Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 16:26
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | Vanavond sla met een schnitzel. Lijkt me wel lekker en ook gemakkelijk |
mm die schnitzel lijkt mij ook wel wat met sla en gebakken aardappeltes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 16:43
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Alle bedden verschoont, badkamer gesopt, alle vloeren gedweild, ramen buiten gezeemd, en mijn zoontjes naar zwembad gebracht en nu zit ik ff uit te rusten  |
Dat deed ik ook allemaal, maar dan buiten de deur.... Maar kreeg wel blijde gezichten...
Hier wordt niet meer gewerkt....te warm... Straks eten koken en dan is het weer genoeg voor vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 16:45
|
|
|
Sla...aardappels...en een VISSIE!!!!!
Veel fruitsalade als toetje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:00
|
|
|
ik haal nog even de topic naar boven. Men lidmaatschap is vandaag verlopen!!! Heb vrijdag al betaald "nu via een nederlander" Benieuwd hoelang het nu gaat duren. In ieder geval kan je via rob554 ook regelen om aanwezig te zijn. of op het topic zelf mag ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:19
|
|
|
wikipedia schreef: | Occultisme is een verzamelbegrip voor verschillende praktijken en rituelen die zijn gebaseerd op veronderstelde esoterische kennis, gericht op de werking en beïnvloeding van transcendente (buitenzintuiglijke, bovennatuurlijke) krachten. Het woord occultisme komt van het Latijn occultus, dat verborgen betekent. Hoewel occulte kennis in oude tijden inderdaad verborgen (geheim) werd gehouden, heeft deze verborgenheid tegenwoordig vooral betrekking op de diepe geestelijke veronderstelde werkelijkheid die niet kan worden begrepen met het materialistisch ingestelde verstandelijke denken, dat ten grondslag ligt aan de moderne natuurwetenschappen.
Het woord occultisme wordt vaak in een bredere context gebruikt. In de theosofie en antroposofie wordt onder occultisme de esoterische wijsbegeerte verstaan. In het dagelijks spraakgebruik wordt occultisme ook wel als synoniem van esoterie gebruikt. | En:
Quote: | Onder meer volgende groeperingen beroepen zich op occulte kennis: alchemie zoals de Rozenkruizers en de vrijmetselaars gnosticisme zoals de Rozenkruizers, antroposofie, theosofie en de katharen kabbalistiek Neo-Heidendom zoals wicca, Asatru en Druïdisme New age, zoals auralezen en geneeskrachtige edelstenen Parapsychologie: studie van en experimenten rond paranormale fenomenen. spiritisme zoals mediums, geesten en spoken oproepen en bandstemmen satanisme Thelema waarzeggerij zoals tarot, runen en astrologie ariosofie soefisme tijdens de opleiding bij het bekend worden met de "staten". | Ik roep dus niet zomaar wat, ik probeer het te baseren op feiten. Ik heb eerder aangegeven dat esoterie en occultisme met elkaar samenhangen en het wordt dus door deze artikelen bevestigd...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 20 augustus 2012, 17:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:46
|
|
|
Kip Tandoori, noemen wij Kip Verdorie.
en... vanwege de chocoladekriebels een brownie-toetje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:46
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Sja kan zijn. Maar kan God dan ook het gebrek aan een goede moeder later alsnog invullen? Ik ervaar God nu wel als een goede Vader, maar niet als een moeder. En ik heb beide gemist.
Ik denk dat het essentieel is dat mensen (incl kids) God weer als Vader leren kennen. Jezus is daar tenslotte voor gestorven, om die relatie weer te herstellen. | Eerlijk gezegd heb ik moeite met die psychologie van de straat. Ik denk dat iemand zich heel goed kan voorstellen wat een goede vader of een goede moeder is, ook al heb je slechte voorbeelden meegemaakt in je eigen leven. Het pampergevoel komt echt weer boven.
