| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 19:21
|
|
|
|
Aan allen die eenzaam zijn Stuur ik nu een mooi refrein Net een wonder medicijn Als een troost voor alle pijn
Zij weten niet wie ik ben Terwijl ik ze ook niet ken Daarom neem ik nu mijn pen Schrijvend dit versje naar hen
Weet dat ik ben zoals jij Eens droef en dan weer eens blij Daarom sta ik je ter zij Als een engel heel dichtbij
Het komt er dus zo op aan Elkaar steeds goed te verstaan Want hier in dit aartsbestaan Droogt de vriendschap meerder traan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHANNAH175
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 19:36
|
|
|
|
Ok dan..mijn kaarten op tafel: Geheim 1: Waar Geheim 2: Waar, (al zijn mijn exen nihil) Geheim 3: Waar Geheim 4: Waar Geheim 5: Waar, maar ik beloof het dan ook gewoon weg niet. Geheim 6: Waar Geheim 7: Eh...gedeeltelijk waar..want eerlijk is eerlijk 3 uur lijkt me een uitdaging...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 19:58
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Ik mis nog de postiljonkoets, de trekschuit en de benenwagen.  |
Mag de elektrische fiets ook, skateboard...step
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 20:33
|
|
|
|
Israel-Bijbel-Landdag Hemelvaartsdag Datum: donderdag 13 mei 2010 Thema: ‘Israël en de hete grond van de diaspora’ Locatie: Cultureel Centrum, Stationslaan 26, Harderwijk Aanvang: 10.00 uur
Israël en de hete grond van de diaspora
‘Israël en de hete grond van de diaspora’ luidt het ernstige thema voor de Israël-Bijbel-Landdag 2010. Een thema dat is ingegeven door de dramatische ontwikkelingen in het Midden-Oosten, die hun weerslag hebben op de Joodse bevolking in de diaspora. Erets Israël, ooit door de Zionistische beweging als veronderstelde veilige thuishaven in het leven geroepen, wordt opnieuw met vernietiging bedreigd. De Iraanse president Ahmadinejad die, zoals vermoed door het internationaal atoomagent schap, uranium laat verrijken voor de ontwikkeling van een atoomwapen, heeft inmiddels meerdere keren opgeroepen tot de vernietiging van de staat Israël. Heel alarmerend is echter ook het rapport van het Joodse agentschap dat er in 2009 meer antisemitische incidenten zijn gemeld dan enig voorafgaand jaar, sinds de Tweede Wereldoorlog. Het rapport toont een verband tussen de explosieve groei van het antisemitisme en de Gaza-oorlog (eind 2008 tot begin 2009). Illustratief voor het eeuwenoude beginsel van Jodenhaat is dat de vermeende misdaad van één Jood, of groep Joden, alle Joden wordt aangerekend. ‘Toevallig’ schrijf ik deze uitnodiging op Purim, de feestelijke herdenking van de smadelijke nederlaag van Israëls vijanden, maar ook de onthulling van een eeuwenoud principe: ‘Haman achtte het te gering om alleen aan Mordekai de hand te slaan… daarom zocht hij alle Joden, het volk van Mordekai, te verdelgen ...” (Esther 3:6). Let u op het woord ‘verdelgen’. Is het niet verbijsterend dat de hele Israëlische bevolking momenteel vernieuwde gasmaskers moet krijgen, omdat de vijand hen wederom als ‘ongedierte’ wenst te verdelgen? We leven in ernstige tijden waarop gelukkig het profetische Woord een helder licht laat schijnen. In dat licht hopen we ons op de actualiteit te bezinnen. Na een multimediapresentatie over ‘Israël en de hete grond van de diaspora’, zullen enkele sprekers vanuit Bijbels perspectief het thema belichten. Verder natuurlijk aandacht voor de snelle ontwikkelingen binnen de bijbelverspreiding en een aangrijpend videogetuigenis van een Holocaustoverlevende die door haar Messias van een verstikkende wrok werd verlost. We zien er naar uit u op Hemelvaartsdag te ontmoeten.
