ChristianMatch

Forum

roken e.a. "verslavingen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4363 4364 4365 4366 4367 4368 4369 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JEROMMEKE798

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 20:54

AMEN ! Zusje Carmen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:36

slimme jonge, positief bedoeld.

gevolgen van seksuele zonden

Commentaar onder film van de uploader van de film jow5532:
Je kunt geen seks met iemand hebben, zonder met zijn of haar ziel verbonden te zijn. Als je seks met iemand hebt, ontstaat er een lichamelijke, emotionele en geestelijke binding. Als geslachtsgemeenschap een daad van zonde is geweest, dan zal de geestelijke binding ook zondig zijn. Ongebonden seks (buiten het huwelijk) creëert zondige demonische bindingen waardoor onreine geesten - via de persoon met wie je sekst hebt gehad - je leven kunnen binnenkomen en je ziel, je gevoelens en je gedachten met onreinheid kunnen overspoelen. In deze aflevering legt Wilkin uit hoe onreine banden in je leven worden gecreëerd en wat de gevolgen hiervan zijn. Maar bovendien hoe Jezus ons hiervan kan en wil bevrijden!

Dus als je seks hebt gehad buiten het huwelijk, dan heb je demonische bindingen gecreëerd waardoor geesten je leven binnenkomen....kijk cijfers gegarandeerd, ik ga ook ff kijken. Ja, voordeel van twijfel....

Van de Kamp gaat ervan uit dat christenen gebonden, of occult belast zijn en hiervan bevrijd moeten worden. Is dit ook wat de bijbel ons zegt? Wilkin van de Kamp gaat met zijn onderwijs voorbij aan de werkelijke, volledige waarde van het volbrachte werk van de Here Jezus aan het kruis. Hij heeft ons vrijgekocht van de macht van de duisternis en ons overgebracht in het Koninkrijk van God. Door te leren dat christenen onder invloed kunnen zijn van generatievloeken, gebonden kunnen zijn door demonische machten en bevrijding nodig hebben om de vrijheid in Christus te ontvangen verkondigt hij een ander evangelie wat niet klopt met wat de bijbel ons leert.

Aldus Bijbel getoetste kritiek(christelijk natuurlijk)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 16 augustus 2012, 21:39
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:37

MAMALOE463 schreef:
Dan doe je toch een zonnebril Coole smiley met zonnebril op Knipoog smiley
Neehoor, extensions gaan eruit en het word een korte bob, en nu ben ik weg want moet er om half drie zijn Verraste, verbaasde smiley

Ennnn......we weten nog steeds niks
Leuk geworden??
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:39

MARIANNE338 schreef:
Ennnn......we weten nog steeds niks
Leuk geworden??

Denk dat ze niet meer op de foto durft Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:45

BERT168 schreef:
(voor de mannen..) Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Ja , ik zwijg wel . Op dit topic wìl ik geeneens meer een reactie plaatsen.
Zal een beetje gek zijn. Het mooiste zou zijn om dit topic in quarantaine te gooien. Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:45

VISSER278 schreef:
Ja , jij hoort ook buiten te zitten he. Knipoog smiley

Wrom hoorde ik dat Smiley die vol vragen zit
Ik zit nu buiten maar ben voer voor de muggen Boze smiley
En morgen lekker mn verjaardag buiten vieren tenminste geen troep in huis Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:49

ERIKA129 schreef:
En morgen lekker mn verjaardag buiten vieren tenminste geen troep in huis Lachende smiley

Fijne dag morgen hoor.....
uhhhh.....38 was het he? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:50

MARIANNE338 schreef:
Fijne dag morgen hoor.....
uhhhh.....38 was het he? Lachende smiley

Stttttttttttt ja Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:51

ERIKA129 schreef:

Je was toch gisteren jarig?
En vorige week schreef je ergens dat je graag op je verjaardag buiten wilde zitten. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:52

VISSER278 schreef:
Je was toch gisteren jarig?
En vorige week schreef je ergens dat je graag op je verjaardag buiten wilde zitten. Coole smiley met zonnebril

Klopt beide Knipoog smiley
Gisteren jarig en buiten vieren morgen Lachende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:55

CARMEN073 schreef:
Ladies, ff onder elkaar; (hoor geen man meer): wat vinden we ook alweer zo leuk aan mannen?

ben nog steeds een antwoord aan het zoeken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:57

CARMEN073 schreef:
Ladies, ff onder elkaar; (hoor geen man meer): wat vinden we ook alweer zo leuk aan mannen?

