ChristianMatch

Forum

Taize liederen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4369 4370 4371 4372 4373 4374 4375 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 21:54

THOMAS968 schreef:
Thomas, meer hoeft eigenlijk ook niet.

klinkt nog te Noordelijk, dat ``eigenlijk ook``mag er af! Knipoog smiley

En welk lied staat dan op nummer 1?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 22:11

6 paar sokken in de aanbieding online.
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 22:21

JANS221 schreef:
Wat versta jij onder netjes? Smiley die vol vragen zit

Nou, in dit geval met de stemwijzer dat ik met mijn standpunten uitkom op partijen waar ik op de meeste vlakken overeenstemming mee heb, ten opzichte van de andere partijen.

MAMALOE463 schreef:
Is de SGP en PVV alleen maar netjes Harald Knipoog smiley

Nou....... als ik ze vergelijk met de andere partijen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KROX372

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 22:53

KROX372 schreef:
De rabbijnen zeggen: 'iedereen kan de messias zijn'.
Dat is (denk ik) gebaseerd op dat wie de tempelbouw mogelijk maakt, eigenlijk verlossing brengt. Maar dat laatste denk ik alleen maar, dat kun je natuurlijk ook vragen, (ik heb wel zin om dat eens te vragen) waarom ze zeggen iedereen kan de messias zijn.
Dus zullen ze ook mijns inziens een heiden accepteren.

Daarbij denk ik dan natuurlijk in de hoek van de mensen die een wereldregering willen. De EU is een voorloper van een wereldregering. Geinspireerd door hetzelfde.
Een moslim gaat natuurlijk Israel niet helpen de tempel te herbouwen.

Als God in die tempel op aarde wil gaan wonen, brengt dat inderdaad de verlossing voor de hele wereld.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 00:03

http://www.youtube.com/watch?v=iPeVIuRjUi4

Bach, Anfang und Ende aller Musik.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 00:08

.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 augustus 2012, 01:40
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 00:12

THOMAS968 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=iPeVIuRjUi4

Bach, Anfang und Ende aller Musik.

Thomas

K I P P E N V E L.....
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 00:13

JOL252 schreef:
http://youtu.be/4r9lvB-YWA4

Prachtig!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 00:27

.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 augustus 2012, 01:41
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 00:34

CARMEN073 schreef:
Nou, ff uit de losse pols...

Drastische verlaging van het % van de 1 schijf

BTW tarief weer trug naar normale proporties (21%?! Geschokte, onthutste smiley )

Afschaffen van het voortrekken van multinationals die geen of minder belasting hoeven te betalen (http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/detail/1172209/2009/10/18/Multinationals-betalen-weinig-of-geen-belasting.dhtml)

Just a start...

Ik heb ook wat wensen.........geef de ouders met opgroeiende jeugd de ondersteuning terug,juist op dat moment kom je voor hoge scholingskosten te staan maar word je aan alle kanten gekort........zelfs een gewone mbo opleiding(boeken,ouderbijdrage,reiskosten) is amper te betalen voor een alleenstaande ouder........

De algemene heffingskorting voor niet verdiende partners mag afgeschaft worden en net als vroeger weer toegekend worden aan de verdienende partner.

In onze huidige samenleving is het gezin niet meer de hoeksteen,daar moeten de regels op aangepast worden.Het fiscaal partnerschap is sinds vorig jaar beperkt,de voordelen er van worden afgebouwd en nu wil ik het voordeel van deze maatregelen voor de alleenstaanden wel eens zien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 00:35

Preek Wilkin van de Kamp over seksuele zonden, klik hier

Korte samnvatting preek gevolgen seksuele zonden:

In de 1ste 11 minuten verteld hij dus over een man die naar de hoeren is geweest en dus een Goa heeft, een geestelijke overdaagbare aandoening.
Die man moest dat opnieuw belijden maar dan harop van Wilkin zodat de geestelijke wereld, de vijand hoort dat jij berouw hebt van je daden. en dat jij Gods hulp inroept om van deze problemen af te komen.