Speciaal op deze Landdag -“Maar ik prijs God, dat Hij sterker is dan ik …”, aldus de Joodse Holocaust overlevende Rose Price over haar eerste reis naar Duitsland. Ze was gevraagd te getuigen van de vrede die ze gevonden had in haar Messias. Maar getuigen in een land, tegen mensen en in een taal die ze zo wanhopig uit haar geheugen had proberen te wissen? En… kon ze alles wat haar was aangedaan vergeven? Het antwoord ziet u in een video met haar aangrijpende getuigenis. -Ds. Henk Schouten, directeur van Het Zoeklicht, zal spreken over ‘Evangelie voor Israël, noodzaak en hoofdzaak’. -De SDHS, de Engelse organisatie van wie wij de Bijbels betrekken, bestaat 70 jaar. Eric Browning, algemeen secretaris van de SDHS, zal enkele hoogtepunten van de afgelopen 70 jaar de revue laten passeren. -Muzikale medewerking wordt verleend door het gospelkoor ‘Ichtus’ onder leiding van dirigent en (huis)pianist Jaap Verkiel.
Crèche De Israël-Bijbel-Landdag is bedoeld voor het hele gezin en dus is voor de kleinste telg een fijne crèche aanwezig.
IB Kinderfeest ‘Hou je vast...!’ Stel je eens voor… Je zit in een bootje op zee. Het gaat steeds harder waaien en de golven worden steeds hoger… Het stormt! Gelukkig heeft je boot een reddingsboei. Als je die goed vast houdt, ben je veilig. Soms lijkt de wereld om je heen op zo’n woeste storm waarin van alles gebeurt. Het volk Israël zit vaak midden in zo’n storm. Maar de Heere God zegt: ‘Hou je vast... aan Mijn Woord!’ Kom naar het IB-kinderfeest als je meer wilt weten! We gaan samen zingen, luisteren naar spannende verhalen, spelletjes, knutselen, poppenkast kijken, snoepen, en... wie weet zit jij dit jaar wel op de verrassingsstoel!!
Antisemitisme… and what about you? Joodse graven en synagogen beklad met hakenkruizen, boycotacties tegen Israël, Midden-Oosten leiders die oproepen Israël te vernietigen. Afgelopen jaar is de haat tegen Joden nog nooit zo erg geweest sinds de Tweede Wereldoorlog! Waartoe leiden deze ontwikkelingen en hoe moeten we hiermee omgaan? ’s Ochtends denken we na over de oorsprong en ontwikkeling van het antisemitisme. We gaan in op de actualiteiten in het Midden-Oosten en onze Westerse wereld. Ook krijgen we een speciale gast uit Engeland! ’s Middags wordt het weer lekker chillen met sport en spel! We rekenen op je en vergeet niet je vrienden mee te nemen!
Routebeschrijving Met de auto vanuit Utrecht Volg de A28 vanaf Utrecht richting Amersfoort / Zwolle. Neem afslag 12, Ermelo/Harderwijk-West. Aan het eind van de afslag gaat u linksaf en onder de snelweg door de Oranjelaan op richting centrum Harderwijk. U passeert alsmaar rechtdoor rijdend diverse stoplichten en na ongeveer 500 meter de spoorlijn. Nog ongeveer 200 meter verder gaat u de tweede weg (bij blauw/witte zuil met daarop de letters CCH) rechtsaf de Badweg op. Aan de rechterkant ligt het parkeerterrein en links de entree van de zaal (tevens ingang Chr. College Nassau-Veluwe).
Met de auto vanuit Zwolle U neemt op de A28 vanaf Zwolle richting Amersfoort afslag 12, Ermelo/Harderwijk-West. Aan het eind van de afslag gaat u rechtsaf de Oranjelaan op richting centrum Harderwijk. Zie verder andere routebeschrijving vanaf Oranjelaan.
Met de trein Neem de stoptrein tussen Zwolle en Utrecht. Bij station Harderwijk uitstappen en vanuit de stationshal rechts naar de Stationslaan lopen. Deze links oplopen. Na 150 meter vindt u aan uw rechterzijde (bij blauw/witte zuil met daarop de letters CCH) het Cultureel Centrum Harderwijk (tevens ingang Chr. College Nassau-Veluwe).
www.israelendebijbel.nl
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 20:45
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Mag de elektrische fiets ook, skateboard...step |
Rolschaatsen (al heten ze anders tegenwoordig), skippybal of een bootje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 20:47
|
|
|
|
En ik ben al doodmoe. tis geen wonder ook. 8 weken op de toppen van m'n gevoel geleefd. En nu: she is gone like a dream....