Want als je niet weet hoe een goede vader zou moeten zijn, zou je ook niet teleurgesteld kunnen zijn in je ouders. Teleurstelling kan alleen maar op verwachting volgen. Heb je geen verwachting dan ben je ook niet teleurgesteld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:47
|
|
|
DIANA556 schreef: | scheef staat ...... (verder kom ik niet, vertaling aub) | laif=lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:48
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ze houden zichzelf voor de gek Ik ben niet jonger dan 39, maar voel me wel jonger als 39 jaar dat dan weer wel  | Het wordt pas echt irritant als ze vrouwen lastig gaan vallen die 20 jaar jonger dan ze zijn. Zelf moet ik er niet aan denken. Ik zou echt niet meer bij de basisschool willen staan om kids van school op te halen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 20 augustus 2012, 17:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:57
|
|
|
JOL252 schreef: | Kip Tandoori, noemen wij Kip Verdorie.
en... vanwege de chocoladekriebels een brownie-toetje. |
Graag 1 opsturen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb ook kriebel!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:58
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ze houden zichzelf voor de gek Ik ben niet jonger dan 39, maar voel me wel jonger als 39 jaar dat dan weer wel  |
Hm..... maar hoe voelt "39" dan? en hoe "hoort" het te voelen??
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 20 augustus 2012, 17:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 17:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | En:
Ik roep dus niet zomaar wat, ik probeer het te baseren op feiten. Ik heb eerder aangegeven dat esoterie en occultisme met elkaar samenhangen en het wordt dus door deze artikelen bevestigd... |
Ik zie Yoga en meditatie er niet bij staan.... Binnen het christendom beleven mensen ook bovennatuurlijke zaken, spreken en bidden in tongen, het in de Heer zijn, jij zult het beter weten dan ik....... in evangelische kringen zijn daar voorbeelden ten over, maar dan noem je het niet occult......gaat het over wat anders dan wel.....en dat vind ik zo'n rare gedachtenkronkel..... Esoterie en New Age wat is er mis mee?Heb je daar ervaring mee of baseer je je kennis op Wikipedia?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 augustus 2012, 18:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 18:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zie Yoga en meditatie er niet bij staan.... Binnen het christendom beleven mensen ook bovennatuurlijke zaken, spreken en bidden in tongen, het in de Heer zijn, jij zult het beter weten dan ik....... in evangelische kringen zijn daar voorbeelden ten over, maar dan noem je het niet occult......gaat het over wat anders dan wel.....en dat vind ik zo'n rare gedachtenkronkel..... Esoterie en New Age wat is er mis mee?Heb je daar ervaring mee of baseer je je kennis op Wikipedia? | Het gaat niet om het bovennatuurlijke, want daar geloof ik ook in. Er zijn verschillende bronnen van waaruit die bovennatuurlijke ervaringen kunnen ontstaan. Yoga en meditatie vallen onder New Age en zijn zeker esoterisch van karakter. Esoterie betekent verlossing vanuit jezelf. Het gaat dus van het idee uit, dat de mens de mogelijkheid heeft zichzelf te verlossen van zijn zondige/gebrekkige natuur. En dat staat lijnrecht tegenover het evangelie, dat ervan uit gaat dat er alleen maar verlossing te vinden is in Jezus.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 20 augustus 2012, 20:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 18:12
|
|
|
Fijn dat je op die manier je emoties kon uiten en ventileren naar lotgenoten. Heftig ook wat je verteld. Ik wil in onzekere,moeilijke tijden doorgaans ook het liefste schrijven. Sterker nog;ik móet het van mezelf. Door mijn gedachten op m'n laptop te zetten kan ik de chaos die dan in mijn hoofd ontstaat enigszins ordenen. En dat kan zo lekker opluchten. Maar ook in tijden van blijheid en intens geluk ontstaan bijzondere gedichten Ik zou je adviseren om er gewoon weer eens aan te beginnen... Je zult zien dat je er weer snel lol in krijgt;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 18:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd heb ik moeite met die psychologie van de straat. Ik denk dat iemand zich heel goed kan voorstellen wat een goede vader of een goede moeder is, ook al heb je slechte voorbeelden meegemaakt in je eigen leven. Het pampergevoel komt echt weer boven.
Want als je niet weet hoe een goede vader zou moeten zijn, zou je ook niet teleurgesteld kunnen zijn in je ouders. Teleurstelling kan alleen maar op verwachting volgen. Heb je geen verwachting dan ben je ook niet teleurgesteld. |
Jij snapt er overduidelijk nix van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 18:42
|
|
|
JOL252 schreef: | @ Zwaan... mooie plaatjes en niks mis mee! Maar ik vraag me even af wat je in dit topic met deze bijdragen/plaatjes wilt aangeven? |
Verneem dat sommige mensen hier een filosoof gedachte`s hebben en niet bij de context blijven en daarom ook een vaag antwoord blijven geven.