Euh....dat ze dingen voor je oplossen waar je zelf geen verstand van hebt/zin in hebt/niet kunt..........laten ze het maar niet horen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:00

LEANNE226 schreef:
Euh....dat ze dingen voor je oplossen waar je zelf geen verstand van hebt/zin in hebt/niet kunt..........laten ze het maar niet horen Engeltje smiley

Hòren???? Ha , we lèzen het zelfs niet meer. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:04

Ik ben nu bij de 11 minuut van dertig. Een vurig betoog, om een rein leven te lijden. als voorbeeld een man die één keer naar de hoeren was geweest en daardoor een onreine geest had ontvangen waar die van verlost moest worden. Omdat ie erg veel last had van zijn geslachtsdelen, en Wilkin zei dat ie weet hoe dat werkt, toen aarzeling.... 'Ja inderdaad, ik wéét hoe dat werkt'(nog een keer).... we hebben voor dúidzenden mensen gebeden die daarin verstrikt zijn geraakt....

Ik zou het leuk vinden, Wilkin, broeder, als je dit leest( je weet nooit misschien lezen deze mensen dit voor informatie), om es zo'n zelfde vurige betoog te houden voor vaders, oudsten van een kerk/gemeente, of gewoon een 'christelijke gelovig vaders', om niet je eigen dochter te dwingen tot perverse spelletjes, gemeenschap en andere seksuele dingen.
Maar dan desnoods een hoer. een hoer die ervoor kiest om het beroep uit te oefenen, geen slachtoffer mensenhandel natuurlijk.

S. die voor zover je van respect kúnt spreken respect heeft voor mannen die naar hoeren gaan en hun eigen kind(eren) met rust laten.
Maar ja, onreinheid en geobserdeerd zijn met seks gaat helaas vaak gepaart met gierigheid, dus dat zie je niet snel, waarom betalen als het thuis gratis en voor niets met je eigen kind kan?

Of...krijg je dan de gehele christelijke wereld over je heen? Ja, en dat is zakelijk gezien geen slimme zet....

Nou, ff verder kijken...
Vervolg dus---In de 1ste 11 minuten verteld hij dus over een man die naar de hoeren is geweest en dus een Goa heeft, een geestelijke overdaagbare aandoening.
Die man moest dat opnieuw belijden maar dan harop van Wilkin zodat de geestelijke wereld, de vijand hoort dat jij berouw hebt van je daden. en dat jij Gods hulp inroept om van deze problemen af te komen.
Nou dat deed hij, harop, en toen bad Wilkin en God's kracht was zooo groot, hij viel op de grond Smiley die vol vragen zit , hij had een half uur op de grond gelegen, zijn vrouw stond erbij. Daarna stond ie op en hij had me een Glimlach op zijn gezicht. Hij vertelde hoe hij een ontmoeting met Jézus gehad had daar op de grond Smiley die vol vragen zit . Hij stond op, Wilkin vroeg 'en hoe is 't?', want hij had daarvoor doorlopend pijn, en de pijn, de brandende pijn was weg...
En dat kwam omdat de onzichtbare zielsband met de prostituee was doorgesneden. Dit is tot en met de 8ste minuut..

Wat me opviel, eerst heeft ie het over een zonde, je kan struikelen, en daarna dat je de deur openzet voor doorlopende zonden.

Wat het doet voor een man als hij vreemd gaat, hij kan een Goa krijgen, geestelijke overdraagbare aandoening, boze geesten van onreinheid kunnen zelfs zijn lichaam ziek maken, ze kunnen zijn ziel in hun greep houden, ze kunnen hem geestelijk verontreiningen dat hij depressief raakt.
Dát is wat seksuele zonden doen met een man. Dát is wat seksuele verslaving dóet.

Maar hij zegt niets erover wat het slachtoffertjes doet, de rest van hun leven..
Helemaal niets over wat seksuele kindermishandeling doet bij een kind....zeker als het ouder(s) betreft.

