezet!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:05
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | das waar gezien een ander topic waar het weer eens flink losbarst Tis zo jammer, we zijn christenen maar euhm geven we wel het goede voorbeeld? bedoel stel er komt een moslim man/vrouw die net bekeerd is hier neuzen... goh jottem fijn... of ene boedist of een jood of ee nneoem maar op... gezellig he cm  |
Gelukkit zit er weer een slotje op Rell, nu maar hopen dat ze er iets van hebben geleerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:08
|
|
|
|
Ik ben de weg, de waarheid en het leven
Er is EEN weg, die uit de diepte leidt, EEN hand, die u kan trekken uit het slik van doffe wanhoop en van eenzaamheid; Die hand is Mijn hand en die Weg ben Ik.
Er is EEN waarheid, die niet wreed verwondt, en die genade gelden laat voor recht; Ik ben de Waarheid, die de Vader zond, Ik heb de leugen t zwijgen opgelegd.
Er is EEN leven, glanzend als de zon, waarin ge leven kunt, verlost en blij; Ik ben het Leven, dat de dood verwon; en wie in Mij gelooft,- hij leeft met Mij !
uit een boom in de wind van Nel Benschop
Hallo allemaal,
Alweer een week voorbij, lijkt wel of de tijd vliegt..... ....hoewel ik veel van mensen hoor dat de tijd zo langzaam gaat, zeker als je eenzaam bent, alleen, geen partner, familie ver weg, of die niet komt, ja, dan is tijd zwaar.
Veel gebeurd afgelopen week, oa de vliegtuigramp met het poolse vliegtuig.
Ziekte, noden, problemen bij velen. Wat is het dan heerlijk om te weten dat je niet alleen staat, dat we een machtige Heer en Heiland hebben die ons helpt, die met ons is, elk uur, elk ogenblik, die van ons houdt.
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in de gebedsroom , mee zingen kan ook
We houden gebedsroom elke donderdagavond van 20.00 tot 21.00, je kan ons vinden als je naar de chatbox gaat, dan rechtsbeneden de gebedsroom aanklikken.
Je hoeft niet het hele uur mee te bidden, sommigen komen enkele minuten, anderen wat langer, (persoonlijk gebed buiten de gebedsroom kan ook.)
Gods rijke zegen en nabijheid,
warme groetjes,
Martha en Eva
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER515
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:24
|
|
|
|
Ik heb sinds kort via msn kontakt met een meisje/ jonge vrouw van 24 die ernstig ziek is. Ze komt uit Belgie en woont in Brasschaat en ligt in het ziekenhuis van Brugge met niet al te beste vooruitzichten. Ze heeft van de doktoren te horen gekregen dat ze nog ongeveer 9 maanden als alles meezit te leven heeft. Het is een diep gelovig meisje wat haar vertrouwen op God stelt. Ze laat zich ook met olie zalven. Zoals dat te lezen is in Jacobus 5. Willen jullie meebidden dat ze deze moeilijke zware tijd goed mag doorstaan. Ze is ook voor anderen in haar omgeving op de zaal een groot getuige. Laten we samen bidden voor een WONDER. Lynneke heeft een naar het zich nu laat aanzien er een beginnende longontsteking bij gekregen en wordt daardoor langdurig in slaap gehouden. De verwachting is dat ze binnen niet al te lange tijd naar een ander Ziekenhuis in Calais zal gaan waar ze intensiever kan worden behandelt.
Alvast heel erg bedankt .
Pieter515
Laatst aangepast door
|
PIETER515
|
op zondag 18 april 2010, 11:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:28
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Als Twente nu gewoon wint van AZ kan Feijenoord morgen 3 punten aan Sparta geven. Kan Feijenoord as weekend gewoon winnen van Twente. En Twente wint nog de laatste wedstrijd en wordt kampioen. Feijenoord wint nog even de beker. Sparta degradeert niet en ook geen nacompetitie. Toch nog een leuk seizoen.
Vanavond dus stap 1 van t ideale scenario !! |
helaas voor je heeft twente niet weten te winnen sterker nog ze hebben gewoon verloren dus wordt ajax gewoon kampioen
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op dinsdag 13 april 2010, 22:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:28
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Als Twente nu gewoon wint van AZ kan Feijenoord morgen 3 punten aan Sparta geven. Kan Feijenoord as weekend gewoon winnen van Twente. En Twente wint nog de laatste wedstrijd en wordt kampioen. Feijenoord wint nog even de beker. Sparta degradeert niet en ook geen nacompetitie. Toch nog een leuk seizoen.
Vanavond dus stap 1 van t ideale scenario !! |
missie 1 mislukt tja.....dan moet ajax nog maar een keer verliezen dan kan de rest nog doorgaan. of feijenoord moet gewoon winnen van ajax met de bekerfinale dan mogen ze van mij van twente en sparta verliezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:31
|
|
|
|
smikkel, smakkel, smekkie. ik stop een frikandel in mijn .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:35
|
|
|
|
|
slotje op het topic "het scheppingsdoel" ... ik zag die aankomen... pfff...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:35
|
|
|
|
| PIETER515 schreef: | Ik heb sinds kort via msn kontakt met een meisje/ jonge vrouw van 24 die ernstig ziek is. Ze komt uit Belgie en woont in Brasschaat en ligt in het ziekenhuis van Brugge met niet al te beste vooruitzichten. Ze heeft van de doktoren te horen gekregen dat ze nog ongeveer 9 maanden als alles meezit te leven heeft. Het is een diep gelovig meisje wat haar vertrouwen op God stelt. Ze laat zich ook met olie zalven. Zoals dat te lezen is in Jacobus 5. Willen jullie meebidden dat ze deze moeilijke zware tijd goed mag doorstaan. Ze is ook voor anderen in haar omgeving op de zaal een groot getuige. Laten we samen bidden voor een WONDER. Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Pieter515 |
Natuurlijk wil ik meebidden, kun je de naam (voornaam) van dit meisje doorgeven en wanneer de ziekenzalving zal plaatsvinden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:36
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Het Deutschland-Lied staat al bij de D.  |
Echt waar? Het Duitse volkslied (Deutschland über alles!)....