Nou dat deed hij, harop, en toen bad Wilkin en God's kracht was zooo groot, hij viel op de grond , hij had een half uur op de grond gelegen, zijn vrouw stond erbij. Daarna stond ie op en hij had me een Glimlach op zijn gezicht. Hij vertelde hoe hij een ontmoeting met Jézus gehad had daar op de grond . Hij stond op, Wilkin vroeg 'en hoe is 't?', want hij had daarvoor doorlopend pijn, en de pijn, de brandende pijn was weg...
En dat kwam omdat de onzichtbare zielsband met de prostituee was doorgesneden. Dit is tot en met de 8ste minuut..

Wat me opviel, eerst heeft ie het over een zonde, je kan struikelen, en daarna dat je de deur openzet voor doorlopende zonden.

Wat het doet voor een man als hij vreemd gaat, hij kan een Goa krijgen, geestelijke overdraagbare aandoening, boze geesten van onreinheid kunnen zelfs zijn lichaam ziek maken, ze kunnen zijn ziel in hun greep houden, ze kunnen hem geestelijk verontreiningen dat hij depressief raakt.
Dát is wat seksuele zonden doen met een man. Dát is wat seksuele verslaving dóet.

Maar hij zegt niets erover wat het slachtoffertjes doet, de rest van hun leven..Helemaal niets over wat seksuele kindermishandeling doet bij een kind....zeker als het ouder(s) betreft.

Het zet de deur open in de geestelijke wereld omdat je in zonden leeft.
Je struikeld niet in zonde een keertje, nee je gaat door in die bepaalde zonde, ook in die zonde van onreinheid. en je zet de deur open voor de geestelijke wereld met alle gevolgen van dien.

Vanaf 21ste minuut: onreine banden, ja homosekseule relaties natuurlijk,
en onreine banden door incest en sekseueel misbruik; hij kan veel voorbeelden noemen van vrouwen die seksueel misbruikt zijn en toch naar de samenkomsten mogen en door God aanvaardt waren, zo genadig is God ??? ...gelijk erna over de hoer Rachab, die in de geslachtregister van Jezus staat....Hiermee stelt hij hoeren en misbruikte vrouwen op één lijn.En waarom mochten vroeger misbruikte mensen niet in de samenkomsten komen? omdat ze geestelijk en lichamelijk verbonden waren met de dader

Onreine banden door verkrachting: als ze om hulp had geroepen was ze onschuldig en als ze niet om hulp had geroepen moest ze gedood, gestenigd worden. Dan de vergelijking, meteen erna, als mensen in ilsamitische landen overspel hebben gepleegd worden ze gestenigd. Dus, slachtoffers van seksueel misbruik staat bij hem weer op een lijn met overspeligen. Waarom heeft God dat gezegd? Omdat God ons iets wil laten zien van de geestelijke wereld.
(Misbruikte vrouwen en hoeren worden weer even over één kam geschoren.)Hij wil ons iets leren: seksualiteit heeft altijd gevolgen.
Dan een stuk over seks met dieren. Een vrouw die werd gedwongen daartoe als kind, ze vroeg om vergeving en het werd haar vergeven ...(dan denk ik, ze werd toch gedwongen?

en verder, volgende week over mensen die door emotionele banden aan elkaar gebonden raken omdat ze elkaars liefde misbruiken.

En tussendoor, vanaf minuut 11, t/m minuut 20
Mensen die verstikt zijn geraakt in seksuele zonden is misschien gekomen doordat ze in hun kindertijd misbruikt zijn. Een grove veroordeling, dat is juist vaak niet zo Homo zijn wordt er ook mee in verband gebracht.
Dan nog wat waarschuwingen over verschillende seksuele relaties tegelijk.