Het zet de deur open in de geestelijke wereld omdat je in zonden leeft.
Je struikeld niet in zonde een keertje, nee je gaat door in die bepaalde zonde, ook in die zonde van onreinheid. en je zet de deur open voor de geestelijke wereld met alle gevolgen van dien.

Vanaf 21ste minuut: onreine banden, ja homosekseule relaties natuurlijk,
en onreine banden door incest en sekseueel misbruik; hij kan veel voorbeelden noemen van vrouwen die seksueel misbruikt zijn en toch naar de samenkomsten mochten en door God aanvaardt waren, zo genadig is God Smiley die vol vragen zit ...gelijk erna over de hoer Rachab, die in de geslachtregister van Jezus staat....En waarom mochten vroeger misbruikte mensen niet in de samenkomsten komen? omdat ze geestelijk en lichamelijk verbonden waren met de dader Smiley die vol vragen zit

Onreine banden door verkrachting: als ze om hulp had geroepen was ze onschuldig en als ze niet om hulp had geroepen moest ze gedood, gestenigd worden. Dan de vergelijking, meteen erna, als mensen in ilsamitische landen overspel hebben gepleegd worden ze gestenigd. Dus, slachtoffers van seksueel misbruik staat bij hem weer op een lijn met overspeligen. Waarom heeft God dat gezegd? Omdat God ons iets wil laten zien van de geestelijke wereld.
(Misbruikte vrouwen en hoeren worden weer even over één kam geschoren.)
Hij wil ons iets leren: seksualiteit heeft altijd gevolgen.
Dan een stuk over seks met dieren. Een vrouw die werd gedwongen daartoe als kind, ze vroeg om vergeving en het werd haar vergeven ...(dan denk ik, ze werd toch gedwongen?

en verder, volgende week over mensen die door emotionele banden aan elkaar gebonden raken omdat ze elkaars liefde misbruiken.

En tussendoor, vanaf minuut 11, t/m minuut 20
Mensen die verstikt zijn geraakt in seksuele zonden is misschien gekomen doordat ze in hun kindertijd misbruikt zijn. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Homo zijn wordt er ook mee in verband gebracht. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Dan nog wat waarschuwingen over verschillende seksuele relaties tegelijk.

Maar in de hele preek, geen één woord over seksuele misbruikers van hun eigen kinderen, of kinderen in het algemeen.Wel dat slachtoffers zondig zijn en vergeving moeten vragen....En ja, aan het einde promoote hij nog eventjes zijn nieuwe boek.

En dát is dus wat ik erop tegen heb.

Als ik hier, bij deze preek in die zaal had moeten zitten, uit beleefdheid de hele preek uitzitten, was ik er echt wel ziek uitgekomen.

Nog even de link:
Preek Wilkin van de Kamp over seksuele zonden, klik hier

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 augustus 2012, 04:24
Naar boven

Auteur Bericht
JEROMMEKE798

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:08

De VRIJHEID in Christus is je AUTORITEIT , die wordt volgens Jezus

onderstreept door je (volwassen)-doop( discusie met de farizeën

over zijn gezag om te genezen en zonden te vergeven)

je menselijk ingeschapen

authenticiteit heeft te kampen met het vereffenen van

"openstaande rekeningen" waarin we slag hebben te leveren zowel

geestelijk als ook op emotioneel gebied.

De "oorlog" is gewonnen maar er valt nog gebied in te nemen.

Vergelijk het met de inname van het land Kanaän.

Het was Israël toegezegd ( gezag/authoriteit) maar er moest nog al wat

worden op-geruimd

Als wij gaan STAAN in de vrijheid merken we vanzelf wat ons bij tijd en

wijle nog belemmerd om te GENIETEN van ons "in Christus zijn"

Van daaruit mogen we medewerkers zijn van Jezus

om mensen te leiden in diezelfde vrijheid.

Zo BELEEF ik dat en als "MIJN HART KLOPT" kom ik soms tegen

dat ik "verdwaal" door de bij tijd en wijle "gehandycapte"

vertaling van de grondtekst.

Maar dat laatste terzijde.