Meer zal ik er niet over vertellen; we houden het gezellig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 20:51
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | | Rolschaatsen (al heten ze anders tegenwoordig), skippybal of een bootje. |
een bootje gebruikt ook benzine. behalve een roeiboot.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 21:40
|
|
|
|
hmmm... volgens mij wordt hier weer lekker afgedwaald van het onderwerp... ging toch over benzine ? Ik heb geen auto, dus kan er weinig mee...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 17 april 2010, 21:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 21:42
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | hmmm... volgens mij wordt hier weer lekker afgedwaald van het onderwerp... ging toch over benzine ? Ik heb geen auto, dus kan er weinig mee... |
enne een sparta met heeft ook benzine nodig toch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ADRIE500
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 22:17
|
|
|
|
Hoi allemaal,
Wij zijn verrast door het aantal aanmeldingen........ruim 30!!! Prachtig! (niet alleen via CM) Alleen de verhouding mannen / vrouwen loopt een beetje scheef. Er hebben zich 8 mannen gemeld, wat is dat toch met die mannen??? Zijn ze nu toch allemaal speeddaten in Zwolle???? Maar vooruit, wij weten dat vrouwen heel gezellig zijn. Dus wij hebben er heel veel zin in!! Maar mannen, willen jullie toch nog komen?? Geef dat even snel door, dan zorgen wij dat ook voor jullie de koffie klaar staat!!
Tot ziens in bowlingcentrum Helsdingen te Vianen.
Laatst aangepast door
|
ADRIE500
|
op zaterdag 17 april 2010, 22:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 22:21
|
|
|
|
Je lichaam heeft ook benzine nodig...uhmmmm dat is iets anders.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 22:36
|
|
|
|
|
Het is nu de tweede keer dat jullie zoiets organiseren, ik verdenk jullie ervan dat je aan het vissen bent in andermans vijver. Ik zal melding hiervan maken bij de redactie want dit kan volgens mij niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 22:47
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Je lichaam heeft ook benzine nodig...uhmmmm dat is iets anders.  |
die benzine halen we uit voedsel. voedsel groeit op het land. het land word bewerkt door boeren. boeren hebben brandstof nodig om het land te bewerken. om het voedsel van de boeren naar de fabrieken/winkels te brengen heb je vrachtwagens nodig en die hebben ook brandstof nodig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 22:55
|
|
|
|
Chat,
Het is een ieder vrij om ergens lid te zijn waar hij zij wilt. Een ieder is ook vrij om dingen zelf te organiseren. En een ieder is ook vrij om er naar toe te gaan.
Vanwaar dit wantrouwen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 23:05
|
|
|
|
Morgen is het zondag, en ze zeggen dat het een zonnige dag wordt.
Hoe zit het dan met de maandag? Is het dan de hele dag maanachtig?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 23:07
|
|
|
|
Zaterdag 17 april:
VAN VERDRIET NAAR BLIJDSCHAP!
Verdriet mag een nacht duren, maar in de morgen komt er blijdschap. MIJN dapperste kinderen zijn, zij, die reeds van tevoren de morgen kunnen zien en in de nacht van lijden al de onderstroom van blijdschap voelen, die getuigt, dat zij vol vertrouwen de morgen verwachten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 23:12
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | ik plaatst het wel hoor...... omdat jullie het zoooooo graag willen. Had m gister al gezien....maar straks sta ik bekend als de .......?? van CM. Trouwens maakt mij niet uit ook. Mensen die mij echt kennen weten dat ik t allemaal iet zo meen, maar soms graag bepaalde grenzen opzoek, om t gesprek te maken. En wat ik dan wel denk..... dat kan je altijd vragen en ik zal laten zien dat ik soms helemaal anders ben en denk. maar er is altijd ruimte voor een andere mening bij mij. Dat maakt t leven juist mooi/leerzaam/interessant en geeft verdieping. |
dappere dodo! 'k ben blij dat jij het geplaatst hébt! je mag er best met een knipoog naar kijken én het erover hebben! Bedankt voor je bijdrage Jonathan, ik vind het in elk geval leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 april 2010, 23:29
|
|
|
|