Dat meen je toch niet.....
Imre, die zich lam geschrokken is....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:37
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | heb lekker een half uur gewandeld met de hond.. heerlijk weer buiten. |
En, vond de hond het ook heerlijk weer buiten? Of wilde zij na 10 minuten al terug naar de warme kachel?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:37
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | | Natuurlijk wil ik meebidden, kun je de naam (voornaam) van dit meisje doorgeven en wanneer de ziekenzalving zal plaatsvinden? |
stom, haar naam staat in het onderwerp
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:38
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | slotje op het topic "het scheppingsdoel" ... ik zag die aankomen... pfff... |
Ik niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:39
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | slotje op het topic "het scheppingsdoel" ... ik zag die aankomen... pfff... |
En ik had nog zoveel willen zeggen, wordt me de mond weer gesnoerd.
Nee hoor, heel verstandig van Chris!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BENNY340
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:40
|
|
|
|
mss is het wel leuk zo'n tochtje. zal kijken of ik zin heb om te lopen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | heb lekker een half uur gewandeld met de hond.. heerlijk weer buiten. |
Dat was ik ook nog van plan, zonder de hond dan. Maar ineens was het donker.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | smikkel, smakkel, smekkie. ik stop een frikandel in mijn ..... |
* pakt zijn rijmwoordenboek:
bestekkie plekkie vlekkie rekkie wekkie snackie dekkie lekkie krekkie gekkie euhm,,, peins,,,, pieker,,,,,
bekkie!
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op dinsdag 13 april 2010, 22:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:47
|
|
|
|
Nou, vooruit dan maar. Nog eentje: Pajottenland (waaro?), inclusief Brazilië.
http://www.youtube.com/watch?v=KGn2hzqmeBU
(tekst is niet helemaal te volgens, maar dat kan ook aan mij liggen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:51
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | BRITSE POST IS BANG VOOR KAT.
Leeds. Het Britse postbedrijf Royal Mail weigert nog langer brieven te bestellen bij een huis in de stad Leeds. De postbodes worden aangevallen door een agressieve kat. Het beest, Tiger, heeft zeker drie keer postbezorgers verwond met zijn scherpe klauwen. De eigenaar van Tiger, de 43-jarige Tracy Brayshaw, noemt het besluit van Royal Mail 'een beetje dwaas'. "We hebben het over een bejaarde kan van negentien jaar oud,'' zegt ze tegenover de BBC. Brayshaw moet haar post nu elke dag ophalen bij het postkantoor. Volgens de Britse ligt haar zwart-wit gevlekte huisdier twintig uur te dutten. "Alleen bij onverwacht bezoek springt hij op." |
Misschien kunnen Britse postbodes een hond meenemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:52
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | En, vond de hond het ook heerlijk weer buiten? Of wilde zij na 10 minuten al terug naar de warme kachel? |
de hond wilde een half uur, ik niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:52
|
|
|
|
|
..... wachten op morgen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 23:27
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
geinteresseerden zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind)
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 zoekt nog vervoer vanaf t station jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee........
marianne129, kom jij toevallig langs genemuiden, om willie605 op te halen? en zou je ariennez op kunnen halen in de omgeving van kampen? komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ik heb er zin in! hannah
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 15 april 2010, 19:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FREDI122
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 23:32
|
|
|
|
Goed idee Henrike om mensen hierop attent te maken! Overigens is er nog veel meer te doen en zijn er vele handen nodig om de conferentie goed te laten verlopen. Ga maar langs bij het 'stewardskantoor', daar zijn de vacatures te bekijken en kun je je meteen inschrijven!
En als het slecht weer is (wat we natuurlijk niet hopen) is het handig om laarzen bij je te hebben. Het is polderland...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 23:38
|
|
|
|
[quote=PIETER515]Ik heb sinds kort via msn kontakt met een meisje/ jonge vrouw van 24 die ernstig ziek is. Ze komt uit Belgie en woont in Brasschaat en ligt in het ziekenhuis van Brugge met niet al te beste vooruitzichten. Ze heeft van de doktoren te horen gekregen dat ze nog ongeveer 9 maanden als alles meezit te leven heeft. Het is een diep gelovig meisje wat haar vertrouwen op God stelt. Ze laat zich ook met olie zalven. Zoals dat te lezen is in Jacobus 5. Willen jullie meebidden dat ze deze moeilijke zware tijd goed mag doorstaan. Ze is ook voor anderen in haar omgeving op de zaal een groot getuige. Laten we samen bidden voor een WONDER. Ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Pieter515
Ik zal voor haar bidden, ook voor kracht voor jou
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 23:49
|
|
|
|
Dennis ik kan me helemaal vinden in wat je schrijft. Dank je wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 23:59
|
|
|
|
| MIEK114 schreef: | Dennis ik kan me helemaal vinden in wat je schrijft. Dank je wel. |
Graag gedaan hoor
|
|
| Naar boven |
|
|