Maar in de hele preek, geen één woord over seksuele misbruikers van hun eigen kinderen, of kinderen in het algemeen.Wel dat slachtoffers zondig zijn en vergeving moeten vragen....En ja, aan het einde promoote hij nog eventjes zijn nieuwe boek.En dát is dus wat ik erop tegen heb.

Als ik hier, bij deze preek in die zaal had moeten zitten, uit beleefdheid de hele preek uitzitten, was ik er echt wel ziek uitgekomen.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 18 augustus 2012, 00:39
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 00:41

.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 augustus 2012, 01:41
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 00:46

.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 19 augustus 2012, 01:38
Naar boven

Auteur Bericht
TRIJNIE671

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 01:38

LEANNE226 schreef:
Ik heb ook wat wensen.........geef de ouders met opgroeiende jeugd de ondersteuning terug,juist op dat moment kom je voor hoge scholingskosten te staan maar word je aan alle kanten gekort........zelfs een gewone mbo opleiding(boeken,ouderbijdrage,reiskosten) is amper te betalen voor een alleenstaande ouder........

De algemene heffingskorting voor niet verdiende partners mag afgeschaft worden en net als vroeger weer toegekend worden aan de verdienende partner.

In onze huidige samenleving is het gezin niet meer de hoeksteen,daar moeten de regels op aangepast worden.Het fiscaal partnerschap is sinds vorig jaar beperkt,de voordelen er van worden afgebouwd en nu wil ik het voordeel van deze maatregelen voor de alleenstaanden wel eens zien Knipoog smiley

ben ik helemaal met jou eens .
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 01:56

ERIKA129 schreef:
Leuk senioren uitje zo te zien Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Knipoog smiley
Fijne dag maar ik blijf hier, heb wel eens meegevaren op zo'n boot alleen toen in februari alle mensen wat was dat koud!

Ja, ik heb me ingeschreven voor de Ark in Dordecht, maar ja, warm weer, warm in die Ark en druk (zaterdag...), komt dan ook nog bij, ik heb een uitkering, en wat ik daar kwijt ben moet ik 2 dagen van leven....

Als ik me dan nog echt goed voel, oppie toppie, ja, oke...maar als ik dan ook niet lekker ben....

Ach ja, ik heb een huis enkele vrienden en ik ben tevreden en blij en voel me rijk...

Ach weet je, ik weet, ik zal noooit in mijn hele leven een auto kunnen kopen, ik heb zelfs mijn rijbewijs laten verlopen, vond het zo wrang, rijbewijs laten verlengen, terwijl in de tijd dat ik hem ervoor verlengde tot nu, 12 jaar, ik 12 jaar geen auto heb kunnen betalen.
Maar ja, ik had een paar keer met stadskantoor een afspraak voor verlenging, kon het niet opbrengen, verlenging waarvoor? Was er echt ziek van, ja echt....

Heb ik een keer om wat voor reden dan ook, geld haal ik alsnog rijbewijs....Tis niet anders, kon het niet...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 02:01

[quote=CARMEN073]Kijk, zijn we het toch ergens over eens.

Alleen onder toetsen versta ik wel iets anders denk ik. Toetsen is iets of iemand tegen het Licht houden; het Woord van God.

Het klakkeloos overnemen van 2e en 3e hands negatieve informatie zonder de diverse beweringen na te gaan op waarheidsgehalte en zonder de persoon zelf in kwestie aan het woord te laten of te onderzoeken, valt bij mij binnen de categorie 'lastercircuit'.