Bij zulke mensen kan de duivel gewoon zijn gang blijven gaan zodat men de waarheid ook niet meer ziet, hoort en spreekt. Hun mogen wel oppassen ook al doet men goede werken maar als men de waarheid niet aanneemt door Jezus Christus heen is hun geloof heel arm en niet rijk.
Een mens kan geen 2 heren dienen.
<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 18:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt gelijk Shanita.....maar waar ik slecht tegen kan is dat men het gelijk als occult en satanistisch betitelt.... Maar als je aan de gebedsgenezingsdiensten komt die misschien ook wel wat voor invloeden hebben dan zijn de tenen wel gelijk erg lang.... Het kan niet jouw ding zijn yoga of mediteren net zoals Jan Zijlstra niet mijn ding is....Of het in tongen spreken, noem maar even wat.... Maar er zijn gelukkig genoeg christenen die mediteren en ook aan Yoga doen en uit ervaring erover praten dan mensen die van de kerk horen dat het niet mag of occult is...... Noemt men het sexueel misbruik in de kerk dan ook occult? Ik heb er geen moeite mee dat mensen Yoga of mediteren niets vinden, ik heb moeite met het etiket wat er op geplakt wordt......zeer ten onrechte.... |
Hai Willemijn,
Ik ken ook wel mensen die altijd enthousiast naar hun yoga gaan of zeggen dat ze er net zijn geweest, en dat het ze goed deed.
En dan hoor je ook weleens van jaa, maar er komt meditatie bij, Ja, das juist goed, mediteren.'Mediteren is nadenken en overdenken. Er wordt ook vaak nagedacht over een bijbeltekst waardoor een tekst betekenis krijgt, of een deel van jezelf wordt. Meditatie kan heel belangrijk zijn, om zo bijvoorbeeld de dag mee te beginnen, zodat je zicht op dingen krijgt, en weet waar je motivatie ligt om dingen te doen.
Ik vind het..ja, ik heb er gewoon geen woorden, zo erg vind ik het, om yoga als occult te bestempelen, zelfs als satanisch.
Idd, kindermishandeling en seksueel kindermisbruik dat noemt men niet occult, maar dat is het natuurlijk wel. Occult betekend verborgen, in het verborgene, verborgen geheim, niet direkt waarneembaar. Nou dat slaat precies op seksuele kindermishandeling en sowieso kindermishandeling.
Satanisme is de belichaming van het kwaad en als de antithese van God. Antithese is tegenstelling. zoals mooi-lelijk, goed-kwaad, dik-dun, etc.
Antithese van goed, is slecht. En God is goed, en seks met (kleine) kinderen is ronduit slecht daar zijn de niet-gelovigen het al eenduidend over eens. En dat, seksueel misbruik van (kleine) kinderen neemt schrikbarende vormen aan in de kerken/gemeentes, En daarbij is altijd sprake van geestelijke mishandeling en vaak bedreiging. Dan denk ik durf je wel tegen een kind stoere vent, en dan schijnheilig uit volle borst meezingen op zondag in de kerk...dát noem ik pas satanisch..
Dan kan je beter er gewoon voor uitkomen, ben satanist. en de satanisten die ik kon vroeger uit amsterdam, nou die misbruikten hun kinderen niet, die deden witte magie. Dus ik vind, als christenen al vinden dat er iets met yoga is gaat dan eerst dat andere eenduidend aanpakken. En dat gebeurt niet. Algemeen geldende norm is méteen en wel direkt vergeven. En dan meteen de doofpot in.
Ja, en de uitzonderingen die wél kunnen vergeven daar is altijd sprake van oprecht brouw van de dader, meestal vader, en dat voelt een kind van iemand aan ook al is tie volwassen, of het oprecht is. Net zoals in het NT, kijk maar in de concordantie, bij vergeven, altijd zonder uitzondering sprake van berouw, of verdiet van het aangedane leed door de dader.