Bless You
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:12

Namens: Jozua472 en Bram548 :

MOSSELDAG YERSEKE 18 augustus 2012

Op zaterdag 18 augustus a.s. is er de jaarlijkse mosseldag in Yerseke, een mooie gelegenheid om jullie uit te nodigen voor een gezellige middag/avond.

Verzamelen tussen 12.00 en 13.00 uur: Kijkuit 45, 4401 LC Yerseke.
We gaan dan naar de haven om mee te varen op een mosselkotter.
Vertrek boot: 14.00 uur, terugkomst 15.30 uur. De vaartocht is gratis.
Daarna kan iedereen het dorp in, waar van alles te doen is.
(Let op: parkeren op aanwijzing van de mosseldagorganisatie.)
Kijk voor meer info over de mosseldag op http://www.mosseldagyerseke.nl/
Vanaf 18.00 uur gaan we BBQ-en op de boerderij aan de Tekenburgseweg 10, 4421 PB, Kapelle. Dit is ongeveer 6 kilometer vanaf Yerseke.

- kinderen zijn ook welkom
- zelf eten/drinken/stoel/bestek meenemen.
- BBQ`s zijn aanwezig
- ook niet CM`ers zijn welkom

Niet twijfelen gewoon doen, hartstikke leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Als je geen vervoer hebt, probeer dan met iemand uit je regio mee te rijden.

Voorlopig gaan mee:

-Jozua472, regio 0113, 55 jaar
-Bram548, regio 0113, 48 jaar
-Willemien943, regio 010, 45 jaar
-Jans221, regio0180, 51 jaar
-Flower776, regio0180, 51 jaar
-nog 10 vrouwen tussen de 43 en 57.
-en nog 10 mannen tussen de 42 en 58

Mail voor meer info naar Jozua472.

We zitten op 100 meter van een strandje, het wordt 30 graden, dus de zwemkleding kan mee.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:13

ZWAAN995 schreef:
heb telefoontje gehad van mam dat men een scan willen maken van haar lever en milt want hun hadden bij 1e scan een gewasje gezien de vraag alleen is of dat goed of kwaad aardig is. Haar benen hebben minder erg door medicijnen goede doorbloedingen. Om alles uit te voeren is risco want oma is wel hartpatiënt namelijk. Doktoren zeiden tegen oma mocht het mis gaan wilt u dan gereanimeerd worden of niet want het kan zijn dat u als een kasplantje eruit kan komen. Maar dat is een kleine risco. Haar leven ligt in Gods hand. Alles op Zijn Tijd of Oma mag lang blijven leven of dat ze bij de Here mag komen.

Oma is elk geval niet bang om te sterven.
Ze weet dat als ze komt overlijden dat ze bij de Here Jezus komt. Lachende smiley

<><

O meid wat verdrietig om te lezen, ik zal elek keer als ik aan je Oma denk voor haar bidden. volgens mij heb je een hele lieve Oma.

Zwaan

O meid wat verdrietig om te lezen dat ze zo ziek is..., ik zal elke keer als ik aan je Oma denk voor haar bidden. volgens mij heb je een hele lieve Oma.

Ja, het is wel fijn natuurlijk dat ze gelooft en weet dat ze bij de Here Jezus komt :), en daarom niet bang is om te sterven. een goed voorbeeld is jou Oma!

Ik hoop echt zo voor jou dat je Oma weer naar huis toe mag!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:18

LEANNE226 schreef:

Nou uh, een man in huis is toch wel errug handig om die muizen te verjagen en de spinnen voor je te vangen en al die andere enge dieren voor ons schijtluizerige vrouwtjes te verdelgen Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:21

ROLF230 schreef:
Misschien beetje late reactie maar ik zou zeggen iedereen het land uit behalve ik, eindelijk af van al dat gezeur en wat welverdiende rust aan mijn hoofd. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verder zal ik me binnenkort ook maar eens een beetje gaan verdiepen in de verschillende politieke partijen. 4 Jaar geleden ging ik gewoon alle websites van de partijen langs, dan krijg je al snel wel een goed beeld vond ik. Toen koos ik voor de SGP. Nu na 4 jaar maar eens zien of dat verandert. SP zou ik ook niet kiezen. Hun website was zo verschrikkelijk onoverzichtelijk met allerlei flikkerende dingetjes erin, om hoofdpijn van te krijgen.
Mijn vader stemt al 46 jaar op D66. God weet waarom. Onstandvastigheid kan hem in ieder geval niet verweten worden.
En de VVD dan, waarom zou je daarop stemmen? Ze zeggen altijd dat dat de partij van de rijken is, maar dat is zo'n one-liner waarvan ik niet weet of het waar is.