| DENNISS669 schreef: | Over twee dingen wil ik graag even wat kwijt. Ten eerste: Het is niet zo dat de kerk al lang pasen vierde en dat daarna door commercie de paashaas, de eieren en de paastakken erbij gekomen zijn. Het feest van de lente werd al in babylonische tijden gevierd, en verwelkomde de opkomst van nieuw leven in de natuur. Degelijke informatie is voor iedereen hierover te vinden op onder andere wikipedia. Dat de paasdatum altijd wisselt heeft hier ook mede zijn oorsprong in. Net als met andere feestdagen was er vaak al lang en bepaald heidens gebruik/geloof wat is samengegaan met een christelijke feestdag. Weet dus wat je zegt als je terug wilt naar de oorspronkelijke betekenis van o.a. kerst en pasen. Tuurlijk kunnen wij onze aandacht richten op het aspect van ons geloof, en dat is goed, maar draai het niet om en denk dat het iets nieuws is dat mensen eerder aan de paashaas dan aan Jezus opstanding denken. Ten tweede: Naar mijn mening hebben veel kerken de hoop of verwachting dat het heilige leven van de kerkgangers andere mensen tot Jezus zou aantrekken. Met als gevolg dat de meeste ongelovigen de kerk als hypocriet en afwijzend ervaren, omdat men bang is aan allerlei leefregels te moeten voldoen om als een "goede christen" gezien te worden. Bij deze kerken is vergeving en genade niet de boodschap, alleen het begin, daarna begint het gevecht met je leven op orde krijgen om een goed heilig christelijk leven te leiden. Zodra de aandacht van de kerk weer uitgaat naar het vertellen van het goede nieuws van vergeving, zet je de deur open voor iedereen die zich tot dan toe beoordeeld en veroordeeld voelde door de "heilige" christenen. Ik denk dat het goed is dat kerken leeglopen. Sommige zouden wat mij betreft mogen ophouden te bestaan. Een slechte boom brengt geen goede vruchten voort, en slechte kerk loopt niet vol met mensen. Volgens mij is het zo simpel. Is er niet gewoon een reden dat kerken leeglopen? Eentje die ze in die kerken zelf echt niet doorhebben? Ik denk dat ze oprecht zouden willen dat er meer mensen tot (hun) geloof kwamen, maar oprecht niet weten waarom het ze maar niet lukt om aantrekkelijk te zijn. Maar, elke kerk stelt teleur, zolang je naar de mensen in de kerk gaat kijken. De enige kerk die nooit teleurstelt is er een die alle aandacht op Jezus richt, vanuit Hem alles verwacht en waar mensen elkaar inderdaad, zoals je schreef Wilma, in liefde benaderen. Maar niet om achter die mantel der liefde ondertussen een wetboek te hanteren, maar een mantel der liefde die is geweven in genade.
|
Beste Denniss, graag zou ik willen reageren op het tweede punt uit jouw bijdrage, het is misschien niet zo snel...maar ik moest er even over nadenken voordat ik mijn gedachten op papier kon zetten. Ik begrijp je wanneer je zegt: 'laat de kerken maar leeglopen...' Volgens mij doel je nu alleen op het feit dat er véél, veels te veel regels zijn binnen de kerk die het ware Evangelie in de weg staan. Zeg ik het zo goed? Ik krijg zélf ook soms het gevoel dat het belangrijker is bij 'die en die club' te horen en te doen wat men dáár zegt, dan te luisteren naar God's woord! En ook ik 'steiger' hiervan! Ik heb jarenlang gedacht dat er geen plaats voor mij was binnen de kerk. Als buitenkerkelijke, op 20 jarige leeftijd tot geloof gekomen, kijk ik anders tegen het 'kerkewerk' aan dan degene die binnen deze gemeente zijn opgegroeid. Ik voelde me een buitenbeentje, een 'curiositeit'..om het zo maar te zeggen. Ik verzette me tegen het hele gebeuren binnen de kerk...en bleef er wég. Totdat...er een gesprek ontstond met één van de gemeenteleden, en daarna met een ánder gemeentelid...en toen kwam er nóg één...en allemaal ontkrachtte zij mijn vooroordeel tegen de kerkgemeenschap! Ze hadden me nooit veroordeeld en JA! ik mocht wel zijn wie ik ben! En er is wel dégelijk binnen de kerk hónger naar het ware Evangelie...Dus toen ik nog eens goed keek...zag ik dat IK degene was met een vooroordeel...en niet zij. Hun boodschap was duidelijk: 'we hebben jou, Ariënne, nodig! Wat ik met dit verhaal wil zeggen is dit: wanneer je, met een open hart en ópen geloof naar mensen toegaat, blijkt er meer mogelijk te zijn dan verwacht, zelfs binnen de traditionele kerk. Geef 'ze' daarom nog niet op, Denniss! Ik had dat ook gedaan...maar ben er op teruggekomen. Het is niet de zaak binnen de regels van de 'club' te passen...maar om jezelf te blijven en zó, met elkaar, een gemeente levend te houden! Dus ook een taak voor degene die 'zijn binnengehaald'!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 00:43
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het is nu de tweede keer dat jullie zoiets organiseren, ik verdenk jullie ervan dat je aan het vissen bent in andermans vijver. Ik zal melding hiervan maken bij de redactie want dit kan volgens mij niet. |