Nou Jan Zijlstra is mijn ding ook niet. En Tongen? Ik begreep als meisje niet waarom ik frigide was, er was iets mis met mij en kon het niet plaatsen.(kwam door seksueel misbruik, maar ik kon dat niet met elkaar in verband brengen toen... Toen ik gelovig was en iedereen zei dat je dan in tongen moet kunnen spreken anders ben je niet vervuld van de Heilige Geest, toen dacht ik dezelfde soort dingen; ik dacht hoe kan het dan dat ik niet in tongen spreek, er is iets mis met mij....heb dat jaren gedacht...
Ik vind het ronduit schandalig dat er etiketten worden geplakt over Yoga en mediteren. Ik mediteer zelf ook vaak, om in de werkelijkheid te blijven, en niet weg te zakken in een verdrietige angstige depressie. Het is voor mij noodzaak.
Maar ja gelukkig zijn er idd ook genoeg christenen waar je wel normaal mee kan praten over Yoga en er ook aan Yoga doen en ook mediteren! En gelukkig ook genoeg christenen die geen misdaden tegen (kleine) kinderen onder tafel willen vegen, zoals de EO die regelmatig met reportages komt.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 20 augustus 2012, 19:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 18:48
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Willemijn,
Ik ken ook wel mensen die altijd enthousiast naar hun yoga gaan of zeggen dat ze er net zijn geweest, en dat het ze goed deed.
En dan hoor je ook weleens van jaa, maar er komt meditatie bij, Ja, das juist goed, mediteren.'Mediteren is nadenken en overdenken. Er wordt ook vaak nagedacht over een bijbeltekst waardoor een tekst betekenis krijgt, of een deel van jezelf wordt. Meditatie kan heel belangrijk zijn, om zo bijvoorbeeld de dag mee te beginnen, zodat je zicht op dingen krijgt, en weet waar je motivatie ligt om dingen te doen.
Ik vind het..ja, ik heb er gewoon geen woorden voor om yoga als occult te bestempelen, zelf satanisch.
Idd, kindermishandeling en seksueel kindermisbruik dat noemt men niet occult, maar dat is het natuurlijk wel. Occult betekend verborgen, in het verborgene, verborgen geheim, niet drirekt waarneembaar. Nou dat slaat precies op seksuele kindermishandeling en sowieso kindermishandeling.
Satanisme is de belichaming van het kwaad en als de antithese van God. Antithese is tegenstelling. zoals mooi-lelijk, goed-kwaad, dik-dun, etc.
Antithese van goed, is slecht. En God is goed, en seks met (kleine) kinderen is ronduit slecht daar zijn de niet-gelovigen het al eenduidend over eens. En dat, seksueel misbruik van (kleine) kinderen neemt schrikbarende vormen aan in de kerken/gemeentes, En daarbij is altijd sprake van geestelijke mishandeling en vaak bedreiging. Dan denk ik durf je wel tegen een kind stoere vent, en dan scheinheilig uit volle borst meezingen op zondag in de kerk...dát noem ik pas satanisch..
Dan kan je beter er gewoon voor uitkomen, ben satanist. en de satanisten die ik kon vroeger uit amsterdam, nou die misbruikten hun kinderen niet, die deden witte magie. Dus ik vind, als christenen al vinden dat er iets met yoga is gaat dan eerst dat andere eenduidend aanpakken. En dat gebeurt niet. Algemeen geldende norm is méteen en wel direkt vergeven.
Nou Jan Zijlstra is mijn ding ook niet. En Tongen? Ik begreep als meisje niet waarom ik frigide was, er was iets mis met mij en kon het niet plaatsen.(kwam door seksueel misbruik, maar ik kon dat niet met elkaar in verband brengen toen... Toen ik gelovig was en iedereen zei dat je dan in tongen moet kunnen spreken anders ben je niet vervuld van de Helige Geest, toen dacht ik dezelfde soort dingen; ik dacht hoe kan het dan dat ik niet in tongen spreek, er is iets mis met mij....
Ik vind het ronduit schandalig dat er etiketten worden geplakt over Yoga en mediteren. Ik mediteer zelf ook vaak, om in de werkelijkheid te blijven, en niet weg te zakken in een verdrietige angstige depressie. Het is voor mij noodzaak.