Misschien begin ik over een paar jaar wel weer een enigzins zinvol eigen bedrijfje. Daar kun je dan niet op stemmen, maar je kunt groenten kopen, zo help je mij ook aan inkomen en ik jou aan gezond voedsel zonder rotzooi erin. Ja sorry, wel iets duurder dan regulier, maar je hoeft er minder snel van naar de dokter, dus misschien heffen die dingen elkaar uiteindelijk weer op.

Ik begrijp het ook wel als mensen niet meer gaan stemmen. Zelf zinvol bezig zijn en trachten Zijn Geest door je heen te laten werken zodat je omgeving er beter van wordt zeg maar doet volgens mij meer dan een stem op welke politieke partij dan ook.

Uhh, wat moet jij doen met een bedrijfje met groenten als je iedereen het land uitstuurt?
Ja voor mij geen probleem hoor, ik zou zeggen, take your rest
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:24

Jaaa ben weer in de lucht, het is echt leuk geworden al zeg ik het zelf Smiley met dichtgeplakte mond
Nou jullie zullen het wel zien op de volgende picknick Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik zal morgen ff een foto nemen en bij mijn profiel plaatsen, ff de boel up to date houden he Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op donderdag 16 augustus 2012, 22:24
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:26

Oja, en mijn allermooiste moment van vandaag is mijn vader die in een dip zit, blij gemaakt met een boekenbon, die lieve pa leest erg graag dus was een leuke verrassing voor hem Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:28

MAMALOE463 schreef:
Uhh, wat moet jij doen met een bedrijfje met groenten als je iedereen het land uitstuurt?
Ja voor mij geen probleem hoor, ik zou zeggen, take your rest
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Tsja, verkopen heeft geen zin..... Zelf opeten misschien wel? Knipoog smiley
Als iedereen het land uit is, zal hij nl. ook compleet zelfvoorzienend moeten zijn w.b. eten/drinken etc...... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:28

Hai!

Ja, ik keek op You Tube, om een fim verder te kijken en ineens staat er een Ouweneel film op mijn scherm....Ik denk, ja, dat kan geen toeval zijn...

Dus om vervuld te geraken met de heilige Geest: Klik hier!

Groetjes en Zegens!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:47

Daar zijn we weer , wie weet de oplossing.
Mijn koelkast staat op max. koud en toch istie niet koud genóeg naar mn zin. Wat kan ik daar aan doen? Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 22:56

JANS221 schreef:
Namens: Jozua472 en Bram548 :

MOSSELDAG YERSEKE 18 augustus 2012

Op zaterdag 18 augustus a.s. is er de jaarlijkse mosseldag in Yerseke, een mooie gelegenheid om jullie uit te nodigen voor een gezellige middag/avond.

Verzamelen tussen 12.00 en 13.00 uur: Kijkuit 45, 4401 LC Yerseke.
We gaan dan naar de haven om mee te varen op een mosselkotter.
Vertrek boot: 14.00 uur, terugkomst 15.30 uur. De vaartocht is gratis.
Daarna kan iedereen het dorp in, waar van alles te doen is.
(Let op: parkeren op aanwijzing van de mosseldagorganisatie.)
Kijk voor meer info over de mosseldag op http://www.mosseldagyerseke.nl/
Vanaf 18.00 uur gaan we BBQ-en op de boerderij aan de Tekenburgseweg 10, 4421 PB, Kapelle. Dit is ongeveer 6 kilometer vanaf Yerseke.

- kinderen zijn ook welkom
- zelf eten/drinken/stoel/bestek meenemen.
- BBQ`s zijn aanwezig
- ook niet CM`ers zijn welkom

Niet twijfelen gewoon doen, hartstikke leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
Als je geen vervoer hebt, probeer dan met iemand uit je regio mee te rijden.