Lasterciruit....ja, moet ik daders aan het woord laten"? T@#, ik ben geen onderzoeker en/of journalist...maar het zou allemaal wel mee vallen he Carmen?
Ik heb informatie uit eerste hand, lotgenotengroepen, oh ja, maar dat Zieke smiley geldt niet he. slachtoffers bij jullie? "het"komt tenslotte overal voor Zieke smiley
Van de Kamp zegt duidelijk dat slachtoffers vergeving moeten vrágen aan God....Dat is eerste hands...
Maar ja, als ik erover begin in de charismatische bewegingen dan moet ik of meteen vergeven, of 'het is hier geen therapieruimte'.
en, 'het gebeurt overal'...denk jij dat ik als slachtoffer niet regelmatig op verkeerde manieren ben benaderd door kerkleden die iets te vertellen hadden? Op huisbezoek ed?

En ík moest met mijn vader omgaan, en moest vergeven...terwijl hij me zat uit te lachen, haha je kan toch niets bewijzen...

En dat kan doorgaan door 'De Grote Ontkennig, want wie denkt er nu bij seksueel misbruik aan een kerk/gemeente, zoiets komt toch alleen bij ongelovigen voor en in satanskerken? En bij de Katholieken..

Het is andersom, ongelovigen daar komt het juist minder voor....

Mooie dekmantel toch, de kerk?

Ja, en ach zo'n man moet ook wat, moet ie dan soms naar de hoeren gaan?
Beter je dochter dan, toch?

Nee Carmen dat gaat voor mij niet op deze vliegers.

Om het jullie gemakkelijk te maken hier de link naar de website van Wilkin zelf: http://www.bevrijdingspastoraat.nl/over-ons.html

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 18 augustus 2012, 02:23
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 05:26

Occultisme en demonen

http://www.jaapfijnvandraat.nl/index.php?page=artikel&id=248

De Strategie van Satan

http://verhoevenmarc.be/PDF/satansstrategie.pdf

De Bijbel en het Occulte

http://verhoevenmarc.be/PDF/Occultisme.pdf

Video's Hekserij, Demonie, Paganisme

http://www.verhoevenmarc.be/videoshekserij.htm

Why Kids Today are Obsessed with the Occult (and Harry Potter)

http://www.lighthousetrailsresearch.com/blog/?p=6920

<><

Zwaan
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 08:44

Fijne dag vandaag, jullie hebben super weer!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 08:45

Fijne tijd samen!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 08:48

Zeg, kan het kwartje van Kok er ook af? Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 08:52

Pfff, ben wakker geworden , na 6 uurtjes slaap. Weer gauw in de benen. Weer EHBO-en bij evenement. Gelukkig laatste dag. Brak brak brak Slapende smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 08:54

HANNAH810 schreef:
alleen als het een combi van die twee is, visser! Clown smiley

Je kunt ook een zalm dresseren tot keukenprinses Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 08:56

CARMEN073 schreef:
Ik kom ook niet verder dan gaten boren en plankjuz ophangen... Twijfelende smiley

Kan 'k zelluf Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 08:57

ROELANDE345 schreef:
2 sterke armen om in weg te kruipen enne
oh ja gewenst en ongewenst gratis advies over van alles

ow ja Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 09:02

VISSER278 schreef:
Ja hoor , lukt me al 45 jaar. Lachende smiley

Zoooo, dus ipv de fles kreeg je de fles Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 09:05

JOSINA022 schreef:
Fijne tijd samen!

Thanx!

En nu maar hopenen dat het gaat regenen... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 09:10

ANNA415 schreef:
Kan 'k zelluf Coole smiley met zonnebril

En hangen ze dan recht?
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 09:11

LEANNE226 schreef:

De algemene heffingskorting voor niet verdiende partners

Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
CARMEN073
op zaterdag 18 augustus 2012, 09:11
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 09:15

Voor iedereen die (nog) te dik is Clown smiley

http://www.youtube.com/watch?v=xDCJX_RQTC0
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 09:24

is dit niet heel erg off topic en nogal veel va het zelfde? Ook in de topic's satanisme en misbruik van kinderen schrijf je dit allemaal al.
Dus on topic graag
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4369 4370 4371 4372 4373 4374 4375 ... 6194 Volgende
Pagina 4372 van 6194