Maar ja gelukkig zijn er idd ook genoeg christenen waar je wel normaal mee kan praten over Yoga en er ook aan Yoga doen en ook mediteren! En gelukkig ook genoeg christenen die geen misdaden tegen (kleine) kinderen onder tafel willen vegen, zoals de EO die regelmatig met reportages komt. | Shanita, het begint me te irriteren dat je hier weer over seksueel misbruik gaat schrijven. Niet dat dat niet erg is, maar meer omdat je daarmee de definitie weer aan het vervagen bent. En wat nu juist nodig is, is dat we een zuivere definitie blijven hanteren. De bronnen die ik aangehaald heb, waren juist geen christelijke bronnen en hadden een vrij objectief karakter. We hebben er veel meer aan om gewoon met elkaar van gedachten te wisselen over dit topic, dan deze emotionele reactie, die nergens op slaat. Ik kan ook wel erge dingen bedenken die mensen elkaar aandoen, maar ik noem niet alles meteen occult. Dat probeer jij wel te doen...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 20 augustus 2012, 18:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 18:52
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Jij snapt er overduidelijk nix van. | Mijn stelling is gewoon dat er meerdere referentiekaders zijn waaraan je het karakter van een goede vader kunt ontleden. Opvoeding is er slechts één van. En ik hoor heel vaak in mijn omgeving, dat als je geen goede vader hebt gehad, je ook niet weet hoe een goede vader zou moeten zijn. En dat vind ik psychologie van de straat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 19:20
|
|
|
Slechtste moment van deze dag is dat ik erachter kwam dat mijn zoontje van 14 loopt te roken als een grote vent Ik rook niet en wil dat mijn kinderen tot hun 18 e niet roken, en zeker niet in mijn huis, zijn mijn regels nou zo gek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 19:26
|
|
|
JOL252 schreef: | Kip Tandoori, noemen wij Kip Verdorie.
en... vanwege de chocoladekriebels een brownie-toetje. |
Hmmmm, hier ook graag een Brownie toetje opsturen, dat helpt me uit mijn dip
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op maandag 20 augustus 2012, 19:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 19:29
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Slechtste moment van deze dag is dat ik erachter kwam dat mijn zoontje van 14 loopt te roken als een grote vent Ik rook niet en wil dat mijn kinderen tot hun 18 e niet roken, en zeker niet in mijn huis, zijn mijn regels nou zo gek  |
Herkenbaar ja, dat moment van ontdekken is balen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 19:31
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hmmmm, hier ook graag een Brownie toetje opsturen, dat helpt me uit mijn dip  |
Rennen! De supermarkt is nog open en dan heb je eerder een brownietoetje dan dat ik het opstuur.
Sterkte met je dip, vandaag neem je dan gewoon twee toetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 19:38
|
|
|
JOL252 schreef: | Herkenbaar ja, dat moment van ontdekken is balen! |
Ja dat is het, ik voel me beduvelt door hem, want twee weken geleden kwam ik er eigenlijk achter en toen zei hij dat hij het niet meer zou doen en ben ik heel duidelijk geweest en er consequenties aan gehangen dat als ik hem weer zou betrappen dat hij dan zijn mobiel en zijn tablet voorlopig in kon leveren bij mij als straf.
Nu heeft hij ontslag gehad op de camping waar hij werkte want hij liep popiejopie te doen op de camping en met een peuk in zijn mond over de camping te lopen, dus waren twee dingen, en hij had ontslag gekregen en hij rookte weer Voel me zo rot dat hij over verschillende dingen heeft gelogen en mij andere dingen verteld dan de waarheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 19:45
|
|
|
Misschien een stuk chocola dat helpt ook, alleen niet goed met mijn shakes, die combi mag even niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 19:46
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ja dat is het, ik voel me beduvelt door hem, want twee weken geleden kwam ik er eigenlijk achter en toen zei hij dat hij het niet meer zou doen en ben ik heel duidelijk geweest en er consequenties aan gehangen dat als ik hem weer zou betrappen dat hij dan zijn mobiel en zijn tablet voorlopig in kon leveren bij mij als straf.