Voorlopig gaan mee:

-Jozua472, regio 0113, 55 jaar
-Bram548, regio 0113, 48 jaar
-Willemien943, regio 010, 45 jaar
-Jans221, regio0180, 51 jaar
-Flower776, regio0180, 51 jaar
-nog 10 vrouwen tussen de 43 en 57.
-en nog 10 mannen tussen de 42 en 58
- en nog 20000 belgen
Mail voor meer info naar Jozua472.

We zitten op 100 meter van een strandje, het wordt 30 graden, dus de zwemkleding kan mee.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:11

VISSER278 schreef:
Daar zijn we weer , wie weet de oplossing.
Mijn koelkast staat op max. koud en toch istie niet koud genóeg naar mn zin. Wat kan ik daar aan doen? Geschokte, onthutste smiley

Is ie wel goed schoon?
Ijsaanslag vreet energie, die ie dan niet in het koudworden kan stoppen.... (en ja, is ook het opvangbakje onderin de achterkant van de koelkast leeg?)

Als ie helemaal schoon is, en hij op max koud staat en hij is wordt nog niet echt koud (het is natuurlijk geen vriezer) vrees ik dat ie aan vervanging toe is....... Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op donderdag 16 augustus 2012, 23:12
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:30

STEENTJE178 schreef:
Is ie wel goed schoon?
Ijsaanslag vreet energie, die ie dan niet in het koudworden kan stoppen.... (en ja, is ook het opvangbakje onderin de achterkant van de koelkast leeg?)

Als ie helemaal schoon is, en hij op max koud staat en hij is wordt nog niet echt koud (het is natuurlijk geen vriezer) vrees ik dat ie aan vervanging toe is....... Geschokte, onthutste smiley

Ik was van plan om em morgen schoon te maken . Dan zal ik em gelijk van zn plaats halen om de achterkant te inspecteren .
Een beetje ijsaanslag zit er wel in maar niet noemenswaardig. Dattie aan vervanging toe is kan ik ook niet geloven want hij is misschien nog maar een jaar of 3 oud. Maar de temp. staat op 8 graden en dat is veel te hoog naar mijn zin.
maar bedankt voor de tip.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:38

CARMEN073 schreef:
Oke dan. Dan zijn we nu aangekomen bij 1 van onze belangrijkste speerpunten.

4. Het inplementeren (mooi woord he Lachende smiley ) van een eerlijk en transparant belastingstelsel.

Consensus over dit punt lijkt me uiterst belangrijk; dus graag jullie ideeen hierover.

Wat zou je willen veranderen??
Naar boven

Auteur Bericht
BART347

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:43

MAMALOE463 schreef:
Nou uh, een man in huis is toch wel errug handig om die muizen te verjagen en de spinnen voor je te vangen en al die andere enge dieren voor ons schijtluizerige vrouwtjes te verdelgen Knipoog smiley Knipoog smiley

goh, mijn vrouw verdelgd slangen zelf, nadat ze vrijwillig met krokodillen heeft geworsteld. een kat heeft ze niet nodig, op muizen jagen doet ze liever zelf, en dan is t bijna tijd voor ontbijt: een boterham met spinnen, sprinkhanen en meelwormen (veel protaïnen). hopelijk bezoekt ze binnekort CM ook eens, tenzij die wilde baviaan haar laptop weer heeft aangevreten. je begrijpt dat ze het vast leuk vindt in Amsterdam op 3 hoog achter... Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:48

CARMEN073 schreef:
Oke dan. Dan zijn we nu aangekomen bij 1 van onze belangrijkste speerpunten.

4. Het inplementeren (mooi woord he Lachende smiley ) van een eerlijk en transparant belastingstelsel.

Consensus over dit punt lijkt me uiterst belangrijk; dus graag jullie ideeen hierover.

omdat de meeste vrouwen een gat in hun hand hebben lijkt het mij verstandig om een man als minister van financiën te nemen

ik ben wel beschikbaar
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4363 4364 4365 4366 4367 4368 4369 ... 6194 Volgende
Pagina 4366 van 6194