Wat is er mis mee Chatuliem, ze schreef het zel al, "Wij zijn verrast door het aantal aanmeldingen........ruim 30!!! Prachtig! (niet alleen via CM)" Het staat Adrie vrij om bij meerder sites een abo te hebben toch ?? Waarom overal iets "negatiefs" achter zoeken, het stond jou ook vrij om heen te gaan overigens, de uitnodiging was er .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 00:54
|
|
|
|
De geheimen .. 1 klopt, en met al die opruimingen, midsummer sales ed is het ook erg waarnemelijk dat het maar een koopje was 2 en 3 kloppen, 4: ik zet die spin zelf wel buiten want dan weet ik zeker dat ie blijft leven , Sterke armen om me heen is wel weer erg oké natuurlijk 5 en 6 kloppen.. 7... nou.. 3 uur per dag denken aan seks.. da's wel veel, ik heb nog meer te doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 01:12
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Wat is er mis mee Chatuliem, ze schreef het zel al, "Wij zijn verrast door het aantal aanmeldingen........ruim 30!!! Prachtig! (niet alleen via CM)" Het staat Adrie vrij om bij meerder sites een abo te hebben toch ?? Waarom overal iets "negatiefs" achter zoeken, het stond jou ook vrij om heen te gaan overigens, de uitnodiging was er .....  |
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde toch? Ik begrijp het probleem niet helemaal Chatuliem...
Ik ben ook op meerdere sites lid, en sommige kom je overal tegen,,, gesellie!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 01:17
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
geinteresseerden zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind)
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 zoekt nog vervoer vanaf t station jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee........
marianne129, kom jij toevallig langs genemuiden, om willie605 op te halen? en zou je ariennez op kunnen halen in de omgeving van kampen? komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ik heb er zin in! hannah |
Misschien komt mijn vriendin met haar pleegzoontje....
... er kan iemand met mij meerijden vanaf Leerdam ofzo...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 01:20
|
|
|
|
...ik ben een vrouw, maar toch herken ik me niet hierin...
Bestaat er ook nog zoiets over mannen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 01:22
|
|
|
|
|
aAHHh, kijk nou, mannen hebben dus meer geheimen dan vrouwen...!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 01:28
|
|
|
|
Verbind je niet te veel aan één persoon, maar voel je verbonden!
Dat werkt bij mij het beste...opstaan en weer doorgaan met je eigen leven...er zijn ergere dingen...eens komt de ware op je pad...
Ik kom net uit een zeer diepe intense liefde (woorden van hem...)...maar externe factoren maken onze liefde onmogelijk...ik ga weer verder met mijn dochtertje... tot er een nieuw moment ontstaat...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 01:52
|
|
|
|
...Het Oude Testament is toch veelal een heenwijzing naar het Nieuwe Testament.
Omdat Christus op de eerste dag der week opstond uit de doden is het voor Zijn Kerk de zondag om die af te zonderen van de andere dagen van de week.
Met afzonderen bedoel ik dan dat je geen alle daagse dingen doet, maar die juist besteed voor Hem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 07:20
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Het lukt me niet Ik heb verdriet Zoveel om jou Hoe moet dat nou ? Ik vond je leuk !! En dat is gebleven Al was het maar voor even Moet weer door Ook al is ’t of ik je stem hoor Vragen zonder antwoord Wel God die me hoort De Here is mijn herder Door tranen weer verder t’Is soms moeilijk te vertrouwen Maar God is erbij Dat sterkt mij |
Heel mooi verwoord!!!
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op zondag 18 april 2010, 07:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 07:24
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: |
die benzine halen we uit voedsel. voedsel groeit op het land. het land word bewerkt door boeren. boeren hebben brandstof nodig om het land te bewerken. om het voedsel van de boeren naar de fabrieken/winkels te brengen heb je vrachtwagens nodig en die hebben ook brandstof nodig. |
Kortom: koop een geit en begin een volkstuintje en je hebt geen benzine meer nodig!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 18 april 2010, 07:24
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | een bootje gebruikt ook benzine. behalve een roeiboot. |
Een stoomboot dan?
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|