Nu heeft hij ontslag gehad op de camping waar hij werkte want hij liep popiejopie te doen op de camping en met een peuk in zijn mond over de camping te lopen, dus waren twee dingen, en hij had ontslag gekregen en hij rookte weer Voel me zo rot dat hij over verschillende dingen heeft gelogen en mij andere dingen verteld dan de waarheid  |
Dus zoonlief is nu behoorlijk offline zonder mobiel en tablet ... Ik kan me voorstellen dat je er effe doorheen zit maar even een cliché: het hoort er allemaal bij.. en er zit toch nog een positief kantje aan het hele verhaal: hij is op weg een eigen persoon te zijn met eigen keuzes waarin hij zelf de consequenties moet gaan ondervinden en dat is soms slikken ook voor ons...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 19:59
|
|
|
Het onderwerp wat mij bezighoudt is ook niet de Yoga of een ander onderdeel van Zelfvinding en verwezenlijking.
Kijk ik heb zelf absoluut geen vertrouwen in de oosterse zienswijzen en of Zen boedhisme. Dat moge duidelijk zijn. Ik heb het ook niet op accupunctuur, strijkers en andere charlatans. Maar Satanisme is meer dan de boeken van Aleister Crowley lezen en de kerk van vriendje Anton LaVey bezoeken. Dat is het openlijke satanisme.
Het verborgen satanisme , het stiekume offeren van babies en plengen van het bloed van pasgeborenen door satanisten, die overigens uit allerlei pluimage bestaat , zoals artsen , advocaten , industrieelen etc etc etc ...
En door de machthebbers in de wereld als middel wordt gebruikt om macht en voorspoed te verkrijgen.
Satanisme is alles wat direct de Boze dient en zijn kwaadaardige spel steunt. Of het nu gwild en bewust is of ongewild en onbewust.
Het dragen vann Talismannen in de vorm van het Alziend Oog , de reclameborden waar dit teken in is verwerkt , de andere satanische symboliek die hiermee verbonden is , moge dan voor mensen onbeduidend zijn , de demonen en machten der duisternis zien hierin enkel en alleen een uitnodiging om binnen te treden.
Wij , europeanen , denken dat de Boze zich aan onze wil aanpast of als wij zeggen " nee " dat het hem afschrikt.... iemand die een duivels symbool bij zich draagt en daarvan zijn vele voorbeelden te vinden op internet , zoals de SS deze ook droeg , met niet raar opkijken dat de hel en al zijn trawanten dat als uitnodiging bezien.
De Thunderbolt SS is een satanisch teken gedragen door de Totenkopf divisionen van de SS. Alle SS troepen waren satanisch beinvloed. Hitler was een satanist. Het Swastika teken is niet van de duitsers maar van de natuurvolken die de zonne god aanbaden , die overigens niemand anders is dan Satan.
Ook in de katholieke kerk is de Satanische symboliek niet van de lucht. Albert Pike , een generaal uit de Amerikaanse burgeroorlog heeft eenboek geschreven wat door de vrijmetselaars als handboek wordt gebruikt. Of Morals and Dogmas ......
Albert Pike was vrijmetselaar en apert Satanist. Vrijmetselaarij is Satanisme en de vrijmetselaars weten heel goed welke god ze dienen. Ook hun inwijdingsrituelen zijn doorspekt met het aanbidden van de prins vann het Kwaad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 20:03
|
|
|
Ja..wat hebben we veel te maken met tijden..ja toch? Ons hele leven is afgestemd op dan dit en.. dan dat te doen. in zekere zin,is het ook nodig structuur te hebben door tijden in ons leven.
De bijbel spreekt ook op vele plaatsen over tijden. Ook de woorden:Mijn tijden zijn in UW handen.
Vanaf mijn geboorte tot de laatste dag van mijn leven. Ja de tijden van verdriet en moeite,wat het leven kan mee brengen. tijden..van het soms even niet meer weten hoe..
Maar ook de tijden,dat je je mag verblijden in God. Dat Hij steeds weer betoont die God te zijn die in alles met je gaat. soms bemoedigen anderen je daarin, ze hebben dit ervaren in hun leven..mooi he? zij bidden in alle eenvoud,en leggen de ander in de handen van God.
Mijn tijden in Uw handen.
Herken jij dit ook? Dan ben je zonder dit altijd echt te voelen of te beleven,toch een gelukkig mens.
heide.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 20 augustus 2012, 20:25
|
|
Naar boven |
|
|
|